joko nyt onnistaisi

Voi vitun mulkku perse!

Täti tuli tänää aamulla.. heräsin housut punaisena JESSSS!! Testailut jäi testaamatta täs kierrossa. Kaikkein oudointa oli ettei täti varotellut mitään ennen tuloaan niinkuin aina ennen on tehny.

Yksinäinen olo. Jäin tuossa äsken yksikseni [:(] Perjantaita odotellessa.. HUOH.. masentaa..

anteeks omanapasuuteni. palaillaan joku pv ku jaksan tulla iloitsemaan muitten puolesta. Nyt nuolemaan omia haavoja..

Munaisaa sunnuntaita,

...Nyt aloitti meidän kaakattaja ankatkin munintansa [;)]..ihan kuin tämä kuuluisi tähän palstaan.No,eipä täällä kai ole mitään ankkapalstaakaan missään,minne voisin omia ankka-juttujani kirjootella [;)][:D]

MIPLIS: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(]
Perkeleen kotka,kun sinne laskeutui [:@]
Niin sinulle sitä plussaa sydämestäni toivoin!!!!!
*ISO KASA LOHTUHALEJA*
Olet mielessäni!!!!!

ORKIDEA: Moro Ystävä pitkästä aikaa [:)]*halaa*
No,voi ei..että sinä olet siellä kärsinyt kovasta pahoinvoinnista ja väsymyksestä [&:]!!
Onneksi pahoinvointi alkaa siellä helpottamaan!!!!
KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)][:)]*halaa jälleen*
Sait meikäläisen niin iloiseksi noilla puheillasi!!
ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)]
Jippii..ihanaa,että siellä oli kaikki hyvin!!!
Voihan hyvin!!!

PAIPAPU: Moikka [:)]
Ihanaa,kun tulit kertomaan kuulumisiasi!!!
IHANAA IHANAA..teillä on siellä hyviä uutisia [:)][:)]!!
Ensinnäkin ihanaa,ettei hormonihoito tehnyt sinulle mitään sivuvaikutuksia.Ja ihanaa,että miehesi siittiöillä saitte hedelmöitettyä monta munasolua.
Nyt mulla on peukut ja kaikki varpaat pystyssä,että alkio kiinnittyy ja raskaus alkaa [:)]
Peukkuja peukkuja!!!!!
Ja KIITOS SUURI sinulle peukutuksista!!!

OMAA: Heh..laiha oli päivällinen tänään [;)]..Ei siis Esikko saanut kalan kalaa.No,huono oli kalansyönti aikakin ja vähän niinkuin huvin vuoksi ja urheilun kannalta pojat menivät pilkille..näin he itse sanoivat [;)]

PLUSSATUULIA PUHALLELLEN JATKAN MATKAANI [;)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 29/28-30/4

Saipahan yönsäteen perhe ainakin ankan munia, kun ei kalaa tullut. Ei joudu nälässä elämään.

Täällä täti on poistumassa... just sitä vaihetta ku jos käyttää vaan pikkuhousunsuojia, tulee yli, jos käyttää isompaa sidettä, ei tule pisaraakaan... että tiedä sitä. Mutta jospa saisin taas toivoa, että nämä olisivat viimeiset tädit piiiiiitkään aikaan! Ainahan sitä saa toivoa *huokaus*

bluerose no,ihme täti on kun ihan yllättäen tuli. Mullekin on silti käynyt myös noin,että tulla tupsahtanut ihan täysin varottamatta.

yönsäde kuulostaapa kivalta tuo,vaikka lehmät tölläsivätkin, selkeästi kateellisia[:D] tai pelkäs että niistä tulee seuraavat grillattavat[:D] toivottavasti täti jättäis sulle tulematta kokonaan[:)]

örkki  inhottavia noi tiputtelut[:'(] ja nyt pää pystyyn ! mitäs sulla ikäkriisejä,nuori nainen[;)] ja onhan elämässä niin paljonkin mitä voi saavuttaa kuin lapset[;)][:)] parempia mieliä sinne.

