joko nyt onnistaisi

Hui mitä jännitystä, Tatjuska!
Peukut ja varpaat pystyssä, että toinen voi hyvin ja kasvaa kohdussa !

tatjuska!!! voi jestas!! toivon todella et kaikki olis hyvin ja sulla olis siellä pieni matkalainen mukana!!! peukut on pystyssä!

kiitos kaikille onnitteluista ja kannustuksesta, sitä todella tarvitaan. Jotta munkaan elämä ei olisi liian helppoa huomasin vuotavani lauantaina...vuoto näyttää nyt loppuneen mutta en ole kyllä hirveen toiveikas tän raskauden suhteen. parin viikon päästä olis ultra. vituttaa, huolestuttaa, surettaa...

tatjuskalle IIIISOOOOT peukutukset ja muut sormet on sitten ristissä[:)]

tulitikku- toivon todella, että se on ollut ihan vaaratonta vuotoa. *voima hali*

olin sen lapsettomuusklinikan lääkärin kans yhteydessä ja se sanoi et vuodon syynä voi myös olla verenohennus lääke jota nyt joudun käyttämään. toivotaan näin. en haluaisi turhaan kärsiä tästä pahasta olosta [:D] paha olo ihan koko ajan.

tsemppiä teille kaikille tytsyille!!!!

Pitkästä aikaa taas. Lueskelen edelleen taustalla teidän juttuja ja kuulumisia!
Pakko oli kirjoittaa isot tsempit erityisesti Tatjuskalle, Wastikselle ja Tulitikulle. Toivoisi niin kovin, että teidän koettelemusten jälkeen onni saapuisi! Tatjuskalla hirmunen jännitysnäytelmä käynnissä! Tuohan on jo vähän kun elokuvista! Täälläkin jännätään ja toivotaan parasta!
Muita tietenkään unohtamatta, toivon kaikille paljon onnellisia uutisia!! [:)]

Mikäli joku muistaa minut(epäilen, niin hetken täällä olin kun en uskaltaunut kirjottamaan yrityksen ja keskenmenon aikoihin. Vasta tuon km jälkeen liityin ja me ei pidetty välikuukautisia ja siitä kierrosta tärppäsi, ehkä kiitos lääkäri tädin kun kävin kuukausi km jälkeen kohdunsuun muutosten takia kontrollissa(ollut syövän esiaste) ja bongasi oviksen), täällä on menossa tänään 31+3. Pelkoa on ollu täällä raskauden aikana riittämiin. Ensin paniikki ensimmäisen kolmanneksen ajan, sitten vuotoja ja "jäin kiinni" veriseulassa ja kiireellisenä rakenneultraan, kaksi kertaa. Epäiltiin vatsa- tai selkärankahalkiota ja kun ne poissuljettiin ultralla jäi vielä jäljelle vakava suomalainen perinnöllinen munuaissairaus.. Loppujen lopuksi noiden suhteen kaiken pitäisi olla ok. Tässä sen jälkeen on vielä neuvolantäti peloitellut liian vähäisellä lapsiveden määrällä ym huolta. Kovin kova ei ole tämä asukas enää liikkumaan, sekin aiheuttaa huolta. Tänään ollut erityisen hiljainen päivä. Ja kotidopplerilla jouduin reilu 20min etsimään sykettä. Paniikkihan siinä kerkesi tulla.

Ei tästä näin omaa napaa pitänyt tulla, kun piti tsempittää teitä naiset! Kun lähtee juttu rönsyämään niin se lähtee... [8|]

Heips kaikille pitkästä aikaa!
Oli pakko tulla toivottamaan Tatjuskalle tsempit!!
Toivottavasti pääsee lukemaan varmistuksen pian että siellä olisi sitkeä sissi masussa!![:)]

hurjaa kyllä tuo tatjuskan tilanne, voisi tehdä siitä jopa leffan! niin jännää on :D kuulostaa kyllä NIIIIIN hyvälle ;)

hellurei!
pikaan jotain vastailen..
en hetkeen ookkaa kirjoitellut, ja nyt pitää jotain laittaa ku niin jänniä hetkiä täällä...
tatjuska: hirveesti peukkuja että kohdussasi on asukki!!! aivan hulpee tilanne sinulla siellä![:)] jään jännämään ja toivomaan sinulle parasta!!

