joko nyt onnistaisi

sittis, toivottavsti toi olis sitä itteetä eikä vain flunssaa!!!

onniko, nyt vaan niitä peittoja heiluttelemaan!!!

yönsäde, ei yhtään pöllömmän kuulosta, ehkä sitä punaista ei lörähdäkään pönttöön!!! toivotaan näin!!!!

Nopsaa hopsaa,

TULITIKKU: KIITOS KIITOS SUURI [:)][:)][:)]
Ihanaa,kun jaksat kannustaa meikäläistä *halaa*
Sinulle niin sitä plussaa toivon!!!!Toivottavasti tulee plussa vielä tässä myöhemmin!!

SITTIS: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme mahtavaan [:)][:)]
Ja toivottavasti käyntisi jää täällä lyhyeksi [;)]
Eli mielelläni jo voisin sinut potkaista tuonne odottajien puolelle!!!
Hei,me eletään ihan samaa kiertopäivää [:D]
Ja mullakin on ollut pari päivää horkkamaista vilua ja lämpö tänään aamulla 37,1.
Koska ajattelit testata?
Peukkuja peukkuja!!!

OMAA: Mulla siis jatkuu tää viluisuus..hrr.Välillä tulee oikein horkan tapaista olotilaa.
Aamullla oli lämmöt 37,1 ja äsken kun mittasin,niin oli 37,2.Ei mitään flunssan oireita.Aivastellut olen ja nenä on ollut tukossa enemmänkin iltaisin [8|]
Aika paljon tulee repäisykipuja tuonne ihan alhaalle [&:]
Mutta tosiaan noi repäisykivutkin voivat viitata yhtä hyvin tädin tuloon kuin raskauteen.Eli niistä ei nyt ota selvää Einarikaan.
No,aamulla testaan ellei pönttöön lorise muutakin kuin pissaa [;)]

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
JA PEUHAKKAITA PETIPUUHIA
[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Yönsäde kp 28/28-33/3

Yönsäde, toi sun tilanne kuulostaa jännittävälle...käyn kurkkaa huomenna kuulumisia mitä täällä on tapahtunut[:D]
Aamupäivästä kuitennii meen sinne lapsivesipunktioon...hrrr[>:]

Kaikille plussaa ja äkkiä[:)]

Höpötihöö!
Ja kiitos kaikille kannustavista sanoista!
Bandida:On totta,että mieluummin otin tiedon vastaan ku olisin jatkanu epätietoisuudes...Nyt ainakin voidaan tehdä jotain! [:)] Pahoittelut negasta...

Wastis:Sori,laitoin varmaan aikas sekavasti...Siis joo,ymmärsin,että sulla oli jo aiemmin tuo km...Jotenkin vaan pidin tuota sun väliä vuotojen välillä lyhyenä?Mutta kurjaa ja niin väärin joka tapauksessa!Ansaistisit jo kunnon yritysmahdollisuuden ja sitä kautta sen plussan ja oman pikkuisen!Toivottavasti saisit jo lääkäreiltä vastauksia!Rutistus!

Miplis:Jaksamista sinne!Varmasti on hyvä tikutella noita oviksia,josko se sitten jotain kertois..?Koitahan jaksaa koulun kanssa,kohta se on ohi,eikös vaan!Ja kyllä se oma kotikin sieltä löytyy...Tsemppiä!

Joosu:Pahoittelut tädin vierailusta...Nyt kuitenkin sait selkeyttä tilanteeseen...Ja lääkärissä kaikki vielä varmistuu,toivotaan,että pääsette heti taas yrittämään.Pidän peukkuja ensi kierrolla!Halaus!

Noppa:Tsemppiä kovasti,toivottavasti oot paikantanut oviksen!Hieno juttu,että kuuri on purrut!Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn ja vauhtia makkarin puolelle!Murehtia ehtii sitten myöhemmin,valitettavasti ne kuuluisat piinaviikot...Pidän siis peukkuja!

