joko nyt onnistaisi

MK81, eikö oliskin kivaa kun joskus olis edes haamu siinä raskaustestissä? Olishan se hirveä tiputus sit siitäkin jos seuraava testi oliskin taas nega (kun niitä pitäis kuitenkin monta tehdä peräkkäin että uskois), mutta kun ei oo ikinä edes yrittänyt näyttää sitä plussaa [:(] Vähän laittaa uskomaan ettei sellainen ole edes omalla kropalla mahollista - vaikka kuinka olis gyne kertonyt että ihan oikealta näyttää...

Bandida, samaa mietin minäkin! Jotenkin olisi lohdullista edes tietää, että on ovuloinut, simpat on löytäneet tiensä oikeaan paikkaan, simpat on toimineet ja vaan yhdestä hommasta koko homma k*see... Nyt ei voi olla varma, että mikään osa-alue toimii kun ei edes roskishaamua (saati oikeaa) saa kertaakaan aikaiseksi.

Rupee ihan lievästi sanottuna ottamaan päähän[:@] Mullakin gyne sanoo vaan, että rauhallisesti ja sillee. Noh, mä luotan siihen, että jos tää kerran on näin samperi vaikeeta jo valmiiksi, niin joku ylläriovulaatio josta tulee selkee plussa vasta kuukausien päästä hedelmöityksestä tulee sitten myöhemmin. [:D] Hehee.

En oo tännekään järin paljoa kirjotellu viime aikoina.
Ollu kauheesti muuta enkä oo koneella hirveesti ollut.
Nyt iski niin masentunu olokin...
Tuntuu ihan toivottomalta tää yritys.[:(]
En oo tilannu lekuria vielä.
Kun viime kierrossa huomasin oviksen ja tädin välin olevan vaan 7pv.
Mietin tässä josko pitäis välikierron.
Mullahan on ollut ennen tuo 32pvän kierto,
ja nyt kun se on lyhentynyt niin toi väli on siksi ilmeisesti
niin lyhyt... Emmä tiedä. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä raskautuu,
tai synnyttää... Ja ihmiset kyselee että koska teille...
Ole siinä sitten että perkule heti kun vaan onnistaisi.
Rahaakin mennyt KM takia niihin lekureihin varmaan joku reipas 300e
Ala nyt tässä tutkituttaa jotain,toiset saman verran ainakin...
Ja niin,nyt on kp.9 ja täti oli ja meni. Kummallisen olemattomana.
Mikä siihenkin meni... KM jälkeinen täti kun oli ihan normaali.
Ja tuo tiputtelu alkoi taas. Hemmetti !

Katsotaan kuinka kauan menee ennen kuin luovutan kokonaan,
alkaa tää touhu oleen jo liikaa mulle näin yli puolentoista vuoden jälkeen...

plussatuulia muille[:)]

Nenukki pystyyn ja vastatuuleen wastis, sulla on vaan hormoonit vielä hyllyllä noiden aikaisempien tapahtumien vuoksi. Jos kerran ovulaatio tapahtui viimekierrossakin kaikkien niiden väli/läpi/ihme/[:@]/vuotojen jälkeenkin, niin mikäs sanoo etteikö tässä kierrossa kaikki olisi viimein kohdillaan!!!!! Sulla on ollut kyllä parin masennuksen arvosta kaikenlaista kestettävää tässä. *voimahali*

Ittellä kroppa toimii kuin kello. Kp1 siis taasen ja yk10. Kymmenes kierto käyntiin siis ilman mitään haamujaviivoja, keskeytyneitä tärppejä tai oireita missään näistä aikaisemmista kierroista. Oviksen bongasin taasen, mutta nyt tuntuu siltä että sitäkään ei varmaan tapahdu. Ilme ja kumma täti kuitenkin vierailee aina 27 päivän välein.

Edit. Menin ja tuhlasin 40e tuohon DONNA -sylkiovistestiin. Kellään muulla käytössä sellaista? Laskin että niitä tikkuja on tuhlattu nyt jo useamman Donna-testin verran... Saapahan sylkeä lasiin vaikka puolen tunnin välein, jos jää epäselväksi.