ginessa ihanaa kun jaksat käydä täällä meitä tsemppaamassa[:)] hyviä vointeja sulle !

kaika ihania uutisia toit,paljon onnea niistä[:)]

paipapu ihania uutisia sulla et on onnistunu hedelmöittään muniksia ihan miehen omille coktaileilla[:)] Paljon voimia sinne ja paljon onnea,toivotaan parasta[:)]

orkidea ihania uutisia sullakin,onnea kovin[:)]

miplis voi kurjuus sitä tätiä,se on näköjään alkanu hiipiä useempaankin osotteeseen tuollain salaa. Kurja ämmä !

omaa mullahan on tota tiputtelua ollut joulukuun varhasen KM jälkeen viimiset pari kk. Se on ollu kaks kertaa poissa, eka oli 4pvä ja palas,sitten 2pvä ja palas. Nyt on ollut poissa 7pvä eikä oo palannu !!! Valkkaria ihan vaan,jos ovis olis kohillaan 28pvän kierron mukaan niin se olis nyt,mutta tosin viime kierrossa ultralla se bongattiin vasta kp 20/21... Että tiedä sitä sitten. Kuitenkin,en ole lekurille ees soitellut. Päättänyt nyt olla tän kierron vähemmällä ressillä. Onhan mulla tässä aikaa,yritystä takana kuitenkin jo yli 1,5v niin ei tää yks kuukausi mitään tee enää tähän konkurssiin. Kovasti oottelen siskon muksua<3 Pikkusen neidin LA on huhtikuun loppu puolella,mutta viimisin ultra kertoi että oliskin jo paria viikkoa isompi. Sisko oottelee saapuvaksi siis ens kuun puolen välin tienoilla,jos ajoissa tulee niin ihan alkupuolellakin. Kuitenkin<3 Pieni potkii ihan hirmuisesti ja vaikka siskolla onkin istukka kohdun etuseinämässä,näkyy pienen riehumiset hienosti mahan läpi<3 Oi,tulen niin rakastamaan tuon pikkuisen piloille[:D]

Tännekin puolelle....

anteeksi omanapaisuuteni, olen pitänyt tietoista taukoa kirjoittelussa, mutta lukenut olen kaiken mitä täällä tapahtuu... nyt tarttisin taas henkistä tukea..

Jouduin oikein laskemaan kiertopäivät kun toi ticker on pielessä kun kierto meni sekaisin ja nyt se vasta sitten sekaisin onkin. Sillä kp 19 tänään, eilen tuli veritippa seksin jälkeen ja ajattelin että taas on kiusattu polyyppia, mutta ei... nyt aamulla ihan kunnon menkkavuotoa. Mitä helvettiä??!?!!? Oliskohan aika soittaa lekuria, eihän tästä näin tuu yhtään mitään. Alkaa korpea ihan todenteolla.

Onpa kiva että täällä on taas ollut hyviä uutisia, vaikkei niitä odotettuja plussauutisia vielä olekkaan... Mut Paipapu, sä varimaan viimeistään aloitat sen uuden aallon parin viikon päästä?! [;)] Mahtavaa kun teidän hoidot on nyt tähän asti onnistuneet noin hyvin - pidän teille hirmusti peukkuja että viimeinenkin niitti osuis kohilleen ja raskautuisit onnistuneesti!

Ja wastis, upeaa et sulla on jo viikon pysynyt tiputtelut pois! Toivottavasti jatkuu samaan malliin - mielellään jäis kaikki vuodot pois seuraavaksi 9+ kuukaudeksi [;)] Onnea myös tulevalle tädille, ihana kun osaat nauttia siskon raskaudesta!

Miplikselle ja Blueroselle pahoittelut menkoista, samoin kuin Tatjuskalle.

