joko nyt onnistaisi

yönsäde: voi vitsit ku mageeta, sulla on hyvät oireet, ja nega saa kyytiä ku plussa ottaa voiton! milloin testaat??? testaamaan uudestaa!!! jännitän puolestasi![:D][:D]

bluerose: hienoa että pikkuinen oli matkassa ja oikeassa paikassa. [:D] mitäs lääkäri tuumi vuodosta, kommentoiko mitään mistä johtuu?

miplis: suuret pahoittelut negasta!! mut toivo elää, kun tätiä ei! mut toivottavasti täti ei jää unholaan ilman syytä [>:]

Omaa: niin mielissään nyt yönsäteen oireiluista et jännittää [:D][:D] pitäsköhän tuota itekki taas uskaltaa testata?
huomena pitäs jo toiset menkat alkaa eli siis yhet jäi kokonaan välistä ja  nyt taas huidellaan jossain yli 50 kiertopäivillä. jeps kukkuu.

pahoittelut etten jaksa muille nyt kommentoida, ehkä vielä illalla jos tänne viel'ä eksyn! [&o]

mutta plussaaaa toivoo hän teille kaikille!!!!

Ronny: lääkäri ei sanonut mitään vuodosta...kyseli vaan millaista vuotua ja oli ihmeissään...ei tiedä mistä johtuu...

neuvolatäti ei osaa sanoa mulle laskettua aikaa...hehe...kun mun mikään kuukautiskierto ei sovi tuohon 6+5 joten, se selviää 2 viikon päästä alkuraskauden ultrassa...hihi...

in happy....

plussia puhaltaa ++++++++++++++++++++++++

MK81, onnea elämän ekasta plussasta [;)] Mä en oo sellaista vielä nähnyt... Hurjan lyhyt kierto sulla tulollaan (toivottavasti semmoinen yli 9kk mittainen siis...), vaikka eihän sulla normaalistikaan pisimmästä päästä ne ole...

Hih hih, Bluerosen pikkuinen on salaperäinen tyyppi [8D] Salaa ottanut ja puikahtanut mahaan eikä halua paljastaa koska on sinne onnistunut kiinnittymään [;)] No, eiköhän se selviä ultrassa tarkemmin... Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!

Voi Ronny, inhottavaa tuommonen kun ei teroillakaan kierto kummene. Mullakin oli se Terokierto ihan suht koht normaali, mut tämä seuraava luomu näköjään vaas venyy tai sit ei tuu ovista ollenkaan... En siis aloittanut sit sitä uutta terolut-laattaa ollenkaan. Mut mulle lääkäri sanoi kun vatvottiin mun oireita ja terojen jälkeisiä kuulumisia et vaikuttais siltä ettei ne oo mulle ehken se oikea lääkitys tai hoito, vaan pikemminkin pitäis syödä jotain ovulaatiota stimuloivaa. Sen näkee sit niissä tarkemmissa tutkimuksissa. Ehkä sullakin sama? Omituista et ne puoliväkisin sulle niitä teroja tyrkyttää vaikkei sulla sitten niiden takia kerkee tulla ovista.... Vaikka onhan se terkalle helpoin vaihtoehto. Meillä mies panikoi jo valmiiksi et mitä jos mulle määrätään niitä ovista avittavia lääkkeitä ja sit tuleekin kaks munasolua ja siitä kaksoset... [:o] Mieluummin 2 kuin 0! Meidän suvussa ei kyllä sitä vaaraa taida muuten olla kun ei tietääkseni oo yksiäkään kaksosia.

Minnuska toivotaan ettei täti tuu olenkaan vaan plussaa mieluummin [:)] oireitahan sulla jo onkin... Ja samat sanat Yönsäteelle! Ja Yönsäde, kyllä tänne saa kirjoitella negatiivisenakin joskus, ei siitä tartte häpeillä [8|] jokainen meistä taitaa siihen joskus sortua... Pahoittelut negasta, mutta koska täti ei oo itestään vielä ilmoitellut pidämme edelleen peukkuja!

wastis, vedä vaan henkeä välillä rauhassa. En edes halua sanoa sitä mitä kaikki tässä vaiheessa aina sanoo yrittämisen unohtamisesta kun tiijät sen jo varmasti [:D] Mutta rentoutuminen ja rauhoittuminen on välillä hyväksi muistakin syistä... Ihanaa kun sulla on se pikku pallero mitä hellitellä omaa odotellessa! Mä voisin omia mun kaverin suloisen vauvan vaikka heti jos kehtaisin [:D]

Miplikselle onnea muuttoon - helpottuu tuokin pupuilun ajoittaminen oikeisiin aikoihin kun ootte saman katon alla [:)] Toivottavasti saat vielä valmistumisenkin sumplittua jo tälle keväälle ja sitten vielä mahtavaksi valmistujaislahjaksi plussan tikkuun!

