Onpa kiva että täällä on taas ollut hyviä uutisia, vaikkei niitä odotettuja plussauutisia vielä olekkaan... Mut Paipapu, sä varimaan viimeistään aloitat sen uuden aallon parin viikon päästä?! [;)] Mahtavaa kun teidän hoidot on nyt tähän asti onnistuneet noin hyvin - pidän teille hirmusti peukkuja että viimeinenkin niitti osuis kohilleen ja raskautuisit onnistuneesti!
Ja wastis, upeaa et sulla on jo viikon pysynyt tiputtelut pois! Toivottavasti jatkuu samaan malliin - mielellään jäis kaikki vuodot pois seuraavaksi 9+ kuukaudeksi [;)] Onnea myös tulevalle tädille, ihana kun osaat nauttia siskon raskaudesta!
Miplikselle ja Blueroselle pahoittelut menkoista, samoin kuin Tatjuskalle.
örkille tsemiä, kyllähän noita aina tulee 'epäilyksen' hetkiä ite kullekin: kaikki varmaan epäilee omia valintojaan, aikaansaamattomuuttaan, jne joskus... Minä ainakin. Mut toisaalta: oon onnellinen, löytänyt ihanan miehen jonka kanssa on hyvä suhde, meillä on kämppä ja töitä, ja pärjäillään ihan hyvin loppupeleissä. Ei kaikkien oo tarvinnut tehdä lapsia 30 ikävuoteen mennessä (tai ollenkaan), ei kaikkien tartte olla saavuttanut jotain "merkittävää" työssä/ammatissa, kaikkien ei tartte olla rikkaita tai kuuluisia... Meitä taviksiakin tarvitaan, eihän ne erikoisemmat muuten erottuis?! [8D] Toivottavasti nämä menkat oli sun viimeiset pitkään aikaan, hih.
Tatjuska, jos mulla olis noin pitkään kierrot sekaisin ja nyt tuollanen superlyhyt kierto, niin kyllä mä lekuriin soittaisin... Eihän tuo 19 päivää oo millään laskukaavalla 'normaali' kierto. Ainakin sais ammattilaisen mielipiteen siitä kannattaako vielä odotella onko ensi kierto sit jo normaali, vai ruveta jo tutkimaan.
Yönsäde, onhan se hyvä että teidän ankat ja muut tiput pitää teidän ruuassa [:)] saa kait siitäkin raportoida, ainakin joku on saanut munaa viikonloppuna [:D]
Orkidealle ja Kaikalle onnea hyvistä ultrauutisista!
Ronny, mä oon käyttänyt niitä mammaksin testejä kahteen otteeseen, syksyllä muutamassa kierrossa ja nyt meneillään olevassa. Jos limoittelun aikaan niissä on selvää muutosta aikaisempaan / myöhempään, eli jos muuten on hailakkaa haamua mut sit muutaman päivän ajan on selkee viiva vaikkei ihan kontrolliviivan veroinen, se tarkoittaa plussaa. Kaikilla ei tule yhtä vahvaa. Itselläkin se testiviiva on vahva, muttei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva.
ON: tänään kävin labrassa, toivottavasti tulokset tulee pian. Mikä on kuitenkin rauhoittavaa, on se että sain ovistestiin tummahkon viivan eilen! Eli vaikka edellinen kierto oli huippupitkä niin ainakin tässä kierrossa ilmeisesti ovuloin. Viikonloppuna peitot heilui ja tänään pitänee jatkaa samaan malliin [8D]