joko nyt onnistaisi

Yönsäde: Ihanaa! Valtavasti onnitteluista plussasta! Kyllä sun täytyy tulla tänne meitä tsemppaamaan jatkossakin ja kertomaan miten sinulla raskaus etenee :)

Tatjuska: Hienoa kuulla, että toipuminen on noin hyvällä mallilla. Tosiaan varmasti järkevää pitää kunnon tauko nyt, niin ei sitten tule varmasti ainakaan sen sytostaatin vuoksi ongelmia. Eiköhän nyt seuraavan kerran yrittäessä jo ole vihdoinkin sinun aika saada onnistunut raskaus ja se oma ihana pienokainen!

kiraffe: Mä olen päätynyt tän noin vuoden mittaisen yrityksen aikana siihen tulokseen, että kaikenmaailman nippailujen seuraaminen taitaa olla aivan turhaa. Suurimman osan takana kun tuntuu olevan suoliston liikehdintä tai ilma suolistossa. Ts. en ole tunnistanut ainakaan kovin selkeästi kiertoni vaiheita nippailujen yms perusteella. Osahan tuntee toki hyvinkin selvästi. Sinä olet kuitenkin vain raskaana ja se selittää viime aikojen sekavat tuntemukset *peukut pystyssä*

Kcatri: Mukavaa reissua ja toivottavasti palaat heinäkuussa tänne ihanien uutisten kanssa!

Minnuska89: Meillä taitaa olla kierto hyvinkin samassa vaiheessa nyt eli ovista odotellaan parin päivän sisään täälläkin. Mitenkäs lääkärikäynti meni?

wastis: Toivottavasti olet jo parantumaan päin ja se oireeton täti olisikin oire plussaamisesta!

Ronny: Toivottavasti täti ei ole vielä kurvannut teidän pihaan pienellä punaisella autollaan! Minullakin Terolut-kierrot olleet todella säännöllisiä, viimeinen sellainen kierto nyt meneillään ja sen jälkeen jännätäänkin sitten, että onko minkäänlaista omaa kiertoa..

Bandidia: Toivottavasti se ovis nyt sieltä tulee, ettei clomeista ole turhaan tarvinnut kärsiä. Ja oviksen tuloksena tietysti myös plussa juhannuksen tienoilla. *peukut ylhäällä*

IhaNainen: Mä täällä jännitän sun puolestasi ja toivon todella, että plussa tulisi! Se on kyllä jännä asia miten sitä yrittäessä kiinnittää todellakin huomiota kaikkiin raskaana oleviin ja niitä tuntuu olevan ainakin puolet vastaantulijoista ;) Se myös jonkin verran harmittaa jo minuakin, että itsellä ei ole tärpännyt. Tuntuu, että työkavereistakin kaikki muut kohta ovat raskaana paitsi minä.

Omaa: Täällä ovista odotellaan sikäli, että sellaista on edes tulossa. Laskurin mukaan pitäisi olla lauantaina. Ovistikkuja en ole tarkoituksellisesti käyttänyt nyt ollenkaan ja Teroluteja odottaa viimeiset 10 pilleriä, mutta ihan ohjeen mukaisesti en niitä aio aloittaa vaan parin päivän viiveellä ihan vaan sen vuoksi, että se mahdollisesti hieman myöhemminkin tuleva ovis olisi mahdollinen.. Juhannuksen jäljestä sitten tätiä odotellaan visiitille.

Kesäloma on alkanut niin esikoisella kuin minullakin ja miehenkin loma alkaa parin päivän päästä. Ihanaa kun saa tehdä mitä huvittaa ja ehditään yhtä aikaakin tosiaan lomailla jonkun verran. Sääennusteet voisivat toki näyttää vähän paremmiltakin, mutta loma on lomaa satoi tai paistoi!

yönsäde, mulla vointi ollut kokoajan suht hyvä. nyt varsinkin kun alkuraskauden pieni öklötys ja väsymys on poissa. viime viikolla jouduin menee lääkärille kun tuntui siltä et kaikki ei ole hyvin. löytyihän multa sit hiiva, emätintulehdus ja streptokokko b...huoh. parasta tolla reissulla oli kuitenkin se et saatiin tietää et meille on tulossa poika [:D] ja pojalla oli kaikki hyvin, oikein vilkas tapaus vaikuttais olevan! tsemppiä teille, pidän peukkuja et kaikki menee hyvin!!!!