MK81:Pahoittelut vuodosta...Kiva kun kuitenkin jaksat olla noin positiivinen!Pidä siitä kii ja nyppää se plussa ens kierros!Peukutan!Ei se aina elämä mee niin ku on suunnitellu...Tiedän kokemuksesta.Meillä kans ensin mentiin naimisiin ja sitte olis lapsi ollu tervetullu,mutta eipä vaan näy...Ja vuodet kuluu pelottavasti.Miehillä ilmeisesti on se usko,että ne lapset tulee vaaleanpunasis -tai sinisis paketeis tilauksesta...[:D]No,uskotaan,että meidänkin onni koittaa-pian![:)]

Örkki:Jokos oot saanu nauttia vapaasta tunteesta ilman siteitä?

ElisaK:Tsemppiä ultraan!Tulehan meille sitten kertomaan,miten meni!Kaikki on varmasti hyvin!

Tulitikku:Oikea asenne!Ei se vaavi stressaamalla tuu...Toivottavatsi skumppa maistui![:D] Pahoittelut negasta...Onneksi saatte loput testitulokset pian!

Artemis:Kiva,että teillä siellä lakanoissa vipinää!Silloinhan ei tarvi murehtia sitä,että tekemällä tekis vaan nauttia aidosti toisesta!Toisaalta mä oon yrittäny aatella ton oviksen tikutuksen niin,että sillon voi sitte vaikka vähä panostaa ja hakeutua fiilikseen,ku tietää,että tänään olis luvas...[;)]

Bluerose:Ihania hääsuunnitteluhetkiä teille!Oikein hyvä vaihtoehto tuo karkaaminen...[;)]

Tatjuska:Hieno kuulla että kaikki kunnossa!Nyt siis vaan toisistanne nauttimaan oikein kunnolla ja ovis hyödyksi![:)]

Lenita ja Kitty72:Ihanaa raskausaikaa molemmille!

Onniko:Koitahan sen verran voimistaa itteäs vaikka teellä ja hunajalla,että tulle tuo ovis hyödynnettyä!Paranemista!

Sittis:Tervetuloa tänne ihanien immeisten keskelle!Toivottavasti oireesi olisivatkin sitä plussaa ja hyppäisit vaan tätä kautta tuonne odottajiin!Peukkuja!

Ginessa:Tsemppiä huomiseen!Kaikki on varmasti oikein hyvin!

Yönsäde:Nyt se plussa!!!Pidän peukut pystys,varpaat solmus ja kädet ristis!Plussaplussaplussa!

Omaa:Ei mitään,pöllöilen vaan!Tai siis ovis pian,mutta hassua,yritän nyt tutkia että koska se täti tulis tuosta oviksesta! [:D] Siis mulla on säännöllinen kierto,mutta aikaistui viimeksi vyöhyketerapias ja yritetään sumplia noita hoitoja miehen ulkomaan työkeikkojen väliin...Noo,kai se siitä!

Plussapuhureita,nautinnollisia ovishetkiä ja aurinkoisia päiviä!

Taas nopeeta jopeeta,

GINESSA: Paljon peukkuja huomiseen lapsivesipunktioon!!!!!
Hyvin siellä kaikki menee ja vauvallakin on aivan varmasti kaikki hyvin [:)][:)]!!!
Toimenpide on todella nopea ja kivuton ( ainakin minulla oli v.-95 ),mutta se tulosten odottelu voi vähän stressata!!
Mutta huomenna saat sitten ultrassa jälleen nähdä vaavin..ihanaa [:)][:)]!!!
KIITOS kauniista sanoistasi ja kannustuksesta [:)][:)]
Minulla itselläni ei kyllä yhtään ole noin luottavainen olo,että raskaana olisin!!!
En siis edes uskallla toivoa koko plussaa.Kokoajan selitän itselleni,että vilutus ja lämpöjen nousu on flunssaa,repäisykivut tädin tuloa jne jne [;)].Empä tipu sitten korkeelta huomenna.
Voihan hyvin!!!!!!!!

