joko nyt onnistaisi

yönsäde: voi vitsin vitsit ku piti se nega tulla [>:] no mutta, ei tosiaan heitetä toivoa vielä pois. oireesi kuulostaa älyttömän hyvältä!! jospa se vielä plussaksi muuttuis..ja muuttuuhan se, eiks nii? [:D] ois aivan mahtavaa!![:D] mahtava mies sulla [:D][:)][;)] peukkuja peukkuja ja vielä kerran peukkuja. digiä kehiin vain[:D] "lillua kakoissa"- aivan huippu [:D][:D] ja kiitos suuri ihana!! täti alkaa jo täältä laantumaan joten kohta pääsee hommiin [;)] mutta en päästä sitä sun luo!! käsken sen ny lähtä jonnekki kanarialle [:D] mulla o pari kiloaki lähteny pois ton herkuttelemattomuuden, lenkkeilyn jne myötä. *happy happy happy* [;)] tästä se lähtee.

ginessa: hyvä et kaikki näytti normaalilta. tuloksetkin varmasti ovat hyviä, ei hätiä mitiä. [:)] peukkuja sulle!!!! ja hyvää viikonloppua!!

Yönsäde: ehkä sulla on sama ku mulla.. ovis oli vasta pari päivää myöhemmin eikä hormoonia vielä kertyny tarpeeks.. ite olin ainaki ihan varma etten millään voi olla raskaana ja odotin jo seuraavaa kiertoa..

en oo tässä kauheesti kirjotellu ku välillä vuotaa vähäsen ja välillä ei mitään.. yritetty lääkäriinki soittaa ja ne vaan sanoo ettei mitään hätää jos ei vuoda kunnolla tai tuu kunnon kipuja.. kiva.. hyvä tässä on sit rauhottua.. tein kyl eilen testin illasta predictorilla.. näytti 15 sekunnissa testi-ikkunaan viivan ja sen jälkee kontrolli-ikkunaan pari sekkaa myöhemmin.. mut haluis tietää mikä on vikana.. pelkää tässä koko ajan et kesken menee [X(]

anteeksi itsekeskeisyyteni ku en nyt kommentoi kenellekään..

Mulla eilen ja tänään reilua nipistelyjä ala-vatsassa ja väsymys on aivan tajuton! Ovu olis sunnuntaina eli en tiedä onko oireet siitä...!

Flunssa onneks helpottaa :)!

Rentouttavaa vkonloppua kaikille!! Plussssssaaaaaaa tuuuuliaaaaaa +++++++[:D][:D][:D][:D][:)]

Pikaista piiperrystä,

CATJA85: Ihan ensimmäiseksi *halaa halaa ja halaa*
Mulla on niin ollut sinua ikävä
Voi rakas ystävä..ihan varmasti vaavilla on kaikki hyvin!!!!!
Tuollainen tiputteluvuoto tai tuhruvuoto on hyvinkin normaalia!!!
Mullahan tuli Kakkosesta tuhruvuotoa ( sellaista rusehtavaa ) ihan raskauden alussa ja kaikki päättäyi hyvin [:)]!!
Kyllä teidänkin vaavilla on varmasti kaikki hyvin!!!!!!!!!!!
P.S.En usko enään raskauden mahdollisuuteen ..jotenkin on nyt alkanut menkkamainen olotila.No,ehkä pääsen sitten marraskuisiin??
Saanko udella,että milla testillä sait ensin negan ja millä sitten plussasit?Ja mikäs sinulla olikaan kiertopäivät negasta ja plussasta?Ymmärrän hyvin,jos et jaksa vastailla!!!!
Voihan hyvin muru