tatjuska, kyllä teidän vuoro vielä tulee! mun miehen sisko sai tytön viikko sitten ja sillä oli kohdunulkoinen vuosi sitten mihin se meinasi kuolla kun lääkäri ei meinannut ottaa sitä vakavasti. sillä muutenkin myös ollut keskenmenoja. voi se siis teilläkin onnistua! tuuthan välillä kertomaan kuulumisia!? halaus

Aphrael No hyvin siellä meni :) limakalvot oli ihan kunnossa. [:)] Toivotaan että meillä tärppäisi tällä kierrolla kun samassa vaiheessa kiertoa mennään[:D][:)]

Omaa Lääkärillä on sitten käyty,en päässyt eilen kertomaan lääkärin jälkeen joten kerron nytten,eli kohdun limakalvot oli kunnossa,sain 15.6.2010 labraan ajan,silloin katotaan verikokeilla kilpirauhaset ja virtsanäytteestä katotaan virtsa ja v-vuoto ja tulokset sitten soitetaan mulle 24.6.2010..Kuuluuko esimerkiksi Klamydia koe noihin..Multa pitäis ottaa sekin samalla...En kyllä tiiä miksi,kun sitä mulla ei ole..[:D][:)]

Torstai on toivoa täynnä [:D] Eli toivotaan nyt oikein kovaa ettei tätipäivät ilmesty minulle eikä kierrolla teille muillekaan yrittäjille!

Päivä ainakin alkoi mitä ihanimmassa säässä, pyöräilin töihin kuten jo jonkin aikaa olen muutaman päivän viikossa tehnyt. Tosin eilen illalla kävin kaverilla vielä fillarilla kyläilemässä ja se kyllä tuntui tänäaamuna ei niin hyvältä, tiedätte kyllä missä!
Töissä olin saanut pomolta mailin jonka kerkesin lukea vasta äsken: olen saanut ylimääräisen palkkion "kasvusta uuteen rooliin". Wuhuu! Toivotaan että tästä alkaa positiivisten uutisten virta minulle ja meille kaikille!

Erityiskiitokset ihanista sanoista ja kannustuksesta Aphreal, Manque ja Yönsäde! Heh välillä kun tuntuu että se joka toinen jolla ei ole mahapystyssä tai pikkuihmistä mukana on mies. No ei vaan toivotaan nyt että ainakin ennen edellista LA:ta tulisin itsekin raskaaksi, niin olisi sitten vähän parempi lohtu silloin.

Juu ja päivitystä saman tien, eli täti pyyhkäisi paikalle [&o]

Yösäde suuren suuret onnittelut plussasta![:D][:D] Onnea odotus ajalle [:)]

Toivottavasti te muut myös plussaisitte  mahdollisimman pian[:)] Plussa tuulia[:D]

AURINKOISTA TORSTAITA KAIKILLE [8D],

NOPPA: KIITOS SUURI onnitteluista

TATJUSKA: KIITOS [:)].Meillehän on tulossa "vasta" kuudes lapsi [;)]..jos kaikki menee hyvin!!Kohta meillä on sitten suurperhe kasassa [;)][:D]
Paljon peukkuja teille,että teillä tärppää sitten,kun lupa on yrittää [:)][:)]
Ja ennenkaikkea,että raskaus sujuu sitten loppuun asti hyvin [:)][:)]

KCATRI: Pahoittelut negasta [:(]
Mutta olen kanssasi samaa mieltä,että testasit vain liian aikaisin eikä plussaa vielä näy [:)][:)]
Ihanaa reissua teille ja tuo matkatuliaisena se plussa [;)][:)][:)][:)]

KIRAFFE: KIITOS vielä onnitteluista
Toivottavasti saisit nyt sen plussan tai sitten ainakin bongaisit sen oviksen [:)][:)]
Ja sitten oviksen bongauksen jälkeen saisit ainakin sen plussan [:)][:)]
Clearbluen testit ovat 99% varmoja eli yhtä varmoja kuin labran testit!!
Eli se kyllä näyttää oikeesti,jos on raskaana [:)]
Peukkuja peukkuja!!!

