joko nyt onnistaisi

Testasin tänään tyylipuhtaan negan vaikka olinkin varma että en taatusti oo raskaana menkkakivuista päätellen. Että olinkin tyhmä ja mies vielä tyhmempi kun kantoi noita testejä meille etukenossa. Nyt ei huvita yhtään mikään....

Voi ei Tatjusta, mä olin ihan varma et nyt sulla tärppäs [:@] Sulla on ollu niin hyvät merkit jo ilmassa. Mikä oli testi? Josko lyhyt kierto on vaan tehnyt temput!!

Ittellä laskurin mukaan 2+2 ja ovulaatiotestien mukaan kuitenkin dpo 4, joten toivotaan ettei kierto lyhene tosta 27:sta.

Joo ei ollu liian aikasin sillä nyt tulee vaaleanpunaista valkovuodon seassa ja oon aika kipunen. Mulla ei oo ikinä ikinä ollu näin lyhyttä kiertoa, tästähän tulee siis 24!!!!

VOI PERSE Tatjuska[:@]
Vihaksi pistää mulla sun puolesta.
*halaus*

Mä yritän kantaa korteni kekoon:
*puhaltaa plussaaaaaaa ++++++++++++++++++++++++++++++++++*
kaikille tänne!!

miplis no se ovis nyt voi viivästyäkin,tai sitten se on voinu olla jo ennempää ko oot alkanu edes tikutella. Mun piti kaiken järjen mukaan ovuloida kp.14 tienoilla mut todellisuudessa kp.20. Että se voi heittää kyllä suuntaan jos toiseenkin[;)]

tatjuska voihan perkele! suomeks sanottuna ihan. Niin olis sulle sen plussan antanut.

Itelle ei uusia,oon hihitelly täällä sille,kun parikin ihmistä nyt sanonu että jos tää oliskin kiinnittymisvuotoa.
Kun tosiaan vuoto katos hetkeks ja palas nippailujen kera pariks päiväks ja nyt näyttäis hävinneen taas[:D] Mun kroppa on kyllä ovela tän tiputuksen ajoituksien kanssa[:D][:D] Mahdollistahan on kaikki,en minä sitä,en nyt vain jaksa uskoa siihen mahollisuuteen, mielummin yllätyn sitten[;)] nyt kun sanon näin niin kohta iskee ne tuhottomat toiveet ja muut,toivottavasti ei[:D] kp.26/(27-)32

Me yritettiin mieheni kanssa 2 vuotta ja nyt sitten vihdoin tärppäs !! [:)] rv 9+4 menossa ja toivotaan että menisi hyvin loppuun asti. ei se ollutkaan niin helppoa se raskaaksi tuleminen!

Anteeks ku oon ollu hiljaa tässä vähän aikaa..
mutta mutta
alko tuossa sit eilen kunnon vuoto ja tuli oikein klimppejä mukana.. kesken meni.. hoah.. nyt tämä tyttö ottaa kyl taukoa tästä yrittämisestä ja keskittyy työn tai opiskelupaikan hankkimiseen..
tarvii pienen hengähdystauon tämän pettymyksen jälkeen..

mutta toivotan teille kaikille oikein paljon onnea yrittämisen kanssa toivottavasti olette siirtyneet odottajien puolelle kaikki siihen mennessä ku palaan tänne palstalle..
olen hengessä mukana tytöt mutta minun on pakko sanoa hei vähäksi aikaa..
muuten en saa huumoria pidettyä yllä.. tällä hetkellä huumori kaukana, hukassa..

mut teille kaikille muille oikein isoja plussatuulia toivottelen silti [:)]
*PUHALTAA* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Catja85: Ei oo todellista... Olen pahoillani ja ymmärrän tunteen että haluat etäisyyttä palstasta. Mäkin mietin samaa mutta tuskin osaan pysyä täältä poissa.

