joko nyt onnistaisi

Mä olen täällä taustalla lueskellut teidän tesktejänne.. mulla oli tää -minä tahtoo, mies ei viel'- onkelma (keskeytettyä harrastettu joka ei ole kovin varma ehkäisykeino..mutta tämän mies tietää)  ja sen vuoksi en ole viitsinyt tänne kirjoitella..tuntuu tyhmälle kirjoittaa ku ei ole oikein vielä yritystäkään.[X(]

Jos joku tahtoisi kuitenkin lohduttaa mielipiteellään mua niin olisin siitä tosi kiitollinen.

Siis.. mulla on aika säännölliset menkat ollut tähän asti..vähän päivät vaihdellu siinä 23-27 välissä.. mut useinmiten 25 vuorokautta on kierto. Nyt on menossa kiertopäivä 28 ja ei menkkoja. Maanantaina tuli noin ruokalusikallinen tummaa verta..sit ei pariin päivään mitään..kaikki menkka oireet hävisi. Torstaina alkoi taas menkkaoireet..vatsaa kivistää..alaselkää koskee jne.. ja vähän pyyhkimällä tummaa verta (?) ja myös suojassa vähän verta. Tällä ollaan menty nyt sit tähän asti..menkoista ei tietoakaan..ainut oire että välillä kivistää vatsaa..tai viiltää ..selkä ei ole kipee eikä vatsaan koske kokoaikaa niinku alkuviikosta. Myös pyyhkiessä tummaa verta mutta ei muuta..Perjantaina tein raskaustestin mutta puhdas NEGA oli..testi oli first signal 10ml kasettitesti. Mitähän tässä nyt tapahtuu oikein..pitääköhän huolehtua ku tätä tummaa vuotaa ihan pikkasen kuitenkin [&:]

Mietin että teen aamulla vielä testin..mul on tuolla Clear Bluen digitaalinen testi säilössä.. kai sitä pitää alkaa lekuria varaamaan jos tää ei tästä tokene. Ikinä aikasemmin ei ole menkat menny näin pitkälle. Aikaisemminkin on tullut rusehtavaa vuotoa ennen menkkoja mutta ei näin pitkällä aikavälillä eikä tosiaan näin pitkälle kiertopäiviin.[8|] Vaavi ois kyl enemmän ku tervetullut..mut mut.. negaa nyt on tähän asti testit antaneet..niin ja Maanantaina tehty testi antoi ihan roskishaamun.

Kiitoksia kaikille jotka ottavat asiaan kantaa..otan myöhemmin muiden kirjoituksiin kantaa myöskin. Tää kirjoitus oli nyt vaan omaan napaan tuijotusta.

Tsau ShiruLi (<- tuliko oikein?)

Oliko nyt niin, että maanantaina olet saanut haamun, mutta nyt ei enää mitään? Se ClearBluen digitaalinen reagoi 25mIU:n raskaushormonia ja First Signal 10:n, joten jos ei First Signalilla näy, niin ei näy digitaalisellakaan... valitettavasti.

Toivotaan, että kaikki on kunnossa! Miehet nyt ei tunnu innostuvan lapsihaaveista ennen kuin kaikki maailman asiat on niiden mielestä justiinsa oikeissa kulmissa aurinkoon nähden. Aika paljon on kuitenkin valmis raskauteen hänkin, jos keskeytettyyn yhdyntään suostuu "ehkäisykeinona".

[font="courier new"]Heissan taasen kaikki!