paipapu: kiitos suuri sanoistasi! pidän sulle peukkuja että pääset testailemaan plussaa! [:)] meillä testi päivät samat jos vaan tätiä ei ilmesty paikalle, marraskuisiin..eiks jeah?[:D]

yönsäde: voi että, plussaa sinulle toivoin vaikket itse siihen enää uskonutkaan. mut hyvä että täti jo pikkuhiljaa poistumassa sieltä niin pääset uuteen yritykseen, nyt sitten vaan maailman parasta joululahjaa tilaukseen [:D] osanottoni enosi vuoksi! [:(] kyllä aina tuossa tilanteessa muistaa olla taas onnellinen omista asioista, terveydestä ja lapsista.

mk81: onnea ovikseen!!toivottavsti nyt tärppäsi! [:)]

kaikille muillekkin peukut pystyssä!!! plussapuhureita!!

omaan ei uutta, ovistestailut jätin loppukierroksi pois, ei jaksa. ovista en niil saanu pongattua mut jospa se ois jossain välis ollut. vkloppuna pitäis tätin tulla jos on tullakseen. pitkä pitkä viikko siis eessä.

tatjuskalle ihan hirmusesti voimia,täälläkin pidetään jokasen raajan peukkuja pystyssä sulle !

tulitikulle toivon myös niin paljon että kyytiläinen pysyy kyydissä. Oot sen lapsen kyllä niin ansainnu[:)]

lyydia kyllähän mä sut ainakin muistan,oon roikkunu täällä kuitenkin jonkun vuoden verran jo[:'(][:D] Kiva kuulla että on kyytiläinen pysyny matkassa[:)] paljon peukutuksia sinnekin että kaikki sujuis hyvin loppuun asti.

ronny me mennään taas samoissa,täälläkin tätiä ootellaan viikonlopuksi[;)]7

omaa niin tosiaan täällä menossa kp 23 kera nippailujen, tarkistin ja viime kierrossa nippailut tuli kp 25. Eli täti sieltä tulossa...perkule[:@] Hajuakaan ei ole koska on ovis ollut,jos on ees ollut. Viime kierrossa oli kp 21. Tässä kierrossa olis jotain oireentynkää ollu kp 14,mutta tuskimpa vain. Jos sitten ens tädin jälkeen lekurin soittelis... täällä hieman masentuneet fiilikset,niin kuin aina kun tietää että se ämmä paholainen tulee...[:D]
kp 23/27(-32)

Negatiivistähän se testi näytti mutta ei elämä niihin kaadu[:)] toisen lapsen hankinta yritystä jatketaan edelleen iloisin mielin josko se jossain vaihees sitten onnistais[:)] mahassa tuntuu kyllä siltä että pitää paikkansa toi ovulaatio päivä.[:)]

Mä ihan varovaisesti laitan tänne ton tickerin... vuodot on loppu, ultranäkymän mukaan ei sisäistäkään vuotoa enää ja lääkärin kanssa puljasimme kalenteria ja testejä ja tulimme siihen johtopäätökseen että se vuoto ja kipu johtui kystasta, jonka jäljet näkyy edelleen oikeassa munasarjassa. Raskaus taas sen sijaan (viimeiset menkat 18.2) on niin alussa, vain 4vkon paikkeilla että se on ihan silkkaa sattumaa että se kysta puhkes samoihin aikoihin kun olin raskautunut ja ton testin tein sen vuodon takia säkällä hiukka etuajassa ja sain sen plussan... Näillä mennään kunnes toisin todistetaan. Kohdunulkoisesta ei toisin sanoen ole mitään todisteita. HCG on tänään 1740.

Ultrassa kohdussa näkyi sentin nesteontelo ja joku pieni jyvänen (meidän pikkuinenko?). Ensi viikon keskiviikkona kontrolloidaan hcg ja torstaina seuraava ultra...

Mä en tiedä mitä ajatella muuta ku että tissit on pinkeet, hammaspesu etoo ja vähän muutkin, alavatsalla pingottaa ja mieli on tietenkin herkkä.

Eli kai mä oon oikeesti RASKAANA!