Mulla nää menkkakivut tuntuu perseessä asti... Onkohan mulla sittenkään kaikki ihan ok kun kivut on aivan järkyttäviä ja vuoto ihan minimaalista eli tuskin tuolla kohdussa ikinään on ees tarpeeksi kiinnittymisalustaa kun vuodot on tällasia...

Kissie: ONNEA :)

voi ei catja !! paljon voimia ja jaksamisia ja haleja nyt sinne<3 Koita jaksella

kissie onnea !

tatjuska toivottavasti kivut helpottais, ihme täti. Oot ilmeisesti saanu jonku ihmeversion tädistä nyt kylään. Ja hei,oon jostain kuullu et luteaali aika voi olla 10-14pvän välissä. Että se 10 ei olis liian vähän,jostain luin tollaista. Mutta jos sen alle menee niin sitten,toivottavasti ei olis siitä kyse.

Wastis: Kyllä mä tulin siihen johtopäätökseen kun olin rupatellut siskoni kanssa että hormonit on vielä kaavinnan jälkeen sekaisin. Ei auta kuin odottaa kärsivällisesti vielä muutama kuukausi.

Voi kun tuli niin paha mieli...

Catja85:Iso halaus täältä ja voimia suureen suruun...[:(] En löydä mitään sanoja,jotka tuskaa voisivat helpottaa...Tukekaahan miehesi kanssa toisianne.

Noppa:Pahoittelut tädistä...

Tatjuska:Sulle myös...

On se niin kovin raskasta se ainainen pettyminen...Ja kun elämä pyörii tuon oman kierron mukaan,eikä se saakelin täti tajua pysyä pois!On niin huutava vääryys,että ne jotka lasta haluaa,saa tehdä kaikkensa että raskautuis ja taas saa Iltalehden sivuilta lukea,kuinka lapset on jätetty vanhempien bilereissun ajaksi autoon...Pistää niin vihaksi!Ja Tatjuska,nyt käyt läpi ne paskat fiilikset,koko sen tunteiden kirjon (taas)...Tädin pois menon myötä se olo toivottavasti alkaa hieman helpottua...Voimahalaus!

Huh,vetää taas nämä uutiset niin mielen matalaksi,ei tätä raskautumista oo tehty turhan helpoksi...

Yönsäde:Kiitos kannustavasta tarinasta![:)] Ja meille on kyllä sanottukin,ettei se luomuna raskautuminen mahdotonta ole,joten ei täällä luovuteta,ei!Vaihdetaan vaan tosiaan tuotaa paikkaa ja kulmaa,josko se paras vaihtoehto sitte kokeilemalla löytyis![:D]Mikäs sen mukavampaa!Ja joo,kyllähän se iso vaalea houkuttais,mutta tyydytän himoni sillä mitä saatavilla on![;)] Enkä todella valita![:D][:D][:D]

Wastis:Nyt olis kyllä sulle jo niin positiivisten uutisten vuoro!Mä oon jo yhden kiinnittymisvuodon ennustanu oikein ja nyt sitte sulle![:)]

Kissielle onnittelut raskaudesta!Toivotaan,että pieni pysyy matkassa loppuun asti!Annat taas tänään toivoa muille palstailijioille!

Nopsaati hopsaati,

CATJA85: [:(][:(]Olen niin niin pahoillani [:(][:(]!!!
Sanat eivät riitä kertomaan edes pientä osaa siitä,mitä ajattelen!!!
*halaa ja rutistaa*
Olet ajatuksissani aina!!!!!!!

KISSIE: Suuren suuret onnittelut plussasta [:)][:)]!!!
Varmasti on aivan ihana tunne,kun 2 vuoden yrittämisen jälkeen saa sen plussan!!!
Hyviä vointeja [:)]!!!

