joko nyt onnistaisi

heippa!

täytyy kai minunkin ilmoitella olemassaolosta ja vaavi haaveista!

ikää on 24 ja ensimmäinen haaveissa.
4 kk yritetty ja eilen taas selivisi ettei taaskaan onnannut.. suht turhauttavaa aina uskoa ja toivoa ja sitte palautua maanpinnalle jälleen kerran...

mutta tosiaan onnea kaikille jotka ovat plussan saaneet!

pakko myöntää että en ole testin testiä tehnyt vaikka mies kyllä aina yrittää kysellä jos apteekkiin mentäis [:)]
varmaankin olen juuri sen pettymyksen takia jättänyt tekemättä...

täytyy taas odotella jonkun aikaa..

Tulin tänne kommentoimaan tuolta pidemmän kaavan puolelta tuohon Bamboon tilanteeseen. Eli jotkut työehtosopimukset (muistaakseni esim. yksityinen terveyspalveluala) määrää, että työnantaja maksaa äitiyslomalla kolmekuukautta täyttä palkkaa, jos on palvelusta takana tietyn verran. Eli tässä tapauksessa jos se on TESsin mukaista maksaa sitä palkka, niin silloin on väliä sillä siirryttekö vanhoina vai uusina työntekijöinä uuden omistajan palvelukseen. Käsittääkseni kuitenkin kauppa pitää suorittaa niin, että siirrytte vanhoina työntekijöinä, mutta tästä en ole ihan varma.

Moi!

Täälläkin yksi kuumeilija ilmoittelee itsestään. Olen käynyt lueskelemassa tätä palstaa turhautumisen hetkinä ja saanut rohkaisua yritykseen.

Yritystä takana 6 kk ja ilmassa alkaa olla jo pientä pettymystä kun ei ole tärpännyt. Nyt kp 10/24. Mulla siis lyhyt kierto, joka varmaan osaltaan vaikuttaa raskautumiseen. Onko jollain kokemusta asiasta?

Kaikki raskausoireet, pahoinvointi, vilunväristykset, alavatsakipuilut ym. on koettu, mut täti on tullut aina käymään. Kovasti tahdottais jo miehen kanssa omaa ihanaa pientä nyyttiä, minä kohta 26 ja mies 25v. Toisaalta tämä on ihanaa aikaa, ja odotus ja jännitys kuplii sisällä, mutta toisaalta niiin turhauttavaa...[:)] [:o] Juuri heitin pakkauksen vanhentuneita raskaustestejä roskiin, kun eipä noille ole tullut käyttöä.

Mut ihana on ollut lukea kaikista plussautuneista, onnea teille!

Niin ja greippimehut on jääkaapissa ja raskausvitamiineista on myös mieheni saanut osansa kierron alusta alkaen. [:D] Ja ovis laskurin mukaan huomenna. Niin, mitäköhän mä täällä vielä tähän aikaan illasta teen??

Tervetuloa mukaan paapero ja pallero. Toivottavasti pian pääsette odottajat palstalle. [:)]

Täällä tänään koko päivän alavatsalla nipistelyä ja kipeää vihlontaa. Ei nää voi vielä olla täti oireita kun vasta kp24.

paapero ja pallero tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon [:)]
toivottavasti saadaan kaikki pian siirtyä odottajiin [:)]
mulla tuli täti tosiaan käymään jo kp21 yleensä kp28, vähän sekaisin. Silti mietityttää et miks masu on kasvanu ja nipistelee..[8|] heitelkää mielipiteitä, kiitos[:D] negaa testit näyttäny viimeks ma testailin.

Tervetuloa Paapero ja Pallero!!!!!!!

Paljon plussatuulia kaikille! Itsekin malttamattomana odotan että pääsisin kuumeilijoista odottajiin, mutta vasta 1.yrityskierros menossa joten varmaan vielä hetkisen joutuu odottelemaan![:)]

Nyt on ollut viikon ajan hassu olo, tissit turvonneet ja mahaan nipistelee...Välillä kuitenkin mietin että oma pää saa nämä oireeet aikaiseksi kun toive vauvasta on niin kova. Noh parin viikon päästähän sen näkee jos saadaan täti kylään!

