joko nyt onnistaisi

Moikka,

GINESSA: Oikein hyvältä kuulostaa vauvan asiat siellä [:)][:)]
Koska ultrassa nähtiin noin hyvin nenäluu ja muutkin osat,niin eipä kyllä kuulosta,että vauvalla olisi jotain vikaa!!!!Johtuisiko toi "varmuuden vuoksi" meininki sitten vain sinun iästäsi?Oletko ensisynnyttäjä?
Mulle on näissä 4 raskaudessa tehty 4-D ultra rv 22-26 ja tekijänä on ollut aina sama kokenut lääkäri,joka on hyvin nähnyt vauvan luustosta,ettei näy viitteitä downiin tai luuston kehityshäiriöön.
Koitahan ajatella positiivisesti!!!!Aivan varmasti vaavilla on kaikki hyvin [:)]!!

PIXIE: Voi kumpa sinä olisit raskaana [:)][:)]!!
Jos Kaikallakin on tuollaista paksua valkkaria tullut ennen plussaa,niin toivotaan,että sullekin se tarkoittaisi sitä plussaa!!!!!
Meinaatko koska tehdä uuden testin?
Hirveesti sinulle peukkuja [:)][:)]!!!

LENITA: KIITOS reissutoivotuksista [:)]
Puhunko minä liikaa [;)]??
ONNEA jo toisesta haamuviivasta [:)][:)][:)]!!!
Kyllä se nyt varmaan tarkoittaa ihan oikeesti,että olet raskaana..jee!!!!!!!!!
Siis mielettömästi onnea [:)][:)]!!!

ULPUKKA: Onnittelut plussasta [:)][:)][:)]!!!

CATJA85: HEH..*ja Yönsäde jälleen nauraa Catjan jutuille*[:D][:D][:D]
Jos hotellista vuokraa huoneiston,niin niissä olisi ne hellatkin [;)]..mutta ehkä me yritämme pärjätä ilman hellaa [;)]
Pääasia nyt on,että päästään kerrankin miehen kanssa kahden yöksi jonnekin [8D][8D]
JEE..aivan mahtavaa,ettei täti ole tullut sinne *peukuttaa,huutaa,peukuttaa*[:)][:)][:)]
Määhän sulle joskus sanoin/kysyin,että eikös sulla ollutkin tässä kierrossa ovis aika myöhään..joskus kp20 tienoilla??Sen takia testi ei voinut vielä maanantaina näyttää plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta rakas Catja..teet testin parin päivän päästä,niin eiköhän se plussa jo siinä näy [:)][:)]
Hirveesti sinulle peukkuja!!!!!!!

KITTY72:SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!!Mää olen niin onnellinen sun puolestasi..jee!!!!!!!!!!!!!
Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi!!!!!
Just olin kerennyt jo kirjoittaa sinulle,että mulla menee "loma" pilalle,ellet tee testiä ennen sitä.Mää miettisin siellä seminaarissa,että mitähän Kittyn testitulos näyttää [;)]
Heh..nauroin jälleen sun jutuillesi [:D][:D]..lisää vaan tänne riettaita juttuja [;)]
Me kasvatamme täällä emolehmiä eli meillä on luomutila,jossa on lihakarjaa.Ammut saavat olla aina vapaalla jalalla,ulkona tai sisällä;ihan miten ne haluavat [:)].
Sonnivasikat myymme välitykseen ja lehmävasikat kasvatamme emoiksi.
Meillä on kaksi tilaa.Miehen syntymäkodissa asuu anoppi,mutta siellä ei ole enään eläimiä.Täällä meillä on kaikki lehmät+muut eläimet.Lehmiä meillä on 42 ja 10 lehmävasikkaa ja yksi sonni.Eli tällainen keskikokoinen tilahan tämä vain on.
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)]!!!Tahtoo kanssa...

NYMERIA: Jaksamisia remppaan ja peukkuja,että saat sen plussan!!!!!

