joko nyt onnistaisi

Hyvää lauantaita,

...Heh..en voinut pysyä täältä tänään(kään) poissa [;)]
Vieraita alkaa tulemaan yhden jälkeen,joten kerkeempä äkkiä poiketa täällä [:D]

MK81: Onnittelut ensimmäisestä plussasta [;)][:)]
Täällä edelleen pidän sinulle peukkuja pystyssä,jotta roskisplussa muuttuisi vielä ihan oikeaksi plussaksi [:)][:)]!!!!!
KYLLÄ [:)]..Olemme mieheni kanssa maailman onnellisimpia,kun olemme saaneet näin monta ja ihanaa lasta!!!!Ja tuo eläinpolitiikkakin on täällä aika tarhamainen [;)][:D]
Mun Esikoisen synnytyksen kaameuteen vaikutti kaikista eniten TODELLA VITTUPÄÄ kätilö [:@],joka kannustuksen sijaan haukkui ( kyllä,kuulit oikein ) hän siis haukkui joka asiassa,kun synnytys ei sujunut ensisynnyttäjältä käsikirjojen mukaan [:@].
Ja myös tuo synnytys oli pitkä ja raskas eli 3 päivää sitä ensin käynnisteltiin osastolla ja sitten kun vihdosta viimein alkoi keinotekoiset poltot,niin niitä tuli tiuhaan kipeinä monta monen tuntia [&:].Kätilö ei edes uskonut,että olen kipeä eikä suostunut antamaan kipulääkettä.Jeps,ihana täti oli,jota voisin tänäpäivänä vähän "taputtaa" pääähän [;)]
Myös minun isäni kuoli syöpään silloin,kun olin raskaana,niin sekin teki vielä koko odotuksesta traumaattisen.
Lupasin itseleni,etten enään halua lapsia,mutta 10 vuoden päästä sitten mieli muuttui.Pelkopolilla kävin,kun odotin Kakkosta.Pelkäsin niin,että Esikoisen syntymä toistuu.
Onnekse ei toistunut..muiden lasten synnytykseto ovat olleet todella ihania kokemuksia [:)].Ja kätilöt aivan ihania [:)]!!
Huh..tulipas pitkä selostus [:D]

RONNY: KIITOS samoin Love [:)][:)]!!Määkin aina ilolla odotan,että saan lukea sinun kuulumisiasi..Ne ovat aina niin lutusia ja positiivisia kirjoituksia [:)][:)]
Heh..aivan,eli nyt siis oikeesti meikäläisellä pitäisi napata,jotta pysytään "vanhoissa tavoissa" kiinni [;)][:D][:D]
Ja toi sun heittos ei ollut yhtään huono vaan huippu [:D][:D]
Wau ja jee..Sulla on todella hyvä asenne..jee!!Siellä jo suunnittelet Kolmosta [:)][:)]
Niin sinulle peukutan,että nyt sulla tärppää [:)][:)][:)]
Sää tiedät varmasti,että elän ihan täpöillä täällä sinun mukanasi!!!
Yhdessä sitten jatketaan ihania odotusjuttuja Joulukuisissa [:D][:D][:D]
IHANAA..Pääsette miehesi kanssa kahden kylpylään..oi joi [8D][8D][8D][8D]
Kylpylässä ( porealtaassa ) laitatte sitten Jouluvauvan aluille [;)][8D][8D][:D]
Mikäs sen hienompaa sanoa lapselle,että sait poreitten keskellä alkusi [;)]

PAIPAPU: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Sinä olet kanssa niin ihana ihminen,että..*halaa*
Ei taida nämä minun menkkakipuja johtua mistään viisaasta syystä [8|]..tänään meinaten tuli ovistikkuun 2 VAHVAA VIIVAA heti,eli huomenna mulla onkin vasta ovis.
Ihmeellisiä kipuja tässä on nyt ollut,että taitaa noi kystat sittenkin taas kiusata..murr.
IHANAA,että saitte jo maanantaille ajan [:)][:)][:)][:)][:)]
Sinä tiedät rakas ystävä,että täällä peukutetaan sinulle/teille ihan täpöillä!!!!!!!!!!!!!
ONNEA PALJON MAANANTAILLE RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)][:)]
P.S.Mulla ei ole ikinä ollut raskausaikana tissit kipeenä eikä turvonneina.Vasta imetyksen alettua on rinnat ja nännit kipeytyneet ja tissit vaihtuneet Dolleiksi [;)][:D]
Pahoinvointi ja oksentelu sekä väsymys on mun oireita,jotka ovat joka raskaudessa vaivanneet.

