joko nyt onnistaisi

Aamua tännekin,

BLUEROSE: Tervetulemast takaisin [;)]
Vai salaa meinatte naimisiin mennä [;)]..Mitenkäs iloisen uutisen sitten kerrotte sukulaisille ja ystäville?Voipi tulla aika yllättyneitä ilmeitä [:)]
Sullakin alkaa olemaan tärppipäivät käsillä!!Peukkuja!!

ÖRKKI: Määkin voisin olla aina talvisin vaikka käärme [;)]..Horroksessa koko talvi..jee!!Herätä sitten kevään aurinkoon tooosi pirteenä ja HOIKKANA [:D][:D][:D]

MIPLIS: Kyllä niiden ovistestien pitäisi olla aika luotettavia.Ainakin niissä niin sanotaan.
Ehkä sun kannattaa kokeilla ainakin yhdessä kierrossa??Eihän siitä ainakaan mitään haittaa pitäisi olla??
Jospa sinun väsymyksesi johtuu kevätväsymyksestä??
Koitahan jaksella [:)]

OMAA: Jälleen olotila ihan normi.Ei etovaa oloa enään eli sekin varmaan johtui mun ylensyönnistä..röyh [&o][:D]..sika mikä sika [&o][;)]
Nippaillut on alavatsalta eli se on varma enne tädin tulosta [:'(].No,oikeestaan tässä(kin) kierrossa jo siihen osasin varautua [&:]
Mutta en tietty ihan vielä ole kirvestä heittänyt kaivoon..höh.Niin kauan on toivoa,kun ei tätiä näy [:)][:)]

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 27/28-33/3

Vai ovulaatiotikkuja täällä mietitään [:D] Suosittelen kyllä niiden käyttöä, ja niin meidän isäntäkin... kuulemma varmat päivät saada vähän hellyyttä [8|]

Mielummin mä niihin tuhlaan 10e kuussa, kun kuukautisvermeisiin.

yk 9 pärähti tänään käyntiin täällä. Jännä miten toi tätä osaa tulla käymään kellonlyömällä, mutta kroppa ei sitten muuten toimi toivomusten mukaan.

miplis, kiitti suklaasta, nams!

lenita, mä yritän ihan väkisin värväytä lokakuisiin mut vielä en ole kutsunnoista päässyt läpi [;)] 

ei siis tän päivänenkään testaus tehnyt mua yhtään viisaammaksi, ei voi mitään.
näin kyllä taas unta et plussasin [:D] toivottavsti noi mun unet pitäs paikkansa! testaan vielä huomenna ja pe mut sit jään odottaa tätiä. lähden tukholmaan pe aamuna joten en viitti sit siellä alkaa testailee ja ressailee. pakkaan vaan siteet ja vehkeet mukaan jos ei tää tästä plussaksi muutu!

Terveisiä ultrasta! Kaikki oli palautunut ennalleen, limakalvo oli ehkä vähän ohuehko mutta hyvä kuulemma näillä kiertopäivillä (kp10), eilen aloin tuntea ovisoireita ja limaa pukkas ja lääkäri vahvisti että oikeasta munasarjasta on munis lähdössä lähiaikoina liikenteeseen. Mulla oli toi ihanan tukeva mies mukana ja saksalaissyntyinen lääkäri totesi että tässä ois isännälle töitä tänään ja vinkkas silmää että kuulemma otollista on. Mehän ryysittiin sit heti kotiin ja hommiin. Kaikenkaikkiaan siis erinomaisesti on asiat ja lääkäri oli aivan varma, että pian olen taas raskaana, koska se ekakin tuli niin äkkiä ja uskotteli että tuulimuna oli vain huonoa tuuria ja tilastollisesti aivan normaalia kun kyseessä kuitenkin kolmas raskaus mulla. Lähtiessäni huuteli perään että haluanko mä ne ultrakuvat ja totesin että enpä taida tarvita niin se naurahti että "aivan, otetaan ne oikeet kuvat sitten kun on kuvattavaa" . Lääkäri on aivan ihana tuolla Tampereen uudessa gynekologikeskuksessa että suosittelen lämpimästi jos olet tältä alueelta.