TULITIKKU: No voihan räkä,että flunssaan piti sairastua [&:]
Paljon paranemisia!!!!!!
Heh,pitäiskö munkin jo testailla ennen,kun tädin pitäisi ilmestyä [;)]?
Peukkuja meille ja muillekin [:)][:)][:)]

OMAA: Kampaajalla käyty ja tyytyväinen olin tulokseen.Ei kauaan pysynyt hieno kampaus kasassa,kun kotiin tulin,niin karvaröyskän tungin päähäni ja painuin koiria ulkoiluttamaan [:D][:D].Siihen meni se kampaus,mutta tulipahan nyt tuohon päähän jotain uutta pysyvämpääkin,mitä karvaröyskä ei vienyt mennessään [;)].
Hirvee pakhanen ja tuuli...oikein ärsyttää nämä kylmät ilmat [:'(]

Mulla tulee vieläkin ajoittain tuota venyvää ovislimaa.Mulla taitaa tässä kierrossa olla jatkuva ovis päällä [;)][:D][:D].Jos nyt nasahtaisi,niin saisimme varmaan 10 lasta kerralla [:D][:D][:D]*vitsi vitsi*
Mutta jälleen alkoi myös noi nippailut eli se on kyllä mulla merkki siitä,että täti tulee ensi viikolla [&:].En kyllä noiden nippailuiden takia usko yhtään,että olisin raskautunut.
No,ensi viikolla testaan kumminkin ellei täti tule sitä ennen.

Huomenna lähdetään...jeeeeee.
Toivottavasti täällä tulee lisää niitä plussia!!!!!!!!

PLUSSATUULIA RAKKAAT NAISET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/28-33/3

yönsäde, älä vielä lannistu! saattaahan ne nippailut olla ihan muita nippailuja!! testaile vaan ennen kuin noidan(!) pitäs ilmestyä! mulla on noita testejä neljä niin aloittelen testailut varmaan jo tiistaina. toisaalta ovis oli vähän myöhemmin tällä kertaa niin tod näk ei mitään silloin vielä edes näy vaikka oliskin raskaana, mut jostain se testailu pitää aloittaa [;)] ja pitäähän ne kaikki testit käyttää [:D] 

Tulitikku, vai vielä mustaa magiaa [:D] no, tässä vaiheessa jos olis jotain mahollisuuksia vaikuttaa asiaa voisin hyväksyä senki [:D] [8D] [:D]

Yönsäde: vai vielä kymmenen kerralla.. no, mulla olis sit noitten mun nippailujen perusteella vitoset vissiin tulossa [:D] [:D] siis jos plussaisin.. ihmettelen vaan minne joko noita tai plussa on menny..
pitäs varmaan ukolta pyytää et hakee seuraavalla jykylän reissulla apteekista yhen semmosen vko näytöllä olevan testin.. saispahan ainaki varmuuden asiaan.. joko tai.. raskaana tai ei raskaana.. siinä ei tarvi plussia bongata..
oikeessa kyllä oot tuon sään suhteen.. ennemmin 40 pakkasta eikä tuule ku et nämä 20 pakkaset ja tuulee.. tuntuu välillä et on lähempänä 50 pakkanen.. mut pakko ollu käydä koiran kanssa vähän pidemmillä lenkeillä jäätymässä ku lupasin itelleni et jos plussaa ei tuu niin sit aletaan liikkuu enemmän ja kokeillaa laihduttaa ainaki se 10 kiloo.. huh.. siinä oliki hommansa.. [8D] [:D] [:D]

OIKEIN ISOJA PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ONNEA ONNEA Catja85!!!! Ja muutkin Lenita ja Ulpukka ja ketä vielä.

Mä en oo nyt jaksanu kauheesti kommentoida, masennuin tästä tädistä kun niin oli olevinaan kaikki mahdollisuudet vaan ei. Mut nyt teen täydellisen elämänparannuksen eli juurikin olen lähdössä töistä kotiin ja kodin kautta kuntosalille. Lisäks tilasin netistä luonnontuotteita joilla pitäisi laihdutus saada hyvään alkuun. Mä meinaan pelkään et tässä on nyt tää paino ja levähtäneet elämän tavat vähän meitä vastaan. Mä painan jo kohta 100kg ja mies vielä reilusti enemmän niin onko sitten ihme. Mutta nyt loppu ja uusi elämä odottaa, ehkä se raskaus alkaa sitten kun sitä vähiten odottaa.

Yönsäde: Mukavaa reissua :)

Kaikille muillekin tasapuolisesti terviisiä ja plussatuulia!

Tatjuska.. en oo vielä plussannu.. negaa näytti tossa maanantaina.. tässä nyt vaan ihmetellään missä se noita on menossa.. vois tulla tänne päin joko noidan tai plussan muodossa..
ai sullaki on laihdutuskuuri alkamassa.. ite meinaan lupasin et nyt alkaa laihdutus ja kunnon kohottaminen jos ei plussaa tuu.. saa nähä saisko sitä tuota massaa vyötäröltä ja takapuolesta pois.. *nyrpistää nenäänsä*

Heippa kaikille!

