joko nyt onnistaisi

heipä hei taas.
 Mäkin alkanu käymään vaan parin päivän välein, ei tuu niin paljoa sitte mietittyä ja ressailtuakaan[;)]
En jaksa nyt kommentoida,olen tuhma palstailija nyt[:D][:D]
Mutta onnea sittis!!

ite tikutellu. Saanu ihan kahta viivaa nyt, pikkasen nipistellykki parina päivänä nyt.
Oon ollu vaan niin laiskajaakko,etten oo ihan "kunnolla" ohjeiden mukaan tehny.
Saanu aikaseks haaleita viivoja,mutta toinen ollu samaa luokkaa liki kun toinen.
Tänään inan haaleempi. Kattellaan katooko toi toinen tosta kokonaan nyt.
Tiputtelu jatkuu,eilen oli melkein kokonaan poissa,mutta tänään tiputellu taas enemmän.
Edelleen ruskeeta,ei kirkasta verta. Kattellaan soittelenko itelle aikaa lekurille tällä viikolla vai en...7
Kun KELAn kanssa pienet painit menossa kun ne on lakkauttaneet mun tuet,eli opiskelijan ainoan rahan. Ei olis siis kauheasti ylimääräsiä nyt sitten...
Kp. 16/27-(32)

Ja taas! Heti ko en naamaani täällä näytä niin jollain käy tuuri [:)] Pitäisköhän mun lopettaa kokonaan täällä käynti ni te loputkin plussaisitte?[:D] Onnea ihan miljoonasti sittis!![:)] Ja tarra-sukkia postiin taas ihan kauheasti, tulee tällä menolla kalliiks noiden postimaksujen kanssa jos alatte pamahteleen paksuks kaikki [;)][:D]

Tänne ei mitään uutta, mieli on vähän maassa kun ei meinaa uutta työtä millään löytyä[&o] Kuka se onkin keksinyt sanoa että tekevälle löytyy aina? Kakka-puhetta sanon minä[:'(] Mutta toistaseksi yritän pitää toivon hengissä, niin työn kuin juniorinkin suhteen[:)]

PLUSSA-tuulia ja TARRASUKKIA oikein kauheasti kaikille!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

heippa kaikille!!

olipas taas tullut tekstiä!

uusille tervetuloa, ja nopeasti tervemenoa! plussatuulia siis ++++++++++++++++

sittis, valtavat onnittelut!!!! mä vähän toivoinkin et joku olis plussannut, jee!!

yönsäde, täti tuli mullekin kylään! heitetään ne mahd pian pois ja hypätään tohon seuraavaan aaltoon mukaan!! eihän me mitään lokapoikasta oltais haluttukaan [;)] [:D] [:)]

täällä on monta ovistelijaa, toivottavasti ootte heilutelleet peittoja oikein urakalla ja mahd moni sais sen plussan parin viikon päästä!!!!

omaa, ruottin reissu oli mahtava! siskon kanssa oli kivaa ja rauhallista! syötiin ja shoppailtiin, oli kaikin puolin nasta reissu. ei edes täti tulollaan pilannut sitä! nyt sit vaan uuteen yritykseen tässä kierrossa ja toivotaan parasta!
saatiin tänään loput tulokset niistä meitin testeistä. kaikki on niin kuin pitääkin! kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa eli keskenmenoihin ei ainakaan vielä tiedetä syytä. nyt sit jatketaan luomuna ja varmuuden vuoksi joudun seuraavan raskauden aikana piikittämään hepariinia. jos sekin raskaus menee kesken nii tutkimuksia kait jatketaan tai mietitään josko sit pitäs koittaa keinohedelmöitystä tms. seuraavaa raskautta seurataan siellä klinikalla, mikä tietenkin on aivan mahtavaa! nyt sit vaan pitäs raskautua....[:D]

kaikin puolin hyvä mieli! huomenna lähdetään miehen kanssa tallinnaan kylpylöimään! jospa se tollo tajuais vaikka kosia [:D] [&:]

kaikille ihanaa viikkoa ja erityisesti äärettömän isot peukut on pystyssä et kaikki plussais mahd pian!!!

Ai sinulleko Yönsäde mä sen valkoisen tobleronen ostinkin? No mihis osoitteeseen voin sen lähettää ennenkuin kokonaan loppuu?

