joko nyt onnistaisi

viivanpaikka siis näköjään......
Täti kurvasi tänne, jää nähtäväksi mimmoinen ja kuinka kauan kestää.
Huomisaamun testailut jää sikseen.
eli siis kp80 vaihtui kp1 [:(]

Dark:
noh, tokihan se on pettymys kun ei raskaustestiä tarvitsekaan tehdä. Mutta hei! Leuka pystyyn! Ne kuukautiset VIHDOIN alkoi! Eli kropassa alkaa kaikki olla kohdallaan ja pääsette "puhtaalta pöydältä" uuteen yritykseen. [:)]
Kunhan alkupettymyksestä selviät, niin huomaat varmaan, että helpottaa kun vihdoin se tilanne selvisi eikä tarvii arpoa ja arvailla kropan tuntemusten kanssa. Että nyt kaiken pitäisi pelittää.
Ja mikäänhän ei todellakaan ole sitä määrännyt, että kaikki kierrot olisi tuota luokkaa tästä eteenpäin. Eiköhän se toiminta siitä tasaannu. Ostat vaikka ovistikkuja kans, ni pääset tikuttelemaan ja kuulostelemaan ovistuntemuksia. [;)]

Niin ja: vaikka niitä miehiä ei vaan ihan oikeesti välillä voi tajuta, niin on tositosi tärkeää pitää keskustelukanava auki. Ja etenkin myös se kuuntelukanava. Miehillä on oman kokemukseni mukaan joskus vähän vaikea ilmaista, että mitä ne ihan oikeasti tahtoo, joten niitä pitää osata kuunnella vielä tarkemmin kuin tavallisesti. Et varmaankaan halua menettää miestäsi ihan vain sen vuoksi, että kommunikointi ei vain onnistu (tämä taitaa olla yksi tavallisimmista eron syistä kyllä ihan maailmanlaajuisesti...)

Ymmärrän että harmittaa ja on pettynyt olo - harmistele ihan rauhassa vähän aikaa ja mökötä maailmalle. Mutta tsemppiä tyttö, hyvä käännehän tämä loppujen lopuksi oli! Hali.

Dark, voi ei! Oon syvästi pahoillani tädistä. [:(] Voi hyvänen aika, että sen piti kurvata sinne just ku testitki tuli. Pöh! [>:] Toivottavasti kierto lähtee nyt kuitenkin tasaantumaan ja näin pitkää miettimistä ja pähkäilyä ei enää tule. Oon niin pahoillani. [&o]

Toivotaan Minnuska, että se oli kiinnittymiskipua se. [:)] En yhtään ihmettelis vaikka oliskin! Itekki oon tässä pähkäilly outoja alavatsakipuja ja (toispuoleisia, koviakin) vihlaisuja. Nämä alkoivat siis jo pari kolme päivää sitten (ovis viime viikonloppuna)... En tiedä, yleensä mulla ei ala menkkatuntemukset vatsassa näin aikaisin. Tissit on vähän kipeet ja niiden perusteella nyt sitten odotankin menkkoja (kipeytyvät aina n. viikko - puoltoista ennen menkkoja). Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toivon sulle sitä parasta nyt, pidän varpaat ja peukut pystyssä. [:)]

Miplis, toivottavasti olet jo paranemaan päin! Tiedän itsekin siivoutyötä tehneenä, ettei ole sitten yhtään kivaa kipeänä! [:@]

Tatjuska, voi ihanaa että masussa on kaikki hyvin ja asukki tyytyväinen. :) Paljon paljon onnea raskauteen. Kiva kun käyt täällä kertomassa kuulumisia. [:)]

ON, mietityttää noi alavatsakivut ja vihlaisut. Välillä tuntuu että alaselkääkin polttelee. Epäilen kuitenkin että enteilee ennemmin menkkoja kuin raskautta. Tai no, tämä on kai se vaihe kiertoa kun ei pitäisi epäillä yhtään mitään. Tai yleensäkkin olla miettimättä _mitään_. [:D] Pääsis helpommalla. No, tissikivun (joka myös tuntuu erilaiselta kuin normaalisti [:D] in my dreams) perusteella odottelen kuitenkin menkkoja. Hitsi. [:(] Nytkin särkee oikeaa rintaa tuosta päältä, mutta kun painaa niin ei satu. [:-] Valkovuotokin on ollut melko runsasta. [:)]