ORKIDEA: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ
Heh..Kyllä tämä makkaran suurkuluttaja varmastikin nauttii kyrsästä vaikka teidän jokaisen puolesta [;)][8D][:D]..mutta otan mää välillä piffiäkin [;)][8D][:D]
Hui..Sulla on jo noin komeasti viikkoja kasassa [:)]
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)][:)]

APHRAEL: KIITOS SUURI YSTÄVÄ ONNITTELUISTA
Kiitos ihanista sanoistasi *halaa* [:)][:)]
Tottakai sinulle tulee nyt se ovis ja sen myötä saatte Juhannuksen kunniaksi sen plussan [:)][:)]
Aivan mielettömästi teille peukkuja ++++++++++++++++++++++++++++

TULITIKKU: Oi,ONNITTELUT POITSUSTA [:)][:)][:)]
Me ei taideta tässäkään raskaudessa ottaa selvää vaavin sukupuolesta [:)]
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)][:)]

MINNUSKA: Lääkäri onnittelut [:)][:)]
Hyvä,että kaikki oli kunnossa!!!!
Toivottavasti saat verikokeistakin puhtaat paperit [:)]
Sanoiko lääkäri mitään mahdollisesta oviksesta??
Peukkuja peukkuja kauheesti tähän kiertoon [:)][:)][:)]

IHANAINEN: [:(]Suuret pahoittelut siitä kotkasta [:(][:@]
Olen todella pahoillani!!!!!
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!En osaa muuta nyt sanoa [:(]
Voimia voimia [:)][:)]

OMAA: Ja edelleen on pakko kehua ja kiittää teitä......OLETTE AIVAN IHANIA IHMISIÄ [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Jeps,mutta nyt lähden muksujen kanssa tekemään lampaille uutta aitausta.Ovat mokomat jo syöneet vanhan laitumen tyhjäksi.Onneksi tolpat ovat jo valmiiksi pystyssä,niin ei tarvi muuta kuin langat laittaa [:)]

IHANAA VOINTIA KAIKILLE
JA LÄHETÄN PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA TEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+2

Yönsäde Kiitos rakas ystävä[:)] Toivottavasti tosiaan saisin,mutta senhän näke vasta 24.6 että löytyikö verikokeista mitään.[8|]Lääkäri meinasi kun kysyin että mistä johtuu että en ole ovuloinut 2kk:teen niin lääkäri totesi siihen jotain muistaakseni että jos munasarjoihin on tullut jotain monirakkulaisuutta niin se estää jollain lailla sen munasolun irtoamisen..Mutta onneksi kuitenkin yksi positiivinen oli se että mulla ei ollut kohdun limakalvoilla mitään ja että oli kunnossa..[:)] mitähän ne katsoo siellä labrassa siitä v-vuodosta..?[8|]

Terveisiä ultrasta täälläkin... Lääkäri kertoi hyviä uutisia, clomit toimii ja mun munasarjatkin näyttäs niiden kanssa toimivan! Ovis olis näillä näppäimillä joten kunhan töistä pääsee niin kotiin raiskaamaan mies-parkaa [:D] Hassua tuossa on se että oon tehnyt sunnuntaista asti ovistestejä, mut negaa ne on näyttäneet... Mut en mä kyllä oo oottanut sitä neljää tuntia pissaamatta ennen testaamista.

Aphrael, kiitos kannustuksesta [:)] kyllä ne clomit tuntui tekevän temppujaan, toivottavasti lopputuloskin olisi sen mukainen ja jussiksi vois ostaa alkoholitonta saunaolutta... hih. Tuo on varmaan hyvä taktiikka sulla noiden terojen kanssa, et odottelen oviksen alta pois jos se suvaitsisi tulla - olisin ite tehnyt kans niin jos olisin vielä niitä syönyt, mut tulin lääkärin kans keskusteltuani siihen tulokseen ettei ne ole mulle se oikea lääke.

