joko nyt onnistaisi

Tosi nopeeta vielä,

PIXIE: Jeps,määhän laitan nippusiteen ja käden väliin sitä pehmustetta eli miehen vanhaa kalsonkia,niin ei hinkkaa eikä kiristä liikoja [;)][;)][:D]*ja tyhmät jutut jatkukoot*
Peukkuja hirveesti [:)][:)]!!

WASTIS: Pahoittelut ikävistä uutisista [:(]
Mikä tässä elämässä on,kun tulee yksi harmi,niin sata seuraa perässä [:o]??*kokemusta on itselläni monista suruista *
VOIMIA KOVASTI SINULLE!!!!!!!!

RONNY: ANTEEKSI [&o]..muistin ihan väärin,että olit käyttänyt hormonaalista ehkäisyä [&o].Täällä on niin paljon asioita ja palstailijoita,että välillä menee ihan sekaisin näistä asioista!
Heh..hyvä kuulla,etten ole ainut hölöttäjä,joka meinaa viedä miehen hermot iltaisin ja päivisin niin ja aamuisinkin..siis aina [;)][:D][:D]
PEUKKUJA VIELÄ HIRVEESTI HUOMISELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

ÖRKKI: Voihan kesällä ajaa vaikka tuolla mettätiellä [;)]..
No voihan yrjö,että pitikin sinne tulla [:'(][:@][:'(]
Paljon paranemisia!!!!Ja hei,ei tarvi kertoa sun pönttö-episodeistasi [;)][:D]..söin meinaten juuri [:D][:D]
Paljon paranemisia sulle!!!!

OMAA: Tää oli nyt nopsaa..haisen kakalle,kun tulin juuri ulkoo/navetalta.
Mies huutelee jo saunaa..mennään sittenkin koko perhe yhdessä saunaan.Nooh,saunan jälkeen sitten,kun saadaan lapset nukkuun,niin vois tehdä jotain muutakin kun kutoa [;)][8D][8D]

ÖITÄ RAKKAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLUSSATUULIA++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 11/28-33/3

Iltaa!

Kiitos kaikille tsemppauksesta [:)]

Tänään ei oo ollut yhtä vahvoja tuntemuksia kuin eilen tuola alavatsassa, mutta välillä nipistelee, juilii ja on paineen tunnetta. Mutta tosiaan ei niin selvästi kuin eilen. Toisaalta, en oo ehtinyt hirveästi kuulosteleenkaan kun on ollut kiirus päivä töissä ja vasta tunti sitten tulin kotiin...

Kahteen päivään ei nyt ole tullut myöskään minkäänlaista tuhrua. Melkein kiukuttaa kun nyt on jotenkin niin psyykannut itseään että olis raskaana ja sitten jos viikon päästä menkat pamahtaa niin voi harmistuksen harmistus. Mutta toisaalta on mulla sitten niitä ovistestejä, että jotain positiivistakin [;)]

Miplis taisi kyselläkin, että milloin testailen, mutta en siis aio testata kuin aikaisintaan ensi viikon loppuna, enkä silloinkaan vielä jos ei selkeitä oireita ilmaannu. Odottelen siis vielä muita oireita, kuten rintojen "kasvua", väsymystä yms. ennen kuin harkitsenkaan testiä.

Nyt oon jotenkin täysin varma että vatsatuntemukset johtuu varmaan jostain ilmavaivoista ja minä hölmö kuvittelen niiden viittaavan raskauteen. Heilahtelee nää ajatukset ihan miten sattuu!

Voisko joku nyt sanoa mulle, että järki käteen, kierto on sekaisin, mitä todennäköisimmin et ole raskaana, lakkaa pähkimästä! Kiitos!

Vuodatusta taasen, tää on tää viimeinen vko ennen menkkoja......

Juu, jätinkin yksityiskohtaiset tarinoinnit vessapyttyreissusta kertomatta sen takia, että ihmisillä (ainakin minulla, ja heti yleistän) on tapana tulla tietokoneelleen jotain naposteltavaa mukanaan... Tänään olen syönyt kolme pinaattilettua ja yhden kananmunan. Ovat pysyneet sisälläni, jee!