CATJA85: Moikka rakas ystävä *halaa ja rutistaa kovasti*
Olen todella pahoillani teidän työtilanteesta [:(]..ja kaikesta muustakin!!!!
Sanani eivät riitä kertomaan sitä,mitä ajattelen!!!
Olet aina ajatuksissani ja kaipaan niin sinun hauskoja ja ihania juttujasi [:)][:)][:)]
Niin paljon teille toivon kaikkea hyvää!!!!!!!

MINNUSKA: Onnea uuteen asuntoon [:)]
Ja peukkuja testaukseen iso kasa!!!!!

OMAA: Tuossa jo Paipapulle kerroinkin,että tänään tuli ovistestiin 2 vahvaa viivaa eli ovis onkin vasta huomenna [8|].Outoa,että kivut ja limat olivat jo aikaisemmin,mutta pakkohan se on sitten uskoa tuohon testiin [;)]
Mutta pakko mennä..kohta tulee vieraat [:)][:)][:)][:)][:)]
Kaikki järjestelyt ovat hanskassa ja hanskat ties missä [;)]

MOI MOI MOI
JA LISÄÄ PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 15/28-33/5

Onnea dreamer!

Ihana kuulla, että tulitikullakin kaikki hyvin tähän mennessä!

Mahtavaa Paipapu ja onnea!

Ei voi olla totta Tatjuska... osanottoni!

Ite olen joskus tullut siihen tulokseen suru-uutisista, että niitä annetaan sellaisille, jotka kestävät ne. "Jumala ei koskaan anna raskaampaa taakkaa mitä jaksamme kantaa", sanotaan. Tämä on yksi teoria. Ja silti on ihmisiä, joiden sallitaan onnistuvan itsemurhissa. Elämä on monimutkikasta - niinkuin naisen elimistökin.

Tervetuloa joukkoon Dorothy Kiss!

Löytyykö jostain vertaisryhmiä "simppavikaisille"? Se vaan tuli mieleen tuosta kun MK81 puhui, että joutuisi tukemaan miestään, jos hänen simpoistaan vikaa löytyy. Että jos saa miehen jonkun toisenkin kanssa juttelemaan, niin vois helpottaa teidän elämää yleensäkin. Esimerkiksi Paipapun ja hänen miehensä kanssa näkisitte nelisin. (Vai miten pitkä välimatka teillä keskenään onkaan) Tai sitten joku toinen pariskunta, jos sellaista lähempää löytyy. Toisen ihmisen vertaistuki helpottaa, vaikka asiaa ei käsitelläkään samalla tavalla, mutta asia on sama. Mutta eihän sitä vielä tiedä, voihan olla, että MK81:n miehellä on kaikki hyvin. Vauva vaan antaa odottaa itseään "vähän aikaa".

Onnittelut Yönsäteen 2-vuotiaalle minultakin!

Niin, minulla on menossa taas tiputteluvuoto... vajaan viikonpäästä alkanee menkat ja kuudes yrityskierto alkaa. Aika menee yllättävän nopeaa. Siitä on jo kohta siis puolivuotta kun nuvaring jäi roskiin. Tärppiä sitten vaan odotellaan. Jos (vai pitäiskö positiivisesti sanoa kun) seuraavalla kierrolla tärppää, niin tän perheen jäsenet ovat 100% syntyneet tammikuussa [:D]

Kiitokset myös Ronny ja Yönsäde <3

Kaikki on varmasti hyvin ja gynen mukaan osa miehistä kärsii ohimenevästä siittiötuotannon vajaatoiminnasta jossain elämänsä vaiheessa... Hienoa on mielestäni se, että nykyajan hoidoilla tästäkin huolimatta vauvoja syntyy [:D]

Huomiselle testaukselle kaikki sormet ristissä! Tosin kaikki testit mitä on kaapissa on tätä 25MIU luokkaa... eli ei välttistä näytä vielä huomenkaan mitään.

mk81, tsemppiä testaukseen. mä sain kans kerran yhden roskisplussan, joka sitten osoittautui ihan oikeaksi plussaksi! peukut on pystyssä!!!!!

Huomenta leidit,

Ei tullut äitiä minusta - digitaalinen: Ei raskaana / Inte gravid.
Miehen vastaus: No höh.

YK 11 pärähtää käyntiin huomenna aamusta näillä tuntemuksilla ja nähtävästi minäkin sitten olen kehittänyt itselleni näitä välivuotoja.