PAIPAPU: Voi KIITOS paljon IHANA YSTÄVÄ *halaa* [:)][:)]
Kyllä tämä palsta on sitten ihana,kun täällä saa niin paljon kannustusta,tukea ja kaikkea ihanaa vierailta ihmisiltä [:)][:)][:)][:)]
Hyvää vointia sinulle [:)][:)][:)]
Ja eihän sitä ikinä tiedä,vaikkei se täti tulekaan sinne enään [:)][:)][:)]
Olis niin ihanaa,että saisitte sen ylläriplussan!!!!!
Mutta jos se täti sinne kumminkin tulee,niin paljon teille toivon voimia ja onnea hoitoihin [:)][:)][:)]

OMAA: Kävin vain nopsaa kurkkimassa [;)]
Hommista tulin juuri ja täällä koneella nyt onnessani..lukekaa: järkyttyneenä kuuntelen,kun isommat lapset kiukuttelee ja isi yrittää toimia sovittelijana [:D][:D][:D]
Heillä kun on vain vuosi ikäeroa,niin sen kyllä huomaa nyt [;)]..joka asiasta pitää riidellä.
Toivottavasti iän myötä vähän rauhoittuvat *toivoo hän*
Jeps,huomenna tulen kertomaan testin tulokset.Jos mua ei kuulu,niin olen kaatunut maan alle [;)]..no tottakai tulen ne negatiivisetkin uutiset kertomaan!!!

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PLUSSATUULIA ++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/28-33/3

ginessa, tsemppiä punktioon! toivottavsti sujuu hyvin!!

mä tuun vielä aamulla kurkkimaan miltä täällä näyttää mut sit tuunkin vasta ma seuraavan kerran! tehdäänkö tytöt niin et ainakin yks plussaaja löytyy täältä kun ma avaan koneen?!! sovittu!!!!

Moikka kailikke!

paipapu
kiitos tsemppauksesta. Toivotaan et sul ovis osuis niin ettei mies oo työmatkalla, tsemppii myös sinne[:)]
tulitikku pahottelut negasta mut voihan se plussakin sielt viel tulla[:D]
yösäde ehkä toi kaikki on vaan viitannu raskauteen, tääl pidetään sormet pystyssä et plussaat huomen[:D]
sittis tervetuloa[:D] toivotaan sulle kauheesti plussaa[:D]
onniko toivotaan et ovuloisit pian ja et ne piina viikot sujahtas nopeesti et pääsisit testaileen plussaa[:D]
miplis se on ihana yllätys et mies on siivonnu. Munki mies on välillä tehny sitä vaik ollaan sovittu et siivotaan yhes ku tuun töistä[:D] pääsekö jo kohta testaileen uusilla testeillä mitä tilasit?

Tsemppii kaikille muillekkin[:D][:)][:D]

omaa: mul tosiaan on varmaan juuri näinä päivinä ovis jos on ollakseen ollenkaan. Mitään ovis oireita ei oo ollu. En oo kyl koskaan aikasemminkaan huomannu ovista. Siis jos sitä ylipäätänsä mul on koskaan tapahtunu. Taas kyl masentaa jo valmiiks jos se ei vieläkään tapahdu[:(]...plaah! No mut mitä sitä murehtimaan oikeesti, kai se sielt joskus tulee. Vastahan oon saanu menkat tuleen[:)] Seki tuntuu jo suurelta saavutukselta heh!

