joko nyt onnistaisi

Heipsan,täällä ollaan oltu vähän taka-alalla tästä keskustelu hommasta..Täällä ollaan hyvin pärjätty ettei ajattele raskautumista tai edes yrittämistäkään enään..Niin on kait parempikin..[:)] Kummaltakin puolelta munasarjasta välillä on jomotusta tai kipuilua.[8|]Oliskohan se ovis jo sitten lähellä tulossa..hmm..[8|]Toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja ettei tarvitsisi lääkäriin mennä..[&o]Saattanee johtua tietty tuosta mun Redol Comp yskänlääkkeestä kun jouduin ihan lääkäriltä hakemaan reseptin siihen kun meinaa tuota hengenahdistusta olla tämän siitepöly-ja koivuallergian rinnalla,heti kun tuli tämmöinen ihanan helteinen ilma ja aurinko paistanu koko päivän niin nenä tukossa..[>:]Pitää mittailla tuota lämpöä että tietää sitten paremmin sen tärppipäivän..Norm.lämpö mulla on 36,6 ja nytten on 37,0,saas nähä nouseeko vielä..Entisen kierron mukaan mulla ovis on 29.5..Voi olla tosiaan että tuo ovis on tuloillaan kun on kyllä semmoinen tunne mahassa,alkaa pienellä kipuilulla pikkuhiljaa..[:D]Olisinkin onnellinen jos se niin olisi ja että tuo ovis tuliskin..[:)][:D]Ja kivuista huolimatta pitää kyllä sitten heilutella vähän peittoja,enskuussa saan varmaan ajan sinne lääkärille vihdoinkin näiden mun epäsäännöllisten kiertojen takia ja kun viimeksi kun oli täti käymässä niin kyllä ne kivut oli välillä niin kipeät että ihan alaselässä tuntui jomotuksena...[:)]Täti ei olisi kyllä jatkossa enään tervetullut tänne ollenkaan..Johan sitä on kestetty jo reilu vuosi,tai no mitä nyt viime raskaudessa kerkesin olla 3kk ilman..[&o]

Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä testauksiin ja yrittämisiin ne joilla ei vielä ole onnistanut ja pahoittelut kaikille negasta!!!!

huomenta!

äkkiä piti tulla vilkaisemaan onko mitään uutta auringon alla.....[:)][:)]

alkaa itsellä olla pinna kireällä taas kun alkaa lähestyä ne".....päivän päästä raskaustesti voi näyttää positiivista" ajat....voi kun sieltä nyt tulisi se plussa....[:)][:)][:)]
ollaan sitten tässä kierrossa ekan kerran tikuteltu oviskin joka oli sitten aikaisemmin kuin laskuri näyttää...saas nähdä kuinka käy,tuolla odottelis raskaustestikin,sunnuntaina tädin pitäisi tulla mutta oon manannut sen oikein kauas.....[:D][:D][:D] vedin yönsäteen tavoin pöntöstäkin alas ja vilkuttelin perään ja näytin kieltä,olis syytä uskoa ettei tänne ole mitään asiaa sillä[:D][:D][:D]

Ihanaa perjantaita kaikille,

Ompa täällä ollut todella hiljaista [8|]

MINNUSKA: Hellouta [:)]
Sun nippailut ja kipuilut ovat ihan selvästi juuri oviksesta johtuvaa [:)][:)]
Nyt hopi jobi mies hakemaan vällyjen väliin [;)][8D][:D]
Peukkuja tähän kiertoon!!!!

MARICA: Hui ja wau [:)]..Sullahan onkin siellä jo jännät päivät käsillä..jee!!!
Ja sinnehän ei se itse perkele tule enään kylään,vaan otat nyt sen plussan [:)][:)][:)]
Jee..jos sulla on ovis ollut aikaisemmin jo ja tätiä ei vielä näy....NIIN,sinähän olet jo ihan selvästi raskaana..eikös eikös [:)][:)][:)]
Teet jo huomenna aamupissistä testin??Et saa pitää tätä hullua enään kaummin jännityksessä [;)][:D]
Peukkuja peukkuja!!!!!!!!

