joko nyt onnistaisi

MK81 En ole testannut vielä uudestaan kun ajattelin että perjantaina voisi testailla kun tulee kotihoidon tuki silloin.[:)][:D] Niin,voihan se olla että se oli roskisplussa,toivotaan ettei vaan ole kuitenkaan sitä.[&:][8|]

Omaa: Tänään nipisti todella ikävästi vasemman puoleisesta munasarjasta ja kesti sen hetken ja meni ohi.[8|] Kärsiny pääkivustakin jo tänään.Varmaan oli jotain migreeniä kun ei Panadolitkaan auttanut.[8|]Mutta meni onneksi nytten ohi.[:)][:D] Oltiin neidin kanssa tänään taas ulkona kun ensin satoi vettä,sitten vähän lunta ja sitten alkoi kaunis auringon paiste,neiti innoissaan kävelee ja potkii jalkapalloa pihalla kun ollaan täällä minun kotipaikassa jo toista yötä.[:)][:D] Neiti hoksasi tänään päivällä että miten kiivetään sohvalle[:D]Mutta päivittelen tänne aina kun kerkiän[:)] Mutta nytten syöpötteleen mannapuuroa ja sitten nukkumaan[:)]

hei kaikki, täällä uusi jännittäjä. lyhyt kierto aina noin 23 pvää, nyt jo 5 pvää myöhässä. tein eilen myös Minnuska89 mainitsemalla kasetilla -> haalea viiva (sehän on se herkkä, 10) tänä aamuna myös first signal, mut normiversio (25) ja taas haalea viiva.
kaksi ennestään, ja olo kyllä ihan raskaanaoleva. tekeekö toi first signal useinkin noita. mulla nyt niin lyhyt kiertä et käytännössä laskusrin mukaan jotain rv 4+3 vasta, joten ei kait se vielä vahvasti näkyiskään. en oo ehkäisyä käyttänyt vuoteen, keskeytettyä käytetty ja hyvin on toiminu. kk sitten päätettiin yrittää ja nyt tässä. en ole ikinä ollut myöhässä, että taitaapi tää nyt sitten olla taas menoa [:D][:-]

myy77 Tervetuloa juttelemaan tänne meidän kanssa[:)] Itse testasin ensimmäistä kertaa silloin lauantaina tuolla kasetilla ja uskon että sinun kohdalla olet onnistunut tulemaan jo raskaaksi[:D][:)] Joten peukkuja sinulle todella paljon.[:)] Itse ajattelin testailla myös uudemman kerran tässä perjantaina viimeistään tuolla samalla kasetti testillä.[:)]Mulla myös sellainen olo että olisi onnistunut mutta en uskalla mennä vielä lupaamaan tai iloitsemaan asiasta ennen kuin olen testin tehny uudestaan.Testasin muistaakseni lauantaina illalla tuolla testillä ja todella haalean viivan näytti.[:)]Onnea ja toivotaan että sinulla on matkalainen kyydissä[:)] Itselläni on vessassa käynti jatkuvasti alkanut vasta.Kokoajan pitäisi vessassa käydä.[:)]Mutta saas nähdä[:)]Mulla olis viikkoja tänään 3+0 jos olisi onnistanut.[:)]

Vielä kerran oikein paljon tervetuloa tänne meidän joukkoon[:)]

ALKUPERÄINEN: Minnuska89

myy77 Tervetuloa juttelemaan tänne meidän kanssa[:)] Itse testasin ensimmäistä kertaa silloin lauantaina tuolla kasetilla ja uskon että sinun kohdalla olet onnistunut tulemaan jo raskaaksi[:D][:)] Joten peukkuja sinulle todella paljon.[:)] Itse ajattelin testailla myös uudemman kerran tässä perjantaina viimeistään tuolla samalla kasetti testillä.[:)]Mulla myös sellainen olo että olisi onnistunut mutta en uskalla mennä vielä lupaamaan tai iloitsemaan asiasta ennen kuin olen testin tehny uudestaan.Testasin muistaakseni lauantaina illalla tuolla testillä ja todella haalean viivan näytti.[:)]Onnea ja toivotaan että sinulla on matkalainen kyydissä[:)] Itselläni on vessassa käynti jatkuvasti alkanut vasta.Kokoajan pitäisi vessassa käydä.[:)]Mutta saas nähdä[:)]Mulla olis viikkoja tänään 3+0 jos olisi onnistanut.[:)]