Reissu meni ihan kivasti. Edelleen odottelen ovista. Vaik tottahan sitä pupuillaan vaikkei viel näykään.

Väsyttää. Nyt nukkumaan.

tulitikku ihana kuulla että saitte hyviä uutisia![:)] Nyt vaan toivotaan että nopeasti raskaudut ja lähetetään kilokaupalla tarrasukkia, jottei vaan keskydy sillä kertaa[:)]

Tänne ei mitään kummosta tähän aikaan päivästä, paitsi noh, yksi huoli vähemmän: sain hakemani työ-paikan![:D] Ehkä tää vuosi alkaa nyt hymyilemään enemmän kuin edellin, enää puuttuu se rasautuminen[:D] Tosin nyt ei välttämättä ole niin kauhea vaikkei heti tärppäisikään [:)] Pää-asia että nyt on kummallakin vanhemmilla sitten varaa ostaa niitä kakka-vaippoja ja tutteleita[:D][:D]

Plussa-tuulia ja tarra-sukkia ihan kauheasti kaikille!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Artemikselle tosiaan onnittelut uudesta työpaikasta!

Sittikselle
plussaonnittelut!

Tervetuloa ShiruLi!

Ja juu, Viron reissu oli oikeesti ihan mukava. Lauantai-iltana sattumalta löydettiin Depeche Mode baari, jossa sitte istuttii koko ilta ja kuunneltiin DM:a. Sunnuntaina sitte shoppailtiin juomia, miehelle röökii ja karkkia, suklaata, namia... vähän kaikkee [:)] Harkitsin apteekin nähtyäni käydä katsomassa onko sielläki raskaustestejä myytävänä ja mitä ne mahtais maksaa, mutten mä sitte viittiny. Olis vaa epäilykset heränny työkavereissa. Mutta nyt tässä. Tobleronea syöden vapaapäivää vietän ja mietin pitäiskö mennä lumitöihin. Äh, en mä vielä.

helou! [:)]

yönsäde: kiitos suuri ihana peukutuksista![:D] täti meni jo täältä pois, harmin paikka ku kaahaili sinne [>:] niin sulle sitä plussaa toivoin!! no mut jos täti ois siel nyt viimeistä kertaa. lähdetää yhdessä marraskuisiin!![:D][;)]
voi hitsit ku siellä ollaan taudin kourissa [:@] toivottavasti menee pian ohi eikä pienin sairastu!!

miplis: mukavia tikutteluja sinne! toivottavasti ovis löytyy. [:)]

pixie: Kiitos suuri!! [:)] täti on häippäisyt täältä! voih, tiedän tunteen kun tikku ei osu kohilleen. [:D] joku jo sanoikin ja suosittelen samaa et pissaat purkkiin ja kastelet testin pään sinne. [:)] pahoittelut negasta! [:@] toivottavasti saat sen plussan vielä tästä kierrosta!!!

shiruli: tervetuloa! toivotaan käyntisi täällä kuumeilijoiden puolella lyhyeksi.[:)]

tatjuska, onniko: peukut ovikseen että tärppää nyt!!

sittis: Onnea onnea plussasta!!!hienoa!! tarroja sinnepäin!!!

bandida: voi vitsin nega! tulis pian sulle se täti jos ei kerran plussaa!! pääsisit uuteen kiertoon!! toki toivon että sen plussan vielä tässä saisit!! peukkuja peukkuja hirveesti!!! [:)]

paipapu: kiitos!! en tiiä mistä moinen kuntoremontti alkoi, en tehny mitään uudenvuoden lupauksia kun ei ne koskaan pidä [;)] mut nyt on joku ihme into tosiaa alkanu, toivottavasti kestääkin kauan. [:)] juu ja täti on häippäissyt täältä [:D] voi harmi kun ovis on joutunu hukkaan siellä [&:] jospa se ois vain vähän myöhässä? peukkuja sunkin omaan tilanteeseen!!!

wastis: voimia sulle, on se ny harmi ku tiputtelu jatkuu [:@] ja voihan kela!! aina niitten jostaki pitää alkaa vääntää kättä![>:][>:] toivon sulle jaksamista ja pikaisia hyviä uutisia!!!!