Joosu,kurjan epätietoinen olo varmasti sulla...Joskushan tuota vuotoa tosin voi tulla,vaikka siellä pieni olisikin matkassa!Pidän peukkuja!

Onniko,pahoittelut negasta...[:(] Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Artemis,onnittelut kosinnasta!Ihanaa!Joko sitten hääpäivä lyöty lukkoon?

Orkidea,mahtavaa,ultra takana!Nyt vain nautiskelet!

Mimmi83,paljon tsemppiä ja peukkuja että saisit testata plussan!Jännittävää...

Minniliina,pahoittelut tädistä,mutta onneksi oot positiivisin mielin!Kaikki keinot käyttöön vaan![:D]

Wastis,onnittelut tädistä,nyt vaan uuteen kiertoon sulle erityisen kovasti tsemppiä!Niin ja Nopalle myös!

Ronny,hienoa että kaikki kunnossa!

Granaattiomena,onnea plussasta!Ihanaamahtavaa!Tarrasukkia!

Miplis,suuret pahoittelut...Halaus täältä!

Kitty72,ihan valtavan suuret onnittelut ja niin paljon tarrasukkia että riittää!

Tatjuska,pahoittelut...Oireesi kun oli niin lupaavan kuuloiset...

Ginessalle,toivotaan että kaikki on hyvin ja saat lakata murehtimasta!Toivottavasti loppuraskaus sujuisi oikein ihanasti!

Lenita,onnnittelut!!!!

Yönsäde,oikein ihanaa reissua teille!

Pixie79,jos se testi sittenkin kääntyisi plussaksi..?Jaksamista epätietoisuuteen!

ONNEA ulpukka!Tarrasukkia niin paljon!

Catja85,toivotaan,että testasit liian aikaisin ja se plussa vielä pärähtäisi kehiin!

Nymeria,ihanaa remppausta!Toivotaan,että se plussa vielä pärähtäisi!

Omaa:Juu,klinikalla meni kaikki oikein hyvin ja asiat lähti rullaamaan nopeammin kuin olin uskaltanu toivoa!Ekat hormonit odottaa kaapissa jo seuraavaa tätiä,joten pitkästä aikaa oikein odotan sitä kylään!Mä olin kunnossa ja lääkäri oli kovin toiveikas kun ollaan niin nuoria!Jännittävää ja ihanaa,vaikkakin varmasti tulee raskas kevät.Mukava kuitenkin,että nyt todella on toivoa siitä omasta nyytistä!

Ihanaa viikonloppua ja paljon plussatuulia!

GINESSA: Oikein hyvältä kuulostaa vauvan asiat siellä
Koska ultrassa nähtiin noin hyvin nenäluu ja muutkin osat,niin eipä kyllä kuulosta,että vauvalla olisi jotain vikaa!!!!Johtuisiko toi "varmuuden vuoksi" meininki sitten vain sinun iästäsi?Oletko ensisynnyttäjä?
Mulle on näissä 4 raskaudessa tehty 4-D ultra rv 22-26 ja tekijänä on ollut aina sama kokenut lääkäri,joka on hyvin nähnyt vauvan luustosta,ettei näy viitteitä downiin tai luuston kehityshäiriöön.
Koitahan ajatella positiivisesti!!!!Aivan varmasti vaavilla on kaikki hyvin !!

No niinpä,ei kyllä näyttänyt mikään olevan pielessä,kehui kovasti ja sanoi että kyllä näkisi että jos olisi jotain,eli kaikki mitä pitää,oli kunnossa.[:-]
Mutta ihan kaikkea ei silmälläkään kai sitten näe[;)]

Tää on mun neljäs raskaus, pap-arvot ja Hcg- kaikki noi laskettiin niskojen ja ikäni kanssa yhteen ja sain riskiksi sen 1:80 eli suositeltiin/tarjottiin lapsivesipunktiota.[>:]

No minähän tyttö menen kun kerran tähän leikkiin ryhdyinkin.[;)]
Tulos voi olla mitä vaan että siihen asti varovasti vaan toivon että se mikä me nähtiin ja kätilö-ultraaja  näki ja sanoi olisi niinkuin pitääkin.Eli hyvin.[:)]

Ei muuta kuin ovikset sinullekin pikaisesti käyttön ja pari samantein aluille eiks je?[:D]

Kiitos Paipapu [:)]

Sulle myös paljon jaksamisia ja Zemppiä raskautumiseen -kuten tietty kaikille tänne[:)][:D][;)]

Heipsis!