TATJUSKA: Pahoittelut negasta ja tädistä [:(]

PAIPAPU: Kyllä muakin tänään taas itketti,kun luin saman jutun tuosta lasten heitteillejätöstä [:(].
Saisinpa ne vanhemmat käsiini,niin näyttäisin vähän vanhoja taitojani [:@]..murisee.
Kokoajan saa lukea noita kauhutarinoita,kun lapsia raiskataan,hakataan,jätetään yksin kotiin ym.kauheeta.
Heh..sulla on ihanan positiivinen asenne..jess [:)][:)]!!!
Tuo on niin hyvä asia,ettei luovuta!!!!Meillä kaikilla on omat vastoinkäymisemme ja niille kukaan ei mahda mitään.Kaikkien ne vaan on kestettävä;oli ne mitä sitten vaan.
Ja toisille niitä vastoinkäymisiä annetaan enemmän kuin toisille.
Tosin eihän kaikki niitä kestä;ikäväkyllä.Liikaa saa kuulla myös noista ikävistä itsemurhistakin [:(].
Mutta nyt puheet pois näin vakavista asioista..höh.Masennan puheillani kohta koko palstan [;)]
Ja tuo asennon ja paikan vaihtelu on HYVÄ [;)][:D][:D][:D]..minäkin taidan tänään kekkasta jotain uutta jälleen [;)][8D]
Voihan hyvin [:)]!!!

OMAA: Tulin minäkin niin surulliseksi tuosta Catjan uutisesta [:(]..Hänelle olisin niin paljon toivonut kaikkea hyvää!!!!Ja teille muillekin tietysti!!!!

Mulla tulee valkkaria nyt ihan tuutin täydeltä [:'(]..ja himot ovat kuin norsulla [&o][;)] eli ovis keikkuen tulevi [:D].
Tänään ajattelin mieheni yllättää jotenkin [8D]..pitsihörhöt ovat jo ihan out..joten taidan ottaa köökin käyttöön,kunhan saadaan lapset nukkumaan.Jos tärppää,niin lapsestahan sitten tulee ilmiselvästi kokki [;)][:D][:D].
Ja kokista puheen ollen..yök,mun maha on pallona [:'(]..tein iltapalaksi munakkaan,kun noita mulkeroita on nyt meillä [:D].Ei tarvitse montaakaan hanhen munaa,kun tulee iso munakas [:D][:D][:D].Toivottavasti ei ala peräpää laulamaan kesken lemmenleikkien [;)][&o][:D][:D].

IHANAA ILTAA KAIKILLE JA PEUHATKAA PEUHATKAA [8D][8D][8D][8D]
JA LISÄÄ NIITÄ PLUSSAUUTISIA +++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-30/4

Catja85,harmin paikka sinne!![&o][:(]
Woimia oikein paljon ..[:-]

Tatjuska,
pöh... täti olisi saanut pysyä poissa!![:-]
uutta usvaa putkeen hetken kuluttua sitten vaan!![;)]

Kissielle onnea oikein paljon!!

Huomenta.

Yönsäde, Toivossa on hyvä elää.

Kissie, onnea teille! tarrasukkia matkaan [:)] Toiv kaikki menee hyvin loppuun asti!

Catja85, TODELLA SUURET PAHOITTELUT [:(] Johan pisti synkäksi uutisesi. Todella epäreilua.Ensin annetaan, ja sit viedään pois. todella julmaa. Koittakaahan siellä pärjäillä. Ei tätä raskautumista oo tehty turhan helpoksi näköjään [:'(]

Omaa: Jos ovis ei nyt tuu viikonloppuna ni sit voin heittää kankkulankaivoon tän kierron. ja luultavasti vielä ens kierron. Mieheni sai työpaikan! aloittaa ensi viikolla. Asutaan ensi viikosta eteenpäin erillämme, koska kämppää ei olla vielä saatu kyseiseltä paikkakunnalta. Joten sinne meni ne pupuilut. nähdään vaan viikonloppusin niin kauan ku on asunto. Ollaanhan me onneks asuntojen listalla ekana juuri tuon työpaikan takia. Mutta silti. äääh. PERKELE. Eipä tässä mitää.. ei oo mitää ihme limoja eikä mitään oireitaka. Alkuviikosta nippaili/särki. huoh. joko se ovis oli jo sillain etten huomannu tai sit se on vasta tulossa. Tosin ku kierto menee jo kp 24 tms.

