joko nyt onnistaisi

Kaika ja Iita87; Oliko se teillä semmosta kellertävää/kirkasta paksuhkoa? Mulla meni tänään viimenen tero tabletti ja parin päivän päästä pitäs ne menkat alkaa, jos alkaa. Ajattelin viikonloppuun odottaa ja tehdä testiä, jos menkkoja ei näy.

Mulla on myös lämmöt koholla, maha sekaisin, väsyttää ja jatkuvasti nälkä. Mutta mulla on ollu näitä muka oireita muka aina ennen menkkoja, että en jaksa uskoa, että olisin raskaana. Toivossa on hyvä elää, mutta pettymys sen negan kanssa sitten on ihan kamala.  

Nia ihan selkeesti oot raskaana. Samat oireet kun mullakin. [:D] Paitsi mulla ei tuu mitään nestettä tisseistä mut ne on ihan hemmetin kipeet koko ajan, kävellessäkin sattuu. Nyt testiä tekemään!

Kaika ja Iita87; Oliko se teillä semmosta kellertävää/kirkasta paksuhkoa?

Jep! Sellaistahan se[:D]
Mä menin paniikkiin, kun maidontulo ilman raskautta saattaa viitata johonkin hormonihäiriöön, joten tein testin siltä istumalta poissulkeakseni tämän.

Jään odottelemaan testituloksiasi[;)]

aurinkoista aamua!

Nia: täällä odotellaan testituloksiasi ja pidetään peukkuja

bluerose: ihana lukea hyviä kuulumisia[:)][:)] saatte ihanan joululahjan[:)][:)]

suhasi:peukkuja täältäkin sinulle

miplis:joo,pyytele mieheltä rahaa ovistikkuihin,minullakaan tuo laskuri ei pitänyt paikkaansa,oli aikaisemmin ovis ja silloin jo ovis ohi kun laskuri väittää niiden olevan päällä[:@] onneksi tikutin[:D]tai siis mä tikutin ja mies luki tuloksen,hyvä ettei linnottautunut vessaan yksin[;)]
joko kissantassu on kunnossa? toivottavasti[:)] meidän kissa toi todistettavasti ekan hiiren,oikein valokuva piti ottaa[;)]
ja sitten vaan plussan nappailuun niin päästäisiin toivon mukaan kaikki helmivauvoihin[:)][:)][:)] yönsädekin lupasi tulla[:D][:D]

yönsäde: nyt pakko "pullistella" ja kertoa että näyttää siltä että saadaan olla miehen kanssa ihan kahdestaan pari viikkoa[;)][;)]mitäköhän sitä keksisi tekemistä....[;)][;)][;)] no oikeasti kyllä tekemistä riittää,halkoliiterin lattia pitäisi uusia ihan ensimmäisenä ja saadaan harrastaa sessyä ilman että täytyy odottaa iltaan kun lapset nukkuu....[;)][;)][;)] ja silloinkin pieni toive ettei kukaan näe pahoja unia....kolmisilmäinen zombi! mistä ne keksiikin nuo? kaikki vähänkin pelottavat leffat on kielletty.mutta sessyyn sen verran että aamulla on paras aika,muksut nukkuu pitkään ja me ollaan taas miehen kanssa aamuvirkkuja ja makuuhuoneen ovessa on säppi[;)][;)]
kakkoselle onnittelut näin jälkikäteen[:)][:)][:)]
ja plussaa nappaat nyt![:)][:)]

omaa: tänään olisi pakko koskea taas tuohon ruohonleikkuriin...pois alta risut ja männynkävyt! Marica tulee!!![8D][8D][;)]
eilen sain koulussa pöydän liimattua ja nyt olisi viilutuksen vuoro,kuvionkin jo valitsin,opettaja hykerteli vieressä että siinähän näperrän[:D][:D]tulikohan haukattua liian iso pala?????
tuo laskuri tuolla herjaa että ei olisi montaa päivää kun raskaustesti voi näyttää positiivista,olikohan muistaakseni 5 tai 6 päivää,alkaa taas stressi pukkaamaan...kuulostelee kaikkia oireita...saan raskausoireet joka kuukausi itselleni vaikka negaa on vielä näyttänyt[:'(][:'(][:'(]

puhaltaa ja puhkuu plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++

Älä nyt Yönsäde pelottele Adaraa noin kauhiasti, nyt hän ei ainakaan uskalla koskea mopoon! Kyllä minäkin voisin kertoa kauhukertomuksia mopoilusta, moottoripyöristä, autoista... mutt en mä taida. Onnittelut 5-vuotiaalle!