tulitikku: onnea hyvistä testituloksista!![:D] Onnea myöskin tähän kiertoon! ja mukavaa kylpyläreissua!! [:)]

artemis: Onna uudesta työpaikasta!!!![:D]

possupiikistä: Minä otin sen joulukuussa eikä tullut mitään suurempia oireita, vähän oli käsi hellänä jos koski pisto kohtaan mut ei muuta. pääsin helpolla. pojallenikaan ei tullu kuumetta ei mitään, ei hidastanu tahtia(on aika vilikas) mut vähä hellänä oli kuitenkin pistokohta. mies sai n.38 asteen kuumeen. näkyy olevan tosi yksilöllistä miten oireita saa tosta piikistä.

omaa: täti häippäsi vklopun aikana, ja innolla[;)] uuteen kiertoon. papa-tulokset sain myöskin ja kaikki on niinku pitääki. [:D] eipä tänne kummosempia.

plussailkaahan tytöt!! ja peukkuja tikuttelijoille et ovis löytyy!!

Tädin pashaan upottamis-operaatio osa 2,

ONNIKO: IIHANA kuva sulla tuossa [:)][:)][:)]!!
Onko siinä ihan oman lapsen ja koiran kuva..wau?

PIXIE: Pahoittelut negasta [:(]
Toivottavasti nyt se täti tulee tai mieluummin tietysti se plussa!!!

NOPPA: KIITOS tätipahoitteluista [:)]!!
Täällä ei enään paljoakaan jakseta ajatella koko akkaa [;)]
Mikäs sun vointi on nyt?

PAIPAPU: KIITOS RAKAS YSTÄVÄ paljon negapahoitteluista [:)][:)]*rutistaa takaisin*
Jospa sinulla olisi tässä kierrossa ovis myöhässä?Toivotaan ainakin niin!!
Mulla on nyt ainakin joka kierrossa tuntunut,että ovis on vaihdellut paikkaa [;)]..viime kierrossa oli kp18,kun sitä ennen oli kp15..no,eihän siinä nyt suurta heittoa ole,mutta tärkeillä hetkillä sillä on tietysti merkitystä [;)].
Paljon peukkuja sinulle,että ovis sieltä vielä tulee!!!!Ja sitä ylläriplussaa sinulle ihan hirveesti toivon [:)][:)][:)]!!!
Mutta jos ei sitä nyt tule,niin hirveesti onnea ja voimia hoitoihin!!!!!!

WASTIS: Onnittelut kahdesta viivasta [:)][:)]!!Eiköhän se ovis siellä ole ollut,kun nippaillutkin on!!!
Voihan tiputteluvuoto [:@]..sais jo luvan loppua!!
Soita nyt sinne gynelle ja kysy,että kannattaisiko tulla näytille?

ARTEMIS: ONNEA työpaikasta..jee [:)][:)]!!!

TULITIKKU: Voihan perk**kele suoraan sanottuna [:@]..että sullekin sen per**keleen piti sinne tulla [:(].
Pahoitteut tädistä!Niin täällä toivoin,että olisit plussauutisia tänne tuonut!!
Meillä on sitten ihan sama tilanne nyt!!!Ei muuta kun nokat kohti marraskuisia..en määkään oikeesti olisi halunnutkaan lokakuussa synnyttää..vesisadetta ja tuulta.Marraskuussa on jo lunta ja ihana talvi [;)][;)] *ja Yönsäde yskii*
Mulla on tänään menossa tädin-kakkaan-upottamis-rituaalit taas eli meillehän se täti ei enään tule eikä kenellekään muulle [:)][:)]
Paljon peukkuja tähän kiertoon!!!!!
IHANAA MAHTAVAA..ONNITTELUT todella hienoista tuloksista [:)][:)][:)]!!!!
Nyt vaan mahtavaa Tallinnan reissua teille!!!Ja vihjailet miehellesi kaikin tavoin..esim.viet miestäsi kultasepänliikkeen eteen ja sanot,"että ompa hieno sormus tuossa..miltähän se näyttäisi minun vasemmassa nimettömässä" [;)][:D][:D][:D]

ÖRKKI: Sinä senkin onneton..joko sinä söit minun Tobleroneni [;)]
Mulla on muuten vielä kaapissa 2 valkoista Tobleronea,jotka kaveri toi kuukausi sitten Virosta.MUTTA määhän olen nyt "herkkupannassa",joten siellä ne on hyvässä säästössä seuraavaa retkahtamista varten [:D]..joka varmaan koitta pian [;)]

