joko nyt onnistaisi

Onnea Lenitalle ja Ulpukalle!!! Tarrasukkia paljon mukaan [:)]

nyt oli tytöt niin paljon tekstiä et en osaa kyl kenellekään erikseen vastata.. oikeessa olitte.. jo parissa päivässä tulee niin paljon tekstiä et perästä meinaa pudota [:D]

eli itsekeskeistä tekstiä nyt alkuun täältä ainaki.. tosiaan maanantaina tein testin ja näytti negaa, mut noitaa ei näy vieläkää vierailulle??!! WTF??? no.. kait sitä pitää tässä yrittää nätisti sit ootella.. jos ei ens maanantaihin mennessä kuulu niin sit teen uuden testin.. jos näyttää edelleen negaa, meen kyl sit päivystykseen ja vaikka valehtelen kivuista.. jos ei muuten pääse sisään..
en kyl ala odotteleen iäisyyksiä tuota noitaakaan tulevaks, jos testit negaa näyttää..
ja tuo lillypie näyttää nyt ihan mitä sattuu ku ei jaksa vaihtaa sitä ennen ku noita tulee kylää..

Yönsäde: sullahan hyvät suunnitelmat on Jykylän reissulle [:D] mut ihme et siihen ei kuulu mitenkää hellaa.. [;)] hmm.. vois kyl olla aika vaikeeta ellette murtaudu hotellin keittiöön [:D] [:D]

tämä tyttö lähtee nyt laskemaan päivän kaloreita.. tein sopimuksen et jos nyt ei onnistu niin sit pudotetaan ainaki yks kymmenen kiloo pois [8D] saa nähä miten onnistuu [:D] jos onnistuu [:D]

mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Heippahei kaikille..[:)]
Ja superonnittelut plussanneille[:D]
Catja jospa testaat pian uudelleen ja saat sen plussan. Jos beibi ois vaikka vähän pörrännyt siellä ja miettiny et missois paras paikka kiinnittyä..[:D][:D]
Yönsäde tottakai seminaariin pitää saada parasta päälle ja tukka kondikseen. Ukkos ei sitten malta pitää näppejään erossa ja oottaa et pääsee sinne hotskuun vällyihin sun kans. Voit sit sanoo lapselles joku päivä, et sai alkunsa villillä Jyken seminaariviikonlopulla[:D] Onko teillä lypsykarjaa vai mitä? Isokin tila?
Mulla oli kans tällä viikolla kampaaja ja ens viikoks varasin lättyhuollon. On meinaan pakkanen aika kamalaan kuntoon naaman pistäny, sanoinkin kosmetologille, et kaikki maholliset kosteuttavat, elvyttävät ja virkistävät hoidot pienellä liftillä maustettuna kiitos. Huomasin että tän talven aikana on sitten ekat rypyt tyllu naamaan, oikeen harakanvarpaat tohon silmien alle, no eipä tarvi enää papereita alkoon ottaa mukaan[:D][:D] Toissakesänä nimittäin kysyvät paperit, kun kävin kaverin kanssa lonkeroa hakemassa. Mulla vielä lipsahti myyjälle ruma sana, et vittuiletsä..?[:D][:D]
Ginessa voimia sinne, aiotko mennä punktioon? Oon kovasti miettiny tota, kun tosiaan on ikää, et jos laittavat, ni meniskö. Riskit on kuiteskin pienet, mutta...[8|]
Pixie Mikäköhän sulla niitä menkkoja panttaa.. Juu oviksen jälkeen ainakin mulla on kuiva n. viikon pitunen kausi ja sitten alkaa taas lisääntyy ja valkkis muuttuu juoksevammaks, just tollaseks lorisevaks litkuks, kunnes alkaa menkat. Tosin joskus raskausaikana tuli oikeen lusikallisii, et eka pelästy et mitä hemmetin vuotoa.. Et toivottavasti ois merkki raskaudesta[:)][:)]
Niin, täällähän ei sen muutaman päivän lorinan jälkeen oo sit sanottavasti valkkariikaan tullu. Tunnustelin taas eilen alakertaa ja nyt se oli ihan tavallisen olonen, luin netistä et maallikko ei osaa kn tunnustelemalla erottaa onko raskaana tai ei. Sen paikka voi vaihdella jopa aamun ja illan välillä huomattavasti. No, Tänäänhän mun piti testailla, mut nyt joteskin mietin et jos sittenkin vasta huomenna. Ei tää epätietosuus tietty mitään kivaa oo, mut kyllämä sen testin ainakin ostan, kun käytän poikaa neuvolassa. Tai voisinhan käydä siinä labras samalla... hmmm..
Mua ainakin jännittää ihan pirusti, ihan perhosii vatsassa
Plussatuulia ja paljon bängbängiä[;)][;)][:)][:)][:)]

Onnittelut Lenitalle ja Ulpukalle! [:D]  Ja rutkasti tarrasukkia matkaan!

