joko nyt onnistaisi

onpas täällä ollut hiljaista!

Ja missä on yönsäde??? kukkuu, mitä kuuluu?? on jo ikävä [:)]

mk81 ja minnuska89:
kiinnittymisvuotoa, toivotaan niin! [:)]

bandida: pahoittelut negasta! [:(] mut toivotaan vielä plussaa sulle ku ei se tätikään oo saapunu [:)]

ihanainen:
pahoittelut jos se täti sinne kaahasi! [>:]

adara ja Kcatri: peukut nyt uuteen kiertoon!![:)]

wastis: pikaista tädin poistumista sinne! en osa sanoa hyytymistä mitään..niitähän tulee kun on tosi kova vuoto.
uuteen kiertoon peukut sulle!!![:)]

Omaan: ei uutta edelleenkään. Tätiä ei näy, plussaa ei kuulu. alkaa jo hermostuttamaan..no jospa se viikonpäästä plussa pärähtäis, toivon ainaki niiiin!! [:)]
tääl sato nyt illalla lunta [>:] ja huomisen päivän olin suunnitellu piha hommiksi, mut eipä tieten pystykkää pihaa laittaa kuntoon ku sato[>:]
no mut suunnitelmat uusiks sitte.

oikein mahtavaa vkloppua kaikille!! [:)]

Heipparallaa.

Tänään oli taas aamulla tullut vähän verta,siis ihan pieni määrä,eikä ollut mitään limaista verta vaan ihan normaalia,semmosta vaaleanpunaista.Eilen myös tuli mutta ihan peukalon pään kokoinen veriläntti ja tänään samankokoinen.Mitään kipuja ei ole missään,ei edes niitä oviskipujakaan vaikka 2pv:n päästä pitäs olla ovis.[:)] Saas nähä mitä on..[8|] Kertokaa jos teillä on ollut samanlaista..[:)]

pakko tulla hehkuttaan tänne.
Mun sisko on synnärillä<333
Vedet menny 5 aamulla, menny sitten puolen päivän aikaan sinne.
Sinne myös jäänyt.
Nyt en oo kuullu mitään koko päivänä,
on siskon miehen luuri ollu kiinni,että siellä varmaan on tapahtumaa.
Sen verran sen mies pisti viestiä yhden aikaan,että mitä ilmeisemmin
syntyy tän päivän aikana.
Kauheet jännärit täällä päällä[:D]
Ollaan siskon kanssa tosiaan oltu aina tosi läheiset.
Nyt tää rentoutuis kaverien kanssa ootellen uutisia.
Täytyy kattella sitten pääseekö sinne nyytin synnyttyä kyläilemään,
kun en yhtään tiedä.

[font="courier new"]heissan...

luulin tosiaan sen tädin viikko sit kadottamaan, noh joo kyl se katos, mutta olen koko viime pe asti (siis viikko sitten) vuotanut tihuttain, että en tiedä mitä on kysees, pientä nippailua olis, mutta en oo raskaustestiä tehnyt kun rahaa tulee vasta ensi viikon pe...ja olin lukevani että tihuttelua voi syntyä jos olis kohdunulkoinen raskaus [&:] no viikon odotan ja testaan...jos plussa, sitten pitänee vissiin ottaa lääkäriin yht. ja kysyä missä vika...vä'symystä on ja ärtyneisyyttä syistä joista normaalisti en ärsyyntyis...ei oikein muita oireita voi sanoa...ehkäpä menee ohi toivotaan että tiputtelu loppuu...

anteeksi oma päisyyteni...jotenkin masentava olo kun vaan tiputtelee [:'(]

täällä tämä valvoo edelleen...
jännään ja oottelen tietoja synnäriltä siskosta.
kauhea huoli on,miten pikkusisko jakselee...
taidan kohta mennä koittaa josko saisin unta,
on tää hienoa kun on niin levoton oottamisesta[:D][:D]

Kiitos kaikille oikein paljon myötätunnosta! Olen tässä kuukautisia odotellut nyt pari päivää, eivätkä ainakaan vielä ole alkaneet. Ovat olleet tosi säännölliset tähän asti. Jotenkin on sellanen olo, että nyt on tärpänny. Ainoa oire on, että rinnat tuntuvat erilaisilta. Tunnen itseni ihan kahjoksi kun jatkuvasti olen käpälöimässä rintojani. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että rinnat eivät tunnu enää niin erilaisilta. Nyt on semmonen tunne, että vaikka oliskin nyt tärpänny, niin tuskin jatkuu vaan käy niinkuin viime kerralla.