RONNY: KIITOS SUURI tätipahoitteluista ja ihanista sanoista [:)][:)][:)]!!!
Jee..mennään mennään yhdessä marraskuisiin [;)][:)][:)].Marraskuu on hyvä kuukausi synnyttää [;)][:D]
JEE..sulla on siellä ihania kuulumisia..täti häipyi ja Papa-tuloksetkin olivat kunnossa [:)]
Siis nyt saatte hyvin mielin panna tuulemaan miehesi kanssa ja nappaat sen plussan,niin sitten nappaat minutkin mukaasi,nin ja kaikki loputkin ellen minä ole täällä sitten enään ainut jäljelle jäänyt [;)][:D]
Peukkuja peukkuja ja peuhakkaita ja vähän riettaitakin petipuuhailuja sinne [&o][;)][8D][8D][8D]!!!

OMAA: Mun mieli on hjyvä [:)]..Esikon Noro-virus on voitettu!!Inhottavaa vain siinä on,että se tartuttaa vielä 2 päivää oireiden loppumisen jälkeenkin [&:].Eli vielä joudutaan olla kakkahousuissa fiilareilla,että jos joku muukin saa tartunnan.

Aamusta olin lasten kanssa pulkkailemassa..ihanaa oli.Sitten miehen kanssa kolattiin lehmien katosten päältä lunta.Arvatkaa,että oliko raskasta?Pikkasen painavaa lunta ja sitä oli paljon.Lehmät heittelivät peräänsä,kun lunta tippui katoilta.Olivat ihan ihmeissään [:D][:D].Jeps,eipä tarvi tänään enään mitään urheilla;muuta kun tavanomaiset koirien lenkitykset ja navettajobit [;)].

Täti alkaa olemaan hiipumaan päin eli ei valskaa enään kuin monsuunisateet.Tänään upotan jälleen yhden osan akasta siihen itteensä [;)].
Hyvä fiilis [:)]

PEUHATKAA RAKKAAT OIKEIN KUNNOLLA [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA ++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28-30/4

Heipä hei kaikille.

Olen ollut poissa täältä kokonaan jo muutaman kuukauden ja nyt ajattelin tulla katsomaan mitä täällä tapahtuu. Paljon näyttäisikin tapahtuneen ja porukka vaihtuneen.

Meillä on ollut tässä hieman vaikeeta viime aikoina.. Ensinnäkin käsittelin viime huhtikuisen keskenmenon vasta vuoden vaihteessa ja voin kertoa että en olisi ikini uskonut sen olevan niin vaikeaa, saati sitten, että se iskisi niin pitkän aikaa keskenmenon jälkeen. Kun olin siitä selvinnyt, päätin, että menen yksityiselle gynelle tarkistuttamaan, että mulla paikat kunnossa ja munarakkulat kehittyy ymv.
Viime viikolla siellä kävin ja kaikki ei sitten ollutkaan niin kuin pitäisi... Nyt sitten ollaan menossa lapsettomuus-tutkimuksiin... Varmaa tietoa vielä ei ole, mikä mättää, mutta gyne veikkaili endometrioosia (joka voi muuten olla oireeton!!!) ja sanoi muutenkin, että meidän on hyvä varautua siihen, että ilman hedelmöityshoitoja meille ei pikkuruista tule :( Noh, kunhan sen saisi tavalla tai toisella..

Halusin vain teille kaikille lasta yrittäville tämän kertoa ja painottaa sitä, että käykää ihan oikeasti ajoissa tarkistuttamassa paikkanne, jos lasta ei kuulu. Ja muistakaa, että yrittämiseksi lasketaan koko aika, minkä olette olleet ilman ehkäisyä, ei se, minkä ajan olette tosissanne yrittäneet ja ovista laskeneet! Normaalisti aktiiviset parit jäävät raskaaksi vuoden sisällä ehkäisyn pois jättämisestä ja vähän vaikeammin raskautuvat kahden vuoden sisällä. Tietysti poikkeuksiakin on!

Onnea plussanneille ja Tsemppiä muille! Minä poistun takavasemmalle lapsettomuus-keskusteluihin, joista toivottavasti pian siirryn odottajien puolelle..