Ei vieläkään oviksen merkkejä, kp18(?) vissiin menossa. No olispa se yllätys jos olis niitä merkkejä jo nyt, viimeks luomukierrossa ovis oli joskus kp25 tai sen jälkeen.... Kerkeis nyt vaan ennen niitä tutkimuksia olla niin ehtis vielä luomuna kokeilla [:)]

++++++ Kaikille!

Hepskukkuu HUOMENTA!

Oon todella täpinöissäni ollu eilisestä lähtien. Eilen kävin koululla kun työharjottelusta oli vapaa. Kävin hoitaa pari paperiasiaa. Maikka sitten ilmotti että koululta tulee kutsu valmistujaisii jossain vaiheessa tän kuun puolella et onneks olkoo Milla, valmistusmispäiväsi on 4.6.2010!!!! [:D] Viel täpinämpi fiilis olis jos se plussa pärähtäis HEHE :D mut siis eihän mul voi niiiiin hyvä tuuri olla et plussaki viel kohta tulis.

Täst kierrost tulee taas näköjää tällain hirmupitkä [&:] en tykkää ku just aattelin et kierto olis tasottunu mut ja paskat! nyt mennää kp 37/28. Jos vanhojen kiertojen mukaa mennää ni täti tulee perjantaina [:@] se olis sit se 39 päivää. mut mut saas nähä.

Bandida, Kiitos. Tässä on jo pikkuhiljaa tavaroita viety Hyvinkäälle ja mä oon pakkaillu sen verran mitä oon jaksanu [:)] Tsemppiä sulle oviksen bongailuun, eiköhän se parin päivän sisällä sieltä tule! [:)] Toivon ainakin niin.

Ronny, Kiitos pahoitteluistasi! Sulla menee iso kierto [&:] Jospa sulla oliskin masuasukki matkassa [;)] toivossa on hyvä elää. Tsempit sulle..

Yönsäde, Mäki oon itselleni tosi pahoillani etten vieläkään HERKKÄÄN testiin saanut sitä toivottua tulosta :P No voi tosin olla et oon stressannu alitajunteisesti kaikkea muutaki ku omia asioita [;)] peukkuja peukkuja täältäkin sinnepäin!!

Bluerose, Todella ihana kuulla että kaikki on hyvin masuasukilla ja masuasukki on vielä oikeessa paikassa! [:)] Varmasti oli tosi huokasu kuulla et kaikki on hyvin masussa [:)] Nyt vain nauttimaan niistä raskauskuukausista [;)]

OM: Täti myöhässä reilun viikon, Testit negaa. ja tein siis herkkiä testejä.. Pakko se on uskoo ettei sitä masuasukkia oo ja nyt sit tädin odottelemista [&:] Ärsyttää odottaa jotain himputin tätiä. Sais tulla jo jos on tullaksee. Tietysti toivoisin et tätiä ei tulis ja olis piilossa masussa asukki [:D]

Plussapuhureita kaikille teille ja tsempitykset ja peukutukset!

Yk 14? Kp 37/28(-39)

Bandida Niinpä.toivotaan ettei se tule..Ei ole kyllä mitään kipuja että alkais lähi päivinä.[:)]Toivotaan että nää mun oireilut johtuisi sitten siitä raskautumisesta..[8|]