Hyvää maaliskuuta Leidit,

...Eilen en edes kerennyt täällä käymään..outoa [;)]

RONNY: KIITOS SUURI jälleen [:)]!!
On se vaan niin hienoa,että tällä palstalla on ihania ja tukevia ihmisiä [:D][:D]..hemmetti noita mun sanoituksia *viheltelee*.Siis en tarkoittanut TUKEVA TUKEVAA,vaan kannastuvaa ja tukevaa toimintaa [:)]!!
Wau..siellä on heti laitettu hihat heilumaan [;)][:D][8D].Hyvä,että pupuilut alkavat heti,nin ei ainakaan voi missata ovista!!
Saitko tänään tehtyä ovistestin?
Peukkuja peukkuja!!!!!

BANDIDA: Peukkuja sinulle ihan hirveesti oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen [:)][:)]!!!
Ja toivottavasti saat hyviä tuloksia myöskin verikokeista!!!!
Ja peukkuja muutenkin sinulle tähän kiertoon [:)][:)]!!!
Kyllähän me välillä pääsemme käymään miehen kanssa ihan kahdenkin rantasaunalla [8D].Silloin minun äiti on täällä lasten kanssa ja me käymme sillain pikaisesti siellä eli olemme yhden yön poissa ja tulemma jo heti aamusta takaisin kotiin.Mutta kyllä se pikainenkin käynti aina välillä piristää kummasti tätä arjen pyörittämistä [:)].

WASTIS: Voihan harmi sentäs,että sinulla siellä jälleen tiputtelee [:(]
Ymmärrän todella hyvin,että sinua masentaa!!!!
*voimahaleja sinulle paljon*
Peukkuja silti pidän sinulle hirveesti,että tässä kierrossa kumminkin tulisi se plussa [:)][:)]!!!

MK81: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:@][:(]
Niin salaa täällä toivoin,että sinäkin sen plussan myöhemmin saat!!!
Mulla ei ole Donna testistä mitään hajuakaan [8|].Mutta eiköhän se ole hyvä ja luotettava,kun hintakin on noin kallis?
Nyt vaan hirveesti tsemppejä uuteen kiertoon!!!!!

OMAA: Eilen meni ylimääräistä aikaa ja energiaa lehmien metsästyksessä [;)]
Tultiin kaupoilta,niin yksi meidän lehmä seisoi pihassa ja pari muuta oli suulin takana [:D].
Pihassa olevan lehmän sain hyvin takaisin aitaukseen,mutta ne kauempana olevat pari muuta ammua teki pari kierrosta ennenkuin sain ne takaisin aitaukseen.
Lunta oli tippunut langan päälle ja lanka oli mennyt maahan ja siitähän ne karkulaiset olivat tulleet pois [:D]
Tänään sitten oli täällä sähköt poikki [:@]..hommiakin olisi ollut per***leesti,muttei päässyt koneelle ollenkaan.

Mun olotilassa ei ole MITÄÄN OIREITA [8|]..Yleensä mulla tulee huono-olo/etova olo ja kovat nippailut nivusiin ennen tätiä.Eli juuri näitä samanlaisia oireita,kun mitä alkuraskaudessakin.No,nyt ei ole vielä tullut mitään oireita.Veikkaan sitten,että mulla tää kierto venyy taas pitemmäksi ja ennen tätiä tulevat oireet tulevat myöhemmin.
Tätiä kun odotan sunnuntaiksi,mutta taitaa tulla nyt myöhemmin.

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIIN NIITÄ PLUSSAUUTISIA TÄÄLLÄ ODOTTELEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28-30/4

bandida: minkä merkkisiä ovistikkuja käytät? Onnea oviksen metsästykseen!! [:)]

wastis: voimahali sinne!! en osaa muuta sanoa [&o]

mk81: pahoittelut tädistä! [&:] Donna testistä ei tietoa mut olipas kallis, luulis että toimii [:)] Onnea uuteen kiertoon ja oviksen metästykseen sullekki!!

yönsäde: kiitos peukutuksista!! [:)] eilen ja tänään oon tehny ovistestit, molemmissa haamuviivat, jotka ohjeiden mukaan tarkoittaa negaa.(tänää vähä vahvempi haamu ku eilen) tästäpä eteenpäin vaan ja katellaa kuin ne viivat muuttuu vai muuttuuko mihinkään suuntaan. en kyl millää voi muistaa samaan aikaan joka päivä testata, ois paljo helpompi ku vois aamulirusta testin tehä. [8D]
jopas teil on siel ollu "mukavia" hommia, lehmät ja sähköt. sais kyl tuo lumen tulo jo loppua tälle talvee. tää valvo yks yö aamuviiteen asti ku lumet jyrisi katolta alas, nii eipä siin paljo pystyny nukkuu [:@]
ja kuuleppas nyt: täti ei tule sinne enää, joten älä oota oireita!!! [;)][:D]
hulluna pidän peukkuja sulle!!!

