Viikonloppua naiset!
Noppa:Voi kun siellä samoilla ajatuksilla...Voimia!Ja toivottavasti saat apua!
Kcatri:Tsemppiä gynelle!Pidän peukkuja!
Minnuska19:Hienoa,että ovulaatio tuli hyödynnettyä![:D] Toivotaan,että kivut lupaa hyvää!Mulla alkaa aina turhan usein nuo menkkakivut,joten odotteluaika jää ärsyttävän lyhyeksi ja vaihtuu pettymykseen...[:-]
Yönsäde:Sovintoseksi paras seksi![:D] Kiitos kovasti sanoistas,mutta määrätietoisesti tekee täti tuloaan...No,tästä taas noustaan ja ollaan kuitenkin tyytyväisiä siihen,että saadaan apua!
MK81:Saitpa kannustavia uutisia gyneltä!Hieno juttu!Nyt vaan taas uudella uskolla![:)] Eikä sitä kiinnittymistä usein (kuulemma) edes tiedosta,että älähän nyt vielä heitä pyyhettä kehään!
Bandida:Hyvä,että sait kuitenkin lisätietoa tilanteeseen...Mulla myös PCO-tyyppiset munasarjat,mutta silti ovuloin lähes aina.Ylipaino kuulemma vaikuttaa siihen,ettei munasolu irtoa..?Onko sulla jotenki tutkittu ettei irtoa?No,toivotaan,että nyt on tärpänny,eikä sun tarvi koko asiaa enää miettiä![:)]
Bluerose:Välillä on hyvä puhdistaa ilmaa.Hyvä kun kaikki nyt hyvin!On taas riidan jälkeen intoa sinne makkariinkin![:)]
Tatjuska ja Tulitikku:Nauttikaahan olostanne!

Wastis:Pahoittelut negasta...Perästä tullaan...Huoh![:(]
Omaa:Pelkkiä menkkaoireita,mahaa juilii niin että tuntuu emättimes ja peräsuoles asti![:@] Ei mitään raskauteen viittaavaa,ei mitään mekkakipuja jääny pois,ihan samanlainen olo ku niin monilla aikaisemmilla kierroilla.Vuotoa odotellessa,tuo tukilääkitys siirtää...Testi pitäis kuulemma tehdä joka tapaukses,vuosi tai ei ja eilen olis saanu tehdä,mutta en uskalla...Liian monta kertaa se nega sinne pärähtäny ja jotenki tekee tästä siirtokerrasta niin lopullista.No,kyllä mä vielä rohkaistun!Ja nousen taas tästä mielentilasta,hoidot meni kuitenkin hyvin,joten ei muuta kun vähä huilia ja uuteen siirtoon sitte parin kierron päästä.En jaksa masentua,elämäs tapahtuu onneksi paljon hyviäkin asioita.Mutta kyllä tämäv vauvahaaveen kanssa alkaa epätoivo ja katkeruus silti nakertamaan.Olisiko jo pian meidänkin vuoro?No,nautitaan kevään tulosta ja tsempataan toisiamme!
Kaikille voimia ja plussatuulia!