joko nyt onnistaisi

Tulitikku: Ihana uutinen! Onnea kovasti ja tarrasukkia

Tsemppiä muillekin, plussatuulia tasapuolisesti! [:)]

Sessyviikkoa,

TULITIKKU: JEE JEE..Sää teit sen *halaa'
SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!!
Rutkasti lähetän sinulle mukaan tarrasukkia sekä enkeleitä!!!!!

TATJUSKA: Kuinka siellä voidaan [:)]??
Todella inhottava tuo sinun tilanteesi [&:]
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin!!!

MIMMI83: Moikka ja tervetuloa takaisin [:)]
KIITOS [:)]!!
Mulla oli tämä kierto ihan ihmeellinen tuon oviksen kannalta [8|]
Yleensä olen hyvinkin tiennyt oviksen,kun mulla on muutaman päivän kestävät kivut sekä limoittelut.
Nyt alkoi limoittelut jo kp13 ja sitten loppui.Ja taas alkoi limoittelut uudestaan joskus kp17 tietämillä ja loppui.Kerran oli vain yksi suuri kipu aamulla.
Eli voi hyvinkin olla,ettei tässä kierrossa edes ollut ovista??
En usko,että testasin liian aikaisin.Odottelen tätiä kohta tulevaksi [:'(]
ONNEA sinulle oviksen bongauksesta [:)]
Mutta SUURET PAHOITTELUT siitä perkeleestä,jota tännekin "odotetaan" [:(]
Mutta onneksi sinulla on noin positiivinen asenne,niin se auttaa!!!
Paljon peukkuja tähän kiertoon!!!!

OMAA: Tulin taas niin iloiseksi,kun TULITIKKU oli saanut plussan [:)][:)][:)]
Toivottavasti hänellä menee kaikki hyvin loppuun asti!!!
Täällä "odotetaan" edelleen tätiä.Etovaa oloa on päivisin ja välillä sattuu nivusiin.Molemmat ovat varma merkki tädin tulosta.Tulis nyt se äkkiä..tämä odottelu on kaikista paskinta [:@].Kumminkin kun tiedän,etten raskaana voi olla.
Clearbluen testi,kun on TOSI VARMA testi!!!

Jeps,mutta nyt ulostaudun [:)]..
Ilma ei ole nyt kaikista hienoin..plussa-asteita on,mutta tuuli on kova..hrr.

PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 32/28-30/4

Heissan kaikille teille!

Mutta erityisesti tulitikku- ONNITTELUT!!
Oli todellakin ihanaa lukea plussastanne ja siihen päälle vielä avusta, jota saat, jotta vauva pysyisi loppuun saakka matkassa[:D][:D]
Kerrassaan ihanaa!
Vahvistaa vain käsitystä, että lääkäriin kannattaa mennä ennemmin kuin myöhemmin!
Onnittelut vielä kerran!

Yönsäde: Mä uskon vielä sun plussan mahdollisuuteen- vaikka sitten sun puolesta!
Peukut on täällä vielä pystyssä!

Tatjuska: Koska sulla olikaan se lääkäri? Toivon, että saat tilanteesta nopeesti selon.

wastis: Oliko sullakin seuraavaksi vuorossa lekuriin meno?

++++++++++++++tuulia puuh puuh!

Tulitikku suuren suuret onnittelut plussasta!! Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan.

Mulla pitäs viimeistään su alkaa menkat jos alkaa. Kovasti toivon et se täti jäis nyt tulematta!

Tsemppii kaikille kilokaupalla+++++++++++++++

Heippa tännekin palstalle pitkästä aikaa!

Ajattelin käydä kurkkaamassa ketä kaikki täällä vielä on ja huomasin surukseni [&o]että muutamia sellaisiakin vielä yrittämässä jotka olivat silloin kun itsekin tänne kirjoittelin.

Joka tapauksessa tsemppiä ja plussatuulia kaikille yrittäville ja toivottavasti pian tärppää ja pysyy matkassa loppuun saakka!

Mä ohitin itse lasketun päivän eilen ja nyt oottelen vain että koska meidän vauveli suostuis syntymään eli viikkoja 40+1.

tulitikku tais olla viime kesänä täällä samaan aikaan ja onnea plussasta!!!

