joko nyt onnistaisi

omaa: tänään aamulla testi näytti negaa ja päivällä alkoi tiputella jotain epämääräistä...yleensä kun nuo menkat alkaa niin samantien solahtaa puolet verivarastosta pihalle[:)] mutta nyt vaan tiputtelee jotain.....ei mitään menkkaoireita paitsi pikkuisen pää kipeä päivällä mutta sekin tulee yleensä ennen menkkoja...outoa[8|] mutta katselen ja seurailen tilannetta.....

Aurinkoista iltaa kaikille,

...Hienosti nämä ilmat vaihtuvat [:D]..Päivällä täällä satoi hetken kaatamalla lunta/rakeita ja maa oli ihan valkoinen.Ja sen jälkeen onkin jälleen aurinko paistanut aivan upeesti [8D]

RONNY: [:(] Pahoittelut negasta [:(]
*halaa ja rutistaa lujaa*
Olen niin pahoillani puolestasi!!
Ja vielä,kun lääkärikään ei ole soittanut,vaikka lupasi [:'(]
Toivottavasti saat huomenna sen lääkärin kiinni ja saat ajan sinne itsellesi!!!
Olet mielessäni [:)][:)][:)]
Toivon niin sinulle sitä plussaa [:)][:)][:)]
KIITOS SUURI,kun jaksat silti minua ja lastani tsempata [:)][:)]*halaa jälleen*
Itse en edelleekään usko plussaan,vaikka sitä sydämestäni toivoisinkin.
Mulla voi kystat taas vaivata ja aiheuttaa näitä oireita [8|]

MARICA: KIITOS SUURI sinullekin,kun sait mieleni rauhoittumaan tuon meidän Kakkosen jalka asiassa [:)][:)]*halaa*
Tänään Kakkosen jalka ei ole oikeastaan yhtään vaivannut *hurraa lujaa*[:)]
Eli varmasti hänellä sittenkin oli kyse kasvukivuista..jee [:)]
Ei sinulle huomenna mitään tätiä tule..vaan se ihana plussa [:)][:)][:)]
Todella paljon sinulle peukkuja testaukseen [:)][:)][:)]

PAIPAPU: Ihanaa kuulla,että vointisi on hyvä [:)][:)][:)]
Täällä jo jännityksellä odotetaan sinun np-ultra kuulumisiasi [:)][:)][:)]
KIITOS,kun jaksat täällä käydä tsemppaamassa *halaa*
On se niin ihanaa huomata,että täällä on välittäviä ihmisiä ympärillä [:)][:)][:)]
Mulla ei ole ikinä endo vaivannut,mutta noi kystat kylläkin [:'(]
Eli kuten tuossa jo Ronnylle sanoinkin,niin itse epäilen/pelkään,että kystat aiheuttaisivat näitä oireita eikä se odotettu raskaus [8|][&:]
Enään mua ei satu yhtään peräpäähän eikä emättimeenkään.Vaan se oli eilen se yksi kerta,kun vihlaisi todella ikävästi alavatsalle ja siitä säteili emättimeen ja peräpäähän.
Tänään on vain jatkunut noi ikävät nivuskivut ja munasarjan kohdalle tulevat repäisykivut ja vähän myös tisseihin vihloo.
Voihan hyvin [:)]

SUSSU: KIITOS SUURI ihana ystävä Kakkoselle peukuttamisesta [:)][:)][:)]
*halaa ja lujaa*
Meille on myös tuo Taysin lastenpoli liiankin tuttu paikka [&:]
Mutta onneksi kaikki sairaudet ovat päättyneet hyvin eikä meidän lapsilla ole mitään kovin vakavaa pitkäaikaista sairautta.Ainoastaan meidän Esikoisella on verenvuototauti,joka on nyt iän myötä halpottanut [:)].Pienenä se olikin aika vakavaa [&:]
Ja sitten meidän Kakkosella on keliakia.Eli kyllä sitä saa kiittää Luojaa,että lapset ovat ainakin vielä säästyneet vakavimmilta sairauksilta!!!
Vanhemmillehan on suurin pelko juuri se,että lapsi sairastuu vakavasti tai joutuu johonkin onnettomuuteen [:(]
Toivottavasti teidän Esikoinen voi nyt hyvin [:)][:)][:)]!!!
KIITOS peukuista..olet ihana [:)][:)]
Tuossa jo kerroinkin Ronnylle ja Paipapulle,että varmaankin mun kystat taas oireilevat?
ONNEA ONNEA vakityöpaikasta..aivan mahtavaa [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Ja ONNEA ONNEA Hääpaikan varauksesta..jee [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ADARA:No kylläpä teillä menikin pitkäksi tuo lääkärille pääseminen [&:]
Mutta toivottavasti teille tulisikin sitä ennen se luomuplussa [:)][:)][:)]
Peukkuja ihan hirveesti ovikseen [:)]!!

