joko nyt onnistaisi

Paapero, siis kyse ei tällä hetkellä oo lapsettomuustutkimuksiin/hoitoihin pääsystä ainakaan oman tietoni mukaan[:D]
Ainoona siis se, että keskenmenoni jälkeen ei ole täti vielä tullut käymään, ja siitä alkaa olemaan jo runsaastikin aikaa.[&:]
En tiiä olisko järkevintä soittaa suoraan perhesuunnitteluneuvolaan ja päästä PAPA-testeihin sun muihin, jos niistä löytyiskin joku syy tädittömyydelle.
Joko oot testannu uudelleen? Värillistä toista viivaa sinne toivotan ++++ phuuuuh...

Tami, peukut sulle erittäin hyvin onnistuneesta savuttomuudesta ! [:D] Tiiän ite kuinka vaikeeta se voi olla, mut on erittäin kunnioitettavaa olla aina päivä kerrallaan polttamatta, toivottavasti miehesikin on tätä mieltä [;)] (oma mieheni nyt ei oikein kunnioita edes viikon savuttomuutta, sanoo vaan että nythän sä vaan.. vaan? pidät lupaukses)
Tarrasukkia sinne erittäin paljon<3

Paapi, mun tietääkseni lentää ei saa enää vikalla kolmanneksella, mut ennen sitä vissiin saa lentää, mut kuitenkin hyvä välttää. Eli siis tuskin mitään haittaa on. Paras varmaan plussan saatuasi kysyä äitiysneuvolasta mitä siellä ovat mieltä. [:)]
Niin, joko oot muuten testannut? Täällä jännäilen jo sun puolesta ja peukut pystyssä plussalle ^^ Noihan voi olla (mitä ilmeisemmin) valemenkat, tai sit runsaammanlainen kiinnittymisvuoto tms. Testaa testaa testaa! [:)]

Miplis, kusiset tekisit siinä vaiheessa, jos olisit jo menossa rv8-> tai ylipäätään tietäisit olevasi raskaana jo työhaastattelussa. Lapsentekohommista ei oo työnantajalla oikeutta kysyä, eikä sun tarvitse ilmoittaa asiasta mitään. Jos saat plussan, sanot että nyt kävi näin. Kusista se ei ole, jokaisen työnantajan pitäis tämä ymmärtää [:)] Eikä ensinnäkään voi potkuja siitä syystä antaa [;)] Joko kävit haastiksessa? Miten kävi?
Kerro sitten kans, miten siellä meni siellä neuvolassa kaikki [:)]

hannaton, yritä malttaa, ettet testaa liian aikasin, niin ei tuu pettymyksiä ja rahaa ei kulu [;)] No, jos rupeet keskusteleen norjaa joka aamu vessanpöntön kans niin sit kyl testaisin itsekin samantien [:D] Plussatuulet sinne puhallan kans +++++phuuuuh++++

manque, hassu järjestely teillä [:D] No, eiköhän häämatkalla sitten onnistu teidän kahdenkeskinen reissailu ja yhteisen ajanvietto sitten kohdilleen [;)] Koskas se nyt oli se suuri päivä? (jos vaikka oonkin missannu jotakin.. )

örkki, voi ei [&:] tähän kiertoon nyt lähetän paaaaaaaaaaljon plussapuhureita sinne suunnalle +++++!
ps. lähetä mulle täti, niin sit ainakin plussa pärähtää [;)]

Omaa napaa...

Johan nyt tässä menee kohta hermo!
KP55!
Alkaa tosissaan rassaamaan tää tädittömyys. Sitä oottaa ja toivoo, oottaa ja toivoo. Ja pettyy. Kumma että voi pettyä kun tätiä ei näy [:D]
Naapurit metelöi, ei nukuta ja unen päästä kiinni saamiseen menee tupla-aika kun naapurit tömistää niin että pelkää et taulut putoo seinältä.
Koulukin alkaa nyt sit kokopäiväsesti tiistaina.... Tosin ihan hyvä päästä arkeen taas kiinni... [8|]