Mutta Yönsäde, kun mä haluan kokeilla lumirallia. Niin no, en mä ole pahemmin kokeillut metsäralliakaan, joten kelpaisi sekin. Omalla autolla tehtyjä toilailuja ei lasketa. Sovitaan sitten, että kesällä - pienellä mukavalla varauksella, nimittäin sillä, että kummallakin on vatsat pieniin päin [;)]

Mä voin sanoa sulle Mimmi83 että ota järki käteen, kierto saattaa olla sekaisin, saatat olla raskaana, tai et ole, lakkaa pähkimästä, aika sen näyttää! [;)] Helpottiko?

Tsemppiä wastikselle. Ei tosiaan sanat riitä sanomaan mitään. On vain hiljaa.

Ohhoh.. tein sitten salaa sen yhden testin. Eilen kävin apteekissa ihan muilla asioilla ja oli tarjouksessa clearbluen testit niin olihan se pakko ostaa. ;) kun osti viikkonäyttötestin, niin sai digitaalisen kaupan päälle. Tein siis sen digitaalisen... raskaanahan siihen tuli. En tiedä mitä tässä tekis. Tärisen ja vapisen ja käyn kattoo testiä koko ajan että jos se vaikka onkin muuttunu.
Mulle on inhottava tunne tulla tänne sitä hehkuttamaan, kun tiedän että muut ovat yrittäneet paljon kauemmin kuin me ja meillä tärppää. :( Toki tämä lapsi on meillekkin tervetullut. Mutta varsinaisesti ei olla edes yritetty. Peittojakin vimeksi heiluteltu jouluna, ja sillonhan se on tärpännyt.

Apua, nyt on pakko lähteä töihin. Jos vaikka saisi muuta mietittävää. Palaillaan iltapäivällä.

Plussia muillekkin. :)

ChildishFear,onnea hurjan paljon raskaudesta!![:)]

Toivoilee että täällä muutkin tänä vuonna saisivat oman pienen asuntolaisen ,
tarrasukilla varustettuna kyytiin!!!![;)]

Ja Wastikselle jaksamisia,toivottavasti nuo sun asiat selviää pian!![&o]
Woimahali!!

Huomenta!

ChildishFear, Oikein paljon onnea sinne! Tarrasukkia lähetän jotta pysyy matkassa..  Eikä sun tarvi potea omaa tuntoa siitä että olet tullut jo raskaaksi vaikka et olekkaan ehkä niin kauan yrittänyt kuin me muut. Vedäs ny meiät muut sun mukana sinne odottajiin! [:)] Olipa kiva lukea heti aamusta positiivista täältä :)

örkki, Tosi hyvä että oot saanu jotain ruokaa pysymään sisällä! [:)] Kyllä se siitä vielä.. :)

wastis, olen pahoillani.. Voimia sinne. en oikein osaa sanoa järkevää. Ei tuo kauhean reilulta ole kuulostanut kun sinua koetellaan noin paljon! tsemppiä!

Pixie79, Kymppijuna olis kyl tosi hyvä. enimmäksee sitä toivon et olis edes 2010 vuoden juna! pari kk täs viel aikaa päässä tähän vuoteen.

Omaa: Jahas.. naama alkanu kukkimaan yön aikana.. 3 todella kipeetä finniä sit puhjennu vaihteeks. hmm.. Kai se täti sit sieltä viikon vaihteessa tupsahtaa.. öäää.Saas nähä ku normaalisti täti ilmottaa tulostaan myös mahakivulla viikkoa aikasemmin. vielä on toivoa, liikaa en kuitenkaan uskalla toivoa.. laskurin mukaan sessynajoitus on ollut kyllä kohdillaan mut tiiä sit milloin se ovis on ollu jos on edes ollu ku en niitä tikkuja vieläkään käytä! Eilen teki mieli koko aika syödä jotain. Hirvee ruuan mätkiminen suuhun oli taas vaihteeks. Mieski tossa jo katto et mihkä hemmettiin mä sitä ruokaa syön [:D] Tässä jos vaihteeks lähtis asioille. Mies pääsee piikitettäväks [;)] verikokeita joku 5kpl xD onneks itel ei mitää.. hehe.

plussiaplussia lisää! ++

Yk 11, Kp 32/35(-65)

childishfear; onnea plussaamisesta!

Örkki; kohtalotoverini. Täällä koko perhe myös oksennustaudissa[:'(][:'(][:'(] Jaksamisia.