Minnuska89, multa otettiin kanssa klamydiakoe ennen tutkimusten aloittamista, kuulemma se on niin usein piilevänä et haluavat varmistaa asian vaikka asinaosainen itse oliskin varma ettei sitä ole. Kun jollain oli tutkimusten 'ärsyttämänä' pamahtanut sit tauti päälle oikeen pahana vaikkei ollut siis tiennyt et olis sitä ollut... Monirakkulaisuus munasarjoissa on varsinkin nuorilla naisilla mun lääkärin mukaan yks tavallisimmista syistä kiertohäiriön syistä, siinä tosiaan saattaa jäädä ovis jos toinenkin sen takia tapahtumatta. Itellä on tuota monirakkulaisuutta kanssa.

IhaNainen, sullahan on tosiaan ollut positiivinen alku torstaille, harmi et täti pahalainen sen pilasi. Hyvien uutisten olis suonutjatkuvankin... Missäs työpaikassa tuommoisia ylimääräisiä boonuksia jaellaan, mäkin voisin tarvita sellaista [8D] Onnea palkkiosta ja pahoittelut tädistä.

kiraffe, ainakin jos laatu vastaa hintaa niin clearbluen testien pitäis olla luotettavia [8|] niitä ne ainakin antaa lapsettomuusklinikaltakin mukaan et kai nekin niihin luottaa.

kcatri, pahoittelut negasta. Sullahan on ollut niin epäsäännöllistä kiertoa kyllä et voi ihan hyvin olla liian aikaista vielä. Hyvää lomareissua, toivottavasti sulla on hyviä uutisia meille kun tulet takaisin!

Bandida Kiitoksia vastauksista..Nytten sai vähän enemmän tietoa itselleni kun en ole aikasemmin joutunut tämmöiseen tilanteeseen..No se ilmeisesti voi sitten olla mulla monirakkulaisuutta kun en ole ovuloinut 2kk peräkkäin ollenkaan ja olen 21v.[8|][>:]Parantuuko tuo monirakkulaisuus lääkkeillä??Itse tosiaan saan vasta tietää 24.6 kaikki nuo tulokset..[:)] Toivotaan että ei tule huonoja uutisia.[:)]

varoitus kiukkupurkauksesta !

Eli tätioireet tuli kuvioihin,mahan polttelut meinaan.
Ja yleensä ne tarkoittaa mulla että täti saapuu seuraavana päivänä.
Ja jos se pirun ämmä tulee huomenna,on kierto taas 27pv, eli pv:n lyhyempi normaalia.
Muutenkin ottaa koko akka nuppiin.
Sais jättää tulematta jo... Alkaa turhautua pikku hiljaa.
Onneksi sekin on yleensä kohtuu väliaikaista mulle.
Mur...[:@]

Että sellaista tällä kertaa...
kp.27/28/21

minnuska89, sitä ei varsinaisesti voi 'parantaa' lääkkeillä, mutta esim clomifenillä voi kiihdyttää omaa estrogeenintuotantoa ja saada aikaan sen oviksen. Mutta jos on vain hiukan monirakkulaisuuteen taipuvaiset munasarjat, ei sitä välttämättä tartte kun ovis saattaa tulla joissain kierroissa normaalisti ja joissain jättää tulematta. Samoin voi olla et monirakkulaisuutta on vaan toisella puolen eli aina kun se 'normaali' puoli on ovuloimisvuorossa, se ovis tapahtuukin.

wastis, jos se täti vaan pelottelee mutta jättäiskin sitten tulematta... [;)]

Onneaonnea plussista Kjeev,Myy77 ja Chak!

Ja voi yönsäde,niin ihanaa!!!Onnittelut!

Nauttikaahan!

Minä täältä kuikuilen edelleen,vaikka nyt mökkikauden alettua aikaa ei juurikaan tule koneella vietettyä.