Mulla ei oo mitään kummallisii oireita, mitä nyt tänään tuntu mahassa semmoselle et nyt se täti taitaa tulla, tosin oudompana ku ennen, kipu oli nimittäin tosi outoa. Tuskanhikikin melkeen nous pintaan, eikä ollu mitään paksusuolenkipua tai ilmavaivoja se kipu, ei.
Laitoin sit siteen varmuuden vuoksi, että jos se täti nyt sit tulisi.
No joo, sidettä katoin, pari pikkupikku vaaleenruskeeta tuhrua oli ilmestyny, ja siihenkö se nyt sit muka jää?
ARGH.
[:@]
No, jos rupeen nyt sit muutaman päivän sisäs kokeen jotain kummallisii oireita, pakko kai se sit on testata. Sukkapuikkokipujen ja yms muiden tuntemusten perusteella voisin veikata oviksen olleen 28.8 tienoilla... Ja jos oli niin olisin menossa about rv 4+1 mut jotenkin en usko siihen ainakaan vielä. En, en tosiaan ennenko tissit on niin kipeet et ei voi liikkuu, tai aamut menee norjaa keskustellen.[>:]

Mut sit mukavempiin aiheisiin:

Mä otin perjantaina tatuoinnin [:D]
Mietin ultran jälkeen et vaikka nyt joku viisaampi varmaan taas sanoo että tyhmää, niin kun kuitenkin plussan jälkeen raskaus ja vauva oli niin todellista, niin ultran jälkeen mietin, että haluun jonkun pienen tatuoinnin muistamaan tämän ensimmäisen plussani, joka on toivottu. No, perjantaina kävelin kaikki turun tatuointiliikkeet läpi, ja vertailin hintoja. Päädyin sitten Tattoo Studio Nobodyyn, jossa Tomppa lupas tehä mulle samana päivänä ja tosi hyvään hintaan, ihan sairaan hienon kuvan! Nyt mulla siis ranteessa tummanverenpunainen sydän, jossa musta tribaali taustalla. VAU[:)]

Meille tulee lokakuussa melko varmaan koiranpentu[:D]
Vihdoinkin kaikki asiat sutviintuu niin, että oikeesti voi iloita jo mahdollisesta pennusta [:)]
Welsh Corgi Pembroke pentu tulee meille nyt sitten semmonen tricolour värinen ja pitänee keksiä keino jolla hakea se sitten lokakuun puolessa välissä.. ON myös aika siivota koko asunto ihan putiputs! [:)]

Ollaan saatu miehen kanssa asiat puhuttua aika hyvin lävitse [:D]
Nyt jopa ymmärrän minkätakia on jurottanut ja puhunut sitä mitä sattuu suuhun tulemaan. Tuntuu ihan mukavalle.

No, pitkähän tästä taas tuli, sen siitä saa kun kaikki asia pitää mahtuu pikkuseen tekstiin.. [8|]

Plussapuhalluksia kaikille! ++++++phuuuuuh++++++

Huomenta kaikille!
Täti tuli tänne vierailulle vielä näköjään tässäkin kuussa[:@][:@][:@][:@]Elikkä nyt on taas kp1/25. On näyttänyt asettuvan tuohon 25päivää tuo kierto kun kohdun kaavinnan jälkeen se heitteli 25-30 välillä. Ennen kaavintaa mulla olis siis tosi säännöllinen kierto. Ja yk6 alkaa[:(] Ei tullu toukovauvaa[:(] Pitänee lähteä ostamaan greippimehua noiden raskausmultitabs-tabujen lisäksi. Ja taas ottaa niin kovasti päähän nämä puolukkapäivät[:(][:(] 

Kiva että jaksatte mulle tuulia puhaltaa [:)] Uskon, että niistä on paljon apua [:)]

manque:
Onnea oviksen metsästykseen [:)]

örkki
: Onnea tähän kiertoon!

