joko nyt onnistaisi

Minnuska89, toki sun vuoto voi olla myös kiinnaria [:)] Ei se ole poissuljettua. Mun vaaka kallistuisi kyllä tuon ovulaation jälkeisen vuodon kannalle... Välillä raju ovis voi aiheuttaa verenvuotoa esim. johtimesta ja sitten sitä tiputtelee viikonmittaan. Tosin sitähän ei ilman ultraa voi todeta, jos et ole tikuttanut?

Kysäisin viimeksi gyneltä siitä välivuodosta ja antoi tuon ylläolevan selityksen ja sitten sanoi myös, että saattaa keltarauhasessa olla häikkää ja ei ylläpidä sitä limakalvoa. Se on tosin harvinaisempaa, mutta ei poissuljettua. Raskaus toki voi tiputella vuotoja myös, mutta eikös se selviä testaamalla [;)][;)]

MK81 Niinhän se voi olla kyllä sitä ovisvuotoa eli verestävää sellaista..[:)] Mutta ovistikkuja tikutin muistaakseni viimeviikon alussa ja ne näytti täysin negaa ja raskaustestiä en ole tehnyt vielä vaan ajattelin katsoa vielä jonkin aikaa..[:)]Ja jos ei mitään tapahdu niin sitten varaan varmasti ajan gynelle.[:)]

heippa kaikille!

wastis: Onnea tätiytymisestä, siskon tytön syntymänjohdosta.! [:)]
ja peukut uuteen kiertoon!!

bluerose: voi harmin paikka mikä sielä tiputtelee! jospa se kohta loppuis.
minä se aikaisemmin kyselin miten sun pitkäkierto sai päätöksen, kiitos vastauksesta! [:)]

vaskilintu: peukut sulle et pikkuinen on matkassa, JA pysyykin lopppuun asti!! [:)]

mangue: tervetuloa mukaan! ja Onnea yritykseen![:)]

mk81: pahoittelut negasta ja tädistä, ja lyhkäsestä kierrosta! [>:] onnea uuteen kiertoon!!
täällä ei tätiä eikä plussaa edelleenkään näy [:-] tulis nyt ees jompikumpi!

yönsäde: voi, arvelinkin et onko siel jotain tapahtunut kun ei susta kuulu mitään, pahoittelut vasikan menetyksestä!!
harmi että vieläkin sielä sairasteltiin, mut hyvä että jo terveenä!. Nyt sitten ovista hyödyntämään!!![;)][:D][:D] peukkuja niiiiiiin hirveesti nyt!!!
 Hui, mä en tohtis mennä "avantoon"! [:D]
ja KIITOS SUURI!! [:)] arvelin tän viikon viel kattoo ja testata loppuviikosta, sit kai se pitää jo soitella lääkärille. tätiä ei siis edelleenkään näy.
taas on semmonen tilanne et melkeen sama kumpi tulee, täti vai plussa, kuhan nyt ees toinen ja pian! [:-]

sussu29: Onnittelut kihlauksesta! [:)]

Omaa: täällä siis kiertopäivä 37/26 menossa.(eka luomu, terojen jälkeen) tätiä ei kuulu, plussaa ei näy.
arvelin viel loppuviikosta testata ja jos nega tulee niin sit soitteleen lääkärille.

Plussapuhureita!!!!!

Kauheata pahoinvointia nytten äskenkin,tässä just meinasin lähtä jo oksentamaan,huimaakin ja toissapäivänä meinasin myös oksentaa kun tuntui kauhea pala kurkussa.Testiä en vielä meinaa tehdä kun odotan vielä jonki aikaa ennenkuin testailen.Jos olisi tärpännyt tuolloin 21pv niin viikkoja olis vasta mulla 2+5..

minnuska jos olisit vasta 2+5 niin tuskin oireilisit. Kun kuitenkin ne raskausoireet tulee sen nousevan istukkahormonin kautta, ja sitä alkaa erittyä kiinnittymisen jälkeen. Ja sitä yleensä pitää olla noussut aika hyvin ennen kuin oireita teettää. Että jos on raskausoireista kyse, niin veikkaisin viime kierron tärppiä[;)]
Testaappa nyt niin tiedät onko[:)]