Kuinka kauan teillä on ollu nyt yritystä takana? Meil on menos nyt yk10. Kauheeta jos tonkin tiedon sais etukäteen tietää ettei oo napannu viel 10 kerrallakaan[&:] ja ties kuinka kauan on viel ees yritystä[>:]

Noppa, meillä alkoi yk9. "Pitkään" siis mennyt jo joidenkin laskurien mukaan, mutta taas ei ihmisvuosissa laskettuna paljon mitään. Opiskeluihinkin on tähän mennessä tuhlattu jo 6 vuotta, hehee--- toivotaan ettei äidiksi valmistuminen vie yhtä kauan [8|]

mutta en mä oikeastaan näitä yk:ta laske, koska se yrityksen aloitus oli mulle valmiiksi sellanen psykologinen voitto: me oltais valmiita omaan perheeseen ja jos perheen kasvua tulee, niin ollaan ehdottomasti yltiö-onnellisia. Siitä on hyvä lähteä ja ootella sitä tärppiä [:)]

Nii ja Paipapu, ei mullakaa mitään ovis-tuntemuksia oo koskaan, siks oli alunperin pakko ostaa noita ovis-testejä. Tsemppiä kuitenkin bongaukseen ja nautiskele sen hyödyntämisestä [:D]

Kaikille ihanaa tulevaa viikonloppua! Kohta se on ystävänpäiväkin, vois keksiä jotain spessua...

Tänne ei MITÄÄN uutta[8|] kolme tuntia liimaa-leikkaa-askartele kun kutsu-kortteja väsäsin että sain postiin, V-mäinen työ-päivä ja pää halkeaa kaikesta liiasta informaatiosta ja valinnoista[&:] Nyt sitten kunnolla kotiuduttu, mies TIETENKIN töissä ([&o]) ja rakkaus jää muille päiville. Nyt juuri semmoinen tahtoo-vauvan-fiilis, mutta onneksi ei noin muuten vaivaa vielä tähän aikaan kierrosta tuo vauva kuume. Epä-toivoisina hetkinä sitä miettii, ettei me koskaan sitä nyyttiä saada ilman apua, mutta onneksi se helpottaa kun aurinko paistaa taas risukasaan[:)] Onneksi meillä on vielä aikaa vaikka millä mitalla[:)]

hauskaa viikonloppua kaikille!!

tuun sit maanantaina lukemaan plussauutisia [:D] [:D] [:D] [:D] eiks niin?!?

Moiks pitkästä pitkästä aikaan!![:)]
En olekkaan käynyt täällä varmaan pariin kuukauteen, koska päätin saada ajatukset vauvamaailmasta pois poikkeen. Ei ainuttakaan testiä, eikä vauvapalstaa ja kyllä teki muuten hyvää! Ja oon niin ylpee itsestäni, että pystyin siihen. Ja makkarissakin kulkee paljon lujempaa kun hillittömän yrityksen aikaan.
No niin, mutta faktahan on nyt silti se, että tässä on yk 6 menossa.

Toivottavasti täällä porukka plussailee päivittäin [:)] ja jos ei vielä plussaa, niin pian plussailee! Onnea kaikille plussanneille..

Mukavaa viikonloppua!

Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa dreamer. Jospa sun rentoutuskausi toisi tuloksia tullessaan [8D] (Enkä halua nyt millään muotoa kasata niitä paineita tässä vaiheessa, mut kunhan toivoskelen täällä...heh)

Jokos Yönsäde on testannut??

MK81:llä oli hyvä pointti, ei tämä loppujen lopuksi mikään pitkä aika ole jos menee puoli vuotta, tai vuosi, tai parikin tähän llapsenteon 'opiskeluun' - meillä on varmasti kaikilla palstalaisilla jo vähintään peruskoulua takana moninkertainen määrä [:D]

Mulla oli tylsää tässä parina päivänä, ja lähdin sit tekeen pienimuotoista tutkimusta palstan elämästä ja plussausajoista... Tulokset ei ole millän muotoa tieteellisen tarkkoja, eikä varmaan kestäis yhtään lähempää tarkastelua. Yritys/palstailuajat perustuu kalenterikuukausiin, eikä todellisiin yrityskiertoihin. Lisäksi oon laskenut jokaisen alkavan kuukauden kokonaiseksi yksinkertaistaakseni tuloksia, joten 3 kk yritysaika tarkoittaa tässä siis jotain 2-3 kk:n väliltä.