Omaa; Koko eilinen ilta ja yö tuonne puolikahteen olen halaillut vessanpönttöä. Heti kun sängystä nousi, niin huono-olo tuli samantien. Mikään ei ole pysynyt sisällä ja sappinesteetkin on oksennettu. Onneksi mies pystyi hoitamaan lapsukaisia, kun mä en pystynyt edes sängystä nousee. Nyt on jo parempi olo ja jaffa ja mustikkakeitto pysyy sisällä, mutta nyt pelottaa onko masuasukilla kaikki hyvin? Kertokaahan rakkaat ystävät onko rajusta oksennustaudista haittaa sikiölle näin raskauden alkuvaiheessa. Onko meillä edes yhteistä verenkiertoa vielä? Silloin kun mulla todettiin tuulimuna, niin sairastin myös rajun oksutaudin noin rv 6 ja heti sen jälkeen meni alkuraskauden ultraan ja todettiin tuulimuna. En halua toisintoa uudestaan. Yritä nyt sitten olla stressaamatta.

Anteeksi etten jaksa kommentoida muuta.

Onnea Childishfear! Eikä tartte potea huonoa omaatuntoa - ainahan me vähän kateellisia ollaan, mut myös iloisia toistemme puolesta [:)] Ei toisen plussa ole toiselta pois...

Wastis, olis jo korkea aika että sä saisit vähän positiivisiakin uutisia (kirjaimellisesti...). Mut sun tukan väri kuulostaa hienolta! [;)] Itekin aina piristän itteä kampaamokäynnillä - appiukko sanoikin mulle joskus vuosia sitten et silloin on vielä teini kun tukan väri muuttuu vähän väliä, mä sitten vissiin oon vähän teini vielä, hehe.

Ja orkidealle tarrasukkia, mulla ei varsinaisesti kyllä tietoa ole miten oksutauti mahdollisesti raskauteen vaikuttais - mut toisaalta ei tuossa vaiheessa vielä pitäis olla sitä yhteistä verenkiertoa, ja raskaus itsessäänkin saattaa joskus aiheuttaa aika rajuakin oksentelua... Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Omaa; mulla pitäis olla ovis öbaut näinä päivinä, ja jos on, niin pupuilut on kyllä olleet kohillaan. Limat ja lievää juilimista munasarjan kohdalla bongattu... Jatkamme samaan malliin vielä muutaman päivän, heheh. Mun viimeiset viinit muutamaan kuukauteen nautittiin viime lauantaina, mä niin plussaan parin viikon päästä! (Ei mitään itsepsyykkausta, eipä...)

Huomenta IhaNaiset,

...Olipas mukava tulla tänne,kun täällä oli niitä iloisia uutisia [:)][:)][:)]

CHILDISHFEAR: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA..JEE [:)][:)][:)]!!!!
Tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi!!!!!
Älä nyt rakas ihminen vaan tunne syyllisyyttä plussastasi [:)]!!!!
Sinun plussasi ei ole meiltä keneltäkään pois [:)][:)][:)]
Ja sitä paitsi;mehän muut tullaan ihan kohta perässä [;)]

ÖRKKI: Onnittelut lettujen ja MUNAN [;)] sisällä pysymisestä [:)][:)]
Kyllä se tauti siitä rupee pian helpottamaan!!!!
Onneksi noi oksutaudit ovat lyhytkestoisia,mutta kaikista ikävämpiä tauteja kuitenkin [:'(]
Jeps,kesällä me ollaan molemmat niin pulleita,ettei taideta mahtua ratin ja penkin väliin [;)][:D]..toivotaan ainakin niin!!!!
Mutta tuleehan näitä talvia [;)]..tosin sitä ei enään osaa sanoa,että tuleeko talvella enään lunta näin kun tänä talvena?

MIPLIS: Ja Yönsäde jälleen kertoo omia kokemuksiaan raskauden aiheuttamista oireiluista [;)][:D]
Mulla on joka raskaudessa kukkinut naama ihan kauheesti [:'(]..olen ollut joka raskaudessa kuin pahainen teinityttö [;)]
Muuten mun iho on nypytön,mutta raskaana;ou jee [&:]
Mun hyvä ystävä on joka raskauden alussa tiennyt,että odotan vaavia.Hän näki mun nypyt naamassa ja sanoi aina.."Jaahans,sitä ollaan taas raskaana,kun naamas kukkii"[:D]
Eli hirveesti sulle peukkuja,että masussa olisi salamatkustaja [:)][:)]!!