OMAA: Eilen siis olin fysiossa.Kiropraktikolla käynnit ovat hyvin avanneet suurimman osan lukoista..jee!!!
Ainoa huono puoli oli,että fysioterapeuttikin luuli,että tämä mun vasen solisluuni on murtunut.Sehän siis lonksuu,kun kättä nostaa pystyyn ja sitten siihen sattuu ja välillä särkeekin.Ja juuri tämän käden solisluukuopasta löytyi se suurentunut imusolmukekin.
No,itse en ymmärrä,että mistä johtuu.Koska murtanut en ainakaan ole solisluutani.Eihän sitä nyt voi murtaa tietämättään [:D].No,varmastikin se pattikin on jokin tulehduksen aiheuttama juttu *rauhoittelee itseään [;)]*
No,ihan oikeesti en kyllä usko mihinkään vakavaan!!!!
Nyt kyllä särkee kivasti solisluuta,kun eilen siellä jouduin vähän tehdä niitä jumppaohjeita.

Päivällä sitten oltiin tekemässä lehmille aitausta.Siis minä olin lasten kanssa metällä/pellolla ja miehet tekivät aitaa [:D].Eväät syötiin siellä samalla.Hyttysiä on nyt kyllä todella paljon [&:].

IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA PUHALTAA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/28-31/7

moikka kaikille!

lueskelin tätä keskustelua, ja oli aivan pakko liittyä mukaan. [;)]
Olen avopuolisoni kanssa yrittänyt saada lasta nyt 3 kuukauden ajan, mutta ei ole tärpännyt vielä. Tiedän, että 3 kuukautta on lyhyt aika, mutta tuntuu silti raskaalta, kun pelottaa että valtavasti toivottu lapsi ei tule koskaan. Tosin aikaista sitä nyt on vielä sanoa. Olen nuori (19) ja suht terve myös, joten mitään esteitä lapselle ei pitäisi olla, mutta olen silti alkanut miettiä olisiko minussa sittenkin jotain vikaa.. mieheni on 27 vuotias.
Ja halu saada lapsi on aivan valtava [:D] Odottaminen on vain raskasta, kun tuntuu ettei se toinen viiva ilmesty siihen raskaustestiin vaikka kuinka yrittäisi. [;)]
Nyt olen kyllä saanut kummallisia oireita.. kuukautiseni alkoivat tässä kierrossa 3 päivää aikaisemmin kuin mitä olisi pitänyt. Yleensä kuukautiseni ovat olleet säännölliset. Kuukautiset kestivät vain päivän, oikeastaan vain yöllä tuli hieman runsaampaa vuotoa, mutta nyt se on lakannut, tai vain pientä tuhruvuotoa tulee välillä. Tein kyllä testin, mutta se näytti negaa (kuten aina). En tiedä, voisiko tämä olla raskautta, vai jotain ihan muuta. Toivon kyllä suuresti tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, mutta en uskalla toivoa liikoja. [:)]
Luulin kuitenkin että testi olisi jo näyttänyt positiivista, jos olisin raskaana. Mutta kai tässä sitten vielä pienen toivon kipinä on.
onko kellään kokemusta siitä että testi olisi virheellisesti näyttänyt negaa? Oireita on ollut muitakin, mutta olen ajatellut niiden olevan vain mielikuvituksen tuotetta.[:)]

huomenta!!
eilen oli tulle että maitoa nousee rintoihin, aamulla tein sitten clearbluella plussan. eipä ollut haamuja enää. toivottavasti nyt pysyy matkassa.
[:)][:)]

Josko minäkin nyt yrittäisin taas aktivoitua tänne, ei ole paljon tullut yrittämisen alkuvaiheen jälkeen kirjoiteltua. Lueskellut olen kyllä hyvinkin aktiivisesti teidän juttujanne.

Meillähän siis esikoinen 10v ja toista yritetty kohta vuoden päivät. Oma kiertoni meni kuitenkin täysin sekaisin e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Menkat olivat poissa 6kk kunne lopulta kävin lääkärillä ja sain Terolutit kiertoa tasaamaan. Nyt takana kaksi 10päivän kuuria teroja ja molempien jälkeen menkat ovat alkaneet aika tarkalleen 48h päästä viimeisen pillerin popsimisesta. Toki nyt voisi taas toivoa, että eivät alkaisi ollenkaan kun voisi raskautuakin, mutta parempi tämäkin kun se, että ei ole raskaana eikä ole menkkoja. Meillä seuraava jännityksen paikka onkin Juhannuksen tienoilla ja heinäkuun lopulla jännitetäänkin sitten tulevatko menkat ilman avituksia..

myy77, Hirmuisesti onnitteluita plussan johdosta ja pienokaiselle tarrasukkia paketti mukaan!