Vielä kerran oikein paljon tervetuloa tänne meidän joukkoon[:)]

kiitos tervetuloa toivotuksesta.tämä vastaaminen on vielä hakusessa mutta eiköhän sekin ala luonnistumaan jossain vaiheessa,kärsivällisyyttä vaan[:)]
lueskelin jostain kasetti testistä,mikäs sellainen on? itsellä olisi tosiaan tarkoitus hankkia ovulaatio testi jos seuraavat menkat alkaa,vauvakuume niin kovasti päällä ettei tosi[:)] ja ihana huomata että muutkin painivat saman asian kanssa,en siis olekkaan yksin[:)] seuraavat menkat viikon päästä ja toivottavasti eivät tule.....päivää ennen menkkoja iskee armoton päänsärky ja siitä sitten tietää että peli on menetetty siltä kuukaudelta[:o] ensimmäisen kerran yritän lasta,muut ovat tulleet ihan "vahingossa" ja jostain olen kuullut että tämä menkkojen odotus jännitys toimisi valitettavasti hyvänä ehkäisynä,tiedä sitten mutta kun se ajatus pyörii koko ajan päässä,että jospa nyt.......

miplis: äitiyspakkauksesta vielä sen verran et tää uus on mun mielestä kaikista vähiten poikamainen mitä oon nähny.[:)] ja sopii kyl molemmille hyvin.
toivottavasti täti ei sinne tuu ja pääset testaileen plussaa, peukut sulle!![:D]

yönsäde: Hienoa et sulla on noin selvät ovis oireet, tiedät ainaki ovuloivasi.[:D].mut sais toki olla vähemmän kipee! hienoa että sait sen ukon kallistettua vaik viel sairastelee.[;)][:D][:D]  nyt sinä sen tärpin saat ja tammikuut odottelee.[:D][:D] hirveeesti peukkuja sulle taas! ja tosi on et ei niitä liikaa voi saada eikä liikaa ketään peukuttaa! [:D]

marica: tervetuloa joukkoon! [:)]

mk81: Peukut sulle uuteen kiertoon ja toivottavasti saat oviksen pongattua [:)]

myy77: HEi! ja hienoa!! Onnea haamusta! täällä sekin on plussa ja olethan itsekkin jo varma et raskaana oot! hienoa mahtavaa!![:D]
vedä nyt täältä kaikki "vanhatkin" palstalaiset mukaan odottajiin [:D]

Omaa: tänään jälleen testasin negan [:'(] kiertopäivä 39/26 ja soitin heti negan jälkeen lääkäriin, kerroin tilanteen ja se joka vastas ja kuunteli mun asian aiko ottaa tän puheeksi sen lääkärin kans joka mulle terot määräsi aikaisemmin ja joka tutki mut silloin. ja aiko soitella viimeistään maanantaina.
jotenki hirmu helpottunut olo, et ne niin pian otti mun asian käsittelyyn. jospa tää tästä. luulen et saan terojen lisäks clomit koska mä en ainakaan 2kierrossa ilmeisesti oo ovuloinu ollenkaa(ku testasin liuskilla) ja luultavasti en koko tän 8kk.n aikana ku on yritetty koska täti ei omin avuin oo tullu paikalle! [:@]
hmm..no ainakaa enää en joulukuisiin pääse joten 2010 vauva on historiaa.
pitäis tieten unohtaa hetkeks koko asia ja keskittyä muihin..mut helpommin sanottu ku tehty.

mutta jatkakaahan te plussauutisilla!!!!!

Kiitos Minnuska. Kyllä mulla noi ekat "oireet" yleensä on yölliset vessareissut, nyt pakkaa ehkä sekoitti se että oli virtsiitti pari viikkoa sitten. kuurin jälkeen hellitti, ja kuitenkin ensi 1 x yössä vessaan, viime yönä jo kahdesti.
eilen oli huonovointinen, en aiemmisa raskauksissa kärsinyt, paine alamasulla. maanantaina oli housuu ilmestynyt ruskee viiva, ajattelin et nyt alkaa, mut sit ei mitään. en tiiä olinko helpottunut, surullinen vai mitä. vähän sekavat tunnelmat, ku kaikki sitten taas muuttuu. oma jälkikasvu jo 12 ja 8 vuotiaita. paljon on jo ehtinyt välissä unohtaa [8|]