RONNY: Ja sinuakin rakas ystävä ihan ensikäteen *halaa ja rutistaa*
Te teette minun päivästäni paljon iloisemman [:)][:)]!!!Oikeesti te olette niin ihania
Kuten tuossa jo Catjalle sanoinkin,niin olotila on nyt ihan tätimäinen [:@][:'(]..eli ei tarvi tässä varmaan enään testailla.No,ensi kierto ja uudet mahdollisuudet [;)]
Mut mää sitten nirhaan sen tädin kun tänne tulee ja oikeesti laitan sen loppuelämäkseen LILLUUN sinne meidän paskaan [;)][;)][:D][:D].
Tää alkutaival vaan aina kirpasee niin kovasti,että kestää hetken,että toipuu!!
Ihanaa,etä siellä on täti häippäsemässä [:)][:)][:)]!!!Ja sinne se ei enään eksy ellei ole ihanmahtisonniakka,että paskastakin vielä nousee [:D][:D][:D]!!!
Peukkuja sulle ihan hirveesti peuhailuihin!!!!Ja nappaa sinä nyt ensin se plussa ja imase mutkin sitten mukaan!!!!!

GINESSA: KIITOS KAUNIS sinullekin *halaa,muttei kovaa,ettei vaaviin satu*
Millaisia kokemuksia sinulla oli Mammaksin testeistä?
Ihanaa kuulla,että tutkimus sujui hyvin [:)][:)][:)]!!!
Ja vaavilla näytti olevan kaikki kunnossa..jee!!!!
Tuolla lapsivesipunktiolla saa tarkan tuloksen vaavin sukupuolesta,joten saanko udella ( ei ole pakko vastata ),että haluatteko selvittää vaavin sukupuolen etukäteen??Vai pidättekö jännityksen synnytykseen asti [;)]?
Me pidimme Esikoisesta,vaikka kävimme punktiossa.Halusin vain tietää,että onko vaavilla kaikki hyvin [:)]!!
Ja mää en enään muistanut koko ruiskulla imemisestä aiheutuvaa paineen tunnetta..vuodet näköjään kultaa muistot [;)].Onhan siitä aikaa jo kohta 15-vuotta,kun siinä toimenpiteessä olin..hui.
Ja meillä kyllä lääkäri tutki ultralla vielä vaavin hyvinvoinnin punktion jälkeen.
Tuo on raskasta ja stressaavaa aikaa tuo vastausten odottelu!!!!!!
Koitahan jaksaa [:)][:)][:)]
Ihan varmasti vaavilla on kaikki hyvin!!!

OMAA: Ei mitään..tuossa jo Ronnylle ja Catjalle kerroinkin fiilareistani.Olotila on nyt ihan tätimäinen eli kaippa se per**kele kohta tänne tulee.Odottelua odottelua nyt vaan.Jotenkin masismainen olotila,vaikka tähän jo osasinkin varautua.Aamulla negan jälkeen,vielä elättelin toiveita.
Huomenna ollaan jo varmaan paremmilla fiilareilla [;)]
Nyt saunaan ja sessyäkin voisi harrastaa illalla vielä kun ehtii..siis ennnenkuin se täti tulee melkein viikoksi taas kylään.

MUTTA TEILLE MUILLE NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 29/28-33/3

GINESSA: KIITOS KAUNIS sinullekin *halaa,muttei kovaa,ettei vaaviin satu*
Millaisia kokemuksia sinulla oli Mammaksin testeistä?
Ihanaa kuulla,että tutkimus sujui hyvin !!!
Ja vaavilla näytti olevan kaikki kunnossa..jee!!!!
Tuolla lapsivesipunktiolla saa tarkan tuloksen vaavin sukupuolesta,joten saanko udella ( ei ole pakko vastata ),että haluatteko selvittää vaavin sukupuolen etukäteen??Vai pidättekö jännityksen synnytykseen asti ?
Me pidimme Esikoisesta,vaikka kävimme punktiossa.Halusin vain tietää,että onko vaavilla kaikki hyvin !!
Ja mää en enään muistanut koko ruiskulla imemisestä aiheutuvaa paineen tunnetta..vuodet näköjään kultaa muistot .Onhan siitä aikaa jo kohta 15-vuotta,kun siinä toimenpiteessä olin..hui.
Ja meillä kyllä lääkäri tutki ultralla vielä vaavin hyvinvoinnin punktion jälkeen.
Tuo on raskasta ja stressaavaa aikaa tuo vastausten odottelu!!!!!!
Koitahan jaksaa
Ihan varmasti vaavilla on kaikki hyvin!!!

