Cava
Kiitoksia[:)]
Onhan se tosi kiva silleen, ettei enää ihmetellä ja odotella, stressi loppu ihan yks kaks koko kuukautisista. Nyt alko vaan odotus sit alusta... [>:]No, eihän se tosiaan oo mihinkään kirjattu, että mun kierrot tulee olemaan 80 päivän mittasia, tää kierto nyt sattu vaan olemaan tän mittanen...
Olis kyllä kivaa tietää ja osata varautua, oliski kellontarkka, niinku monella muulla on...[8|]
Mökötän varmaan vielä jonkun aikaa tästä asiasta maailmalle ja vihaan kaikkea, vaihteeksi. Mutta no, hyviäkin puolia siis löytyy. Täytyy vaan selvitä ja ainakin viikon päästä tulee joku lievitys (toivottavasti) vauvakuumeeseen, kun Toby tulee kotiin. [:)]
Mut kaikkea hyvää ja onnea sulle matkaan mukaan <3 Oot päässy jo niin pitkälle, ihanaa [:D]
Fuyu
Sehän mua just tosiaan harmittaa kans, että sitä testausta ei nyt tartte sinällään suorittaa, maksoin ja tilasin turhaan. Mut olis voinu käydä niinki, ettei täti olis kurvannu tänne... [>:]
Mä tosissaan toivon, ettei tuu pitkää kiertoa uudelleen, mutta 28 päivän kiertoa en oota, jos nyt olis alle 60 ja lähtis laskeen noi kiertopäivät ja tasottuis sit joskus ees...
Voihan se olla, että sulla mahdollinen asukki on ehkä päässyt kiinnittymään, jos nyt hyvin käy [:)]
Mä toivon sun puolesta, että se olis sitä, ja pidän peukut pystyssä, kohtahan sullakin alkaa jännäpäivät ! [:D]
Kehon kuuntelu on joskus ihan hyväkin juttu, mutta toisaalta raskautta kun me kaikki toivotaan, niin ikinä tiiä mitkä on raskausoireita, tätioireita ja mitkä on psykosomaattisia oireita, kun pää tahtois, niin kehokin menee siihen mukaan, onpas ilkeää! [:@]
Vietä nyt kaveris kanssa kiva viikonloppu sen kummemmin miettimättä asiaa [:)]
tyttis
voi ei [:(]Suuret pahoittelut negasta! [:(]
Mut jos sulla ei tätiä näy viikkoon ainakaan niin sit testaat uudelleen, voihan olla että joku onkin vähän heittänyt ja kierto onkin ollut himppusen pidempi ja testi näyttäis plussaa myöhemmin, tai täti tulee pikkasen myöhemmin kylään. Tsemppiä ja jaksuja sinne <3
Sanra
Mä olin kans tosi varma, että nyt on pullat uunissa. Sen takia se täti nyt yllättikin tosissaan. Muuten olisin varmaan kiljunut riemusta, ellei olis jotain haaleaa viivailua tullut. [8|]
On se jos nyt koittaa kaiken positiivisen kaivaa tästä -ei tarvi mennä lääkäriin - ei tarvi oottaa enää - ei tarvi stressata - parempi laskee raskauden kesto, jos tuun uudelleen raskaaks... Kyllähän niitä löytyy. [8|]
Hui, jännäpäivät sullakin eessä, mä peukutan sulle nyt ihan urakalla! [:)][:)][:)]
örkki
Jos maltat olla testaamatta, oottele tätiä. Tosiaan parempi munkin mielestä pettyä tätiin ku negailuun ja sitten sen jälkeen vielä tätiin. Kuinka kauan oot aatellu oottaa ennen testaamista?