Omaa: kerroin jo tos yönsäteelle. eli ovis metsästys jatkuu. [:)]

plussia ++++++++

Heippa.Itse tässä odottelen kuuluuko tätiä sunnuntaina..Pe tulee ovulaatiosta tasan 2vk ja oireita on ollut vähän sellaisia raskauden alkuoireita..Mutta tiedä häntä..Testi on aikomus tehdä sunnuintaina sitten..Olen kyllä varma että joudun pettymään negatiiviseen tulokseen.[8|] Yritystä meillä on keskenmenon jälkeen reilu 1kk..Ja menkat mulla oli helmikuun 7.päivä ja kesti 11.helmikuuta asti sit loppu kokonaan ja sen jälkeen oli 2-3pv jotain pientä rusehtavaa vuotoa ja sen jälkeen ei mitään ja ovulaatio heti 19.päivä helmikuuta..Tässä nytten sitten odotellaan onko onnistanut..Kuvottavaa oloa on ollut ja se on ollu mitä kamalinta olotilaa,sitten tulee huimaus,päänsärky,tukkoinen nenä,veren vuoto nenästä,janoinen,maha kuin pallo,vilun tunne,väsymys,närästys ja valkovuoto normaalia runsaampi,en tiedä kuuluuko sitten tuo valkovuodon määrä mitenkään raskauden alkamiseen,kun en ole esikoista odotellessani niin perehtynyt tuohon.[8|] maanantaina väsytti niin paljon että meinasin ihan nukahtaa äidin tykönä ruokapöydän ääreen ja piti lähtee viel autol hakee mies töistä ku olin ottanu auton itselle käyttöön.[:)] Turvallisesti päästiin kotiin kuitenkin ilman rattiin nukahtamista..Niin ja kun aloin odottamaan sitä toista lokakuussa 2009 niin huomasin sellaisen hauskan jutun ettei mulla ollut tullut laisinkaan sitä pientä veristä kiinnittymisvuotoa,silloin en tiennyt edes olevani raskaana muuta kuin sitten suunnilleen kuukaudenpäästä kun alkoi olemaan kauheita pahoinvointeja että jopa astianpesuaine alkoi yököttämään kun tiskasin.Ja piti silloin tehdä testi ja se näytti plussaa,olin aika yllättynyt kun ei kiinnittymis vuoto ollut ollenkaan.Mutta siihen se sitten jäikin onnellinen hetkemme,laskettu aika mulla olis ollut heinäkuun 26.päivä..[:(]

Päivää.. [:)]

Ajattelin nyt tänne tulla näin lomallakin kun muutakaan tekemistä ole. Yksikseni täällä Hyvinkäällä istuskellessa. Mies töissä toista päivää ja sen semmosta mukavaa.. [:)] Vaikka mun piti olla täältä pois koko viikon mutta EI PYSTY [:D]

Minnuska19, Oireesi kuulostaa oikein mukavilta. Nyt tsemppiä sinne ja toivotaan että se plussa pärähtäisi testiin! [:)]

Ronny, Tsemppiä oviksen metsästykseen.!

Yönsäde, Johan on taas ollut ku ammujaki on joutunut metsästeleen ympäri pihaa [:D]. Onneks saitte sit kaikki takas oikeeseen paikkaan [:)] Tsemppiä nyt sinne. Nirhataan täti yhdessä jos se tulee [;)]

Omaa: Ei oikein mitään erikoista. Tuli eilen tehtyä lumitöitä ja nyt on hartiat ihan jumissa. AUTS. Miestä odotellessa vielä 4 tuntia :S Maha on sekasin en tiedä sitten mistä johtuu [&:]. Muuten ei oo mitään tätioireita saatika raskausoireita. Lauantaiksi tätiä odottelen sit olis 2vk oviksesta. Hmm täytyy toivoo ettei täti tulis ja oliskin jotain muuta kivempää [;)] Jänskättää kyllä ja tuntuu just siltä ettei oo tärpänny ku ei niin mitään oireita. Ei oo ilmotellu tädistäkään tämä kroppa. Sittenku kotiin pääsen ni teen testiä.. Sunnuntaina tai sit ens viikolla. Kattoo ny millo uskallan ja tietysti jos täti ei tuu kylään.