Tulitikku,ihanaa onnea plussasta huuurrrrjan paljon!!![:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde,
mä myös uskon sun puolesta että plussaat!![;)][;)]

Ihanaa päivänjatkoa kaikille!!
++++++++++++++++++++

Moikka jälleen,

KAIKA: KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)]!!
On se hyvä,että joku uskoo mun plussan mahdollisuuteen,kun itse en yhtään usko [;)]
Ehkäpä sitten ensi kierrolla?
Voihan hyvin [:)]!!

NOPPA: Ei sulle mitään tätiä enään tule [:)][:)]!!!
Sinä nappaat nyt sen plussan Tulitikun tapaan [:)]
Peukkuja peukkuja!!!!

JAAMARIA: Lähetän sulle ison kasan suppareita..otappa koppi [;)][:D]
Toivottavasti pian pääset tositoimiin ja kaikki menee hyvin [:)]!!
Saanko udella,että onko kyseessä ensimmäinen lapsi vai onko teillä entuudestaan lapsia?
Voihan hyvin [:)]!!!

GINESSA: KIITOS SUURI [:)]!!
Toivottavasti minä nyt joskus tässä plussaan [:)]
On se vaan ihanaa,että te jaksatte täällä elää meidän jännityksessä mukana ja tsempata niin ihanasti [:)][:)]
Voihan hyvin [:)]!!

OMAA: Käytiin kaupungilla asioilla ja melkein meinasin käydä apteekissa [&o]..no,onneksi en käynyt.Enhän minä nyt edes voi olla raskaana,kun maanantain testi sen niin hyvin jo näytti.Tuo Clearbluen testihän voi näyttää jo 4 päivää ennen oletettuja menkkoja raskauden.Ja mulla oli maanantaina jo kp30 ja ihan selvä "ei raskaana" tuli näyttöön [&:].
Pahaolo jatkuu,mutta kuten olen aiemmin maininnutkin,niin se on normia mulla ennen tätiä.
Tää tädin odottelu on jotenkin hermoja vievää aikaa [:@]

PLUSSATUULIA TEILLE MUILLE LÄHETÄN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 32/28-30/4

Tulitikku: ONNEA ONNEA!!!

Mä menin noiden kovien kipujen takia sitten jo tänään sinne gynelle. Ja hyvä oli saada mieltä huojennettua. Diagnoosi: Puhjennut munarakkula munasarjoissa eli verenvuoto sinne on aiheuttanut kivun ja pitäisi olla jo voitonpuolella. Kivut on vähän hellittäneet ja vuoto on tänään hiipunut ruskeaksi ja lääkäri sanoi että sitä tuskin paljon enää tulee kun kohdun limakalvo oli niin ohut.

Eli mulla tääkin oli vaan huonoa tuuria ja kropan toipumattomuutta keskenmenon jälkeen edelleen. Jos tää nyt menee näin ohi niinku odotettavissa on niin hommat jatkuu taas tästä eteenpäin ennallaan. Ja mulla sen mukaan kp 4/ihan sekaisin/yk 5 starttaa.

Olen ilmeisesti liian stressaantunutkin näistä kiertohäiriöistä ja työjutuista ja kaikesta eli nyt pitäis unohtaa kaikki ikävä, yrittää vähän vähemmän ja antaa luonnon hoitaa loput. Meille raskaus saa tästä eteenpäin tulla kun se on tarkoitettu. Eiköhän tässä kesään mennessä saada jo niitä hyviäkin uutisia.

Plussatuulia kaikille!!!

Onpas mukava kuulla Tulitikun onnistumistarina! Ihanaa [:)]

Toisaalta muiden, varsinkin Tatjuskan ongelmat taas harmittaa suuresti [:@]

Meillä tämä yk10 on lähtenyt rauhallisesti alkukankeuksien jälkeen käyntiin. Pikkasen jotain kramppia pistää liikenteeseen ja ovislimat on taas vaihteeksi ilmestyneet, mutta muuten oon saanut itseni rauhoitettua tähän luonnolliseen yritykseen. Ehkäpä tätä rauhoitusta helpottaa se, että yhtään "me vaan pamahdettiin paksuksi"-viestiä ei ystäväpiiristä ole tällä viikolla tullut (heheehee).... vaikka omien korvien välissä siihenkin reagointi on [;)] Ehkä se on tää aurinko, kun tuo hymyn huulille!