Tatjuska... sä OOT RASKAANA!!! USKO POIS!!!! WUUUHHUUUUIIIIJEEE!!! :) :) :) :) :) :)

..nyt mä kyl ONNITTELEN SUA sydämeni pohjasta..! <3

Mahtavaa, Tatjuska! Raskaana kunnes toisin todistetaan... Onnea onnea onnea, ja tarraa ja liimaa että pikku jyvänen pysyis kyydissä loppuun asti. [:D]

Heippa!
Nopeasti tänne kommentoin,omat fiilikset ei niin kovin korkealla...Ihan hirveä flunssa ja menkkakivut alkaneet...Eli ei tainnut eka siirto onnistua...No,ei me tästä masennuta,onneksi jäi pikkuisia varastoon! Kaikkien teidän tilanteissa elän kuitenkin mukana!

Yönsäde:Onneksi (?) se täti löysi sitten vihdoin tiensä sun työ...Ja on jo kohta pois vaivoista!Pahoittelut enon poismenosta...Enos katselee nyt teitä pilven päältä,eikä enää joudu olemaan kipeä...Voimahalaus!

MK81:Mäkään en osannu käyttää tuota Donna-testiä! Ihan samat ongelmat,liikaa sylkeä,liian vähän sylkeä jne...Mä oon jo heittäny omani roskiin!

Noppa:Pahoittelut tädin tulosta!

Miplis:Tsemppiä elämänmuutoksiin!Toivottavasti oot jo päässy terkkarin puheille ja saanut sitä kautta apua!

Bandida:Tsemppiä piinaviikkoon!Ja hienoa,että arvot vaikuttavat olevan kohdillaan!

Tulitikku:Pidän kädet ristissä,että kaikki olisi masussa hyvin!Enkeleitä sinne!

Ronny:Voi kun olis kiva testailla yhdes se plussa!Täällä nyt vaan näyttää sen kans tosi heikolta...Mutta sulle sitten se plussa ainakin!

Wastis:Voimia!Ja toivotaan,että nippailut ei kertoisikaan tädistä...Jospa kuitenkin...

Minnuska19:Tsemppiä ovikseen!Kyllä se pikkukakkonenkin vielä antaa kuulua itsestään!

Tatjuska:JEEEEEE!!!!OOTHAN SÄ RASKAANA!Onnea ja enkeleitä ja tarroja ja liimaa ja...Pidän kädet ristissä että kaikki sujuu hyvin!

Omaa:Alkuun jo laitoinkin,että tätioireet on ollu jo tovin tosi vahvat,ei tunnu siltä,että eka siirto onnistu...En anna mielen nyt tästä painua,menihän hoidot muuten hyvin.Nyt on ainakin mahdollisuuksia saada jossain vaiheessa se oma pieni.

Kaikille plussaista meininkiä! +++++

Hyvää tiistaita,

TULITIKKU: Täällä on kaikki varpaat ja sormet pystyssä,että vuotosi johtuu tuosta lääkityskestä [:)]!!
Paljon enkeleitä ja peukutuksia matkan varrellesi,että kaikki sujuu hyvin loppuun asti!!!

MINNUSKA: Pahoittelut negasta [:(]
Ei muuta,kun tsemppiä uuteen kiertoon [:)]
Jeps,ja selitin viime viestissäni jälleen asiat liian sekaisin [&o][:D]..eli en tarkoittanutkaan,että sinulla jälleen täti olisi kylään tulossa [;)]
Sulehan nyt ei sitä tätiä tule moneen kuukauteen [;)]

TATJUSKA: SUUREMMOISET ONNITTELUT RASKAUDESTA [:)][:)][:)]!!!
Nyt roppakaupalla mukaan enkeleitä ja tarrasukkia,että raskautesi menee loppuun asti hyvin!!!

RONNY: KIITOS SUURI osanotosta *halaa*
Kyllä sitä erilailla aina suhtautuu omaan elämäänsä,kun tapahtuu näitä ikäviä kuolemantapauksia lähipiirissä/ystäväpiirissä [:(].
Ihan liian monissa hautajaisissa olen ollut vähän ajan sisään.Juuri syksyllä hautasin serkkuni,joka oli todella läheinen myöskin minulle [:(]
Silloin sitä aina ajattelee ja miettii,kuinka iloinen saa olla lapsistaan,miehestään ja kaikista läheisistä [:)][:)]
Mää lupaan nyt,että teilaan tämän peevelin akan nyt totaalisesti [;)][:'(]..minä en sitä sinne enään päästä..ni kerta [:)]
Niin sinulle sitä plussaa toivon [:)][:)]!!!