Testaa Nia!

Mukavaa kun Miplis muuttaa lähelle, ties vaikka nähdään jossain kaupassa - tietämättämme [:D]

Tiputtelee edelleen. Tänään on vapaapäivä ja mä teen kotitöitä.

Hellouta hellouta,

NIA: Sun sairaushan on RASKAUS [;)][:)][:)][:)][:)]
Siis aivan mieletöntä *huutaa onnessaan*
Mullahan on tullut joka raskaudessa juuri tuota esimaitoa eli juuri tuollaista kellertävää nestettä.Mutta mulla on se alkanut vasta vähän myöhemmässä vaiheessa.Sekin on ihan yksilöllistä.Ja Kaikallahan tuli juuri tuota esimaitoa jo ennen plussaa [:)][:)]
Eli nyt pika pikaa testiä tekemään ja tuomaan meille niitä iloisia uutisia!!!!!!
Peukkuja peukkuja!!!

BLUEROSE: Kiva,kun kävit kertomassa ultra kuulumisesi [:)][:)][:)]
Suuremmoiset onnittelut ihanista ultra kuulumisissta!!!!!
Ja kiva kuulla,että sulla noi vuodot ovat ihan harmittomia.
Ihanaa raskausaikaa sulle [:)][:)]
Menetkö np-ultraan?Jos menet niin tulehan kertomaan sitten kuulumiset.

MARICA: Siis hitsit,kun teillä tulee olemaan ihanaa aikaa miehesi kanssa kahden [8D][:)]..vähänkö olen kateellinen *huokaa*
Mekin mieheni kanssa mielellämme harrastaisimme sessyä muulloinkin kuin iltaisin,mutta meillä se on täällä ihan mahdottomuus.Lapset heräävät yhtä aikaisin kun mekin,niin eipä siinä sitten mitään pysty touhuamaan.
Mutta se on sitten ihanaa,kun mun äiti on täällä,niin aina välillä pääsemme "karkaamaan" hetkeksi rantasaunalle [&o][8D][8D][;)][:D]
Kakkonen kiittää onnitteluista [:)][:)]
Sullahan on nyt ne raskausoireet ihan niitä oikeita oireita [:)][:)][:)]
Sinähän nappaat nyt sen plussan ja samalla sitten nappaat mutkin hihansuusta mukaan tuonne helmivauvoihin [;)][:)]
Mulla on ihan kauhee vauvakuume [:)].
Peukkuja peukkuja!!!!

ÖRKKI: Heh..ei ollut tarkoitus pellootella [;)][:D]
En minäkään kerro mun ralliautoilu kokemuksista [&o]..ne on vähän rajumpia juttuja,niin ja tyhmempiä [;)][:D]
Kakkonen kiittää onnitteluista [:)][:)]
Olen niin kettuuntunut,kun sulla alkoi taas tuo tiputteluvuoto [:(]
Kumpa se täti ei kumminkaan nyt sinne tulisi!!!!!!!!
Ihan hirveesti peukkuja sinulle [:)][:)]
P.S.Oletko ajatellut kysäistä gyneltä tuosta tiputteluvuodosta tai oletko jo siitä kysellyt?
Jostain olen lukenut,että tuollainen tiputteluvuoto voisi johtua jostain hormonihäiriöstä,johon olisi helppo hoitokeino olemassa.Toivottavasti muistin ihan oikein.