örkille tsemiä, kyllähän noita aina tulee 'epäilyksen' hetkiä ite kullekin: kaikki varmaan epäilee omia valintojaan, aikaansaamattomuuttaan, jne joskus... Minä ainakin. Mut toisaalta: oon onnellinen, löytänyt ihanan miehen jonka kanssa on hyvä suhde, meillä on kämppä ja töitä, ja pärjäillään ihan hyvin loppupeleissä. Ei kaikkien oo tarvinnut tehdä lapsia 30 ikävuoteen mennessä (tai ollenkaan), ei kaikkien tartte olla saavuttanut jotain "merkittävää" työssä/ammatissa, kaikkien ei tartte olla rikkaita tai kuuluisia... Meitä taviksiakin tarvitaan, eihän ne erikoisemmat muuten erottuis?! [8D] Toivottavasti nämä menkat oli sun viimeiset pitkään aikaan, hih.

Tatjuska, jos mulla olis noin pitkään kierrot sekaisin ja nyt tuollanen superlyhyt kierto, niin kyllä mä lekuriin soittaisin... Eihän tuo 19 päivää oo millään laskukaavalla 'normaali' kierto. Ainakin sais ammattilaisen mielipiteen siitä kannattaako vielä odotella onko ensi kierto sit jo normaali, vai ruveta jo tutkimaan.

Yönsäde, onhan se hyvä että teidän ankat ja muut tiput pitää teidän ruuassa [:)] saa kait siitäkin raportoida, ainakin joku on saanut munaa viikonloppuna [:D]

Orkidealle ja Kaikalle onnea hyvistä ultrauutisista!

Ronny, mä oon käyttänyt niitä mammaksin testejä kahteen otteeseen, syksyllä muutamassa kierrossa ja nyt meneillään olevassa. Jos limoittelun aikaan niissä on selvää muutosta aikaisempaan / myöhempään, eli jos muuten on hailakkaa haamua mut sit muutaman päivän ajan on selkee viiva vaikkei ihan kontrolliviivan veroinen, se tarkoittaa plussaa. Kaikilla ei tule yhtä vahvaa. Itselläkin se testiviiva on vahva, muttei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva.

ON: tänään kävin labrassa, toivottavasti tulokset tulee pian. Mikä on kuitenkin rauhoittavaa, on se että sain ovistestiin tummahkon viivan eilen! Eli vaikka edellinen kierto oli huippupitkä niin ainakin tässä kierrossa ilmeisesti ovuloin. Viikonloppuna peitot heilui ja tänään pitänee jatkaa samaan malliin [8D]

Täällä myös odotellaan. Tän viikon aikana pitäisi varmistua, olenko jo raskaana. Oireet on niin selkeät, mutta eihän siihen voi luottaa. Eilisessä (aivan liian aikaisessa) testissä tuli joko maailman haalein plussa tai sit viivanpaikka [:D] Mutta nyt sitten vain odotellaan ja vietetään piinaviikkoa.

Tuli mieleeni, että jonkin tutkimuksen mukaan nainen on juuri vauvakuumeessa onnellisimmillaan. Kaikki "oireet" nostavat mielialaa ja haaveilu ja toivo siihen lisäksi... olen itse päättänyt että annan itselleni luvan olla toiveikas ja kuulostella niitä oireita, ja jos se pettymys sieltä tulee niin sitten tulee. Tulisi se kuitenkin joka tapauksessa, vaikken antaisikaan itseni haaveilla! Niin että nautitaan tytöt yrittämisestä, haaveista ja jokaisesta mahan vihlaisusta, hihi. Positiivista mieltä tässä tarvitaan ja jos ei tärppää niin ainahan on se seuraava kierto! [:)] Tsemppiä meille kaikille ja PLUSSATUULIA!!!