Juuh tosiaan "karkaamme" kun semmoista on tullut korviin että jos meette naimisiin menkää salaa...mutta mä sanoin miehelleni että kun 10 vuotta tulee naimisissa ollessa niin käydään sitten siunaamassa avioliitto kirkossa ja se oli hänen mielestään hyvä juttu...on aikaa sitten 10 vuotta kerätä rahaa ;)..
Joku kysyi että miten kerromme sen sitten vanhemmille, noh...emme ole suunnitelleet asiaa ja kai se jotenkin tulee kerrottua...facebookiin kirjoittaa, katsokoon sieltä...no joo ehkei :D hehe...
Ollaan me aateltu että sit maistraatista vietäis vanhempamme sitten lähipäivinä syömään ja ilmoitamme asian [:D] saa nyt nähdä miten asiat menee ja milloin tässä oikein karataan..kauhee suunnittelu kyl on menossa [;)]

olossa ei itellä mitään...ensi viikonloppuna olis tärppipäivät, mutta olen silloin siskoni tykönä, jota en viitsi perua kun niin usein perunut menoni, kumminkin eri paikkakunnalla asustaapi.

juups...anteeks kun en ketään kommentoi ...en jaksa rupea lukeamaan tuonne et kuka ol kirjoittanut ja mitä [:)]

halauksia

yk 2
kp 18/37

MK -oikein tuli :) Miesten suhteen oot oikeessa..tämäki mieheke on kyllä just sellanen että ensin talo -sitten lapset. PLÄÄÄÄÄH! Noh..tosiaan sen haamun sain predictorilla..mut en mä tiiä onko se ees haamu vai näkyykö siin vaan viivanpaikka. Vikan testin tein First Singnalilla (sillon kp: 26) ja tein sen muuten Perjantaina illalla -enkä aamulla vaikka ensin niin muistelin.  

Mä sain mielestäni parhaan neuvon yheltä Gyneltä aikanaan noiden haamuviivojen tulkintaan, "haamussa on AINA punaista/vaaleanpunaista/liilaa väriä ja viivanpaikka on AINA harmaa, läpinäkyvä ilman väriä". <- tämä siis vuonna 2002, kun epäilin "vahinkoa". Eipä ollut vahinko, vaan juurikin sellainen viivanpaikka.

Predictorin viivanpaikassa mulla tuli ne viivan reunaviivat punasella ja keskellä oli läpinäkyvää

TANJUSKA: Ihan samat ajatukset [:)] Ihan kun itse olisin kirjoittanut.
Ovu tänään.. ti,pe ja la touhuttu... Tänään on ihan plääh ei jaksa,tee mieli [8D]
Jos ei näillä siittiöillä nyt onnaa,niin ehkä sit ens kierrossa :)

Tosin maha nipistelyt jatkuu ja väsy vaivaa! Nukkunu oon melkein koko päivän! Kiukku puuskia ollu hereillä ollessa ja mieskin lähti koiran kanssa pitkälle lenkille kun raivosin väärästä ruoka valinnasta [:D]

Yösäde kiitos. En oo ees ite aatellu mikä on mun kiertopäivä piti ihan laskee. Nyt se ois 15/jotain (jos sama ku eka terolut kierto ni sit se on 24 päivää)
shiruLi voihan se kierto joskus venyä pidemmäks mikä se normaalisti on. Mut jos et oo saanu viel plussaa raskaustestiin eikä menkat ala parin päivän sisäl ni kannattaa tehä uus raskaus testi. muuta en oikee osaa sanoo.

Täälläkin väsyttää ihan sikana ja useemman päivänki. Kauhee nuha vissiin alkamassa ja muutenki olo ollu vähä huono.

Unohdin kertoo, että otin perjantaina sikapiikin siinä toivossa, että pian olisin raskaana ja sit ei tarttis arpoo että ottaako vai ei ja mulla on allergian takia keuhkot varmaan vähän huonot kun joskus kesäsin ahdistaa ja liikapaino myöskin riskitekijä. Eka iltana vähän lämpöö ja käsi kipee. Sit eilen päivällä ok, mut illalla menin saunaan ja sen jälkeen tuli tosi huono olo. Ja huppis, korvamittari heitti ensin 40 tasan, sitten tarkistuksella 39.4. Kahden buranan jälkeen alkoi pikkuhiljaa laskea. Tänään ei oo taas ollu sit mitään. Mut huh, eilen ilta oli kyllä outo... Onneks ei ollu mitään särkyjä tai muuta kipuilua niin ei toi lämpö tuntunu niin pahalta kun jos ois oikeesti kipee niin ois varmaan ihan kuollu olo ollu...