Meitä on ollut palstalla jo tähän mennessä melkein 170 kuumeilijaa, plus satunnaiset vieraat odottajien puolelta... Näistä valitettavasti vajaa puolet on jäänyt taka-alalle joko plussaamisen tai jonkun muun takia, eikä heistä ole alun viestien jälkeen kuulunut (enkä jaksanut lähteä odottajien palstoja kaivelemaan) joten valitettavasti n. 70 henkilöstä ei ole tietoja kauanko he mukana olivat.

Seuraavissa tuloksissa ovat mukana myös tällä hetkellä palstalla roikkuvat, sillä odotuksella että he nyt kk sisään plussaisivat [;)]

Elikkä:
Tavallisin palstailuaika näyttää olevan alle 2kk, eli siitä kun palstalle tullaan, alle 2 kk aikana plussataan. Nekin jotka ei siinä ajassa onnistu, onnistuvat useimmiten alle 4kk siitä kun palstalle saapuvat, koska 5kk tai yli palstalla (enemmän tai vähemmän aktiivisesti) olleita on aika vähän.
Pisimpään palstalla on viipynyt eräs keskusteluissa mukana nytkin oleva nimimerkki, keväästä 09.

Palstailuaika ei kuitenkaan ole sama kuin yritysaika, aina.

Tavallisimmin palstalaiset näyttävät plussanneet ("pysyvästi") 3-6 kk yrityksen aloittamisesta. Tosin myös alle 2kk yrittäneitä on paljon, mutta tässä on mukana paljon uusia keskustelijoita/yrittäjiä, jotka ei siis ole vielä plussanneetkaan. Yk 11 näyttää olevan se rajapyykki, että sitä pitempään yrittäneitä on palstalla ollut aika vähän. Pisimpään yrittäneeet palstailijat näyttäisivät tehneen sitä yli 2 vuotta [:(]

Että tämmöistä ajankulua ollut mulla, tässä tätin vierailua odotellessa [:D]

terveisin tutkija jo syntyessään, Bandidanne : kp 35 / 27-35. Yrityskuukausia 10, palstalla 7 kk...

Kiitos kaunis kaikille kannustuksista!!ootte ihania,kun jaksatte kannustaa noin muita omien pettymyksien jälkeen!<3 en oo aikasemmin mihinkään foorumeille kirjotellu,mutta nyt on kiva huomata,ettei tartte olla yksin näitten ajatusten kanssa ja en ehkä oo sekopää,vaikka nää ajatukset pyörii päässä koko ajan!tai ainakin on sitten muitakin sekopäitä. [:D]
oishan se hyvä yrittää saada ajatukset välillä muuallekin,mutta kovin on vaikeeta näinä päivinä,kun tietää,että kohta saa tietää..onneks on nyt tässä parina päivänä mukavaa puuhaa tiedossa,niin josko se siitä helpottaa.oon muutenkin nyt kyllä asennoitunu niin,että flunssaa tässä taitaa vaan pukata (vaikka asennoitumisista huolimatta pettymyshän se on kuitenkin).viime kerralla kun jotenkin vaan tiesi ja oli niin selvää,et on raskaana ja nyt ei oo ollenkaan sellanen olo..mutta eka yrityshän meillä tässä on menossa ton km:n jälkeen,kun taas toiset on yrittäny jo pitkään eli ei tässä mihinkään epätoivoon tarvi vajota.tuntuu jotenkin et on kiire,ehkä kun koko ajan kuulee vauvauutisia jostain päin.

mutta ei muuta kun hirmusesti onnea kaikille yrityksissä!!!josko jotakuta aina onnistaskin![;)]

yönsäde:alkuviikosta vasta meinasin testailla,jos vielä tarvetta sillon.on kuitenkin ollu toi kierto vähän pitempikin ainakin km:n jälkeen.koitan olla liikaa intoilematta (tai koitan ainakin uskotella ittelleni niin..). toivottavasti siellä tulee positiivisia tuloksia!!!