Hyvää Naistenpäivää meille,

WASTIS: [:D][:D]..Hyviä juttuja sulla [:D][:D]
KIITOS tsemppauksesta!!!!Tosin tätiä täällä jo "odotellaan",kun varma testi antoi negan.
Toi on tosi hyvä,että tiputtelut ovat nyt pysyneet poissa!!!!!!
Ehkäpä se nyt tarkoittaakin sitä,mitä Orkidealla,että nyt tärppää [:)][:)]!!
Peukkuja peukkuja!!!!

RONNY: Minä nyt joudun passata,enkä tulekaan marraskuisiin [&:].
Mutta menehän sinä sinne edeltä ja tule noukkimaan minut sitten Joulukuisiin [;)][:)]!!!
Oikeesti Joukukuu onkin parempi kuukausi synnyttää kuin marraskuu [;)][:D][:D]*viheltelee*
Mutta sinulle ihan hirveesti peukkuja,että sinä saat nyt sen plussan [:)][:)][:)]!!!

BANDIDA: [:D][:D]..Jeps,muna on hyvää [8D][;)]
JEE..Onnittelut vahvasta viivasta [:)][:)]!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että nyt tärppää ja labrakokeiden tuloksetkin ovat hyviä!!!

KEVÄTTÄODOTELLESSA: Peukkuja kovasti,että nappaat nyt plussan [:)][:)]!!

TATJUSKA: Hyvä juttu,että tilasit ajan gynelle!!!
Pahoittelut tädistä [:(]

OMAA: Tein aamulla raskaustestin ja selvää negaahan se näytti.Testi oli Clearbluen digitaalinen testi eli siihen voi luottaa täysin.Huomiseksi varmaankin se täti tänne pyyhältää [:'(].No,pettynythän olin..sitä nyt on turha kiistää,mutta pakko se on vaan suosta jälleen nousta ja uutta kiertoa ruveta ajattelemaan [;)]

Kävin tänään fysiatrian erikoislääkärillä tuon päänsäryn ja niskakivun takia.Ja kuten pelkäsinkin,niin rintaranka mulla on ihan lukossa [&:].Lääkäri määräsi laillistetulle kiropraktikolle max.5 kertaa ja kerran viikossa sekä pitkävaikutteista tulehduskipulääkettä.
Ens maanantaina on eka käynti ja hinta on ihan sairas..65 euroa+13.50 euroa pkl maksu.
Työnteko on kielletty ja saikkua tuli 4 viikkoa eli lomittaja pääsee tänne töihin.
Punttisalillekaan en pääse ennenkuin lukot on avattu.
Ainoo hyvä juttu oli se,että mun lanneranka on kuulemma kuin tanssijoilla..yhtä notkea ja liikkuvainen [:D].
Ja mun käsivoimat ja sormivoimat ovat todella voimakkaat.No,jotain hyvää tässäkin vanhassa ja raihnaassa kropassa [;)].

No,nyt kun en ole raskaana,niin pystyn parannella itseäni hyvin.Ehkäpä sitten hoitojen jälkeen voisi se plussakin tulla *toivoo hän*

MUTTA TEILLE MUILLE KOVASTI PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 30/28-30/4

Tatjuska, hyvä että varasit gynen niin saat mielenrauhan loppukiertoon. Itselläkin oma edessä (siirtyi perskuta yli kuukaudella) ja siellä tarkoitus keskustella tästä miksi kestää (siis 10kk ei ole oikeasti aika eikä mikään, mutta meillä ei siis tänä koko yritysaikana ole takana edes yhtään haamuviivaa) ja olisko jotain kummallista meikäläisessä, kun menkatkin kesti tosiaan sen 2 päivää ja sitten todella pientä tiputtelua.