YÖNSÄDE: Koiria kyllä talosta löytyy mutta ei ihan noin ruttuista [:D] Anne Geddesin kuva kokoelmasta nappasin ton kuvan [:)]

MYMMELI84: Tosi kurjaa [:(] voimahaalukset täältä!!
Mä toivon kovasti että siirryt vielä tonne odottajien puolelle [:)]
Tuon kyllä ihan totta että gynellä pitäisi useammin käydä..!

RONNY: Kiitti [:)] kovasti täällä toivotaan tärppäystä...

Omaaaa: ...Odottelua...[&:] Toivotaan parasta...! Viime yönä oli kyllä tädit unissa [&:]
Oon yrittänyt nyt olla stressaamatta ja siirtänyt ajatukset uuteen,maanantaina alkavaan duuniin ja liikkumiseen. Tosin vanha duunipaikka aiheuttaa vielä tämän viikon sellasta stressiä että huh huh! Onneksi pääsee pois.

Yösäde hyvä et on täti unohtunu jo taka alalle[:D] Mulla vointi aika sama. Vähän on viel sitkeetä limaa kurkussa[:'(]  Tsemppii sulle uuteen kiertoo josko se nyt onnistais[:D]

Mymmeli84 Tervetuloa takaisin joukkoomme. Ikäviä uutisia sinulla. Nyt toivotaan että saisitte hyviä tuloksia mistä ette oo saanu viel varmaa tietoo. Rankalta varmasti kuulostaa että ette välttämättä saa lasta ilman hoitoa mutta onneksi on mahdollisuus raskautua hoitojen avulla. Sekin helpottaa varmaan jonkun verran. Onnea sulle uusille tuulille[:)] Uskon että se aika vielä teillekin koittaa[:)]

Valkoista Tobleronea en ole Yönsäde vielä aukaissut. Ruskeaa vasta syön. Eikä sitä tarvi montaa palaa kerralla syödä ku se on iso. Joskus kaupoissa oli tosisuperiso Toblerone, jota haaveilin, mutten koskaan raaskinut ostaa. Nyt en ole enää sellasta nähnytkään.

Kiitos Mymmeli84 tiedoista. Oli mukava kuulla, että "yrittämiseksi lasketaan koko aika, minkä olette olleet ilman ehkäisyä" varsinkin kun omat yritykset joskus menee vatsan päälle. Ja tuntuu ettei ikinä raskaudu... mutta ehkä sitä joskus me kaikki raskaudumme, tavalla tai toisella. Tsemppiä sinullekin!

Pikaa ennen saunaa,

MYMMELI84: Pahoittelut keskenmenosta sekä ikävistä gynekuulumisista [:(]!!
Pidetään nyt kuitenkin toivoa yllä,että saisitte kuitenkin sen vauvan ilman hoitoja [:)]!!
Ja jos ette ilman hoitoja saa,niin peukkuja hirveesti,että ainakin jollakin tavalla sen oman nyytin saisitte [:)][:)]!!!
GYNEKÄYNNEISTÄ: Olen kanssasi täysin samaa mieltä,että kyllä naisen pitää huolehtia omasta terveydestään ja kropastaan sen verran,että käy säännöllisesti gynen tarkastuksissa!!
Olen nähnyt entisessä työssäni pari kauhutapausta,kun nainen ei ole "uskaltanut/kehdannut" mennä gynelle,niin sitten on yllätys yllätys löytynyt pitkälle levinnyt syöpä [&:].No,tämä oli täältä pahimmasta päästä otettu juttu,mutta kuitenkin..
Minä käyn joka vuosi gynen vuositarkastuksessa ja papassa,vaikka papaa ei tarvisi ottaa kuin kahden vuoden välein,niin joka vuosi sen otatutan!

ONNIKO: Tuo on siis aivan mahtava kuva [:)]..kuin "kaksi marjaa" kuvassa [:D][:D].

NOPPA: KIITOS tsempeistä [:)]!!
Hyvä juttu,ettei kovin pahaa tautia tullut!!

