Moikka pitkästä aikaa,
RONNY: Moikka rakas

Olitkin jo huhuillut [:)]
Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Niin täällä olen toivonut,että saisit sen plussan ja pian [:)][:)][:)]
Mutta niin kauanhan on toivoa,kun sitä perkelettä ei näy!!!!!!
Saisit nyt rakas ystävä sen plussan,ettei sinun tarvisi enään kauaa elää epätietoudessa!!!!!
Lisää peukutuksia lähtee täältä sinulle [:)][:)][:)][:)]
Voihan hyvin muru [:)]!!
MK81: Suuren suuret pahoittelut tädistä ja negasta [:(][:(]
Kyllä minä jo niin toivoin sinulle sitä plussaa!!!
Koitahan jaksaa *halaa*
BANDIDA: KIITOS SUURI puutarhatietoudesta [:)][:)]!!
Sulla onkin hienosti hallussa tuollaiset tiedot!!!
Nooh,rakkaan ukkoseni kommentit minun puiden leikkuu taidoista..Ihan hyvin olet hoitanut hommat.Ja tämäkin kommentti tuli vähän niinkuin kettuilemismielessä [;)][:D]
Sitten me vielä yhdessä leikeltiin loppuja oksia.rakas mies,kun halusi vähän näyttää vaimolleen,että miten se homma OIKEESTI etenee [;)][:D]
Tänä talvena oli rusakot syöneet noita omenapoiden alaoksia,kun oli niin runsasluminen talvi [&:].Onneksi olimme suojanneet verkoilla noiden nuorempien puiden runkoja,niin eivät rusakot saaneet vahingoitettua runkoja!!
SUURET PAHOITTELUT NEGASTA [:(][:(]
Kyllä sinulle niin sitä plussaa toivoin!!!!!!
Ymmärrän todella hyvin,että varmasti sinulle oli todella raskasta nähdä se nega siinä testissä *halaa*
Toivottavasti se nega vaikka siitä vielä plussaksi muuttuisi!!!!!
Koitahan jaksaa [:)][:)]
ADARA: Onnittelut tädin poistumisesta [:)][:)]
Nyt vaan sitten ahkerasti [8D][8D][8D][8D][8D][8D][;)][:D][:D]..tiedät kyllä [;)]
MINNUSKA: Jospa sinulla onkin ollut ovis aikaisemmin ja nyt sinulla olikin kyseessä kiinnittymisvuotoa [8|][:)]??Voisikohan se olla mahdollista??
Tai siis kaikkihan tässä elämässä voi olla mahdollista [;)]
KCATRI: Onnittelut sinullekin tädin poistumisesta [:)]!!
Nyt vaan sinäkin himokkaasti ja ahkerasti [8D][8D][8D][8D][8D][;)][:D]..tiedät kyllä [;)]
BLUEROSE: Oliko sinulla ihan normaalit kuukautiset?Eli normaali määrä vuotoa ja kesto normaalin pituinen?
Kyllähän monille naisille tulee kuukautiset,vaikka ovatkin raskaana ja siltikin raskaus sujuu normaalisti loppuun asti!
Toivottavasti sinulla nyt olisi kyseessä raskaus ja ihan siellä oikeassa paikassa [:)]
Peukkuja sinulle ihan hirveesti!!!!!!
Kannattaa varmaan aika pian tehdä se testi.Etkö sinä voisi viedä vaikka pissanäytettä huomenna neuvolaan?Saisit ainakin asialle heti vastauksen??!!
VASKILINTU: Peukkuja ihan hirveesti,että teillä on tärpännyt!!!!
Peukkuja peukkuja testaukseen [:)][:)]
WASTIS: Ihanaa..Suuremmoiset onnittelut tuoreelle tädille [:)][:)][:)]
Onnittelut myös sen toisen tädin poistumisesta [;)][:D]
Ja peukkuja nyt tähän uuteen kiertoon!!!!
MANGUE: Lämpimästi tervetuloa tänne meidän huippeen ja sekalaiseen joukkoomme keskustelemaan [:)][:)]!!
Tämä on oikein hyvä palsta ja täällä on mahtavia ihmisiä keskustelemassa [:)]
Toivottavasti vaan sinun käyntisi täällä jää lyhyeksi ja saat piankin sen plussan!!!!
OMAA: En ole millään kerennyt/jaksanut täällä käydä pitkään aikaan [:(]
Meillä tapahtui niin paljon kaikkea negatiivista asiaa,jotka veivät minulta ja mieheltä mehut.
Meidän toinen kaksosvasikoista kuoli,vaikka kuinka sitä hoidimme ohjeiden mukaan [:(].Se ei vaan jaksanut elää.Mulle on aina todella kova paikka,kun menetän jonkin eläimen,vaikka sellaisia tapahtumia tapahtuu pakostakin joka paikassa missä on eläimiä.
Sitten meidän Nelosella jatkui kuume viikon ja kova yskä ja häntä jouduin viedä lääkäriin 3 kertaa ennenkuin häneltä otettiin verikokeita ja pissanäyte.Vihdosta viimein hän sai antibioottikuurin ja nyt hän on vihdosta viimein terve..jee [:)]!!
Minulle itselleni tuli myös kova yskä ja ääni meni päiväksi.Ja mies varmaankin sitten nautti yhden päivän hiljaisesta vaimostaan [;)][:D][:D][:D]
No,äänen palattua puhetta on tullut senkin edestä [;)]
Nyt on ihan hyvä olotila.Eli hyvin lievää yskää enään.Kuumetta mulle ei edes tullutkaan ollenkaan.
Sessyä ei olla oikeestaan jaksettu yhtään harrastaa [&:]..Eipä ole suuria odotuksia tähänkään kiertoon.Tosin nyt musta vähän tuntuu,että ovis voisi ollakin vasta nyt tai huomenna.Tänään on aika paljon nippaillut nivusista.
Hei,arvatkaas mitä..Oltiin eilen pikaisesti käymässä miehen kanssa rantasaunalla.
Lämmitettiin sauna ja me käytiin uimassa järvessä [:)].Arvatkaas,että oliko kylmää vettä?
Keskiviikkona järvessä oli vielä jää ja eilen ei enään ollut jäätä.Eli vesi oli aika jäistä.
Ihana olotila tuli,kun pääsi ns."avantoon".
Tänään sitä varmaan jo jaksaa sessyilläkin [&o][8D][8D][;)]
NYT LÄHETÄN TEILLE KAIKILLE MILJUUNASTI PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 16/28/6