Hymyssä suin täällä :)

Tatjuskalle onnittelut hyvistä uutisista!
Se on ihanaa saada varmistus asioden tilasta ja varsinkin siitä kypsyvästä "vauvanpuolikkaasta"[:D]
Hommikaahan kunnolla!![:D][:D][8D]
p.s me hommittiin just noista päivistä lähes kaksi viikko ahkerasti ja ukkelikin veti vehnänalkioöljyt ja meitsi greippimehua ja raskausvitskuja- ja silloin tärppäs[:)]! Taisin vetää vielä kiinnityspäivinä pari isoa lasi punkkuakin..

+++++++++++++++tuulta puuuuh puuuh!!!

Terveiset saunasta,

LENITA: KIITOS SUURI tärppitsempeistä ja ihanista sanoistasi [:)][:)]!!Olet ihana!!!
Toivottavasti pian pääsen kanssasi lokakuisiin!!!!
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)]!!!

TULITIKKU: Toivottavasti pääset Tukholman matkalle mukanasi plussa [:)][:)]!!!

TATJUSKA: Oi,ihania uutisia [:)][:)][:)] *halaa ja vielä kerran halaa*
Ihanan aikaisin sulla on ovis meneillään..jee!!!!!
Nyt pidetään iha hirveesti peukkuja,että lääkäri oli oikeassa!!!!!!
P.S.Minä olen käynyt aina Treen lääkärikeskuksessa yksityisellä 4-D ultrassa rv 22-26 eli rakenneultrassa.Siellä on tämä Professori Kirkinen,joka ultraa.Hän on ihan Euroopan parhaimpia 4-D ultraajia.Ja hänen osaamisaluettaan on naistentautien lisäksi juuri nämä vastasyntyneiden perinnölliset sairaudet.Osaa hyvin katsoa ultrasta esim.Downin riskin.Viime raskaudessa hän oli Treella ainoa lääkäri,joka teki 4-ultraa!
Suosittelen,kun papunen kasvaa masussasi [:)][:)][:)]

KAIKA: Hui..sinulla on jo noin paljon viikkoja [:)][:)]*halaa*
Kuinka olet voinut ja kävitkö varhaisultrassa?
Ihanaa raskausaikaa sinullekin!!!

OMAA: Nyt tänään tuli ihan uutta oireistoa mulle [8|]*ja edelleen hieroo ohimoitaan*
Sattuu navan viereen oikealle puolelle [8|].Ihmeellistä kipua..ei osaa kunnolla selittää.Sattuu niinkuin kävellessä ja asentoa vaihdellessa.Pistävän ihmeellisen tuntuistusta kipua.Hitsit,kun on vaikeeta selittää.No,ollut nyt päivästä asti.Ei tietenkään sellaista kovaa,jotta huolestunut olisin [;)]
Ja sitten minä hullu googletin "navan viereisestä kivusta",niin eiköhän kaikki aiheet melkein viitanneet kohdun kasvukipuihin [8|]*ja taas hieroo nystyröitään* [;)]
Saunasta tultiin juuri ja löylyissä sattui tisseihin [8|]..no,tuo tissien arkuus kyllä on myös merkki tädin tulosta,joten se siitä.

Tänään oli kokous..Mies sai hoitaa lapsia sen aikaa.Kävin sitten kokouksen jälkeen ostoksilla [:D][:D][:D].Pieni rentoutus väsyttävään kokoukseen.
Mies saanut tänään(kin) aurailla aika kiitettävästi.Mulle kasautunut muut hommat..plaah,vali vali [;)]
Kuopuksella jälleen korvatulehdus..paskaa [:(].Hällekin varmaan joudutaan laittaa putket korviin.Meidän lasten kirous tuo korvatulehdus [:'(]