ÖRKKI: [:D][:D]..siis mää täällä nauran,kun luin sun juttusi [:D][:D]..vissiin tuli liikaa kolattua tänään lunta+tää mun vanha ja sekoamispisteessä oleva päänuppini taas raksuttaa noita kaksmielisiä juttuja *viheltelee*
"Ruskeaa vasta syön.Eikä sitä tarvi montaa palaa kerralla syödä,kun se on niin ISO [;)]."
"Joskus kaupoissa oli tosisuperISO toblerone"..[;)]..sorry,mulla vaan vilkkuu täällä ISOT mielessä [;)][:D][:D][:D].
Pitäisköhän munkin kaivaa tuolta kaapista se toinen ISO patukka esiin [;)]

OMAA: Huh..mulla nää ajatukset taas lentää miten sattuu [8D]..
Kylvetin justiinsa lapset ja nyt laitan saunan päälle ja menen rentoutumaan.Kylmä olut saunan lauteilla ei tekis yhtään pahaa [8D].Taidankin ottaa ja repäistä ja vetästä kylmän bissen löylyissä[;)].Hyvä ottaa nyt,kun ei olla edes raskaanakaan [&:].

HAUSKOJA ILTOJA KAIKILLE JA NIITÄ PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28-33/4

nopeasti tulin taas käymään täällä.
Sellasta kysysin että kun tikuttelette, Kuinka kauan tulee kahta viivaa?
Entä kuinka selkeät niiden erot on?
Tai onko ketään saanu montaa päivää saman tummusia?
Mulla on mun mielestä viimiset 3pvä ainakin ollu ihan samantummuset viivat tossa.
Mikä ihmeen kesto-ovis mulla on? Ei tajua enää. Ja jotain nippailuja ollut joo,muttei oikeen
semmosta selkeetä ovis nippailua. Ja ei oo limojakaa näkyny...
Ja tiputtelu jatkuu edelleen... Oon miettiny että mistäs mä repisin rahat siihenki lekuriin.
Kun yleiselle puolelle on turha mennä,siellä saa ootella niin hemmetin kauan niitä lähetteitä ja aikoja.
Että meen yksityiselle ennemmin,he kun ultraakin samantien siinä samalla,kiinnostais toi mun kystan tilanne.
Oudointa tässä tiputtelussa on,että tää ei ole verta. Siis semmosta ruskeeta, ei oikeen kuolleesta verestäkään menis. Semmosta ihmeellistä tummaa. Emmä tiiä. Turhautuminen iskis,muuten kun oon saanu niin hienosti pois mielestäni koko raskautumis hommat... Suurin pelko on,että tää on joku uus KM tiputtelu,
vois sen ehkä ekana tarkastaa testillä... Kun edellisestä ei positiivista enää anna. Äääh....

Anteeksi omanapaisuus ja purkautumiset. Ei vaana aivot toimi muita kommentoimaan.
Kyllä minä tästä vielä alan taas pulista[:D]

Iltaa pitkästä aikaa Leidit! [:)]

Pidin pari päivää taukoa tästä foorumista sun muusta, Tosiaan kun näinä päivinä ei vielä mitään tapahdu. Mahdollisen oviksen odotusta ^^

onniko, Onnea uudesta työpaikasta! [:)]

Mymmeli84, Oon todella pahoillani [:(] Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, tutkimuksissa kaikki selviää ja toivotaan teille parasta, että tavalla tai toisella saatte sen oman pikkuisen. [:)]

Ronny, tsemppiä uuteen kiertoon. Toivottavasti nyt tässä kierrossa se täti tajuais olla tulematta ja plussa pärähtäis tikkuun!

Artemis, Onnea työpaikasta! [:)]

Oli täällä vissiin joku plussannutkin?? onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin saaneille.

OMAA: ystävänpäivänä alkais oviksen tikuttelu tuon lappusen mukaan mikä tuli noitten testien mukana. sitä odotellessa. Huomasin tuossa että opiskelujen päättötyö olis valmis [:D] Pientä hienosäätöä vielä [:)] On muuten hyvä fiilis. Vielä ku sais aikaseks mennä 8 viikoks työharjotteluun! Ei kauheesti ilmasiks tee mieli mitään töitä tehä x( Raskautumisasiaan ei siis mitään uutta. OVI TULE JO! xP tai mahdollinen ovis. Mulla on gynellä käymisestä yli vuos. Pitäsköhä varaa ihan normaali gyne aika? [:D] vai sit pyytää samal kaikki mahdolliset testit [;)] Ei sitä jotenki muista käydä siellä kun ei pillereitäkä tarvi uusia [:D] Eipä kai täs muuta tällä erää.