Kiitoksia vielä kaikille kannustuksista,ne tais tuottaa tulosta [;)]..eli hyviä uutisia täältä! [:)] oli tarkotus tehä se testi vasta nyt alkuviikosta,mut kävin kuitenkin lauantaina hakeen tuplapakkauksen ja tein ekan testin sillon.ja plussahan sieltä tuli.ei oikein pystyny tajuaan koko hommaa ja tein tänään vielä uudestaan varmistuakseni asiasta.mutta kai se vaan on sitten uskottava ja toivottava että tällä kertaa mentäs loppuun asti!
toivon kaikille teille onnistumisia ja hyviä vointeja muutenkin!!täytyy käydä katteleen teidänkin kuulumisia täällä!mutta toivottavasti muuten pysyttelisin tuolla odottajien listoilla,vähän kyllä hirvittää,mutta nyt positiivisin fiiliksin vaan pikku hiljaa eteenpäin!! [:)]

Oho, Tatjuska. Oon täällä arponut samasta syystä josko sittenkin ottaisin sen sikapiikin kun sen työpaikan kautta sais näppärästi - mut kiva jos heittää tuollaisen kuumeen... Ei mulla ois nyt aikaa sairastaa [;)]

Mulla taas tänä aamuna testissä nega. Pakko se on vaan uskoa et menkat on vaan kadoksissa, ilman et olis tärppi... Ihan hyvin siis Yönsäde vissiin onnistui sen taas upottamaan, mut olis kiva et tietäis syyn miks visiitti venyy... No ei kun odotellaan. Mitäpä tässä muutakaan voi.

Onnea sittis ja tarrasukkia että papu pysyy matkassa!!

Bandida: Ei se kaikille oo kuumetta aiheuttanu ja toi sauna sen kai teki eli jos jättää sen väliin niin voi käydä hyvinkin.

SITTIS: IHANAAAA!! onnea!! Kaikki menee varmasti hyvin!! [:)][:)][:)]

TANJUSKA: Mulle tuli possupiikistä varmaan pahempi tauti kun itse possu. Kuume nousi kolmeksi päiväksi 40. Olo oli ihan hirvee. Sit alkoi helpottaa,mutta parin päivän päästä kuume nousi taas. Sit menikin 4 päivää sängyssä. Lekurin mukaan ihan normaalia joillakin reilu kuumeilu piikin jälkeen [:-]

Omaa: Ei sitten eilen ollu tosiaan haluja heilutella peittoja...ti,pe ja la sai riittää...Jospa sillä...[:)]
Tuskin onnistuiskaan jos vaan ovun takia harrasteltas..[&:] .
Väsymys ollu kova ja nippailut ala-vatsassa jatkuu ja selkä/lantio särky lisäksi. Aamulla oli niin vaikea herätä...! Kahvi ei maistu yhtään,joten sekin vaikuttaa väsy asteeseen. En oo uskaltanu treenata nyt viikkoon kunnolla..!oon miettiny miten ovuun ja hedelmöittymiseen vaikuttaa 5-6krt vkossa treenaaminen. Uimassa kyllä oon käyny,mutta uinu 45min sijaan rauhallisesti 30min. Tänään kyllä suuntaan salille..
Miten te treenaatte/urheilette ovun aikaan tai yleisesti nyt kun yrittää vauvaa?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja PLUSSAAAAAAA++++KUNNON PUHUREITA++++

Tädin paskaan upottamis-operaatio osa1,

SITTIS: JEE..SYDÄMELLISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!
Sinä sitten teit sen,että otit plussan..ja minä onneton otin vain tädin [;)][&:]
Paljon tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi!!!!!