Bandida:Kiitos kiinnostavasta raportista!hienoo,et viitsit tehdä tutkimustyötä! [:)]

oikein rentouttavaa viikonloppua vielä kaikille!!

hellurei!
mistähän tuota taas alottais [:)]

jotkut oli testannu negoja! [:(] pahoittelut!!

tatjuska: aivan huippua että kaikki oli ultrassa niinku pitääki [:D] hirveesti onnea että teillä tärppäisi nyt!!! [:D]

wastis: voihan pee ku se tiputtelu ei lopu siellä [:@] mut onneks sul on hyvä asenne eikä se tiputtelu hidasta sua. Peukkuja sulle hirveesti!! ootko jo soitellu aikaa lääkärille?

yönsäde: oottelen sinu uutisia täällä, toivottavasti saat sen plussan nyt, hirveesti kauheesti toivon sitä sulle!! [:D][:D] peukkuja peukkuja!!!

onniko: peukkuja sullekkin että nyt tärppää! [:)] toivottavasti et nyt sairastu.

sittis: tervetuloa. toivottavasti oireesi on merkki siitä toivotusta [:D] peukkuja sulle!!!

ginessa: peukkuja lapsivesipunktioon! kaikki on vauvalla varmasti ihan hyvin!! [:)]

noppa: peukkuja sulle hirveesti että siellä ovis on ja tärppäisikin sitten nyt!![:D]
täällä yritys alotettu lokakuussa, jote aika vähä aikaa yritetty. täti tosiaa jäi heti pois ku alotettii yrittää joten en tiiä mite nää ny lasketaa. tätin vierailuista vai kuukausissa [:D] nyt eka terolut-tätivierailu lopuillaan, sitten syyskuun vierailun jälkeen.

artemis: [:)] nokka pystyyn vaan. kyllä se nyytti teillekkin vielä tulee, kunhan sen aika on!! on tämä odotuksen odottelu kyllä aika peestä, mut eiköhän se tästä [:)]

dreamer: aivan huippua että olet ottanut rennosti vauvailun suhteen [:)] jospa se nyt sit tärppäiskin heti [:D] peukkuja peukkuja!!

Ommaa: ei nii hirveesti mitään. täti se on pitkällä vierailulla ja kunnon tulvan kanssa, no mut onneks on jo hiipumassa poispäin. ovistikkuja olen minäki miettiny mut en kyl ole vielä saanu tilattua, jospa ens kierrolla kokeilis jos tarvetta on. en tiiä mikä mua vaivaa, tupakin sauhuttelu loppu ku seinään tos viikko sit ja oon alkanu syömää terveellisemmin ja liikkumaan enemmän! mieskin tätä ihmettelee ku yleensä oon semmonen herkkusuu et ei mitää rajaa [;)] nyt en koko viikolla oo syöny mitään "hyvää", paitti yhen siivun kääretorttua ku käytii kylässä[:D] vois tuotaki jo luulla oireeksi siihen toivottuun mut ku täti täällä on niin ei sit [;)] jospa se johtuis sit siitä ku sain ne hyvät koetulokset niin nyt en sit kans halua sairastua yhtää mihinkää [:D]

plussatuulia kaikille!!!!![:D]

Hellouta,

KIITOS kaikille ihanista tsempeistä ja peukutuksista [:)][:)][:)]!!!Olette niin ihania kaikki *halaa kaikkia*
No,vielä ei tänne tullut plussaa.Puhdas nega tuli ja siitä lisää omassa navassa [;)]

NOPPA: KIITOS peukutuksista [:)].Ei ainakaan tänään vielä napsahtanut plussaa.
Hirveesti sinulla peukkuja,että ovis sinne tulee [:)][:)]Täällä tosissaan sitä toivotaan!!!
Ja muutenkin pidän sinulle hirveesti peukkuja,että plussa tulisi tässä kierrossa!!!
Koitahan piristyä [:)]!!!
Meillä menossa nyt yk3.