Ei ole vielä tutkittu mistä keskenmenot johtuvat, koska vasta kolmannen jälkeen pääsee tutkimuksiin. Lääkärit ovat pitkälti sitä mieltä, että matkassa on ollut vain huonoa tuuria. Mene ja tiedä. Tämä viimeinen keskenmeno oli niin varhainen, että kaikki eivät edes olisi huomanneet olevansa raskaana varsinkin jos kuukautiset ovat epäsäännölliset. Vuoto ei paljon poikennut tavallisista kuukautisista, ainoastaan runsaammat. Toinen keskenmeno oli myös varhainen, mutta raskaus oli paljon pitemmällä.

Vahva tunne on siitä, että on tärpännyt, mutta en jaksa usko raskauden jatkuvan, koska oireet ovat mielestäni ainakin tänään vähentyneet. Muita oireita ei ole kuin rinnat tuntuvat erilaisilta. En testaa vielä. Ajattelin testata vasta ens viikolla, jos kuukautisia ei kuulu.

tää on tätiytynyt,
tädin pieni pallero syntyi eilen 22.59.
Sain juuri ensimmäisen kuvan viestinä<3
Kaunis neiti on[:)]
Täällä hyvin onnellinen tuore täti.

Muita uutuuksia ei tänne oikein kuulu,
täti tekee poistumistaan ja yk 20 alkanut.
kp. 8/28

Heeeei kaikki!

Aivan uusi täällä, voiko vielä hypätä mukaan?
Kuinkahan monta tuntia olen eilen ja tänään käyttänyt kun olen kaikki ketjut melkein läpi lukenut :D
Mukavampaa kuin koulujuttujen vääntäminen :)

Oon 21v, mies 25v ja yritys vasta aluillaan, pillerit lopetin juuri, ja nyt tyhjennysvuoto lopuillaan.

Lasta yritetty silti ennenkin, noin puoli vuotta ilman tulosta.
Joten kyllä sitä vähän pelottaa, et koska oikein tulee onnistamaan.

Miehen kanssa muutto edessä 85 neliön kolmioon, joten pikkuinen on senkin puolesta jo otettu huomioon :D

Suuret halionnittelut tätiytymisestä Wastis!

Tulin vain kertomaan, että tästä kierrosta tuli sitten 23 päiväinen [:@][:@][:@]
Lauantaina alkoi vuoto ja kyllä vastaa ihan kunnon menkkoja. Ensin ajattelin, että voipi vaan olla iso läjä kiinnaria, mutta teinpä herkän testin (First Signal) ja ei tullut muuta kuin 5 tunnin päästä roskishaamu. Tiiän siis että noita ei 30 minuutin jälkeen saa tulkita, joten selkee nega on.

Sitä mä en vaan käsitä, miten mun satavarma 27 päivän kiertoni pomppaakin muutamassa kuukaudessa ihan päin seiniä. Ensin venähtää 29 päiväiseksi ja sitten lakoaa 23 päiväiseksi. YK 12 ja tekis mieli lyödä päätä seinään.

Masentuneena siis en nyt jaksa oikein innostua muusta kun tosta wastiksen uudesta perheenjäsenestä, tätiytymisessä on vaan jotain niin hienoa [:)]

Moikka pitkästä aikaa,

RONNY: Moikka rakas
Olitkin jo huhuillut [:)]
Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Niin täällä olen toivonut,että saisit sen plussan ja pian [:)][:)][:)]
Mutta niin kauanhan on toivoa,kun sitä perkelettä ei näy!!!!!!
Saisit nyt rakas ystävä sen plussan,ettei sinun tarvisi enään kauaa elää epätietoudessa!!!!!
Lisää peukutuksia lähtee täältä sinulle [:)][:)][:)][:)]
Voihan hyvin muru [:)]!!

MK81: Suuren suuret pahoittelut tädistä ja negasta [:(][:(]
Kyllä minä jo niin toivoin sinulle sitä plussaa!!!
Koitahan jaksaa *halaa*