ORKIDEA: Onko teidän muilla perheenjäsenillä vatsatautia?
Jos sun oksentelu johtuukin raskaudesta??
Mutta jos ei johdu raskaudesta,niin vatsatauti ei tee mitään vaaville!!!!
Tuo oksentelu tekee haittaa vain äidille eli vauva kyllä ottaa itselleen tarvittavat ravinnot äidiltä,mutta äiti jää sitten vähemmälle.
Jos äiti hirveesti oksentaa eikä pysty nesteitä juomaan,niin sitten on syytä mennä lääkärille tarkistukseen,ettei tule mitään nestevajausta!!!!
Väkipakolla yrität juoda pieniä nestemääriä!!!Kivennäisvesi esim.on hyvä vaihtoeto.Saat siitä suoloja.Gefilus tuotteet ovat yksi hyvä,mitä kannattaa käyttää esim.gefilus mehua,gefilus jogurtteja!!!
Sikiölle tulee vasta rv6 lähtien yhteinen verenkierto.Muistaakseni?Korjatkaa,jos olen väärässä!!!
Parempaa vointia sinulle [:)][:)][:)]!!!

OMAA: Ei sitten mitään uutta tänne [;)]
Lähdetään kohta asioille.
Tää oli tällainen pikakatsaus ja pikakirjoitus,joten älkää ihmetelkö,jos teksti on sekavaa ja väärin kirjoitettua!!!!

LISÄÄ PLUSSIA PALSTATOVERIT
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-33/3

Huomenta päivää!

pitihän se heti tulla tänne katsastaa kun kotiin pääs asioilta et onkos täällä pulistu [;)] Ensimmäiseks ku netin avas ni salamana foorumille! haha [:D] joo en tietenkää oo koukussa[;)] (seli seli).

orkidea, Ite kun olin raskaana silloin aikoinaan (06) niin itse kanssa podin kunnon oksennustaudin alkuraskaudessa ja siis se oli oikea oksennustauti. mitään haittaa siitä ei sikiölle ollu.. en nyt tarkkaa muista mikä rv oli menossa mut tosi aikasin kummiski. sillo pysy keltanen jaffa ja saarioisen kinkkusalaatti valmisateria sisällä. että elä huoli, tärkeintä on että jokin neste tai ruoka pysyy sisällä. [:)]

Bandida, tsemppiä sinne peitonheilutteluun! Ei voi muuta kuin toivoa parasta jos pupuilutkin ovat kohdillaan! [:)]

Yönsäde, tässä kukkimisessa on vaan se juttu kun mulla kukkii naama yleensä aina ennen menkkoja joten ei uskalla kauheesti mitään toivoa.. kauheesti tekis mieli tehdä tuolta kaapista testi mut ei siin oo mitää järkee tehä ku tätikään ei oo viel myöhässä.. viikonloppua odotellessa. ellen jaksa hermojani ens viikon alkuun! [:D]

Omaa: Eipä mitään uutta aamuseen.. Asiat on hoidettu ja sen semmosta.. nyt kahvia ja patonkia nomnom.. [:)] Oon alkanu syömää enempi ku normaalisti siis ihan alitajunteisesti. Joskus aikoinaa riitti et syö kerran päiväs.. tänä päivänä syön 3 kertaa päivässä ellen sit jotain naposteltavaa välissä! [:D] ihme ruokahalu tullu ja maha huutaa ruokaa enempi [:D] yes, olen syöppö <3

Yk 11, Kp 32/35(-65)

Childisfear: ONNEA ONNEA, näitä uutisia tänne tarvitaan!

Yönsäde: Sielläkin jälleen ovisoireita, kyllä nää kuukaudet kai loppujen lopuksi aika nopeesti menee :-)

Orkidea: Pahuksen yrmä, toivottavasti menee nopsaa ohi.

Jess, Bandida, hyvä jos ovis hyödynnetty [:)]

Örkki: Sielläkin yrmä vieraana, eipä kiva.

Kaika: Onko hyvät raskausoireet? Sulle sois nopiaan muutaman viikon tohon lisää, että pääsis ultralla varmisteleen tilannetta vaikka kyllä siellä varmasti tällä kertaa kaikki on hienosti.