Omaa Eilen käytiin neidin ja miehen kanssa illalla saunassa ja kun mies alkoi neitiä pesemään ja antoi minulle sitten kun neiti oli valmis,kiedoin sille pyyhkeen päälle ja nostin sen syliin niin ai että kävi kipeästi ku neiti vahingossa osui tuohon oikean rinnan nänniin..Vitsi että kävi kipeästi...Mulla tosin nännien se reuna on tummunu entisestään,tiedä sitä mistä lienee on tullut..[8|] pientä jomotusta tuntuu alavatsassa,ei mitään kovan tuntuisia tai kipeitä...Hmmm...Onko kenelläkään ollut ilmavaivoja esimerkiksi raskauden alussa koskaan??? Kyselen muuten vain,kun itsellä tuntuu että olisi ilmavaivoja välillä vaikken ole syöny mitään laksatiivisia tuotteita,mitkä vois aiheuttaa sen..[:D]Jos ei tänään tätiä kuulu niin varaan ajan vaikka labraan että jos siellä sitten vois käydä varmistamassa että onko raskaana vai ei ja sitten hakeutua lääkäriin jos ei olekkaan,mikä on todennäköistä mun kohdalla..[:(] Alkaa ihan ahdistaan kun ei onnistu..[8|]Ja toivon että Yönsäde,Miplis ja MK81 saa sen plussan kuitenkin.[:)] Kohta onkin 4kk tullut jo kuluneeksi siitä mun keskenmenosta.[:(]

omaa:nyt taas jaksaa kirjoitella,pahin masis ohi kun tuo täti tuli käymään ja nyt sitten vaan tikuttelemaan ovista kun tulisivat ne tikut ensin.........
kyllä sitä jaksoikin masentaa kun menkat alkoivat vaikka yrityskertoja ei ole ollut montaa mutta kuitenkin......

onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä muille,pitää lukea ketjua tarkemmin mitä muille kuuluu niin tietää missä mennään[:)]

Hyvää tiistaita kaikille,

MINNUSKA: KIITOS SUURI peukutuksista [:)]
Ei auttanut nyt tällä kertaa peukutukset,kun persläpi täti tulla tupsahti aamusta kylään [:@]
Mikäs sinulla on tilanne??
Toivottavasti sinne ei ole tätiä tullut [:)][:)]
Heh..kyselit ilmavaivoista..mulla niitä on AINA [&o][;)][:D][:D].Eli ilmavaivojen perusteella en ainakaan osaisi epäillä raskautta [:D]
Peukkuja ihan hirveesti,että sinä sen plussan nyt nappaat!!!!

RONNY: KIITOS SUURI sinullekin rakas ystävä [:)]
Jeps,eli voit laskea peukut etteivät ihan puudu [:D]..peeaska löysi tänne tiensä [:@]
Uskalsitko tehdä testin??
Ihan hirveesti toivon,että sinä saat nyt sen plussan [:)][:)][:)]
Mun masis tästä vähän helpottaisi,jos sulle se plussa tulisi!!!!
Todella ikävä tuo sinun tilanteesi,kun kierto on noin pitkä [&:]..ja jos ei sitä plussaakaan tule.
Mutta nythän se plussa tulee..eikös niin [:)]??
Olet ajatuksissani!!!

BANDIDA: KIITOS KIITOS [:)]
Peukut saa todellakin jo laskea,ettei puutumisia tule [;)]
Tosin onhan täällä paljon muita,joille pitää vielä peukuttaa [;)]
Peukkuja sulle ihan kauhiasti,että ovis tulisi pian [:)][:)]
Oletko muuten nyt tikutellut ovista??
Voi kumpa teillä nyt tärppäisi ihan luomuna..olisi aivan ihana yllätys [:)][:)][:)]

MIPLIS: ONNITTELUT valmistumisesta..jee [:)][:)][:)]
Inhottavaa sinullakin tuo,että kierto venyy noin pitkäksi [&:]
Mutta eihän sitä koskaan tiedä,vaikka se plussa vielä tässä tulisi [:)][:)]
Peukkuja edelleen sinulle [:)][:)]

OMAA: Jee jee..täti tuli tänä aamuna [8|][:'(].Siis en osannut enään olla edes kovinkaan masentunut,kun sunnuntain testin perusteella tiesin,etten voi olla raskaana.Tietysti vetutti,mutta parempi näin,ettei kauheen myöhässä tullut.
Eli yrityskerta 7 lähti käyntiin..
Nyt vaan täti äkkiä roviolle ja uuteen kiertoon..ei auta itku markkinoilla,vaikka oikeesti mua masentaa vähäsen,kun ei vieläkään tärpännyt.
Tilasin sitten jo heti Mammaksilta herkkiä raskaustestejä [;)]..Pakkohan niitä on olla kokoajan varastossa [;)]
Mulla on siis kauheet menkkakivut nyt [:'(]..En edes muista,että koska olen kärsinyt menkkakivuista??Tämä kierto oli muutenkin ihan outo,kun oireilin eri tavoin koko kierron ajan [8|]
Jos tässä kierrossa vielä tulee näitä kipuiluita ja ihme oireita,niin tilaan kyllä ajan gynelle tarkastukseen.Viimeksi olen käynyt gynellä syyskuussa ( otettiin papa ja ultrattiin ) ja silloin oli kaikki ok;lukuunottamatta niitä kystia.Mutta eihän sitä koskaan tiedä,että mitä tähän vanhaan kroppaan alkaa tulemaan iän mukana [;)]