BANDIDA: KIITOS SUURI puutarhatietoudesta [:)][:)]!!
Sulla onkin hienosti hallussa tuollaiset tiedot!!!
Nooh,rakkaan ukkoseni kommentit minun puiden leikkuu taidoista..Ihan hyvin olet hoitanut hommat.Ja tämäkin kommentti tuli vähän niinkuin kettuilemismielessä [;)][:D]
Sitten me vielä yhdessä leikeltiin loppuja oksia.rakas mies,kun halusi vähän näyttää vaimolleen,että miten se homma OIKEESTI etenee [;)][:D]
Tänä talvena oli rusakot syöneet noita omenapoiden alaoksia,kun oli niin runsasluminen talvi [&:].Onneksi olimme suojanneet verkoilla noiden nuorempien puiden runkoja,niin eivät rusakot saaneet vahingoitettua runkoja!!
SUURET PAHOITTELUT NEGASTA [:(][:(]
Kyllä sinulle niin sitä plussaa toivoin!!!!!!
Ymmärrän todella hyvin,että varmasti sinulle oli todella raskasta nähdä se nega siinä testissä *halaa*
Toivottavasti se nega vaikka siitä vielä plussaksi muuttuisi!!!!!
Koitahan jaksaa [:)][:)]

ADARA: Onnittelut tädin poistumisesta [:)][:)]
Nyt vaan sitten ahkerasti [8D][8D][8D][8D][8D][8D][;)][:D][:D]..tiedät kyllä [;)]

MINNUSKA: Jospa sinulla onkin ollut ovis aikaisemmin ja nyt sinulla olikin kyseessä kiinnittymisvuotoa [8|][:)]??Voisikohan se olla mahdollista??
Tai siis kaikkihan tässä elämässä voi olla mahdollista [;)]

KCATRI: Onnittelut sinullekin tädin poistumisesta [:)]!!
Nyt vaan sinäkin himokkaasti ja ahkerasti [8D][8D][8D][8D][8D][;)][:D]..tiedät kyllä [;)]

BLUEROSE: Oliko sinulla ihan normaalit kuukautiset?Eli normaali määrä vuotoa ja kesto normaalin pituinen?
Kyllähän monille naisille tulee kuukautiset,vaikka ovatkin raskaana ja siltikin raskaus sujuu normaalisti loppuun asti!
Toivottavasti sinulla nyt olisi kyseessä raskaus ja ihan siellä oikeassa paikassa [:)]
Peukkuja sinulle ihan hirveesti!!!!!!
Kannattaa varmaan aika pian tehdä se testi.Etkö sinä voisi viedä vaikka pissanäytettä huomenna neuvolaan?Saisit ainakin asialle heti vastauksen??!!

VASKILINTU: Peukkuja ihan hirveesti,että teillä on tärpännyt!!!!
Peukkuja peukkuja testaukseen [:)][:)]

WASTIS: Ihanaa..Suuremmoiset onnittelut tuoreelle tädille [:)][:)][:)]
Onnittelut myös sen toisen tädin poistumisesta [;)][:D]
Ja peukkuja nyt tähän uuteen kiertoon!!!!

MANGUE: Lämpimästi tervetuloa tänne meidän huippeen ja sekalaiseen joukkoomme keskustelemaan [:)][:)]!!
Tämä on oikein hyvä palsta ja täällä on mahtavia ihmisiä keskustelemassa [:)]
Toivottavasti vaan sinun käyntisi täällä jää lyhyeksi ja saat piankin sen plussan!!!!

OMAA: En ole millään kerennyt/jaksanut täällä käydä pitkään aikaan [:(]
Meillä tapahtui niin paljon kaikkea negatiivista asiaa,jotka veivät minulta ja mieheltä mehut.
Meidän toinen kaksosvasikoista kuoli,vaikka kuinka sitä hoidimme ohjeiden mukaan [:(].Se ei vaan jaksanut elää.Mulle on aina todella kova paikka,kun menetän jonkin eläimen,vaikka sellaisia tapahtumia tapahtuu pakostakin joka paikassa missä on eläimiä.

Sitten meidän Nelosella jatkui kuume viikon ja kova yskä ja häntä jouduin viedä lääkäriin 3 kertaa ennenkuin häneltä otettiin verikokeita ja pissanäyte.Vihdosta viimein hän sai antibioottikuurin ja nyt hän on vihdosta viimein terve..jee [:)]!!

Minulle itselleni tuli myös kova yskä ja ääni meni päiväksi.Ja mies varmaankin sitten nautti yhden päivän hiljaisesta vaimostaan [;)][:D][:D][:D]
No,äänen palattua puhetta on tullut senkin edestä [;)]
Nyt on ihan hyvä olotila.Eli hyvin lievää yskää enään.Kuumetta mulle ei edes tullutkaan ollenkaan.

Sessyä ei olla oikeestaan jaksettu yhtään harrastaa [&:]..Eipä ole suuria odotuksia tähänkään kiertoon.Tosin nyt musta vähän tuntuu,että ovis voisi ollakin vasta nyt tai huomenna.Tänään on aika paljon nippaillut nivusista.

