Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Moikka,
GINESSA: Oikein hyvältä kuulostaa vauvan asiat siellä [:)][:)]
Koska ultrassa nähtiin noin hyvin nenäluu ja muutkin osat,niin eipä kyllä kuulosta,että vauvalla olisi jotain vikaa!!!!Johtuisiko toi "varmuuden vuoksi" meininki sitten vain sinun iästäsi?Oletko ensisynnyttäjä?
Mulle on näissä 4 raskaudessa tehty 4-D ultra rv 22-26 ja tekijänä on ollut aina sama kokenut lääkäri,joka on hyvin nähnyt vauvan luustosta,ettei näy viitteitä downiin tai luuston kehityshäiriöön.
Koitahan ajatella positiivisesti!!!!Aivan varmasti vaavilla on kaikki hyvin [:)]!!
PIXIE: Voi kumpa sinä olisit raskaana [:)][:)]!!
Jos Kaikallakin on tuollaista paksua valkkaria tullut ennen plussaa,niin toivotaan,että sullekin se tarkoittaisi sitä plussaa!!!!!
Meinaatko koska tehdä uuden testin?
Hirveesti sinulle peukkuja [:)][:)]!!!
LENITA: KIITOS reissutoivotuksista [:)]
Puhunko minä liikaa [;)]??
ONNEA jo toisesta haamuviivasta [:)][:)][:)]!!!
Kyllä se nyt varmaan tarkoittaa ihan oikeesti,että olet raskaana..jee!!!!!!!!!
Siis mielettömästi onnea [:)][:)]!!!
ULPUKKA: Onnittelut plussasta [:)][:)][:)]!!!
CATJA85: HEH..*ja Yönsäde jälleen nauraa Catjan jutuille*[:D][:D][:D]
Jos hotellista vuokraa huoneiston,niin niissä olisi ne hellatkin [;)]..mutta ehkä me yritämme pärjätä ilman hellaa [;)]
Pääasia nyt on,että päästään kerrankin miehen kanssa kahden yöksi jonnekin [8D][8D]
JEE..aivan mahtavaa,ettei täti ole tullut sinne *peukuttaa,huutaa,peukuttaa*[:)][:)][:)]
Määhän sulle joskus sanoin/kysyin,että eikös sulla ollutkin tässä kierrossa ovis aika myöhään..joskus kp20 tienoilla??Sen takia testi ei voinut vielä maanantaina näyttää plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta rakas Catja..teet testin parin päivän päästä,niin eiköhän se plussa jo siinä näy [:)][:)]
Hirveesti sinulle peukkuja!!!!!!!
KITTY72:SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!!Mää olen niin onnellinen sun puolestasi..jee!!!!!!!!!!!!!
Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi!!!!!
Just olin kerennyt jo kirjoittaa sinulle,että mulla menee "loma" pilalle,ellet tee testiä ennen sitä.Mää miettisin siellä seminaarissa,että mitähän Kittyn testitulos näyttää [;)]
Heh..nauroin jälleen sun jutuillesi [:D][:D]..lisää vaan tänne riettaita juttuja [;)]
Me kasvatamme täällä emolehmiä eli meillä on luomutila,jossa on lihakarjaa.Ammut saavat olla aina vapaalla jalalla,ulkona tai sisällä;ihan miten ne haluavat [:)].
Sonnivasikat myymme välitykseen ja lehmävasikat kasvatamme emoiksi.
Meillä on kaksi tilaa.Miehen syntymäkodissa asuu anoppi,mutta siellä ei ole enään eläimiä.Täällä meillä on kaikki lehmät+muut eläimet.Lehmiä meillä on 42 ja 10 lehmävasikkaa ja yksi sonni.Eli tällainen keskikokoinen tilahan tämä vain on.
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)]!!!Tahtoo kanssa...
NYMERIA: Jaksamisia remppaan ja peukkuja,että saat sen plussan!!!!!
TULITIKKU: No voihan räkä,että flunssaan piti sairastua [&:]
Paljon paranemisia!!!!!!
Heh,pitäiskö munkin jo testailla ennen,kun tädin pitäisi ilmestyä [;)]?
Peukkuja meille ja muillekin [:)][:)][:)]
OMAA: Kampaajalla käyty ja tyytyväinen olin tulokseen.Ei kauaan pysynyt hieno kampaus kasassa,kun kotiin tulin,niin karvaröyskän tungin päähäni ja painuin koiria ulkoiluttamaan [:D][:D].Siihen meni se kampaus,mutta tulipahan nyt tuohon päähän jotain uutta pysyvämpääkin,mitä karvaröyskä ei vienyt mennessään [;)].
Hirvee pakhanen ja tuuli...oikein ärsyttää nämä kylmät ilmat [:'(]
Mulla tulee vieläkin ajoittain tuota venyvää ovislimaa.Mulla taitaa tässä kierrossa olla jatkuva ovis päällä [;)][:D][:D].Jos nyt nasahtaisi,niin saisimme varmaan 10 lasta kerralla [:D][:D][:D]*vitsi vitsi*
Mutta jälleen alkoi myös noi nippailut eli se on kyllä mulla merkki siitä,että täti tulee ensi viikolla [&:].En kyllä noiden nippailuiden takia usko yhtään,että olisin raskautunut.
No,ensi viikolla testaan kumminkin ellei täti tule sitä ennen.
Huomenna lähdetään...jeeeeee.
Toivottavasti täällä tulee lisää niitä plussia!!!!!!!!