TOIVOTTAVASTI TE MUUT NYT NAPPAATTE NIITÄ PLUSSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELI TODELLA PALJON NYT PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-31/7

Yönsäde Voih harmitus tädin saapumisesta..Olisin niin sinulle sitä plussaa toivonut..[8|][&:] No toivotaan että seuraavaksi tärppäisi ja oikein kunnolla.[:)] No itselläni ei ole vielä ainakaan tätiä kuulunut eikä kyllä ole mahakaan eikä olokaan sen tuntoinen että alkaisi lähipäivinä..Yleensä on jo alkanut mahakivut ennenkuin on edes alkanut vuotamaan..Mutta päivä on vielä alussa että se varmasti voi tupsahtaa ihan koska vain ja ihan mihin aikaan tahansa..Täti ei kyllä ole tervetullut tänne enään..[:D][:)] Mulla ei ole pahemmin ilmavavoja ollutkaan niin tää on silleen aika uutta..[8|]Kiitoksia ystävä rakas[:)]Mutta uskon että se täti tännekkin piakkoin pärähtää kyläilemään..[:'(]

yönsäde:harmitus että se typerä täti tuli vaikka olitkin varautunut asiaan,harmittaa sinun puolesta mutta toivottavasti seuraavaksi sitten plussaa[:)] siihen peukkuja kamalasti testitkin ovat sitten valmiina

omaa: tänään tuli mammaksilta postia eli nyt tikuttelemaan loppuviikosta sitä ovista,täytynee varata oma muki tuota varten ettei tule yllätyksiä[;)] melkein jopa jännittää tuo oviksen pyydystely,eka kokemus asiasta ja raskaustestikin odottaa tuolla jo[:)]

kaikille plussatuulia ja ihanaa päivää[:)]

Sateista iltaa,

No nyt tietty taas sataa vettä [:'(]..Juuri tultiin ulkoa,kun rupesi vettä satamaan.Päivällä ilma oli vielä niin ihanan aurinkoinen [8D]

MINNUSKA: KIITOS SUURI [:)]
Ei minua enään niin paljon harmita täti kuin aamulla [;)]..Olen jo kerennyt tässä touhujen lomassa sulatella jälleen asiaa.
Nyt ei ole suunta kuin ylöspäin ja uuteen yritykseen!!!!Periksi ei anneta [;)][:)][:)]!!!
Toivon sydämestäni,että sinulla se täti tosiaankin pysyy poissa monen monta kuukautta!!Sun on nyt pakko napata se plussa [:)]!!!Niin sitä sinulle toivon!!!
Ja sinähän sen nappaatkin [:)][:)][:)] *peuk peuk*

MARICA: KIITOS SUURI peukuista tähän uuteen kiertoon [:)][:)]
Älä suotta harmittele minun puolestani [:)]..Minä täällä jo sunnuntaina ja tänä aamuna harmittelin ja päätin,että nyt se loppuu [;)].Pakko vaan aloittaa uusi yritys ja odottaa/toivoa,että tässä kierrossa nyt nappaa [:)]!!
Onnittelut testien saapumisesta [:)][:)]
Ja hirveesti peukkuja oviksen bongaukseen [:)][:)]
Tuo oviksen tikutus on minun mielestäni kivaa hommaa [;)][8D]..Minä vaan niin tykkään pissiä puikkoon ja nähdä niitä viivoja [:D][:D]..Kivempaa olisi tietenkin nähdä raskaustestissä ne 2 viivaa..no ehkä joskus [:)]

OMAA: Harmitus on kaikonnut pikkuhiljaa..Toki vielä ketuttaa,mutta sen kanssa ollaan jo sujut [;)]
Periksi ei anneta ja nyt lähdetään sonnin raivolla kohti uutta yritystä [;)]
Mulla on oikeesti nyt ihan ihme menkat kyseessä [&:]..Todella kovat kivut,jotka on minulle ihan uutta.Jouduin ottamaan Burana 800mg särkylääkkeen ja sekään ei vienyt kipuja kokonaan edes pois.Vuotona tulee vain ruskeeta pientä vuotoa,kun yleensä persuus on alkanut laulamaan jo kunnolla heti ekana päivänä [8|][:D]..niin ja pieniä hyytymiä tulee pönttöön [8|]
Pakko varmaan tilata se gyne tässä kuussa ja tarkistaa,että vaivaako mulla jälleen noi kystat??

