joko nyt onnistaisi

Eikös sun Minnuska89 kannattaisi tehdä raskaustesti varmuuden vuoksi?? Pidät täällä meidät muut jännityksessä!! [:)][:)] Kyllä kuullostaa nuo oireet aika epä-tätimäisiltä. Sinuna olisin jo testaillut. Kait sitä voi tehdä testin vuodonkin aikana? Ei kait se sitä vääristele jos tulis plussa...? Pidän sulle peukkuja että tärppäis.

Omaa: Täällä kieriskellään flunssan kourissa (taas, ei ole paria kuukautta aikaa edellisestä) ja taas on äänihuulet tulehtuneet, ääni painuksissa ja miltei kadoksissa. Mies lähtikin sopivasti kalareissulle, niin saa olla itsekseen ja hissukseen koko illan. Maanantaina olisi pakko yrittää töihin selvitä... töitä on tiedossa vain tälle kuulle, niin ei huvittaisi saikulle joutua.

Kcatri, no ajattelin huomenna tehdä testin varmuuden vuoksi,mahassa nipistelee ja nippailee välillä..No ei kyllä minustakaan nuo tätioireet ole kyllä normaalit mitä on yleensä..Kait voi tehdä vuodon aikanaki[:)] eilen illalla tosiaan mittasin ruumiinlämmön ja se oli 37,1,normaali 36,6 ja tänään aamulla mittasin uudelleen lämmön ja se oli sama kuin illalla eli 37,1..Saas nyt nähä mitä tää on..[8|]

YK8

KP 8/34

Tervetuloa mukaan Papunen, ja lyhyttä visiittiä tällä palstalla toivottaen.

Minnuskalle peukut pystyyn uudelle testille, tahtoo sut mukaan toukokuisiin.

Tänään oli aamulla pakko tehdä taas uus testi, kyllä siihen aika nopeasti ilmestyi taas hieman tummempi viiva kuin edellinen. Selkeästi punainen. Ja nyt alkoi miehenkin naama loistaa [;)] Kävin katsomassa kuitekin jo koska la olis, 10.5. Tänään alkaa sit operaatio tupakasta irti [:@] viimeksi se onnistui oikein hyvin mut sit kaiken itkun ja menetyksen keskellä sorruin uudestaan.

Onnea Tami!! Pidän sulle paljon peukkuja, että nyt kaikki sujuisi hyvin.

Omaa: Siis minunhan piti täältä pysyä poissa... mitä ihmettä?! [:)] Ei sitä vaan osaa... Lapsen kaipuu on kamalan kova. Inhottaa miksei mekin jo saatais kokea se onni. mutta... parin viikon päästä -just oviksen aikaan- mies lähdössä reissuun, joten saa nähdä tuleeko tästä kierrostakaan yhtään mitään... [:@]

Täti tuli kylään, aivan ajallaan ilman ennakkovaroituksia. Taitaa mieli tehdä vaan tepposia näissä vauvaoireissa [;)] Mutta uuteen yritykseen, alkaa vasta Yk2! 

Hurjasti onnea Tamille, ja taivaan enkeleitä varjelemaan pientä. Munalukko siis tepsi [;)]

Kiitos kauniista sanoista manque, niistä tuli hyvä mieli.[:)] Ja totta, yhteisen haaveen eteenhän tässä kaikki taistellaan!

Ja plussa-aalto jatkuu, puuuuuh +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hienoa Pöppis, eikun vaan uusia tuulia kehiin! Olet rohkea. Sieltä se vauvelikin tulee tuulen mukana [;)]

Uskonpaapatusta: Paapi ja Örkki, vielä siitä rukousvastausjutusta: Örkki vastasit hienosti tohon kysymykseen, itse en olisi osannut noin selkeää vastausta antaa. [;)] Koin sen kuitenkin ennemmin rukousvastauksena, mutta onhan se myös profetia. Olin kipuillut lapsiasiaa, että mahdankohan saada lainkaan lasta aikaiseksi tai tapahtuuko se edes tällä vuos'kymmenellä. Olin tilittänyt Jumalalle, että kohta tässä pehmenee pää ja häipyy järki, kun ei ala lasta kuulua ja kaipaus on suuri. Rukoilin, että jos voisi saada jotain helpotusta tähän tilanteeseen, lupauksen, tai edes jotain merkkiä, että mikä mahtaa olla Hänen suunnitelmansa. Jonkun ajan päästä sain sitten tuon vastauksen mieheni siskolta, että lokakuussa. Se tarkoitti minulle; odota, ja jatka uskomista.