Täällä moni odottelee sitä tätiä viikonlopuksi. Tsemppiä nyt meille kaikille. Myös oviksen ettijöille! [:D]

Jeps,täällä on tosiaankin hiljaista [8|]

RONNY: Hyvä hyvä,että viiva siitä vahvistuu [:)][:)]!!Toivottavasti pian tulee se kunnon viiva,että tiedät oviksen ajankohdan ja pääsette hyödyntämään sen [8D][:)]!!!
Mää myönnän heti,että silloin kun minä tein ovistestejä,niin en todellakaan tehnyt niitä samoihin kellonaikoihin [&o][:D].
Meillä oli sama homma,että parina yönä tippui meidänkin katolta lumet rämisten alas.Ensimmäisellä kerralla todellakin pelästyin [:D].
Tänään täällä satoi taas lunta ja isäntä tuolla aurailee meidän Nelosen kanssa [:)].
Mua siis niin ärsyttää toi lumen paljous [:'(].
KIITOS KIITOS PEUKUTUKSISTA [:)][:)]*halaa*
Sulle jälleen kerran peukkuja oviksen bongaukseen!!!!!!

MINNUSKA: Peukkuja peukkuja,että saat plussan sunnuntaina [:)][:)]!!!
Mulla ei ole yhdessäkään raskaudessa tullut kiinnittymisvuotoa.

MIPLIS: Hellouta lomalainen [:)]!!
Heh..eihän tältä palstalta malta millään pysyä poissa kauaa aikaa [;)]
Ja hyvä,että tulit kertomaan välillä kuulumisia..tämä palsta on ihan vallan hiljentynyt [&:]
KIITOS PALJON TSEMPEISTÄ [:)][:)][:)]!!!
Sulle niitä takaisin,muttei samoja [;)]
Olipas ihanaa kuulla,ettei sulle ole tätiä tullut!!!!!!!!!!!!
Eikä se sinne nyt tulekaan..me mennään yhdessä marraskuisiin..eix jee [:)][:)]??
PEUKKUJA PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI SULLE [:)][:)]!!!!

OMAA: Do diin..eilen kun pääsin sanomaan,ettei ole oireen oiretta,niin johan tänään on tullut jälleen näitä repäisykipuja [&:].Aika varma merkki tädin tulosta..rkeleen rkele [:@].
Mutta edelleen pidän toivoa yllä..pakkohan se on [;)][:D]
Eilen alkoi tulemaan myös ihan ihmeellistä valkovuotoa..sellaista jossa on myös ihme limaklönttejä mukana [:'(] ( anteeksi ihanat "ruokapuheeni" [;)][:D][:D] ).Ei siis paljoakaan tule noita klöniä,mutta aina välillä pyyhittäessä.Jos olisin viimeisilläni raskaana,niin voisin luulla,että kyse olisi irtoavasta limatulpasta [:D][:D].
Ei siis ole mitään tulehduksen oireita eli ei kutinaa,pahaa hajua.Tosin mulla ei ole hiivatulehdusta edes ollutkaan kun kerran elämässä.Outoa limaa [8|]

Tosiaankin tänään jälleen satanut lunta ja isäntä jälleen kerran aurailee ja kippailee lumia meitin Nelosen kanssa.
Eli kesää odotellessa [;)]

PLUSSATUULIA PUHALLAN JÄLLEEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/28-30/4

Moikka teille kaikki ihanaiset!!

Yönsäde: Mulla tuli just tollasta ihme vuotoa siinä kierrossa, missä raskauduin[;)][;)]
n. 4 päivää ton vuodon jälkeen tuli maitoa rinnoista ja plussasi.
Josko se sitä olisi[:D]

Ja kaikille muillekkin täällä- Mä niin kovaa toivon teille plussaa ihan mihin testiin tahansa.

on: mulla perjantain nt-ultra ja sitte selviää onko mulla paluu kuumeilijoihin taas edessä[:'(] (tosin päätin jättää siinä tapauksessa koko vauva-asian taka-alalle joksikin aikaa...)

Hyvää viikon jatkoa!

Heppistä,

Raportoin toki teille sitten hetimiten tuon Donna-testin toiminnasta. Luotto ei ole kova, mutta antaapahan jotain puuhaa hermostuneelle esikoista yrittävälle.