TULITIKKU: Ihanaa,mahtavaa Tukholman reissua sinulle [:)][:)]
Toivottavasti sinä tuot tänne Tukholman tuliaisina sen plussauutisen [:)][:)]!!

KAIKA: KIITOS [:)][:)][:)]..negaahan se näytti.

DREAMER: Tervetuloa takaisin [:)]
Tosin mehän emme ole ennen tavanneetkaan [;)]
Ihanat fiilingit sinulla siellä..upeeta!!
Peukkuja sinullekin,että plussaa tulee!!

BANDIDA: KIITOS tutkijalle [;)][:)][:)][:)]
Hienoa työtä olit tehnyt..kiitos!!!!

SITTIS: KIITOS [:)][:)]
Peukkuja,että ensi viikolla tuot meille niitä odotettuja ja iloisia plussauutisia!!!!

RONNY: KIITOS rakas ystävä ihanista tsempeistä ja peukutuksista [:)][:)][:)]!!
Taitaa sulla täti nyt olla kunnolla kyläilemässä,kun piti niin pitkää taukoa [;)]
Toivottavasti tajuaa pian häippästä,mutta toivottavasti ei sitten tänne meille eksy..murisee jo valmiiksi [;)]
WAU..ONNITTELUT tupakoinnin lopettamisesta!!Ja herkutkin olet jättänyt pois..jee!!!
Ehkä sinä nyt alitajuisesti teet elämäntaparemonttia vauvaa varten [:)][:)][:)]
Paljon peukkuja sinulle tähän kiertoon!!!!!

OMAA: Jeps,eli tein aamulla testin ja ihan selvä negahan se oli.Testi oli Mammaksilta tilattu raskaustesti eli varmaankin ihan luotettava sellainen?
Toki olin hyvin pettynyt,vaikka negaa odotinkin/pelkäsinkin.Mies oli vielä pettyneempi,mutta sittenhän hän heti sanoi,että eikös mulla ollukin ovis tässä kierrossa myöhään [:D].Eli teinkö testin liian aikaisin?Ihana mies minulla [8D].Hän tietää nämä raskautumis ja mun ovisasiat paremmin kuin minä itse [:D][:D][:D]
Mullahan oli tosiaan ovis varmuudella maanantaina eli kp18.Eli pieni toivo on vielä,että tein testin liian aikaisin *toivoo hän sormet pystyssä*
Eikös testi näytä positiivista vasta n.14 päivän päästä oviksesta eli kun munasolu on hedelmöittynyt?Tosin noi digitaaliset kai voivat näyttää jopa pari päivää aikaisemmin.
Nooh,tämän tarinan päätös [;)]..eli ostan tänään digitaalisen testin ja teen sen joko huomenna tai sunnuntaina ellei täti ehdi sitä ennen pörähtää pönttöön.Jos se sinne kerkeää pörähtää,niin mää hukutan sen ja vedän alas [:D][:D][:D].Ehkä se on sitten parempi kuolema,kun mun viime kertainen polttohautaus.Lillua kakoissa loppuelämä..yök [;)]

Mut mun oireista vielä..tänään meinasin oksentaa aamulla,kun vein koiria.Tein äsken ruoaksi perunamuusia ja paistoin pihvejä.Etoi ihan hirveesti perunamuusin haju [8|][:D].Ja ruokaa en pystynyt syödä kuin vähän,mikä on mulle hyvin outoa [:D][:D]
Nivusiin sattuu edelleen,MUTTA lämmöt oli tänään enään 36,8,kun eilen ne oli vielä 37,2.
Eikös toi lämpöjen lasku tarkoita juuri tädin tuloa??Mulla ei niistä ole kokemusta,kun en ole ikinä lämpöjä mittaillut!!!
Nyt lopetan tän jorinan..positiivisin mielin olen siihen asti,kun/jos täti tulee kylään [:)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
JA PEUHATKAA RAKKAAT YSTÄVÄT
[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Yönsäde kp 29/28-33/3