Ukko lähti ekaa päivää nyt uuteen työpaikkaan! [:)] Mun pitäis alkaa siivota. Kerrankin MUN kaveri tulee meille viikonlopuks. Nyt kuuluu ulkoa töminää, oiskohan meijän Niilo (hevonen) TAAS karannu Harrin (vasikka) kanssa. [:@]

Edit. Jep, karannu oli. Hemmetin ääliö. Sain takas tarhaan ni eiku uudestaan! Piti teljetä talliin koko otus. [:D] Jos tänään ehtis Niilon kanssa opetella etu- ja takaosakäännöksiä. [:D] On tää hassua, nää eläimet on mulle ihan lapsenkorvikkeita. [:)]

Pahoittelut Dark tädistä[:(][:(]
Täällä testattiin aamulla digitestillä nega[:(][:(][:(] Tätiä ei näy, mutta eiköhän se sieltä tämän päivän aikana tule. Tänään on kp27 eli eilen olis tädin pitäny tulla.

Voi ei, Dark! [&o] Minä olin niin varma, että testi ois näyttäny vahvaa viivaa, mutta häätyy kai se nyt uskoa.. Mutta toisaalta kiva, että täti nyt vihdoin tuli. Pääsette vähän niin kuin alusta alkamaan, puhtaalta pöydältä! Ja onnistuupa raskauden keston määrityskin paremmin kuin, että jos nyt ilman menkkoja ois tärpännyt. Tsemppiä! [:)] Ja suosittelisin, että otatte miehen kans nyt kunnon jutustelutuokion ja yritätte jutella asioita selvemmiksi kummankaan hermostumatta. On sitten mukavampi jatkaa yritystä, kun tietää, että kumpikin sitä kovasti toivoo..! [:)]

Muistikos Paapi ottaa testin mukaan aamupissalle? Mitä näytti?? Jänskättää!! [:D]

ON:Täällä ovis on jo auttamattomasti ohi, enpä tiedä uskaltaako minkälaista tulosta odottaa parin viikon päähän.. Sen näkee sitten! [;)] Hulluilla päivillä meinasin hullaantua ja ostella sieltä vauvaosastolta vaikka ja mitä pientä kivaa muka kaverin jouluna syntyvälle tyttöselle..! Oishan siitä osan tavaroista voinu säilöä omaan kaappiin oottamaan tulevaa..! [:D]

Ei o tosi Dark! Ja oltii jo nii varmoja - ainaki 99%:sti. Otan osaa!

Onpa Fuyulla hauskoja elukoita. Ei tuu ainaka päivä ykstoikkoseks ku vahtii ja palauttaa karkulaisia talleihinsa [:)]

Tuli tuosta Sanran ostoksilla olosta mieleen, että täällä joku joskus kysyikin, ollaanko osteltu omille tuleville jotain. Mä en ole ostanut yhtään mitään vaatetta tai hyödyllistä tavaraa, mutta pelejä ja lasten kirjoja on. Niitä on siksikin, ku jos kavereiden lapset tulee kylään, ni ei tarvi niide istuskella kädet ristissä kiltisti kuuntelemassa aikuisten tylsiä juttuja [;)]

Yhden tavallaan hankinnan tein kyllä lasta silmällä pitäen. Äiti halusi auttaa yhtä taiteilijaa ostamalla häneltä taulun ja pyysi mua valkkaamaan, että mikä olis sellane, jota hän pitäis hetken ja antais sitte mulle (joo, meidä äiti on välillä hassu [:-] ) No sitte mä keksin sieltä kaksi taulua, joita mä sitte pähkäili ees taas ja enkelin valitsin. Ajattelin sitä suojelusenkeliksi lapsen sängyn viereen sitte ku lapsi tulee. Se on vaalean sävyinen ja siinä on vähän vaaleanpunaista ja vaaleansinistä havaittavissa, joten se sopii ihan kummalle lapselle vain [:)] Suunnitelmissani on sitte joskus, kun lapsen ristiäiset lähestyvät, ni vihjasta äiteelle, että vois antaa sen lahjaksi pikkuiselle.

Täällä vaihdoin stringit jalkaan - varma keino saada menkat alkamaan.

