joko nyt onnistaisi

Heip ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Ihan nyt omanapaisesti tulin kirjoittamaan, kun pää vähän pyörällä.
Kun mulla nyt kp 32/35 ja lämmöistä en ovista siis tässä kierrossa bongannut, koko ajan vain 36,4. Muitakaan ovisoireita tai mitään ei ole ollut.

Toiveita raskautumiselle ei ole siis ollut, joten en tiedä miksi äsken päätin raskaustestin tehdä. Olin näkeväni toisen haalean haalean viivan, joka ilmestyi alle minuutissa. Siis onko tää nyt jokin viivanpaikka vain?

Katsotaan osaanko laittaa kuvan, jos täällä olisi joku  muukin joka näkee jotain [:D]

Kyllä mäkin manque siinä selkeästi haalean viivan näen. [:)]
Ihan varmasti se siitä tummuu!! Jihuu![:)]

Täällä olis tänään tätipäivä, mutta eipä näy tätiä [:D]
Selkää juilii tosin siihen malliin, että eiköhän se pian sieltä pärähdä..
Toivoa on kuitenkin niin pitkään, kun japanin lippu ei liehu [;)]

- Bamboo

manque: onhan tuossa haalea ihan selvä viiva [:)] tuollainen oli mullakin eka ja muutaman päivän päästä selvä punainen. Joten varovainen onnittelu!

Kyllä, kyllä, haalea viivahan se siinä eikä mikään viivanpaikka [:D] Viivanvahvistumissäteitä sinne manque!!!

Voi apua, kiitti ihanat! [:)]
Kun en tiedä mitä ajatella, koska oon käsittänyt ettei ovulaatiota tapahdu jos lämpö ei nouse. Lisäksi mulla tuo luteraalivaihe on ollut viime kierroissa 10, eli jos tää nyt oliskin sitä mitä toivon niin todennäköisyys sille et vuoto alkaakin päivien sisään on suuri [&o]

Pakko testailla taas huomenaamulla [:D] Nyt vasta jännäpäivät onkin! [:)]

MANQUE: Kyllähän minunkin vanhat ja raihnaiset silmäni ihan selvästi näkevät HAAMUVIIVAN [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
SIIS SUPERHYPER SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA
Aivan mieletöntä [:D]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!!!11

Yönsäde ja Mini rv 20+6

manque: onhan tuossa ihan selvä, vaikkakin haalea viiva, minäkin sen näen!! [:)]

omaa: Testailin eilen vau:n ovislaskurilla... sen mukaan kun mulla alkoi viimeisimmät kuukautiset 28.8. ja ovis oli 21.9. niin mun kiertoni pitäisi olla 38 päivää... no tänään on se 38. päivä. Oon jännäillyt koko päivän alkaako täti vai ei. Ja nyt olis niin vahva toive siitä, että se ei alkaisi! Pelkään koko ajan että täti syöksyy kylään, kunpa se nyt tajuaisi pysyä poissa... Joka tapauksessa aion odotellan tuonne 40 kiertopäivään asti. En halua testata yhtään turhaa negaa... *jännitystä ilmassa* [:)][:)]

Onnea onnea Manque ihan todella paljon! [:D] Kyllä siellä viiva on! [:)] Varmasti vahvistuu tässä parin päivän sisällä!

Onpas täällä taas jännät paikat, hui! [:D]

Varovasti kuiskaten onnea manque! Kyllä se viiva on! Nyt vaan parin päivän päästä uutta testiä kehiin.

Bamboo, toivottavasti olis ihan muuta tuo selänjuilinta kuin tätioireita. Toivotaan, että kiinnittynyt alkio se vain siellä ilmoittelisi itsestään [;)]

Kcatrilla näköjään sama tilanne kuin Bamboolla, Tyttiksellä, Paapilla ja täällä, harhautetaan se perhanan täti!