Voisin jatkaa tähän asiaan liittyviä löpinöitä loputtomiin, mutta yleisen viihtyvyyden kannalta sanon enää tän (ja oikeesti yritän sanoo tosi lyhyesti), koska tämä tapahtuma on antanu mulle paljon toivoa: Mieheni sisko on kauneushoitolassa töissä, ja tapaa siis hyvin monenlaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä. Hän huomaa herkästi, jos jokin asia huolettaa asiakasta ja kysyy, jos saisi rukoilla tämän puolesta. Asiakas oli kertonut, että hän ei voi saada miehensä kanssa lasta. Yritystä oli takana monta vuotta, ja lääkäri oli todennut, että raskaaksi tulo on mahdotonta, ja hoitoja ei enää jatketa. Rokoillessaan asiakkaan puolesta, hän oli nähnyt näyn pienestä terveestä poikalapsesta vatsassa. Asiakas oli tullut raskaaksi heti seuraavasta kierrosta.

Ja omaa: unirytmit on ihan sekaisin alkuviikon yövalvomisen takia. Ottaa päähän mennä nukkumaan, kun uni ei tule kuitenkaan, tai sitten nukun koiranunta ja pyörin. Päivisin väsyttää ja on etova olo. Viime yönä heräsin siihen, että voihkin unissani ääneen, kun alavatsaan sattui niin kovasti, ja oli vedettävä polvet koukkuun. Töissä ollessa huomasin, että nälättää koko ajan, ja vessassa tulee käytyä useammin. Kuvitelmaa? En tiedä. [&o]

Ääääh, typeristä typerin täti on täällä tänään!! Tiedossahan se oli, että se tulee, mutta pettymys se on silti.
En siis sikissy pyhästä hengestä tällä kertaa manque [;)][:D]

Kierto pyörii siinä 28 ja 34 välillä. Hyvin säännöllinenhän se on, mutta jotenkin kummastuttaa, kun ennen keskenmenoa se on kuitenkin ollut aina sen 28. Voiko se vaan olla, että se km vielä jotenkin vaikuttaa noihin kiertoihin?

Noh, pääasia että uusi kierto on alkanut ja voidaan alkaa odottelemaan ovista. Ja sen jälkeen jännäilemään testausta. Mun täytyy kyllä sanoa, että on tässä kuumeilussakin oma taikansa [:)] Jotenkin ihanaa yhdessä jännittää ja toivoa [:)]
Tosin ymmärrän täysin teitä, jotka ootte kuumeillut jo useampia kuukausia tai jopa vuosia. Siinä vaiheessa on varmasti taiat kaukana.

Ens viikolla tarttis varmaan alkaa tilailemaan uusia kortteja ja käydä uusimassa passi ja ajokortti.. Kaameesti hommaa [:D][:D]

Tsemppiä teille ihanaiset [:)]

- Bamboo

Aaarghhh... [:@] Miten tää odottaminen voikin tuntua taas niin vaikeelta??? [&:] Miks ei voi olla jo perjantai, että vois testata ja miettiä, et tuleeko täti eli ei. [>:] Hajottaa ja väsyttää. Rinnatkin on taas arat, niin kuin aina viikko ennen menkkoja...

Onneks huomenna se lääkäri, niin saa edes selvyyden siihen, että voinko mä nappailla Cetiriziniä ympärivuotisten iho-oireideni takia, vai löytyykö joku muu valmiste mikä olis parempi raskauden yrittämisen / raskauden kannnalta. Mut pitikö se aika olla jo klo 8, kun haluis nukkua, on niin puhki poikki väsynyt? Mitenköhän tota selviää tulevasta työviikosta hengissä? Pahoittelen vuodatusta...