OMAA: Huh..Justiin tultiin vasta sisälle..siis ihan ilma [8D]
Mää siivosin navetassa paskoja apinan raivolla ja sitten tehtiin lampaille väliaikainen ulkoaitaus pihalle.Vielä,kun ei voi päästää kesälaitumelle.Kyllä meitin lampaat oli onnessaan,kun pääsivät kunnolla ulos.Niillähän on kokoajan ollut mahdollisuus jaloitella ulkona pienessä aitauksessa,mutta nyt ne saivat isomman paikan.Meillähän ei siis ole kuin 2 lemmikki lammasta [:)].
Kerättiin lasten kanssa jo voikukan lehtiä ankoille ja hanhille ja vähän annettiin lampaillekin.Eipä sitä ruohoa vielä paljoakaan ole,mutta nypittiin niin paljon,kun jaksettiin [:D]
Nivuskivut ovat ehkä vähän helpottaneet,mutta munasarjoja kyllä jomottaa ja tissejä vihloo vähän.Alaselkääkin ihan vähän välillä jomottaa.
Ja sitten minä onneton aamulla lukasin nopeasti kiinnittymiskivuista *lyö othikkoon itseään*..Monilla on kuulemma n.6pv oviksen jälkeen tullut jopa ihan tosi kipeitä menkkakipuja ja juuri tuollainen vihlaiseva kova kipu.No,minä edelleenkin uskon,että mulla kystat kettuilee.Ne ovat ennenkin aiheuttaneet mulle näitä ikäviä kipuja.
Aamusta sitten lastenlääkärille.

AIVAN UPEETA ILTAA KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA JA PALJON
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28/6

hmm...voiko mulla olla kuukautiset kun raskaana...kauheet menkka kivut alkoi...noh, kai ne voi tulla kun kerra jo ollu menkat tämän raskauden aikana...

halauksia kaikille ja plussa tuulia puhaltelen...

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

Huomenta naiset.

myy77 Pahoittelut keskenmenostasi[:(] Itse olen kokenut kans tuossa tammikuussa sen ja siitä asti yritetty uudestaan muttei vieläkään ole tärpänny,lauantaina sitten pitäisi tehdä testi mutta uskon että se on sama vanha nega mikä siihen kuitenkin pärähtää.Paljon peukkuja ja toivotaan että saat pian uudestaan matkustajan kyytiin.[:)]Jaksamisia.

Yönsäde
Täällä pidetään peukkuja varpaita myöten että saisit plussaa kehiin ja pääsisit elämään ihanaa raskaus aikaa.[:)] Koska ajattelit testailla?[:)] Täällä aivan jännätään sinun puolesta mitä testiin tulee.[:)]Toivottavasti ei täti ala vaan se plussa pärähtäisi sinulle[:D][:)]

Bluerose Oon ainaki lukenu että raskauden aikana voi tulla menkat,mutta itselläni ei ole koskaan menkkoja ollut edes esikoista odotellessa niin en osaa sen tarkemmin mennä sanomaan,ehkä joku muu osaa paremmin kertoa jos vaikka jollain on ollut.[:)] Mutta paljon peukkuja ja toivotaan ettei kuitenkaan mitään vakavaa ole että on ihan normit menkat.[:)]

marica Toivotaan että saisit sen plussan nytten sitten pärähtämään siihen testiin[:)] ja toivotaan ettei täti sinne astele.[:)]

Omaa Ulkona näyttäisi taas tulevan kaunis aurinkoinen ilma pilvettömältä taivaalta[:)] Täällä minä koen sellaisen asian kokoajan että olen melkein joka päivä välillä iloinen ja naureskelen ja sitten taas oon vihainen ja pahalla päällä.[8|] Kauhee kipu vasemman jalan jalkapöydällä,ihan kuin suonta vetäisi muttei ole kuitenkaan sitä kun on ollut kohta tunnin kipeänä,ei hierominenkaan auta..[&:]toivottavasti ei mitään veritulppaa ole tulossa kun minun äidilläni on ollut veritulppa 2 kertaa jalassa ja kummatkin raskauden aikana.[8|] Äitienpäivänä pitäisi testailla kun täti pitäisi sillon 10.5 alkaa ja kyllä veikkaankin että joudun taas pettymään siihen testin tulokseen,välillä tuntuu etten tee ollenkaan testiä ettei tarvitsisi taas pettyä.[8|] Pientä äklöä oloa tänään aamulla jo ja närästää kun join 6 aikaan aamulla yhden kupposen kahvia,välillä nänniä nipistää ja eilen nippaili vasemmalta puolelta mahaa ja v-vuoto on taas lisääntynyt,varmaan täti alkaakin.Vaikkei sitä ole tänne toivottu enään.[:(][&:]Allergialääkkeitäkään en ole uskaltanut vielä alkaa syömään ennenkuin testin olen tehnyt kun niitä ei saa raskauden aikana esimerkiksi syyä..Olishan se ihana äitienpäivä lahja jos tulisikin se parempi siihen testiin,mutta mun kohdalla se on mahdotonta.. Kauhea seksihimo iskeny nytten.[:D][:)] En tiedä mistä johtunee mutta kauhea halu päällä[:D][:D]