Itse en tuntenut enkä huomannut tässä kierrossa ovista, viime kierrossa oli oikealta. Enkä löytänyt sitä myöskään tikuttamalla. Huomasin kyllä, että viiva vahvistui yhtenä päivänä, mutta se ei kuitenkaan ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja ohjeen mukaan näin olisi pitänyt olla, jos ovis tulossa. Siispä pupuilimme joka toinen päivä aika rennosti. Ja se vuoto, jos sitä nyt edes siksi voi sanoa kun tuli ehkä kaikkiaan teelusikallinen, on siis hävinnyt.

Ps. täällä meni juuri puoli levyä Fazerin pähkinäsuklaata.[:)]

[:)] NOPSAA VIELÄ [:)]

...Mää olen häirikkö [;)]

KCATRI: Ja sinnehän se täti ei nyt tule..ni kerta [:)]
Mä pidän sitä täällä hirttosolmukassa..nappasin sen perkuleen sattumalta tuolla kylätiellä kiinni.Oli vissiinkin menossa naapurin emännälle kylään.Toivottavasti naapurin emäntä ja isäntä eivät suutu mulle [;)][:D] *tulipas huonoa juttua taas* [&o][;)]
Mutta sulle se täti nyt ei joka tapauksessa sinne tule..vaan se IHANA PLUSSA!!!!!!!!
Paljon peukkuja sinulle ja plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++

PAAPERO: Pakko sinulle on vielä pakko sanoa tuosta sinun minimaalisesta vuodosta [;)]
Minullahan tämän raskauden alussa tuli noin teelusikallinen rusehtavaa vuotoa noin 6 päivää oviksen jälkeen.Olin ihan ihmeissäni,että mitä se oli,koska mulla ei ole ikinä tullut mitään välivuotoja.
No,sehän oli sitten sitä kinnaria [:)]
Minulla siis on nyt kuudes raskaus kyseessä ja tuo kiinnittymisvuoto oli minulle ihan outo ja uusi asia eli toisin sanoen sitä tuli ensimmäistä kertaa [:D]
Eli toivottavasti sinullakin on samasta asiasta kyse!!!!!!!!!
Ihan mielettömästi sinullekin peukkuja ja niitä plussatuulia +++++++++++++++++

JA KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN IHAN MIELETTÖMÄSTI TAIKAPUHALLUKSIA LÄHETÄN EDELLEEN +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ainakin MANQUELLE ne tehosivat..jee [:)]

Yönsäde ja Mini rv 20+6

Et Yönsäde yhtään häiriköi, ihana kun käyt täälläkin kommentoimassa. Oli itsekin pakko tulla vielä kommentoimaan ja kyselemään, kun tuli äsken sellainen tunne, et ihan kuin olis lämpöä. Päätä särkee (varmaan neulomisesta jumittuneet niskat), poskia kuumottaa ja silmissä sellainen fiilis kuin ois kuumetta. Ja ta-daa, tasan 37 astetta.

Miten teillä jotka olette mittailleet ahkerammin lämpöjä, onko lämpö noussut merkittävästi ennen menkkoja? Nyt kp 23/25 ja normaalisti mulla lämpö 36,3-36,5. Taas kerran kysymysmerkkinä.. [8|]

Onnea manquelle !

Minulle nimittäin tuli ihan samanmoinen viiva samanlaisella testillä [:)] Ja tässä ihan raskaana ollaan.

Fuyu,
Joo, tää tilanne tosissaan pistää vihaksi sen puoleen, että jokatapauksessa multa joudutaan se ottamaan, niin miksei nytten! [:@]
Ja sit se kans, että miksei ne alunperin laittaneet lähetteitä mulle vaikka kahden viikon välein siihen testiin, siihen asti jos menkat alkaa, tai sitten jos nouseekin se arvo... [8|]
No, miehet on ilmeisesti miehiä, stressaavat tommosesta, kun eivät osaa ajatella asiaa niin pitkälle eteenpäin, että ei se nyt KAMALAA sen lapsen kanssa oo... Tai että siitä asiasta vois nauttiakin... [:D] No, saas nyt nähä mitä se sit sanoo kun se plussa varmistuu ja ollaan nähty mein pikkunen, jos nähdään... [&o]
Voi, nyt pidän sulle peukut, nyt vedän sut (tai nostan, jos en ookkaan oikeesti raskaana) tonne plussanneisiin mukaan [;)]