Lisäys: Huomenta! Kävin tänä aamuna mukavalla nuorella lääkäritädillä. [;)] Cetiriziniä voi syödä raskauden yrittämisen aikana ja raskausaikana turvallisesti. Sain myös melatoniinitabletit uniongelmiini. Huoh, helpotus. Sanoi, että olenhan vielä nuori (no en kauaa [&:]), ja puoli vuotta on normaali yritysaika. No, tiedänhän minä sen, mutta kun tahtois jo vauvamasun! [:)] Nyt tää lähtee katsomaan Nelosen Vatsasta maailmaan -ohjelmaa, ja pillittää taas varmaan niin kuin eilen, kun ihana pieni poikalapsi syntyi sektiolla ja parahti alahuuli vavisten itkemään [:(]. Anteeksi omanapaisuuteni. Onko muita, jotka katselee höpönä vauvaohjelmia?

ONNITTELUT TAMILLE!!! [:)][:)][:)]

Itselläni edelleen jatkuu kadonneiden menkkojen odottelu, kp 48/35 menossa ja testit (veri- ja virtsatesti) negatiivisia. Eli väärä tulos tuli clearbluella. [:(]

Vitsi mulla menee hermot kohta tän täti homman kans,vieläkin vuotaa..Tänään tuli jo 8pv vuotamisen alkamisesta..Normaalisti kestää 6pv,mitä hemmettiä tää oikee on..Välillä sattuu alaselkään ja välillä taas ei ja välillä nipistelee alavatsaa ja taas ei..Ja TÄNÄÄNKIN aamulla oli lämmöt pysyny 37,1..En tiiä okeesti enään mitä tää on..Vuoto ei oo kauheen runsasta ja riittää se 2-3 suojaa koko päiväksi..En tiedä pitäisikö tässä soittaa jo lääkäriin ja kysellä.[8|][&o][:@] En jaksa tätä tätiä enään[:(][&o]

PIENTÄ PÄIVITYSTÄ: Soitin terveyskeskukseen ja kerroin noista mun oireista yms..Käskivät tehdä raskaustestin ja jos ei siihen tule mitään niin sitten pitää soittaa uudelleen tk:hon ja aletaan kattomaan onko jotain tulehusta jossain..Meinasi että oireet saattaa johtua siitä että voi olla raskauskin alkuvaiheessa..[:D][:)] Mutta saapa nyt nähä mitä tää on ja kuulemman raskaustestin voi tehä vaikka on vuotoa.[:)]

YK8

KP 9/34

Minnuskalle peukut pystyyn!! Tule sit heti kertomaan.

Imj: missäs ne menkat luuraa???? koska olet viimeksi testannut? Jos ovis on ollut tosi myöhän eikä raskaus ole näkynyt vielä testissä.

Bamboo: pahoittelut tädistä [:@]

ON: kävin kirjoittelemassa toukokuisiin 2011 [:D] ajattelin että eiköhän sitä nyt voisi nauttia tästä odotuksesta.

kaikille puuuuhhhh +++++++++++++++

Tami, tänään testasin ja nega. Eli ehkä ne menkat sieltä on sitten tulossa. Nyt tuntuisi siltä, että ehkä sitä kipuja on tullut. Ehkä. Aikaisemmin ei kyllä ole tarvinnut miettiä, että onko kipuja vai ei, lähinnä on tarvinnut yrittää selvitä niistä hirvittävistä kivuista. Ei vaan ymmärrä tätä oman kehon toimintaa... Pistää hiljalleen mieltä matalaksi. [:(]

Pahoittelut Imj [:(] Toivottavasti saat menkkasi pian kohdilleen niin elämä tasoittuu.

Hienoa Tami, opettele sinä vain pikkuhiljaa siirtymään odottajien puolelle, sillä tänne et takaisin tule ![:D] (Voit silti käydä kirjoittelemassa välillä) [:D]

Ja minnuska, tulehan pian kertomaan miten testin kanssa kävi :)

No prkl negahan sieltä tuli niinku jotenkin arvasinkin,noh,hyvä puoli siinä on että täti on täältä häipymässä..Varmasti häipynyt jo huomiseen mennessä..Niin pääsee jatkamaan taas yrittämistä tässä uudessa kierrossa[:)]

YK8

KP 9/34

En oo perehtyny näihin yrittämis-juttuihin niin tarkkaan[&:] niin....
Kertoisitteko mulle mitä tarkottaa toi "täti"-juttu...?
Saattaa olla ihan yksinkertanen lyhenne jostain mut en nyt keksi millään mistä..