MK81: Meilläkin siis tavallaan starttaa jo yk9, koska yritys on aloitettu heinäkuussa, yks keskenmenoon päättynyt raskaus siis välissä. Kai se kaikki aika alusta lasketaan kun ei ole vauvaa eikä raskautta aluillaan... äkkiä se vuosikin vaan menee eikä oo paljon helpotusta näkyny. Mutta kyllä me ton auringon voimalla tästä noustaan ja vielä plussataan :) :)

heippa hei!
Mulla jotenki menny usko tähän kiertoon. Ei oo muuta ku menkka oireita mitkä mieskin huomaa[&o]
tää on vissiinkin meijän yk 6 mut ens kuus tulee vuos täyteen ku lähettiin yrittää (tai koko ajan ollaan yritetty mut menkat pitäny vähä omaa taukoo). Meil on jo tunne et se ei tuu koskaan. Mäki oon kuitenki vast 22 ja meis 23 mut eihän se ikää kato! paska fiilis ja tää räkäkään ei tajuu ku lisääntyy vaan!![:@] prkl!!

Noh kai sitä pitää vähä piristyy ku töihin pitää lähtee.
Onnee kaikille ja ++++++++++++ tuulta

Täällä on menossa kp 70/44-58 ja raskaustesti näyttää negaa. Toissa aamuna oli pahoinvointia ja lonkkia on vihlonut muutamana päivänä. Miten kauan kuukautisia pitää/ kannattaa odottaa ennenkuin voi ottaa yhteyttä lääkäriin? Mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen ollut kolmet kuukautiset seitsemän kuukauden aikana... Rupeaa jo kyrsimään... Tulis edes täti jos ei kerran vauvaa... Onko kenelläkään ollut tilannetta, että testit olis näyttäneet väärin ja olisittekin oikeesti raskaana? Ite oon tehnyt kolmen viikon sisällä jo 3 testiä (Apteekin raskaustesti) ja kaikki näyttäneet negaa, viimeisin tänä aamuna. Missä vika?! Yritän olla stressamatta, että kuukautiset saisivat kyllä tulla jos ovat tullakseen...

Moikka Kcatri,

Sulla on hyvät hermot, kun oot noinkin kauan jaksanut odottaa mensuja! Jääkö sulta jokatoinen kuukausi menkat siis väliin? Eli voihan olla, että ovuloit vaan toiselta puolelta? Silloinhan voisi olla, että ovuloisit nyt kun vihloo ja jne?

Kantsii varmaan käydä gynellä ihan vaan perustsekissä, niin saat selvyyttä [:)] Ei se ainakaan mitään vahingoita.

Ja tsemiä yritykseen! Jos se oliskin vaikka plussa!!!

Moikka,

NOPPA: Älä vielä lannistu!!
Kyllähän menkkaoireetkin voivat olla merkki raskaudesta!!!
Täällä peukutetaan täysillä sinun puolestasi [:)][:)]!!!

TATJUSKA: Sinulle paljon positiivista energiaa lähetän [:)]!!
Pidetään peukkuja,että tällä kierrolla onnistaa!!!
Toi voi olla ihan hyvä juttu,että otatte miehesi kanssa nyt vähän rauhallisemmin nämä vauvajutut!!!

KCATRI: Pahoittelut negoista ja ylipitkästä kierrosta [:(]
Sinuna minä ainakin soittaisin gynelle ja tilaisin ajan!!
Eihän noin pitkät kierrot ole mitään normaaleja.Ei kai raskauskaan voi alkaa niin hyvin,jos kierrot venyvät noin pitkiksi?
Tilaappa aika,niin gynen näkee mikä sinulla on tilanne siellä.
Ehkä saat sitten jotain hormonilääkitystä,jolla tuota kiertoa lyhennetään?
Mulla itselläni ei ole kokemusta siitä,että testit näyttää negaa ja silti olisi raskaana.
Kuullut olen kyllä,että joillakin on käynyt niin,että testit näyttää negaa ja vasta rv6 jälkeen plussaa.
Peukkuja sinulle,että saat pian apua [:)]!!!