Pahoittelut Dark, mut jos jotain positiivista etsitään, niin saatpahan ainakin uuden kierron ja voit aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. Itse ainakin yritän lohduttautua noin, huoh! [:o][;)]

Mut onhan se varmasti ollut plussa minkä sait, koska 50% tai jopa 70% alkaneista raskauksista menee varhain kesken, ja menkat tulee normaalisti tai vähän myöhässä. Eikä itse välttämättä km edes huomaa, varsinkin jos menkat on yleensäkin runsaat ja kivuliaat. Nykyisin alkaneet raskaudet vain tulevat esille usein, kun tehdään herkkiä rsaskaustestejä varhain. Minua ainakin lohduttaa tieto, että olekin voinut olla jo muutaman kerran raskaana, kun menkat ovat olleet myöhässä, mutta kyytiläinen ei vain ole jostain syystä pysynyt mukana. Munasolun hedelmöittyminen ja kiinnittyminen ja kohdussa pysyminen on jo luku sinänsä, että se on ihme, että lapsia ylipäätään syntyy. Tulipas romaani.

Simpsa, eikö se ole jo vähän myöhäistä heilutella peittoja vasta ovulaatiopäivänä, kun käsittääkseni siittiöiden olisi parasta olla valmiina munanjohtimissa odottelemassa irtoavaa munasolua? Kun se aika on niin lyhyt, milloin munasolu voi hedelmöittyä. Ennemmin hedelmöitys tapahtuu vaikka 1-3 päivää ennen ovista, ymmärtääkseni. Mene ja tiedä [:)]

Tää yrittää nyt ottaa tosiaan rauhallisemmin, olla laskeskelematta ja stressaamatta. Helpommin sanottu kuin tehty. [;)]

Testi lähti aamupissille mukaan mutta negaa näytti [&o] Aluksi kahtoin että jonkin sortin haamu siinä on, mutta menin siksi viideksi minuutiksi suihkuun ja kun suihkun jälkeen testiin kurkkasin niin ei mitään [:(]

Testi oli siis predictor ja apteekista ostin sen ja lupasi näytää 99% varmuudella tuloksen joten eiköhän siihe ole uskominen...[:'(]

Tätiä siis odotellaan kylään... Tänään menossa vissiin kp34/28. Mihinköhän aikaan kannattasi lääkäriin soitella jos ne menkat ei ala? Yleensä mulla nimittäin täsmä kierto, melkeinpä jopa kellonajan mukaan...

Harmittaa tosi paljon jo pelkkä nega mutta sitten harmittaa myös se että tämä menkkojen myöhästyminen sotkee kokonaan mun seuraavan kierron ja oviksen bongaaminen voi olla vaikeaa...Noh pitänee useammin vaan harrastaa seuraavassa kierrossa keksiä [;)] Noh ei täällä nyt ihan maassa olla, tällästähän tämä on. Mun juro perussuomalainen avomieskin huomasi mun surullisuuden ja yritti olla suurena lohtuna aamulla <3 Ehkä sitten heinä tai elo vauva, tai jopa syksy vauva!!![:)]

kiitos...
Täällä on hurjan masentunut olo, vaikka kyllä oon sinänsä tyytyväinen ettei tarvitse miettiä asiaa enää.
Miehen kanssa riideltiin oikein kunnolla viime yönä. Ja riidan jälkeenhän mä tädin saapumisen huomasin.
Luulen että nyt mieskin huomasi minkä takia on huono olo ja tajusi monia asioita. Itse virheen kanssa tehnyt kun en ole avannut suutani aiemmin.

Ei voi muuta sanoa kuin että masentaa ja tuntuu ihan ku mitään hyvää ei tapahtuis koskaan...

Eikä se eilinen testi mikään viivanpaikka vissiin ollutkaan. Kai se on niinkuin paaperokin sanoi että varhainen km. Koska kyllä sen viivan erotin ihan selvästi ja aamulla katsoessa ihan samana pysynyt... Voin laittaa tänään kuvan siitä, saatte nähdä että jotain testiin on tullut.

Täytyy nyt tätä tätiä seurailla vähän... Ihmeen kivutonta ollut tähän mennessä ja niukkaa kuin mikäkin. Ei ole toiseen otteeseen kunnolla siteeseen tullut edes. huoh...