Kiitos,-vastaa haliin[:D]

Niin tein siis niitä ovulaatiotestejä,3-4 kk ja ne näytti aina sen toisen haaleempana,ei koskaan yhtä vahvana kuin testiviiva,sitten hermostuin ja ostin kalliin digitaalisen ovulaatiotestipakkauksen (clearblue)..
Tattadaaaa..näyttikin sitten oikein hienosti hymynaamaa..juurikin siinä kierrossa jossa sitten raskauduin!
Kokeilin sitä mammaksi tikkuakin samana päivänä,pidättelin siis n.4 tuntia ainakin pissiä ja haalea oli toinenkin viiva mammaksi ovistikussa..
Joten jos ne ovis tikut näytti mitä sattuu  sinnepäin niin en sitten tiiä  onko niistä toisistakaan tikuista  sen suurempaa iloa.[;)](mulle)
Laiha lohtu se että halvalla saa.Pidemmän päälle hermot ja rahat menee.
En silti ite enään aio koskaan niitä testailla,toisille tietty voi sopiakin[;)]

JOO,halutaan tietää kumpi tulee ja viikon verran täytynee odotella [:D]
Täällä palstalla ainakin kerron [;)] -tuosta ulkomaailmasta en vielä oo päättäny.?!
Mutta toisaalta mitä sitä salaamaan kun se kerta on paikkansa pitävä tieto!![:D][:D]

Hahhah,vuodet tosiaan kultaa muistot,eikä välillä tarvii olla montaakaan hetkeä välissä kun taas tekee samat jutut[;)]...ainakin mä varsinkin oon niin kaheli[:D]

Mutta mietinkin tässä jo että jaksaisinko taas samaa rumbaa tälläisessa asiassa?Punktio/epätietoisuus?
Sen tietää vasta jonkun ajan päästä...[:-]
Huaaah... nyt makaamaan....

Ihanaa iltaa yönsäde & ladyt!!![:D]

Jee jee, nyt on makuuhuone nro 1 pintamaalattukin - ei enää tämän talon seiniä tarvinne maalailla vuosiin... yes!

Huomenna Viroon, sunnuntaina takaisin. Ovis mahdollisesti viikon päästä.

Kiitos kysymästä Paipapu,tänään oli eka kunnon "ei punaista vuotoa" -päivä. Jee! Oikeastaan kiva, että kierto tälläkertaa lyheni, ku olin luullut tädin ferraroivan housuissani Viron reissun aikana, mutta onneksi ei. Katsotaan sitte milloin seuraavan kerran tulee. 28 pvää, vai 32 pvää vai kuukausia [;)]

Harmi negasta Yönsäde, mutta jos ei tätiä VIELÄ näy, niin... toivossa on hyvä elää [:)]

Olitpa Bandida jaksanut tehdä hienon tutkimuksen. Päivitätkö sitä sitten kun jotain taas tapahtuu - niin kauan kun itse tällä palstalla vielä pyörit?

Hyvää lauantaita!

Ahh aamukahvia ja jäätelökakkua xP hyvä aamupala ja sillain ;) tuossa mietiskelin niin tää palsta on kyl todella mahti palsta! <3 Silloin joskus 06 vuonna ku olin raskaana ja pyörin suomi24:ssä niin siellä ne suurimmat osat ihmiset syyllisti toisia raskaana olevia yms jos esim teki jotain mitä ei SUOSITELLA raskauden aikana. En tykänny yhtää. Mut täällä te ihanat ihmiset ette tuomitse muita ja kannustatte vaik itellä olis tullu pettymyksiä <3 [:)]

örkki, Mukavaa viron reissua sinne! :) Pitäkääpä hauskaa [:)]