OMAA: Ei ole vieläkään täti tullut [:@]
Huonoo tekee,mutta en edes ajattelekaan raskauden mahdollisuutta.Enkä edes osta mitään testejä enään.
Ihana ilma ulkona [8D]..Lähdetään lapsien kanssa jälleen pystyttään nuotio ja otetaan makkarat mukaan [8D]
Eikös tuo ruoka aina auta stressiin ja vetutukseen [;)][:D][:D]

PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN

Yönsäde kp 33/28-30/4

Yönsäde: Yönsädettä lainatakseni:" joillakin on käynyt niin,että testit näyttää negaa ja vasta rv6 jälkeen plussaa."[;)][;)]

nonni,taas jos tännekin jotain kommentois.
Oon ihan tarkotuksella vähentänyt täällä hillumista, jos vaikka onnistuis vähentämään stressaamista ja miettimistä näissä raskautumis asioissa[;)]

tatjuska ompa sun tilanne kehno,paljon voimia sinne[:)]

tulitikku paaaaaljon onnea ja vielä enemmän pienien ihmisten ihmisliimaa jotta pikkuinen jaksaa pysyä kyydissä onnellisesti loppuun saakka[:)]

kaika en oo lekuria vielä soitellut. Päätin pitää nyt pienen hengähdystauon,ens kierrossa vois soitella sitten.

jaamaria ihanaa kuulla että oot päässy noin pitkälle jo raskaudessas, ja täällä valitettavasti minäkin edelleen hillun. Toivottavasti itse sais vaikka vuodenkin päästä tulla kirjottelemaan tänne samassa tilanteessa kuin sinä nyt. Toivoa ei sovi menettää vaikka vaikeaa olisikin. Paljon voimia tuleviin koitoksiin sinulle[:)]

yönsäde mää koitan jos saisin tädin häädettyä sinne nyt. Ei tommonen oo kivaa oottelua,tai mieluiten tietysti tulis plussa,jos olisit vaikka ovuloinu myöhässä? [;)] Mulla esim ollu ovis normin 14pvä tienoilta poiketen kp20/21...toivoa on vielä siis.

noppa paljon jaksamis haleja sinne, ymmärrän tunteesi täysin. Ite ollaan miehen kanssa 23 ja kyllä muakin turhauttaa tän reippaan 1,5v yrittämisen jälkeen. Meillä menee jotain luokkaa yk 18-19. En ees muista enää[:D] Mutta kyllä se ahistuskin siitä helppaa. Ja hei ! meillähän on vaikka kuinka aikaa vielä,ei tuu ainakaan iän puolesta rajaa vastaan[;)] Pitää muistaa aatella positiivisesti[:)]

omaa en oo tosissaan tikutellu tai muutenkaan ihmeemmi seuraillu kropan toimintaa. Ainoa että tossa viime vkl oli mahakipuja,viiltäviä semmosia ja limotteli kai hiukan normia enemmän (siitäkään osaa sanoa kun tää valkkari on mulle nyt taas niin "uus" juttu,kun oli sitä tiputtelua sieltä joulukuusta tähän[:D][:D]) ja sillon olis viimisten abaut 6 kierron mukaisesti ovis. Viime kierrossahan ovuloin vasta kp 20/21. Että en nyt tiedä varmaksi koska ees tapahtuis. En oo lekuriin soitellu,tää kierto on nyt pientä hermolomaa tähän hommaan.[:D] Ollu suht mukavaa ottaa ees hiukan rauhallisemmin. Tiputtelu taitaa olla oikeasti nyt historiaa tällä kertaa!!!! Ollut nyt poissa jo 10pvä,eli olemattoman tädin jälkeen tiputteli vielä useamman päivän mutta sitten loppui eikä oo takas tullut[8D] Siitä niiiin iloinen. Mutta täällä katellaan mitä tää kierto on ja sitten ens kierrossa soitellaan lekuria. Ompas aika kulunut,musta tulee täti jo ensi kuussa,en malta oottaa<333

Helou leidiis,

Päivän pieni onnenaihe meidän perheessä: Kaks melkeen yhtä vahvaa viivaa ovistikkuun [:D] Eli kohtapuolin olis odotettavissa kaks yhtä vahvaa viivaa ovistikkuun ja sit se ovis.

Päivitys DONNA-testin osalta: En ilmeisesti ymmärrä miten tota sylkee pitäis tohon päälle laittaa ei kuivu siihen millään. Reunoilla kuitenkin jotain pitsimuodostumaa (mikä osa siis syljestä on kuivunut) ja sen perusteella tuo 2 ovisviivaa olisi paikkansa pitävä! Kattellaan kattellaan [;)] 

Tervehdys tännekinpäin taas!

