joko nyt onnistaisi

Tervetuloa joukkoon Tyttö Koo [:)] toivotaan että pian taas tärppää. Meillä tytöillä on ikäeroa 2pv vajaa vuosi [:)] alku oli rankkaa mutta sen jälkeen on ollut helppoa kun aina leikkikaveri "omastatakaa"

Miplis: jätä kuumemittari näkyville pöydälle niin muistat mitata lämmön. Mä en aamulämpöjä ole mitannut, iltasella. Lämpö on kyllä aina selvästi noussut oviksen jälkeen. Laskee päivän kaksi ennenkuin menkat alkaa.

Omaa: tätiä ei näy vieläkään.... Posti toi läjän mammaksi.fi puikkotestejä. Yksi oli pakko heti kokeilla. Testi ajan sisällä tuli toinenkin viiva, mutta väritön? Haalea, kuitenkin helposti nähtävissä. En tie mitä ajatella. Ollako vai eikö olla. Maha on kaameaksi turvonnut pallo, lämpö 37.5. [8D] onko kokemuksia noista testeistä?

Juu, en ota minäkä henkilökohtaisesti, mutta tulin vaan iloisesti tervehtineeksi toista uskovaa. Tuskin tää sellaisesta uskontofoorumiksi muuttuu. Ei ole muuttunut koira-, kissa-, suklaa-, tai laihdutuspiiriksikään, vaikka kaikesta sellaisesta on täällä puhuttu [:D] Kaikki ne kuuluvat elämään. Myös se suklaa [;)]

Totta tosiaan... Kaikalla synnytys lähenee. Aika menee niin nopiaan - vastahan sie olit täällä meidän kanssamme. Tsemppiä loppumetreille!

Kiva Miplis ku ilmestyit taas tänneki morjestaan. Toivotaan sulle hyvää palvelua neuvolassa ja nopeata raskautumista ja ystäviä.

Tervetuloa Tyttö Koo mukaan. Hämärästi muistankin sinut joskus nähneeni [;)]

Hei Dark. Elä päivä kerrallaan - tehtävä kerrallaan, askel kerrallaan... tsemppiä. Tiedän kyllä, että yhdenkin askeleen ottaminen on joskus ylivoimaista, jos ei ole ketään, ei ketään. Halaus sulle!

Täällä sitä odotellaan menkkoja. Tiputtelu alkanut, mutta poikkeuksellisesti tosi pienenä tiputteluna. Ajattelen sen tarkoittavan vain sitä, että kroppani alkaa normalisoitumaan. Se on nyt hyväksynyt sen, ettei enää ole hormonaalista ehkäisyä (ei ole ollut yli puoleen vuoteen) ja antaa pari pisaraa tulla ennen menkkoja. Saas nähdä sitte milloin täti tulee. Yksi kierros kun voi kestää 28 - 33 päviään, nyt on menossa 28. pvä.

Heipähei kaikki [:)]

Täällä sitten sairastellaan ihanaa syysflunssaa [&:] Taisi ilmojen kylmeneminen tulla liian äkkiä..

No, taas tämä kk on tätä odottelua.. Ei mitenkään voisi olla lyhyempi kierto ? [8|]

Ja Dark ille pahoittelut tapahtuneesta. Itse olen kokenut saman, kaikki suunnitelmat yhtäkkiä vedetään pois nenän edestä, eikä tiedä, mitä tehdä seuraavaksi. Jää vain seisomaan tyhjän päälle. Itse olen vieläkin vähän poissaoleva omassa elämässäni, en oikein tiedä mitä tapahtuu. Tietenkin toivoisin sen uuden plussan pian tulevaksi. Voimia !

Dark: Kurja kuulla. Halit sinne! [:)] Tottakai tänne saa ja pitääkin purkaa olojaan.
Tuttua tuo yksinäisyyden tunne uudessa kaupungissa. Itse olen neljä kertaa yksin muuttanut eri kaupunkeihin. Ensin Tampereelle, josta Kuopioon, sitten Joensuuhun ja reilu vuos sitten Helsinkiin tuntematta yhtäkään ihmistä. Kaverit jäi aina vanhaan kaupunkiin, ja tunsi olevansa niin yksin ja irrallaan kaikesta. Vuoristorata nousee aina jossain vaiheessa ylös! Tsemppiä ja aurinkoista mieltä! [:)]
Ja niin joo, juurikin kuten arvasit tarkoitin dpo=days past ovulation :>

Miplis: Kiva että pyörit täällä taas! [:)] Varmaan tuskallisen pitkiltä tuntuu seuraavat pari viikkoa. Mut hienoa et jotain konkreettista edessä! Iloista mieltä myös sinne! Ymmärrän tekemättömyyden tuoman tuskan. Sitten sen jatkuessa ei jaksakaan enää tehdä mitään. Oravanpyörä käynnistyy. Itsellä ainakin myös alkava syksy vaikuttaa mielialaan, varsinkin kun ei pikkuista kesän aikana tarttunut matkaan...