myy77 No mulla on taas silleen että mulla oli todella paha oli sunnuntaina,sitten maanantaina aamulla ja tiistaina illalla,sit ne katos ja eilen nipisti ikävästi vasemman puoleisesta munanjohtimesta ja seki oli hetken.Sitten on nuo vessassa juoksemiset,yölläkin jouduin kerran juoksemaan vessaan ja päivän aikana joutuu jopa melkein tunnin välein.Ja en ole juonu kovin paljoa nestettä edes että ihan normaalisti juon vettäkin niinkuin aina ennenkin.Mutta jos perjantaina ei testi näytä mitään kunnollista niin sitte odottelen siihen ensiviikon lauantaihin jolloin menkat pitäis alkaa ja testaan sitten taas.[:)]Jos kuitenkin on niin etten ole raskaana ja menkat myöhästyy taas viikon niin sitten hakeudun lääkäriin että otetaan näytteitä yms tutkitaan ettei ole sitten mitää häikkää missään joka estäisi raskaaksi tulemisen.[:)]Mutta en usko että mitään häikkää tuskin on..[:)]Mulla vuotoa on tullut mutta en tiiä onko se nytten rusehtavaa vai ihan sitä v-vuotoa,jonkiverran sitä ainakin on tullut.

toivottaan et kaikilla tärppää.[;)]
musta nyt tuli jo niin vainoharhainen tehtyäni noita firts...mitä ne nyt oli ja 2 haamua saaneena et pidättelin 3 tuntii pissaa ja tein clearbluella ihan normi tikulla. no siihen tuli himmeä pysty raita, pakkauksessa luki et jos tulee ylipäätään ollenkaan niin plussaa on. täytyykö tässä vielä testailla, vai alkaako olla selvä peli???
niin kauan aikaa, et koskahan sinne neuvolaan pitää soittaa?? eli laskurin mukaan la olis 2.1.2011 (edelliset syntyny -98 ja -02) vähän ikäeroahan tosta tietty tulee.

Arskatilallatilaa laa,

...Aivan ihana ilma ulkona [8D]

MYY: Tervetuloa joukkoomme mahtavaan [:)]
Tosin käyntisi taisi jäädä tähän [;)]..hyvä hyvä!!
ONNEA plussista [:)][:)]!!Eiköhän nuo 3 testiä jo kerro,että raskaana olet!!!
Meillä täällä käydään ensimmäisellä neuvolakäynnillä n.rv9.

MINNUSKA: Jou..minä taidan pysytellä ihan noissa tutuissa ja turvallisissa raskaustesteissä,joissa pissitään puikkoon [;)][:D]
Mulla on nytkin 6 herkkää testiä jemmassa [;)].
Viime kierrolla en edes kerennyt yhtäkään testiä käyttää,kun tätipee tuli ihan tarkasti kylään [:'(]
Sulla noi oireet ovat kyllä tooodella lupaavia *taputtaa*
Peukkuja testaukseen!!!

MARICA: Tervetuloa sinullekin joukkoomme hubaisaan [:)]!!
Toivottavasti sinullakin käynti täällä käy lyhyeksi ja nappaat pian sen plussan!!

BANDIDA: No voihan helveetin täti [:@]
Suuret pahoittelut siitä [:(]
Niin sinulle sitä plussaa täällä toivoin!!
KIITOS SUURI peukuista [:)]!!
Peukkuja paljon tähän uuteen kiertoon!!!
Ja oviksen ajankohdan ajaksi sidot sen miehen niillä käsiraudoilla sängyn tolppaan kiinni..niin tai hellaan [;)][:D][:D][:D]

MANQUE: Äkkiä tänne mukaan sulautuu sujuvasti [;)][:)]..Joskus täällä kyllä on kova vauhti menossa,ettei itsekään aina meinaa perässä pysyä [;)] ja sitten joskus täällä on taas kovinkin hiljaista.
ONNITTELUT uudesta asunnosta [:)]!!
Nostan miehellesi hattua *nostaa karvaräyskäänsä*..hänellä on hyvin hallussa nämä vauvaprojektit [;)][:D][:D]

RONNY: Voi ei [:(]..olen niin pahoillani negasta [:(]*halaa rutistaa*
Sinulle kyllä olisin niin mielelläni halunnut sen plussan!!!!
Mua rupes oikein vetuttaan,kun luin sinun negastasi.
Onneksi soitit lääkäriiin ja he lupasivat heti ottaa sinun asiasi käsittelyyn.
Toivottavasti pian saat ajan sinne!!!!
KOITAHAN JAKSAA RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
KIITOS peukuista [:)]!!!Jos minä nyt plussaisin,niin saat olla varma,että sinut nykäisen mukaani Tammivauvoihin!!!