Yönsäde, Elä nuolaise ennenkuin tipahtaa! Niin kauan on toivoa kun ei ole täti tullut [:)]

noppa, Meillä oli tuossa tammikuun alussa perhekriisiä miehen kanssa ja melkein erottiin yms. Ja se johtui just siitä että mies istuu kotona eikä tee mitään, mä käyn loppuja opiskelujani ja sit ku tuun kotii jouduin tekee kaiken myös kotona. Nyt mies tajus että ei se näin toimi (kantapään kautta oppi) ja nyt hän sit osallistuu kotitöihin ja muutenkin. Mut ei se saa kyl siihenkä mennä et se tekee kaiken ja mä en mitää xD [:D]

Omaa: Noni! Eilen tuli testit perhana olin koulussa ja mies oli oottamassa postia. No hän sit ihmetteli et mikäs paketti se yks on ja se yritti tunnustella sitä ja soitti mulle kouluun että mitäs vittua mä oon menny tilailemaan (ihan ku mä muka aina tilaisin kaikkee) no pakkohan se sit oli kertoa ku en valehtele TIETENKÄÄN. Nyt mies kyselee jatkuvasti että milloin mä tikutan ja bluah!. Laskin ton ohjeen mukaan mikä tuli tikkujen mukana että 14.2 pitäs alkaa testailee ovista. 35 kiertopäivän mukaan siis. toiv täs kierros nyt sit näkis että ovuloinko edes yms xP Tänää pitäs porukoille kait lähtä viettämään iltaa [:)] Tuossa äsken pyyteli sinne illaksi [:)] karaoken laulua ja pientä alkoholin maistelua [:D]

tsemppiä kaikille! plussapuhureita ++++

Yk 12, Kp 11/35-65

pari päivää ollu poissa ja kauhiasti tekstiä tullut taas. Nopeasti pariin vastaillen...

bandida
taidan olla minä tuo keväästä 09 asti roikkunut[:D] Sieltä asti tosissaan täällä roikkunut, sillon oli kyllä jo päälle 6kk yritystä takana. Mielenkiintosta toi sun tutkailu. Kiva tietää[:)]

catja voi sinua,ompa kurjaa kun tiputtaa, eiköhän siellä oo silti kaikki ihan kunnossa[:)][:)] *rutistaa muttei rikki asti*

kaikille jotka on kysyny en oo soitellu lekuria vielä, soitan ens viikon alussa jollei tää lopu. Ja ei oo loppunut. Tiputtelua edelleen. Välissä enemmän välissä vähemmän. Kirkasta verta ei oo tullut moneen viikkoon. Eli vanhaa verta,ruskeeta. Sitä se vuotaa. Mikä ikinä vuotaakaan.

Omaa niin tosiaan tiputtaa edelleen, nyt oon parina päivänä tikutellu. Tullu haaleina kummatki viivat. Toinen ihan inan haaleempana kuin toinen. Eilen oli melkei samanvahvusia. Oireita ei ole,mutta niitä ei mulle tuu aina edes. Ja kun kiertokin vaihdellu. Että katsellaan nyt. Mulla on noita tikkuja semmonen kasa tuolla,kun haluan tikutella kunnes saan vain yhden viivan. Sitten vasta luotan noihin testeihin että toimii[:D][:D] Ai minäkö epäilevä[:D] Että tätä samaa täällä, eilen tuli puuhasteltuakin taas.
Pientä yökötystä mulle tulee koko asiasta,siis tuosta vuodon kanssa peuhaamisista, en ole oiken mikään eritteiden suurin ystävä. No mutta en mä ala mitään hemmetin selibaattiakaan pitämään tän takia. Jos miettii että jos pitäsin,niin olisin tosiaan ollu kutakuinkin siitä 27.12 asti ilman... huh[:D][:D][:D]
Vaikka nyt niin kovin hirveän aktiivinen olekaan mutta on tuo jo hieman liikaa[;)]
kp.14/28(-32)

plussatuulia *pppuuuuuuuuuuhhhh*

Miplis, nythän sulla on testikaveri sitten [:D] Paat miehen tulkitsee viivoja, ni on mukana prosessissa... niin mä teen, koska sillä on meistä se parempi näkö ja näin tiietään koska on yhtä tummat viivat (ihanku en ite sitä näkis, mutta mitäs menin tutkijan kanssa naimisiin... sen siitä saa).