Lueskelin tuossa teidän juttuja ja sellainen tuli mieleen kun kcatri kyseli että on tullut negaa testeissä ja silti raskaana.
Mulla tuli kaikissa kotitesteissä nega ja muutama näytti ettei toimi.... silti olin varma että olisin raskaana, vaikka oli heti oviksen jälkeisellä viikolla alkoi hirveet alavatsakivut ja selkäkivut... oli vain niitä kiinnittymiskipuja! Menin sitten terveyskeskukseen testiin kun oli kuukautiset vasta 4 päivää myöhässä ja sieltä sain vahvan positiivisen tuloksen! [:D]

Heti raskausviikolla 6 eli kuukautiset myöhässä pari viikkoa niin alkoi järjetön pahoinvointi ja väsymys eli enää ei voinut erehtyä! Sit nuo alavatsakivut ja selkäkivut kyllä onneksi loppui. Pahoinvointi kesti raskausviikolle 20 saakka ja sen jälkeen tää on mennytkin paljon paremmin. Nyt ollaan 2 päivää yli lasketun ajan ja odotellaan milloin vois sinne synnärille lähtee.... jo pari viikkoa supistellut päivittäin ja varsinkin öisin mutta silti täällä vielä ootellaan!

Niin ja Yönsäde tuolla kyselikin että onko ensimmäinen... ei vaan iltatähti... sanan varsinaisessa merkityksessä. Mulla ennestään 2 teini-ikäistä tyttöä 12 ja 15 vuotiaat joten omasta takaa löytyy hoitajiakin! [:)]

Joo muistan sinutkin wastis ja toivottavasti saat jo vuoden päästä viimeistään oman nyytin käsivarsillesi!

Nytkin supistaa ja kipeesti... silti tää varmaan joudutaan käynnistämään niinku mun tytötkin.

Pillutusta,

KAIKA: Nyt olen luovuttanut totaalisesti ja murina on kovaa [;)]
Kyllä kiukuttaa ja oikeesti [:@]
Mutta sinulle ihanaa vointia ja masun kasvattelua toivottelen [:)][:)]!!

WASTIS: KIITOS [:)]!!
Lähetä se pirun akka vaan tänne äkkiä,niin pääsee siitäkin sitten taas vähäksi aikaa eroon..KIIIITOS [;)]!!
IHANAA..JEE,ONNITTELUT siitä,ettei tiputteluvuotoa ole enään ollut [:)][:)]!!!
Sun ei tarvitse ensi viikolla soitella lääkäriä,muutakuin raskauden takia [;)]
Niin kovasti täällä toivon sinulle sitä plussaa [:)][:)][:)]!!!
Peukkuja ihan hirveesti sinulle!!!!!!

JAAMARIA: Onnittelut Iltatähdestä..ihanaa [:)][:)]!!
Mitäs Isotsiskot ovat mieltä tulevasta pikkusisaresta?
Saanko vielä udella sellaista,että millä kotitesteillä testasit,kun sait negaa?
ZUPPAREITA SINULLE VIELÄ JA PAAAALJON LÄHETÄN [:)][:)][:)][:)]
Voimia synnytykseen ja tulehan tännekekin kertomaan,että" kuka "sieltä syntyi ja minkä kokoinen vaaveli [:)]?

OMAA: Mulla on nyt pillutus valtava [:@]..ostin sitten Apteekin oman raskaustestin ( mies haki ) ja tein sen ja ihan selvä nega TAAS [:@][:@].Jopa pikkaisen uskoin,että voisin olla raskaana.Menkat 4 päivää myöhässä ja etovaa oloa.
No,etovaa oloa on myös ennen tätiäkin,MUTTA silti aina sitä toivoo ihmettä.
Mies sitten sanoi,että testi ei ehkä näytä oikein,kun en tehnyt aamupissistä.Mies niin toivoi sitä plussaa.Ja mulla sitten meni mieheenkin hermo,kun se ei tajunnut,että testin voi tehdä tässä vaiheessa ihan mihin kellon aikaan tahansa.Turhaan purin kiukkuani mieheeni [&o].No,anteeksi on pyydetty jne.Nyt kuuntelen täpöllä rokkia kuulokkeilta,lapset nukkuu.Näin puran nyt stressiä..mua on aina musiikki auttanut vaikeisiin tilanteisiin [;)]
Jeps ja kävin lehmien häntiäkin leikkaamassa ja rapsuttamassa niitä..lehmien paijauskin auttaa stressiin [;)].
Huomenna ajatellaan taas jo erilailla [:D]

TEILLE KAIKILLE PLUSSATUULIA PUHALLAN

Yönsäde kp 33/28-30/4

Takaisin