Stringit jalkaan, heh [:D]No, mä sanoin eilen kaverille, kun koulukuvausaamuna just on finni naamassa, niin nyt ku ei oo sidettä, niin menkat alkaa ihan yhtäkkiä kuitenkin, kun on valkoset työhousutkin jalassa... No, osasinpas ennustaa, ne alko sitten varottamatta riidan päätteeks ja mun kauniit neonvihreet hipsterit siinä samassa, perkeleen täti stna[:@] (anteeksi tää kielenkäyttö)[&o]
Paapero
Mä oon miettiny tosiaan tota asiaa, että olisko kuitenkin plussat olleet plussia, eikä mitään viivanpaikkoja... Jotenkin mun aivot rekisteröi sen niin, että oon kuvitellut koko viivan ja ei se ees oo semmonen. Nyt kuitenkin tästä eilisestä testistä otin kuvan, ja postaan sen tänne, että saatte sitten pähkäillä näinkö mä oikein vai en [>:]
Tosin, sen verran on täti runsautunu että veikkaan ihan sitä että en ainakaan enää oo sit raskaana. Onpas niitä testejä sitten että voi kattoo lähtikö se hcg laskuun vai ei. [:'(]
Paapi
Pahoittelut negasta [:(]No, kun mä soitin lääkärille ja sanoin että menkat karussa 64 päivää niin silti pitäis ootella kp100 asti... [:@]Mut koska sulla on ollu normi kierto tähän asti, niin kai se kuitenkin on se 3kk se odotusaika eikä 6kk niinkuin pillereiden kanssa, siis käytön jälkeen. mut testaa myöhemmin uudelleen, jos vaikka oliskin vähän ujompi asukki siellä [:)]
Ihana suhtautuminen sulla siellä [:)]Tsemppiä ja jaksuja [:)]
Pöppis
No, itsellänikin sen verran kaikkea paskaa niskaan lentänyt vuosien varrella niskaan, että kyllä tietää että sitä selviää. Välillä olo on semmonen ihan ku elämäs ei olis mitään järkeä, mihin mä oon menossa, musta ei oo mitään hyötyä kenellekkään, jne. Saas nyt nähdä koiran tulon jälkeen ja sit sen jälkeen kouluun pääsykokeet ja jos vaikka pääsis uuteen kouluun, jos sitten vähän helpottais tää harmaan arjen eläminen...[&o]
Peukutan urakalla ja toivon että nyt teillä tärppäs! [:)]
Vähänkö mukava suunnitelma, nyt sitten rentoudut ja teet kaikkea mukavaa (budjetin sallimissa rajoissa [;)]) [:D]
Kcatri
Hyvä että sait sotkun selvitettyä [:)]Meillä riittää miehen kanssa selvitettävää, ja mieskin eilen totesi, että ehkä se pelko siihen raskausasiaan tuli siitä, kun totes itsekin että meidän suhde on kallellaan pahaan suuntaan. Nyt täytyy tehdä suhteen asennon korjaus, niin jos vaikka päästäiskin jossain vaiheessa yrittämään tosissaan. [&o]
Testaa ihmeessä se nega, koska valehtelijatäti voi tulla raskaudenkin aikana käymään, ja jos onkin plussa niin sitten soittoa jonnekkin ja varailu varhaisultraan, koska sitten ei tiedä oliko varhainen km tai jotain muuta vastaavaa [:-]
Omanapa
Eikä toi eilinen testikään mikään kauheen haalee oo[>:]
Tänä aamuna en kuitenkaan testannut, koska luulen, että tää olis voinu olla kans nyt sit varhainen km, eli jo kolmas km mun osalta. sehän se selittäis hcg:n hitaan nousunkin, kun ei antanut kun haaleaa ja meni kesken (tai sitten oli tuulimuna, toisaalta ihan se ja sama)...[&o]
Yöllä heräsin kipuiluun ja oli pakko sitten naukkasta burana. [:-]
Kouluun en jaksanut herätä ajoissa, kuitenkin puhuessa ja riidellessä meni sen verran myöhään. Ja sen verran itkinkin että silmätkin oli melkein muurautuneet yhteen, ja turvoksissa kuin mitkäkin... [&:]
No, pääsin kuitenkin kouluun ja jaksoin olla koko päivän. Kotona vaan häthätää pakkasin ja lähdin viettämään omaalomaa nuuksioon porukoiden luo. Kummasti nää meidän koirulit (joiden kanssa mä oon kuitenkin ollu tekemisissä pennusta asti <3) tykkää kun mä tuun käymään <3[:)] kävin pitkällä metsäkävelyllä äsken molempien kanssa, ilman hihnaa vetelivät ja tykkäsi kauheesti... niinkuin minäkin. oma rauha. hiljaista. pimeetä. pois kaikesta ahdistavasta...