Muille teille plussapuhurit ja oikein hyvää perjantaita!

Yk 12, Kp 24/35-39

No niin.....

Lekuri ilmoitti aamupäivällä veri/pissakokeiden tulokset. Hemoglobini hyvä,ei sokeritautia,ei kilpirauhas vaivaa,ei tulehdusarvot koholla ja viimeiseksi...verikokeessa ei ole havaittavissa että olisit raskaana [&o][&o][&o][&o][&o]
No ilmoitti sitten perään että ei välttämättä raskaus veressä vielä näy kun kuukautisiin on melkein viikko....! Missä vaiheessa se sitten näkyy??

Jos en oo raskaana niin mistä hitosta nää oireet tulee!!?? kyllä alko vi..ttaa puhelun jälkeen kun lääkäri sanoi että jos väsymys,vihlonta jne ei mene ohi tehdään parin viikon päästä uusia testejä..

Eli tätiä odotellessa.....[:@][:@][:@][:@]

AAAAAAAAAAAA!!!! Kohta menee hermot!!! Ollaan yritetty lasta jo melkein 6kk ajan, ja ei oo tullu mittään. Oikeastaan lapsen hankinta ajatus tuli meillä häämatkalla tuossa kesällä, mutta alettiin me toteuttamaan sitä syyskuussa. Milloin Milloin Milloin?????[>:]

malishka18, Elä vielä heitä hermojas kankkulan kaivoon. Mä oon yrittänyt jo vuoden kohta mieheni kanssa eikä oo tullut mitään. ei yhtäkään keskenmenoa eikä mitään. Tän kierron jälkeen tosin jos ei tärppää ni sit gynelle. Milloin lopetitte ehkäisyn käyttämisen? Siitä hetkestä lähtien KUULEMMA lasketaan yrittäminen kun on jättänyt ehkäisyn pois. Ja oliko teillä kortsu vai hormonaalinen ehkäisy? Jos hormonaalinen, raskautuminen suurimmalla osalla kestää kauemmin kuin ei hormonaalisilla yrittäjillä. Vuoden yrityksen jälkeen kannattaa vasta olla huolissaan. Onhan tämä ihan paskamaista odottaa odottamista [:D], mutta onneks on esim. tää palsta [;)], tsemppiä sinne!

onniko, No voihan kusisukka [&:], mutta voihan se olla niiku se lekuri sano että ei näy vielä niittenkä testeissä. En tiedä kun ei omaa kokemusta.. hmm. Tsemppiä sinne, toiv se plussa tulisi myöhemmin ja nuo oireesi olisi sitä itseään! [:)]

Tsempit ja plussia täältä!! nyt tytöt niitä plussauutisia!!!!!

Yk 12, Kp 24/35-39

yönsäde: kiitos suuri peukutuksista! [:)] ei tänne sit tauti iskenytkään. [:)] eilenkin oli vähä heikohko olo ja jälleen kuulema illalla kalpee. mut tänää on ollu iha normi olotila.
mahtavaa kun touhuatte koko perheen voimin kaikkee kivaa [:D] onnea pillkikisaan! [:D] ja pilkihän myös itsellesi se tärppi tässä kierrossa [;)]

tatjuska: suuret pahoittelut negasta ja pirun tädistä!! voimia uuteen kiertoon!

wastis: jännät päivät menossa![:)] toivottavasti täti jää tulematta sinne!!! plussaa puhaltelen sulle!!

kissie: Onnittelut!!!

catja: voi ei!! pahoittelut!! [:(] ja voimia!