OMAA: Nipistelee, viiltelee, ihan kaikki liikkeet alavatsalla, närästääkin tänään. Nyt ei malttas sitten millään odottaa enää viikkoa h-hetkeen. Mä olisin eilen saanu jalkaani kortisonipiikin mutta kun ei voi pistää jos onkin hedelmöittynyt. Että kivun kanssa mennään testi tai tätipäivään asti. Mutta noi nippailut ja viiltelyt on nyt ihan omaa luokkaansa että jos en oo raskaana niin lieköhän kaikki ihan hyvin tuolla....

ChildishFear,ONNEA täältäkin Oliko vähän ku ylläriplussa?Hieno homma kumminkin,eikä omasta onnesta syyllisyyttä podeta!

Oksennustauti on ihan kaamee,vallankin jos se kiertää about 8 ihmistä..
mulla oli eilen kauhee pahaolo-väsytys-palelu kohtaus,urvahdin sohvalle ihan.Mietin kanssa et tuleeko meille se nyt kun täälläkin ollut,tarttunu tietsikan välityksellä [;)]
Ja siks en testaa,ku pelkään samaa ku Minniliinalla,että vaikka kp:t "hyvät" niin silti nega...no negahan se on tietty jos ei raskaana,mutta on sitä nii tylsää katella tikussa,että hyh hyh....

Wastis,sulla siis ollut keskeytynyt km?Pirullinen homma jos jäänyt jotain kohtuun ja pitää hormoonit ylhäällä.
Mä en edes muista,kaippa minäkin jossain verikokeissa kävin kun oli keskeytynyt km joka cytoilla piti ulos saada,pikkuinen poikani "syntyi" sit melkein käteen wc reissulla sairaalassa,rv 17.Mutta hyvin on unohtunut mitä sen jälkeen.Aiemman km:n jälkeen toisessa sairaalassa kyllä,otettiin verikokeita.Toivottavasti et joudu kaavintaan,että kaikki tullu pois.saitko sä cytotecii itse?

Yönsäde kertonut omista raskausoireista,no musta tuntuu (tai sit oon unohtanut vaan) ettei mulla oikeen koskaan mitään sellasta oiretta ollut,josta ois voinut päätellä raskauden.Mulla kun nääs saattaa menkkojen tulokin tuottaa pahaa oloo,ja sitä mahan nippailuu on aina ennen menkkojaKIN,kuten raskauden alussa,joka sit tuottaakin pelko hanurissa-fiilarin niihi ekoihin raskausviikkoihin.
Voisin muuten kertoo oman tarinan viime osotuksesta.Kun tuli tota ruskeeta,ja mahaa väänsi niin peijakkaasti,ja alaselkääkin,niin neuvolalääkärillä kävin et katsois ultralla onko niinku keskeytynyt km (kaikkee osaa ajatella vasta ku kerran kokenut) No alkeellisilla ultravehkeillä ei nähny juur mitään,ei sykettä ainakaan,ja päätin ottaa tosta lähiasemalta yksityiselle gynelle ajan.No siel sitte ultrattii kerran ja toisen kerran päälle,kun lekuri ei saanu mitään kasvua alkiolle/sikiölle,eikä vissii sykettäkää nähnyt,ei ainakaan toisella kerralla,koska lähetteen sain jälleen kerran kohdun tyhjennykseen.
No seuraavan viikon maanantaille sainkin peruutusajan sairaalaan,jossa halus viel ultrata.Minä pullikoin vastaan,en ois halunnut enää mitää muuta ku Mifygenin eli keskeytykseen valmistavan lääkkeen,mutta lekuri sanoi et pakko.
Lääkäri sit sanoi hetken ultrattuaan et katsoppa nyt itsekkin,ja sanoin ettei huvita,tee vaan tutkimuksesi loppuun.Kehu et katso nyt vaan,että tiedät.Hetken ruutuu tuijotin ja kysyin ,että whaat,onko toi SYKE????No sepä se,ja mittaukset antoi silloin viikot 9+jotain,ja sillä yksityisellä se sai mitat 7+2 tai jotain näin.Siis 3 päivässä sikiö muka kasvanu reippaan 2vko,hoh hoijakkaa.
Eli väärä km-diagnoosi!!
Olin huojentunut ,kauhuissani ym,koska olin psyykannut itseni keskeytykseen.
Edelleen ihmetteln miten voi noin väärin katsoo,kaippa ne oli nii huonot laitteet vaikka sisäkautta katsoi.
Tämän sairaalan laitteilla sai niin hyvän kuvan,että pikkuiset käden ja jalkojen alutkin näkyi,ja kuvassa näin kun ne heilui.
ja mitään oireita ei oikeen ollut,edellisellä viikolla oli jo "paha olo"kin loppunut,joka mielestäni todisti että raskaus tosiaan keskeytynyt.