Manque,
Mun testissä oli samanlainen viiva! [:)]
Vaikka omasta puolestani en ookkaan niin varma, kun se on omin silmin katsottu sitä testiä, niin tosta sanoisin kyllä plussaa [:)] Onnea (vielä kai sitten kuiskaten, ettei täti oikeesti rymistä paikalle heti... Tai plussa lähde karkuun <33)[:)]
Ja sitäpaitsi, plussahan on aina plussa, eikö?[;)] (sanoo se, joka ei omaan testiinsä jälleen luota... [&o])

Herranjesta nyt eletään jänskää aikaa! :D Kaikki katoo täältä kohta [;)]

Yönsäde,
et yhäkään häiriköi [:)] Ihanaa kuulla välillä sinustakin ja muista jotka jo siirtyneet onnellisesti odottajiin [:)]

Paapero,
Mä en tiiä itselläni, kun luomukierrostani en tiiä... [:D]
Mutta siis mulla ainakin yks päivä ihan yhtäkkii lämpö nous 37,1 ja nyt on pysyny 37 lähettyvillä koko ajan... [8|]
Jos nyt pitänee paikkansa, että olisinkin raskaana, niin toivottavasti sinäkin <33

omanapa.
Yöllä oli pakko nousta pissalle.... Olin tosi ihmeissäni, koska heräsin siihen että hytkyttelin itseäni. Nukahdin uudelleen ja paristi vielä heräsin siihen hytkyttelyyn, kunnes tajusin että ahaa, mullahan on pissahätä [:D]
Mielialat heitelleet häränpyllyä, mies mökötti tänään jonkinaikaa kun välillä äksyilin sille ihan urakalla, kun rakensin pentuaitausta [:D]
Ja nyt taas väsyttää... ja mietityttää koko tilanne, mutta eipä se miettimällä miksikään muutu...

Eikö muka yhteen (mun tapauksessa siis kahteen) plussaan voi luottaa, vaikka haaleahkoja ovatkin? (Tää on yks asia mitä en ymmärrä vielä, enkä tajua, joten älkää ottako tätä pahalla[&o])
Miksi aina puhutaan viivan tummumisesta ja uudelleen testaamisesta? Onko vääriä haamupositiivisia tullut useinkin vai mistä se johtuu? itse kuitenkin moneen otteeseen tarkistin ja tiirailin, josko se väri olisikin harmaa, vaan ei, vaaleanpunainen se siinä viivassa oli, kunnes kaveri nappas ja vei sen mukanaan... [>:] sori, en halua nyt suututtaa ketään [&o] tai muuten vaan leikkiä tyhmää...

Kiitos kaikille valtavan paljon onnitteluista! [:)]

Myös tämän aamuinen +/- Clearblue näytti hailakkaa plussaa [:)] Eilinen oli siis herkempi testi kuin tämä. Tässä nyt jännäillään miten käy, ja tänään kyllä lähtee digi apteekista matkaan [:D] Rv olisi vasta niinkin vähän kuin 3+4 joten hurrata ei ihan vielä uskalla.

Ovis voi näköjään tapahtua vaikka lämmöt ei nousisikaan! Harvinaista kait...
Ja oli muuten eka kierto, kun oli greippimehut käytössä [:D]

Täällä on todella jännät paikat monilla, joten suuret plussapuhallukset! [:)]
Joko se plussasyysmyrsky nyt lähtis käyntiin? [;)]

manque, täältä lähtee varovaiset onnittelut sinne [:)]