Tässä vaan ympäristössä jengi "pamahtelee" paksuksi. Vuorossa tällä kertaa naapuri, jotka aloittivat yrityksen kuukausi sitten. Siis kuvitelkaa mikä fiilis taas oli, kun ilmeisesti tällä naisella vielä erittäin epäsäännölliset menkat ja PCO epäily (tai näin antoi mun ymmärtää). Enhän mä edes olis tajunnut koko asiaa, jossei se olis oksentanu meidän roskiskatoksessa!!! Selittipä sitten innoissaan mulle miksi. Hohhoijaa, ei saisi olla kateellinen, mutta meninpähän kotiin ja vaadin mieheltä koiran... notta meille tulee nyt sitten kesällä koira [:D]

Heippa hei!
Täällä tosiaan moni oottelee vkl jolloin selvii onko kierros tuottanu tulosta. Sitä kovasti toivon teille kaikille että olis[:D]
Mä oottelen tänkuun puoliväliin jollon selvii alkaako menkat jälleen. Täs kierros on tullu ekan kerran nännit kipeeks ja sillon joskus alussa tuli sitä kirkasta limaa. Odotukset on suuret tälle kierrolle. Voi nimittäin olla et jos vielkään ei tärppää ni pidetään pientä taukoo yrittämisessä.

heissan kaikki...

miulla tosiaan oli tuossa testaus päivät, negatiivista se näytti, mutta en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon, sillä ei se täti ole vielä punaisella autollaan kylään ajanut, vaikkakin mulla punainen auto lainassa on [:D]

Olin lueskelevani et joku sai plussan...ONNEA kovasti!! tarrasukkia matkaan että pysyis matkassa mukana...

Meinasin että huomenna testailisin aamulla jos ei tuo täti tule tämän päivän aikana...en odota tätiä, mutta toisaalta em kyllä odota plussausta, kun oviksen aikoihin en ollut edes maisemissa vaan siskon tykönä =) mutta eihän sitä koskaan tiedä jos se olis ollutkin aiemmin tai myöhemmin xD

niin ja ei mitään oloja, ei tädin tulosta saati plussasta...paitsi et taas oon ruvennut heräilee aamuyöllä vessaan [:D]

eipä mulla muuta...töihin tässä pitäis kiiruhtaa...mukavaa torstai päivää kaikille!

kp 37/37+6

yk 3

Hei.
Saas nähä tuleeks mulle täti vai ei ku eilen illalla tuli noin teelusikallinen verta ja siihen se jäi sitten.Kokoajan pitää rampata vessassa..Ajattelin odottaa vielä ensiviikkoon että teen testin kun katselen jonkiaikaa että kuuluuko tätiä..[:)]

Nyt on taas kasaanutunut samalle viikonlopulle monta jännittäjää, jee. Toivotaan kaikille yhteisesti plussaa!!

Minnuska19; sulla on ainakin lupaavia oireita, toivottavasti vuoto jäis tuohon tippaan ja plussaisit viikonloppuna. Pidetään peukkuja! Pakko sanoa kyllä (enkä tarkoita masentaa) että itellä oon huomannut tässä yrityksen kestäessä aina vaan uusia ja uusia menkkaoireita oikeen kokoelmaksi asti, jotka on sitten ruokkineet ilmestyessään mun luulotautista mieltä ja aina kuvittelee että tämä uusi oire nyt tarkoittais raskautta. No, ei oo vielä tarkoittanut... Mutta jokatapauksessa toivon että sun kohdalla nämä oireen tarkoittais sitä iloisempaa uutista!

Miplikselle, nopalle ja Blueroselle myös onnea testaukseen - sitten kun testaatte!

Yönsäde, jospa sulla olis nuo oudot vuodot sitä itteään, enkä tarkoita tätiä... Toivotaan toivotaan...
Täällä yksi TUKEVA ihminen hengessä mukana. Hih. Ihana kun teillä on tuollanen oma lomapaikka tai lemmenpesä, jonne on suhteellisen helppo karata [;)] Ammutkin on sitten ottaneet teistä mallia ja karanneet vähän lomailemaan... Onneks ne on siinä mielessä hölmöjä elukoita että ne harvoin lähtee karkuun kovin kauas vaan jää toljottamaan vähän matkan päähän [:D]

Ronny, mulla on ollut David-merkkisiä ovistestejä, liuskaa ja puikkoa. Oon tilannut mammaksi.fi:stä. Hienoa että sulla on testiviiva lähtenyt vahvistumaan! Mulla antaa vaan hirveän hailakan haamun - eli negan - ja sitä samaa tässä on tuijotettu jo useampi päivä.