Onnea myös kaikille muille plussanneille ja plussaonnea niille kaikille, joilla jännittävät päivät menossa!

T. Aphrael, kp 2/28-30, yk 5, yritystä alkaen 7/09

Hei!

Ajattelin tulla jakamaan ilouutiseni myös tännekin. Viime syksynä kirjoittelin tähän keskusteluun aktiivisesti, eli jotkut saattavat minut vielä muistaa...

Pidimme taukoa pitkästä yrityksestä alkuvuodesta kolmisen kuukautta, jonka ajan söin Teroluteja. Toinen tauon jälkeinen yrityskierto ja ensimmäinen kierto ilman teroja toi toivotun tuloksen. Haamuplussan sain jo viime viikon lauantaina, kun menkkoja odottelin maanantaiksi. Olen testannut joka toinen aamu perjantaihin asti ja uskottava se on, olen raskaana! [:)][:)] 

Eli älkää luopuko toivosta Siskot, kaikki on mahdollista!

ADARA -> mulla oli se km viime kuussa, vuoto alkoi 2.5, tosin viivatkin oli haamuja, mullla vähän epäilys jostain tuulimunasta tai vastaavaa. lääkäri sanoi etten sen vuoksi tarvitse mitään odotella, kroppa kyllä raskautuu jos on raskautua. ja nyt sitten tässä. jos vuodon alusta laskee niin sit se oli 6.2.2011, poika syntynyt 9.päivä että toivotaan ettei ihan samalle mene. KJEEV -> onnea myös sinulle, meitähän täällä nyt on, silti katsoin ettei raskautuneet ole siirtynyt vielä tonne laskettu aika osioon.

Kjeev, Hirmuisesti onnitteluita sinullekin! Ihana, että palasit tänne uutisen kertomaan, minuun ainakin valoi taas lisäuskoa onnistumisesta :)

Ihanaa kuulla että jotkut todellakin saavat mahtavia uutisia! Ehkä minäkään en sitten luovu toivosta.. vaan jatkan uskomista, että kyllä se plussa sieltä vielä tulee!! [;)]

Itse varaan huomenna ajan gynelle. En tiedä, mistä nämä oudot oireeni johtuvat, kun menkat kestivät vain päivän, ja loppuivat, ja nyt koskee aivan kuin menkat olisivat taas alkamassa.. omituista..
Toivon tietysti että kyseessä olisi raskaus ( <3 ) mutta en uskalla VIELÄ ainakaan elätellä toiveita sen suhteen..

toivotan kaikille plussanneille erittäin paljon onnea.. ja muille toivotan tsemppiä että jaksatte uskollisesti toivoa ja odottaa ja uskoa että teillekkin se plussa vielä tulee. [;)] kirjoitan varmasti tälle palstalle vielä jatkossakin..

Mahtavaa, plussauutisia!! Onnea Kjeev, ja paljon tarrasukkia!! Muistan myös sinut, mukavaa kun tulit jakamaan ilouutisen palstallekin - varmaan muillekin kuin minulle tuo toivoa että pitkänkin yrittämisen jälkeen ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Onnea myös Myy77! Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja meneehän se! Sait selätettyä murphyn lain (kun tuntui että kaikki mikä voi vastustaa, vastustaa sitten kanssa), taisi kertaheitolla muuttua maailma erinäköiseksi..? [;)]

kiraffe, tervetuloa palstailemaan. itsellä ei ole kokemusta mutta tällä palstalla ainakin on niitä liian aikaisin testattuja negoja ollut, jotka onkin onnellisesti olleet jonkin ajan päästä plussia, joten käyhän lääkärissä tai tee ainakin toinen testi jos oireet jatkuu...

sussu29, kiva kun käyt välillä moikkaamassa. Paljon tsemppiä sulle leikkauksen odotteluun ja itse toimenpiteeseen!

Ronny, voi hirvitys noita sun kiertoja... Sulla ei vissiin tapahdu ovista ollenkaan ilman hormoneita? Ootko ajatellu tai jo pyytänytkin jotain muuta lääkitystä kuin noita teroja/kertarauhashormonia? Nehän ei varsinaisesti stimuloi munasolua irtoamaan jos vika on siellä päässä. Voisko olla et clomeista olis enemmän apua..?