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-31/7

Hienoa kuulla, että Bandidalla taas menee asiat ettiä päin.

Ihanasti osasit yönsäde minuaki tsempata. Mä olen nyt just taas niin tympääntynyt kaikkeen - siis lapsentekoyrityksen lisäks kaikkeen muuhunkin. Mutt joteski halauksesi tuli tarpeeseen. Pahoittelut kuolleesta vasikasta ja onnittelut elävistä!

onnea rutkasti anu75:lle!

kiva ku catja85 kävit meitä moikkaamassa

tsemppiä wastikselle, mites sisaren lapsi voi?

höh, voi myy77! Tsemppiä.

sussu29:lle onnittelut vakkarityöstä!

ihanaa kun Bluerosellakin on ötökkä viel matkassa.

jes, upeeta, Miplis valmistuu - onnittelut etukäteen!

Itelleni ei kuulu mitää uutta. Eletään päivä kerrallaan, ovista ootellessa.

yönsäde: suuren suuret pahoittelut tädistä! [:@][:@][:(][:(]
pitiki sinne tulla ja vielä tommosena ihmeellisenä erilaisena [:@] olinn niiiiin varma et nyt se plussa sulle tulee [:-] peestä, mut hyvä ettet jää sen enempää suremaan vaan uusin tuulin eteenpäin...ja tällä kertaa sit plussatuulet puhaltaa sulle!!![:D]
ite en tohtinu tänää tehä testiä[&o] tänää ollu vähä heikko olo, kokoajan nokassa tuntuu semmoselta et sairaaks tulossa, viluttaa. yskää. alilämpöä oli tos päivällä ku mittasin. pojalla nokka valskaa ja ukkoki jäi saikulle tänää ku on kuumees. prööt..ei täs jaksais sairastelemaan alkaa.
no mut EHKÄ huomena testailen, kattoo ny mikä fiilis aamulla on.
kiitokset peukuista ja kaikesta taas jälleen. ihana oot!
tuun het kertomaan jos testiä teen et mitä se sanoo. [:)]

bandida: Kiitos! joo kyllä mäkin luulen et mä tarttisin myöski jotain apua tohon ovikseen, eiks ne jotain clomeja joillekki oo antanu. mä jo valmistuin siihen et sanon suoraa et pelkkii teroihin en tyydy enää mut sitku tuo hoitaja soitti mulle niin eipä se sit osannu sanoo mitään ku et näin se lääkäri on tänne kirjottanu. koneelta siis katto et mitä lääkäri on mun tilanteeseen kommentoinu. ois ollu kyl kiva jututtaa sitä lääkäriä suoraa. no mut. huomena EHKÄ testiä kehiin ja sit jos negaa taas näyttää niin usko kyl jo menee..
heh joo, täälläki ukko ois varmasti kauhuissaa kaksosista! mut totta turiset et mieluummin kaksin kappalein kui et ei yhtää [:D]
peukut sulle et ovis löytyy ja pääsette sitä hyödyntämään!!![:)]

miplis: hienoa mahtavaa; onnea koulun loppurutistukseen!!
kiitokset tsemeistä! ja sulle myöskin peukut vielä et se plussa tuliskin viel täst kierrosta! tympeitä kyl nuo kierrot ku venyy ilman plussaa [&:]

minnuska: pidän sulle peukut että plussan saat!!![:)]
ilmavaivoista sen verran et mulla ainaki oli ekas raskaudes mut ei muistaakseni iha alkuajoilla.

marica: peukut uuteen kiertoon ja onnea oviksen metästykseen!!!