MK81, Taitaa olla gynellä sellanen "vakiovastaus" joka tulee automaattisesti kaikille tuo "ottakaa ihan rauhassa vaan, kyllä se siitä vielä"... Ite kysyinkin siltä tuohon et miten se tapahtuu käytännössä, mut ei se osannu vastata [8D] Mullakaan ei oo kokemusta tuosta Donnasta, hyvä jos sulta kuulee siitä lisää! Oon sitä itekkin pari kertaa apteekissa katellut, mut muistelen lukeneeni jostain lehdestä et 'asiantuntijat' on eri mieltä sen luotettavuudesta tai lähinnä siis syljen luotettavuudesta ovulaation ennustajana, ja siks jättänyt sen hyllyyn... Mut luulis ettei sitä myytäis jos se olis ihan susi? Ja kuten sanoit, antaapahan tekemistä odottelun lomaan - mä oon ainakin sen tyyppinen ihminen et mun pitää saada tuntea et teen jotain asian hyväksi enkä vaan odottele kädet ristissä [8|] 
Onnea teille karvaisen perheenjäsenen odotuksesta kuitenkin tosi paljon!! Jospa sen tulo sais 'unohtamaan' tuon lapsen yrittämisen positiivisin tuloksin [:)]

ON: Kuten tuossa jo sanoinkin Ronnylle, oon testaillut ovista, mutta mitään ei näy - tai siis näkyy tosi himmeä haamuviiva, mut sehän on siis nega. Kp olis jo 20 tänään... Tosin viime kierto - 46 päivää - antaa vinkkiä siitä että saa sitä ovista vielä odottaa. Jos sitä edes tapahtuu. Nuo mun viimeisimmät kierrot, kaikki mulle ylipitkiä (35+) ja ne lääkärin löytämät PCO-tyyppiset munasarjat laittaa nyt kyllä uskon omaan ovuloimiseen koetukselle... [:@] Viimeksi oon tikuttanut ovista alkusyksystä 09, jolloin sain kyllä hyvän viivan tikkuun kahdessa kierrossa - mutta ne kierrotkin oli ihan normaalin mittaisia. Eli vähän on nyt kylmä rinki persiissä täällä et ovulaatiot ois jääneet pois. No, maanantaina on labrat noidenkin selvittämiseksi (toiv siellä jotain näkyy johonkin suuntaan), ja sit saa ukkokulta luvan lemmiskellä purkkia että päästään asiassa eteenpäin [8D]

Kaikalle paljon tsemiä ja onnea ultraan! Varmasti siellä on kaikki hyvin masuasukilla.

Bandida ei ole ainakaan tänään näkynyt yhtään vuodon vuotoa,eikä ole kipuja.[:)]Pitää kyllä itsekin pidellä peukkuja ja kaikille pitelen myös peukkuja,varpaatkin pystyssä jos joku vaikka sattuisi plussaamaan jos en itse plussaa[:)] No mulla on reilu 1kk aikaa edellisestä ja ensimmäisestä keskenmenosta ja ei ole sen kummemmin menkkoja ollut kuin nytten oli 7.2 ja kestikin vain 11.2 asti ja ovulaatio sitten tupsahti 19.2 ja harrastimme seksiä mieheni kanssa 3 krt sinä päivänä.Ja tein sitten vasitela ovulaatiotestin 20.2 kun minulla niitä on kotona pinottain että oliko se edellinen päivä silloin ovulaatio niin näytti enään haaleaa viivaa elikkäs ovulaatio oli ollut juuri silloin.[:)] Toinen lapsi on tilauksessa siis[:)]

Minnuska19, näyttääkö tuo sinun ovulaatiotestisi siis juuri kyseisen päivän jolloin ovuloi? Yleisimmät testit taitavat näyttää plussaa ennen ovulaatiota, eli kun virallinen ovulaatio on, niin testi on jo ainakin päivän verran ollut miinus. Tuollaista testiä haluaisin myös kokeilla, joka saman päivän näyttää [:)]

Bandida, Kiitokset onnentoivotuksista ja sitä karvaistakin jäsentä on tässä toivottu myös jo pidemmän aikaa meitsin puolesta. Nyt näki isäntä, että vitkuttelu on turhaa. Alunperin aateltiin, että otetaan se koiruus vasta sitten, kun olisi vähän enemmän perhettä, mutta kun tämä perhekoko näyttää pysyvän kahdessa jäsenessä, niin lisätäämpä sitä tällä tavalla [:D] Sulla taitaa olla ovis vasta tulossa... toivottavasti ei hirmusesti venähdä, että kierto venyy vielä lisää!

