joko nyt onnistaisi

ONNEA cavalle!!!
Nythän täällä on hurja plussa-aalto aloitettu, niin täytyy sitten yrittää päästä siihen mukaan[:)]

Heipä hei pitkästä aikaa ja oikein paljon ONNEA kaikille plussanneille!!! [:)][:)]

Oonkin ihan tietoisesti täältä ollut pois, koska hetken aikaa olin jo varma ettei meille vauvaa voi enää tulla...
mutta nyt odotellaan Tays:ista ensimmäistä aikaa, jossa sitten suunnitellaan meille oikeanlainen hoito ja sehän meidän tapauksessa on koeputkihedelmöitys... ja sitten alkuvuodesta varmaankin päästään ensimmäiseen hoitoon..
Täällä siis ei tarvitse enää jännitellä joka kuukausi, mielummin tekisin niin kuin se että meillä on n. 3 yritystä joista pitäisi jonkun onnistua!!! mutta en halua synkistellä vaan

TOIVOTTAA KAIKILLE OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA JA KÄRSIVÄLLISYYTTÄ [:D][:D][:D]

palaan taas taka-alalle, mutta käyn kyllä lueskelemassa teidän kuulumisia! Ja varmasti tulen kertomaan miten meidän hoidot
alkaa kulkemaan [:)]

Onnea Cava!!!!
Paljon tarrasukkia sulle !!!!! Nythän se plussa-aalto alkoi, kaikki siis mukaan !! [:D]

ON: Täällä pupuillaan aktiivisesti joka päivä [;)] Kun en sitten tiedä oikein, että milloin toi ovis on oikein kohdillaan, noihin ovistesteihin en ole vielä 'sortunut'. No, jos joka päivä, niin eiköhän tärppää jos on tärpätäkseen [:)]

Täältä toivottelen kaikille onnea pupuiluun, plussatuulia ja tarrasukkia<3

-hannaton

joo täällä ku selvitään tästä tätistä ni sitte aletaa puskee plussa aallon kyytiin ;D se o tavote synnytys äitienpäivänä :D ku mitä laskeskelin ovulaatiolaskurista ni se menis just siihe äitien päivään se la:D.
tää täti vierailu on ihan kamalaa. ekana tuntu et alko vuoto ja sitte loppu ku seinää mut ei se huijas seuraavana päivänä alko sitte normi vuoto mut tänää oli ihan sairas päivä vuos päivällä iha sika pahasti lieko johtu sitte siitä kk jälkesestä keskeytyksestä/tyhjennyksestä. jos menis tänä ihan ajoissa nukkuunki :) kattoo kui pahasti yöl vuotaa :S

Menkatki alkoivat sitte tänää.... saiskos yönsäteeltä kakkapostia? (sisäpiirijuttu, jos joku ei ymmärtäny)

Huomenta!

Örkki:olen pahoillani, onnea seuraavaan kiertoon!

Cava: Onnea hirrrrrrrrrrrmuisesti...paaaaljon tarrasukkia[:)]

Omaa: Kerroin aiemmin, että ruskeaa tihkutteluvuotoa on tullut parina päivänä. Sunnuntai-iltana (kp 27) se alkoi ja kesti eiliseen aamuun, sitä tuli päivittäin "lusikallisen verran", menkkamaisia kipuja ei juurikaan ole ollut. Päätin sitten tehdä varmuudeksi tänä aamuna testin, kun kerran tihkuttelukin loppui, eikä menkat kunnolla alkaneet. Tänään siis Kp 31/28-30. Tulos oli: RASKAANA!!

Nyt olen ihan sekaisin...alkaako menkat pian kunnollla, kun vuotoa kuitenkin on tullut. Rusehtavan, niukan vuotelun takia pelkään kohdunulkoistakin (mullahan on se kaavinta takana - eikö joku joskus maininnut että kaavinta saattaa olla riski kohdunulkoiseen??). Noh, eipä auta muuta kuin katsoa päivä kerrallaan eteenpäin. Tämä on vaan niin hassua kun ei osaa iloita tuosta plussasta kun mielessä kummittelevat nuo kaksi keskenmenoa. Aina sitä pelkää pahinta...

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia meille jo plussanneille toivottelen[:D]

- hippu76

[:)] HUOMENTA [:)]

ÖRKKI: Helvetti..suoraan sanottuna [:@]..Olen todella pahoillani [:(]
Tänään laitoin sulle postiin uunituoretta ja extra-paskan hajuista kakkaa [;)]
Toivottavasti tepsii!!
Koitahan jaksella [:)]

HIPPU76: Siis mitä [:D]..
SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)]!!!
Paljon tarrasukkia ja Enkeleitä matkallanne!!!

IHANAA,KUN TÄÄLLÄ PLUSSATAAN NYT MIELETTÖMÄLLÄ TAHDILLA [:)][:)][:)][:)]
LISÄÄ PLUSSATUULIA LÄHETTÄÄ HÄN..VIIIUUUHH
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 12+2

Hippu76: ONNEA!!! Jee! [:D]
Huhtikuisissa siis jatketaan juttua! Ehdinkin tuolla "pari sivua sitten" sulle kommentoimaan, että pitäiskö varmuudeksi testata... minäkö malttamaton (myös muiden puolesta)...
Ja hei: murehditaan sitten jos ilmenee jotain aihetta. Kaikenlaista tiputtelua ja rusehtavaa vuotoa nyt tulee, se ei välttämättä ole mikään merkki ongelmista. Kohtu siellä muokkautuu uuteen tehtäväänsä. Ehkä varhaisultra olisi ihan harkittava juttu jos kohdunulkoiset ja muut kauhukuvat meinaa tunkea tajuntaan. Itse käyn varmaan kanssa (kunhan tässä nyt viikkoja vähän lisää karttuu).