Wastis, muistelin kun yks kaveri kerto tiputtelevansa välillä ruskeeta menkkaverta ja sen gynis oli todennut, että pitäähän sen kaiken tulla sieltä jossain vaiheessa ulos. Varsinkin, jos joskus on ollut jotain sellasia "taskuja", mihin se veri jää?? En tiiä, mut parempi et tulee ulos, eikä vaikuttanut kuulemma raskautumiseen [8|].

Kaikista teistä on mukava kuulla, vaan vielä mukavampaa olisi kuulla niitä plussauutisia! Seuraavaksi niitä pliis.

Plörinää,

ÖRKKI: KIITOS negapahoitteluista!!
Sinne teille remppa-onskut [:)][:)]..nyt on sitten ihanaa peuhata "uudessa" makkarissa [8D]
Tuo mulle Virosta valkoista Tobleronea tuliaiseksi [8D][8D][;)]

MIPLIS: KIITOS [:)]!!
Jeps,olen ihan samaa mieltäsi kanssasi!!Tämä palsta on tosi hyvä ja täällä on ennenkaikkea hyvä henki [:)][:)]!!
Olen myös keskustellut muilla palstoilla ja joissakin on ollut juuri tuollaista meininkiä eli "minä olen parempi äiti kuin te muut" ja muuta blaa blaa systeemiä [&:].
Mun mielestä me Suomalaiset annamme ihan liikaa negatiivista palautetta [8|][:'(]..kun se positiivinen palaute olisi paljon rikkaampaa ja antoisampaa toisia kohtaa kuin ainainen negatiivinen palaute!!
Hauskaa iltaa teille [:)][:)]!!Laulakaa minunkin puolestani [;)]
Heh..no voihan hitsi,että mikä "vainukoira" miehesi oikein on [;)][:D][:D].
No,ehkä hän olisi kumminkin jossain vaiheessa saanut tietää noista sun ovistesteistä [;)]

OMAA: Mitäs tänne..paremmalla mielellä kuin eilen ( niinkuin lupasin [;)] ).
En ajattele enään edes koko raskauden mahdollisuutta.Tätiä odotan vain kylään,että saan sen upottaa meidän kakkojen sekaan ( ja paskaa täällä kyllä riittää [:D][:D] ).
No,asiasta kymmenenteen..oireita ei oikeestaan ole,muuta kuin munasarjojen nipistelyä edelleen.Pari kertaa tänään on pitänyt juosta vessaan tarkistaan asia,kun on tuntunut,että täti olisi lorissut housuihin [8|]..no,ei ainakaan vielä ole lorissut.
Ajoin tänään meidän koirien kanssa peltoautolla [:D][:D]..siis kun vein koiria lenkille,niin tuli yhtäkkiä kesken lenkityksen ahaa-ilmiö,että ajetaampa loppumatka kotiin koirien kanssa [;)].Meidän spanieli nauttii ihan hirveesti olla auton kyydissä,mutta toi rotikka ei niinkään tykkää.Oli ihan onnessaan,kun pääsi rallikyydistä pihalle;ehjin nahoin [;)].

PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 30/28-33/3

Heh, vaikka kuinka uhosin, että 8kk ei ole pitkä aika yrittää vaavia niin tilasimpa tänään ajan gynelle.... joo joo, tiiän että vuosi pitäisi yrittää, ennen kuin, aloittaa epäilemisen, mutta muistin, että kerran vuodessa pitäisi käydä muutenkin gynellä ja ja ja siitä on juurikin vuosi, kun viimeksi kävin.

Mielen heikkoutta minulla [:@] Taitaa olla vaan jälki PMS oireet... eli olisko mulla noi PMS (post menstrual...) kuitenkin AMS (after menstrual...)?

Perskuta, pitäisi olla lauantaina muutakin tekemistä, kuin tämän vauva-asian vatvominen. 