PAIPAPU: KIITOS SUURI osanotoista *halaa*
Siitä saa olla todella onnellinen,että enon tuskat loppui.Hänellä meni kokonaan liikuntakyky,syömiskyky,hengityskyky..vain ajatus toimi täysin loppuun asti.Kamalampaa sairautta en tunne [:(]
Voi ei,että sinulla on siellä flunssa [&:]..Kovasti paranemisia [:)]!!
Mutta voisiko nuo menkkakivut kumminkin johtua vaikka siitä pikkuisesta??
Sydämestäni sitä niin teille toivon,että kyseessä olisi raskauden aiheuttamaa menkkakipuilua!!!!!!
PEUKKUJA PEUKKUJA LOPPUUN ASTI!!!!

OMAA: No tänne ei mitään uutta ihmeempää [;)]
Tätiä täällä yritän karkottaa eläimen raivolla ja sitten meinaan kyllä sen teilata lopullisesti,ettei se akanketale tule enään meitä ketään kiusaamaan [;)][:D]
Eilen kävin tilaamassa kukkalaitteen.Itku tuli kukkakaupassa,kun valitsin kukkasia.
Itse meinaan kirjoittaa muistovärssyn.Olen jokaisen ystäväni tai sukualaiseni muistokirjoitukseen tai kukkalaitteeseen tehnyt oman muistokirjoitukseni.Se tuntuu jotenkin läheisemmältä.

LISÄÄ TYTÖT NIITÄ PLUSSAUUTISIA..JEE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 4/28-33/5

Palsta on hieman vilkastunut! Hienoa [:)]

Mä en vielä luovuta sun suhteen Paipapu! Useat raskautuneet raportoivat saaneensa flunssan-tyyppisiä oireita alkuraskaudesta, kun elimistö alentaa vastustuskykyä vastaanottaessaan pienokaista [:D][:D]

Ja Tatjuska on kyllä tehnyt sellasen taistelutarinan, että tuo ei voi muuta kuin päättyä hyvin!!! Onnittelut raskautumisesta!!!

Oma napa: Venyvät limat edelleen. Oviksesta siis jo 2 päivää. Donna on ollut tämän kierron susi-vempele, mutta yritetään yritetään... Nyt on nämä jännäripäivät menossa, ehkä jo ensiviikon perjantaina meitsikin pääsee innostuksissaan testailemaan joko herkällä rupeaisi näkymään kummia. Mies näki ennenunenkin toissayönä, että meille syntyy pieni ja kuulemma erittäin kaunis tyttö [;)]

Tatjuska- kaikkien peukutukset auttoi ja sä olet raskaana,niin raskaana[:)]
ONNEA Tatjuska!!![:)][:)]

Yönsäteelle halit ja woimia!!!!

Tatjuska suuren suuret onnittelut sulle. Täältäkin lähetetään sinne kasa tarrasukkia[:D]

Sori oma napasuuteni mut en nyt millään jaksa alkaa selaan kaikkia tekstejä läpi mutta kovasti tsemppii kaikille[:)]

Mä soitin eilen neuvolan hoitajalle ja kysyin kannattaako mun mennä gynelle kysyyn niitä ovulaatio lääkkeitä. Mutta se täti siellä sano et kertoo mun tilanteen niiden lääkärille ja sit se ottaa muhun yhteyttä huomen tai sit mä soitan sinne torstaina. Voi olla et se määrää mulle puhelimes jotain tai sit meen paikan päälle tai sit se laittaa lähetteen erikoislääkärille. Eli saa ny nähä mitä tuleman pitää. Ei ilmeisesti noi keltarauhashormoonit käynnistäny mun ovista.[&:]
Niin kovasti jo toivoisin omaa vauvaa. Taas on tullu paljo tuttui tietoon ketkä on tullu raskaaks.

Takaisin