Kyllä sinustakin MK81 vielä äiti tulee - vaikkei vielä tullut. Positiivisin mielin jatketaan matkaa, eiks niin?

Mulla tiputtelua joo, ja mietinkin just tänään, että missäköhän vaiheessa tää runsaammaks muuttuu. Joko nyt vedän ruksin kalenteriin, ja kierto jäiskin vain 25 päiväseks. No ehkä vielä odotan ja katselen. Edellisestäkä kierrosta en nyt ole satasen varma, että se olis ollut 32 päiväinen, saattoi olla 31:kin. No kunhan nyt jotenki tietää missä edes suunnilleen mennään.

Hellou.

Se ois nyt niinku päivä 46. Mulla on muutenkin tosi epäsäännöllinen kierto (32-36), joten ei ihan uskalla toivoa. Pettymys on aina vaan suurempi. Tein testin 32pv:nä, negatiivinen. Vaan eihän tuota tätiä näy. Neuvolassa on käyty, keskussairaalaan lähetettä odotellaan (tutkimuksiin). Neuvolatäti sano, että ens viikolla tehä testi ja sit ilmoitella jos oiski plussaa, eikä tartteis aloittaa tutkimuksia. Pitää odottaa vielä tiistaihin ennenku voi viedä labraan näytteen, on nimittäin yövuoroa. Ei jaksais odottaa. [8|]

Mies on jo varma, että nyt tärppäs. Itse en uskalla toivoa. Onhan nuita yrityskuukausia takana kohta jo 13. Ja pettymyksiä vähintään yhtä paljon. Aiemmin olen itse ollut varma, mies ei ole uskonut. Oikeassahan se on ollut.
Mutta viime yönä aloin vähän itsekin epäillä (vaikkei sais). Olin nimittäin yövuorossa (hoitokodissa jossa on vanhuksia ja yksi kissa) ja koko yön oli ihan mieletön huono olo. Hikoilin koko ajan ja voin pahoin. Koko yön oksetti. No joo, voihan se johtua väsymyksestä, mutta ei ole aiemmin ollut noin huono olo, enkä ole fyysisesti oksentanut. Piti käydä oksulla kun laitoin kissalle purkkiruokaa kuppiin. Se haju sai oksentamaan, ei ole aiemmin sitä tehnyt. Ja toinen kerta piti käydä, kun keitin kahvia. Kahvin haju sai taas huonon olon. Siis minulle, kahvin suurelle ystävälle! [&:]

Maha on todella turvoksissa, mutta rintoja ei arista eikä mahaan koske. Alaselkä on kipeänä, se on aina menkkojen aikaan. Ei sitä vaan uskalla toivoa (toistanko kenties itseäni)! Miehellekin valitan koko ajan, kun maha on turvoksissa ja sanon, että varmaan menkat kohta alkaa. Koko ajan etsin merkkejä tädin tulosta. Mies jo sanoi, että "niinhän niiden on pitänyt alkaa jo viimeiset kaksi viikkoa joka päivä, ei ne taida alkaa ollenkaan". Se etsii meille jo isompaa asuntoa. Kyllä me varmaan muutenkin mutetaan, vaikkei vauvaa tulisikaan, mutta tuntuu, että mies etsii sitä asuntoa siinä toivossa, että sinne kolme asukasta saadaan.

Noh, kohta tulee pikkuvirpojia, päiväni piristykset, pikkusiskoni lapset. Toivottelen kaikille oikein munarikasta ja plussatäytteistä pääsiäistä. [:)]

Vielä kerran iso kiitos kaikille tukijoille täällä, olette ihania. Ei ole onneksi ilmaantunut kipuja mutta raskausoireita on edelleen. Yritän silti olla toiveikas että huomisessa labrassa arvot olisi jo kääntyneet laskuun että sitä solumyrkkyä ei tarvittais.

MK81: Pahoittelut negasta :'(

Mä kommentoin ens kerralla paremmin, on oltu pari päivää reissussa ja oon täältä vähän hukassa...

örkki: Huomasin juuri että kummatkin meistä pääsee testaileen kohta..[:D][;)] Peukut pystyssä sinulle jos vaikka sattuisit saamaan +++++++++[:)]

Omaa: Mulla on kyllä sellainen tunne että joudun pettymään tulokseen..Arvaan jo että tulos on kuitenkin negatiivinen..Mutta kokeillaan silti varmuuden vuoksi..[8|]

Tatjuskalle voimia kovasti!