Bluerose: Tuota noin, mä en halua maalata piruja seinille mut itsekin sanoit silloin aluksi ettei vaan oisi kohdunulkoinen kun tihuutti alusta asti että mene rakas ultraan nyt heti... kun sulla noita viikkoja on noin paljon. Katsos kun liialliset menkkakipuilut ja ylimääräiset tuhrut on syytä tarkistaa ja noilla viikoilla kun pitäis näkyä sykkeet ja kaikki. Että mene tarkistamaan yksityiselle, että on varmasti oikeassa paikassa ettei ole kohdunulkoinen, että et joudu kärsimään tätä mitä minä. Jookos? Toivon sydämestäni että kaikki on kunnossa, mutta jos olisin sinä niin varmistaisin tilanteen... Tsemppiä!!!

Huomenta ihanaiset naiset!

Pikkasen pidellyt hiljaiseloa täällä, nautiskellut vain vaihtelevista säistä ja tehnyt tuhottoman paljon töitä.

Onnea Bluerose plussasta ja eikös krampit kuulu raskauteen? Suosittelisin myös käymään ultrassa, eikä pelkästään sen vuoksi että saa varmuuden et kaikki on kunnossa, vaan siksi että ihanampaa tunnetta ei varmasti ole kuin konkreettisesti nähdä se oma papu kyydissä <3

Paljon on taas tapahtunut poissaollessani ja ikäväkseni huomasin Myy77:n kirjoitukset! Voi elämä mikä tuuri [:@] [:o]

Muilla palstalaisilla taitais olla jännäviikot menossa? Itsellä ei siis hajuakaan mikä kiertopäivä on menossa, koska tuohon tickeriin en luota pätkän vertaa

Omasta navasta lisäksi sen verran, että tosiaan mies ei ole vielä suostunut purkkiin tekemään tuotoksiaan, haluaa odottaa kesäkuulle, kun kuulemma huonot uutiset veisi jalat alta ja olisi hyvä olla lomalla silloin. Eipä tässä muuta, edelleen ihmettelen mikä hieno päivä saadaan meillekin se oma nyytti matkaan [:)] Ihan positiivisin mielin jo täällä mennään taas. Aattelin että toi yk13 vois olla meidän kuukausi, kun 13 on kerran se pahan onnen luku [;)]

Bluerose, minä kyllä myös suosittelisin siellä ultrassa käymistä - ihan jo mielenrauhan takia...

Adara, lapsettomuus onkin inhottava sana, se kuulostaa niin lopulliselta... Hyvä että mieskin pääsee tutkimuksiin - mutta harmi että yhteistä aikaa pitää odottaa noin kauan!

Me mennään MK81 tasatahtia muutenkin kuin yrityskiertojen suhteen [:)] Meilläkin mies lupautui lopulta purkkiin tekaisemaan, mut se tapahtuu vasta toukokuun lopussa aikaisintaan... Se kun on aika varma siitä et minussa se vika on, näiden mun kummallisten kiertojen kanssa. Mut eihän se tietty sulje pois sitä mahdollisuutta etteikö se vois olla hänessäkin...

Sussulle onnea kun saitte mieleiset hääpäivän ja paikan!

Yönsäde, onhan tuossakin jo tarpeeksi vakavaa... Onneks ei oo vielä pahempia sattunut teidän jälkikasvulle... Mun kaverilla on kahdella pojalla hemofilia, vanhemmalla se on iän myötä kans helpottanut, mut nuoremmalla se on väliin tosi pahana, vuotaa niveliin jne. Sitä ei kyllä kenenkään lapselle toivois. Pidän sulle peukkuja että kivut olis olleet niitä kiinnittymiskipuja / raskausoireita! Mullakin on epäilty endoa (vaan ei ultrassa ainakaan näkynyt) ja samankuuloisia oli nuo kivut kuin mulla on ollut (välillä tuntuu kuin joku tuikkais puukolla persiiseen)... Mut ei ne oo sulla endoa eikä kystien temppuja vaan lisää jälkikasvua! [;)]