OMAA: Eilen oli siis ovis..oireiden ja limojen perusteella [;)]
Onko teillä muilla sattunut nänneihin näin oviksen aikoihin [8|]??
Musta tuntuu,että mulla tulee nyt joka kierrolla uusia oireita [:D] *viheltelee*
Nyt muo rupes sattumaan nänneihin ihan yhtäkkiä..suihkussakin käynti on yhtä kipuilua.
Mies ei saa nyt yhtään hiplailla mun nännejä,kun huudan sille heti [:D][:D]
Mutta se siitä [;)]

Tänään tehtiin lampaiden laidunaitaus valmiiksi..jee!!Kohta mennään päästään ne laitumelle [:)].
Ammut saavat vielä hetken odottaa,että pääsevät kunnon kesälaitumelle.
Meillä kun on luomutila,niin emme käytä mitään lannotteita,joten heinäkään ei kasva niin nopeasti kuin ei-luomu tiloilla.Mutta ammutkin pääsevät jo loppuviikosta vihreämmälle laitumelle.
Just grillattiin..röyh [&o].Mää taidan vaan paisua ja paisua..no,sika mikä sika [&o][:D]
Tulin keittämään kahveet ja samalla piipahdin koneelle äkkiä..pakko oli tulla [;)][:D]

VOIKAAHAN HYVIN MURUSET [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA LISÄÄ JA PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28-31/7

Joo, Yönsäde, olen mä ajatellut gyneä, mutt ajatellut, että jos viel kesäkuussa tiputtelee, ni menen, mutta viimeaikoina ole ajatellut sitäkin, että jos kesäkuussa ollaankin jossain reissussa, ni pitäisköhän sitä varmuuden vuoksi soittaa lääkärille jo nyt... mutt en mä heti, joku lähi päivä kyllä. Ja joskus alkuvaiheessa mä kävinkin lääkäris, mutta hän meinasi, että se on vaan sitä kun kroppa totuttelee olemaan ilman hormonaalista ehkäisyä. Mutt vielä se on jatkunut. Kohta alkanee 8. yk.

Höpö höpö Nia, vielä ei ole aika heittää kirvestä kaivoon!
Nenä pystyyn ja positiivisin mielin nyt eteenpäin[:D]

Kaika: just ku kävin kirjottamassa tuon viestin ja menin vessaan, niin kas kummaa. vuoto oli loppunut?! Aamulla alkoi ja nyt loppui. Tämähän menee mielenkiintoiseksi. En silti odottele liikoja, koska mun kroppa on niin seko. :D

Nia mulla tuli ruskeaa vuotoa koko alkuraskauden ajan(alussa olen kyllä edelleen)...joten tee testi... peukutan täällä...

tää tuli kanssa nyt tsemppamaan niaa testailemaan[;)]

oon kyllä täällä käynyt joka päivä lukemassa teidän jutut,
mutta oon tarkotuksella jääny vähän taka-alalle.
Menee helpommin mulle, ettei tartte koko aikaa miettiä vaan raskautumista.
Mulle kuuluu ihan hyvää. Nyt käynnissä tosiaan muistaakseni yrityskierto nro 21.
Ovis varmaan lähenee ja peittoja heilutellaan kun siltä tuntuu.
Siskon muksu täytti juuri 1kk ja oon sen kanssa saanu puuhastella.
Ekaa kertaa vaihtanut vaippaa ja syöttänytkin<3
Tädin ihana pallero<3
Tässä samalla tulee vähän opeteltuakin siihen jos joskus itellä tärppää.
Juteltiin just siskon kanssa, että olis niin kiva jos serkuksilla ei olis kauheeta ikäeroa.
Me siskon kanssa kun oltiin kakaroina tosi tiiviisti tekemisissä serkkujen kanssa, kun oltiin kaikki neljä
synnytty peräkkäisinä vuosina, ja vielä joka toinen tyttö ja joka toinen poika.[:D]

Plussatuulia !!!
kp. 12/27-28/21

Tää testasi negan, niinku ajattelinki. Tosin nyt illalla, en olin aika vasta käynyt pissalla ennenku tikkuun pissin ja olin juonu aika paljon. Ostin tuon rsfu:n liuskatestin ja aattelin tehä tuon toisen liuskan vielä aamulla, mutta vahvasti tuntuu siltä, että mun kroppa vaan itekseen jotain sekoilee. Ei ois ensimmäinen kerta.