Kun tuota gyneaikaa vahvistin aamulla ja mainitsin tästä 2pv menkoista niin terkku käski tehdä uuden raskaustestin varmuuden vuoksi. MITÄ PIINAA. Minähän tietenkin sydän pompahdellen tein ja uus nega peliin. Mitä ihmettä mä ajattelin!? Olis pitäny vaan jättää tekemättä

kaika: hienoa mahtavaa onnea ultra uutisista [:D]

yönsäde: KIITOS suuri ihana!! eipä se viiva vahvistu vieläkää sen enempää, mut jospa se ovis ois kuitenki kävässy täällä..toivon niin.
Suuren suuret pahoittelut negasta!! mutta minä en vielä päästä sua hyppäämään pois marraskuisista, tai sen mahdollisuudesta. ku ei kerran tätiä vielä siel näy niin pidän täysillä peukkuja sulle ja toivon että pääsisit vielä marraskuisiin [:D] kerrohan heti jos se piru sinne kaahaa, mut toivon niiin ettei se sinne tuu!!! pikaista paranemista!

paipapu: Kiitos. Aivan mahtavaa että hoidot on alkanut hyvin, Hirveesti peukkuja että raskaus lähtee alkuun!! [:)]

orkidea: hienoa että sielläkin kaikki hyvin [:)] jaksamisia ja hyvää vointia sinulle!!

miplis: suuren suuret pahoittelut tädistä!![:(] sinulle plussaa jo oisin toivonut!! peukkuja nyt että pian löydätte asunnon ja pääsette taas kunnolla yrittämään. Voimia!!

örkki: onnea uuteen kiertoon!!!

bandida: Onnea oviksesta! hienoa että sait pongattua.[:)]  ja kiitos viestistäsi. en kyllä nyt osaa ollenkaa tulkita nuita liuskojen viivoja, välillä tosiaan on tummempaa ja sit taas vaaleempaa. mut en tiiä.....[&:]

omaa: piti muka vain pikaisesti käydä kommentoimassa, mut tuliha tätä tekstiä taas. alkaa tympii nuo ovis liuskat ku ei niis kunnon viivaa näy...ärrin murrin..mut niiden mukaanhan ei toimita vaa varulta nii useesti et riittää on se ovis sit tai ei ja hubaahan se on [;)][:D] pentele sentää mähän sinne marraskuisiin meen [:D][:D]

nyt plussia kehiin tytöt+++++++++
hyviä vointeja ja peukut kaikille!!!

Pulkkamäestä terveiset,

Kävin vähän lapsien kanssa päästelemässä lapsenmielisyyttäni vähän mäkimaastoon..kyllä helpotti [;)][:D]

TATJUSKA: KIITOS [:)]

RONNY: KIITOS KIITOS ihananainen [:)][:)]!!
Kyllä minä taidan nöyrästi nyt vaan yrittää sinne Joulukuisiin [&:]
KYLLÄ..Sulla on käynyt siellä ovis ( sullahan limoittelikin [:)] ) ja tosiaan sinä otat sen plussan nyt.
Ja tämä oli käsky [;)][:D]
Minä kerron kyllä,kun se eli tämä [:@]tänne tulee.
Ja KIITOS vielä paranemistoivotuksistakin [:)]*halaa*
Peukkuja edelleen sinulle ja paaaljon!!!!!!

OMAA: Juu,pulkkamäessä oltiin ja nyt laitoin herneet kiehumaan ja teen "pierusopan" [:D][8D]
Tätiä täällä odotan..inhottaa,kun kierto venyy [:'(]

PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 31/28-30/4

Nyt ei taas tiedä miten päin olisi.... vuotoa ei tule enää, pelkkää vanhaa verta eli sellaista ruskeaa. Voihan se tietty tosta taas lisääntyä mutta onks nää menkat vai onks tää kiinnittymisvuotoa vai mitä tää on. Suojaa en tarvitse, eilenkään vuoto ei yltänyt siihen asti, pelkästään vessapaperiin. Alan väsyä tähän touhuun....