miplis: [>:] johan on kumma ku ei ovista ala löytymään. jospa se ois kuitenki menny jo aikasemmin? toivon sulle tärppiä ennenku joudutte erilleen asumaan..ja pikaista asunnon löytymistä! ja plussaa tietysti! [:)]

onniko: voi harmi ettei verikoe näyttäny raskautta. [>:] mut jospa se plussa vielä tästä kierrosta tulee, toivon ainakin niin. [:)] onnea kuitenkin muista koetuloksista, hyvä ettei mistään löytynyt mitään vikaa. [:)]

malishka18: sanon samaa kuin miplis: älä vielä heitä hermojas. kyllä se vaavi sieltä tulee kun sen aika on, ei auta ku ootella et milloin. [:)] toisilla kestää vähempi aikaa, toisilla enempi, toiset saa ylläreitä ja jotkut ei saa ollenkaan. ei mahda mitään ja tosi peestähän tää on ku ei tärppi heti käy. koitahan jaksaa ja peukkuja sulle et pian sen plussan saatte.[:)]

omaa: eipä taaskaan mitään uutta[:)] täti tulee ens viikolla jos on tullakseen.

Kirpakkaa lauantaita,

MIPLIS: Onnittelut miehellesi työpaikasta [:)]!!
Voithan sinä tai miehesi tehdä viikonloppuvierailuita toistenne luokse [;)][8D][8D]..ELLEI sitten tässä kierrossa tärppää!!
Peukutuksia sinulle edelleen!!

ONNIKO: Onnittelut hyvistä koetuloksista [:)]!!
Ikävää vain,että raskaustesti näytti negaa [&:]
Toivotaan tosissaan,että koe otettiin ihan liian aikaisin!!

RONNY: KIITOS SUURI YSTÄVÄ jälleen !!
Peruttiin huomiset pilkkikisat,koska luvassa ihan liian kovaa pakkasta ja kauheeta lumipyryä [:'(].Ei millään voida mennä lasten kanssa ulos tuollaisella ilmalla;saatika sitten pilkkiä 4 tuntia jäällä,jossa ei ole mitään tuulensuojaa.Paska juttu,mutta tuleehan niitä kisoja tänne vielä tänä talvena [:)]!!
WAU WAU WAU *peukuttaa ihan hulluna Ronnylle*..Siis aivan huipen lupaavilta sun oireesi nyt kuulostaa [:)][:)][:)]!!!!
Sinä nappaat nyt ensi viikolla sen plussan ja imaiset meidät muutkin mukaasi tuonnen marraskuisiin [:)]!!!Pannaan ennätys rikki eli marraskuisissa on ennätysmäärä mammoja [;)][:D]!!
Peukkuja peukkuja!!!!

OMAA: Eilen illalla oikein kunnolla sattu jälleen alavatsalle ja alaselkään eli oviskipuja jo nyt [&:].Mullahan nämä oviskivut ovat tulleet aika koviksi ja pitkäkestoisiksi synnytysten jälkeen.Toisaalta nämä kivut voivat johtua myöskin kystakivuista,mikä olisi paska juttu ja tarkoittaisi sitä,etten ainakaan raskautuisi tässä kierrossa [&:].
Mutta positiivisesti yritän ajatella,että kivut johtuvat oviksesta [;)][:)][:)]

Joo,peruttiin huominen pilkkireissu sitten tuon ihanan pikkupakkasen ja lumipyryn takia *kiroaa ja manaa [;)]*.No,tuleehan niitä uusia kisoja vielä!!
Tänään laitan miehen katolla jälleen tiputtamaan loput lumista,kun huomiseksi on lupailtu tosi kovaa mytäkkää [:'(].Helvetten,että mää inhoon jo tätä talvee.Mää haluan kesän [:D]

IHANAA LAUANTAITA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSAUUTISIA TÄÄLLÄ ODOTELLAAN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 14/28-30/4

Takaisin