ON: Täällä ne tuli ja meni menkat. Tai no, vielä vähän tiputtelee. Ekaa kertaa oli sellainen tätivierailu et varoitteli hyvissä ajoin pari päivää etuajassa tiputtelemalla ja nyt sit pari päivää jälkeenpäinkin pakko vaihtaa pikkuhousunsuojaa kun sen verran tiputtaa... *huoh* Noh, nyt kun näistä selviää, pääsee sinne aukiolotutkimuksiiin. Ja me löydettiin ihan unelmatalokin! Taitaa vaan käydä niin ettei sitä saada - voi olla et se on unelma monen muunkin mielestä ja osa niistä muista saattaa olla varustettu paksummalla lompakolla kuin me - meillä ei oo vara lähtä siitä kilpaileen. Mut voi hitsiläinen jos me se saatais! Olis sit kiva kesä kuitenkin edessä vaikka joutuu odottamaan hoitoja niin olispahan muuta mietittävää ainakin... [8D]

Hello!
Onpas tänne tullut tänään iloisia uutisia! Onnea plussanneille ja liimaa ja tarrasukkia matkaan.

Ahkerasti olen kaikki viestit lukenut mutta oma mieli ollut vähän matala niin en ole kirjoitellut.

Täällä varmaan ovis meneillään mutta lupaa ei ole yrittää vielä [&o]
Tiistaina on jälkitarkastus ja ajatukset risteilee taas mielessä. Kunpa nyt muistaisi kysyä kaiken mahdollisen.

Parasta toivoen että 2kk:n päästä lupa alkaa yrittää.

Ihania uutisia täällä,

MYY: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)]
Toivottavasti nyt kaikki menee hienosti loppuuna asti!!

APHRAEL: Tervetuloa takaisin palstavahvuuteen [:)]
Toivottavasti saatte Juhannuksena sen ihanan yllätyksen eli plussan [:)]!!!

KJEEV: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi mukaan!!!!!!!!

KIRAFFE: Tervetuloa joukkoomme mahtavaan [:)]
Toivottavasti käyntisi täällä käy lyhyeksi ja pääset pian odottajien puolelle!!!
Mulla itselläni ei ole kokemusta,että testi näyttäisi negaa ja silti olisikin raskaana.Mutta lukenut olen,että joillakin naisilla alkaa hitaammin erittymään tuota rasakaushormonia elimistöön,joten heillä on sitten plussaa testi näyttänyt vasta paljon myöhemmin.
Peukkuja gynekäynnille [:)]

BANDIDA: Pahoittelut tädistä [:(]
Mutta ihanaa,että olet pääsemässä siihen aukiolotutkimukseen [:)]
Paljon peukkuja siihen tutkimukseen!!!!
Voi hitsit..peukkuja ihan hirveesti,että saisitte sen unelmatalon itsellenne [:)][:)]

TAMI: Peukkuja tiistain jälkitarkastukseen [:)]
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja saatte luvan yritykseen!!!

MARICA: Moikka [:)]
Pakko huhuilla ja kysyä,että mitäs sinulle kuuluu [:)][:)]??

OMAA: Välillä sataa ja välillä paistaa...ihan sekoa ilmaa ( tulee mieleen mun pää [;)][:D][:D] ).
Olotilassa ei ole mitään uutta.

LISÄÄ LISÄÄ TYTÖT NÄITÄ IHANIA PLUSSAUUTISIA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 20/28-31/7

tervetuloa kiraffe!

Onnea myy77! Onnea kjeev!

Hämmästelen täällä... menkkojen olis pitäny alkaa jo toissapäivänä. Pari kertaa luullut niiden alkavankin ku enempi punaista on ollut vessapaperissa, mutta housunsuojissa vaan rusehtavaa vähäsen. Hmmm... jos ei pariin päivään ala, niin... iiik mitä mä sitten teen!?!

örkki: Sitten sä varmaan teet testin ja yllätyt erittäin positiivisesti ;) *peukut pystyssä*

Miplikselle piti muuten sanomani, että me asutaan Hyvinkään eteläpuolella Nurmijärven kunnassa.

Vielä en testaa... katselen nyt vielä, jos täti nyt kohta kuitenkin tulee.

Takaisin