Mitenkäs wastis jakselee?

Edit. Piti tulla vielä ihmettelemään tätä meitsin vuotoa. 2 päivää kuin saavista kaatamalla ja kp3 NADA -> eli ei mitään. Onkohan mulla nyt ollenkaan tarpeeksi paksuutta limakalvoissa, kun tälleen loppuu kun seinään [:@]

MK81 No olen ennenkin kokeillut samana päivänä kun on ollut ovulaatio niin huvikseni että onko se ovulaatio vai jotain muuta kipua niin vahvan viivan se on silloin näyttänyt,eli samanapäivänä..Olen tilannut joskus sieltä mamma.fi sivuilta sellaisia ovulaatiotestejä kuin: David Ovulation test.

Moikka,

KAIKA: KIITOS KIITOS [:)]!!
Itse olen melkein varma,etten raskaana ole..siis minäkö ajattelen positiivaristi [;)]
Minä pidän sinulle ja vaaville täällä sormia ja varpaita pystyssä,että np-ultrassa on kaikki hyvin [:)][:)][:)]!!!!!!!
Ja aivan varmasti kaikki hyvin onkin!!!!!!!
Onko sinulla ollut vielä mitään raskausoireita?
Tulehan kertomaan kuulumiset sitten.
*peuk peuk*

NOPPA: Peukkuja sinullekin ihan hirveesti,että saat plussan [:)][:)]!!!!
Eikös tuo nännien kipeytyminen ole aika hyvä oire raskaudesta [8|]??
Mulla ei siis ole mitään tissioireita,eikä oikeestaan mitään muutakaan kuin tuo valkkarivuoto.
*peuk peuk*

BLUEROSE: Pahoittelut negasta [&:]
Mutta toivotaan tosissaan,että testasit vain ihan liian aikaisin [:)]!!!!
Huomiseen testaukseen hirveesti peukkuja!!!!
*peuk peuk*

BANDIDA: KIITOS KIITOS "tukeva" ystävä [;)][:D][:D]!!
Tuossa jo Kaikalle sepustinkin,etten yhtään usko,että olisin raskaana.
Tää on tätä mun positiivarimaista ajattelua jälleen [;)]
Meillä kerran karkasi 2 hiehoa ja lähtivät jolkottelemaan meidän kylätiellä.Olivat kävelleet 2,5 kilometriä tien oikeata laitaa tien päähän ja kääntyneet takaisin kotiin päin.Olivat siis lähteneet yöllä ja aamulla seurasin niiden jälkiä.Puolessa välissä ne kävelivät meitä vastaan ja tulivat kiltisti kotiin [:D].Sitten liikkuikin kylällä juttua,että täällä oli nähty 2 albino hirveä [:D][:D][:D]..siis nämä meidän lehmäthän ovat valkoisia väriltään [:D][:D][:D].Kyllä oli silloin kyläläisillä juttua.....
Eikös joku tällä palstalla puhunut,ettei kaikille välttämättä tule ovistestiin sitä aivan tummaa viivaa ja silti ovuloi [8|]??
Aivan hirveesti sinulle peukutan,että ovis on joko ollut jo tai sitten se tosiaan on vasta tuloillaan [:)][:)][:)]!!!*peukuttaa myös TUKEVA immeinen [;)][:D]*
*peuk peuk*

OMAA: Eipä mitään uutta omaan napaan.
Ainoa pashakakkajuttu on nyt,että eilen iski flunssa tänne.Mulla on siis ihan hirveen kipee kurkku ja ääni käheenä [&:].Mies varmaan nauttii,kun mulla ääni vain pihisee [;)][:D][:D]

PLUSSATUULIA PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28-30/4

Huomenta.Tulin kertomaan teille että täti alkoi aamulla herättyäni,mutta seuraavalla kierrolla sitten jos onnistaa[:)][&:]

Takaisin