Kaikille oikein paljon plussaisia kesätuulia![:)]

Bandida Okei,no saas nähä tuleeko se ovulaatio huomenna kun on aika.[:)] On kyllä välistä semmoinen tunne että kyllä se ovis on vihdoin tuloillaan parin kuukauden tauon jälkeen.[:)]

Omaa Täällä ovis on vissiin tuloillaan vihdoinkin,huomenna pitäis olla ovis,eilen oli pientä kipuilua alavatsassa vasemmalla puolella ja nytten on vähän kipuilua oikealla puolella.[:)]Toivotaan että se ovis tänne mulla pörähtäis kun ei 2kk ole ollut.[>:] Milloin muuten miehen siittiöt ovat parhaimmillaan,pitääkö olla kuinka pitkä pidättäytyminen seksistä ennen ovulaatiota??Me ei olla ainakaan 2 viikkoon harrastettu seksiä kun täti pyyhälsi uudestaan kylään ja kestänyt nytten 6pv ja on lopuillaan vuoto tänään..Olen antanut miehelle kuitenkin kädenvetoa ettei sen tarvitse puutteessa pitkään olla,eilen viimeksi annoin joten vaikuttaako se mitenkään huomiselle ovulaatiolle,meinaan tuo miehen siittiönlaatu,mies sano eilen illalla että jos on viikonkin ollu ilman niin siittiönlaatu ei ole enään parhaimmillaan että sen laatu on huonontunut silloin,voiko tämä pitää paikkaansa?No jos tänään vuoto on kokonaan päivän mittaan loppunut niin sitten pupuillaan ja kovasti ja otetaan tuo tauko kiinni nopeesti.[:)]

Kesä plussatuulia puhaltelen ja onnea plussanneille[:)]

Hmmmm,ei tästä tädin loppumisesta taida tulla mitään,tänään jo 6:detta päivää vuotaa ja on vain tuhrua..Ja mahakin on ihan kipeä,tuntuu että alkais taas menkkakivut..[&o]Huomenna pitäis olla ovis mutta pyh,jos vielä tuhruttelee niin eihän sitä voi sitten mitään pupuilla..Eilen oli ihan sika huono oloki.[8|]Kuuluukohan ovulaation lähenemiseen tämmöistä,rintojakin nipistelee suunnilleen tuolta nännien kohdalta.[&:][:o]Mikähän mullakin on vialla,sit onki pakko aina syödä itteni niin ähkyyn että maha pullottaa ja on ihan kova.[&o] *huokaus*

MOIKKA RAKKAAT,

...Minä se täällä vieläkin teitä käyn katsomassa

MINNUSKA: Oi oi..Aivan ihana kuva sinusta ja pikkuisesta
Mulla tuli tässä kierrossa oviksen aikana ihan mielettömät nännikivut,mitkä oli mulle ihan uutta.No,menkkakipuja ei oikeestaan nyt tullut.Ainostaan tuo kova nippailu ja runsas ovislimailu.Mulla tuli sitten heti oviksen jälkeen menkkakipua,joka kesti n.2 päivää.
Sitten silloin 6 pv oviksen jälkeen tulikin se tosi kova vihlaisukipu ( kiinnittymiskipu? ) ja se kiinnittymisvuoto.
Eiköhän sinullakin nyt ole ovis tuloillaan tai jo paikalla,kun noin nippailee ja nännitkin kipeytyy?
Pidän sinulle MILJOONASTI PEUKKUJA,että sun turhruttelu loppuu ja pääsette hyödyntämään oviksen ++++++++++++++++++++++++++++++++++++[:)][:)]

BANDIDA: JEE JEE..Todella todella SUURET ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)][:)]
Olitpa saanut ihania uutisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nooh rakkaani..Saitko raiskattua miesparkasi [;)][:D][:D]??
Mielettömästi PEUKKUJA SINULLEKIN +++++++++++++++++++++++++++[:)][:)]

WASTIS: Täällä pidetään sormia ja varpaita täysillä pystyssä sinulle [:)][:)][:)]
Niin sinulle sitä plussaa toivon,ettet tiedäkään!!!!!!
Mullahan tuli heti oviksen jälkeen menkkakipua ja sitten ennen testausta aika kovaakin menkkamaista juilintaa ja olin ihan satavarma,että kohta täti tulee paikalle.
Toivon sydämestäni,että sinunkin menkkajuilintasi johtuvat raskaudesta [:)][:)]
Odottelen sinua jo tuolla Helmivauvoissa [:)]