Tämä pimeys ja harmaa syksy saa kyllä mielen maahan...Kellään vinkkejä miten piristyisi?[&o]

Kiitos kaikille onnitteluista [:)][:)] Uusi sukunimi vaatii vielä totuttelua, mutta kai siihen jossain vaiheessa tottuu [:D]

Kiitti myös kaikille kantaaottaneille tohon työjuttuun liittyen.. Hain juurikin tota, mistä Mimmu82 kirjotti. Eli ravintola-alallakin maksetaan se 3kk täyttä palkkaa äitiysloman alussa (jos on ollut vuoden työsuhteessa) ja juurikin sitä pohdin, että oonko mä oikeutettu siihen, jos omistaja vaihtuu tässä välissä..
Mutta mä toivon, että mulla esimiehenä on sanani sanottavana asiaan.. Jos ei muuten, niin kerään mun koko henkilökunnan kasaan ja tehdään joukkopako [:D] Ei sillä uudella omistajalla oo varaa menettää tätä työporukkaa (tai edes osaa siitä [;)])

Eli me siis jatketaan valtavaa vauvakuumeilua ja mietitään asioita sit tarkemmin, kun niiden aika koittaa!

Kovasti PLUSSAPUHUREITA kaikille [:)]

- Bamboo

Tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon Pallero ja paapero[:)] Toivotaan että teillä tärppäisi pian ja pääsisitte odottajien puolelle[:)]

Omaa, tänään testasin aamulla 6 aikaan puhtaan negan,voi V**** että ärsyttää niin mahdottomasti kun ei sitä plussaa tullut..Eli EDELLEEN mennään siihen että odotellaan tätiä alkavaksi..On tää niin ärsyttävää hommaa kun ei millään meinaa tulla raskaaksi vaikka kuinka ajoitukset olis hyvät..Toivo tässä alkaa pikkuhiljaa menemään..Ajattelee että jotkut semmoiset ihmiset jotka ei halua edes tulla raskaaksi niin tulee silti helposti ja sitten ne tekee abortin tai ei muuten vain halua lasta ja sitten niille jotka haluaa lapsen niin ne ei tule millään raskaaksi..Niinkuin uutisissa oli silloin juttua siitä äidistä joka tappoi omat lapset..Ensimmäinen oli syntyny muistaakseni -02 ja toinen -10..Olis vaikka mulle antanu ne ku menny tappamaan.[8|][:@][&o] Toivo kait tässä jo menee..Ja sitten alkaa hermostuttamaan kun on häät tulossa vielä enskesänä että meneekö siihen kuulle yms..Olis se nyytti kiva saahan nytten jo..Mutta miehen kans ollaan päätetty että jos häissä olen raskaana niin sitten olen ja nautin siitä ja iloisin mielin[:)] Täti varmasti ihan kohta saapuu tänne,on vähän semmoinen olo ja mahassa tuntuu vähän menkkamaisia kipuja joten tänään se prkl:een EI toivottu täti pärähtää..Mutta olen kyllä erittäin hyvilläni siitä jos tää kierto pysyis säännöllisessä nytten kun on tuota aikaa kuitenkin jo 7kk keskenmenosta,johan kierto pitäiski jo säännöllistyä ja sais alkaa kyllä tulemaan noita oviskipujaki niin tietää paremmin koska on ovis[:D][:)] No mutta hyvillä mielillä tässä siirrytään YK8 ja toivotaan että vielä tärppäisi tässä uudessa kierrossa.[:)]

Todella paljon plussapuhureita teille kaikille,toivottavasti joku teistä aloittaa plussa-aallon täällä+++++++++

minnuska89, oon täysin samaa mieltä ja oon itekki miettiny sitä et miks se menee niin ettei sellaset jotka lasta haluu niin sitä saa[&o] hulluks tulee itsekukin ku kyttää ovispäivii ja odottaa, huoh. Vaik meillä alko nyt 3:mas yritys vasta, mut kyllä se vaan jollainlailla mieltä masentaa. Toivon kaikille plussaa ja niitä pieniä kääröjä <3 [:)][:)]