Tsemppaan Minnuska89 sun puolesta. Itselläni tihkuvuoto jo alkanut muutama päivä sitten, joten en usko, että minä tihkuineni olisin raskaana. Jospa seuraavalla kierrolla minäkin. Toivon ainakin, niinkuin joka kerta [;)]

Voi älkää olko pahoillanne! Tulee raskaus minunkin kohdalle sitten kun tulee...

Tatjuskalle toivon todella voimia ja usko, että sinulla on oikeasti täälläkin tukijoukkoja!

Leikin muuten äsken insinööriä ja avasin sen digitaalisen testin. Tiesittekö, että se perustuu kahden liuskatestin tuloksille, jotka luetaan sellaisten reikien kautta ja digitaalisesti siis muodostavat sitten liuskojen vahvuuden perusteella tuloksen! Loppujen lopuksi ylimääräinen neste imeytetään kalkkiin ja avot, siinä meillä testi.

örkki: No mulla itsellä oli 24.3 aamupäivällä pieni verinen tuhruvuoto ja se jäi sit siihen ja sit illalla samanapäivänä tuli kipuja ja ovulaatiosta oli silloin kulunu tasan viikko,en tiedä oliko kiinnittymiskipuja kun esikoista odotellessani mulla tuli ensin kipu ja sitten pieni vuoto ja sitten seuraavana päivänä eli 25.3 tuli menkkamaisia kipuja ja kesti sellasen 3pv ja meni ohi ja nytten ei ole mitään kipuja ollut..

Olipa jännä kuulla tutkimuksistasi MK81. Tietääpä sitten jotain siitäkin testistä.

Olen Minnuska89 kuullut, ettei kaikkien lasten odotusaika ole tuntunut samalta... voihan se olla, että sulla oli kiinnittymisvuotoa ja nyt tulee tärppi sitten. Toivotaan ainakin!

Hehe, oli kyllä mukava repiä se negatesti kappaleiksi [:D]
Ei vaiskaan... ensimmäisen kerran tajusin, että siitä pitäisi oikeasti ennen roskiin heittoa poistaa se patteri. Ja samalla päätin tehdä vähän syvempää tuttavuutta tämän testin kanssa.

Eipä tullutkaan täti vielä heti aamusta. Ootellaan ootellaan.

Hihii, MK81, oon ihan varma ettei täti sulle enää tuukkaan... [;)] Kiva kuulla että muillakin on samanlaisia harrastuksia, munkin on pitänyt pistää testejä (muiden vempaimien ohessa) palasiksi kun oon halunnu kattoa mitä ne on syönyt...

Ketäs muita täällä jännäilee näinä päivinä? Adara, Minnuska89, örkki? Ainakin Adaran oireet kuulosti LUPAAVILTA!

Täältä "ihme"uutisia... En edes kalenteria katsomatta tiijä mikä kp on menossa... (normaalisti siitä hyvinkin tietoinen, koko ajan) Jotenkin tuo viimeisin tädin tulo pisti niin vihaksi etten oo sen jälkeen enää edes seuraillut mitään - sen verran tiedän että yk12 on menossa ja jos tästä ei mitään tule, niin sitten miehenkin on lähdettävä sinne tutkimuksiin. Turha sitä enää on venyttää. En oo vieläkään päättänyt tikuttelenko tässä kierrossa, tai aloitanko niitä Terolutteja, pitäs varmaan kohta päättää [8D]

Kohtahan tuo allekirjoituksen laskuri kertoo mulle missä mennään, kjäh.

Bandida No minä täällä jännäilen,huomenna pitäisi testailla jo[:)]

Tervehdys kaikille[:D]
Nyt se mun kaveri sai viime viikolla tyttö vauvan[:D] Ootan innol et pääsen kattoon sitä jahka ne kotia pääsee.

Mullaki alkaa lähenee testaus päivät. Jos menkat tulee ni luulen sen tulevan lauantaina. Tää on nyt eka luonukierto terojen jälkeen eli saas nähä mitä tuleman pitää. Mul ei oo ollu mitään oireita yhtään mistään. Eli ei oo mitään hajuu voisinko olla raskaana. Mies sano eilen illal ihanasti et kyl sä varmaan oot raskaana[:D] saas nähä sit et oliko hän oikeessa. Ite oon aatellu kyl aikasemmin et tuskin tästä kierrosta mitään tulee.Noh nyt tulee vuos täyteen yritystä. Oikeestaan aamul huomasinki et tissit on tulos kipeeks.

No niin tytöt eiköhän kerätä plussat kansaan ja mennään joulukuisiin ja loput sit tammikuisiin[:D]

Takaisin