HELLO taas [:)]
Kolme päivää pistellyt ala-vatsaan, huimannut ja syömisen jälkeen täysin voimaton olo,rappusten kävely jo väsyttää [:-][:-] ...huomenna ovu,en tiedä onko siitä johtuvaa???tai jotain muuta...
En löytänyt foorumílta sopivaa ovu-keskustelua jossa oireita olis ollut...
Ei ainakaan ennen oo tällästä ollu..vai oonko sitten ollu noteeraamatta niin tarkkaan...en tiedä.[8|][8|]

Sunnuntaita,

ONNIKO: Mulla ainakin oviksen aikaan tulee aika kovaakin kipua munasarjojen kohdalle ja alaselkään [&:].Viime oviksenn aikoihin tämä kova kipuilu kesti "vain" 3 päivää [;)].
Joillakin naisilla voi tulla myös pahoinvointia oviksen aikaan.Ja sitten taas ennen tädin tuloa.Muistappa nyt tarkkailla niitä limoja [:)][:)]!!

OMAA: Jee..täti sitten lörähti aamulla pönttöön,niinkun sitä jo odottelinkin.
Ainahan se masentaa,mutta eipä tässä nyt auta itku markkinoilla vaan uutteen yritykseen.
Jeps..tädin tuhoaminen alkaa sitten ensi viikolla eli paskaan sen sitten upotan ja heitän hellät jäähyväiset sille [;)].

MUTTA TEILLE MUILLE NYT NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-30/4

moi

Yösäde pahoitteluni tädin tulosta. Toivotaan nyt et se jäis ens kerralla tulematta[:)] Tsemppii uuteen kiertoon.

Milpis hyvä et ootte saanu asiat sovittuu ja yhteiset peli säännöt miehes kanssa[:)] No nyt alatte yhessä metsästämään sitä ovista ku jäit kiinni tikkuken tilauksesta[;)] Toivotaan että se ovis ilmaantuu paikalle.

wastia toivottavasti saat sen tumman viivan ovistikkuun niin tulisi siihenki selvyys. Harmi ettei se tiputtelu oo vielkään loppunu[&o]

MK81 toivottavasti saat apua gyneltä.

onniko josko ne sun oireet johtuis oviksesta[:)]

omaa: mäki oon vissiin melkeen keväästä asti roikkunu tääl ku alettiin yrittää toukukuus. Kai mä  sillon tänne heti tulin[8|] tänne ei kyl kuulu  mitään uutta. Kai  se ovis ois ollu täl viikol mut empä oo havainnu mitään limoi. Mut mun täysin sekasin olevasta kierrosta ei kyl tiiä. Kai se sit voi myöhemminki tulla jos ees tulee. Toivossa on hyvä elää[:)]

Plussa tuulia kaikille[:D][:D][:D][:D] 

Päivää tasapuolisesti,

Yönsäde no voi pöhhhh! Tätikö siellä jostain sitten eksyi paikalle, no tällä kerralla sitten varmistat että se ei nouse enää sieltä lillingistä [:D]

noppa
toivotaan että se ovis löytyy [:)]

MK81
onhan hyvä käyä välillä gynellä, toivottavasti kaikki on sitten ok! peukut! Itelläni on varmaan vierähtänyt jo vähän liian pitkä aika viime käynnistä... ehkä vois iteki varailla aikaa tälle keväälle.

Miplis toivottavsti ovis löytyy sullaki tikuttelemalla [:)]

onniko ovikselta tuo kuulostaisi? makkariin, hop [:)]

Ronnyllä täti lähtenyt? Ei muutako uuteen kiertoon ja yritykseen. Tsempit! Sinun elämäntaparemontti kuulostaa oikein hyvältä [:)][:)]

sittis tervetulloo mutta toivotaan että häippäset oikein pian tuonne odottajiin [:D]

Ja muillekin paljon terkkuja ja peukkuja tulevaan! [:)]

Omanapa: Siis miten vaikea voi olla pissiä tikkuun???!! kun yrittää oikein keskittyä  ja tähdätä niin pissat menee "päin seiniä" ja kun on kaikki tipat tiristänyt minne sattuu pönttöön, testi vilkuttaa iloisesti kirjan kuvaa, että liian vähän pissaa, teepä uusi testi! [:@] wituttaaargggghh! Oonko mä ainoa joka on kykenemätön tähtäämään pissaa?? harmittaa kun oli viel kallliimpi digitesti. No, huomenna aamulla uusi testi, kun oli siin paketissa 2 kpl. Ellei menkat ala tänään...