Tekis toisaalt mieli testata, mutta en testaa. Mieluumin petyn tädin tuloon kuin negatiiviseen raskaustestiin!

Dark, ei sulla helppoo nyt ole, mutta voimia ja jaksamisia, kyllä ne asiat tuppaa selvitä. [:)] Itselläni oli pari kuukautta sitten kaikki päin pe...ttä, mutta nyt voi jo sanoo, että on kummasti helpottanut. Silloin tosin olin sitä mieltä, ettei mun elämästä tuu enää mitään...

Örkki, tädin tuloon on tosiaan "mukavampi" pettyä, kuin negatiiviseen testiin. Toivottavasti sulla kuitenkin on positiivinen [:D]

Paapi, testaat muutaman päivän päästä uudestaan, niin voi ollakin jo positiivinen.

Paapero, stressaamattomuus on tosiaan helpommin sanottu kuin tehty. Kokemusta on [;)]. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Omaa, ovis on nyt ohi ja puuhailtu on toivottavasti riittävän usein oikeaan aikaan[:D] Tällä suunnalla on suunnitelmat loppuvuodeksi selvillä. Päätin repäistä kerralla ja otin loppuvuodeksi virkavapaata. Ens viikko olis vielä töitä ja sit alkais vapaat. Onneks on jonkun verran säästöjä ja tulee myös riittävästi veronpalautuksia, et pärjää.

Nyt on tosi helpottunut olo ja voin suoraan sanoo, et oon tosi onnellinen. Liian monta vuotta oon tässä työssä puurtanut ja nyt se alkaa olla toistaseksi ohi.[:D] Tammikuussa lähden sitten kouluun, ja toivottavasti pian myös äitiyslomalle. Jospa vauvakin ilmoittais pian tulostaan, kun ylimääräinen stressaaminen loppuu [:D][:D], tai no, eihän sitä tiedä vaikka nyt ois tärpännyt!

Lainasin kirjastosta Terhi Koulumiehen tekemän kirjan " Vauvaa vailla". Koulumies kirjoittaa vauvan kaipuusta raikkaasti ja todenmakuisesti. Elämä käy tyhjäksi, kun siinä on vauvanmentävä kolo... näin lukee siis takakannessa... Aloitin äsken lukemaan kirjaa ja tosi hyvältä vaikutti, kunhan pääsee kunnolla vauhtiin niin ei varmastikaan kestä kauaa lukea koko kirja. [:)]
Täällä on täti ollut ihmeen hiljainen... Kaksi päivää se vuoti kunnolla ja nyt eilen ja tänään on tiputellut vain vähän. Tää ihmettelee ja miettii, että testaisko huomen aamulla vielä varmuuden vuoksi sen negan...

Dark: Onhan se tädin tulo aina yhtä kurja juttu, mutta minäkin ajattelen niin, että nyt pääsette uuteen kiertoon ja voitte aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. Suosittelen juttelemaan miehesi kanssa asiat selväksi... Tiedän miten paljon ns. "lapsettomuus" (tässä on kuitenkin itselläkin jo yli vuosi takana yritystä) voi aiheuttaa pahaa oloa ja myös ongelmia parisuhteessa... Kuluneella viikolla sain itse yhden ison sotkun selvitettyä, mikä meinas jo tosissaan uhata meidän parisuhteen tilaa... Mutta kuitenkin... asioista selviää aina paremmin kun on olemassa henkilö, jolta saa tukea, ja sitten ilotkin tuntuvat suuremmilta kun ne voi jakaa toisen kanssa...

Harmaasta päivästä huolimatta hyvää viikonloppua joka suuntaan! [:)]

pahoittelut kaikille negan saaneille [:(]

dark, harmi et täti tuli! positiivista kuitenkin se et tietää missä mennään. ainakin mun mielestä se epätietoisuus on pahinta. nyt vaan uuteen nousuun ja tärppi tästä kierrosta!!!!!peukut on pystyssä!
kyllä nyt pystyy jo iloitsemaan, mut kauan siihen meni. mä kävin alkuraskaudessa viitisen kertaa ultrassa ja kaikenkaikkiaan ultria takan nyt noin 10 [:)] [:D] mä en jättänyt mitään sattuman varaan. kävin yksityisellä lääkärilläkin aina jos vähänkin oli semmonen olo et jotain on vialla. enkä käynyt turhaan! aina löytyi joku tulehdus!
voimia sulle ja paljon tsemppiä!

dark, voimia sinne!
omaa, oon yrittäny saada vauva-asiat pois mielestä ja alkaa liikkumaan senkin edestä[:D] kyllä onkin hyvä olo!! ensviikol la tulee kp 29 et jollei tätii kuulu niin sitte testailemaan. Mut voimia kaikille ja plussia syksyyn!