Omaa, täällä edelleen välistä tulee nippailuja alavatsaan ja v-vuoto runsasta, tänään aloitin viimeisen terolut pakkauksen tuonne kp 25 asti syön niitä. Saa nähä tuleeko tässä kuussa sitten tätiä ollenkaan kun viimeksi vuoti 29.8-24.9 ajan [8|] no näitä teroja ei onneksi nytten tarvi ottaa ku 1 tabu päivässä 10pv ajan [:)] viimeks oli 1 tabu 3 kertaa päivässä ja siitä aiheutui kova päänsärky/huimaus että pulssiki oli 101 [:D][:)] nytten vain syön tädin säännöllistämiseen noita. Toivon vain että täti ei tänne tulisi ollenkaan ja saisin jotain positiivista tämän minun opiskelun lisäksi [:)] Eilen tosiaan kävin ensimmäisellä oppitunnilla, iltakoulua, 2 kertaa viikossa, reilu vuoden kestävä koulutus [:)] Sinänsä aika helppoa kun on klo: 17.00-20.30 aina koulua iltaisin ja ei se haittaa vaikka tulisikin pikkukakkonen tuona aikana kun kuitenkin mies tulee kotii aina töistä ennen ku lähen. [:D] Kun se toinen nyytti vaan joskus sieltä haluais ilmestyä ja hypätä kyytiin [&o] itse pitäis tikkerin mukaan 8pv päästä testailla mutta en tiedä sitten. [8|]

Plussatuulia ja puhalluksia lähipäivinä jännääjille ++++++++++++++ [:)]

YK9

KP 15/23-27

Manque:
ihan mahtavaa, suuret onnittelut! <3 Plussa se on haamukin, ellei toisin todisteta, joten parempi alkaa vaan sopeutumaan vatsan kasvuun!

Käyn täällä vakoilemassa Paaperoon, Bamboon ja Kcatrin mahdollisia testituloksia myös... [:)] Ja Darkin erikoisen epäselvän tilanteen kirkastumista.
Kovasti peukkuja piinailijoille ja muille hedelmällisiä päiviä. Nyt joukkokato tuonne odottajien puolelle, joohan?

[align=left]Manque: Onnittelut!!!! Haaleahan se viiva on mutt myös minä sen nään!!!! Jännäillään sitä sun digiä!!!!! jeeee!!!!!

Bamboo&Kcatri: Samat jännäilyt täällä menossa saas nähdä miten meidän käy! [:D]

Omaa: Tätiä ei vielä näy eikä kuulu! Menkkamaiset kivut hävineet, ne kestivät sen aikaa kun mun menkat yleensä kestää paitsi että nyt niitä menkkoja ei vaan ollu...ja nehän mun menkat ekstää yleensä sen 2-3 päivää[:)] Vielä en ole testannut, aattelin vielä ootella! Ettei sitten pety...[:-]
[/align]

Paapi, jännää! Peukut sille, että oot malttanu noinkin kauan testaamista oottaa, ja että odottaminen palkitaan, HOPE SO!

En tiedä miten itse maltan, vaikka sanoinkin jo, että ensi viikonloppuna vasta testaan. Väkisin kun tulee mieleen, et pitäiskö testata jo to tai pe, kun silloin menkkojen kuuluisi viimeistään alkaa. Olemme lähdössä viikonlopuksi kylpylään lomani kunniaksi, niin ei viittis masentaa itteensä turhalla negalla, toisaalta sit oliskin juhlimisen aihetta, jos se plussa pärähtäisikin jo!

Dark, eikös ne sieltä terkkarista sanonet, et jos tulee kaksi plussaa, niin ottavat siusta sitten sen verikokeen?? Mikä kumma niitä siellä vaivaa??? Taitaa olla täti niiden kiusana, ja pysyköönkin siellä sitten lopullisesti!! [:@] Ihan suututtaa siun puolesta.

Jännittää tosiaan kaikkien puolesta niin että puntti tutisee! [:D]

Paapi mulla on ihan sama tilanne täällä!! Eilen juili selkää ja mahaa siihen malliin, että olin ihan varma että täti tulee.. Vaan ei tullu. Tänään ei enää mitään kipuja. Ravaan vessassa puolen tunnin välein tarkastamassa, että onko se täti tullu vai ei [:D]

Toisaalta, edellistä edellisempi kierto oli 34 päivää, joten taidan ainakin sinne asti odotella ennen kun testaan.

Iiik ku jännittää!! Täällä on nyt niin monella jännäpäivät päällä!!
Kesäkuisiin siis!![:)][:)]

- Bamboo

Takaisin