PLUSSATUULIA RAKKAAT NAISET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 21/28-33/3
GINESSA: Oikein hyvältä kuulostaa vauvan asiat siellä [:)][:)]
Koska ultrassa nähtiin noin hyvin nenäluu ja muutkin osat,niin eipä kyllä kuulosta,että vauvalla olisi jotain vikaa!!!!Johtuisiko toi "varmuuden vuoksi" meininki sitten vain sinun iästäsi?Oletko ensisynnyttäjä?
Mulle on näissä 4 raskaudessa tehty 4-D ultra rv 22-26 ja tekijänä on ollut aina sama kokenut lääkäri,joka on hyvin nähnyt vauvan luustosta,ettei näy viitteitä downiin tai luuston kehityshäiriöön.
Koitahan ajatella positiivisesti!!!!Aivan varmasti vaavilla on kaikki hyvin [:)]!!
PIXIE: Voi kumpa sinä olisit raskaana [:)][:)]!!
Jos Kaikallakin on tuollaista paksua valkkaria tullut ennen plussaa,niin toivotaan,että sullekin se tarkoittaisi sitä plussaa!!!!!
Meinaatko koska tehdä uuden testin?
Hirveesti sinulle peukkuja [:)][:)]!!!
LENITA: KIITOS reissutoivotuksista [:)]
Puhunko minä liikaa [;)]??
ONNEA jo toisesta haamuviivasta [:)][:)][:)]!!!
Kyllä se nyt varmaan tarkoittaa ihan oikeesti,että olet raskaana..jee!!!!!!!!!
Siis mielettömästi onnea [:)][:)]!!!
ULPUKKA: Onnittelut plussasta [:)][:)][:)]!!!
CATJA85: HEH..*ja Yönsäde jälleen nauraa Catjan jutuille*[:D][:D][:D]
Jos hotellista vuokraa huoneiston,niin niissä olisi ne hellatkin [;)]..mutta ehkä me yritämme pärjätä ilman hellaa [;)]
Pääasia nyt on,että päästään kerrankin miehen kanssa kahden yöksi jonnekin [8D][8D]
JEE..aivan mahtavaa,ettei täti ole tullut sinne *peukuttaa,huutaa,peukuttaa*[:)][:)][:)]
Määhän sulle joskus sanoin/kysyin,että eikös sulla ollutkin tässä kierrossa ovis aika myöhään..joskus kp20 tienoilla??Sen takia testi ei voinut vielä maanantaina näyttää plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta rakas Catja..teet testin parin päivän päästä,niin eiköhän se plussa jo siinä näy [:)][:)]
Hirveesti sinulle peukkuja!!!!!!!
KITTY72:SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!!Mää olen niin onnellinen sun puolestasi..jee!!!!!!!!!!!!!
Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi!!!!!
Just olin kerennyt jo kirjoittaa sinulle,että mulla menee "loma" pilalle,ellet tee testiä ennen sitä.Mää miettisin siellä seminaarissa,että mitähän Kittyn testitulos näyttää [;)]
Heh..nauroin jälleen sun jutuillesi [:D][:D]..lisää vaan tänne riettaita juttuja [;)]
Me kasvatamme täällä emolehmiä eli meillä on luomutila,jossa on lihakarjaa.Ammut saavat olla aina vapaalla jalalla,ulkona tai sisällä;ihan miten ne haluavat [:)].
Sonnivasikat myymme välitykseen ja lehmävasikat kasvatamme emoiksi.
Meillä on kaksi tilaa.Miehen syntymäkodissa asuu anoppi,mutta siellä ei ole enään eläimiä.Täällä meillä on kaikki lehmät+muut eläimet.Lehmiä meillä on 42 ja 10 lehmävasikkaa ja yksi sonni.Eli tällainen keskikokoinen tilahan tämä vain on.
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)]!!!Tahtoo kanssa...
NYMERIA: Jaksamisia remppaan ja peukkuja,että saat sen plussan!!!!!
TULITIKKU: No voihan räkä,että flunssaan piti sairastua [&:]
Paljon paranemisia!!!!!!
Heh,pitäiskö munkin jo testailla ennen,kun tädin pitäisi ilmestyä [;)]?
Peukkuja meille ja muillekin [:)][:)][:)]
OMAA: Kampaajalla käyty ja tyytyväinen olin tulokseen.Ei kauaan pysynyt hieno kampaus kasassa,kun kotiin tulin,niin karvaröyskän tungin päähäni ja painuin koiria ulkoiluttamaan [:D][:D].Siihen meni se kampaus,mutta tulipahan nyt tuohon päähän jotain uutta pysyvämpääkin,mitä karvaröyskä ei vienyt mennessään [;)].
Hirvee pakhanen ja tuuli...oikein ärsyttää nämä kylmät ilmat [:'(]
Mulla tulee vieläkin ajoittain tuota venyvää ovislimaa.Mulla taitaa tässä kierrossa olla jatkuva ovis päällä [;)][:D][:D].Jos nyt nasahtaisi,niin saisimme varmaan 10 lasta kerralla [:D][:D][:D]*vitsi vitsi*
Mutta jälleen alkoi myös noi nippailut eli se on kyllä mulla merkki siitä,että täti tulee ensi viikolla [&:].En kyllä noiden nippailuiden takia usko yhtään,että olisin raskautunut.
No,ensi viikolla testaan kumminkin ellei täti tule sitä ennen.
Huomenna lähdetään...jeeeeee.
Toivottavasti täällä tulee lisää niitä plussia!!!!!!!!
PLUSSATUULIA RAKKAAT NAISET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 21/28-33/3