ON: Täällä olis kp14 menossa mutta ei haamuakaan ovistikussa. Huomenna pitäis alkaa syömään taas terolutteja mut enpä taida - tulis jo toinen kk peräkkäin kun teroilla 'estäisin' oviksen, vaikkei sitä tietty välttämättä tulis muutenkaan. Mut tulee vaan niin hullu fiilis et mennä nyt vielä maksimoimaan jollain lääkkeillä 'välikuukauden' mahdollisuus yrityksessä... Hyvillä mielin muuten odotellaan parin viikon päästä olevaa lääkäriaikaa. Päästiin molemmat samalle kertaa heti näin pian, onneksi. Tuollakin on joku loma-aika heinäkuussa mut hyvin kerkee ainakin testailla ja tutkia ennen sitä.

Heisulivei, taidan olla ainoa joka on päässyt kirjautumaan? Tai siis mullahan on tässä koneella tämmönen kesto-kirjautuminen, eli en ole koko aikaa paikalla vaikka kone niin väittääkin [;)]

Bandida, joo toi purkkiin tekeminen näyttää olevan joku tabu... ihmettelen kyllä miksi, koska SE itse prosessina on myöskin ihan luonnollista. Hehee. Teidän isäntä pystyy vetoamaan noihin sun kiertoihin, vaan meidänpä sällillä ei ole mitään mihin vedota. Mun kierrot on normeja ja todistetusti joka kuukausi tapahtuu oviskin. Siitä ei paljon jää jäljelle muuta kuin, että joko isäntä ampuu blankkoja tai meitsiin ei vaan munikset tartu. Toiselle noista vioista voisi sentään tehdä jotain....

Oliko sulla miten pitkä kierto viimeksi? Älä anna periksi noiden ovistikkujen suhteen, sehän vois muuten livahtaa ohi! Mä tuen sua tossa terolutittomassa päätöksessä [:)]

Yönsäde, voi kurjaa! Lasten sairastaminen on ihan perperistä. Ei voi oikein muuta sanoa [:@]

Sussu, ai häät!!! Mä aloitin omieni suunnittelemisen aikanaan yli vuotta etukäteen ja kyllä oli hauskaa. Se suunnittelu jo itsessään on niiiiiiiin ihanaa. Kaikkea hyvää teillepäin!

Täytyy tohon "purkkiin tekemiseen" tokaista,
että juuri siinä kuussa kun mies kävi purkittamassa...meillä tärppäsi..[;)]

+++++++++++++ tänne !!![:)]

Heh, MK81, mullakin tuntuu olevan joku kestokirjautuminen päällä. Käytän vuorotellen kahta konetta ja aina on valmiiksi kirjautuneena kummalla vaan palstalle tulenkin... Et en mäkään täällä aina rieku (enpä) jos siltä näyttääkin [:)] Kiitos kovasti tuesta, tuskittelen ite koko ajan onko päätös järkevä vai ei mut en silti aio niitä syödä ennen kuin taas lääkäri vakuuttaa mut niiden tarpeellisuudesta. Mulla oli viimeksi 33 päivän kierto, teroilla siis. Sitä edellisessä meni 43, ja sitä ennen mitä milloinkin. Helpollahan ne miehet pääsee kuitenkin tuossa purkkiin laukaisussa, verrattuna naisen tutkimuksiin. Ja kun karkeesti kolmasosassa vika on naisessa, kolmasosassa miehessä ja kolmasosassa ei saa selvää tai molemmissa niin veikkaanpa et meillehän on sattunut sit lottovoitto ja molempien vehkeet kusee (muutenkin kuin kirjaimellisesti)... Vaikka ettei ihan vaipuis murheen alhoihin pitää koittaa aina muistaa kaveripariskunta, jossa miehellä oli tosi vähän liikkuvia siittiöitä ja naisella toisella puolen PCO, ja silti heillä on 2 luomulasta [8D] Jatkamme siis tikuttelua tutkimuksia odotellessa (yhä tulos tässä kierrossa ---).

ginessa, toivotaan et meillä muillakin menis saman kaavan mukaan [;)]

noniin, johan tänne pääsee :)