Cava
Kiitoksia[:)]
Onhan se tosi kiva silleen, ettei enää ihmetellä ja odotella, stressi loppu ihan yks kaks koko kuukautisista. Nyt alko vaan odotus sit alusta... [>:]No, eihän se tosiaan oo mihinkään kirjattu, että mun kierrot tulee olemaan 80 päivän mittasia, tää kierto nyt sattu vaan olemaan tän mittanen...
Olis kyllä kivaa tietää ja osata varautua, oliski kellontarkka, niinku monella muulla on...[8|]
Mökötän varmaan vielä jonkun aikaa tästä asiasta maailmalle ja vihaan kaikkea, vaihteeksi. Mutta no, hyviäkin puolia siis löytyy. Täytyy vaan selvitä ja ainakin viikon päästä tulee joku lievitys (toivottavasti) vauvakuumeeseen, kun Toby tulee kotiin. [:)]
Mut kaikkea hyvää ja onnea sulle matkaan mukaan <3 Oot päässy jo niin pitkälle, ihanaa [:D]

Fuyu
Sehän mua just tosiaan harmittaa kans, että sitä testausta ei nyt tartte sinällään suorittaa, maksoin ja tilasin turhaan. Mut olis voinu käydä niinki, ettei täti olis kurvannu tänne... [>:]
Mä tosissaan toivon, ettei tuu pitkää kiertoa uudelleen, mutta 28 päivän kiertoa en oota, jos nyt olis alle 60 ja lähtis laskeen noi kiertopäivät ja tasottuis sit joskus ees...

Voihan se olla, että sulla mahdollinen asukki on ehkä päässyt kiinnittymään, jos nyt hyvin käy [:)]
Mä toivon sun puolesta, että se olis sitä, ja pidän peukut pystyssä, kohtahan sullakin alkaa jännäpäivät ! [:D]
Kehon kuuntelu on joskus ihan hyväkin juttu, mutta toisaalta raskautta kun me kaikki toivotaan, niin ikinä tiiä mitkä on raskausoireita, tätioireita ja mitkä on psykosomaattisia oireita, kun pää tahtois, niin kehokin menee siihen mukaan, onpas ilkeää! [:@]
Vietä nyt kaveris kanssa kiva viikonloppu sen kummemmin miettimättä asiaa [:)]

tyttis
voi ei [:(]Suuret pahoittelut negasta! [:(]
Mut jos sulla ei tätiä näy viikkoon ainakaan niin sit testaat uudelleen, voihan olla että joku onkin vähän heittänyt ja kierto onkin ollut himppusen pidempi ja testi näyttäis plussaa myöhemmin, tai täti tulee pikkasen myöhemmin kylään. Tsemppiä ja jaksuja sinne <3

Sanra
Mä olin kans tosi varma, että nyt on pullat uunissa. Sen takia se täti nyt yllättikin tosissaan. Muuten olisin varmaan kiljunut riemusta, ellei olis jotain haaleaa viivailua tullut. [8|]
On se jos nyt koittaa kaiken positiivisen kaivaa tästä -ei tarvi mennä lääkäriin - ei tarvi oottaa enää - ei tarvi stressata - parempi laskee raskauden kesto, jos tuun uudelleen raskaaks... Kyllähän niitä löytyy. [8|]
Hui, jännäpäivät sullakin eessä, mä peukutan sulle nyt ihan urakalla! [:)][:)][:)]