Hei,arvatkaas mitä..Oltiin eilen pikaisesti käymässä miehen kanssa rantasaunalla.
Lämmitettiin sauna ja me käytiin uimassa järvessä [:)].Arvatkaas,että oliko kylmää vettä?
Keskiviikkona järvessä oli vielä jää ja eilen ei enään ollut jäätä.Eli vesi oli aika jäistä.
Ihana olotila tuli,kun pääsi ns."avantoon".
Tänään sitä varmaan jo jaksaa sessyilläkin [&o][8D][8D][;)]

NYT LÄHETÄN TEILLE KAIKILLE MILJUUNASTI PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28/6

Heippa naiset!!!!

Wastis: Oikein paljon onnea tuoreelle tädille [:)]

Manque: Tervetuloa, mukaan mahtuu kyllä [:)]

Yönsäde: Voi ei, teillä on taas sairasteltu [:(] onneksi olette jo kunnossa!!
             Olen todella pahoillani ettei yksi vasikoista selvinnyt[:(] *halaa*
             Kateellisena luin teidän rantasaunasta ja uimisesta, varmasti vesi on ollut kylmää
             mutta virkistävää [:D] itse en vielä uskaltaisi järveen...

Bandida: kyselit tuolla aiemmin miksi poistetaan toinen munajohdin.. eli se oli niin tulehtunut ja tukossa, että lääkäri totesi
            parhaimmaksi vaihtoehdoksi poistaa se kokonaan... se mistä syystä on mennyt niin huonoon kuntoon, ei ole tietoa..
            Mutta olen kyllä helpottunut, viime syksystä asti on ollut todella kivuliaita vatsa vaivoja, jonka takia olen joutunut
            olemaan sairaslomalla vähän väliä eikä lääkärit oikein tiennyt mistä ne johtuvat... olisiko syy nyt sit löytynyt tuosta
            tulehduksesta?!

Omaa: Oon viettänyt aivan ihanan viikonlopun [:)]
          Perjantaina oltiin kavereiden kanssa viettämässä iltaa pitkästä aikaa ja lauantaina mies sit pudotti "pommin"...
          Tätä tyttöä kosittiin [:D][:D] oon niin onnellinen [:D]

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!

wastis: onnea kovasti tädiksi pääsystä <3

manque: tervetuloa! ja toivottavasti pian tervemenoa odottajien puolelle...

Yönsäde: juuh menkat tuli viikkoa etukäteen ja olivat ihan normaali "vahvuset" ja kestivät normaalin pituisen ajan..sitten päivän tauko ja rupesin silleen pikkasen tiputtelee ja sellaist sekaist vuotoa..välil on ettei tuu kuin kerran päiväs ´pient tiputtelee, ei mitään runsaanpaa kyl ollenkaan, tämän viikon ajan...voisinhan mä sinne neuvolaan sen testin viedä...hmm...katselen nyt tässä...ehkä se menee ohi...niin ja paino on noussut nyt parin viikon aikana, kun sitä ennen se laski...hmm...ja en ole muuttanut tapojani, tai liikuntaa olen lisännyt, mut eihän sen pitäisi painoa nostaa [:D]

joku tuossa jollain sivulla kyseli mun pitkää kiertoani...tosiaan kävin tutkimuksissa ja kaikki olivat normaalit...ja en käyttänyt niitä mistä kaikki puhuvat, vaan täti tuli sitten itsekseen 2,5kk tauon jälkeen...jos ei olisi alkaneet sitten oltais kait kokeiltu lääkkeillä aloittaa vuotamine...tosiaan ei tänä päivänäkään tiedetä miksi oli nin pitkä tauko...mutta sen jälkeen on ollut ns. hyvin kk kerran kuussa :D

juuh..ei tässä muuta...