elikkästä, omaa napaa:
soitin torstaina lääkärille mut ei ollu paikalla ja jätin soittopyynnön. sieltä soitti sit melkeen heti terkka joka sit koneelta luki mitä lääkäri oli tilanteestani sanonu.:
pittää ootella tämä kuu loppuun ja jos täti tulee niin hyvä ja jos plussa tulee niin vielä parempi MUTTA jos EI niin sit TAAS joudun syödä kolmen kuukauden terolut kuurin. IHAN PEESTÄ! sano et vasta syksyllä kun tulee vuosi yritystä takana niin aletaan tutkimaan lisää. ei auttanu vaik mitä sanoin niin näin tehään..ku yritin sanoo et en halua teroja en ehi ovuloida(2kierrossa testannu) ja kysyin onko pakko ottaa ne sillo 15-24päivä ja kuulema on et ne sit tasottaa kiertoo. mut tää ei usko kyl niihin enää, eipä tuo eka satsikaa mitää auttanu ja tädit oli niin ihmeellisiä ja ärsyttäviä [:'(]
no mut nyt sit se plussa sais jo pärähtää, niin ei tarttis napsia teroja eikä ootella enempää! [;)]

kaikille hyvää vointi ja oikein mahtavaa vkloppua! ja keväisiä plussatuulia!!![:D]

Bandida Hyvä, että pääsitte pian. Itse en tiedä miten jaksan odotella sinne elokuulle asti! [:o] Meillä on muuten vähä toisinpäin, mies menee mielellään testeihin, koska on vakuuttunut, että vika on hänessä. Ennenkuin virallisesti alettiin huolestuu, minun piti vakuutella miehelle, että kyllä minäkin sinne testeihin, ei se vika välttämättä yksin hänessä ole. Ei olisi laskenut minua. Mutta hän on ollut (aiemmassa elämässä) yli 7 vuotta maalitehtaassa töissä ja oli silloin yrittänyt ex-vaimonsa kanssa lasta vuoden siinä onnistumatta. Eron jälkeen ex-vaimo oli ollut heti raskaana uudelle miehelle.  Eikä miehen huonoa omaatuntoa ainakaan vähennä se, että minä olen ollut (aiemmassa elämässä) kolme kertaa raskaana. Kaikki ovat kylläkin päättyneet keskenmenoon.

ON: Mulla on eilen ja tänään nippaillu ja vihlonu mahasta ja alaselästä tosi paljon. Välillä ihan tosissaan koskee. Laskurin mukaanhan ovis pitäs olla huomenna, mutta mulla on niin epäsäännöllinen kierto, ettei sitä koskaan tiedä milloin on. Harvoin edes huomaan mitään tuntemuksia oviksen aikaan. Sekin sitten jo vaikeuttaa raskautumista. Noh, eilen ja tänään onkin sitten peittoja heiluteltu kunnolla, jos vaikka nyt se ovis sattuiski olemaan. [;)][:D][:D]

Ihania plussatuulisia kevätpäiviä kaikille! <3

Hyvää iltaa kaikille,

BLUEROSE: Toivottavasti tilanteesi on jo selviintynyt!!??
Minä olen sitä mieltä;mitä sinulle jo aiemmin sanoinkin,että ehdottomasti kannattaa mennä lääkäriin/ultraan varmistamaan,että kaikki on hyvin,jos raskaana ollessa tulee verenvuotoa!!!
Koska sitä ei ikinä tiedä,jos vaikka se verenvuoto olisikin jotain vaarallista.
Mutta monillahan naisilla tulee kuukautiset koko raskauden ajan ja silti kaikki on hyvin [:)]
Toivottavasti sinullakin ja vaavilla on kaikki hyvin [:)][:)][:)]
Tulehan kertomaan kuulumiset!!!
Olet ajatuksissani [:)][:)][:)]

MINNUSKA: KIITOS SUURI [:)]..Olet ihana [:)]
Mullahan oli satavarmasti ovis kp17 tai kp18.En usko,että testit vielä edes näyttäisivät plussaa,JOS nyt edes olisin raskaanakaan [8|]!!
En viitsi testata liian aikaisin,koska noita negoja ja pettymyksiä on tullut tässä jo.
Parempi vaan odotaa rauhassa ja sitten testata,jos täti on eksyksissä kauemman aikaa.
Oviksen mukaanhan mulle tulisi kiertopäiviksi n.kp31-32 luokkaa.
Oireetkin mulla on lieventymään päin,joten en kovinkaan paljoa usko raskauteen [&:]
Mutta toivoa toki pidetään kokoajan yllä [;)]
Mikäs sinulla on nyt tilanne [:)]??
NIIN KOVASTI SINULLE SITÄ PLUSSAA TOIVON [:)][:)][:)]
Toivottaasti saat Äitienpäivä sen lahjoista parhaan [:)][:)][:)]