örkki
Jos maltat olla testaamatta, oottele tätiä. Tosiaan parempi munkin mielestä pettyä tätiin ku negailuun ja sitten sen jälkeen vielä tätiin. Kuinka kauan oot aatellu oottaa ennen testaamista?
Stringit jalkaan, heh [:D]No, mä sanoin eilen kaverille, kun koulukuvausaamuna just on finni naamassa, niin nyt ku ei oo sidettä, niin menkat alkaa ihan yhtäkkiä kuitenkin, kun on valkoset työhousutkin jalassa... No, osasinpas ennustaa, ne alko sitten varottamatta riidan päätteeks ja mun kauniit neonvihreet hipsterit siinä samassa, perkeleen täti stna[:@] (anteeksi tää kielenkäyttö)[&o]

Paapero
Mä oon miettiny tosiaan tota asiaa, että olisko kuitenkin plussat olleet plussia, eikä mitään viivanpaikkoja... Jotenkin mun aivot rekisteröi sen niin, että oon kuvitellut koko viivan ja ei se ees oo semmonen. Nyt kuitenkin tästä eilisestä testistä otin kuvan, ja postaan sen tänne, että saatte sitten pähkäillä näinkö mä oikein vai en [>:]
Tosin, sen verran on täti runsautunu että veikkaan ihan sitä että en ainakaan enää oo sit raskaana. Onpas niitä testejä sitten että voi kattoo lähtikö se hcg laskuun vai ei. [:'(]

Paapi
Pahoittelut negasta [:(]No, kun mä soitin lääkärille ja sanoin että menkat karussa 64 päivää niin silti pitäis ootella kp100 asti... [:@]Mut koska sulla on ollu normi kierto tähän asti, niin kai se kuitenkin on se 3kk se odotusaika eikä 6kk niinkuin pillereiden kanssa, siis käytön jälkeen. mut testaa myöhemmin uudelleen, jos vaikka oliskin vähän ujompi asukki siellä [:)]
Ihana suhtautuminen sulla siellä [:)]Tsemppiä ja jaksuja [:)]

Pöppis
No, itsellänikin sen verran kaikkea paskaa niskaan lentänyt vuosien varrella niskaan, että kyllä tietää että sitä selviää. Välillä olo on semmonen ihan ku elämäs ei olis mitään järkeä, mihin mä oon menossa, musta ei oo mitään hyötyä kenellekkään, jne. Saas nyt nähdä koiran tulon jälkeen ja sit sen jälkeen kouluun pääsykokeet ja jos vaikka pääsis uuteen kouluun, jos sitten vähän helpottais tää harmaan arjen eläminen...[&o]
Peukutan urakalla ja toivon että nyt teillä tärppäs! [:)]
Vähänkö mukava suunnitelma, nyt sitten rentoudut ja teet kaikkea mukavaa (budjetin sallimissa rajoissa [;)]) [:D]

Kcatri
Hyvä että sait sotkun selvitettyä [:)]Meillä riittää miehen kanssa selvitettävää, ja mieskin eilen totesi, että ehkä se pelko siihen raskausasiaan tuli siitä, kun totes itsekin että meidän suhde on kallellaan pahaan suuntaan. Nyt täytyy tehdä suhteen asennon korjaus, niin jos vaikka päästäiskin jossain vaiheessa yrittämään tosissaan. [&o]
Testaa ihmeessä se nega, koska valehtelijatäti voi tulla raskaudenkin aikana käymään, ja jos onkin plussa niin sitten soittoa jonnekkin ja varailu varhaisultraan, koska sitten ei tiedä oliko varhainen km tai jotain muuta vastaavaa [:-]

Omanapa
Eikä toi eilinen testikään mikään kauheen haalee oo[>:]
Tänä aamuna en kuitenkaan testannut, koska luulen, että tää olis voinu olla kans nyt sit varhainen km, eli jo kolmas km mun osalta. sehän se selittäis hcg:n hitaan nousunkin, kun ei antanut kun haaleaa ja meni kesken (tai sitten oli tuulimuna, toisaalta ihan se ja sama)...[&o]
Yöllä heräsin kipuiluun ja oli pakko sitten naukkasta burana. [:-]
Kouluun en jaksanut herätä ajoissa, kuitenkin puhuessa ja riidellessä meni sen verran myöhään. Ja sen verran itkinkin että silmätkin oli melkein muurautuneet yhteen, ja turvoksissa kuin mitkäkin... [&:]

No, pääsin kuitenkin kouluun ja jaksoin olla koko päivän. Kotona vaan häthätää pakkasin ja lähdin viettämään omaalomaa nuuksioon porukoiden luo. Kummasti nää meidän koirulit (joiden kanssa mä oon kuitenkin ollu tekemisissä pennusta asti <3) tykkää kun mä tuun käymään <3[:)] kävin pitkällä metsäkävelyllä äsken molempien kanssa, ilman hihnaa vetelivät ja tykkäsi kauheesti... niinkuin minäkin. oma rauha. hiljaista. pimeetä. pois kaikesta ahdistavasta...