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 27/28-33/3

yönsäde ompas sielläkin jännät päivät menossa,iih[:)]

bluerose ihanaa,karkaatte oikein. Kyllä mä omia häitä suunnitellessa tulin miettineeks useempaankin otteeseen että miks ei karattu, olis kaikelta stressiltä säästynyt[:D][:D]

lenita ihana toi sun "mokkulas". Ekaa kertaa kuulen masukasta sellaiseksi sanottavan,aivan ihana[:)]

tulitikku toivottavasti plussaisit nyt kunnolla. Ja mahti asenne sinulla,juurikin oikean rento meininki[;)]

tatjuska aivan mahtavia uutisia !!! miten voikaan olla näin jonkun foorumin kautta niin onnellinen toisen puolesta jota ei edes tunne. Oma fiiliskin nousi noin hyvistä uutisista[:)][:)]

omaa,ei uusia uutisia. Tiputtelu jatkuu ja jatkuu edelleen... Ehkä se vielä joku kaunis päivä loppuukin. Toivotaan,etten ihan loppuelämääni vuotaisi[:D][:D] täällä menossa kp.11/27(-32). Eli ovis vois aikasintaan iskeä viikonloppuun. Aattelin jos tänään vähän tuon ukon kanssa puuhailis, olen jo lakannut välittämästä tästä tiputtelustakaan,ei tunnu ukkoakaan haittaavan niin paljoa. Toki en ihan normaalisti puuhaile,ei itse oikein kykene,kun ei ole vuotaessa mun lempipuuhaani. Mutta jos tänään pre-ovikset ja sitten oviksien tienoilla ja siitä ja näin. Olis sitten mahkut tähänkin kiertoon. En aio tän tiputtelun takia kyllä mitään taukokuukautta pitää kun lääkärikin antoi luvan jatkaa yrittämistä. Huomenna aattelin alkaa tikuttamaan. Josko vain muistan [:D][:D]

Wastis: Kiitos kiitos, niin täällä usein käy, että hyvistä uutisista omakin suu vääntyy hymyyn :) Sama pää kesät talvet, oliko sut jo ultrattu keskenmenon jälkeen? Jollei niin suosittelen sitä lämpimästi. Ei se tiputus ikuisuuksia kestä, luottavaisin mielin vaan eteenpäin.

Yönsäde ja Kaika: Kiitos teille myös. Toivotaan että lääkäri oli oikeassa ja pian pääsen sinne alkuraskauden ultraan. Jos tärppää niin meen varmasti sykettä tarkistelemaan 7-8vkon paikkeilla ja sitten myöhemmin jos kaikki hyvin niin 4d ultraan koska sellaista en ole koskaan ennen kokenut... mutta ennenaikaista puhua siitä.

tatjuska mut on ultrattu kahdesti nyt,kummallakin kerralla ollu kohtu tyhjä,eli se on tyhjentyny sillon vuoden vaihteessa. Ja missään vaiheessa sen jälkeen ei oo tullu muuta kun verta. Eli ultraa en tarvitse enää. Ja epäilen että tää tiputtelu saattais nyt olla sitä kystaa. Ei oikein muukaan tunnu järkevältä. Kun tätikin tuli ja meni jo. Noh,jollei lopu ensi viikkoon niin soittelen lekurille että saa tarkastaa kystan tilanteen tai sitten selvittää mikä vuotaa. Koska KM vuotoahan tämä ei enää ole,kaiketi voi olla edes. Kun on kesken mennyt ja ulos tullut sillon 27.12 alkaneissa menkoissa. Nooh, aika näyttää[:)]

tatjuska, kiva kun saitte hyviä uutisia ja kuulostaa tosi mahtavalta lääkäriltä! toivottavasti tärppäis heti tästä kierrosta! peukut pystyssä!!

wastis, toivottavasti se tiputtelu nyt loppuis!!! ja tietenkin et sullakin tästä kierrosta tärppäis! se olis ihan mahtavaa! tsemppiä ihan hirveesti!

mä vähän luulen et mulla tulee täti kylään. onhan mulla kaikenlaista nippailua ja oireita ollut et vois aatella et olis raskaana mut...jotenkin kuitenkin nyt alan kallistua siihen et näin ei ole. onko se sitten intuitio tai jotain. nooh, eiköhän se tässä lähipäivinä kuitenkin selviä miten käy!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ tuulta teille muille!!!!!