BANDIDA: Meidän Esikoisella todettiin verenvuototauti alle 2-vuotiaana.Täynnä mustelmia ( vaikka villi olikin ja toheloi kokoajan [;)] ),verta tuli nenästä eikä sitä saatu kotona tyrehtymään aina ja sitten alkoi tulemaan veriulosteita [:(].Taysissa oltiin tutkimuksissa ja ensin epäiltiin leukemiaa.Sitten todettiinkin verenvuototauti.
Tosiaan nyt vanhemmiten se on mennyt paljon parempaan suuntaan.Verta tulee edelleen joka päivä nenästä,mutta sekin tyrehtyy jo itsestään,kun on aikansa vuotanut!!
KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)][:)]Olet ihana [:)][:)][:)]
Ihanaa,että pääsette jo 2 viikon päästä lääkäriin ja vielä samaan aikaan [:)][:)]
Niin teille sitä toivon,että saatte hyviä uutisia ja pian sen ikioman vaavin [:)][:)]
Toivottavasti teille kävisi juuri noin ihanasti kuin Ginessallekin [:)][:)][:)]

RONNY: On se nykymaailmassa hienoa,että itse saa aina kaikesta huolehtia [:@]..Olen siis nyt vihainen sinun lääkärillesi,kun hän ei sitten soittanutkaan vaikka lupasi.
No,onneksi sinä itse sait asiasi hoidettua!!
Minä niin sydämestäni täällä toivon,että saat pian sen plussan [:)][:)][:)]
Olet nytkin ajatuksissani ja mietin,että mitä sinulle nyt kuuluu!!!!!!!!!!
Lähetän sinulle ISON KASAN ONNENSÄTEITÄ JA PLUSSATUULIA [:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]

OMAA: Olen kaksi päivää tehnyt töitä aamusta yöhön ( eilen ) nyt vain kello 20:een asti.Mutta en valita siitä teille,itsepä olen ammattini valinnut [;)][:D]
Jeps,eilen poiki 2 lehmää.Toisen lehmän otin kiinni navettaan,kun vasikka ei oannut tissille.Eli taas opetin vasua tissille.Ja siinä kyllä meinas meikäläiseltä loppua kunto kesken.
Yöllä klo.24 pääsin sisälle.Pesun jälkeen nukkuun ja kuudelta tänään ylös.
Eilen haettiin 3600 kpl kuusentaimia ja nyt ne pitäisi istuttaa meidän metsään.
No,palkattiin sitten 2 ulkopuolista työntekijää tänne avuksi.
Ei millään pystytä kaksin hoitaa peltohommia,lapsia,lehmiä ja puuhommia.
Tämä kevät,kesä ja syksy on meillä niin kiireellistä aikaa.Mutta kesä sitten on niin ihanaa,kun saa olla lasten kanssa ulkona melkein koko päivän [8D][8D]..niin ellei sitten tule sateista kesää.
Jeps,minun äiti on täällä nyt jälleen pari päivää lastenhoito apuna [:)]..Saadaan tämä rysä tästä purettua,niin sitten alkaa hepottamaan [;)][:D][:D]*toivoo hän*

Mun oireista en nyt osaa sanoa yhtään mitään,kun alaselkää ja nivusia särkee ihan hirveesti.Mutta se johtuu nyt ihan näistä töistä.
Nivusia on nippaillut vielä ajoittain ja tissejä vihlonut.Oireet ovat aika paljon lieventyneet eli en usko raskauteen [&:].Ainoa uusi vaiva on HUULIHERPES [:'(][:'(]..Tänään oli yhtäkkiä ilmestynyt huuleen huuliherpes,vaikkei mulla ole edes flunssaa.Flunssan yhteydessä mulle on tullut aina herppa.No,veikkaan sen johtuvan stressistä.

Ihana auringon paiste edelleen.Huomiseksi on lupailtu sateita [:'(]..ei ole sitten yhtään kiva,jos vettä sataa.

IHANAA ILTAA KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA PALJON PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/28/6

omaa:johan tänne pääsi vihdoinkin=)
elikkäs täti tuli kylään,päivän viiveellä mutta valitettavasti tuli,alkamispäivänä oli ruskeaa tihrua ja nyt sitten vuodan kunnolla joka on harvinaista eli tiedä sitten mitä tää kroppa tekee...mutta näillä mennään ja nyt sitten olisi tarkoitus tuota ovulaatiota alkaa metsästämään,uusi kokemus sekin[:)]
en lukenut vielä muita viestejä mutta tsemppiä kaikille![:D] omat fiilikset on haikeat mutta uutta yritystä vaan[:)]

Jos nyt raapustais vähä muillekki, ku ei oo saanu aikaseks [&o]

miplis: mikä sielä tilanne, ootko testaillu? [:)]

marica: pahoittelut tädistä!!![>:] Onnea oviksen metästykseen ja uuteen kiertoon peukut!!

sussu29: hienoja kuulumisia sinulla. Onnittelut hyvistä tuloksista ja vakityöpaikasta! ja hienoa että sait juhlapaikaksi sen mitä halusitkin. tärkeimmät kirkko ja juhlapaikka saakin varata tosi hyvissä ajoin.! Hyvää mieltä hääjärjestelyihin!