Dark: Toivottavasti saat kadonneen tädin pian takaisin. Kaiken kokemasi jälkeen, sulle on näköjään ihan mukaviakin asioita tapahtunut. Minäkin koiraa toivoisin, mutta sen kouluttaminen onkin sitten eri juttu.

tyttis: Voi voi, pahoittelut tädistä.[:(] Onnea ens kiertoon! Ja toivottavasti sullakin säännöllistyy tuo kierto. Jaa, pitäisiköhän sitä itsekin alkaa popsimaan jotain vitamiineja ja greippimehua.[:D]

Omaa: Edelleenkin on alavatsakipuja ja herkällä tuulella olen. Eilen oikein joutui itkemään kovin, vaikka ei sillai edes syytä ollut.

Näin unta että olin raskaana. Kävin ultrassa ja siellähän se pikkuinen näkyi. [:)] Oli niiiiin todentuntuinen uni, ettei oo tosikaan! Nyt vain toivotaan, että näin enneunta [:D]

Mä oon osittain eri mieltä Darkin kanssa tosta, että työnhakija tekis kusiset, jos tietäis olevansa raskaana hakiessaan työpaikkaan, eikä siitä kertoisi..

Lain mukaan työnantaja ei saa edes esittää kysymystä mahdollisesta raskaudesta, koska se asettaa hakijan eriarvoiseen asemaan vaikkapa miespuolisen hakijan kanssa. Ja tottahan se on.. Jos työnantajalla on kaksi yhtä hyvää hakijaa, mutta toinen on raskaana, niin eihän se sitä raskaana olevaa palkkaa.

Itse en ensimmäisellä kolmanneksella kertois raskaudestani kenellekkään (paitsi tietty miehelle [;)]), enkä siis todellakaan kertoisi siitä myöskään mahdollisessa työnhakutilanteessa.. Sen ekan kolmanneksen aikana kun ei kaikki aina mene niin ruusuisesti ja keskenmenoja tapahtuu.

Toki tilanne on toinen sitten, kun mennään jo yli 12vkon ja raskaus alkaa olemaan jo varmemmalla pohjalla (ja saatta jo alkaa pikkuhiljaa näkymäänkin). Ehkä siinä vaiheessa olisi moraalisesti oikein kertoa työnanatajalle raskaudesta..

Mutta jokainen tyylillään. Ei tohon varmaan sellasta yleispätevää ohjetta olekaan. Tilanteen mukaan [:D]

Me lähetään nyt koko perheen voimin viettämään koirapäivää Tampereen suunnalle![:)][:)]

Kivaa sunnuntaita teille ihanaiset!

- Bamboo

Täti tuli tänä aamuna itkun kanssa, juuri kun olin testaamassa! Ei siis tule toukovauvaa. Vaikka oli merkit erilaiset ja monenmoiset [&:] Alkaa yk 10, joten kesävauva sitten ja aamen.

Hannaton peukut ja varpaat pystyyn että olis tärpännyt!

Manque, hauskalta kuulostaa noi teidän lomasuunnitelmat. Ja tyttö varmaan tulee, jos tuolla kierrolla tärppää! [:D] Puhalletaan sille ++++++++++

Tyttis, puolukkapäivät potuttaa, mut sitten voi alkaa taas puhtaalta pöydältä! Tsemiä kaikille kesäkuisille!

Itsekin näin viime yönä unta, että olin raskaana. Samassa unessa pikkusiskoni ilmoitti, että hänellä on laskettu aika viikkoa ennen meidän aikaa, heh. [:D] Ja mies kysyi unissaan, että mitä sinä testissä näkyy?! Tuntuu niin pahalta tuottaa pettymys rakkaimmalle joka kerta, vaikka eihän se pelkästään minusta ole kiinni [:(]. Onneksi mieheni sisko soitti tänä aamuna, ja sanoi juuri oikeat sanat.