Omaan: ei uutta. aamulla testaan jos uskallan [;)] illalla aina aattelen et aamulla testiä kehiin mut sit aamulla en uskallakkaan [&o] myöski mein perhees sairastellaan joten kohta tääki varmaan kaatuu kuumeen kourissa sänkyyn [:'(]

mut hyviä vointeja, iloisia ajatuksia ja plussatuulia ihan jokaiselle!!![:)]

marica niin se lyö se täti maahan,ihan riippumatta siitä mitä on yritystä takana. Itseasiassa mulla oli alussa pahempaa,siis että otti kovemmin. Ja nyt edelleen pännii muttei ihan niin kauaa. Toivottavasti plussaat pian[:)]

yönsäde paska täti. Se kurjimus ei kyllä tajua pysyä poissa.

minnuska89 toivottavasti eksyneet pierusi olis merkki pikkuisesta[:D] Muutenkin, toivottavasti tärppäis sullakin[:)]

örkki siskon lapsi voi oikein hyvin. Viimeksi tänään ollut katsomassa, omin taas neitiä syliinkin<3
Se on muuten hauska että harvase kerta kun hänet syliini otan niin alkaa kauhia paukuttelu ja prutkuttelu ja hupsista onkin sonnat housuissa, mahtaako täti olla niin hauska että prutkututtaa vai ahistaako niin olla mun sylissä että keinolla millä hyvällä koittaa mua karkottaa[:D][:D][:D]
Nytkin sisko sanoi että se vaan prutkuttelee, paskat (ihan kirjaimellisestikin)[:D]
Ihana pieni sinappikone. Ikää neidillä 2vk ja 3pvä. Iiiiso tyttö jo<3
Hän on hyvä kun kannattelee ihan itse päätänsä, kauhian ajoissa on tossakin hommassa. Ihana<3

miplis onnea hirmusesti valmistumisesta !!!!

Itelle ei uutta. Mitä nyt ennakoivia tätioireita pikkasen. Kyllä se tulossa on.
Mutta en anna sen haitata nyt, ketuttakoot sitten kun tulee.
Viikonlopuksi luvattu tänne Poriin ihan hurjan lämpöistä<3
Sitä ennen mulla olis vielä kaverin parturikoulun loppunäytöstä ja muuta mukavaa.
Itellä tuota koulua tänä lukuvuonna hurjat 1pvä ja 1 tentti<3 LOMA !!!
Köyhä loma tulee kyllä,mutta kun ei oo töitä niin ei oo... Onneks on noita hanttihommia sillon tällön ja miehellä on kummankin eestä töitä,että kyllä täällä henkiin jäädään[:D][;)]
kp.25/28

Ronny Kiitoksia[:)] Okei,no mulla oli sen eilisen päivän vain niitä "eksyneitä pieruja"[:D]Tänään ei mitään,ei edes täti ole vielä saapunut tänne..[:)]

wastis Kiitos suuri[:)] Minäkin niin toivon sinulle sitä plussaa jo kun olet niin kauan yrittänyt jo sitä..Oletko meinannut käydä lääkärissä puheilla? Muistan kun itse yritin 1v 4kk esikoista ja sitten vasta onnistui kun olin käynyt lapsettomuustesteissä yms.Muistan kun gynelääkäri sanoi mulle että lopeta ajatteleminen ja yrittäminen niin kyllä se sitten onnistuu,oli silloin aika vaikeata yrittää lopettaa nuo kun niin toivoi,sitten mulle varattiin syksylle 2008 munasarjatutkimuksiin aika ja se gynelääkäri mulle sanoi myös että jos tulet sitä ennen raskaaksi niin sitten voit perua sen ajan ja niinhän siinä kävi että 1kk ennen sitä tutkimusta tein positiivisen testin ja piti perua nopeesti sit aikaki ettei tule turhaan mitään laskua sitten siitä. Toivon niin sydämestä asti että sulla tärppäis jo..[:)]

Aamuista sessyviikkoa kaikille,

...Tosin täällä päässä ei nyt sessyillä,kun toi permannon akanretkale änkesi itsensä tänne..mur mur.
Mutta sessyilkää te muut meidänkin puolesta [;)][8D][:D]

ÖRKKI: Ihanaa kuulla sinusta välillä [:)]
KIITOS pahoitteluista ja onnitteluista [:)]
Ompa ikävää kuulla,että siellä ollaan tympääntyneitä kaikkeen [&:]
Kumpa osaisin jotenkin sinua auttaa,mutta mitäs minä täältä mitään pystyisin tekemään.
Ison kasan lähetänn virtuaalisia ONNENSÄTEITÄ sinulle [:)][:)][:)][:)][:)][:)],vaikka eihän niistäkään nyt mitään apua taida olla.
Koitahan jaksella [:)][:)][:)]!!