adara: Onnea ovikseen!! ja hienoa että nyt sait tutkimus ajat tietoon, jaksamista niiden odotteluun!!

bluerose: alkoiko sielä menkat vai kipuiliko vain? toivottavasti ei ole mistään vakavammasta kyse!!!

minnuska89: peukut sulle että saat äitienpäivä lahjaksi plussan!!!
itsekkin mietin et pitäiskö taas testata mut en taija tohtia menee pian päivä pilalle jos nega taas pärähtää. mut sulle hirveesti peukkuja, oireitakin kun sulta jo löytyy [:)]

mk81: peukkuja teille hirveesti, yrityskertaan 13! hienoa että olet hyvillä mielin liikkeellä [:)]

bandida: voi harmistus kun ei ovista tikut siellä löydä [>:] aloititko tero kuurin?
mulle taas lääkäri määräsi kolmen kuun satsin joka ens kuussa pitäis alottaa..ellei täs muutosta tuu(täti tai plussa). mulla on menny luotto noihin teroihin myöskin, enkä itekkää ennen sitä 15.sta päivää ehdi ovuloida mut terkka sano et se tasottaa kiertoa ja oviskin muuttaa ajankohdan kierron mukaan.plääh.tiiä sit. mulla kyl terokierrot oli paljon lyhemmät mitä "normaalisti" et ainaki siihen vaikutti, mut ovista en löytäny testailuista huolimatta.

yönsäde: niinpä, ei varmaa ois soittanu lääkäri tai terkkakaa sieltä päin ollenkaa ellen olis ite soittanu. ku se terkka vastas mun soittopyyntöön niin ei ees tienny mitä asiaa mulla oli. sit totes et ai niin, nyt muistan sut.
no mut näillä mennään ja testit kulutetaan täs taas kuun aikana. toivottavasti plussa pärähtää [:-]
KIITOS suuri onnensäteistä ja muusta, niitä nyt tarttetaan![:)]
täällä muuten kyllä voidaan hyvin, tänään syntyi kaksoset meidän perheeseen ja niitä pääsee huomena katsomaan. niin ihanaaa!! ensiviikolla varmaan taas yksi vauva putkahtaa tähän maailmaan.
 Onkos sinne täti kaahaillut? no mitäpä tuota ees kyselen kun eihän se sinne tuu [:D] millon testaat??? hirveen läjän lähetän taas peukkuja sulle, ja olet ajatuksissani [:)]
hirveesti siel kyl teillä hommaa, onneksi olet saanut äitisi lastenhoito apuun [:D]
hyvää vointia sinulle ja repäsehän nyt se plussa ja tule heti kertomaan!!

kaikille jo äideille toivotan hyvää äitienpäivää! ja muille: toivottavasti kaikki tällä palstalla ensivuonna juhlii omaa äitienpäivää pikkuinen sylissään!![:)]

hyviä vointeja!! ++++++++

Sateista lauantaita,

MARICA: Pahoittelut tädistä [:(]
Tsemppiä oviksen metsästykseen [:)]
Meinaatko tikutella ovista?

RONNY: Oi,teidän perheeseen on syntynyt kaksoset [:)][:)][:)]
Saanko udella,että kumman puolen sukuun [;)]?Ja oliko identtiset kaksoset?
Huomenna saat sitten nuuskutella ihanaa vauvatuoksua [:)][:)][:)]
Toivottavasti pian saat nuuskutella sitä omaa ihanaa vaaviasi eli Tammikuussa sitten [:)]
KIITOS SUURI paljon peukutuksista *halaa*
Toivottavasti niistä on apua.Ehkä huomenna testaan,jos ei täti sitä ennen tule tai sitten en [;)][:D]
Jotenkaan en vain usko siihen plussaan enkä millään haluaisi nähdä negaa Äitienpäivä-aamuna [8|].
Mutta höh mua..nyt negat ajatukset pois mielestä [;)][:D]..Tottahan toki me molemmat nyt saadaan se plussa..eikös??
Koska itse meinaat jälleen testata?
IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ SINULLE RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON PALJON PEUKKUJA,että sinä nappaat sen plussan näin Äitienpäivän kunniaksi ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

