Hurjasti onnea
Tamille, ja taivaan enkeleitä varjelemaan pientä. Munalukko siis tepsi [;)]
Kiitos kauniista sanoista
manque, niistä tuli hyvä mieli.[:)] Ja totta, yhteisen haaveen eteenhän tässä kaikki taistellaan!
Ja plussa-aalto jatkuu,

puuuuuh +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hienoa
Pöppis, eikun vaan uusia tuulia kehiin! Olet rohkea. Sieltä se vauvelikin tulee tuulen mukana [;)]
Uskonpaapatusta: Paapi ja
Örkki, vielä siitä rukousvastausjutusta:
Örkki vastasit hienosti tohon kysymykseen, itse en olisi osannut noin selkeää vastausta antaa. [;)] Koin sen kuitenkin ennemmin rukousvastauksena, mutta onhan se myös profetia. Olin kipuillut lapsiasiaa, että mahdankohan saada lainkaan lasta aikaiseksi tai tapahtuuko se edes tällä vuos'kymmenellä. Olin tilittänyt Jumalalle, että kohta tässä pehmenee pää ja häipyy järki, kun ei ala lasta kuulua ja kaipaus on suuri. Rukoilin, että jos voisi saada jotain helpotusta tähän tilanteeseen, lupauksen, tai edes jotain merkkiä, että mikä mahtaa olla Hänen suunnitelmansa. Jonkun ajan päästä sain sitten tuon vastauksen mieheni siskolta, että lokakuussa. Se tarkoitti minulle; odota, ja jatka uskomista.
Voisin jatkaa tähän asiaan liittyviä löpinöitä loputtomiin, mutta yleisen viihtyvyyden kannalta sanon enää tän (ja oikeesti yritän sanoo tosi lyhyesti), koska tämä tapahtuma on antanu mulle paljon toivoa: Mieheni sisko on kauneushoitolassa töissä, ja tapaa siis hyvin monenlaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä. Hän huomaa herkästi, jos jokin asia huolettaa asiakasta ja kysyy, jos saisi rukoilla tämän puolesta. Asiakas oli kertonut, että hän ei voi saada miehensä kanssa lasta. Yritystä oli takana monta vuotta, ja lääkäri oli todennut, että raskaaksi tulo on mahdotonta, ja hoitoja ei enää jatketa. Rokoillessaan asiakkaan puolesta, hän oli nähnyt näyn pienestä terveestä poikalapsesta vatsassa. Asiakas oli tullut raskaaksi heti seuraavasta kierrosta.
Ja omaa: unirytmit on ihan sekaisin alkuviikon yövalvomisen takia. Ottaa päähän mennä nukkumaan, kun uni ei tule kuitenkaan, tai sitten nukun koiranunta ja pyörin. Päivisin väsyttää ja on etova olo. Viime yönä heräsin siihen, että voihkin unissani ääneen, kun alavatsaan sattui niin kovasti, ja oli vedettävä polvet koukkuun. Töissä ollessa huomasin, että nälättää koko ajan, ja vessassa tulee käytyä useammin. Kuvitelmaa? En tiedä. [&o]