Tulin pikaisesti käväisemään, kun nyt on remontti ja muutto kiihkeimmillään. Kodinhoitohuoneen rempasta tulikin odotettua isompi ja vedet on talosta poikki, joudutaan vanhempien luo evakkoon lauantaina pariksi päiväksi ainakin kun tänne kaksioon tulee silloin uudet asukkaat. No, ei se mittään. Nyt on meneillään kp 23/25-27, sunnuntaina aikaisintaan odottelen tätiä siis saapuvaksi. Tai siis toivon tietysti, ettei saavu. Tissit olivat vähän arat alkuviikosta, mutta nyt ei tunnu missään. Sitten mulla on ollut vähän ummetuksentapaista tällä viikolla, viikonlopusta lähtien. Tuo on mulle tosi epäominaista, yleensä maha toimii turhankin liukkaasti. Se on varmaan kyllä vaan muuttojännitystä eikä mitään muuta. Oi, olis niin ihana plussata alkuviikosta! Lämmöt ovat sahanneet ylösalas, välilklä näyttää 36,3, välillä 36,8. Tiiä sitten noista.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja PLUSSA-AALLOLLE JATKOA, kiitos! [:D]

Kitty72
Kyllä mä  ajattelin sinne punktioon mennä,kun kerta oon tohon down juttuun osallistunutkin sekä kun tuli tuollainen vastaus.!!
Jännittää,hirvittää..en voisi olla loppuraskautta murehtimatta ja sekös sitten kenenkään etua ajaisi?
Ei minun mielenterveyttä eikä varmasti lapsenkaan.[:-]

Hahhah,sä oot pysyny nuorena hyvin sitten (minkä ikänen siis olitkaan?) jos vielä viimevuonna papruja kysyttiin[:D]Siis ilmeisesti 72 tossa nimimerkin perässä on vuosiluku-heh ku yritän olla välkky-siis minä oon myös 72.[;)]
Lättyhuolto kuullostaa hyvältä,mä hoitelen ite aina kotosalla(opiskelin kosmetologiksi,mut oon työtön)[;)]

Teeppäs se testi niin päästään jännityksestä[:D]

Kaikille tänne +++++++!!!![:)]

Ou jee, plussia kehiin! Ihanaa naiset, onnea Ulpu ja Lenita! Ja Ronnylle onnittelut labrakokeiden tuloksista, hyvä että kaikki on kunnossa! Taisi muuten olla Predictor se testi joka antoi turhia haamuja - mut sillähän ei oo Lenitalle enää väliä kun sulla on jo niin monessa testissä plussat ja muitakin oireita et ei epäilystäkään ettetkö olis raskaana... [;)]

MK81, oon kans miettinyt tuollasta "päiväkirjan" pitämistä kierron vaiheista ja oireista, mut oon niin armottoman huonomuistinen et aina jää päiviä välistä ja sit ei enää muista oliko se maanantai vai keskiviikko kun sitä mahaa nippaili... [8|]

Pixie79, mä oon kanssa miettinyt tässä pari päivää että mitä tämä tämmöinen valkkari on, tosi paksua ja paljon... Ei mulla oo aikasemmin ollut tällasta (nyt siis menossa kp27). Kaika, sun ei olis pitänyt kertoa tuota, et sulla tällasta oli kun raskauduit! [:)] Heti alkaa toivomaan kaikenlaista... Mut hei Pixie, nyt me lähtään odottajiin tästä kierrosta! Heheh.

Ginessalle tsempit, kyllä sillä matkalaisella on varmasti kaikki hyvin, mutta kyllä minäkin varmaan tuon tuloksen jälkeen punktiossa kävisin, ihan mielenrauhan vuoksi kuten sanoitkin.... Ja Catjalle peukkuja seuraavaan testaukseen, jospa sullakin olis +++

moikka! tiedän tunnteen kun luulee että nyt onnistu.. mutta sitten menkat alkaa ja HIRVEE pettymys :( mekin yritetään nyt aktiivisesti lasta, ja mekin ollaan nyt o 6kk yrittäny!

lycka till kaikille jotka kans yrittää <3

No niin naiset...
Nyt se on sitten tehty, se testi....
Kaksi viivaa, hemmetti oon raskaana. En vaan voi uskoa, jo kaksi tuntia oon käännelly ja tuijotellu tota testiä, välillä yrittänyt tehä jotain... Ihan selkee viiva tuli alta minuutin..
Mä jotenkin aloin uskoa tähän aamulla, kun housut tuntu piukeelta. Tänään on tuntunu vihlasuja, eikä ihme jos kohtu alkaa hakee paikkaasa ja alavatsa alkaa pömpöttää.
Niin ja neuvolassa kaikki hyvin, poika oli kasvanut kovasti ja sai rokotukset. Pyysi sitten kaupassa jäätelöö ja ostin sitten kun oli ollut niin reipas. Jengi katto pikkasen pitkään, kun kundi söi jätskii ja pakkasta -18 ja kova tuisku... Apteekin tädillä oli lystiä[:D][:D]
Hitto..raskaana...[:)]

Hienoa Kitty72! Varmasti voitonriemuinen tunne, isot karhuhalionnittelut.