Yönsäde: Pahoittelut negasta. Mä sain Mammaksin testillä viimeks plussan kp 27 eli ne herkät testit näyttää muutaman päivän ennen kun kk pitäisi alkaa. Eli n. 11pv oviksen jälkeen. Mut onhan sulla vielä toivoa:)

TATJUSKA: Kiitos negapahoitteluista!!
Sehän riippuu ihan siitä,että miten sitä istukkahormonia alkaa erittymään.Joillakin naisilla sitä erittyy jo heti alkion kiinnittymisen jälkeen runsaammin kuin toisilla.Eli joillakin testit voivat näyttää aikaisemmin plussaa kuin toislla.
Joku lääkäri myös kirjoitti,että varmimman tuloksen positiivisesta tuloksesta saa vasta viikon jälkeen,kun menkat ovat myöhässä [8|].Kuulemma turhia positiivisia tuloksiakin voi tulla,kun niitä ihan varhaisia keskenmenoja tapahtuu niin paljon.
Mutta vääriä negojahan tulee paljon enemmän,kun tosiaan naisilla ovulaatiot voivat tapahtua joka kierrossa eri aikaan!!
Ihanaa olla nainen [;)]..mutta onneksi mulla on tuollainen mies,joka tietää mun ovikset paremmin kuin minä itse [;)][:D][:D]
Mutta toivossa eletään niin kauan,kun täti ilmaantuu [;)]

Yönsäde

VOI PÖÖÖÖÖH,Yönsäde...mutta ehkä jos sittenkin???[:D]
Se sitten huomenna ja eiköhän se digitaalinen sitten oo se parempi testi.?[:-][;)]
Oon lopen pettyny itte noihin mammaksi juttuihin.Mulla siis ei oikein toiminu.

Ja Ronny kiitos zempeistä!![:)]

No niin mutta nyt tätä omaa napaa,-
ja tästähän voi olla hyötyä jollekin joskus kun kahlaa keskusteluja läpi:

No niin nyt on sitten neulalla tökitty kahdestakin kohtaa,jännitti ja hengittelin sitten ihan rauhassa...-peikkoinen ei pysynyt ollenkaan paikallaan ja oli koko ajan tiellä pullistelemassa.
Lääkäri tökki masua /kohtua aika ponnekkaastikin että peikkoinen ois älynny mennä yksiönsä toiseen nurkkaan ihmettelemään mitä siellä on.
Aikansa taisteltuaan sen kanssa se menikin hetkeksi muualle.
Miehelle jäi vaan tosiaan outo olo siitä että lääkäri ei ultralla tarkistanut että siellä ois kaikki neulaamisen jälkeen hyvin.

Kaikki näytti kuulema normaalilta.
Aika hemmetin ällöltä se lapsiveden imeminen tuntui 10ml,
-tunne tuli ihan toiselle puolelle vatsaakuin neula oli.
Päästiin tunnin myöhässä vasta toimenpiteeseen ja täytyy sanoa että jotenkin erilaisen tuntuista porukkaa tosiaan on naistenklinikalla kuin kättärillä!!
Ihanasti oli masu pulskistunut ja raajat kasvaneet.

Nyt pikkusen jomottelee ja otin särkylääkettä.

Eiköhän tämä tästä,
lääkäri sanoi että jos kaikki on hyvin tulee kirje,
mutta jos ei niin soittavat,ehkä jo nopeastikin mutta 7 arkipäivän kuluessa viimeistään
...kiva vaan kun tässä on tää viikonloppu välissä

Ihanaa viikonloppua kaikille

Testailkaa ja mieluummin ilahtukaa uutisista ne kellä se hetki on
 ja muut heilutelkaa niitä peittoja stressittä-helpommin sanottu kuin tehty[;)]

++++++++++++++++++ kaikille!!!![:D]

Takaisin