PAIPAPU: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ
Ja ihanaa mökkeily aikaa teille [:)][:)]

NIIN SYDÄMESTÄNI TEILLE KAIKILLE TOIVON SITÄ PLUSSAA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
OLETTE MIELESSÄNI [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+3

Yönsäde Kiitoksia[:)]Mullekin nämä nännikivut ovat ihan uutta,ei ole aikasemmin koskaan oviksen aikana tämmöistä ollut[8|]Saas nähä miten sitä itelle sitten käy,käykö mitenkää,toivotaan että se tuhruvuoto loppuu vielä iltaan mennessä,onhan tässä vielä aikaa iltaan odotella[:)]Tänään aijotaankin kun mies saapuu töistä niin grillaillaan pihviä,keitetään uudet perunat ja sitten ruoan kanssa juodaan punaviinia.[:)] Oli muuten hyvä silloin kun odotin sitä toista lasta ja en tiennyt silloin kun ei ollut mitään oireita verrattuna esikoista odotellessa,silloin neiti oli nukkumassa ja mentiin miehen kanssa saunaan niin katsoinkin itseä silloin peilistä ja huomasin että rinnat oli kasvanu ihan älyttömästi..Silloin heti sanoinkin miehelle että jaahas,oon varmasti raskaana ku rinnatki on kasvanu noin paljon.[:D] Ja niinhän silloin olinkin,6 viikolla[:)] Saas nähä tuleeko sitten yllätysraskaus jos ei oireita tule uudestaan toisessa raskaudessa.[:D][:)]Niin ja toivotaan että se ovis olisi tuloillaan tai paikalla jo[:)] Ehdotin kyllä miehelle että oltais tänään pupuiltu vaikka pientä tuhru vuotoa tuleekin..Ei se sotkemista kuitenkaan ole kun sitä tulee niin vähän[:)]Kiitoksia rakas ystäväiseni[:)]Taidan itse jättää tuon peukuttamisen itselleni väliin.[:)][:D]Jos vaikka olisi parempi mahdollisuus[:)]

Heissan kaikki!

wastis: Kiitokset kymppionnitteluista [:)] Toivottavasti täti ei ole sinne kaahaillut!!!! sulle jo plussaa niiin paljon toivon!!!

yönsäde: Kiitokset peukuista. saa nähdä miten täällä käy, ei nimittäin tätiä näy [;)] omasta tilasta lisää tos lopuks.
hyviä vointeja sinulle ja kaikkea hyvää matkalaisen matkalle [:D] halaa!!! (katos ku löyty pusuki) [;)]

Kcatri: pahoittelut negasta! ja peukutan täysiä että se plussaksi muuttuis reissun aikana! mukavaa lomaa!

aphrael: Kiitos. tätiäpä ei täällä näy [:o] on siis tosiaan terokierrot ollu niin tarkkoja joka kerta et tullu tasan sen 26päivää. söin eka sen kolmen kuun satsin sit ooteltiii luomuja mut ei alkanu kuuluu ja ny nappasin neljännen kuurin eikä tätiä näykkää [:-] kiertopäivät jotain luokkaa 80-90 menossa.
toivottavasti sinulle elimistö heräilee kuurien avulla ja luomut lähtee käyntiin ja pian plussa pärähtäis! [:)]

minnuska89: peukut ovikseen!!![:)] toivottavasti vuoto loppuu!

Kaikille muilllekkin peukut pystyssä täällä!!!