OMAA: Pihalla touhuttu koko aamupäivä [8D][8D].Aivan jumalaton ilma!!!
Mies hakee rankoja metsästä klapien tekoa varten ja minä lasten kanssa haravoittin pihaa ym.Nyt vasta meidän koko piha alkaa olemaan kuivahko,että voi tehdä pihatöitä.

Kyllä tämä naisen kroppa on sitten ihana [;)]..Ensin kärsitään kovista oviskivuista,sitten mulle tulee oviksen jälkeen munasarjanippailua ja kohta mulla alkaakin jälleen tätiä ennen tuleva pahoinvointi ja seruraavaksi iskee täti.Eikö nainen saisi hetkeäkään olla ilman oireita [;)][:D][:D]
Ja miehet ihmettelevät,että miksi me naiset JOSKUS valitamme [;)][:D][:D]
Jeps eli ymmärsitte varmaan,että nyt mulla on menossa tämä "ihana" munasarjojen nippailu [:'(]

OTTAKAAHAN TYTÖT NIITÄ PLUSSIA LISÄÄ MYYN SEURAKSI
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/28/6

eli yönsäde, tarkoittaako sitä, että mun pitää siirtyä tonne la tammikuu osastoon???
olen uusi käyttäjä, en ihan tiiä miten tää homma toimii.
muistan ku tein sillon ekaa odottaessa testin niin eka nega, ja viikon päästä plussa, toisesta näytti päivän myöhässä plussan ja nyt nää haamut.
onko testit muuttuneet ja kuin oikeesti nyt voi luottaa et on plussa, jos ei selvästi yhtä tumma ku toinen viiva???
olen ehkä vähän noviisi, mutta luulin et mun vauvat on jo hankittu. nyt en uskalla reagoida ennenku tosi varma juttu!!!

[font="courier new"]voi pirun kuusamo...tein tuossa kasetti testin...ja siihen tuli alle puolessa minuutissa kaks vahvaa viivaa...ei hitto...oonko mä...täytyy soittaa ja kysyy jos pääsis labraan...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik xD

ei muuta tällä kertaa...

MYY: Jos olet plussannut ja laskettu aikasi on Tammikuussa,niin sitten voit siirtyä Tammikuun odottajiin,jos haluat.
MUTTA siis täältä ei tietenkään ketään plussannutta "ajate pois" [;)][:D][:D]
Kyllä täällä saa ilman muuta jatkaa jutustelua,vaikka olisikin onnellisesti raskaana [:)]
Minä itse ainakin tykkään "kuunnella" täällä odottajienkin kuulumisia!!!!!!
Nykyäänhän näitä erilaisia raskaustestejä on niin hemmetin paljon,etten minäkään niistä paljoakaan tiedä,vaikka itselläni on jo 5 lasta [:)]
Minä itse olen aina testannut plussan Apteekin omalla raskaustestillä ja se on aina näyttänyt selvän plussan jo silloin,kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa!!!
Nyt minulla on kaapissa varastossa Mammaksilta tilaamiani herkkiä raskaustestejä.
Millä sinä testasit ne haamut?
Yleisesti ottaenhan se on niin,että haamukin tarkoittaa plussaa!!
Mutta sitten taas tällä palstalla jotkut ovat kirjoittaneet,että jotkin raskaustestit näyttävät haamua,vaikka kyseessä onkin nega [8|]??
Kannattaisiko sinun tehdä vielä parin päivän päästä uusi testi vaikka tuolla Apteekin omalla raskaustestillä?Sillä saa ainakin varman tuloksen ja on halpakin!!
Saisit sitten ainakin varmuuden asialle!!Tosin kirjoitustesi perusteella sinä olet kyllä onnellisesti raskaana [:)][:)]