Ootte ihania tsemppaajia <3 Tulee aina niin hyvä mieli, kun täällä käy lukemassa teidän juttuja.

Anteeksi omanapaisuus, kun en ehdi muiden juttuja kommentoida.

Heipä hei naiset!!!

Onnea plussanneille ja peukkuja Nialle että se plussa sieltä tulee [:)]

Hetkeen aikaan en ole kirjoitellut, tarkoituksella hieman taka-alalla sen tähystysleikkauksen takia... eli nyt ei olla vauvaa edes yritetty ( tai siis mahdollisuus on tulla jos on tullakseen) mutta en ole laskenut päiviä tarkkaan...
Viimeksi täti tulikin ihan ajallaan ja superkipeänä... Eipä ole ikinä niin kovia kipuja ollut!
Nyt sitten odotellaan tätiä taas ensi viikolle ja sen jälkeen ei saakaan sekstailla ilman ehkäisyä, kun leikkaus on kesäkuun puolessa välin... hieman jo jännittää!!
Mutta positiivisesti täällä otetaan vastaan mitä tulee... ja kuinka hyvin sattuikaan että leikkaus on kaksi viikkoa ennen kesälomaa ja lääkäri lupaili 2 viikon saikkua, joten saan lomailla 6 viikkoa kesällä, ihanaa [:D]

Anteeksi etten nyt kommentoi teidän tekstejä.. niitä on niin paljon että menin jo sekaisin mitä kenellekin kuuluu!
Lukenut olen kyllä päivittäin! [:)]

Oikein super paljon plussatuulia kaikille,
yllättäkäähän miehenne jollainlailla ja laittakaa peitot heilumaan [;)]

Palailen viimeistään leikkauksen jälkeen kuumeilemaan taas kunnolla!!!

Huomenta Rakkaat! [:)]

Ihanaa! Tän viikon viimonen työpäivä edessä.. Huomenna vapaa vaikka se ei kauheen vapaalta tunnu ku oon puukannu sen ihan täytee pakkaamisella ja siivoomisella [:D] Lauantaina olis sit kamojen roudaus Hyvinkäälle [:)] jee jee.. hirvee kiirus ollu ku tuntuu ettei aika riitä.. Töissä todella pitkiä päiviä ja sit pitäs viel jaksaa iltasin tääl kotona jotain tehäkki.. Eilen tuhosin keittiönkaapit.. eli siis tyhjensin ja pesin x) tein senki puol unessa [&:] Tänää sit mahdollisimman paljon pakkaan loput tavarat (joita nyt ei sit niin hirveesti enää oo) ja yritän et perjantaina ei tarvis tehä paljon mitää et sais sen päivän levättyä. Huomenna sit porukoille kissan kanssa ja siel mä sit majailenki viikon, siihen asti et saan amitsusta paperit kouraan ja sehän on se 4.6..

marica, Tikuttelu on kyl kivaa, varsinki oviksen tikuttelu.. En oo saanu mistää lisää.. Mulla ja miehellä se kiva tilanne et rahat on totaalisesti loppu.. Ja mitään hajua edes et milloin tulee lisää rahaa [&:] Kissa on muuten rauhoittunut mitä nyt välillä se säikkyy tosi pahasti.. Mut ulos on alkanu pikkusen kiinnostus taas heräämään.. Mun kanssahan se nyt on alkanu nukkuun makkarissa.. Tulee sinne illalla ku mä meen nukkuun.. käpertyy kylkee vasten kehräämää. Se on aika sulosta, En osaa enää nukahtaa ilman sen kehräämistä x) Tassussa on vieläki se karvaton läntti, oon koko tassun menny läpi enkä oo mitää muuta outoa löytäny. Kai se läntti häviää siitä itestään :P En tiiä onko tossa partsin edustalla maa-ampiaisia. O_o en tiiä sitte.

