joko nyt onnistaisi

noppa,varovaiset onnittelut MAHTAVAA,muut aallossa nyt mukaan!![:)][:D][;)]
Wastis,harmin paikka sinne kun täti tuli mutta eikös kuitenkin hyvä että tulivat ajallaan.?
Jos asiasta jotain positiivista etsii.[;)]

++++++++++++++++++++++++++++++

Huomenta!
Onnea Noppa, toivotaan että kaveri pysyy matkassa mukana! Itse mielenkiinnolla odottelen mitä tässä parin päivän aikana tulee tapahtumaan.....[:)]

Nopalle onnittelut!

Mipliksel olis sama laskettuaika pvm., jos nyt tärppäis, ku mullakin. Laskuri näyttäis tuota 9.1.2011. Mutt mä sanon, että se olis todellinen ihme, jos mä tulisin tältä kierrolta raskaaks. Minnuska89:n arvuuttelema päiväkään ei ole hassumpi - mulla on synttärit 17.1.2011.

Ja ei kun nenää niistämään.

Hei kaikki!
Me olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta viime kesästä asti. Jätin pillerit pois kesäkuun lopulla -09. Yhdet luomumenkat ehti olla ja heti tärppäsi ja olin onnesta sekaisin. Tämä ilo loppui kuitenkin lyhyeen. Epäilin itse, että jokin oli pielessä kun raskausoireet tuntuivat vähentyneen. Menin varhaisultraan yksityiselle luulllen olevani viikoilla 7+2. Ultarssa näkyi kuitenkin korkeintaan viikolla 5 oleva alkio. Sain vähän toivoa, koska hedelmöitys olisi hyvinkin voinut tapahtua myöhemmin. Viikon päästä oli uusi ultra, jossa todettiin raskauden menneen kesken[:(]. Minulle tehtiin lääkkeelline tyhjennys, joka oli kauhea kokemus.

Suru ja pettymys oli suunnaton! Yhdet kuukautiset ehti olla välissä ja olin taas raskaana. Tämäkin meni kesken, todella varhaisessa vaiheessa. Kuukautiset olivat 2 viikkoa myöhässä ja testi oli positiivinen. Aloin vuotamaan. Onneksi ei tarvinnut tehdä mitään, vaan alkio tuli kuukautisvuodon mukana pois. Tämänkin jotenkin aavistin.

Nyt olemmen yrittäneet tammikuusta asti raskautua uudelleen siinä onnistumatta. Vaikka me onnistuisimmekin, niin alkuraskautta varjostaa suuri pelko taas uudesta keskenmenosta. Viikon päästä pitäs alkaa menkat ja varmaan alkavatskin, sillä en usko olevani raskaana nytkään. Välillä on vain todella epätoivoinen olo. Ei minusta varmaan koskaan tule äitiä.

Onnea yritykselle kaikille!

Onneaonnea Noppa!Tulin niin iloiseksi sun puolesta![:)]

Muillakin jänniä hetkiä,plussatkaahan Nopan matkaan!Pidän peukkuja!

Toisilla taas täti kaahannut paikalle...Jaksamista ja intoa uuteen kiertoon!

Yönsäde:Teille nyt jo pikaista paranemista koko poppoolle!

Vaskilintu:Toivon teille pikaista onnea plussan ja oman pienokaisen merkeissä...

noppalle hirmusti onnea!!!!!

vaskilintu: Paljon voimia vastoinkäymisten kanssa!
Onko teillä jo aloitettu tutkimukset, miksi menee kesken?

vaskulintu, tsemppiä hirveesti! mä oon nyt neljättä kertaa raskaana vuoden sisään. kolme keskenmenoa siis reilun puolen vuoden sisällä, raskasta on ollut. nyt neljättä kertaa raskaana ja viikolla 11. hirveä tuska kokoajan pysyykö kyydissä vai ei. mutta olen omasta pussista maksanut kolme ultraa yksityisellä, jotta mielenrauha säilyisi. ensi viikolla olisi np-ultra ja toivon todella et kaikki olis hyvin. viimeksi siellä todettiin että sikiö oli kuollut jo n. 6 viikkoa aikaisemmin. en voi muuta sanoa kuin tsemppiä ja jaksamista, ja jos vaan rahapussi antaa periks niin käy seuraavan raskauden aikana ultrissa! ne ovat olleet mun henkireikä! voimiahalauksia!!

ja nopalle hirmu isot onnittelut!!!