Moro vaan kaikille ja aurinkoista alkanutta viikkoa[:)]
Kyllä ne menkat sitten tuli ihan napilleen oikeana päivänä. Eli tarkkaa toimintaa täällä sikäli sen aikaisemman ultralyhyen 18pvä kierron jälkeen. Yritän unohtaa koko touhun mutta ei se oikein onnistu. Kai se niin on että raskaaksi tullaan sattumalta eikä silloin kun yrittää kovasti. Meillä tosin "peittoja heilutellaan" kun satutaan samassa osoitteessa olemaan, riippumatta siitä onko mikä päivä kierrosta menossa kun mieli on sillä päällä [;)] Eli toivotaan että jossain vaiheessa sitten tärppää. Tässä kun kaikkea miettii.
Tänään istuttiin pomon kanssa alas ja käytiin läpi kevään tavoitteita jne. Ilmeisesti paremmin kuitenkin mennyt kuin itse taas olin ajatellut. Nyt pitää vaan nostaa nekku kohti kevään tuulia ja lopettaa murehtiminen.
Menkoista en murehti, ne tulee kun tulee, ja jos joku päivä ei tule niin siitä olen sitten äärettömän onnellinen. Menetysten kanssa oppii aikanaan elämään ja kyllä se haava aina välillä tuntuu jo arpeutuneen, mutta taitaa olla rupi vasta kun sitten tulee itkusilmään niin kovin helposti hetkittäin.

Hyvää uutta viikkoa kaikille,

SUSSU: KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)]*halaa takaisin*
JEE..IHANAA..SUUREMMOISET ONNITTELUT kosinnasta [:)][:)][:)][:)]!!!!
Jokos löitte Hääpäivän lukkoon vai etenettekö sillain ihan rauhallisesti Häiden suunnittelun suhteen?
Ihanaa Häiden suunnittelu aikaa teille [:)]

BLUEROSE: Saitko vietyä pissanäytteen neuvolaan?
Ja täällä jännityksellä odotan tuloksia [;)][:D]

MINNUSKA: KIITOS SUURI sanoistasi [:)]!!
Jee..tosi hyvä,että vuoto on lakannut!!!
Mää olen ihan sitä mieltä,että sinulla oli kyse kiinnittymisvuodosta [;)][:)]
Sullahan on noi oireetkin noin lupaavia.Ainakin kovasti toivon,että saisit sen plussan!!

MK81: KIITOS SUURI [:)]
Ihana kuulla,että sielläkin ollaan jo sen verran paremmalla päällä,että jaksat tänne jälleen kirjoitella [:)]
Mikäs sinulla nyt on tilanne?Vieläkö vuotaa?
Koitahan jaksella!!

RONNY: KIITOS SUURI jälleen ihanista sanoistasi ja kannustuksesta [:)][:)]
*ruts ruts ja hän halaa jälleen [;)]*
Sulla on kyllä siellä niin inhottava tilanne [:(].Voiko paskempaa tilannetta olla,ettei tätiä tule ja testikin näyttää negaa [&:]!!
Varmasti tuo rasittaa ja masentaa ihmistä aika lailla *halaa jälleen*
Niin paljon täällä peukutan,että se testi vielä muuttuu plussaksi!!!!!
Mutta jos niin huonosti käy,että negaa näyttää vielä,niin sitten minun on pakko sinulle sitä tätiä sinne toivoa [:@]
Koitahan jaksaa rakas ystävä [:)][:)][:)]

IHANAINEN: Pahoittelut tädistä [&:]
Mutta hyvähän se on,että kierto on kumminkin normaalipituinen.
Tsemppiä paljon tähän kiertoon [:)]

OMAA: Mies on ollut tänään ihan kipee.Hällähän on myös ollut nuhaa ja yskää,mutta aamulla hän sitten valitti kovaa poskikipua ja päänsärkyä.Osasin heti sanoa hälle,että mars lekuriin,sulla on poskiontelontulehdus.Ja niinhän se hänellä oli ja antibioottikuurin sai.Muuten oli miehen ensimmäinen poskiontelontulehdus [;)].Meikäläisellä niitä on ollut about miljuuna,kun mulla on poskionteloissa noita polyyppeja ja ne paljoakaan nuhaa tarvitse,kun ärtyvät ja aiheuttavat tulehduksen.