Huomenna aion lohduttautua shoppailemalla, ja ostanpa ehkä jo matalavyötäröiset äippätregginssit! Eipähän kiristä jos välillä turvottaa! [;)]

Olette niin ihanaisia, kun jaksatte aina kannustaa! [:)]

Voisiko joku kertoa mulle että kuuluuko Terolut kuurin aikana olla huimausta ja pahoinvointi? Nimittäin mulla tänään iski ihmeellinen ja kauhee huimaus vaikka oon syöny normaalisti ja eilen oli ihan hullun huono olo..[8|][&o] Ensviikon torstaina sitten lähtee viiminen terolut. [:)]

YK8

KP 15/34

oon ajatellu aloittaa jonkin kivan jumpan niin mieliki kohenis [:)] zumbaa on moni kamu kehunnu, sitä vois kokeilla ainaki [:)][:)] saa ajatuksii muualle.. Eipä mitään uutta, täti tulee (en pääst sisälle) ensvkl jos tulee, toivottavasti ei pääse vaan menis naapurin miehelle [:D][:D] olipas hauskaa.. paljon plussia kaikille... puuh puuuhhhhhh +++++++++++++ <3

Täällä on käyty eilen sairaalassa noiden pahojen huimauksien ja pahoinvoinnin takia,eilen illalla tuli niin kauhea huimauskohtaus että menin suoraa päätä vessaan kun meinasi örkkä lentää,pää on kipeänä kokoajan..Äippä käytti mua sitten sielä sairaalassa ja multa otettiin sydänfilmi kun tuntui että sydän pamppaa rinnasta ulos kohta ja aika kiivaan tahtiin tykyttiki,nimittäin mulla pulssi oli 101 kun mitattiin ja kuumetta 37,6.Alapaine oli vähän kohollaan,sain sitten peppuun kaks ruiskulääkettä,toinen ketorin ja toinen pahoinvointi lääke..Ja lääkäri kirjoitti mulle vähän vahvemmat ketorinit tähän pääkipuun minkä terolut ainakin aiheuttaa,kun oli haittavaikutuksina päänsärky/migreeni[:)][8|] Tänään tullut tasan 8kk keskenmenosta,vähän haikea mieli.Ovulaatio pitäis olla 5.päivän päästä mutta täällä vuotaa edelleen,en sitten tiiä miten mulla jo yli 2 viikkoa on vuotanu ja loppua ei näy.Onkohan tää jotain tyhjennysvuotoa sitten nytten vaikka teroja on jäljellä viiminen liuska.Torstaina loppuu terot tältä kierrolta.

YK8

KP 16/34

Okei Dark, täältä tuleeeee, ota koppi [:D] ! Mä olen kyl skeptinen näide lähettelyjen suhteen... ei auttanut mulla Yönsäteen miehen kakkakaan [:(] . Muutoin kuulostaa ihanalta, melkein kadehdittavalta Darkin elämän tilanne... koira tulossa, miehen kanssa synkkaa... Nauti!

Äh, ei mun vielä pitänyt tätä lähettää - ehtiny vielä kaikkien kommentteja lukea [:@] .

Ihana uni hannatonilla! Toivottavasti se oli enneuni [:)] .

No mutta paapero - kohta on lokakuu [:)] . Tsemppiä siihen asti!

Minnuska89:lle toivon voimia ja paranemisia!

Örkki, koppi otettu, toivottavasti täti ei kipitä karkuun ku mut näkee [:D] joo, no onhan nää aika vitsijuttuja, mut peukkuja pidän sulle tosi paljon, että se plussa pärähtäisi puna-armeijan sijaan! [:D]
Joo, yritän nauttia! Tuntuu että pitkästä aikaa meneekin ihan hyvin [:)]

tyttis, voihan pirskuleen täti... [:@] kyllä teillä vielä tärppää [:)] Muista olla stressaamatta asiasta niin helpottaa...! [:)]

hannaton, kadonneen tädin metsästysoperaatio pitänee kohta laittaa käyntiin, ainoona vaan sitten sekin kun ei tiiä mistä sitä sitten lähtis kyseleen... Tiedä yhtään kenelle mun täti on karannu ja aiheuttanu kauheen pettymyksen [>:]
Itellä koirista sen verran kokemusta, että se koulutus on mulle ihan (ei voi sanoo helppo) mut hyvä nakki. Toivotaan vaan et kaikki menee niinku pitää, ja näiden koirien syntymäpäiväkin on mein ultran jälkeinen päivä! [:)] Jotain kohtaloa [;)] heh.
No, ens viikonloppuna saadaan sit tietää varmaan et miten teil on täs kierros käyny [;)] *kuiskaa* näyttää ihan hyvältä*koputtaa puuta*
Ettei peloteta plussaa pois heilumasta sieltä nurkilta [:)]

