joko nyt onnistaisi

Tami: HUIPPUA! Plussa se on haamukin, ennenkuin toisin todistetaan!
Ja se menkkamainen kuumottaminen ja kipuilu kuuluu asiaan! Kohtu alkaa valmistautua tulevaan tehtäväänsä.
Kerrassaan hienoa, onnea tulevalle mammalle! [:)]

tami onnea !!!!!!!!!! se menkkamainen jomottelu kuuluu asiaan, ite olin ennen plussaa ihan varma että menkat alkaa, oli niin selkeet oireet ja jomotukset. Ja ne kesti viikkoja vielä. Mutta ONNEA JA IHMISLIIMAA !![:)][:)]

TAMI: JÄTTISUURET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Mini rv 16+3

WOOHOO!!! Mahtavaa Tami!!! [:)][:)][:)]
ONNEA ONNEA ONNEA!! ?

Aahhahhaaa, ihmisliimaa!! Ihana w.astis!!

Mahtavaa!!Onnea tami!!!! Paljon tarrasukkia masuasukille mukaan!!

Täällä taas[:)].Kp 17/25-30, ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Kymmenen päivän päästä alan miettimäään testailua, jos täti tajuaa pysyä poissa. Eipä täällä muuta raportoitavaa tällä kertaa[:D]Kirjottelen taas kun tulee jotain uutisia, toivottavasti plussauutisia tällä kertaa.

PUUUUHPLUSSATUULIA KAIKILLE TÄÄLTÄ PUHALTELEN++++++

Onnea paljon Tami !!! Ihanaa !! [:)]

ON: Mikäköhän mulla voisi olla, kun nyt on  Kp 15/31, ja alavatsaa nipistelee ihan ku menkat ois alkamassa. Kenelläkään kokemusta mitä vois olla ? Olen vähän ymmälläni.. ??
Ei ole kyllä ennen tuntunut tämmöistä masussa tähän aikaan kierrosta.. hmm..

Auttakaa ystävät rakkaat [:)]

Paljon onnea plussasta Tami!! [:D]

Täällä odotellaan ovista. Oon pitänyt hieman matalaa profiilia näissä raskautumisasioissa. Päivittäin käyn kuitenkin lueskelemassa. Meinaan pistää elämää hieman uusiks. Oon laittanut asunnon myyntiin (on vain mun nimissä) ja työpaikka saa myös vaihtua. Todennäköisesti lähden opiskelemaan vuoden vaihteessa. Sen verran on viime kuun aikana tullut negatiivisia asioita niskaan, et meni lopullisesti hermot työhön. Voi kun vaan pääsis siitä äkkiä eroon. Mies tuumas, kun kyselin sen mielipidettä tekoihini, et sopii, jos et häntä pistä pihalle. Ei kyllä tulis mieleenkään, sillä toi ukko on positiivisin asia mun elämässä tällä hetkellä, ainut mikä auttaa jaksamaan huomiseen. [:)] Toisen positiivisen asian sain elämääni, kun veljentyttö syntyi mun synttäripäivänä. Huomenna olis tarkoitus lähteä katsomaan neitiä, [:D][:D] hätäseen oon jaksanut odottaa tähän asti!

Mutta plussatuulia kaikille!!

Kiitos kaikille onnitteluista! Itsellä ihan epätodellinen olo. En uskalla vielä iloita, täytyy katsella vielä päiväkerrallaan. En ole edes laskettua aikaa uskaltanut katsoa mutta kai se jonnekin toukokuun alkuun menee. Toivon vain että tällä kerralla kaikki menisi hyvin ja saisin synnyttää elävän terveen vauvan [:)] toistaiseksi roikun vielä täällä teidän kanssa [:D]

Puhkuu ++++++++ tuulia

Tami, ONNEA! Täällä ainakin pidetään sormet ja varpaat ristissä sen puolesta, että kaikki menee hyvin ja varmasti meneekin tällä kertaa!

Hannaton, Ettei olisi jotain ovikseen liittyviä tuntemuksia?