Wau! meidän palstan kuumeilut on edenneet jo sivulle 200!! Tarinaa riittää!![:D]

Paljon ONNEA Kittylle! Niin oliko sulle nyt esikoinen tulossa? en nyt muista olitko tuolla Äidiksi ensi kertaa -ketjussakin..

Kiits Paipapu kyl tää epätietoisuus jossain vaiheessa hellittää (hope so).

Catja Ajattelin just tänään tuol hyyytävän kylmässä, että onneksi sitä koiraa ei vielä ole niin ei tarvi lähtä ulos lenkille tänään [:D] Oma koiruli on kyllä hankinnassa joskus, niin paljon tykkään koirista.

Toivottavasti Nymeria plussaat!!!!

Kaika kiitos kun herätät toiveikkuutta raskauden suhteen [:D] kattellaan ny, en vaan jaksa uskoa tarpeeksi että olis tärpänny, luultavasti ovis on myöhästyny normaalista ja menkat ei oikeesti ole edes vielä siis myöhässä [8|]

Omaaaaa: Tulin ajatelleeksi että työstressi saattaa miekäläisellä vaikuttaa nytten ovulaation +menkkojen viivästymiseen. On ollut aika rankkaa ja kiireistä töissä. Vaikka en ole aiemmin kokenutkaan tietoisesti ressaavani, niin keho voi jo alitajuisesti siitä kärsiä... Ihan mälsää! Niinku ei töissä ja stressissä jo yksistään olis tarpeeksi, niin vielä se laittaa vauvatoiveetkin sekaisin...Mitenhän sitä osaisi ottaa vähän rennommin!! [8|]

Juu, ja muutaman ylimääräisen löllö-kilon kertyminen syksyn aikana ei varmasti auta tässä hommassa meikäläistäkään. [X(]

Kaikille muillekin peukkuja, onnea ja tsemppiä ! [8D]

kauheasti tullut taas tekstiä kun on päivän taka-alalla [:D]

Mutta onnea kovasti kaikille plussanneille[:)][:)]

Kitty 72 Minä ravasin yhden illan katsomassa omaa viivaani, että kuvittelinko vai onko se edelleen siellä. Onnea kovasti!

Ja Ulpukalle kanssa suuren suuret onnittelut!

Ketäs vielä plussasi, toivottavsti en unohtanut ketään. Ja kiitos teille kaikille onnitteluista!

Itsellä oireet on sen verran vahvat että en taida tarvita enää mitään testejä. Jatkuva nälkä, kurjaa oloa, polttelee, pistelee, öklöttää, päässä heittää. Junamatkalla tuli niin paha olo että huh huijakkaa. Kai sitä pitää hipsiä pikku hiljaa lokakuisiin (meinasin kirjoittaa elokuisiin....) . Tahtoisin teidät kaikki sinne mukaan![:D]

Yhdelle mun kaverille syntyi tänään poika - jee jee! Ite alkanut miettiä työasioita... ja masentunut niiden tähden. Ehkä elämä helpottaa, kun tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Siis lähitulevaisuudessa - ennen raskautumista. Sitten kun raskautuu, työkuviot on taas puntarissa, ainakin äitiysloman ajan. Ja tiputteluvuoto jatkuu. Punainen pikkuFiat tullut kylään - odotan Ferraria. (Fiat ja Ferrarihan kuuluvat samaan konserniin) Yönsäde varmasti onnistui polttamaan ja tuhoamaan sen noita tädin, mutta ei tullut huomanneeksi miten pesään oli syntynyt jo pikkutätejä, jotka jatkavat eloaan...

Iltaa kaikille, hirmuisesti tekstiä taasen [:)]

Ja plussia on tullut vaikka kuinka monta, kaikille hirmusesti ONNEA !! [:)]

Pahoittelut, Miplis, tädin tulosta [:(]

Omaa napaa pikaisesti..
Menkkoja ei näy ei kuulu, ei vieläkään varsinaisesti oireita. Nännit on olleet nyt päivän kipeät, mutta sitä ei voi raskauteen linkata suorilta, koska viime kierrossakin oli. Väsymystä on ollut pari päivää, mutta sekin voi johtua vain huonoista yöunista. Miestä jo houkuttelin testin ostoon ja melkein lupautuikin, mutta toisaalta pelkään että tuleekin nega. Eli jos sinnittelis ensi viikkoon, en kyllä usko että onnistuu, jos ei menkkoja viikonloppunakaan vielä näy...  Alkaa vähän jo tuntua siltä että jospa se olis sittenkin tärpännyt.