Tänään KP 52 /35...48max. Mahassa koko ajan tuntuu omituiselta, vähän kuin ois välillä menkkakipua, mut sitte välillä ei, itse asiassa voisin kuvailla tuntemuksia "rakastumisen" tunteeksi vatsanpohjassa [:D][:D][:D] ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotan [:D][:D]

Sitä alkaa niiiin helposti kehittään itelle kaikenlaisia oireita!!...Mielialat vaihtelee ja oon normia ärtyneempi. Ja itketti ihan hirveesti ku katsoin Maajussille morsianta. Oli niin ihania ne kun saivat kirjeitä ja ilahtuivat niin! .... Mutta kuin todennäköistä on että oon kehittäny mielikuvituksessa kaikki jutut, koska oon käyny just lukemassa mitä oireita raskaus saattaa tuoda. No, anyways, jatketaaan odottelua ja testataan taas joskus.. [:D][:D]

Hauskaa päivää kaikille ja plussia!!!

Lisäyksenä vielä edelliseen! kyselenpä vielä tyhmiä: että eikai sillä ole oikeesti merkitystä, tekeekö testin justiin aamupissasta? siis jos nyt päivällä oon muutaman tunnin juomatta ja pissaamatta niin eikös se ole sama asia??

Pixie79, mun käsittääkseni se on juurikin siks aamusta suositeltu se testaus et olis ollut joku aikaa juomatta ja pissa rakossa... Ja ainakin mitä täältä on lukenut niin kyllä niitä plussia on saatu muistakin kuin aamupissoista [;)] Mä oon viime aikoina tehnyt kaikki testit niin et oon pissinyt kuppiin ja upottanut testin sinne, kun välillä tuntuu juurikin tuolta et se suihku horottaa kaikkiin muihin suuntiin paitsi siihen testin nokkaan [:D][8|]

Voi harmitus Yönsäde... Vähän elättelin vielä toiveita sun suhteen, mut pakko sitten uskoa ettei sieltä tullut jatkoa plussailuun. [>:]

Miplis, tuo vois tosiaan olla hyvä ehdotus mitä MK81 sanoi, et ottaa miehen mukaan testaileen/syynäämään tuloksia (ehkei nyt ihan puolen metrin päähän kattomaan kun pissit tikkuun / purkkiin, heh)

wastikselle tsemppiä tikutteluun, toivottavasti sieltä tulis selkeät tulokset! Ja hyvä että ens viikolla meinaat sinne lääkäriin mennä, ei nuo loputtomat tikuttelut koskaan mitään hyvää oo meinannu [>:] sinähän se tosiaan oot meidän 'palstanestori' [;)]

MK81, pitäähän siellä gynellä säännöllisesti käydä [;)] En mäkään ajatellu ihan vuotta odottaa...

Catja, halauksia sinne. Kaikki on varmasti ihan hyvin, kun ei kerran kovemmin vuoda tai satu... Peukkuja että näin on jatkossakin!

Ginessalle myös peukkuja jatkoon ja tulosten odotteluun!

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Edelleen odottelen tätiä - kp 37 / 27-35. Huomenna testaan taas jos ei mitään kuulu... Oon välillä ihan varma kun hetken tulee 'menkkamaiset' kivut et nyt ne alkaa, viimeistään parin tunnin päästä ja sit ne taas häviää kaikki tuntemukset eikä mitään näykkään...

Nopeeta vielä,

NOPPA: KIITOS pahoitteluista ja tsempeistä [:)][:)]!!
Mikäs sulla on nyt kiertopäivä?
Ihan hyvin sulla voi olla ovis myöhemminkin.Naisillahan noi oviksen ajankohdat voivat vaihdella vaikka joka kierrossa.
Hirveesti sinulle peukkuja,että ovis on ollut sinulla tai tulee pian [:)][:)][:)]
Ja tietenkin peukkuja,että teillä onnistaa tässä kierrossa!!!!