Sä olisit Tatjuska mun laskujen mukaan kierrossa just sellasessa "kiinnittymisvuoto"-vaiheessa [:D]

MK81: Sitä totisesti toivon. Vuoto ei ole palannut. Ja oisko se toissailtainen kauhea kouristus ennen vuotoa ollut sitten kiinnittymiskipu... no aika näyttää :)

Iltaa,

TATJUSKA: No ihan selvää kiinnittymisvuotoahan se oli [:)]..Näin ainakin toivotaan!!
Peukkuja peukkuja!!!!

OMAA: Sauna lämpiää..pierusoppaa syöty ja nyt turvottaa [:'(]
Kun ei täti ole vieläkään tullut,niin hellyyttä ja romantiikkaa on tiedossa saunan jälkeen [8D]
Huomenna se täti sitten tulee [:@][:@]

PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 31/28-30/4

Ei tainnut olla kiinnittymisvuotoa kun nyt sitä taas tulee ja oikeessa munasarjassa on helvetillinen kipu. Pakko mennä huomenna lääkäriin ellei jo tänään jos tää vielä pahenee. Pelkään kohdunulkoista... välivuodotkin viittais siihen ja ne viime kerran olemattomat menkat. Sehän ei pissatestissä näy herkästi.

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!!!

mun oli pakko pitää vähän taukoa täältä. tuntui ettei mitään muuta ajatellut ja alkoi melkein ahdistaakin kun tää palst hallitsi niin paljon omaa elämää.

mutta palasin hyvillä uutisilla [:D]
sain eilen plussan!!! olin ihan varma etten ole raskaana enkä oikein jaksanut testaillakaan. la olis tädin pitänyt tulla ja eilen sit päätin kattoa et mikä oikein on meininki. olin ihan varma negasta ja yllätys olikin suuri kun testiin tuli heti kaksi viivaa.

huomenna pitäis mennä pistosopastukseen kun joudun päivittäin piikittämään hepariinia ainakin alkuraskauden ajan. olen tietenkin iloinen tästä raskaudesta mut en oikein osaa iloita. yritän pitää jalat maassa ja ehkä rentoutua jos tällä kertaa pääsis sen maagisen 12 viikon yli. ennen sitä ei oikein uskalla juhlia. onneks on toi ihana terapeutti kenelle voi viikoittain purkaa oloaan, helpottaa tässäkin asiassa ihan pirusti. en taida uskaltaa tonne marraskuisiinkaan mennä ennen kuin ollaan ns varmoilla vesillä.

kaikkea hyvää teille kaikille!!!!!!

Heissan pitkästä aikaa

Viimeinen kuukausi on mennyt niin vauhdilla etten ole ehtinyt palstalla paljoa vierailla!

Tulitikku onnittelut plussasta, ihanaa [:D]

Ronny, tsemppiä ja toivottavasti marraskuisiin pääset!!

Yönsäde, pahoittelut negasta, oletko bongannut oviksen tässä kierrossa ? Voisiko olla toivoa, että testasit liian aikaisin ?

KevättäOdotellessa, tsemppiä piinaviikkoon, toivotaan ettei tällä kertaa tarvitse pettyä !!

Bandida, onnittelu oviksen bongaamisesta toivotaan että seuraavan kerran kaksi viivaa ilmestyy raskaustestiin [:)]

ON: Bongasin tässä kierrossa oviksen tikuttelemalla, jee ! Ja sen aikataulun mukaisesti menkat alkoi eli tänään uuden kierron ensimmäinen päivä, ei niin jee :( Varsinkin kun varmasti oikea aikaisesti peittoja heiluteltiin.. Nou hätä, uuteen yritykseen reilun parin viikon päästä ja vielä on pieni toivo saada esikoinen 2010 vuoden puolella, ei jouluvauvakaan hassumpi olisi [:D]

Kaikille oikein ihanaa kevättä ja +++++++++ tuulia!!

KP 1/34-39 YK4

Takaisin