Omaa, Täällä aloitellaan seitsemättä yrityskiertoa (edellinen kierto 60 päivää) eli kp 1 menossa ja kierron pituushan voi olla mitä tahansa 28-178 väliltä ;) Hanat ovat todellakin auki ja se kyllä tuntuu, mutta jos taas positiivisesti ajatellaan niin ovulaatio oli silloin kun testi niin yllättäen näytti. Yritystä takana reilu vuosi ja lääkäri ensi viikolla taas tästä kiertojen ongelmallisuudesta.

hannaton minäkin veikkaisin sinulle ovulaatio-tuntemuksia? olet kuitenkin kierron puolivälissä menossa? itse ainakin tunnen oviksen selvästi alavatsa-kipuiluna.

tami onnea plussasta! [:)]

omaa: täällä on juuri täti saateltu ovesta ulos. vielä parisen viikkoa aikaa ovikseen, joten aika hiljaiseloa vietellään. kuitenkin vierailen täällä parin päivän välein lukemassa uutiset. hyvää viikonloppua kaikille!

Täällä taas täti kylään saapui. Juuri sopivasti 10 min päästä raskaustestin tekemisestä. Lämmöt nousi sen kunniaksi 39,6 asteeseen. 

manque: Kerpeleen täti, mulla tullu kans parina kk:na jo ihan parin tunnin sisällä jälkeen testin. Miten voikin? Ja tuo kuume luonani jo viidettä päivää sekin. Kyä tää syksy on jostain :( Halit kummiskin [:)]

Toivottavasti mulla sitten eilen oli niitä oviskipuja. Tilanne käytettiin hyväksi. [:D]

Katsellaan taas parin viikon päästä, miltä tilanne näyttää..

Uskontopaapatusta, jätä lukematta: Hienoa paapero, kiva kuulla, että olit saanut sellaisen profetian. Mä ajattelin sen enempi profetiaks ku rukousvastaukseks... eiks se ole vastaus sitte ku niin tapahtuu. Itseni kohdalla en vielä tiedä mikä on tilanne. Että esim. antaako Jumala odottaa mun tätä lasta pidemminkin, jotta oppisin ymmärtämään toisia kauemmin odottaneita, vai mitä? Mutta kaikki aikanaan. Paapille voisin kertoa, että mun mielestä rukousvastaus on sitä, ku jotain rukoilee ja sen saa, ni se on vastaus. Tosin vastaus voi olla myös "ei", tai "odota". Eivät tule aina ymmärrettävinä sanoina, vaan vaikka tapahtumina tms. Itse olen rukoillut tällä palstalla iltarukouksissani ainakin kahden puolesta, että tulisivat raskaaksi, ja ovat nyt odottajien puolella. Sellainen on vastaus.

Onnea Tamille hirmuisesti!

Voi Pöppis, ihanaa että on jotain pysyvää tuossa myllerryksessä... Tsemppiä uusiin elämäntuuliin!

Mie olen samassa veneessä manquen kanssa.... menkat alkoivat nii että lorisivat just tänään. Ei muuta ku uutta yritystä taasen. Tässä kierrossa oli se hyvä puoli, että tiputteluvuotoa ei ollut juurikaan. Ihanaa!

Tuli vaan tuossa mieleen vielä, jottei kukaan enää pahastuisi ja loukkaantuis, ni niitä uskon asioita voi kai jutella ku lähettää henkilökohtaistakin postia toiselle. Että mulle ainakin saa kirjoitella henk.kohtaisestikin.

Hei Kaikille!

Päätinpä tulla lueskelemaan muidenkin tuntoja, kun samoissa merkeissä täällä mennään! :)

Meillä juuri vuoden täyttänyt pikkumies ja toinen haaveissa. Itselläni on edellisestä liitosta 13-vuotias poika ja nyt olis NIIN ihana saada kolmas, jotta pienemmillä olis seuraa toisistaan! Itse olen ainokainen ja haluaisin kokea edes vähän suuremman perheen elämää ja suoda omille lapsosille sisaruksia.