Yönsäde, Mä en oo valitettavasti kerinny käymään tääl joka päivä [&:] Hirvee stressi ja kiire ja väsymys.. kaikkee mahdollista ku yrität työharjottelun käydä kunnial ja tosiaan päivät venyny tosi pitkiks ja sit pitäs viel kotona jaksaa pakata ja siivota.. Nyt lauantaita odotellessa [:)] Saa murun kainaloonsa eikä lähiaikoina oo hetkeä jolloin pitäs nukkua eri paikassa.. Tätä on odotettu! Pyytäisin kyl mieheltä rahaa tikkuihin jos sillä olis rahaa [:D] En huomannu et kissan tassu olis ollu turvoksissa.. Oli mun mielestä saman kokonen koko ajan ku toinenki tassu.. Ei tullu mitää haavaa tai tullu verta tai mitää.. Sellain pyöree n. puol senttiä halkasijaltaa oleva karvaton läntti jäi.. Mitään ötökkää en oo koko tassusta löytäny.. täytyy vaan katsella et häviääkö se jälki itestään.

örkki, Kuinkas lähelle me muutetaa miehen kanssa? [:D] Voihan se olla et ollaa joskus jo tietämättämme törmätty kaupassa tms ku oon aika paljon Hyvinkäällä jo pyöriny täs vuoden mittaan hehe.

Nia, Kerros jos nyt aamul teit testiä aamupissistä niin mitä tulos näytti??? tsemppiä!

Ei kai mulla tässä muuta.. Mun jutut ei täl hetkel kauheesti liity raskautumiseen [:D] Mut ei kai se nyt oo niin justiinsa hehe. Ovista odotellessa.. ja jos tulis ens viikol rahaa ni vois lähtä nopsaa hakeen niit ovistikkuja lisää!!

<3:llä Miplis

hei kaikki!!
täällähän on sähikäistä!! en oo vähään aikaan kirjoitellut, kaikenlaista ylä- ja alamäkeää. parisuhdekriisiä, exän kanssa kriisiä, kaverin kanssa kriisiä...mistähän moinen ajanjakso. kait se vaan on niin että kun menee päin helvettiä menee kaikki =)
oon miettinyt et koskahan KM:n jälkeen yleensä tulee menkat, onko kellään kokemuksia. en siis yhtään tiedä, jos lasken jotenkuten ovislaskurilla normaalia vastaavaa niin taisi ne "parhaat päivät" mennä ukon reissaillessa. vaikka muuten onkin ollut vilinää ja vilskettä makuukammarissa niin enpä tiiä....
oikea tissi kipuilee (viimeksi kyl oli nännit) nivusia vetelee inhottavasti ja aivastaessa alavatsaan sattuu...yöpissakin tuli viime yönä...
kp 27/????? on niin kamalan vaikeaa nykyään erottaa tulossa oleva täti ja alkuoireet...huomannut että vissiin monella muullakin.
tunteet vähän ambivalentit, olis kaikkea kivaa tulossa ja toisaalta haluaisi niin kovasti asukin... oon varmaan vähän sekoomassa tai sitten mietin ja pohdin liikaa
mut kamalasti tsemppiä kaikille ja onnittelut jo raskautuneillle.
noista vuodoista, tokan kanssa vuodin koko raskausajan tauotellen yleensä tuli menkkapäivien aikaan...ihan normaalia vaikka kaikenlaisia kauhuskenaarioita kuulinkin. mulla on turpee kohdunnappukka, mikä verestää hormoonien vaikutuksesta, ja monella muulla myös, joten nou hätä  !!![:)][:)][:)]

Hei!

arvelin pitkästä aikaa jotain raapustaa.
täällä onki tapahtunu paljon kaikkea, enkä jaksa kaikille erikseen alkaa kommentoimaan. [&o]
 Hirveesti Onnea plussanneille!![:)]
Nialle ja muille peukut testaamiseen!
pahoittelut tädeistä niille joille se on ilmestynyt!
Tervetuloa Uusille keskustelijoille!

yönsäde: Hei! sinulle on pakko kommenttoida.[:)]
hienoa että ovis on siellä hyödynnetty ja helmikuut sua odottelee![:D]
mahtavaa tuo rantasaunaan karkaaminen [:D][:D]
Onnea viis vuotiaalle myöskin!
Erittäin paljon peukkuja sulle tähän kiertoon!!!
Hyvää mieltä, jaksamista maatilantöihin ja aurinkoista kesää!!
Halaa lujaa! [:)]

Kaikille hyvää mieltä ja onnea yritykseen!!

