Kiitti Yönsäde! Huomenna se sitte saapuu ja saan testata sitä. Jos ei tepsi, ni minuun ei tepsi sitte enää mikää!
Tänään on positiivisempi fiilis. Eilen oli fiilikset kyllä pohjamudissa. En ehkä harmitellut niinkään sitä, etten ollutkaan raskaana, vaan sitä, että kroppa tuolla tavalla huijasi mua! Yökötti, rinnat oli kipiät, pää oli kipee, hammaskin oikutteli ihan aluks... enkä ollutkaan raskaana! Teki mieli rangaista ruumistani kun tuolla lailla huijasi mua. Ensin ajattelin että lähden sikapitkälle lenkille, mutta tajusin ettei se ole rangaistus, lenkkeilyhän tekee kropalle vaan hyvää. Sitten ajattelin polttaa tupakkaa tai juoda pään täyteen, mutt se olis sitten jo henkiselle minällekin rangaistus ja rankaisisi ruumistakin niin pahasti että raskaaksi tulo saattaisi viipyä... tulin sitten siihen tulokseen että joku päivä syön puolilitraa mövenbickin suklaajäätelöä. Enkä testaa enää ennenkuin menkat on viikon myöhässä - tai kuukauden! (Odottakaahan kun kuukausi menee, ni johan taas ihmettelen itseäni tämän kuukauden jutut unohtaneena)
Mutta hippu76:llekin vilpittömät onnittelut! Ihanaa että toiset plussaa! Menkäähän nyt te muut tuosta auki olevasta portista huhtikuisiin. Minä tulen sitten seuraavassa bussissa. Tai sitä seuraavassa, tai sitä...