Ihania uutisia täällä,

NOPPA: Sylintäydeltä ONNEA ONNEA ja vielä kerran ONNEA PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Mikä ihana yllätys teille tulikaan!!!!
Nyt lähetän teille iison kasan Enkeleitä ja tarrasukkia mukaan [:)][:)][:)]

BANDIDA: KIITOS SUURI [:)]
Täällä on nyt tilanne huomattavasti parempi [:)]
Voisiko sinulla kumminkin olla edes pieni mahdollisuus,että olisit raskaana?
Siis että onko se ihan satavarma,ettei sinulla ollut ovista?
Kovasti sinulle niin sitä plussaa toivon [:)][:)]
Mutta sitten minun on pakko sinulle sitä tätiä toivoa,jos sinulle sen on pakko tulla.

RONNY: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Meille nämä taudit tuo aina Esikko koulusta [&:].Ainakun hänen koulussaan on jokin pöpö liikkeellä,niin eiköhän se kohta ole meissä muissakin.Mutta pakkohan sitä on Esikon koulua käydä [;)][:D] ( huono juttu taas [&o])
Paranemisia myöskin teidän Poitsulle [:)]!!
Mikäs sinulla nyt on siellä tilanne?
Mulla on täällä kokoajan sinulle peukut pystyssä,että se plussa tulisi vielä [:)][:)]
Ja jotenkin mulla kutisee tuo vasen kainalo siihen malliin,että sinulle nyt se plussa tulee [:D]

WASTIS: Pahoittelut tädistä [:(]
Helvetin kotkottimen,kun piti sinne tulla [:@]
Piristyssäteitä sinne ja voimia uuteen kiertoon!!!!

ÖRKKI: KIITOS [:)]
Nämä sairasteluthan juuri ovat sitä lapsiperheen inhottavaa aikaa [&:]..Varsinkin meille vanhemmille,kun minä ainakin niin stressaan ja pelkään aina lasteni puolesta [&:]
Onneksi nyt tilanne on jo huomattavasti parempi!!
Sinäkin siellä kipeenä [&:]..Paljon paranemisia sinulle [:)]!!
P.S.Mun mies olisi onnellinen,jos mulla lähtisi ääni välillä ja pihisisin vain [;)][:D][:D]

SUSSU: KIITOS SUURI [:)]!!Lapset voivat jo paremmin!!!
Pahoittelut tuosta sinun ongelmastasi [:(],mutta ihanaa kumminkin kuulla,että toinen munanjohdin toimii ja ovulaatiokin tapahtuu [:)][:)]Ja ennenkaikkea on ihanaa,että sinulla on hyvät mahdollisuudet raskautua..jee [:)]!!
Ja onnittelut Etelänmatkasta!!!!Kumpa meikkiskin joskus pääsisi ulkomaille *haaveilee*
Ehkä sitten eläkeissä..toivoo hän [;)]

MIPLIS: KIITOS SUURI [:)]!!
Meidän läski-kissa makaa tuossa pöydällä ihan sikeenä [:D][:D]..Sen pitää aina ängetä sinne missä minäkin olen.Sit kun se venyttelee unissaan,niin se heittelee kaikki paperit tästä tietokonepöydältä alas.
Kyllä sulla nyt on tärpännyt [:)]..Mää peukutan sulle niin täpöillä,että pakko on [:)]

VASKILINTU: Suuret pahoittelut keskenmenoista [:(]
Kovasti sinulle nyt peukkuja,että kyytiläinen olisi matkassa ja pysyisikin ihan loppuun asti [:)]!!!

PAIPAPU: KIITOS SUURI [:)]
Täällä voidaan jo aikast hyvin!!
Sinulle ihanaa vointia [:)]!!

