Nyt on taas kasaanutunut samalle viikonlopulle monta jännittäjää, jee. Toivotaan kaikille yhteisesti plussaa!!
Minnuska19; sulla on ainakin lupaavia oireita, toivottavasti vuoto jäis tuohon tippaan ja plussaisit viikonloppuna. Pidetään peukkuja! Pakko sanoa kyllä (enkä tarkoita masentaa) että itellä oon huomannut tässä yrityksen kestäessä aina vaan uusia ja uusia menkkaoireita oikeen kokoelmaksi asti, jotka on sitten ruokkineet ilmestyessään mun luulotautista mieltä ja aina kuvittelee että tämä uusi oire nyt tarkoittais raskautta. No, ei oo vielä tarkoittanut... Mutta jokatapauksessa toivon että sun kohdalla nämä oireen tarkoittais sitä iloisempaa uutista!
Miplikselle, nopalle ja Blueroselle myös onnea testaukseen - sitten kun testaatte!
Yönsäde, jospa sulla olis nuo oudot vuodot sitä itteään, enkä tarkoita tätiä... Toivotaan toivotaan...
Täällä yksi TUKEVA ihminen hengessä mukana. Hih. Ihana kun teillä on tuollanen oma lomapaikka tai lemmenpesä, jonne on suhteellisen helppo karata [;)] Ammutkin on sitten ottaneet teistä mallia ja karanneet vähän lomailemaan... Onneks ne on siinä mielessä hölmöjä elukoita että ne harvoin lähtee karkuun kovin kauas vaan jää toljottamaan vähän matkan päähän [:D]
Ronny, mulla on ollut David-merkkisiä ovistestejä, liuskaa ja puikkoa. Oon tilannut mammaksi.fi:stä. Hienoa että sulla on testiviiva lähtenyt vahvistumaan! Mulla antaa vaan hirveän hailakan haamun - eli negan - ja sitä samaa tässä on tuijotettu jo useampi päivä.
MK81, Taitaa olla gynellä sellanen "vakiovastaus" joka tulee automaattisesti kaikille tuo "ottakaa ihan rauhassa vaan, kyllä se siitä vielä"... Ite kysyinkin siltä tuohon et miten se tapahtuu käytännössä, mut ei se osannu vastata [8D] Mullakaan ei oo kokemusta tuosta Donnasta, hyvä jos sulta kuulee siitä lisää! Oon sitä itekkin pari kertaa apteekissa katellut, mut muistelen lukeneeni jostain lehdestä et 'asiantuntijat' on eri mieltä sen luotettavuudesta tai lähinnä siis syljen luotettavuudesta ovulaation ennustajana, ja siks jättänyt sen hyllyyn... Mut luulis ettei sitä myytäis jos se olis ihan susi? Ja kuten sanoit, antaapahan tekemistä odottelun lomaan - mä oon ainakin sen tyyppinen ihminen et mun pitää saada tuntea et teen jotain asian hyväksi enkä vaan odottele kädet ristissä [8|]
Onnea teille karvaisen perheenjäsenen odotuksesta kuitenkin tosi paljon!! Jospa sen tulo sais 'unohtamaan' tuon lapsen yrittämisen positiivisin tuloksin [:)]
ON: Kuten tuossa jo sanoinkin Ronnylle, oon testaillut ovista, mutta mitään ei näy - tai siis näkyy tosi himmeä haamuviiva, mut sehän on siis nega. Kp olis jo 20 tänään... Tosin viime kierto - 46 päivää - antaa vinkkiä siitä että saa sitä ovista vielä odottaa. Jos sitä edes tapahtuu. Nuo mun viimeisimmät kierrot, kaikki mulle ylipitkiä (35+) ja ne lääkärin löytämät PCO-tyyppiset munasarjat laittaa nyt kyllä uskon omaan ovuloimiseen koetukselle... [:@] Viimeksi oon tikuttanut ovista alkusyksystä 09, jolloin sain kyllä hyvän viivan tikkuun kahdessa kierrossa - mutta ne kierrotkin oli ihan normaalin mittaisia. Eli vähän on nyt kylmä rinki persiissä täällä et ovulaatiot ois jääneet pois. No, maanantaina on labrat noidenkin selvittämiseksi (toiv siellä jotain näkyy johonkin suuntaan), ja sit saa ukkokulta luvan lemmiskellä purkkia että päästään asiassa eteenpäin [8D]
Kaikalle paljon tsemiä ja onnea ultraan! Varmasti siellä on kaikki hyvin masuasukilla.