Omaa: on tehnyt hyvää olla vähän poissa täältä palstalta..on saanut muuta ajateltavaakin. Tätiä ei edelleenkää näy, kiertopäivä jotain 68varmaan menossa. testejä oon tehny kerran viikos ja jokainen nega. huomena taijan aloittaa tero- kuurin taas.
tällä hetkellä vauvakuume on vähän laskenut. [8|] muiden pikkuisia saa hoidella ja tuoksutella ja olen hakenut paikkaa mielekkääseen työpaikkaan. jos sinne pääsen niin sit vauva sais odotututtaa itseään viel muutaman kuukauden.
jep mut täällä voidaan siis ihan hyvin. ei jaksa ressata enää mistää. syksyllä sitten tutkimuksiin ellei oo tärppi käyny.

plussapuhurit teille!!! +++++++++

<3 : Ronny

Hyvää torstaita rakkaat palstatoverit!!

RONNY: Moikka rakas ystävä
Et uskokaan kuinka olen ajatellut sinua päivittäin ja kaivannut sinun ihania juttujasi täällä [:)][:)][:)]!!!
KIITOS,että kävit välillä piipahtamassa täällä!!!!
*halaa ja rutistaa lujaa..ruts ruts*
Olen niin pahoillani tuosta sinun ylipitkästä kierrosta sekä negoista [:(][:(]
Asenteesi on niin ihailtavan positiivinen,vaikka tilanteesi onkin vähän ikävä!!!
Niin paljon sinulle toivon kaikkea hyvää [:)][:)][:)]
Ihanaa kesää sinullekin ja onnea työpaikan saantiin [:)][:)][:)]
Ja paljon peukkuja vielä,että se plussa kumminkin tässä tulisi ihan yllättäen [:)][:)][:)]

NIA: Pahoittelut negasta [:(]
Mutta ei todellakaan vielä kannata luovuttaa [:)][:)][:)]
Sulla hyvät oireet sekä kiertopäiviä vielä noin vähän!!!!
Saitko tehtyä aamupissasta testiä??
Todella todella paljon sinulle pidän täällä peukkuja +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SUSSU: Moikka pitkästä aikaa [:)]
Kiva kuulla sinustakin!!!!
Voi olispa ihanaa,jos saisittekin nyt sen ylläriplussan [:)][:)][:)]
Silloinhan se useimmiten tärppää,kun vähiten odottaa [;)]
Mutta jos nyt ei plussaa tule,niin toivotan sinulle PALJON TSEMPPIÄ LEIKKAUKSEEN [:)][:)]
Ja NOPEATA PARANEMISTA leikkauksesta [:)][:)]
Tulehan sitten kertomaan kuulumiset,että miten operaatio sujui?!
Voihan hyvin [:)]

MIPLIS: Tsemppiä ja jaksamisia muuttoon [:)][:)]
Heh..mitäs kissa sitten tuumaa,kun sinun viereesi tuleekin jokin toinen karvainen,mutta paljon isompi otus [;)][:D][:D]??

OMAA: Tää oli nyt hyvin pikainen käynti täällä [;)]
Mulla on kohta aika fysioterapeutille.Hän takastaa mun rintarangan tilanteen eli onko se hyvin auennut noiden kiropraktikko käyntien ansiosta.Samalla saan häneltä uusia jumppaohjeita hartiaseudulle.

Lampaat olivat eilen ihan onnessaan,kun pääsivät kesälaitumelle.Kyllä se on niin kivaa katsoa,kun eläimet kirmaavat päästessään nauttimaan kesästä [8D][:)]

Omassa olotilassa on odottava tunnelma [;)]
Mutta pakko kiitää..heippa hei kaikille!!!!!

JA PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA PUHALTAEN JATKAA HÄN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28-31/7

Takaisin