Toivotaan Tami et se olis tärpännyt sulla nyt. Minnuska89:lle pahoittelut negasta. Mä oon täysin samaa mieltä, että ei me kyllä tällä palstalla kauaa hengata, vaan siirrytään kaikki tonne odottajiin! [:D]

Ja jotain hyvää: soitin juuri terveyskeskukseen ja siellä vastasi ystävällinen täti heti toisella tuuttauksella. Sain ajan lääkärille kahden viikon päähän (oisin saanut jo viikon päähän, mutta mulle itselle ei käynyt se) liityen allergialääkkeisiin, joita syön ympärivuotisesti iho-oireiden vuoksi, et vaikuttaako ne miten raskautumiseen ja alkuraskauteen. Mä oon sitä mieltä, että kyllä TK:ssakin osataan. Tietty helpompi yleensä yksityiselle päästä ja pääsee suoraan erikoisalan lääkärille, kun TK:ssa on ensisijaisesti yleislääkäri.

Onnee Bamboo :)

hannaton: itsellänikin oli nää toiset menkat viikon mittaset ja suhteellisen runsaat ku oli edelliset tyhjennyslääkkeillä.

omaa: nyt jännäilen tässä ens viikon loppuun jos menkat ei siihen mennessä oo alkanu ni sitten teen testin. joka päivä on aamulla heti herätessä semmonen olo et alkaa närästää vaikkei yleensä semmosta tunnetta oo ollut. mut katotaa mihin tää etenee saisko nyt pikkusen matkaan vai vai joutuuko vieläkin odottamaan.

Palailempa tänne nyt sitten.. [&o]
Tänään siis olis pitänyt olla 11+1 menossa, mutta lääkärissä sitten todettiin että vissiin km tullut heinäkuussa joten ketään tai mitään ei näkynyt. Paskan maku jäi kyllä tosta lääkäristä suuhun!
Käveltiin ens kaks kilsaa sinne, ku bussit ei sinne mene... Sitten päästiin sinne lääkäriin, en ollu nukkunu koko yönä, koska mua nimenomaan pelotti se, että joku on pahasti pielessä. Itkin jo valmiiks ennen ultraa ja lääkäri oli hirmuisen kylmä ja tunteeton... (mies..... [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@])
mieskin sanoi jälkeenpäin, että olisi tehnyt mieli työntää se tikku sen lääkärin takapuoleen, ku oli niin ilkee...
Siis näinhän tässä kävi: (olin kertonut jo aikasemmin vuodostani 19.7->)
Lekuri: ootko sä nyt sit raskaana ollenkaan?? (tulipa vaan olo että leimas mut samantien joksikin vainoharhaseks luulosairaaks hulluks joka kuvittelee olevansa raskaana)
Minä: (SIIS ANTEEKS MITÄ?!?!) siis joo, kyllä mä oon positiivisen testin tehny..
Lekuri: koska?
Minä: 8.7
Lekuri: joo no ei täällä kyllä nyt näy YHTÄÄN mitään.
Minä: missä mun menkat mahtaa sitten viipyä?
Lekuri: jaa-a paha sanoa. Tuo sun vuotos nyt taisi olla km eli ei voi tietää koska sun kierto tasaantuu
Minä: no, mitenkäs nyt sitten eteenpäin?
Lekuri: Tossa on lähete, meet labraan raskaustestiin. Siellä otetaan semmonen hormoni ku H-C-G (oikeen tavas ihan ku en muka tietäis yhtään mitään mistään)
Minä: no mutta miten ne mun menkat?
Lekuri: No niitä sitten odottelemaan vaan, kiitos hei.

Paskanmaku suussa, itku kurkussa sieltä sitten lähettiin labraan ja labrassa oli aivan ihana näytteenottajanainen jolta sain heti myötätunnon osotukset ja voinninkyselyt yms. Oli tosi kannustava ja ihana. Sanoin että miten lääkäri oli kohdellut mua, Ihmetellen kysy "siis ultrayksikön puolellako??" ja totes että oli tosi epäammattimainen käytös lääkäriltä.