Plussapuhureita kaikille! ja muistakaahan pupuilla [;)]

Yk12, Kp 15/35-39

Wastis voi peuran p*nis! Miten yhdelle ihmiselle tulee noin paljon vastoinkäymisiä [X(]

Mitä jos ensin ostat sen testin ja katsot mitä se sanoo? Tai liudan niitä halvempia testejä ja seurailet mitä näyttää.

Mulla on ovistesteissä sellanen tilanne, että joka päivä näyttää haamua ja se virallinen vahva linja on noin 24h vaan näkyvissä. Voisko olla, että sulla on irtoo munis molemmilta puolilta? Ei kai kukaan ole vannonut, että se ehdottomasti saman päivän aikana tapahtuisi, jos molemmilta puolilta irtoo...

Sit yks mahis olis tietysti mennä julkiselle ihan vaan kokeilee mitä sanoo. Ottaa sen jonotuksen sieltä ja jos hermot menee, niin soittaa siskonkumminkaimat (tai me kerätään sulle VAU-keräys, että pääset) ja meet yksityiselle.

Voimia sulle ja karhuhali edelleen.

Miplikselle onnittelut lopputyön loppuun saattamisesta! Varmasti ihana tunne [:D]

ON: Ei mitään erikoisia, odottelen ovista, tikuttelen ja nautin tiedosta, että gyne on parin viikon päästä. Tämä olkoon viimeinen yrityskuu seuraavaan yhdeksään kuukauteen!

ja tämän vastoinkäymiset jatkuu...
elikkäs testasin raskaustestiin plussan.
Eli toinen keskenmeno putkeen sitten menossa.
Suoraan ton toisen perään... Lekuria huomenna soittelemaan.
Vuoto on pientä ja tosi tummaa ja ruskeaa että saattaa olla kohdun ulkonen.
Raskaustestit saa mussa aikaan vaan vihaa nykyään.
Nytkin kun plussasin niin sain komean paniikki-itkukohtauksen.
Koska tämä ei ole mikään onnellinen tulos.
Koska täti kävi,ja tiputan edelleen. Niin kyllä tämä on Km eikä jatkunut raskaus.
nyt olisi 6+2,eli ainakin ultrassakin pitäs näkyä onko kaikki tullut ulos...
hemmetin vitun saatanan perkele ihan suomeksi sanottuna.
kuinka paljon mun pitää nyt oikeen kestää?!
Ei riitä nyt usko eikä tajunta eikä mikään enää tässä hommassa...

Wastis, mä olen niin pahoillani sun puolestasi [X(].

Ei ole yhtään riittävää sanaa lohduttamaan.

Josko nyt heti huomenna menisit yksityiselle ja pyydät lähettämään laskun kotiin... huolehdit siitä sitten myöhemmin ja nyt ensisijaisesti itsestäsi!

tuolla missä käyn niin tarttee maksaa heti...
tosin kyllä mä ne rahat kasaan saan, miehekkeellä on lainaa tilillä,
käytetään sitä aina tietty summa kuukaudessa,
alkaa vaan sekin hupenee näihin mun keskenmenoihin.
tiedä sitten miten elääkään enää kun nekin on tuhlattu,
se on kuitenkin se ~200e. Mihin sisältyy ultrat ja verikokeet...
Tai ultra ja pari verikoetta...
Yleisellä puolella taas joutuis oottaan kolme-neljä viikkoa.
Että alanko oottelemaan sen vai meenkö ja maksan itteni kipeeks...
Ja mä niin haaveilin uudesta tatuoinnista tai laukusta...
Mutta ei kai rahaa ole sitten taas moneen hetkeen ostaa mitään
piristyskivaa itelle [>:]
Nyt telkkaria, on niin hemmetin tyhjä olo. Voikin ihmistä sattua näin paljon...
Miks mulle,miksi aina minä...
Jos positiivista haetaan,niin ainakaan ei oo miehen simpoissa vikaa !!!
se on sitten mussa vika,sitä sitten tutkimaan millanen.
Onko helposti hoidettavissa vai ei....

Takaisin