Kiitos kaikille tsemppauksesta, tää on kyllä huippu palsta ja huippuja tyyppejä!

Palaan kertomaan jos / kun tilanteessa ilmenee jotain uutta.. Jännittää !!

Iltaa rakkaat,

...Tultiin juuri saunasta ja mies nukuttaa lapsukaisia [:)]...ja minä en näköjään pysty olemaan teistä yhtään erossa [;)]

TULITIKKU: Aivan..kaikki testit pitää käyttää,mitä kaapista löytyy [;)]..muutenhan ne kummittelisivat siellä [;)][:D][:D]
Minäkin käytin ne 3 vanhaa ovistikkua ihan juuri sen takia,kun avasin kaappia,niin sieltä ne tikut huutelivat,että "käytä meidät,käytä meidät tai me tullaan sun uniisi" [:D][:D]
Jos oikein tunnen tämän vanhan kroppani,niin nämä oviksen jälkeiset nippailut kyllä tarkoittavat sitä tädin tulemista [:@].No,tietenkään en vielä kirvestä kaivoon heitä [;)]
Nythän vasta eletään kp21 päivää [:)]
Meille edelleen peukkuja ja kaikille muillekin [:)][:)][:)]!!!!!

CATJA85: Sulla on kuule se noita mennyt roviolle ja siellä se nyt pysyykin jonkin aikaa [;)]..eli sinä kulta plussaat nyt [:)][:)][:)][:)]!!!!!!!
Peukkuja sulle ihan hirveesti edelleen!!!!!!!!!!!!!!Ja sua tulee ikävä,vaikka olen reissussa vain sen yhden yön.Mua oikein naurattaa ihan ihteeni,kun olemme mukamas lähdössä oikein reissuun [:D][:D][:D]..jee jee,ollaan oikein YKSI yö poissa kotoa ja ihan Jyväskylään asti mennään [:D][:D][:D].Nooh,meille se on jo pitkä reissu,kun kokoajan ollaan kotitilalla lasten ja eläinten kanssa.
Olis niin ihanaa,kun lauantai iltana tai sunnuntaina palaa arabioille,niin saisin täältä lukea sinun ihanat plussa-uutisesi [:)][:)][:)]

TATJUSKA: KIITOS [:)][:)][:)]
Ymmärrän hyvin tuskasi ja olen edelleen hyvin pahoillani,että täti perkele kumminkin sinne tuli [:(][:(]
Niin paljon olisin sinulle sitä plussaa toivonut!!!!!!
Paljon tsemppiä terveellisempiin elämänsuuntauksiin!!!!!!!!!!!!!

PAIPAPU: KIITOS [:)][:)]...ja voiko tätä meidän yhden yön matkaa ihan reissuksi sanoa [;)][:D][:D]
JEE..siis aivan mahtavia uutisia saitte klinikalta [:)][:)][:)]*halaa ja rutistaa*
Nyt sitten vaan äkkiä se meidän muiden pelkäämä/vihaama täti paikalle,että pääsette tositoimiin [:)][:)][:)]
Olen niin onnellinen teidän puolestanne ja sydämestäni toivon,että hoitotulokset tuottavat teille pian sen toivotun tuloksen eli oman pikku nyytin [:)][:)][:)]!!!!

GINESSA: Hitsit kun mulle on nuo Pap-arvot on ihan utopiaa [8|]..en ole naisten-ja synnytystautien kanssa ollut ikinä tekemisissä ( siis entisen työni puolesta ),joten en tiedä niistä kyllä mitään.
Tosiaan en ole näissä muissa raskauksissa halunnut osallistua tähän veriseulontaan,kun Esikon aikana se antoi ihan turhaa huolta.
Mutta nyt JOS tulisin vielä raskaaksi,niin sitten minullakin olisi mahdollisuus päästä ikäni puolesta tuohon lapsivesipunktioon.Ja varmaan siihen menisinkin,kun se keskenmeno riski siinä on aika epätodennäköinen.
Hei,mää olen jo käyttänyt ovikset [;)][;)]..mulla oli sunnuntaina tai maanantaina jo ovis eli tosi myöhään nyt [8|].Ja limojen perusteelle herjalle heitin,että mulla on kesto-ovis meneillään ja 10 lasta on tuloillaan [:D][:D][:D]*herjaa herjaa*
Voihan hyvin ja onnellista odotusta sinulle [:)][:)][:)]!!
P.S.Saanko udella,että minkä ikäisiä sinun muut lapsesi ovat?