RONNY: Jippii..Ihanaa kuulla,ettei täti ole sinne tullut [:)][:)][:)] *peuk peuk*
Ja eihän se sinne enään tulekaan [:)][:)]!!!
Mun pitää nyt löytää uusi ja uljaampi tädin tappamis keino [;)][:D][:D]..ehdotuksia [;)]??
En halua,että se tulee enään ketään teistä kiusaamaan!!!
Nooh,rakas ystävä..uskalsitko tänään testata [:)]??
Voi ei,toivottavasti sinulle ei tule nyt mitään pahempaa flunssaa!!!!!!
Koitahan nyt pysyä terveenä siellä [:)][:)]
Ja ite oot ihana

WASTIS: Sullehan ei nyt sitä tätiä tule [:)]
Sinun ennakoivat tätioireet tarkoittavat nyt niitä raskausoireita [:)][:)]
Paljon peukkuja,että saat nyt sen plussan!!!!

MINNUSKA: JEE JEE..Todella huippea,ettei sinne ole sitä akkaa tullut *peukuttaa peukuttaa* [:)][:)][:)]
Kyllä sinä nyt ihan satavarmasti saat sen plussan..jee [:)][:)][:)]
P.S.Minä taidan olla ainut ihminen tällä palstalla,jolla persuus laulaa päivittäin eli toisinsanoen pierua tulee niin,että miestäkin kauhistuttaa [;)][&o][:D] *viheltelee*

OMAA: Jeps,menkkakivut helpottaneet..jee!!!Pientä nippailua vielä.
Ja tuo persuus nyt sitten valskaa nyt normisti eli Niagaran putouksilla täällä mennään [:'(]
Kovasti odotan,että tädin saan nirhata ja pääsee jälleen uuteen yritykseen [;)][8D]
Heh..tilasin eilen siis jälleen Mammaksilta herrkiä raskaustestejä.Sain Hopeatilaajan etuna 2 ovistestiä kaupanpäälliseksi.MITÄ..minäkö olen joskus tilaillut Mammaksilta raskaustestejä [;)][:D][:D] *viheltää viheltää*
No,asiaan..eli innostuin sitten niistä 2 ilmaisesta ovistestistä ja tilasin niitä 6kpl lisää [:D].
Joo,eli tikutan tässä kierrossa nyt pirruuttani myös ovista [;)]

PAAAALJON PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-31/7

Heissan ihaNaiset!

Täälläpä on taas vipinää, hyvä niin! Nyt niitä plussia kehiin ja Bluerosen perään!!!

Hurjasti on kiirusta ja kevään viimeisten rytistysten kanssa töissä ja koulurintamalla tämä stressi ei ota laantuakseen...sehän on siis omiaa edesauttamaan tässä perheenlisäysprojekstissa...not! PMS oireet nostavat päätään jo nyt, vaikka vasta kp19:sta menossa, johtunee juurikin stressistä.. sormet ristissä että kierto nousisi tosta 23:sta päivästä takaisin 27:kaan. Minnuskalle piti kertoa, että mies kutsuu mua ilmastointilaitteeksi, kun noita karanneita pieruja pääsee päivittäin ihan kiusaksi asti [8|]

Suonette siis anteeksi, että kommentoin vain yleisesti kaikille, että: "the game is not over until the fat lady sings". Olkoon tuo fat lady tässä tapauksessa kaikkien niin hyvin tuntema tätsä.

Moikka moi!

Ja ihanaa aurinoista aamua kaikille [:)] Sekä lempeitä plussatuulia.

Minnuska89: jotenkin niin hyvä seurata erityisesti sinun tilannettasi, kun niin samoilla ajoilla tuo pikkuenkeli meidät jätti. Toivottavasti seuraava pikkuinen tarraisipikaisesti kiinni ja päästäisiin jouluna aloittelemaan äippälomaa.