PIXIE79: KIITOS [:)]!!
Heh..sattuuhan noita,että pissii tikun viereen [;)][;)][:D][:D][:D]..harmillista vaan,jos kyseessä on kallis testi [&:].
Pissaa seuraavan kerran purkkiin ( osuu paremmin ) ja kasta tikku purkkiin [;)]
Jos raskaustestin tekee ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa,niin silloin testi pitäisi tehdä aamupissasta.Aamupissassa on eniten juuri tuota istukkahormonia.
Mutta jos menkat ovat monta päivää myöhässä,niin silloin testin voi tehdä minä kellonaikana tahansa!!
Siis WAU *peukuttaa peukuttaa*..sun oireesi kyllä kuulostaa TOSI LUPAAVILTA [:)][:)]
Aloita sinä nyt tämä plussa-aalto jälleen!!!!!
Peukkuja peukkuja!!!!

BANDIDA: KIITOS [:)]
Peukkuja sulle ihan hirveesti huomiseen testaukseen [:)][:)]!!
Sinä voisit tuon Pixien kanssa aloittaa uuden plussa-aallon!!!!
P.S.En päästä tätä perkelettä sinne enkä muuallekaan.Kuten lupasin,niin upotan sen meidän paskaan..siellä se saa lillua sen aikaa,kun paskakaivon tyhjentäjä tulee ja tyhjentää likakoivon ja vie tädin paskoineen mukanaan jonnekin hyvin likaiseen laitokseen [;)][:D][:D]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-30/4

Wastis; no on kyllä todella inhottavaa kun tiputtelee edelleen. Voimia sinne[:)]

Catja; paljon tarrasukkia ja ämpärikaupalla liimaa sinne[;)] Toivottavasti kaikki on hyvin.

Yönsäde; harmitukset sinne tädistä. Ei muuta kuin uuteen yrityskiertoon. Ihailen sun asennetta[:)]

Bandida; sullahan on jännät paikat. Toivottavasti plussaat!

Pixie; plussaa toivon myös sullekin! Peukkuja[:D]

Miplis; nyt vaan ovista bongailemaan. Tsemppiä tulevaan yritykseen. Toivottavasti tärppää!

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja PLUSSAPUHUREITA++++++++++++++++

Tervehdys täältäkin!

Pahoittelut tädin kohdanneilla ja muuten vaan mukavaa sunnuntaita kaikille muille.

Oon taas ollu vähän hiljaa kun yritän tätä kiertoa mennä vähän rennommin ja touhuttu on ke ja eilen eli to ja pe jäi välistä, en yksinkertaisesti jaksa nyt ressata vaan päätin että vauva tulee sitten kun se tulee sitäpaitsi viimeksikin kun raskauduin niin aika pitkiä välejä oli petipuuhista ja viime kierrossa kun oltiin joka päivä niin ei auttanut sekään... Joten nyt mennään näin. Ja toisaalta, jos se ottaa enempi aikaa niin ehdin laihtua enemmän. Aloitinhan viime viikolla kunnon kuurin. Tänään oli viikon ainoa herkkupäivä ja se tiesi Hese ateriaa.

Mitään valtaisia ovistuntemuksia ei oo ollu ja niitä tikkuja kun oli vaan kaks niin siihen haaleaan viivaan jäi torstaina. Ehkä se näinä päivinä on ollu kuiteskin, limaa on tullu tasasesti koko ajan. Tästä kierrosta ei siis oo mitään isoja odotuksia ja aika näyttää sitten. Mieli on jotenkin levollisempi kun lakkasin ajattelemasta että monesko kiertopäivä tää on ja monesko kierto... ehkä siihen auttoi se lääkäri joka vakuutti että kaikki on kunnossa ja varmasti pian onnistaa.

Ihanaa kun toi ilma on nyt kivan talvinen ja luminen mutta päästiin niistä järkyttävistä pakkasista. Viitsii taas ulkoillakin.

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon taas! Ja plussia kehiin :)

Takaisin