OMAA: Tuleepa sitä ihminen onnelliseksi,kun saa kuulla toisten plussauutisia [:)]
Vielä kerran suuremmoiset onnittelut NOPPA [:)]!!!
Meillä on tilanne rauhoittunut,mutten vielä uskalla täysillä tuulettaa ( karman laki pelottaa [;)] ).
Eli Kolmonen parani ja lääkärikään ei ole soittanut,joten eiköhän ne verikokeen tuloksetkin ole ok [:)]
Nelosella on vielä kuumetta,muttei korkeeta.Ja vointi on ihan hyvä.
Minä lähden nyt leikkaamaan omenapuiden,luumupuiden ja kirsikkapuiden oksia.Ihan siis viimetinkaan jää nääkin hommat,mutta kun ei ole aikaisemminkaan kerennyt [&:]
Ja en edes kunnolla noita hommia osaa edes tehdä,mutta yritän jotenkin leikellä/sahailla.
Kuulen sitten jälkikäteen miehen kommentit..lukekaa:marmatukset meikäläisen puutarhataidoista [:D][:D]

LISÄÄ RAKKAAT TYTÖT NÄITÄ ILOISIA PLUSSAUUTISIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 11/28/6

Varovaiset onnittelut nopalle!! Jospa plussa siitä vahvistuu... Jesseteippä ja tarrasukkia että papu pysyy mukana! Nythän munkin täytyy plussata perässä kun ollaan aloiteltu yrityskin samoihin aikoihin viime keväänä [:)]

Voimia vaskilinnulle, sulla on ollut kestämistä... Samaa mietin kuin Kaika että onko tutkittu miksi menee kesken? Kolmannen jälkeenhän ne taitaa ottaa julkisellekin tutkimuksiin [:(] Jotain apujahan siihenkin sitten on olemassa, riippuen toki syystä.

Pahoittelut wastikselle taas uudesta kierrosta... Onneks uuden tatskan saaminen ajoittui hyvään päivään, on muuta ja iloisempaa ajateltavaa [:)]

Sussu29:llä sitten vastustaa [:(] saako kysyä miksi munanjohdin poistetaan? Sorry jos oot jo sanonut, mut en nyt muista muuta kuin et kerroit meneväs tuohon tähystykseen... Eikä oo pakko kertoa jos on lilian tungettelevaa [;)] Onneksi toinen puoli toimii täpöllä, joten perheenlisäys on hyvinkin mahdollista vielä.

Miplis, sua nyt sitten jännätään seuraava viikko! [8D] mäkin toivon jo sun puolesta jos ite saisitkin pidettyä toivonkipinän aisoissa... Meidän kissa on samallai kajahtanut nyt tässä kevään yritellessä: Kun se pari kertaa pääsee käväseen pihalla niin joka ilta on ihan armoton huuto et nyt se ovi auki... Hiukan se käy hermoon kun tuolla kaverilla on vielä sellanen ihanan läpitunkeva ääni (kolli kun on). Toinen onneks ei osaa kunnolla naukua ja kuulostaa vaan hiljaiselta pululta kun kujertaa vieressä toisen henkisenä tukena [:D]

Yönsäde, kiitos plussatoivotuksista - ja tätitoivotuksista [;)] Kun nyt edes jompikumpi. Ei se oviksen poisjäänti ihan satavarma ole, mut en saanut tikkuihin kun harvakseltaan testailin muuta kuin hailakkaa haamua eli negaa... Eli kyllä se täti on todennäköisempi vieras [:'(] Heh, nauroin tuolle sun PS: tekstille, varmaan aika yleistä tuo et miehet saattais olla ihan tyytyväisiä jos vaimot / tyttöystävät joskus olis hiukan hiljaakin [8D] Ajattelen sut kirjoitustes perusteella puheliaaksi ja rempseäksi myös puheissas joten ei teillä varmaan ilman kurkkutautia hiljaista olekaan...
Mä voisin tulla sulle kaveriks leikkeleen niitä puita, haaveilen koko ajan isommasta pihasta jonen sais laittaa kaikenlaista kasvamaan ja jossa sais sitten pehertää menemään... Nytkin aina kun työnteolta kerkeän surffailen etsimässä sopivanhintaisia taloja [8D]

Tsemppiä, onnea ja voimia kaikille! Täällä olen päättänyt olla kotona huomisenkin. Edelleen pientä lämpöä ja nenä vuotaa ja ääni käheenä ja.... ei o kivaa.

kiitos kauheesti kaikille[:D]

Paipapu mul on sormet ja varpaat pystys et säki plussisit.
Ja tietysti et kaikki muutkin[:)]

Yösäde
hyvä että teillä jälleen aletaan paratua. Toivottavasti nyt ei iske kenellekkään teistä mitään pöpöä pitkään aikaan.