OMAA: Tänään etonut koko päivän,välillä heittää päässä ja jälleen tänään alkoi menkkakivut [8|]..tissejä vihloo kylmäilma edelleen ja päätä särkenyt,mutta päänsärky kyllä johtuu ihan väsymyksestä.
Kaupassa kun kävin,niin lorahti housuihin siihen malliin,että olin sata varma,että täti tuli.Onneksi oli pikkuhousunsuoja pökissä.Äkkiä kotiin tarkistamaan tilanne.Valkovuotoa se sitten vain olikin..huh.Kokopäivän on lorahdellut aika paljon valkkaria [:'(] ( anteeksi ihanat "ruokapuheeni" [;)][&o][:D] ).
MUTTA siltikään en usko raskauteen,koska mullahan on aina tullut pahoinvointi juuri ennen tätiä!!!
Ehkä huomenna uskallan testata tai sitten en..ei oikein nappaa nähdä sitä negaa [:'(]

PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 29/28/6

ihanaa ihanaa ihanaa...pääsin sisään...siis niin ärsyttää ku en oo päässyt vastailee kellekään...

tosiaan menkat alkoi ja ei oo kipuja, selkä nyt kipee...aika samallailla kuin aina ennen menkkoja...
ainoa raskausoire on edelleen eli herkät nännit...ja väsymystä...nippailua aivastaessa ei muuta..

maanantaina on lääkäri joka kuuntelee sydänäänet että kuuluuko ja onko kaikki okei..sitten olis se neuvola kanssa maanantaina...

tulikohan kaikkien kysymyksiin vastailut...

anteeksi omapäisyyteni..halusin vaan HETI kun tänne sisälle pääsen tulla vastaamaan.

Halauksin ja plussa puhalluksin .................

yönsäde: mun puolen sukuun tuli kaksoset. eikä oo identtiset. tyttö ja poika. (nyt mahdolliset tutut täällä palstalla tunnistaa mut? [;)] )
molemmis suvuis kyl on kaksosia et on se "vaara" et tulee itellekki. [:D] mut mieluusti tällä hetkellä ottasin useemmanki [:D]
en tajuu miten maltan oottaa huomiseen et pääsen kattoo niitä ja nuuskutteleen KYLLÄ [:D] nytki koko ilta "luppoaikaa" eikä mitää järkevää tekemistä ku en saa niitä vauvoja mielestäni ja tahtos heti nähä. kuvia oonki jo nähny mut ei se oo sama asia [;)]
mä en tiiä milloin uskallan testata taas. huomena ois mahtava jos sais plussan mut en taija uskaltaa testata ku pian tulee nega ja päivä on pilalla. jos maltan niin ootan helatorstaille [:D] ykkösen raskauden plussasin ystäväpäivänä silloin aikoinaan. Mut niiiiiin sydämestäni toivon että sinä sen plussan nyt saat!!!!! Onnea siis testailuun! ja Erittäin mukavaa äitienpäivää sinullekkin!
ja Kyllä me sinne tammikuisiin mennään, se o saletti [;)]

bluerose: hienoa että sait lääkäri ajan heti! toivottavasti kaikki on kunnossa!!!!

Yönsäde Kyllä uskon että sinä sen plussan nappaat ja peukkuja pidänkin sinulle[:)][:)] No minulla on sellainen tilanne nytten että ihan kauhea pahoinvointi ainakin tällä hetkellä ja vähän huimaa,tuntu päivemmällä että ihan kuin menkat olisi alkamassa kun tuli sellainen pieni kipu mutta menikin heti ohi..Ei onneksi täti kuitenkaan alkanut.[:D][:)] Palellu on jo jonkin aikaa ja väsyttäiskin..[:)][8|] Itsekin olisi kyllä ihana saada sellainen ihana uutinen äitienpäivän kunniaksi ja olisi kiva saada neidillekkin jo sisarrus.[:)] Tiedän ja uskon että on tärpännyt sinulla..[:)]Koskas meinasit sitten testailla?[:)]

Ronny Kiitoksia,toivotaan täällä itsekin sitä.[:)] Niin no itelläkin on kyllä sellainen olo että uskaltaakohan kuitenkaan huomenna testailla kun varmasti joudun pettymään tulokseen..[8|] Peukkuja sinulle myös että saisit sen plussan pärähtämään testiin..[:)]

Omaa Eilen ja tänään ollaan oltu koko konkkaronkan kanssa ulkosalla kun on ollut niin ihanan lämpimiä ja aurinkoisiakin kelejä että..[:)] Auringossa näyttänyt auton mittarin mukaan +26..[:)] Ja eilen varjossa oli +18[:)]Tänään ollaankin oltu koko päivä pihalla ja nytten sitten tultiin sisälle..[:)]Alkoi sen verran heikottamaan vaikka nestettä olen juonutkin.[:)]Pahoinvointia on tällä hetkellä aika pahasti,vilun tunnetta ja alaselkää vähän meinaa särkeä.[8|]Pesinpäs ja imuroin kaksi autoakin tänään pihalla.[:)]

Täältä puhaltelen paljon plussatuulia ja tsemejä kaikille+++++++[:)]

Takaisin