Ja Tyttö Koo, lämpimästi tervetuloa tänne puolelle [:)]

Tami, mitä mitä, oijoi kuinka lupaavalta kuulostaa! [:)] Harmi kun ei itsellä kokemusta noista. Olisin muuten jo voinut päästä julistamaan sut raskaana olevaksi [:D] Aamulla uutta testiä kehiin!

Omaa: Mä oon taas ihan pehmeä päästäni, nyt kun olen julistanut jännäpäivät alkaneeksi. Vessassa on bileet, joka kerta kun käyn ja tätiä ei näy. Bailabaila! [:)] Ja jos mulla on nälkä ja vatsa murisee niin sekin on mulle vauva joka ääntelee [:D] Aivastin tänään, joka tietenkin on satavarma raskauden merkki, kuten myös se, että yökötti siivota koiran haisevat kakat lattialta.
Jokainen vilunväre tarkoittaa et vauvahan se siellä sheikkaa [:D]
Mites se meni, hullulla halvat, ja idiootilla ilmaset [;)]

Kp 34/37?

Huomenta ja kiitos lämpimistä tervetulotoivotuksista! [:D]

Pitänee tänään kahlata läpi taaksepäin näitä sivuja, että pääsee edes vähän kärryille keitä täällä on ja mitä kenelläkin on meneillään...
Meidän pikkumies täyttää tänään 3 kuukautta! En tiedä miks, mutta jotenkin musta tuntuu tosi oudolle olla nyt takas täällä, oon ikään kuin tehnyt nyt julkiseksi sen, että meillä yritetään TAAS vauvaa, vaikka pikkunen on vasta tuon ikäinen... Ja samalla kuitenkin oon niin iloinen [:)]

Viime yönä tuli semmonen ahaa-elämys, kun heräsin pissahätään, että jumalauta, mähän oon viikon verran herännyt joka yö pissalle...(että JOS oliskin jo vaikka raskaana...) mutta se on todennäköisesti vaan seurausta vähän liian ahkerasta seksin harrastamisesta [;)]  mitään muita oireita kun ei ole. No, yritystä ei ainakaan puutu!

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!

Täällä ei uutta. Tätiä ei näy ja aamuisessa testissä ei uutta. Mä kyllä näen siinä ihan haalean toisenkin viivan mutta mies vain yhden [:@] no ei auta muu kuin odotella.

Nyt odottelen kun koira alkaa synnyttää, avautumisvaihe menossa. Ei se helpoa niilläkään ole [:(]

Hejps,

luulisi, että vauvakuumeilu jotenkin helpottaisi, kun se plussa pärähtää, mutta ei näköjään!!

Käyn täällä päivittäin vakoilemassa kuulumiset. [:D] Eli elän mukana teidänkin jännäilyssä.

Tami (ja muut): pitää sit vissiin vaan ootella päivä tai kaksi ja tehdä uusi testi. Itsehän tosiaan testasin kaksi täysin puhdasta negaa neljän päivän sisällä ja plussan kaksi päivää myöhemmin... Eli vielä ei voi heittää lusikkaa nurkkaan tän kierron osalta. [;)]
Mutta niin... kun ei haluaisi turhaan niitä toiveitakaan nostaa. Raastavaa. Tiedän. Tsemppiä!

Tulin tartuttamaan kaikkiin tällaisia positiivisia vauvakuumebasiliskoja! Melekosen itsepintainen tauti, sanoisin!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Cava

Oi voi Dark, toivottavasti on jo parempi mieli! Asiat aivan varmasti järjestyy.. Mä olin keskenmenon jälkeen myös aika allapäin ja tuntu, että kaikki kaatuu päälle. Se on kuitenkin melkonen tiputus sieltä pilvilinnoista ja jokainen käsittelee km:n omalla tavallaan.
Kovasti tsemppiä!![:)]

Tami!! Mä oon ihan varma, että se haalea viiva muuttuu vielä tummaksi ja uusi plussa-aalto nostaa päätään!! [:D][:D]
Ja jospa Tyttö Koo:kin lähipäivinä plussaisi [:)] APUA, alkaa jännittämään!!