ÖRKKI: Helveeten tiputteluvuota [:@]..olen todella pahoillani siitä!!!
Näköjään olen epäonnistunut totaalisesti työssäni *pyytää nöyrästi anteeksi kaikilta tädin kohdanneilta* [&o][&o]
Yleensä olen aina työni tehnyt hyvin loppuun asti,mutta näköjään nyt rupee lipsumaan hommat [:'(]..kai se tää vanhuus tekee sen?
Ehkä mun on parempi siirtää tämä tädin nirhaamis-operaatio jollekin nuoremmalle [;)]??
Mää voisin muutenkin jo jäädä eläkkeelle [;)][:D][:D]
Peukkuja silti sinulle,ettei se tiputteluvuoto nyt muuttuisi tädiksi [:)][:)][:)]
Olis ihanaa,että sinäkin nyt plussaisit!!!!

MIMMI83: Ompas siellä jännät paikat [:)][:)]!!!
Rohkaise nyt vaan mielesi ja testaa [;)]
Peukkuja hirveesti!!!!!

OMAA: Jouppista..täällä on yhtäkkiä hiljentynyt..siis meillä;ei tällä palstalla [;)]
Mies vissiin sai lapset nukutettua aika rauhallisesti [:)]
Taidan painua makkarin puolelle..
Mutta palailen viimeistään sunnuntaina.Vissiin kauheet tekstit tänne ilmestyy ja minä sekoon kun niitä yritän lukea [;)]
Mutta plussa-uutisia odetellaan,kun palaillaan ( jee jee,mikä upee runonpätkä taas syntyi tosta vaan [;)][:D] )

VOIKAAHAN HYVIN KAIKKI [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/28-33/3

Sain kerättyä rohkeutta ja soitin neuvolaan tänään. Sain ajan helmikuun 15.päiväksi. Aikaisemmin ei kannata kuulemma sopia mitään, kun ei tiedä pysyykö papu matkassa. Ymmärrettävää, mutta hieman pelottavaa.
Ystävällisesti kehotettiin tutustumaan netissä ennalta kaikkeen siihen mitä tehdään ja testataan.
Sivulauseessa mainittiin sitten tästä lapsivesipunktiosta... että miettisin haluanko siihen jos sitä ehdotetaan. Aika hankala kysymys ensimmäistään odottavalle eilen plussanneelle. Kesällä täytän 33v ja isä on pari vuotta vanhempi. Menispä kaikki nyt hyvin vaan... Ois pitänyt lykätä soittamista ja reality checkiä ehkä parilla päivällä :)
Ja kuka menee katsomaan vasta plussattuaan digiboxilta ylen dokumentin Kelvolliset vanhemmat. Arvatkaa märisinkö alusta loppuun? Fiksuja vetoja siis tänään.

-Ulpu

Pikaisesti... Elossa ollaan... vuodot ohi ja antibiootit pian lopussa (keukoputken tulehdukseen ei km:oon liittyen.)

PLUSSANNEILLE ONNITTELUT JA TARRASUKKIA TEIDÄN PIENILLE!

Yönsäde: toivotan mukavaa reissua seminaariin!

Ei tässä vielä niin paljon jaksa pohtia vauva-asioita...... Tai no sen verran kuitenkin, että kun vuoto loppui otin ja tilasin ovulaatio testejä. Kun pelottaa, että iskee taas joku sadan päivän megakierto kuten viimeksi. Voi sitten mahdollisia nippailuja ja limoja (muka) bongatessaan tarkistaa ovatko aitoja vai vain mielikuvituksen tuotetta kuten monet kerrat edellisen jälkeen.

Juupa juu. Tässä istun ja kirjoitan - enkä muuta voi. Edelleen odottelen punaista Ferraria. Ehkäpä se odottelu sujuis paremmin kun menisi tekemään lumityöt, siivois keittiön lattian, silittäis, menis hiomaan seiniä... muttei jaksa.

Takaisin