Yönsäde

BLUEROSE: IIIIIIKKKKKK...JEEEEEEEE.......ONNNEEEEEEAAAAAAA [:)][:)][:)][:)]
Siis aivan mieletöntä [:)][:)][:)][:)][:)]
Sulle tuli ihan ylläriplussa!!!!!!!!!!!!!
Nyt soitat heti huomenna neuvolaan ja pyydät päästä verikokeisiin.
Eikös sulle kumminkin pidä tehdä ultra,kun sulla tuli sitä verenvuotoakin [8|]??
Peukkuja ihan hirveesti,että raskaus on oikeassa paikassa ja kaikki menee hyvin loppuun asti [:)][:)][:)]

OMAA: Tulipas tänne kumminkin lisää näitä iloisia uutisia [:)][:)][:)]
Meikäläinen on ihan onnessaan muiden puolesta!!!!
Toivottavasti me muutkin saadaan pian se plussa!!!!!

PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/28/6

Bluerose,WAU ihanaa mahtavaa!!!Onnea <3
Liimaa ja tarrasukkia paaaaljon matkaan !![:D][:D][:D][:)][:)][:)]

Myy
,onnea sinne hurjasti myös!!! [:)][:D]

Aalto vissiin lähti liikkeelle,muut mukaan hoooop hop!!![:D]

apteekin testeillä tein clearblue ja first signal (herkällä ja tavallisella, toinen oli se kasetti)
muutes teille vuotelijoille tiedoksi, että minä vuotelin toisen raskauden kokonaan, on kuulema sen verran turpee kohdunnapukka että ihan jo koskettaessa tihkuttaa. hormoonit vielä enemmän lisää turpeisuutta ja vuotoa, ennustivat tosin että synnytys tulee ennenaikaisesti mutta sielläpä poika pysyi viikon yli lasketun, tosin tulikin sitten vauhdilla (1 tunti). joten ei ne tuhrut ja tipat aina merkitse keskenmennyttä tai ulkopuolista asukkia.
kaikille paljon onnea, taidan täällä vielä jonkun aikaa roikkua kuulostellen josko saa sitten muita mukaan tonne la 2011 puolelle
[:D][:)][:)][:)][:D]

Hei kaikille!

Itse kohtalaisen uutena kirjoittelijana päätin kanssa liittyä tähän yhteisöön. Jonkin verran olen jo tuolla ensi kertaa äidiksi yhteisössä jutellut. Täällä tuntuu olevan todella hyvä karma kun moni on nyt plussaillut! :D Paljon onnea heille! Toivottavasti itselläkin tärppäisi pian.

Ensimmäinen kierto e-pillereiden jälkeen olisi nyt meneillään ja kovasti jännittää, että joko nyt olisin raskaana, kun ei vaan menkkoja kuulu ja alavatsaa on kovasti nipistellyt (mikä on ihan uutta minulle). Tosin oletan nyt, että nipistelyt ovat johtuneet ihan vain tuosta pillereiden lopettamisesta.

Yhden negatiivisen testinkin olen jo pari viikkoa sitten kerinnyt tekemään ja ensi maanantaina taidan kokeilla onneani uudestaan.

bluerose iiiiiihhh,onnea paljon paljon ja toivotaan että siellä on kaikki kunnossa[:)][:)]

myy varovaiset onnittelut sinnekin päin[:)]

ihanaa,että tulee plussia taas,
jotenkin nousee usko että josko sitä joskus itellekin sitten[;)]
näin tänään tädin pienen palleroisen ekaa kertaa ja voi
herranjestas kun on soma vauva<3
ei ainakaan auta tähän vauvakuumeeseen yhtään[:D][:D]
kp.11/28/yk20

Huomenta,

voihan vesisade, olis saanut paistaa aurinko....

Bluerose ja myy77: OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSISTA [:)][:)]

Marica ja Mariia: tervetuloa mukaan [:)]

Yönsäde: täällä tosiaan suunnitellaan kovaa vauhtia häitä vaikka niihin on vielä aikaa[:D]
Heinäkuussa 2011 on tämä tärkeä päivä!!!
Onnea oviksen pongauksesta[:)] vaikkakin ei ne liiat kivut mukavia ole... Nyt sitten vaan toivotaan että tästä kierrosta
tärppäisi [:D]

Bandida: meillä on ollut puhetta naimisiin menosta jo pitkään, mies sitten viikonloppu aamuna siinä herätessä kosi kunnolla [:)]
Hääpäivä sovittiin heinäkuulle 2011 [:)]

Nyt työntekoon, plussatuulia kaikille!!!!!!!!!!!!!

Takaisin