Terveiset kotoa. Nyt on viimeinen makuuhuone pohjamaalattu - jeee!

Jännittää tulitikun ja Yönsäteen meininki... toivottavasti plussaa tulee.

Pitäisköhä tästä muuttaa Tampereen suuntaan, kun siellä noin ihana gyne on. Ihan kateeks käypi Tatjuskaa.

Heippatikeikkaa..[:D]
No, mikä täällä kittaa? Kipinkapin nyt tonne odottajiin[;)][;)][:D] hop hop kaikki..
Kyllä mäkin uskon noihin ovistikkuihin, kun on vähän epäsäännöllisyyttä kierros, nii sitten ainakin tietää tärppipäivät ennakkoon. Sitäpaitsi ainakin tää vaun laskuri antoi pari päivää myöhäsemmän ovispäivän, kun mitä tikutin.
Toisaalta päivittäinen pupuilukin voi olla osansa[;)] Rupesin jo kyllä miettii, et pitäskö harventaa, kun sehän vissiin ainakin lisää satsin määrää kerralla. Nyt kyllä harmittaa, kun tuo väsymys on vieny halut kokonaan, aamupaivisin ois kauheet himot, mut mitäs kun ollaan töissä[:'(] ja illalla ei jaksa. Tosin nyt on kyllä flunssaakin, et eiköhän tää täs piristy, miesparka on ihan vierotusoireissa[:D][:D][:D][:D]
Wastis toi ei kyllä oo yhtään normia tiputella jatkuvasti, vaikka kuinka ois ollu km. Nyt varaat sen ajan lekurille et pääset normi päiväjärjestykseen, jookos?
Bluerose Onnea hääjärjestelyihin, vaikkakin salaisiin sellaisiin[:)][:)] Toivottavasti miehes sais mukavan isänpäivälahjan[;)]
Tänään aion soittaa neuvolaan ja varaan ekaa käyntiä. Muistelen et oli vaikee saaha aikoja äpolille ultraan edellisenkin kerran, ni pare nyt olla ajoissa yhteyksissä.
Eipä tässä kummempia, piti ostaa isommat liivit, kun edelliset alko puristaa ja kiristää ja pikkasen pahaa oloa. Toivottavasti pysyykin tämmösenä.
Plussapuhureita nyt tänne ihan kaikille!!!! Upottakaa se täti tonne lumeen!!!

Huomenta Leidit!

Tulin nopeesti kurkkimaan. Pitäs valmistautua lähtemään koululle [:D]

Tatjuska, Oikein ihania uutisia! hymy nous kaarelle myös täällä [:)] nyt vain tsemppiä peittojenheilutteluun ja tuskin tarvii teitä käskeä niitä heilutella [;)]

wastis, Menes lääkäriin tutkimaan että mikä siellä nyt oikein vuotaa. Eihän tuossa hommassa pää kestä millään [:@] tsempit sinne!

Omaa: Eilen. no ei oikee mitään. Ei ollu hellyyttä tai muutakaan. Ihana yllätys oli ku kotiin tulin, mies oli siivonnut koko huushollin vaikka sovittiin että siivotaan yhdessä. Eilen oli hirveä päänsärky [:(] no olin tietty mielissäni et sain vaan retkahtaa sohvalle ku kotia pääsin, niin hirveä jyske päässä oli. Menin sit äsken ostaa mammaksi.fi sivulta ovis ja raskaustestejä [;)] Mies ei tiedä mitää, salaa siltä vähä tilasin xP mun piti täs kuus mitata aamulämmöt mut arvaa oonko muistanu [:D] yhtenä aamuna jopa! [:D]

Tsempitykset ja plussapuhurit tänne! Toiv päästäis viimeistään marraskuihin!! Itellä jos nyt tärppää ni menee marraskuuks.