ORKIDEA: KIITOS PALJON pahoitteluista ja tsempeistä [:)][:)]!!!
Kuinkas olet masun kanssa jaksellut?
Voihan hyvin [:)]!!

SHIRULI: Tervetuloa [:)][:)]
Ja sinullekin,että toivottavasti käyntisi täällä käy lyhyeksi [;)]
Minun mies on ollut aina vauvakuumeen kourissa [:D]..liekö sitten outo tai epänormaali tapaus siinä suhteessa [;)][:)].Meillä on siis jo 5 lasta ja nyt kuudes lapsi olisi haaveissa.Mies oli erittäin surullinen,kun täti tuli jälleen tänne sunnuntaina.
Toivottavasti sinulla se haamuviiva siitä pian vahvistuu [:)][:)]!!!

NOPPA: Toivottavasti et ole tulossa kipeäksi!!!
Ja vielä hirmuisesti peukkuja,että ovis on ollut siellä ja plussa tulee tässä kierrossa!!!

BANDIDA: Pahoittelut negasta [:(]
Mulla alkaa tänään vasta tädin upottamis operaatio [;)]
Toivottavasti sulle nyt tulis pian täti,jos ei sitä plussaakaan kuulu!!
Tietysti sitä plussaa sinulle toivon mieluummin [:)]!!

ONNIKO: Mää treenaan ja urheilen aina samanlailla;riippuen tietysti fiilareista.Ei haittaa olenko raskaana vai yritänkö raskautta.Mulla ei niillä ole oikestaan yhtään vaikutusta urheilemiseen.Tietysti loppuraskaus sitten vähän karsii tuota urheilua esim.silloin ei saa tehdä kaikkia vatsalihasliikkeitä salilla eikä jalkaprässiä ei saa käytää.Myöskään hevosen selkään en uskalla mennä ison vatsani kanssa [:D].
Ei kai treenaaminen vaikuta haitallisesti raskautumiseen,jos vaan muistaa syödä monipuolisesti ja säännöllisesti!!??Ja normaalit lepopäivät tietysti pitää pitää!!

OMAA: Meidän Eskoinen sitten sairastui eilen aika kovaan oksennustautiin [&:][:'(]..veikkaan,että kyseessä on Noro-virus oireiden ja keston perusteella.Tänään alkoi ripulointi,päänsärky ja kuume nousi.Eli ei ole kyseessä tavallista vatsapöpöä.Nyt sitten kauhulla odotan,että koska se tarttuu meihin muihin.Noro ei ole kiva tauti meidän Kuopukselle,joka on vasta 9½ kuukauden ikäinen [&:].

Jeps,tänään aloitan siis tuon tädin kakkaan-upottamis-episodin [;)]..mulla on siihen akkaan mennyt lopullisesti hermot [:@]..mrr mrr.Viime yönä valskas niin perk**leesti,että piti vessassa käydä kesken yön.Eipä ole ennen tarvinnut [8|].Ja menkkakipujakin on nyt vielä kaiken lisäksi ja niitäkään ei ole ennen ollut,muuta kuin joskus nuorempana.
Eli tätiä nyt vaan pönttöön..taidan heittää Esikoisen vessareissun jälkeen sen sinne [;)]

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-30/4

Hei...
nopeasti vaan yks kommentti...
BANDIDA: suuret pahoittelut sinne negasta!! [:(]
Niin tuli täälläkin tänä aamuna negatiivinen. Kohtalotoveri!!! Voihan pee! [:@]

t. Pixie kp 54 ? (menen laskuissa sekaisin)

mä otin sikapiikin viime vuonna. Mul oli hetken illal pikkasen lämpöö ja käsi noin 3 päivää kipee. Mut pystyin toimimaan sen kaa suht normaalisti.
sittis onnea plussasta! toivottavasti se tarttuu meille muillekkin[:D]
yösäde kovasti toivon juu etten tuu kipeeks ainakaan enempää. Kiitos kannustuksesta.[:)] Pahoitteluni tädistä[>:]

Jaksamista negan saaneile sekä niille joille täti eksyi jälleen

Maanantai-iltaa kaikille!Se on viikko taas käynnissä![:)]

Yönsäde:Pahoittelut negasta ja tädistä...On se saakelin täti niin viheliäinen ja ärsyttävä!Onneksi sulla on ihana mies siellä tukemassa sua![:)] Rutistus täältä!