Onneksi eilen illalla saatiin vähän peuhattua [;)][:D]..jos mies on tänään ihan ventti illalla,niin nou hätä,kun eilen tuli sessessyiltyä piiitkästä aikaa [:D][8D]
Eipä tänne mitään uutta eiliseen..Mies on saikulla ja kotona nyt pari päivää.Minä kävin lasten kanssa tänään lenkillä ja tuotiin maljakkoon sinivuokkoja metsästä.Nähtiin jo ensimmäinen valkovuokkokin [:)]
Ihana ilma on ollut [:)]

NAPAHTAKAAHAN NYT TYTÖT NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28/6

Yönsäde, eiks sinivuokot oo rauhotettuja [;)]

Kiitoksia vain osanotoista kaikille, vaikka kaikki tietenkin painitaan samojen pettymysten kanssa kierrosta toiseen... Tää yk12 jotenkin vain vei sanat suusta, mistä olisin arvannut ettei meillä saada vuodessa aikaan mitään konkreettista!

Noh, fiilis on tosiaan parempi. Vuoto on loppunut kuin seinään ja nyt ootellaan josko pääsis uuteen nousuun [:D] Pidetään lippu korkealla!

Kertokaahan joku nyt niitä ilouutisia tänne välillä!

Yönsäde Kiitoksia[:)] Niin minäkin toivon että olisi sitä kiinnittymisvuotoa ollut.[:)]

Soitin tänään terveyskeskukseen kysyäkseni tuosta pahoinvoinnista ja 3pv:n tiputtelu vuodosta,meinasivat että raskaus on saattanut onnistuakkin ja käskivät kuitenkin seurailla ja testailla sitten kun menkat pitäisi alkaa.[:)] Testailin tässä viimeksi lauantaina ja en ole ihan varma näinkö väärin vai oikein mutta testissä oli todella haalea toinen viiva,siis että sen just ja just näki kun oikein tarkkaan katsoi.

pikaa:

minnuska: olen samaa mieltä ku wastis. joten testaa![:)]

ihanainen: hieno asenne sinulle [:)] peukkuja!

yönsäde: Kiitos sinullekkin, taas! [:)][:D]
eipä tämä ole uusi tilanne minulle, mut ärsyttävä silti. pikkuinen toivo vielä on plussasta mut enempi ärsyttää se et jos täti jää TAAS tulematta ilman mitään syytä. saa nähdä mitä ne lääkäris sit tekee jos sinne taas joudun, kun ei kerran viimeksi mitään vikaa mistää löytynyt.
no mut suottapa tuota vielä miettimään (helpommin sanottu ku tehty) [;)]
 no voihan vietävä ku ukko siel nyt sit sairaana [&:] no mut onneks on varastossa siimahäntiä [;)] nyt nimittäin nopeimman nappaat [:D]
hirveesti peukkuja sulle!!! [:)]

mk81: Hienoa että sieläkin paremmilla mielin. nyt sit uuteen kiertoon uusin tuulin....plussatuulin nimittäin! [;)] peukut sulle!!!!

Omaa: en tiiä kauanko maltan oottaa testaamista. viimenen testi oottelee kaapis ja uusia ei tälle viikkoa pysty ostamaan. on ollu nii hirveesti rahareikiä nyt kyl.
no mut, nauttikaamme hienoista ilmoista.
tämä tyttö on ollu koooooko päivän ulkona [:D]
niin joo...tuo uus ÄITIYSPAKKAUS on kyl hieno! ois kiva saada se [;)][:D][:D]

Minä se täällä taas kukun ja työtaakan alle hukun,

MK81: Heh..No eihän meitin mettänlaidalta niitä sinivuokkoja niin paljon löytynyt,että olisi myyntiin asti riittänyt [;)][:D]..ihan vaan omaa maljakkoon [;)]

MINNUSKA: Siis mitä [:)][8D][:)]!!!!!!Olet saanut haalean viivan raskaustestiin,etkä ole MEILLE siitä kertonut mitään [;)][:D][:D][:D]
Voi hitsit..Toivottavasti nyt olisit raskaana!!!!!Olisko sinulla sitten tullut menkat ihan normaalisti ja olisit jo pidemmällä??
Peukkuja peukkuja!!!