Yk 12, Kp 9/35-39

Huomenta vaan,

Heh, Miplis, meilä jos olis kämppä siivottuna miehen toimesta kun tuun kotiin, niin takuullahan se odottais hellyyttä illalla [:D] Ei meillä tuommoista oo tapahtunut ilman taka-ajatuksia... Mut ihan kiva silti ja varma saanti jos joskus sattuu ihan 'ite' hoksaamaan et vois siivoillakin... [8D] Eihän se oo vielä(kään) liian myöhäistä alkaa niitä lämpöjä mittaileen.

Tatjuskalle onnea hyvistä uutisista, ja saitte varmuuden otollisista puuhailupäivistäkin samalla [;)]

MK81, meilläkin mies oli se joka halusi vielä odottaa kun ite olisin ollut valmis jättämään pillerit jo melkein vuotta aikaisemmin... Hän halusi vielä 'aloittaa rauhassa uudessa työpaikassa' ja 'käydä kesällä reissussa' ja niin pois päin - ihan kuin se lapsi pamahtais syliin viikko siitä kun jättää pillerit ja ekan kerran touhuaa, vaikka kuinka koitin sanoa että kyllä siinä kuule saattaa pitkäänkin mennä ennen kuin on mahaakaan 'häiritsemässä', saati vauvaa [:D] Nyt hänestäkin on kestänyt jo ihan liian kauan - en oo raskinut sanoa että mitä minä sanoin...

Kauheesti peukkuja täältäkin Yönsäde ja tulitikku! Pitäkää te plussa-aalto vauhdissa.

Tulitikku mäkin näin viime yönä unta et plussasin - harmi vaan kun ei todeksi muuttunut... [:@] Testasin siis tänä aamuna taas negan. Oireetkin on häipyneet mut ei oo kyllä oireita tädistäkään vielä. kp 34 siis menossa. 35 pisin kierto ikinä... Oireet oli kyllä kaikenkaikkiaan niin hämäävät tässä kierrossa et jos tästä täti tulee, niin taidan taas salaa tikutella yhdessä kierrossa et näkee varmemmin koska ovuloi, jos yleensä ovuloi. Ja koska meilläkin alka tuo vuosi kohta täyttymään, tuon tikuttelukierron jälkeen taidan marssia yksityiselle tutkimuksiin, jos ei muuten mitään tapahdu.

bandida, ei ole munkaan unista ollut mitään hyötyä! nega sieltä pärähti. mä ihmettelen kans näitä tuntemuksia, tosi paljon ollut kaiken näköisiä oireita. ja mulla ei normaalisti täti oireile yhtään mitenkään. ihan on omituiset meiningit päällä!

meillä keskusteltiin kans kauan siitä milloin aloitetaan yrittämään. musta tuntuu kans et mun mies luuli et heti kun niin sovitaan niin se vauva on jo kotona. meilläkin tulee kohta jo vuos täyteen yrittämistä. se on mennyt ihan pirun nopeesti. meillä on muuten ma aika lääkärille, saadaan ne meidän loput tutkimustulokset! jännää! eikä ole kunnallisesta kuulunut mitään!!! oon tosi tyytyväinen et mentiin yksityiselle, muuten ihmeteltäs vieläkin ja odotettas sitä kutsua sinne tutkimuksiin.

mulla on edelleen vasen munasarja/johdin kipee ja kosketusarka. vähän alkaa epäillyttää jos siellä vaikka olis sitten kysta, joka vuorostaan aiheuttais näitä oireita?! se kipeä kohta on kyl kokoajan laskeutunut alemmas, mitäs se sit on. ja sen ihan painamalla tuntee, ehkäpä luumun kokoinen aristava kohta.emmä tajuu.

Morjestas,

WASTIS. Hitsit sulla on rento ja hyvä asenne elämään [:)][:)]
Mahtavaa,ettei tiputtelut haittaa sinua niin paljon,että jäisi hommat hommailematta!!
Tietysti se naiselle on inhottavampi asia kuin miehelle.
Minun mies harrastaisi sessyä vaikka tädin aikana..yök [:'(].Mulla ei tulisi ikinä mieleenkään,kun muutenkin inhoon koko eritetouhua.
Vitsit mää olen hyvä EX-terveysalan henkilö,kun inhoon eritteitä [:D][:D]
Peukkuja sulle hirveesti!!!!