Bandida juu täytyy sunki nyt plussaa ku niin samoilla mennään[:D] tsemppii!

Kiitos kerran vielä teille kaikille[:D] Kyllä se viiva ihan selkee on vaikkei niin tumma kuin se toinen viiva. [:D][:)][:D] Aattelin tehä ylihuomen toisen testin.

Plussa tuulia++++++++++++++

Kuulen sitten jälkikäteen miehen kommentit..lukekaa:marmatukset meikäläisen puutarhataidoista

Oliko tässä kyse ihan oikeen puutarhan hoidosta vai "puutarhan hoidosta"[:D][:D][;)][;)][;)]
No joo- huono, mutta oli pakko laittaa[:D]
Tsempit Yönsäteelle sairastavien kanssa ja seuraavaan ovikseen!

noppa onnea ja tarrasukkia - muistan sut hyvin kun pitkän aikaa kirjoittelin tässä ketjussa keväällä, kesällä ja syksyllä...

Noppa:Mä plussasin ekasta hoitokerrasta ja nyt viikkoja jo 8+6..![;)] Koko ajan tietysti pieni pelko,meneekö kaikki hyvin,mutta kaksi kertaa on jo ultralla todettu,että siellä se pikkuinen on kyydissä!En vaan teistä malta kokonaan luopua...Nautihan onnen tunteesta!

Paipapu sori [8|] parempi näin päin[:D] Toivotaan et päästään molemmat loppuun asti nauttiin tästä[:D]

Kiva että osa muistaa mut tuolta viime keväältä[:D] Toivon niin että teilläkin onnistaisi pian ja kaikki menisi hyvin.

wastis: pahoittelut tädistä.[>:] sais jo kyl jäädä tulematta sinne! sä se et jaksa jäädä suremaan vaan uuteen kiertoon nokka pystyssä, ihanaa!! [:)] nyt täysillä peukutan sulle uuteen kiertoon tärppiä!!!

sussu29: pahoittelut "tuomiostasi". mut vielä on mahdollista raskautua. peukkuja sulle tulevaan!!

noppa: suuren suuret Onnittelut plussasta!!! [:D][:D] hienoa mahtavaa!!

örkille: pikaista paranemista!

vaskilintu: tervetuloa mukaan. pahoittelut keskenmenoista!
jospa seuraava pysyis loppuun asti kyydissä [:)] peukkuja ja jaksamista!

yönsäde: KIITOS taas!! [:)]
poitsu jo paranemaan päin, kuumeton tänään ollut mut nenä vuotaa ku hanasta vaan. saa nähä tuleeko parin päivän päästä uudestaa kuumetta, silloin se tietää korvatulehusta. mut toivottavasti ei.
hienoa et sielläkin kaikki jo melkeen terveenä!!
omaan tilaan ei uutta, tätiä ei näy, oloja ei oo. loppu viikosta vois kai taasen testata. [:o] en halua sitä yhtä viivaa siihen [>:]
onpas sinul jännä kainalo ku kutisee minun "plussasta" [:D][;)][:D]
mitäs omenapuun oksille pitää tehä? [:o]
me asutaa ny vuokral ja täälki pihas tönöttää omenapuita, mut ei oo tullu mieleenkää et niille pitäis tehä mitää [:D][&o] kyl nuist syksyl muutama kytynen omppu tuliki.
no joo mut tää tumpelo ei yhtää viherpeukku, toivottaa sulle niiiiiin paljon Onnea tähän kiertoon. nyt se plussa tulee sinne!!!

omaa:täti edelleen pysyy poissa täältä. [:-]

tsempit ja jaksamista kaikille!!
Lisää vaan +++++++++++++++++

Piti ihan supernopeeta tulla onnittelee Noppaa! PUSS. Täytyy jatkaa näitä pään päälle kerääntyvien stressipilvien (kouluhommista johtuvia) tuhoamista... siinä ei pienet pölypilvet tunnu missään.