Alotettiin yrittäminen vuoden vaihteessa, juuri sen 6kk jaksoin pillereitä syödä, mikä oli ehdottoman pakollinen raja sektion jälkeen. Maaliskuussa iloittiin, koska plussahan sieltä tuli! Ikäväksemme ilo oli ennenaikainen, koska raskaus oli kohdunulkoinen... [:(] Onneksi meni ajan kanssa spontaanisti kesken, jouduin kyllä käymään lävitse kaavinnat ja sairaalassakin olin sisäisen vuodon vuoksi metotreksaatteja odottamassa, kun sitten sopivasti hCG romahti ja kieltäydyin niistä myrkyistä! Mutta uskomattoman kauan fyysinen toipuminen vei - henkisen ollessa edelleen kesken... [&:] Nyt yritystä on takana kahden kierron ajan, tulosta odotellaan...

En käsitä miten ihmisellä voi olla niin huono tuuri, että molemmissa kierroissa menkat ovat tulleet vähän myöhässä, ja SAMALLA kun olen tehnyt testiä, niin täti räväyttää kylään! Hitto pitääkö ihmistä kiusata sillä, että kun tuijottaa tikkuun tulevaa viivaa ja pyyhkii samalla, niin eipä tartte enää tikkua tsuumailla. [:@] Lisäksi suoraan sanottuna ärsyttää, kun ihmiset kyselevät "projektistamme". Maaliskuun keskenmenon vuoksi kaikki sukulaiset ja ystävät nyt sitten tietävät, että meille olisi toinenkin tervetullut, eikä enää ole kovin mukava käydä sukuloimassa jne, kun aina joutuu vastailemaan innokkaisiin kysymyksiin, että "jokos teille on vaavi tulollaan??" Jotenkin sitä toivois, että ihmiset ymmärtäis, et keskenmenon jälkeen en tosiaankaan haluis edes kertoo heti kaikille, jos se plussa sieltä tuliskin. On sellainen olo, että haluaa ensin itse varmistua siitä, että pikkuinen on oikeassa paikassa ja kaikki on hyvin. Kyllä se sen verran rankka kokemus oli... [>:]

Ah - tuntuipa hyvältä purkaa sydäntään!! Miehet kun ei aina ymmärrä kuinka kova tää halu saattaa olla, ja kuinka hirmuinen pettymys, kun ei onnistukaan. Vaikka kuinka saa lohdutusta, niin kyllä se vertaistuki on kuitenkin poikaa!

Hirmuisesti onnea Tamille ja toivotaan niitä plussatuulia kaikille!! [:D]

Oi vitsi,oikein paljon onnea Tami plussasta,toivttavasti matkustaja pysyy kyydissä.Paljon liimaa,tarrasukkia ja enkeleitä matkaan[:)]

Omaa, en oikeen ymmärrä,täti on täällä vieläkin kyläilemässä,huomenna jo viikon ja välillä on ollu todella huono olo että on tehny mieli lähtä oksentamaan,syön ku hevonen,mahakin on turvonnu ja menee kovaksi kun syön ja turpoan,rintoja nipistelee..Ja aina kun poltan muutaman tupakan niin yökkään sen jälkeen,eilen illallaki 3 kertaa peräkkäin yökkäsin ja tänään myös olen yökkinyt..Kahvi maistu eilen ihan hirveelle,meinasin oksentaa ku join..Täti kipuja ei edelleenkään ole..Mutta vuotaa vähän enemmän..Ei ole vilun tunnetta mutta lämpö oli 37,1 astetta ja normaali ruumiinlämpö on mulla 36,6..Tiedä sitten mistä tää mun huono olo ja yökkiminen johtuu,ennen ei ole tupakki vaikuttanu mitään..Ja närästämäänkin on alkanut..Voiko esimerkiksi raskauden aikana olla ihan normaalit menkat ja minkälaista se vuoto voi olla raskausaikana??Kun mulla tuli silloin alkuviikosta 4pv pientä tiputteluvuotoa että riitti yksi side koko päiväksikin..Mutta nytten menee 2 sidettä..[8|][&o][:'(] JOS olisin raskaana niin viikkoja mulla olis 5+1..

YK8

KP 7/34

Takaisin