paapero,kyllä mäkin joskus seuraan niitä vauvaohjelmii, on jotenkin koskettavaa seurata ku pieni elämä syntyy[:)]

omaa, eipä mitään uutta, yk4 menossa ja kp13/21-28. Vähän heittelee noi kierrot, ehkäisyn kaa oli tasan 28 ja nyt on iha mite sattuu.. huoh. Saa nähdä tärppääkö tässä kuussa[:)][:)]

Huomenta, Kuinkas täällä kuumeillaan? Onneks nyt ei ihan semmonen kuume vaan aivan ihana vauvakuume! [:)]
On taas pari päivää vierähtäny, ku en oo ees tänne vaun sivuille vilkassu. Vielä reilu viikko ja olis se neuvolalääkäri! japajapajaaa! Tänää pitäs mennä työkkäriin istuun 4 tunniks "opettelemaan" tekemään CV, jonka siis tehny triljoona miljoona kertaa. Jotempa eipä sinnekkä huvittas millään mennä. Työkkäri on kunnon kiristysmesta! Pakotetaan ihmiset tollaseen kaikkeen turhaan menemään ja uhataan karenssilla, jos ei mene. Eli siis sinne ollaan menossa. Masentaa tällä hetkellä työttömyys, se on päällimmäisenä mielessä [:(] Mihkään ei tunnu pääsevän, ei edes 4 vuoden työkokemuksella! On tää kurjaa [:@] Mutta takaisin vauvakuume asioihin.

Täällä ei mitään uutta. Ovulaatiota odotellen, jos sitä nyt sattuu edes ilmaantumaan tässä kierrossa. Kai me saadaan ihan normaalisti yrittää vaik lääkäriaika on tulossa yms yms??? [:D] Mä tilasin mammaksi.fi sivulta taas noita ovistestejä niin kauheen kasan, et kyl pitäs riittää! :D Aattelin et alan testana tossa 13 päivä (vanhan kierron mukaa) ja kattoos ny jos se ovis pongahtais siihen testiin..

Tami, Kuin suuri merkitys sillä on et mittaako ruumiinlämmön aamulla vai illalla? Meinaan ku oon aina kuullu et ihmiset mittailis aamulämpöjä..

örkki, kiitoksia [:)] Jotenki taas puhti päällä! [:D] Vaikka pientä masennusta onki tässä ilmassa.

manque, Arvata saattaa kuin hitaasti viikonloppuki taas meni! Ku sais jotain konkreettista tekemistä mitä jaksais tehä ja missä aika kuluis ni olis kiva! [:)] Voi perkele sitä tätiä [:@] suuret pahoitteluni siitä, ajas ny se niin kauas ku pippuri kasvaa! toiv ei eksyis enää uudestaan luokses..

Tami, hemmetti.. Paljon onnea plussasta!!!!! [:D] Vedäppä sitä köyttä sitte, että otat meiät muutki mukaan!

hannaton, Oisko ne sun alavatsatuntemukset olleet ovulaatio? Itellä jossain vaiheessa kiertoa (n. puolessa välissä) on ihan samoja juilimisia, vihlasuntapaisia tuntemuksia alamahassa. Kauheen usein en testiin kyllä silti ovulaatiota saa, mut sillä mä oon ne tuntemukset aina selittäny itelleni.

Jossain kohassa saattaa olla vanhaa tietoa, mut no joo alotin lueskelemaan tuolta missä viimeks kirjottelin [:D]

Miplis kiittää ja kuittaa YK n. 19, Kp 12/34-39

täällä kohta mennään käymään yksityisellä lääkärillä juttelemassa näistä mun vuodoista ja oireista kun vuotaa jo 10:ttä päivää ja on runsastunu ettei ole vaan kohdunulkoista raskautta vaikka testi näytti negatiivista..Huono olo senkun jatkuu ja lämmöt edelleen samassa lukemissa jo 4:ttä päivää..Alaselkä kipuja on aika tiuhaan tahtiin ja välillä sitten kuukautiskipuja..[8|][&o][:(] Tk-lääkäri vain meinasi vielä pitkittää tätä kauemmas ja seurata tilannetta vaikka ei ollut koskaan ennen tullut tämmöistä vastaan.[&o]

YK8

KP 10/34

Takaisin