No, joskus elämä on epäoikeudenmukainen, mutta siis nyt oon takaisin kuumeilijoiden puolella siis. [&o]

Mitenkäs sitten, onko kellään tietoa missä vaiheessa ja mistä ja miten mun kannattais kysellä teroja tai clomeja että sais jotenkuten tietosen kierron niin ei tarttis jännäillä noita menkkoja...?

Dark- pahoittelut[:(][:(]
Koska saat vastuksen labran testiin? Koska jos sulla on vielä raskaushormonia veressa- ei niitä menkkojakaan kuulu tulla..
, että pian on kaikki kropassa kohdallaan ja pääsette yrittämään raskautumista!

Dark91: no voi helvetti! [:(]
Suuret pahoittelut asiasta. Toivottavasti saatte pian vastauksia ja selvyttä tilanteeseen. Ja toivotaan ettei noin törppöjä lääkäreitä enää tiellenne osu!

Voimia ja positiivista pohjavirettä sinne lähettelee
Cava

Voi ei Dark91 [:(][:(][:(] Oon niin pahoillani, muistinkin että sinulla tänään oli tuo ultra ja jännäilin. Ihan järkyttävän epäammattimaista käytöstä! Pistää vihaksi kyllä. Voimia paljon ja toivotaan että asiat selkenevät! 

Dark91 voi ei [:(] suuret pahoittelut.
Mä tiedän tunteen noista idiooteista tunteetomista lääkäreistä. Jälkitarkastuksessa mieslääkäri ei sanonut mutta kuin että näin vain joskus käy kiitos hei. Onneksi kätilöillä oli sympatiaa ja osasivat silloin ymmärtää tunteeni kun pienen enkelivauvan synnytin.

Tänään on ollut kaamean väsynyt olo jo aamusta asti. Edelleen lämmöt koholla, alamahaa juuri kohdun kohdilta vihloo. Mutta nyt kurkkukin on vähän kipeä joten kai flunssa pukkaa eikä nämä mitään raskaus oireita ole..... TYHMÄ minä! Tein tänään testin..... Ja negahan se tietty oli. Ja oikein kuin kuvittelen niin ihan kuin vaaleimmista vaalein näkymätön toinenkin viiva olisi! Ja mä kun vannoin ettei mitään testailua ennenkuin menkat on ihan oikeesti myöhässä.

Dark91: Lämmin halaus ja osanotto... tiedän tunteen, keskenmenon jälkeen on niin tyhjä olo. Mutta ei lannistuta, pakko sen on joskus auringon paistaa risukasaankin.

dark,voimia sinne ja haleja! Tiedän mitä koet ja käyt läpi. Pidän peukkuja ja toivon kovasti, että seuraavalla kerralla onnistuu.

Voi ei Dark91, todella suuret osanottoni sinulle[:(] Minäkin tiedän minkälainen olo on kun saa tietää keskenmenosta,lääkäri oli kyllä todella töykeä sua kohtaan,ei tuolleen kuulu tehdä asiakkaille..[:@] Paljon voimia ja jaksamisia teille kummalekin,toivon niin että seuraavalla kerralla raskaus onnistuisi loppuun asti<3 Silloin kun itse sain keskenmenon 7kk sitten ja kävin toukokuun alussa lääkärillä epäsäännöllisen kierron takia ja kun en tunne ovulaatiota edelleenkään niin mulle vain sanottiin että sun kierto on suh.normaali ja kohdun limakalvot katto myös ja ne oli kunnossa,kilpirauhaset katto verikokeista ja nekin oli normaalit joten en saanut teroja tai clomeja..Ajattelin tässä uudelleen käydä lääkärissä jos edelleen kierto nousee ylemmäs.

Omaa
, täällä täti olis pitäny alkaa mutta ei ole onneks vielä kuitenkaan näkynyt ja ei ole kipujakaan enään että alkais niinkuin oli päivällä..Kait se täti tänne on ihan muutaman päivän sisään tulossa kun väsyttääki niin mahdottoman paljon ja nälättää ja vessassa saa juosta ja kun eilen illalla tuli taas pistävä kipu vasemmalle puolelle alavatsaan..Joten tätiä odotellessa..Jos ei kuulu tiistaihin mennessä tätiä niin sitten testailen uudelleen..

Plussatuulia+++++++

Yk7

Kp 31/30

Takaisin