RONNY: KIITOS KIITOS JÄLLEEN [;)][:D][:D]
Meillä sinkoilee näitä peukkuja vuorotellen toisillemme [;)][:D][:D]..Hjyvä hjyvä,koska peukkujahan ei täällä voi liikaa toisilleen antaa [:)][:)]
Ja älä vaan ihmeessäkään luovu toivosta!!!!!
Minä ainakin olen sitä mieltä,että olet raskaana.Testit vaan näyttää vähän myöhemmin sitä plussaa!!!
TESTAA TESTAA [;)][;)][:D]..Mää peukutan täällä ihan sigana!!!!
Mää olen jo ruskettunut [8|][8|]..mun nenä on ihan tumma ( onkohan se ihan liian suuri tuulenhalkoja [:D] ) ja muu naamavärkki on rusehtava..jee [:)]
PEUKKUJA SULLE JA PAAAALJON!!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Onkohan mulla joutilasta aikaa ihan liikaa *vislailee vislailee* [;)]
Mies makoilee pipinä ja lapset ovat isin seurana.Mää tässä mietin,että joko lähtisin iltahommiin ja sitten saunaan.
Ja pienessä mielessäni mietin,että vaikka ukkoparka onkin ihan tukossa ja kipeä,niin sessyähän voi hyvinkin harrastaa pystyasennossa [&o][;)][8D][:D].Vaakatasossa ei voi,kun on nenä tukossa.Mutta vaikka hellan päällä voi ihan hyvin sessyillä,kunhan tarkistaa ettei levyt ole päällä [:D] ( tulipas tyhmä juttu taas ) [&o]
Niin ja tulikin nyt mieleen taas CATJA85 ..Mitähän hänelle kuuluu??

NYT SITTEN KUNNON PUHALLUKSET JA PLUSSAA TYTÖT
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28/6

Huomenta Naiset!

Jos vaikka taas jotain tänne raapustelis ku oon ollu hiljaa taas hetken [:D]

Yönsäde, kuulostaa lupaavalta sessyilyt [;)] paranemisia nyt sinne sille ukollekki jo [:D] teillä tuo kuume/flunssa kiertää koko perheen.. tsempitykset.. kommenttiä tuonne pari sivuu taaksepäin että todellaki tässä toivon sitä plussaa et saatais ukon kanssa mielenrauha ja mielenterveys x)

Ronny, Munki mielestä toi uus äitiyspakkaus on hieno.. [:)] Monet sitä poikamaiseks haukkuvat, mut mun mielestä se ei sitä ole.. nätti. Kyllä pukisin noi jopa omalle lapselleni! testaa testaa.. Tsempit täältä.

Minnuska89, Minkä merkkisellä testillä testasit? Joissain noissa testeissä on viivanpaikka ja sen voi sotkea tällainen odotusta odottaja haamuksi. Mutta nyt mulla on kaikki peukut ja pottuvarpaat pystyssä että siellä olisi kyytiläinen matkassa.. Niin kauan on toivoa ku täti ei oo tullu kylään. Tsempit! Milloin testaat uusiks?

IhaNainen, Pahoittelut tädistä. tsemppiä uuteen kiertoon.

wastis, onnea tätiydestä! [:)]

Bandida, Kiitos onnitteluista [:)] Toivon kovasti et kerkeisin valmistua nyt kuukauden päästä.. Ei tarvis sit koko kesää miettiä enää koulua [:D]

Anteeks nyt kovasti ku en kaikkia teitä käyny läpi [:)] Kaikki olen lukennu päivien saatossa vaikka en mitään sanokkaan. Tsemppiä kaikille nyt ja mennääs hei jo tonne odottajiin. Mä ainaki oisin ihan innoissani jo menossa [:D]

Mulle ei mitään ihmeellistä ja uutta.. Testiä pukkais viikonvaihteessa.. Saas nähä ilmestyykö se täti lauantaina/sunnuntaina niiku "pitäs" [:)] Mitään oloja ei oo eikä mitään. Tää viikko viel koulua ja sit ens viikosta lähtien kuukauden työharjottelu! jaksaa jaksaa painaa painaa [:D] Eipä kai tässä oikein muuta kuin

plussapuhurin täältä puhallan!!!!