Omaa: tätiä ei siis ole tänne ilmaantunut, olis tiistaina pitäny tulla. heti tiistai iltana tilasin taas raskaustestejä mut ei oo vielä tullu [:@] tahtoo testaamaan et tietää...nimittäin jos ei plussaa näytä niin sit on jostaki vakavammasta kyse kun ei kerran terojen avulla vuoto alkanu. on niin tarkkoja aikasemmin ollut nuo terokierrot et tää ei tiiä nyt mitä aatella.[:o][&o]
Tokkiisa ois tässä pientä oireen tynkääki, on nimittäin viime viikolla alkanu nännikivut jotka nyt on muuttunu koko tissikivuksi, päiväkseltää ei tunnu oikeestaa mitää mut ku illalla ottaa rintsikat pois nii joha juilii.
mutta.......nytkun oon oireita ja muuta kertonu niin nyt se täti sit tietty tänne kaahaa. oottelin tätä kirjoittelua tänne et oisin saanu testailun jälkeen tulla kirjotteleen mut ei tosiaa ne testit oo tullu vieläkää joten joutuu ootteleen maanantaihin, sitte niitten on jo pakko tulla! jo eilen oli sähköpostiin tullu viesti et tilaus toimitettu [:o] mut missä testit on??? mitään en usko enkä uskalla toivo ennenku testi tulokset vahvistaa!!! kunhan vaan ei tarttis taas lääkäriin lähtä vuodon selittämättömän  poisjäännin vuoksi! toivon siis sitten kuitenkin et sen plussan saisin!(mut ihan vähän vain uskallan toivoa) [;)]

Oikein mukavaa vkloppua kaikille ja plussailkaahan!!!!

RONNY:hyvältä kuulostaa sun oireet [:)] plussaa sulle toivoen.

Tänne täti pörähti kp29 kaamealla ristiselkä ja alamahakivulla. Mutta mikä mahtavinta mun kierto näyttää olevan heti säännöllinen. Tän kierron mukaan vielä heinäkuu pitää ainakin odotella ennen yrityksen alkua.

Kiitokset Ronny,no kyllä se voi olla että loppuukin ihan tänään illalla,sanoin kyllä miehelle kun tuli töistä että eihän se haittaa jos tiputtelee tuhruvuotoa että voihan sitä silti pupuilla tänään ja tulikin mukavasti myönteinen vastaus eli tänään pupuillaan vaikka onkin tuhruvuotoa,kun lämmitetään saunakin tänään illemmalla niin eihän se haittaa vaikka olisikin vähän verta miehellä kun pesulle kuitenkin mennään.[:)][:D]

ILTAA VIELÄ RAKKAAT,

RONNY: ..JEE JEE..Sinähän olet ilmiselvästi RASKAANA *huutaa ja kiljuu,niin että ukko katsoo kieroon* [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Ihanaa..Sinä tulet mun kanssa Helmivauvoihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis sun on pakko mennä huomenna apteekkiin tai laittaa miehesi sinne ja ostaa testi [:)]
Apteekin oma raskaustesti on halpa ja todella luotettava!!!
Et voi pitää itseäsi etkä minua maanantaihin asti jännityksessä [;)][:D][:D]
Hei,Mää ostin tänään sitten Clearbluen digitaalisen raskaustestin.Niitä sai 2 yhden hinnalla.Tein sitten sen viikkonäyttö testin ja siihen tuli heti RASKAANA ja vähän ajan päästä 1-2.
Niin siis asiaan [;)]..Eli mulle jäi se toinen testi tänne.Tuu heti hakeen se täältä;mää en tarvi sitä [;)][:D][:D]
Mullakin alkoi tuo tissikipu ennen tätiä ja nyt se on vaan yltynyt.Eli hyvät oireet sulla [:)]
PEUKKUJA PEUKKUJA JA PAAALJON

TAMI: Hienoa,että kiertosi on säännöllinen [:)][:)]
Mutta ikävää nuo kivut [&:]
Paljon peukkuja edelleen teille,että tärppää,kun saatte luvan yritykseen [:)][:)][:)]

MINNUSKA: No mitäs pienistä tuhruista,kun on h-hetkestä kyse [;)][:D]
Annatta paukkua vaan ja kunnolla [&o][8D][8D][:D]
Ja muistattepa hyvin sitten tärppipäivän..Sanotte sitten lapselle,että sait alkusi oikein veriroiskeitten tahdittamana [;)][:D][:D]
Peukkuja peukkuja [:)]

RONNY JA WASTIS JATKAA NYT AINAKIN PLUSSAILUA..JEE,EIKS JEE [:)][:)][:)][:)]
JA SITTEN TE KAIKKI MUUTKIN TULETTE PERÄSSÄ [:)][:)][:)][:)][:)]
PALJON PLUSSAA TEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+3

Takaisin