17/35/7

Yönsäde Niin,oli kyllä 21pv vähän sellaista kipua että olis ovis tullut pikaisesti käymään mutta sekin kipu vain oli hetken.[8|] Ja voihan se olla mahdollista että ovis on ollut aikasemminkin,eihän nuo laskurit aina pidä paikkansa,ainakaan mun kohdalla[:D] Toivotaan että olisi sitten sitä kiinnittymisvuotoa eikä mitään muuta[8|]Soitinkin eilen päivystyspolille ja kyselin että onkohan normaalia että tiputellu ihan vähän jo 3.päivää.Sanoivat siellä että jos vielä maanantainakin tiputtelee niin pitää ottaa yhteyttä meidän terveyskeskukseen ja varata aika että ne ottaisi jotain näytteitä yms.Ja katsoisi että mistä se johtuu yms.Eli jos huomenna vielä tiputtelee niin ei ku varaamaan aikaa..Eilen tuli kyllä yhtäkkiä ihmeen huono olo että yökkäsinkin kun tuntui kauhea palakurkussa ja meinasin joutaa jopa oksentamaan mutta meni hetken päästä ohi.[8|] Ja otan osaa siitä teidän vasikastanne..Ne ovat niin suloisia[:(][&:]Ja hyvä kuulla että teillä ollaan siellä jo parannuttu.[:)]

sussu onnea tulevalle rouvalle<3

ihanaa muuten miten hyvälle tuulelle voikaan tulla muiden uutisista.

Mä oottelen vaan että sisko pääsis kotio niin näkis pikkusen
muutenkin kuin kännyn kuvista.
Mutta kuvista jo nähny kuinka kaunis typy siellä onkaan.[:)]
Tänään käytiin äidin kanssa siivoomassa siskon ja sen miehen kämppä,
oikeen kunnolla puunattiin.[;)]
On sitten kiva kotiutua.
Ja tein lihapullia ja perunamuusia heille pakastimeenkin asti,
ja onpahan siskon miehellä syömistä kun kotona on.[;)]

Mutta nyt tää menee petiin,
josko sais nukuttua ens yönä kunnolla.
Unia !

Heissan leidit,

Nyt kun omien ajatustensa kanssa on enemmän sujut, niin voipi taas kirjoitella [:)]. Löi hyvin pohjalle tuo 23pv kierto... kuten varmasti ymmärrätte.

Tervetuloa mukaan uusille! Tänne mahtuu aina mukaan kuumeilemaan ja jakamaan naisen elämän ihania vivahteita. Ja toisin kuin muilla palstoilla, täällä ei tuomita tai väheksytä [:D][:D][:D]

Pahoittelut yönsäde teidän kaksosvasikan poismenosta. Aika harvinaisia nuo taitavat ollakin ja joskus luonto vaan hoitaa pois väsyneemmät yksilöt.

Ronnyn nega tuli kyllä yllätyksenä! Jokos kierto on alkanut?

Missäs on suosikkinimimerkkimme örkki? Mitä puuhaa hän? Entäs Tatjuska? Jokos elämä alkaisi paistaa teidänkin risukasaan pikkuhiljaa??

Minnuska89 kärsii siis samantyyppisistä välivuodoista kuin minäkin tässä kierrossa. Ei kuulosta kivalta ja kannattaa varmaan käydä tsekkaamassa, ettei ole mitään polyyppeja!

Itsellä tämä kuukautisvuoto on nyt lähdössä. 2 päivää rajua ja pari päivää varmaan nyt sitten tätä jälkitiputtelua. Kihveli sentään että teki mieli lauantaina ottaa vähän naista väkevämpää, mutta kuten isä on opettanut: Aina vaan juhlaan, ei koskaan v*tutukseen, muuten saisi olla koko ajan juomassa.

Sen olen päättänyt, että jos tänään loppuu kun seinään, niin huomenna aamulla testaan ja sitten saa luvan olla viimoinen testi pitkään aikaan.

MK81 Niin.Voi olla myös ehkä kiinnittymisvuotoa kun tunsin silloin perjantaina ikävän kivun ja sitten kun menin vessaan niin olikin tullut vähän verta.Ja eilenkin teki hieman pahaa ja oli kuvottava olo.Ja lauantaina illalla saunassa käydessäni join yhden mansikka light siiderin niin humps,se kolahti päähän vaikkei yleensä kolahda edes 3-4 siideriäkään.

Omaa: Täällä vähän meinaa huimata välillä.Vuoto loppui eilen että tänään aamulla ei ollut tiputellut enään verta.Välillä nipistelee vasemmasta kyljestä.Mutta jos sattuu että vuoto alkaisikin tänään niin sitten varaan ajan terveyskeskukseen että ottavat näytteitä yms.[:)]Tänään olis se oviskin muttei mitään oireita ole[8|]Eilen kuitenkin harrasteltiin sessyä illalla ennenkuin nukkumaan pistettiin.[:)] Eilen tuntui aamupäivällä että nännistä olisi tullut jotain nestettä kun tuntui sellainen märkä paidassa.Nännit on hieman kipeät.

Plussatuulia ++++++++++++++++

Takaisin