<3:llä Miplis

Yk 13 vai 14 (pysy enää laskuiska peräs), Kp24/28(-39)

Yönsäde Joo,ihan sellainen tosi haalea viiva oli tullut,en ole kertonut sen takia kun en iloitse vielä koko asiaa kun se ei ole varmaa edes että olenko raskaana tjn.[:)][:D] Sitähän ei voi tietää oliko oikeat menkat vai vale[:D] Jos olisin pidemmällä niin kyllä mulla pitäisi olla jo paljon oireita kun olisin silloin jo rv7+4..Mutta tuskin niin kauan olisin raskaana ollut.Jos olisikin vaikka tärpännyt silloin 21.päivä kun tuntui silloin että olis ovis ollut kun oli vähän aikaa oviskipuja ja meni sitten kuitenkin ohi ja pupuiltiin silloin sinä päivänä ja oli ollut 2pv tauko sitä ennen.[:D][:)]

Miplis Testasin tuolla apteekista ostetulla FIRST SIGNAL TESTIKASETILLA. Ajattelin testailla ehkä vkl uudestaan tai ensiviikolla,jos vaikka sais ihanan äitienpäivälahjan[:)][:)].Tosiaan ensimmäistä kertaa testasin yleensäkään kasetilla,yleensä kun olen puikoilla ja liuskoilla testaillut.[:)]Toivotaan että mulla olisi matkalainen jo mukana.[:)]

Omaa Oikeasti ovulaatio olisi pitänyt olla eilen mutta ei kuitenkaan tullut joten olisikohan se sitten kuitenkin ollu silloin 21.4.2010 niinkuin normaalisti olisi ollutkin laskelmien mukaan.Nytten on pientä menkkamaista kipuilua alavatsassa ja tuntuu että on v-vuodon määrä lisääntynyt taas jonkin verran.Seuraavat menkat pitäisi alkaa 10.5[:)] Mutta ajattelinpa kattella vielä jonki aikaa ja testailen sitten uudestaan.[:)]

Sateista huomenta,

...Mälsä ilma..täällä sataa vettä [:'(]

MIPLIS: Morjenstas pitkästä aikaa [:)]
KIITOS SUURI paranemistoivotuksista ja tsempityksistä [:)]
Mies ei kauaa jaksanut sairastella,vaan lähti jo aamusta töihin *viheltelee*
Sullehan ei sitä tädinrotkoa tule [:)]..Mun peukut ja pienen pienet varpaat täällä sojottaa siihen malliin,ettei täti voi millään sinne eksyä [;)][:D][:D]
Jaksamisia viimeiseen kouluviikkoon!!!!
Ja peukkuja peukkuja!!!!

MINNUSKA: Minkälainen tuo kasettitesti oikein on [8|]??
Meikäläinen taitaa olla jo niin maalaishöperöitynyt ettei ole moisesta ikinä kuullutkaan [:D]
Ihan hirveesti sinullekin peukkuja viikonlopun testaukseen [:)][:)][:)]
Ilman muuta sinä nappaat sen plussan!!!

OMAA: Siis eilen mulla oli SATAVARMASTI OVIS [&:][&:][&:]..huh.Yhtäkkiä alkoi menkkakivut lievänä ja sitten ne siitä yltyi ihan sietämättömiksi kipuiluiksi..auts.Koko alaselkää ja alamahaa särki,poltti ja munasarjoja nippaili kovaa.Istuakaan ei kunnolla pystynyt,kun säteili alamahan kipu ihan peräpäähän asti.Illalla oli pakko ottaa Burana 800mg,jota on määrätty tuohon mun polveeni.Siis ja sekään ei kunnolla auttanut.Yöllä valvoskelin kipujen kanssa aamuyöstä hieman.En kyllä muista,että koska mun oviskipu on ollut näin voimakasta [8|]??
Aamulla vielä vähän jomotti,mutta nyt ei enään mitään..halleluja [:)]!!
Silti me mun massiivisista kivuista ja miehen tukkoisesta nenusta huolimatta tehtiin illalla pikapeet [;)][:D][:D][:D]..Pakko oli,kun tiesin varmasti,että nyt on ovis [;)][:D]*viheltelee jälleen*