Juu, stringit on taas jalassa. Eilen vai oliko se toissa päivänä alkoi rinnat vähä kipeytyä, eli niinä päivinä ku piti menkkojen alkaa. Ennen sitä ei ollut mitää tunnetta. Ja mikäli oli laskuvirhettä, eli että aloitin laskun pari päivää liian aikasin, ni tänään olis jo 34. päivä. Pisin tähän mennessä on 33 päivää. Aiemmin meinasin testata huomenna, mutta olen tässä miettiny, josko sitä testais vasta viikon päästä - ei ainaka tekis turhaa negatestiä, kuten kerran aikaisemmin ku aloin hätäilemään. Malttaiskohan sitä odottaa niin kauaa? Mutku kaapissa on vaan yksi tollane viikkonäytöllinen clearblue, ni ei haluis sitä tuhlata... pitäiskö tilata jostain jotain epäluotettavia liuskoja... vai jos sitä vaan oottelis - äh, onpa vaikeeta!

Tällä sivullaki tuli eilenki käytyä ihan äly monta kertaa - jos olis saanut selkyytä siihe olenko raskaana vai en [:D] Vaa eipä se sillai taida selvitä. Mutt hei, siis olenko mä ymmärtäny oikein, että joillaki on lämpöä sillo ku tulee raskaaks tai sillo ku on ovis... paljonko se lämpö nousee? Tuli vaa mielee, ku mulla on ollu tää viikko saikkua. Ääni poissa, kurkku kipee ja lämpöä. Lämpöä on edelleen. Ja ääniki on kähee edelleen.

Kyllä tuossa Darkin kuvassa kaksi  viivaa näkyy... kirkkaan punainen ja vaaleanpunainen. Ja näkyy siel mustakin viiva [;)] (Pääsinpäs näsäviisailemaan)

örkki Mä oon ainakin kuullut, että monilla tulee lämmön nousua ja flunssa-oireita kun on tärpännyt. Peukutan että sulla olis näin käynyt! Ainakin sun täti on jo sopivasti myöhässä... [:)]

Dark Mä tein tosiaan aamulla testin... kun mullakin oli oviksen jälkeen pitkän aikaa lämmöt nousussa... No, ne oli sitä jostain toisesta syystä. Negatiivinen oli tulos, ja ihan odotettu. Kummallisen lyhyt täti kyllä oli, kaksi päivää vuoti ja kaksi päivää tiputteli ja nyt on kadonnut jälkiä jättämättä... [&o] Toivottavasti vaan aika kuluisi niin pääsisi taas yrittelemään... Tosin aion syödä seuraavat kolme kuukautta Terolut:a 15.-24. kiertopäivinä joten saas nähdä kerkeekö ovista tulla ollenkaan... Miten teillä asiat nyt niin huonossa jamassa on... eikös teillä ole häätkin tulossa ensi kesänä (vai muistanko väärin)... Tsemppiä sinne suuntaan!! [:)]

Omaa Täällä tosiaan harvinaisen lyhyt täti juuri saateltu ovesta ulos (2 vuotopäivää + 2 tiputtelupäivää). Nyt vaan odotellaan, että aika kuluu... Reseptillä olis kolmen kuun Terot, kun kävis vaan hakemassa... Mutta eipä tuo vielä kiire kun 15.-24. kiertopäivinä meinasin syödä... ja nyt on vasta kp 5... Mulla näyttää taas kierrot pitenevän (37-39-40), mutta toisaalta tädit lyhenevän.. Joten aion syödä nyt tuon kuurin loppuun ja sitten jos ei ole tärpännyt, niin vuoden alusta käydä gynellä... Pitäis vaan saada tätä painoa pois... Mutta ei se voi olla ainoa tekijä... Paljon minua paksummatkin on tärpänneet (kaveripiiristä pari ihan äskettäinkin)... on se vaan epistä.

Takaisin