Mun tää kierto on niiiiiiin tylsä, kun tiedän, ettei päästy hyödyntämään ovista.. Eikä siis tarvii jännätä tädin tulemista, kun tiedän, että se varmasti parin päivän päästä tulee. Typerää. Ootan jo innolla uutta kiertoa [;)][;)]

- Bamboo

Tämä syksyn tummuus masentaa [:-] Silloin kun olisi ihanaa ja aurinko paistaisi ja olisi oikein unelmasää lähteä koiran kanssa pitkälle lenkille niin silloin tietenkin istuu koulussa...ja koulun jälkeen töissä ja sitten onkin vain pimeää ja märkää ja kylmää...Onneksi on kynttilöitä ja rauhallista musiikkia.... ja tietenkin KAIKKI TE joiden kanssa voi jakaa haaveita vauvan suhteen [:)]

Itsellä ihan oudot olot...Rinnat ovat turvonneet ja arat sivusta (kainalon vierestä) painettaessa. Tänään tuli kesken koulupäivää niin huono olo, oikein oksetti että oli pakko lähteä kotiin ja mitä sitten kotona--->tankkasin jumalattoman annoksen ruokaa, vaikka olin juuri 1,5h aiemmin syönyt tuhdin aamupala...Syön kokoajan ja olen nyt n. parin viikon ajan herännyt toistuvasta aina VIIDELTÄ aamulla pissille ja aina samaan aikaan [:@]... Tietenkin kaikki nämä oireet ovat TOIVON mukaan vauvahommeleita...mutta en uskalla testata vaikka voisin jo ihan pian...Pelkään että nega jotenkin masentaa enemmän kuin sitten tädin vierailu [8|]

Olen nyt jo muutaman kuukauden vieraillut kaikilla palstoilla ja lueskellut niitä. Olen sen seurauksena alkanut lähes hysteerisesti pelätä keskenmenoa( ehkäpä sen vuoksi tämä yhtäkkinen hiljaisuus). Opiskelen liikunta-alaa joten hypin ja pompin ja urheilen todella paljon opiskelussa. Entä jos tuleva raskaus menee kesken...syytänkö sitten itseäni...En ole ikinä ajatellut että keskenmeno onkin noin yleistä...
P-E-L-O-T-T-A-A

Vaikka sanoinkin etten ota itseeni, niin ei mahda mitään, jäi vähän paha mieli. Naiivisti ajattelin, että ois voinu keskustella raskauteen liittyvistä asioista eri näkökulmista, ja vois jakaa omia ajatuksiaan ja tuntojaan eri elämänalueilta. Onhan tuolla aiemminkin kiitetty Jumalaa raskaaksi tulemisesta. Ajattelin, että ketä ei kiinnosta, niin voi olla lukematta.[&o]

Dark, täällä on oltu kans samankaltaisessa tilanteessa, tosin keskenmenoa en ole kokenut enkä osaa kuvitella sen tuomaa tuskaa. Kun olin 15 ja aloin seurustelemaan, ystävät kaikkos ympäriltä. Olimme tiiviisti poikakaverin kanssa yhdessä, ja se ei kavereille sopinut ja lakkasivat puhumasta. Jäin yksin, ja se oli todella kova paikka. Muutettiin toiseen kaupunkiin, tuli ero 5:n seurusteluvuoden jälkeen. Opiskelin ammattikorkeassa ja luokkamme aikuisopiskelijat ottivat pari nuorempaa tyttöä silmätikuikseen ja kiusasivat. Muutekin ryhmähenki oli huono. Enkä oikein uskaltanut päästää ketään lähelle, koska pelkäsin hylätyksi tulemista.

Nyt kun muistelen tuota, saan huomata, että asiat ovat muuttuneet. On ihana mies ja ystäviä on tullut ympärille. Eikä se ole vaatinut ponnisteluja itseltäni. (Tosin koulut päätin käydä loppuun, tulisipahan ainakin työkavereita.) Elämä oli saanut uudet raiteet. Niin kuin manque hienosti sanoi, että kyllä se vuoristorata nousee jossain vaiheessa!

Joskus tuntuu, että on enemmän asioita tehtävänä kuin mitä jaksaa, ja se ahdistaa. Koetan tehdä yhden asian kerrallaan ja iloitsen siitä, että olen saanut sen tehtyä! En ajattele sitä, mikä on vielä tekemättä. Minua auttoi se, että kirjoitin listan tekemättömistä asioista ja viivasin yli sen, mitä olin tehnyt. Siinä näki, ettei niitä asioita nyt ollutkaan loppujen lopuksi niin paljoa, vaikka ne tuntuivat paljolta ajatuksissa. Eikä tarvitse aina jaksaakaan, ei ne kotihommat mihinkään karkaa. Btw Dark, olet mun pikkusiskon ikäinen.[;)] Halaus ja voimia!

JA VAROITUS, TÄSSÄ TULEE USKONNOLLISTA HÖMPÖTYSTÄ, EI TARVITSE LUKEA! [;)]  Örkki, sain rakkaan kälyni kautta rukousvastauksen, että lokakuussa olisin viimeistään raskaana. Uskon siihen ja kiitän jo etukäteen. Ei se silti tätä odottamista ole helpommaksi tehnyt, kun niin malttamaton on. Mut vähän edes lohtua tuonut. Ja sie voit kanssa uskoa, kiittää ja iloita, sillä lapsi on laskettu sydämellesi ylhäältä käsin. Koska mihin me uskotaan, se tapahtuu.