Omaa napaa: mulla on ollut jo viikonlopusta alavatsa kipeänä ja ensi viikolla vasta pitäisi menkat alkaa. Vähän ahistaa... No onneksi tässä on aika ohjelmantäyteinen loppuviikko tiedossa. Tänään
töiden jälkeen, taidan lähteä ajoissa, Hanin luo. Perjantaina etäpäivä ja lauantaina sitten miehen kaverin häät. Mekko odottaa valmiina joten ei tässä hätää :) Toivottavasti tosiaan aurinko paistaisi silloinkin!

huomenia!

wastis: toivottavasti täti ei sinne kaahaa. ansaitsisit jo sen plussan!!

yönsäde: kiitos peukuista! menin sit testaan ja nega se jälleen oli [:(]
en enää tiiä mitä pitäs ajatella! vai jättäskö koko asain hetkeks unholaan!
 se sitkee piru sit aina vaa jaksaa jostaki ilmestyä...onneks sul on kivut helpottanut! toivottavasti se kaahaa pikaseen pois sieltä, ja tulis sit vaikka tänne ku ei se plussa kerran tullu!

ihanainen: pikaista piina viikkoa, toivottavasti pääset testaan plussaa!

oma napa:
olo on p*ska! nokka vuotaa, kurkku kipee, pää kipee ja väsyttää. ja JÄLLEEN nega pärähti testiin![:@]
tää taitaa kömpiä takas peiton alle!

Hei tytöt!

Tulin tervehdyskäynnille, osa teistä ehkä muistaa minut Pixie79:nä, tällä palstalla pyörin viime syksynä ja talvella. (Mun piti vaihtaa siis nikkiä kun entinen ei jostain syystä toiminut.) Täällä tehtiin eilen positiivinen testi [:)][:)] Kondomit jätettiin pois elokuussa 2009 ja talvella oli ongelmana oudot ja epäsäännölliset menkat, kierto heitteli suuresti. Nyt odotuksen odotus palkittiin!

Vapunaattona sitten tein raskaustestin ihan sillä ajatuksella että varmistan, voinko ottaa vappubileissä alkoholia. Testi oli negatiivinen [>:], mutta ei kuitenkaan tehnyt mieli juoda kovin paljoa. Ehkä joku etiäinen oli jo alitajunnassa. Testasin siis silloin liian aikaisin. No, muutama päivä vapun jälkeen alkoi rintoja hieman aristaa sivuilta ja alavatsassa menkkamaiset kivut. Ajattelin että menkat tulossa, mutta kesti ja kesti, eivät sitten tulleetkaan. Sitten iltaisin alkoi palella. Pariin otteeseen tuli melko etova olo (kävin jo vessassa lähes yökkäämässä -aattelin silti että paha olo voi johtua myös äitienpäivän täytekakusta jonka jämät hotkaisin vähän ennen sitä [;)] ). Eilen sitten laskeskelin että voin jo viisi raskausoiretta luetella, niin eiköhän tässä kannattais jo testata. Oli ilta, mutta pidättelin varmuuden vuoksi pissaa noin 3 h - ja ihmetys oli suuri kun digitesti julisti että olen raskaana! [:-] Nyt ihmeellinen ja pelokaskin olo, vielä pitäisi niiiiiiin monta viikkoa jaksaa odotella, ensinnäkin että oltaisiin edes varmemmilla vesillä tämän kanssa. Menossa vasta arviolta 5+3.[:-]

Rakkaat terkut kaikille kuumeilijoille ja tsempit! Nyt minä puhallan oikein kunnolla teille kaikille hirveesti PLUSSIA !!!

Onnea hirmusti Sadepilvi/Pixie!! Tarrasukkia ja enkeleitä matkaan! Mä sut ainakin muistan... Täällä se vain odottelu jatkuu mutta perässä koitetaan tulla! [;)] 

Ronnylle pahoittelut negasta [:@] ja flunssasta...

MK81 ja Yönsäde, munkin pitää varmaan ilmoittautua kerhoon mukaan, meillä kun pärisee sekä emäntä että isäntä... Illalla saa kaksin käsin pidellä peitonlaidasta kiinni ettei se lepata kovin [:D]

Toivottavasti wastiksen tätioireet oliskin plussaoireita....

Täällä tuli haamuplussaa... Tosin vain ovistestiin, mut sekin on jo eteenpäin - tässä kierrossa sitten ilmeisesti ovuloidaankin! Eli se luomuplussa voisolla teoriassa sentäs mahdollinen vielä ennen tutkimuksia... Katotaas nyt jos se haamu siitä vahvistuis ihan oikeaksi positiiviseksi vielä, limoittelee ainakin lupaavasti. [8D]

Takaisin