Noppa:Toivottavasti ootte hyödyntäny oviksen kunnolla![:D] Meillä on yritystä takana nyt yli 1,5 vuotta,en oo enää jaksanu edes yrityskertoja laskee...Onneksi nuo hoidot alkaa pian!

Dreamer:Hienoa,että joku osaa tuon ajatuksen nollauksen!Mä en sitä hallitte...Kiva kuitenkin,kun oot takasin![:)]

Bandida:Oot ollu kyllä ahkera,kun oot jaksanu tuota palstailua tutkia!Olihan mielenkiintoista!

Ronny:Toivottavasti täti on jo tajunnut häipyä...[:'(]Hienoa,kun oot saanu tollasen innon päälle!Mäkin yritän kovasti pitää omista uudenvuoden lupauksista kiinni...Välillä se käsi vaan hakeutuu sinne karkkipussille![:D]

Ginessa:Kuulostaa siltä,että huolesi on turha,kaikki on pikkuisella oikein ihanasti!Kerrohan vielä,kun lopulliset tulokset saapuvat ja sitten saatkin alkaa täysillä nauttia raskaudestasi![:)]

Catja85:Halaus täältä sinne!Kaikki on varmasti hyvin siellä...Alkuvuotohan on melko yleistä..?Toivottavasti kuitenkin loppuu pian ja saat nauttia loppuraskaudesta toden teolla!

Miplis:Nyt vaan alotatte miehen kans yhteisen harrastuksen!Otatte sellasen asenteen,että niinä ovispäivinä ainakin sitte todella nautitte toisistanne![:D]

MK81:Tsemppiä gynelle!Itteään pitää kuunnella ja jos siltä tuntuu,niin käydä tarkastuttamassa tilanne!Nimimerkillä Gynellä hypännyt...[;)]

Tatjuska:Jospa tuosta sun asenteesta on nyt apua!Tsemppiä tähän kiertoon!

ShiruLi:Tervetuloa!Toivottavasti tilanteesi selkiää...Kurjaa tuommoinen!Jos se pikkuinen siellä jossain kuitenkin lymyileepi..?

Sittis:ONNITTELUT!HUIPPU JUTTU!Ihanaa raskausaikaa ja paljon tarrasukkia!

Bandida ja Pixie:Pahoittelut negoista...

Wastis:Voimia edelleen!On se ihmeellistä,ettei tuo tiputtelu jo lopu...Toivottavasti saisit sen yhden viivan sinne testiin!Ihan varmasti alkaa epäileväksi tulla,kun on tapahtunut jo sullakin niin monenmoista...

Omaa:Mulla ovis ekaa kertaa ikinä kateissa...Aina ennen tullut selkeänä testiin ja oon sen yleensä tunnistanutkin.Nyt ei testissä niin mitään ja kärsin vaan menkkamaisista kivuista ekaa kertaa oviksen aikoihin...Oi jos munki kroppa alkaa nyt prakaamaan ennen hoitoja...No,vuoto tulee sitten jossain vaihees ja samahan tuo,hormonit kuitenki sinne elimistöön pumpataan ja laitetaan oma hormonitoiminta sekaisin.

Mutta puuhailuintoa ja plussatuulia kaikille!

Paipapu kyl mä luulen et ollaan aika hyvin heiluteltu peittoi. Nyt eletään toivos et oisin ees ovuloinu[:)]
toivotaan et sun ovis palaa kuvioihin[:)]

Takaisin