Noppa: Valtavasti ONNEA!!!!

Vaskilintu: Voin kyllä kuvitella tunteesi koska itsekin olen kaksi kertaa ollut raskaana pienen ajan sisällä mutta ei ole vaan raskaudet jatkuneet. Mulla tosin on jo kaksi lasta ja siitä saan uskoa että kolmannenkin kerran vielä onnistun... nyt vaan toivutaan pidempään.

Ja en voi muuta sanoa kuin KIITOS KIITOS kaikille myötätunnosta!!! Nyt on taas hetken aikaa ollut parempi ja muutakin tapahtuu elämässä sellaista että vähän alkaa taas hymyilyttää.... Mua sanotaan kaveripiirissä nykyään melkoiseksi sissiksi ja mahtavaksi naiseksi kun jaksan kaiken tän jälkeen olla positiivinen ja iloinen. Tottakai surua on ja tuskaa, mutta elämässä onneksi niitä ilonaiheitakin.

Otetaans kaikki ilo irti enenevästä auringosta ja nappaillaan kaikki vuorollamme plussia jookos? Vuosi 2011 ei oo yhtään huonompi synnyttää, eihän?

Hyvää huomenta leidit ja sessyviikkoa [:)]

Itellä ei tosin sessyillä tänään eikä muutenkaan arkena kun se mies on siellä 77 kilsan päässä [:D]

Itellä on eilisestä tosi hyvä fiilis.. Sain tehtyä elokuva-analyysit (joita siis pakersin 2 viikkoo ja menetin hermoni triljoona kertaa) ja sit sain toukokuuks työharjottelupaikan! jee!!! elämä alkaa taas voittaa ja tuntuu et kevät masis meni jo [:D] kannatti ottaa iisisti tuossa alkukevät. kuukausi työharjottelua jää sit syksylle ELLEN sit saa hyväksluettua kuukautta mun entisestä vakkariduunista. Saas nähä saas nähä. [:)] Tänään olis sit ihan viimonen tentti tossa amitsussa. Että näin! [:D]

kaika, Aika paha läppä [:D] Mul on sit vissii huonohuumorintaju ku rupesin nauraa kovaa äänee tolle sun läpälle.. Kissaki katto ihan tyhmänä [:D]

örkki, parane pian.. [:)]

Bandida, Meilläkin oli sillo ku oli vielä 3 kissaa ni yks kissa samanlain et se ei osannu maukua.. [:D] Kyllä taas naurattu toi vertauskuva puluun [:)] Toi meiän kissa varmaan todella sekasin.. Se kävelee ympäriinsä ja naukuu :D Eilen tein niitä elokuva-analyysejä niin keskittyminen herpaantu jatkuvasti siihen ku tuo yks naukuili.. ehkä toi tosta kohta loppuu.. Kissalta on menny ihan ruokahaluki [&:] onneks se jotain edes syö.. mut niin joo näihin ihmisvauvva asioihin. Kiitos tsempityksistä, niitä nyt tarvitaan kun itse en uskalla toivoa mitään. niin monta kuukautta jo pettyny. Ehkä nyt ehkä nyt.. saas nähä vapun tienoilla! [:D]

Yönsäde, Kiitos. niinkuin tuossa bandidalle sanoin niin ylimääräsiä tsempityksiä mä tarviin kun itse en uskalla mitään toivoa.. [:D] hyvä että teillä alkaa lapset olemaan paranemaan päin. Elämä voittaa [:)]

Vaskilintu, Tervetuloa joukkoomme! tsemppiä todella paljon sinne, että enää ei tulisi yhtäkään keskenmenoa..

Nyt tää rupee valmistautuu ja lähtee lompsimaan koulua kohti. :)

<3:llä Miplis

Takaisin