TATJUSKA: Korjaus eiliseen viestiin..Siis se Professori tekee Treella niitä 4-D ultrauksia Terveystalolla ei Lääkärikeskuksessa [:)].
Mullakin on tämä sama pää kesät talvet [;)]

ÖRKKI: KIIIIIITOOOOOOS [:)]..toivottavasti peukkusi tuo tulosta [;)]
Onnittelut makkarin pohjamaalauksesta [:)]

BANDIDA: KIITOS SUURI peukuista [:)][:)]!!
Huomenna sitten näkee,että auttoiko [;)]
Voi ei,pahoittelut negasta [:(][:(]
Toivottavasti kiertosi on nyt vaan pitempi sen takia,että olet ovuloinut myöhään ja plussa tulee kumminkin vielä myöhemmin [:)]
Hirveesti sinulle peukkuja!!!!!!!

TULITIKKU: Pahoittelut negasta [:(]
Toivottavasti teit testin vain liian aikaisin!!!

OMAA: Eipä tänne mitään uutta [;)]
Yön aikana katosi tuo navan viereinen kipuilu.
Olen muuten palellut ja ollut kipeen oloinen pari päivää.Pakko oli tänään aamulla sitten mitata lämpö.Mittari näytti 37,1 mikä on mulle huima lukema [;)][:D].Normaali lämpö kun mulla on 36,4-36,6 luokkaa.
Nooh,katsotaan nyt,että tullaanko tässä vielä kipeeksi.
Huomenna aamulla ehkä teen testin?Ellei aamulla lorise pönttöön jotain punaista [:'(]

PLUSSATUULIA KAIKILLE MEILLE JA PEUHAKKAITA PETIPÄIVIÄKIN MYÖS [;)][;)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/28-33/3

Täällä ollaan oviksen partaalla (3pvaa) ja tällä kertaa yritän ottaa rennoimmin mielin odottelun... oon jättänyt plussauksen ajattelun vähemmälle. Duunin jälkeen salille,uimaan tai ratsastamaan. Sauna ja nukkumaan...! ei oo aikaa miettiä [:D]

Mut nyt tosiaan flunssaa pukkaa ja voimat aikalailla poissa. En nyt ota buranaa ennen enkä jälkeen oviksen..tiedä onko sillä nyt niin suurta merkitystä mutta lääkäri sitä suositteli ja näillä mennään!
Jos kuume kaataa sänkyyn niin täytyy toivoa että sunnuntainen ja eilinen "harrastelu" toisi plussan...[8|] Mutta ei kai niiiin kipeä pysty olemaan ettei...[8D]

PLUSSA TUUUULIAAAA JA HALAUKSIA KAIKILLE!!!!

Moi vaan kaikille vauvakuumeilijoille!mulla takana yksi keskenmeno 11/09.nyt eka yritys sen jälkeen.edellisellä kerralla oli selvät oireet,tiesin jo ennen plussa-testiä.nyt kp 28/30, tiistaina iski järkyttävä väsymys ja veto pois,lämpö ollu n.37 hujakoilla ainakin aamusin,rinnat kosketusarat.nyt kuitenkin tuntuu,että onkin vaan joku flunssa päällä,kun kurkkukipuakin tänä aamuna.ihmeesti silti ruoka maistuu,paitti aamulla vähän heikotti.ehkä sitä vaan toivoo niin paljo.mut pianhan toi selviää,tuntuu vaan,että pää hojoo jo eikä oikein tiedä,miten pitäs olla.pitäskö ottaa rauhallisesti,jos onkin vaan sairaana vai onko tää jotain muuta!toivottavasti sitä muuta. [;)]

SITTIS: Toivon plussa tuulia!! Mulla on ollut sama juttu tuon odottelun kanssa [:D]
Ihan hirveetä.. tuntuu että oireita olisi...ja...!!

Ny täällä odotellaan ovista ja sitten taas odotellaan miten kävi...[;)] jospa 4kk jälkeen tärppäisi...[:)]

Takaisin