Ihania uutisia täällä,
NOPPA: Sylintäydeltä ONNEA ONNEA ja vielä kerran ONNEA PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Mikä ihana yllätys teille tulikaan!!!!
Nyt lähetän teille iison kasan Enkeleitä ja tarrasukkia mukaan [:)][:)][:)]
BANDIDA: KIITOS SUURI [:)]
Täällä on nyt tilanne huomattavasti parempi [:)]
Voisiko sinulla kumminkin olla edes pieni mahdollisuus,että olisit raskaana?
Siis että onko se ihan satavarma,ettei sinulla ollut ovista?
Kovasti sinulle niin sitä plussaa toivon [:)][:)]
Mutta sitten minun on pakko sinulle sitä tätiä toivoa,jos sinulle sen on pakko tulla.
RONNY: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Meille nämä taudit tuo aina Esikko koulusta [&:].Ainakun hänen koulussaan on jokin pöpö liikkeellä,niin eiköhän se kohta ole meissä muissakin.Mutta pakkohan sitä on Esikon koulua käydä [;)][:D] ( huono juttu taas [&o])
Paranemisia myöskin teidän Poitsulle [:)]!!
Mikäs sinulla nyt on siellä tilanne?
Mulla on täällä kokoajan sinulle peukut pystyssä,että se plussa tulisi vielä [:)][:)]
Ja jotenkin mulla kutisee tuo vasen kainalo siihen malliin,että sinulle nyt se plussa tulee

[:D]
WASTIS: Pahoittelut tädistä [:(]
Helvetin kotkottimen,kun piti sinne tulla [:@]
Piristyssäteitä sinne ja voimia uuteen kiertoon!!!!
ÖRKKI: KIITOS [:)]
Nämä sairasteluthan juuri ovat sitä lapsiperheen inhottavaa aikaa [&:]..Varsinkin meille vanhemmille,kun minä ainakin niin stressaan ja pelkään aina lasteni puolesta [&:]
Onneksi nyt tilanne on jo huomattavasti parempi!!
Sinäkin siellä kipeenä [&:]..Paljon paranemisia sinulle [:)]!!
P.S.Mun mies olisi onnellinen,jos mulla lähtisi ääni välillä ja pihisisin vain [;)][:D][:D]
SUSSU: KIITOS SUURI [:)]!!Lapset voivat jo paremmin!!!
Pahoittelut tuosta sinun ongelmastasi [:(],mutta ihanaa kumminkin kuulla,että toinen munanjohdin toimii ja ovulaatiokin tapahtuu [:)][:)]Ja ennenkaikkea on ihanaa,että sinulla on hyvät mahdollisuudet raskautua..jee [:)]!!
Ja onnittelut Etelänmatkasta!!!!Kumpa meikkiskin joskus pääsisi ulkomaille *haaveilee*
Ehkä sitten eläkeissä..toivoo hän [;)]
MIPLIS: KIITOS SUURI [:)]!!
Meidän läski-kissa makaa tuossa pöydällä ihan sikeenä [:D][:D]..Sen pitää aina ängetä sinne missä minäkin olen.Sit kun se venyttelee unissaan,niin se heittelee kaikki paperit tästä tietokonepöydältä alas.
Kyllä sulla nyt on tärpännyt [:)]..Mää peukutan sulle niin täpöillä,että pakko on [:)]
VASKILINTU: Suuret pahoittelut keskenmenoista [:(]
Kovasti sinulle nyt peukkuja,että kyytiläinen olisi matkassa ja pysyisikin ihan loppuun asti [:)]!!!
PAIPAPU: KIITOS SUURI [:)]
Täällä voidaan jo aikast hyvin!!
Sinulle ihanaa vointia [:)]!!
OMAA: Tuleepa sitä ihminen onnelliseksi,kun saa kuulla toisten plussauutisia [:)]
Vielä kerran suuremmoiset onnittelut NOPPA [:)]!!!
Meillä on tilanne rauhoittunut,mutten vielä uskalla täysillä tuulettaa ( karman laki pelottaa [;)] ).
Eli Kolmonen parani ja lääkärikään ei ole soittanut,joten eiköhän ne verikokeen tuloksetkin ole ok [:)]
Nelosella on vielä kuumetta,muttei korkeeta.Ja vointi on ihan hyvä.
Minä lähden nyt leikkaamaan omenapuiden,luumupuiden ja kirsikkapuiden oksia.Ihan siis viimetinkaan jää nääkin hommat,mutta kun ei ole aikaisemminkaan kerennyt [&:]
Ja en edes kunnolla noita hommia osaa edes tehdä,mutta yritän jotenkin leikellä/sahailla.
Kuulen sitten jälkikäteen miehen kommentit..lukekaa:marmatukset meikäläisen puutarhataidoista [:D][:D]
LISÄÄ RAKKAAT TYTÖT NÄITÄ ILOISIA PLUSSAUUTISIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 11/28/6