Eiks Bamboo ollut vielä kanssa testausta vaille valmis siirtymään tonne huhtikuisiin? [;)]

Mutta plussa-aalto on nyt siis virallisesti noussut ja pyyhkäisee kaikki muutkin mukanaa. Huhtikuisiin mahtuu vielä hienosti ja toukokuiset ottaa varmasti vastaan seuraavat tulevat pallomahat. [:)]

++++++++++++++++++++

Cava

Kiitos kaikille onnittelijoille ja sitä onnea todella tarvitaan että nyytti saadaan terveenä kotiin!
Plussapuhureita vaan nyt kaikille sitä vielä odottaville! Putki on auennut ihan mukavasti, sillä täältä on muutama muukin siirtynyt tuonne huhtikusiin.

Hippu76 JEEEEEEEE!!!! [:)][:)][:)]
Ihan mahtavaa!!!! Täältähän lähtee kunnon rykelmä huhtikuisiin! ?
Nyt kaikki vaan samaan aaltoon mukaan!!

Tänne kaarsi tänään täti, vuoto on tosin huomattavasti niukempaa kun yleensä.. Mutta selkeää vuotoa kuitenkin!
Eli täällä aloitetaan tähtäys toukokuisiin! [:D]

PALJON PALJON ONNEA JA TSEMPPIÄ KAIKILLE!!

- Bamboo

Kiitti Yönsäde! Huomenna se sitte saapuu ja saan testata sitä. Jos ei tepsi, ni minuun ei tepsi sitte enää mikää!

Tänään on positiivisempi fiilis. Eilen oli fiilikset kyllä pohjamudissa. En ehkä harmitellut niinkään sitä, etten ollutkaan raskaana, vaan sitä, että kroppa tuolla tavalla huijasi mua! Yökötti, rinnat oli kipiät, pää oli kipee, hammaskin oikutteli ihan aluks... enkä ollutkaan raskaana! Teki mieli rangaista ruumistani kun tuolla lailla huijasi mua. Ensin ajattelin että lähden sikapitkälle lenkille, mutta tajusin ettei se ole rangaistus, lenkkeilyhän tekee kropalle vaan hyvää. Sitten ajattelin polttaa tupakkaa tai juoda pään täyteen, mutt se olis sitten jo henkiselle minällekin rangaistus ja rankaisisi ruumistakin niin pahasti että raskaaksi tulo saattaisi viipyä... tulin sitten siihen tulokseen että joku päivä syön puolilitraa mövenbickin suklaajäätelöä. Enkä testaa enää ennenkuin menkat on viikon myöhässä - tai kuukauden! (Odottakaahan kun kuukausi menee, ni johan taas ihmettelen itseäni tämän kuukauden jutut unohtaneena)

Mutta hippu76:llekin vilpittömät onnittelut! Ihanaa että toiset plussaa! Menkäähän nyt te muut tuosta auki olevasta portista huhtikuisiin. Minä tulen sitten seuraavassa bussissa. Tai sitä seuraavassa, tai sitä...

Hmmm.... käväsin tuossa tsekkaamassa synttäripäivät.... Bamboo Onnea hurjasti!!! Onko kakku leivottu?

Heh, kiitos Örkki! [:D]
Mä oon niin käsi kaikkien keittiöhommien (etenkin leipomisen) kanssa, että jätän leipomiset suosiolla toisille [:D][:D]

Hippu76: Onnea plussasta!

Tossa aiemmin kirjoittelin, et aloittelen terolutit, kun ei ovista oo näkyvissä. Oon sit parina päivänä unohtanut aamusta koko asian ja iltapäivästä muistanut, mut vieläkään en ole aloittanut. Ovista olen kuitenkin tikutellut, kun limat on alkaneet vaikuttaa siltä, et se ois tulossa ja tänään sit testasin vähän tummemman viivan. Ei se vielä ole yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva, mut paljon tummempi kuin eilen. Huomenna varmaan näyttää jo positiivista. Oon niin tyytyväinen!! Ja onneks en aloittanut teroja, oon jostain lukenut, et ne estää munasolun irtoamisen jos se ei ole ehtinyt irrota ennen terojen aloittamista. Muutenhan se tukee mahdollista hedelmöittymistä.

Täällä plussaillaan oikeen urakalla! [:)]
hippu76, ONNEA valtavasti ja tarrasukkia myös lähettelen [:)][:)][:)]

Me kaikki, joita täti ja nega ovat kaltoin kohdelleet, mennään jokainen yhdessä toukokuisiin! [:)]

hippu76 [:)][:)][:)][:)] Paljon onnea plussan johdosta!!!

Täällä vasta odotellaan ovista ja kauhulla pelätään miten pitkä kierto mahtaakaan olla tulossa... Jotenkin en vaan jaksa nyt edes ajatella koko asiaa. Koetan olla laskematta edes kiertopäiviä, että sitten kun niitä ei ole piiitkään aikaan kuulunut, niin sitten vasta testaan... mutta siihen onkin aikaa vielä mooonta viikkoa.

Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan kaikille viime aikoina plussanneille. Ja meidän muiden toivon siirtyvät toukokuisiin... tai kesäkuisiin...tai edes heinäkuisiin... Jotenkin alkaa jo usko välillä heittää tässä asiassa, kun vuosi tuli mittariin yritystä. Silti asiaa ei pysty unohtamaan päiväksikään, kun töissä hoitelee pienen pieniä ihmisiä. [:)]

Takaisin