Bamboo, siis ite kans tarkotin tota vähän enemmän silleen et jos ollaan jo pidemmällä niin pitäis sit jo kertoo. Mut sit taas, kovin monikaan ei kyllä töitä hae ollessaan jo yli 12vkoa raskaana... ? En tiiä, mikä olis oikein ja mikä ei. Mut oikeutta niillä ei oo kysyä. [:)] Ja pakko ei oo sanoa.

paapero, voi ei [:@] nyt tsemppiä seuraavaan kiertoon, ja ahkeraa pupuilua [:)] Sekä mielenrauhaa, stressi kun auta mitään.... [:)]

Minnuska89, voi ei hurjaa kuultavaa noista teroluteista [&o] Jänskättää melkeen itteeni ku jos joudun itekkin napsimaan. [X(]
Toivottavasti oireet lievenee ja pääsette torstaina pupuilupuuhiin [:D]
Voimia sinne! [:)]

Omaa napaa, huomenna alkaapi koulu! Tänään sitten tietenkin piti mennä asiat niin, että heräsinkin vasta joskus kahden jälkeen... [:@]
No, näitä ei usein enää tuu. täytynee nauttia pitkään nukutusta eikä pelätä iltaa - jos en taas vaikka saakaan unta.

Mä oon pitäny nyt siteitä jos päättäis täti tullakin, ku semmossii tuntemuksii on ollu, mut ei [:@] Väsyttää vaan ja ärsyttää kauheesti ku se ei vaan oo normaalia tämmönen... kp56???? okei on monet jaksanu oottaa sinne kp80 asti... [:o] Mut se vaan, et keskenmenon jälkeen 4-8viikkoa on joku normi et tulis menkat niin nyt ollaan menos jo niinku sillä viikol 8. Huoh... [&o]
Ilmeisesti mun täytys oottaa se, et sit ku 3kk menkkoja ei oo kuulunu niin sit pitäis soitella, mut se koskee vaan niitä, joilla on yhtäkkii jättäny tulematta, mulla kuitenkin keskenmenon jälkeen tullu vielä mitään... ? Eli siis kp. 100 pitäis vast soitella... Miten mä jaksan sinne asti. ARGH

Aijai kun lueskelin tuolta, kun jotkut oli saanut selkeän plussan testiin jo kp27... Haluaisin jo testata ! [:D]

Aaah, jännää.. niin jännää. Silti aion odottaa, enkä pettyä enää..

Tulin nyt tännekin ilmoitteleen kun on varmasti vanhoja tuttuja vielä täälläkin, että plussasin tänään RV 4+1 vahvan digitaalisella. Jo perjantaina yrjösin ja tänään meinas tulla aamupuuro ylös ja tissit ollu kipeen viikon verran. Mullahan taustalla tuulimuna viime lokakuussa ja kohdunulkoinen tän vuoden helmikuussa, nyt lääkärin luvan jälkeen yk3 tärppi ja ei voi muuta sanoo ku et sydän syrjällään nyt vaan toivon, että tämä onnistuisi...

TATJUSKA RV 4+1

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, IIIIIIHANAA ONNEA SYLIKAUPALLA TATJUSKALLE!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)]

mitä mä sanoin, mä tiesin !!!

Tatjuska kolmas kerta toden sanoo ! Mullakin kolmas menossa nyt[;)] Ja hyvin on mennyt ainakin tähän asti[:)][:)]

Onnea onnea onnea TATJUSKA!!!!!!!! Aivan mielettömän ihanaa, tarrasukkia sulle [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Tatjuska, aivan ihanaa!! Onnea sylin täydeltä! [:)][:)][:)][:)]
Tää pitää peukut kanssa pystyssä et kaikki sujuu juuri niin kuin pitääkin! [:)]

Kiitos kiitos kaikille ja tsemppiä kaikille, jotka vielä plussaa odottavat, kyllä se tulee, uskokaa pois :)

Takaisin