No niin, nyt tää sulkee suunsa, eikä uskalla kattoo vähään aikaan kommentteja. [&:] Antaa tulla vaan! Ihan huumorilla kuitenkin [;)]

tulin pistämään tänne ton saman mitä toiseenkin ketjuun, elikkäs...

Hei kaikille !
Tuli mieleeni että mulla jäi käyttämättä paketti ovistestiliuskoja.
On tilattu testit.fi:stä ja paketissa on muistaakseni 14kpl noita.
Nopeimmalle voin lähettää, mahtuu kirjekuoreen kyllä nuo.
Kun ite en niillä mitään tee.
Haluaako joku? Pistäkäähän mulle vaikka yksityisellä viestiä niin
ekalle pistän tulemaan sitten

Hirveesti plussatuulia !!!
Ps. ite en oo oikeen vieläkään käsittäny olevani oikeesti raskaana.
Vaikka mahakin alkanut ottaa muotoa.
Pitkä yritys jätti siis jälkensä.
Hirveästi voimia kaikille teille,
pakko sen auringon on sinne risukasaankin joskus paistaa

Tyttö Koo: Oi että, voi kuinka olisikin tärppi jo käynyt! [:)] Ja onnea Onnille 3kk johdosta! [:)]

Tami: Jännää, nyt täällä peukut pystyssä olen ettei täti eksy kylään! [:)]

Bamboo: Ärsyttävää kyllä ettei ole ilmeisesti jännäpäiviä nyt [:'(] Tsemppiä siis ens kiertoon! [:)] Tai jos ihme ois tapahtunut? [:D]

Paapi: Oireet kyllä nyt aikas mahtavia! Huih! Puuh puuh ++++!!! [:)]

paapero: Tuli niin kurja fiilis itellekin lukea, että sulle jäi paha mieli [&o] Ymmärrän kyllä, että sulle raskautuminen ja uskonto liittyvät toisiinsa vahvastikin. Siksi myös ymmärrän, ettei tunnu ollenkaan luonnolliselta suodattaa sitä kaikkea "uskonnollista hömpötystä" täällä. Kaikilla meillä on erilaisia näkemyksiä, eikä mikään toista oikeampil Ja niin kuin sanoitkin, huomaan ettet yritä kenellekään mitään julistaa tai turputtaa. Itsekin varmasti täällä laukonut moniakin juttuja mitä muut eivät niele.
Kaikilla meillä täällä kuitenkin on yhteinen haave [:)]

wastis: Tekisi niin mieli huutaa et testit tänne ja heti [:D] Mut optimistina tahdon uskoa, et ois nyt tärpännyt eikä tarvetta olisi. Ihanaa, että käyt täälläkin puolella vielä. Tuo sun tarina tällä taipaleella on itseäni vahvasti koskettanut [:)] Hienoa, että vatsakin alkaa ilmoitella että matkustaja kasvaa [:)]

Paapero: ihan uteliaisuudesta kysyn että mikä on rukousvastaus...? Ja miten se käytännössä toimii? Itse olen ihan omat käsitykseni luonut ja voin sanoa että en ole kamalan uskonnollinen mutta kiinnosti vaan kysyä...[:)] 

Omaa napaa: Plääh... mä mitään plussaa... Jotain ihmeellistä on tuolla alapäässä... veikkaisin lievää virtsatieinfektiota tms. Pissalla saa juosta, välillä kirvelee pissatessa [:'(] yleensä mun VTI:t on kyllä olleet tosi rajuja ja siks vähän ihmetyttää tämä... Nyt on ollut pupuilussakin taukoa, kun mies on ollut pois 3 päivää, luulis, että siinä ajassa olis paikatkin rauhoittuneet, jos olis jotain ärsytystä. Koskaan ollu tämmöstä... Osaakohan kukaan viisaampi mitään veikkailla mitä vois olla? Itse oon vahvasti infektion kannalla. Pitää pyytää labraan lähete kun tunnin päästä on Onnin 3kk-neuvola.

Nyt pitääkin alkaa laittamaan itseään ja poikaa valmiiks että ehditään... Heipat! [:)]

Omaa napaa pikaisesti:
Tätiä ei näy, aamulla testissä ihan selvästi erottuva punertava, värillinen viiva. [:)][:)][:)]

Alavatsassa on vaan ihan kaameaa menkka jomotusta, täytyypi toivoa että papunen pysyisi matkassa josko siellä nyt ihan oikeasti joku olisi. Apuva kun alkaa pelottaa [&:] ei uskalla mitään toivoa.

Takaisin