Ja tiiäkkö, kyllä mäkin olisin ostanu jäätelöä ;D

mielettömät onnittelut lenita, ulpukka ja kitty!!!! ++++++++++++++ aalto jatkukoon!!!!

tulipas ihania uutisia [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]

ja ronnylle kans onnittelut testituloksista!!loistavaa!!

ginessa, tsemppiä punktioon! peukut on pystyssä et kaikki olis hyvin!

catja85, noita onkin paljon parempi nimitys kuin täti [:D] toivottavasti se lentelis luudallansa kauas pois ja seuraava testi on sitten +!!

nymeria, milloin testaat? tsemppiä hirveesti!

omaa, onnistuin saamaan flunssan. ärsyttävää [:@] toisaalta, nyt ei hirveesti jaksa miettiä noita kropan tuntemuksia kun joka tapauksessa flunssan takia tuntuu epänormaalilta [&:] ihan hyvä vaan ettei kokoajan vahtaa ja stressaa onko raskautunut vai ei. ens viikolla se selviää sit kuitenkin!! varmaan tapani mukaan alan testailemaan aika aikaisin [:D] varmastikin sen 4 päivää ennen menkkojen alkamista. se on niin kivaa ja jännää [;)] [:D] [:o] [&:]

tulitikku, moikka!

Piti vaan tulla sanomaan, että kun odotin tota nuorimmaista, niin mulla oli parin viikon ajan ensin aivan järkky flunssa kunnes sitten testi olikin plussaa! Luulin vaan olevani kipeenä, mutta se olikin raskausoire! Joten eihän sitä tiedä, jos vaikka... [;)]

Onnittelut kaikille plussanneille!!! Ja plussatuulia muille yrittäjille!!!

tyttö koo, moikka! onko sun noro jo hellittänyt? hmm, jospa munkin flunssa sit olis vaan raskausoire [:)] toivotaan näin!!!

tulitikku, nyt pysyn taas tolpillani ja just syön ruokaa hyvällä ruokahalulla. Pikkuhiljaa tuntuu paremmalta, onneks pitää olla vielä huomenna kotona. Oli kyllä tosi rankka tauti!

tyttö koo, mä jo luulin et mäkin sain sun taudin kun yhtäkkiä alko oksettaa ja vatsa meni ihan sekasin. onneks selvisin parilla ripuloinnilla.
mulla sen kuin ruumiinlämpö laskee, äsken mittasin ja se oli 35,36! outoo

No hei, päivää ennen tätä plussaa mä mittasin lämmöks 34,2. Olin ihan ihmeissäni! Että jos nyt sit kuitenkin vaikka testailisit mahd pian kunhan aika tulee??? [:D] Tsemppiä ja muistat sit HETI ilmottaa mulle miten kävi, ok???

Tulitikku: jäi tuo noita mieleen siitä ku tuo yönsäde poltti tädin roviolla niin ku noidan [:D]
oon siitä lähtien käyttäny sitä.. [8D] en tiedä onko muuten vaan myöhässä vai mikä nyt on, mulla ei nimittäin oo sit minkäänlaisia oireita.. ei minkäänlaisia.. mitä nyt maha kurnii aina välillä, mut luultavasti johtuu siitä etten muista aina syödä sillon ku pitäis [:D]

bandida: olishan tuo mukavaa jos se vielä plussan pukkais, mut en oikein näillä oireilla elättele kauheesti toiveita.. on nimittäin ennenki ollu myöhässä ilman mitään syytä..

yönsäde: sun pitää sit kertoa miten onnistu tuo ukon vietteleminen uusilla vaatteilla.. putosko pyllylle ku näki vaatteet [;)]
pitäs varmaan itekki käydä vaateostoksilla niin sais tuon ukon yllätettyä [:D]
tuo yllättäminen on vaan vähäse vaikeeta ku ukko on yleensä kuskina.. [:D] [:D]

nonni.. mut nyt tämä likka lähtee laittaa pyykkiä kuivaa.. en ala eriksee kirjottelee mitää itestäni ku tuossa jo tulitikulle, bandidalle ja yönsäteelle kirjottelin.. [8D]

mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

tyttö koo, mä laitan sulle heti viestiä sit kun tiedän!!! sä oot ekana listalla [;)] [:D] ja toinen niistä joille aijon kertoa sitten kun raskaudun. sovittiin miehen kans et muille ei kerrota kun vasta synnytyksen jälkeen [:D] [:D] [:D] [:D] 

Takaisin