Hyvää iltaa kaikille,
BLUEROSE: Toivottavasti tilanteesi on jo selviintynyt!!??
Minä olen sitä mieltä;mitä sinulle jo aiemmin sanoinkin,että ehdottomasti kannattaa mennä lääkäriin/ultraan varmistamaan,että kaikki on hyvin,jos raskaana ollessa tulee verenvuotoa!!!
Koska sitä ei ikinä tiedä,jos vaikka se verenvuoto olisikin jotain vaarallista.
Mutta monillahan naisilla tulee kuukautiset koko raskauden ajan ja silti kaikki on hyvin [:)]
Toivottavasti sinullakin ja vaavilla on kaikki hyvin [:)][:)][:)]
Tulehan kertomaan kuulumiset!!!
Olet ajatuksissani [:)][:)][:)]
MINNUSKA: KIITOS SUURI [:)]..Olet ihana [:)]
Mullahan oli satavarmasti ovis kp17 tai kp18.En usko,että testit vielä edes näyttäisivät plussaa,JOS nyt edes olisin raskaanakaan [8|]!!
En viitsi testata liian aikaisin,koska noita negoja ja pettymyksiä on tullut tässä jo.
Parempi vaan odotaa rauhassa ja sitten testata,jos täti on eksyksissä kauemman aikaa.
Oviksen mukaanhan mulle tulisi kiertopäiviksi n.kp31-32 luokkaa.
Oireetkin mulla on lieventymään päin,joten en kovinkaan paljoa usko raskauteen [&:]
Mutta toivoa toki pidetään kokoajan yllä [;)]
Mikäs sinulla on nyt tilanne [:)]??
NIIN KOVASTI SINULLE SITÄ PLUSSAA TOIVON [:)][:)][:)]
Toivottaasti saat Äitienpäivä sen lahjoista parhaan [:)][:)][:)]
BANDIDA: Meidän Esikoisella todettiin verenvuototauti alle 2-vuotiaana.Täynnä mustelmia ( vaikka villi olikin ja toheloi kokoajan [;)] ),verta tuli nenästä eikä sitä saatu kotona tyrehtymään aina ja sitten alkoi tulemaan veriulosteita [:(].Taysissa oltiin tutkimuksissa ja ensin epäiltiin leukemiaa.Sitten todettiinkin verenvuototauti.
Tosiaan nyt vanhemmiten se on mennyt paljon parempaan suuntaan.Verta tulee edelleen joka päivä nenästä,mutta sekin tyrehtyy jo itsestään,kun on aikansa vuotanut!!
KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)][:)]Olet ihana [:)][:)][:)]
Ihanaa,että pääsette jo 2 viikon päästä lääkäriin ja vielä samaan aikaan [:)][:)]
Niin teille sitä toivon,että saatte hyviä uutisia ja pian sen ikioman vaavin [:)][:)]
Toivottavasti teille kävisi juuri noin ihanasti kuin Ginessallekin [:)][:)][:)]
RONNY: On se nykymaailmassa hienoa,että itse saa aina kaikesta huolehtia [:@]..Olen siis nyt vihainen sinun lääkärillesi,kun hän ei sitten soittanutkaan vaikka lupasi.
No,onneksi sinä itse sait asiasi hoidettua!!
Minä niin sydämestäni täällä toivon,että saat pian sen plussan [:)][:)][:)]
Olet nytkin ajatuksissani ja mietin,että mitä sinulle nyt kuuluu!!!!!!!!!!
Lähetän sinulle ISON KASAN ONNENSÄTEITÄ JA PLUSSATUULIA [:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]+[:)]
OMAA: Olen kaksi päivää tehnyt töitä aamusta yöhön ( eilen ) nyt vain kello 20:een asti.Mutta en valita siitä teille,itsepä olen ammattini valinnut [;)][:D]
Jeps,eilen poiki 2 lehmää.Toisen lehmän otin kiinni navettaan,kun vasikka ei oannut tissille.Eli taas opetin vasua tissille.Ja siinä kyllä meinas meikäläiseltä loppua kunto kesken.
Yöllä klo.24 pääsin sisälle.Pesun jälkeen nukkuun ja kuudelta tänään ylös.
Eilen haettiin 3600 kpl kuusentaimia ja nyt ne pitäisi istuttaa meidän metsään.
No,palkattiin sitten 2 ulkopuolista työntekijää tänne avuksi.
Ei millään pystytä kaksin hoitaa peltohommia,lapsia,lehmiä ja puuhommia.
Tämä kevät,kesä ja syksy on meillä niin kiireellistä aikaa.Mutta kesä sitten on niin ihanaa,kun saa olla lasten kanssa ulkona melkein koko päivän [8D][8D]..niin ellei sitten tule sateista kesää.
Jeps,minun äiti on täällä nyt jälleen pari päivää lastenhoito apuna [:)]..Saadaan tämä rysä tästä purettua,niin sitten alkaa hepottamaan [;)][:D][:D]*toivoo hän*
Mun oireista en nyt osaa sanoa yhtään mitään,kun alaselkää ja nivusia särkee ihan hirveesti.Mutta se johtuu nyt ihan näistä töistä.
Nivusia on nippaillut vielä ajoittain ja tissejä vihlonut.Oireet ovat aika paljon lieventyneet eli en usko raskauteen [&:].Ainoa uusi vaiva on HUULIHERPES [:'(][:'(]..Tänään oli yhtäkkiä ilmestynyt huuleen huuliherpes,vaikkei mulla ole edes flunssaa.Flunssan yhteydessä mulle on tullut aina herppa.No,veikkaan sen johtuvan stressistä.
Ihana auringon paiste edelleen.Huomiseksi on lupailtu sateita [:'(]..ei ole sitten yhtään kiva,jos vettä sataa.
IHANAA ILTAA KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA PALJON PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 28/28/6