Mies on nyt ottanut 2 antibioottia ja kyllästyi saikkuilemaan ja lähti jo aamusta töihin [:D][:D].Eipä sekään kauaa jaksaa paikoillaan olla,vaikka kuin kipeä olisi.
Täällä sataa vettä,mutta meitin Nelonen ( 2-vee ) kuulemma haluaa grillaamaan ulos,niin pakkohan se on vekarat pukea ja mennä laittamaan grilli päälle.Kyllähän tällekin mammalle aina grilliruoka kelpaa [8D]

IHAN KAUHEESTI LÄHETÄN TEILLE NIITÄ PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/28/6

Yönsäde Siis se kasetti minkä testasin niin se oli semmonen et piti virtsata johonkin puhtaaseen ja kuivaan kippoon ja sitten pipetillä ottaa sitä virtsaa ja tiputtaa 3 tippaa siihen kasettiin ja sitten ootella vaan sitä tulosta.[:)]Piti lukea ohjeetkin ihan tarkkaan että osasin tehdä oikein kun tuokin oli minun ensimmäinen kerta kun kokeilin kasetilla.[:D]Makso apteekissa 3,90€.[:D][:)]

ALKUPERÄINEN: IhaNainen

Moro vaan kaikille ja aurinkoista alkanutta viikkoa[:)]
Kyllä ne menkat sitten tuli ihan napilleen oikeana päivänä. Eli tarkkaa toimintaa täällä sikäli sen aikaisemman ultralyhyen 18pvä kierron jälkeen. Yritän unohtaa koko touhun mutta ei se oikein onnistu. Kai se niin on että raskaaksi tullaan sattumalta eikä silloin kun yrittää kovasti. Meillä tosin "peittoja heilutellaan" kun satutaan samassa osoitteessa olemaan, riippumatta siitä onko mikä päivä kierrosta menossa kun mieli on sillä päällä [;)] Eli toivotaan että jossain vaiheessa sitten tärppää. Tässä kun kaikkea miettii.
Tänään istuttiin pomon kanssa alas ja käytiin läpi kevään tavoitteita jne. Ilmeisesti paremmin kuitenkin mennyt kuin itse taas olin ajatellut. Nyt pitää vaan nostaa nekku kohti kevään tuulia ja lopettaa murehtiminen.
Menkoista en murehti, ne tulee kun tulee, ja jos joku päivä ei tule niin siitä olen sitten äärettömän onnellinen. Menetysten kanssa oppii aikanaan elämään ja kyllä se haava aina välillä tuntuu jo arpeutuneen, mutta taitaa olla rupi vasta kun sitten tulee itkusilmään niin kovin helposti hetkittäin.

huomenia kaikille!

ekaa kertaa täällä ja katsotaan kuinka vastailu onnistuu...
kauhean vauvakuumeen kourissa,kolme kertaa yritetty ja minulla alkaa olla epätoivoinen tunne,mies ottaa rennommin,kyllä se vauva sieltä tulee......
kierto ollut säännöllinen ja jos seuraavat menkat alkaa niin sitten ovulaatiotestin hankintaan[&:] ei pitänyt mennä näin tekniseksi mutta........[;)]kolme lasta jo ja nyt tekisi mieli sitä iltatähteä[:D]

Heips,

Ronny Ajattelin että ei se mitään auta että joka kuukausi on murheen murtama kun menkat alkaa. Mulla on kuitenkin jo ikää, tosin täällä tuntuu että nuoremmilla niitä pitkittymisiä vaavi hommissa on ihan samallalailla. Meillä nyt mitään kiirettä ole vaavia saada, paitsi mitä nyt mun vauvakuume on kestänyt viimeiset 15 vuotta [:D].
Tuntuu siltä ettei noita päiviäkään juuri kannattais laskea ja tärppiä yritellä tekemällä tehdä. Jos nyt ihan keskiverto parisuhde-elämää viettää 2-3 kertaa viikossa, niin jo sillä pitäisi tärppipäivälle osua kyllä joka kuukausi ainakin periaatteessa. Niin monia juttuja kun lähipiirissä on näistä tekemisistä ja sitten sen tekemisen lopettamisesta kuullut, että kyllä se taitaa papu tulla kun sille sopii eikä silloin kun yritetään. Eli neidit aletaanpa nauttia enemmän siitä kullasta ja eiköhän se meillä sitten tärppää kun nautinto on kohdallaan ja himot valloillaan [:)].

Tervetuloa marica ja manque mukaan tarinoimaan!

Wastis, onnea tätiytymisestä [:)] On se vaan aina ihanaa kun lähipiiriin tulee vauvoja, vaikkei oma vuoro vielä oliskaan. Mäkin oon viime aikoina hoivaillut kaverin muutaman kk ikäistä vauvelia kun ei omaa saa hyysätä...

Sussu29, hirmuisesti onnea tulevalle morsiamelle!!! Oliko ihan suunniteltu kosinta? Koskas rouviinnut?

MK81, pahoittelut kierron lyhenemisestä ja negasta [:'(] Aina se vaan kolahtaa, melkein kuukausi kuukaudelta kovempaa kun ei vieläkään...

Yönsäteelle peukkuja että pikapeet tuottais plussan tikkuun!

IhaNainen oot ihan oikeassa, tuon asenteen kun vaan muistaiskin kuumeensa kourissa [8D]

Mullakin sitten vihdoin tuli ne terolut-menkat - jos niitä edes viittis semmoisiksi sanoa: Vuoto kesti about reilun vuorokauden, sen jälkeen säälittävää tiputtelua niin et on pikkuhousunsuojalla pärjännyt. Noh, uuteen nousuun tästä vaan, alan taas testaileen ovista ja aina kun mies harrastuksiltaan kerkeää niin pupuillaan sitten. Jospa terot ei tässä kierrossa blokkais ovista vaan se kerkeis tulla ennen niiden aloittamista... Mäkin oon nyt sulan maan aikaan melkein viikot leskenä kun ukko mennä viheltää pitkin maita ja mantuja eka töissä ja sitten harrastuksissa niin et aika harvoin viikolla keretään isommasti yhdessä mitään "harrastamaan".  Täytyy toivoa et ovis (jos/kun se tulee) sattuis sopivasti niille harvoille vapaapäiville...

Minnuska89, ootko jo testannut uudestaan? Justiinsa viikonloppuna totesin itsekin, että tuohon First Signalin kasettitestiin tulee aina roskisplussa [:@] Toisaalta sen kun tietää, niin kyseistä testiä voi hyvin käyttää... pitää vaan muistaa hävittää heti 30min jälkeen.

Saimpa itseäni niskasta kiinni ja tilasin lisää ovistestejä. Menkat on slut ja kai sitä pitäis "aktivoitua" tässä jo seuraavaa kierrosta silmällä pitäen [;)]

Bandida, tarkoitatko Tero-menkoilla tässä tapauksessa terojen avulla käynnistettyjä menkkoja? Vai miksi on noin hissukat menkat sulla?

Osaako kukaan sanoa mikä muuten lyhentää kierron pituutta? Googlettamalla tulen vain hulluksi.

Oijoi, ihania olette :) Kiva et mukaan mahtuu, eiköhän sitä kohta kuvioista kärryille pääse juttuja lueskellessa :>

Tänään varmistui et päästään vuokralle ihanaan saunalliseen kolmioon!
Jotenkin niin loistava fiilis. Ollaan nyt 4kk asuttu kumpikin mun kämpillä, mutta silti kahta vuokraa maksettu. Jotenkin hullua ajatella et nyt päästään aivan uuteen hienoon isoon asuntoon ja silti vuokra tippuu yhteensä pari sataa :)
Mhh, toivottavasti tulee sille kolmannelle huoneellekin jossain vaiheessa käyttöä :>

Oon tosiaan pillereitä syönyt lähes kahdeksan vuotta. Joten ei aavistustakaan et minkä pituinen kierto on ja koska tasaantuu.
Mies tästä vain innoissaan, kuulemma hyvä syy peittoja heilutella vähintään kerran päivässä et osuu ajoitus nappiin :D

Takaisin