Siis todella,mun oireet on niin oudot,ettei niistä voi mitään päätellä.
Tuulimuna raskaus oli ainoo jossa on rinnat tullu kipeeks,omituista.

Huoh.mutta siis.odotellaan täällä edelleen,kai sitten viikonloppuna voi jo testata ellei muka siihen mennessä ala [8D]

Kauheet omanapa-jaaritukset taas,jotain puheripulia vissii havaittavissa täällä?

Tänään ei menny mies töihin. Ripuli. Mun työt alkavat puoli kahdelta, joten kohta meen. Pysyi jo leipäkin sisällä.

Koetahan Orkidea parantua. Mun yhdel kaverillaki oli kerran odotusaikanaan niin paha ökytauti, että oli tiputukses sairaalas... mutta tyttövauva aikanaan syntyi ihan normaalisti.

Olipa mielenkiintoinen tuo Sinulin kokemus. En ollut tuollaistakaan vielä kuullut.

ChildishFearille oikein isot onnitteluhalaukset täältä pieneltä ihmiseltä! Olen oikein iloinen puolestasi!

Mutt jospa sitä valmistautuisi töihin lähtöön. Pitäkäähän lippu korkealla!

Örkille nyt voimia sinne työpäivään...ei oo kamalempaa ku olla töissä huonovointinen,oi voi.

menin sitte ja tilasin raskaustestejä.
Ei oo pokkaa mennä apteekkiin lasten kanssa,ja ukkelille en nyt haluu hehkuttaa mitään,pettyy parka.
Mutta kunhan ne tulee,niin tekasen sit heti...jos nopsaa tulee,niin ehkä to aamuna pääsee testaamaan,mikäli tarpeellista viel.
Jaiks,nyt alkoi itseeki jänskättää.

Tosi nopeeta,

...Mutta pakko on äkkiä vastata tuohon SINULIN ultra-asiaan,koska itselle on käynyt ihan samanlailla eli ei sitten taida ollakaan ihan ennenkuulumatonta [8|]??

SINULI: Minulle kävi Kakkosen raskaudessa ihan samanlailla.Olenkin sen tainnut jo aiemmin täällä kertoa tai ainakin jollakin toisella palstalla.
Eli plussasin heti silloin,kun menkkojen olisi kuulunut alkaa.Sitten joskus rv6+ alkoi hieman tulla verenvuotoa ja alavatsaan sattui.Menin päivystykseen,jossa gyne teki ultran.Sanoi,ettei näy mitään,ei ruskuaispussia ei sykettä.Rupesin itkeen.Gyne haki vielä ylilääkärin,joka teki myös ultrauksen.Hänkään ei nähnyt mitään,joten sitten alettiin sopimaan käytännön asioita.Kysyi,että haluanko lääkkeellisen keskeytyksen vaiko kaavinnan?Mistä minä osasin mitään päättää;hysteerinen olin,enkä ikinä ollut kokenut keskenmenoa.Sovimme sitten kaavinnan ja sairaalan tulon viikon päästä.
Mulla jatkui kotona kovat oksentelut ja huonot olot.Surin raskausoireitani,kun tiesin,ettei masussa edes ketään enään ole.
Viikon päästä sairaalaan.Ensin tehtiin ultra.Heti monitorista näin sykkeen [:)][:)]!!
Lääkäri oli ihmeissään ja sanoi,että kyllähän täällä on sikiö ja sydänkin lyö hienosti!!!
Mulla oli sitten vissiin mennyt Kakkosestakin toinen kesken ihan alussa???
Kun synnytyksen jälkeen istukassa oli kaksosen jotain jäännöksiä,joista kätilö sanoi,että täällä on ollut kaksossisar.
Kolmosessahan mulla meni varmuudella toinen kaksosista kesken.
Meidän suvussa kaksosia ja 2 kolmostakin [:)]
Peukkuja hirveesti testaamiseen [:)][:)]!!!!Ja tuo sinäkin niitä iloisia uutisia tänne!!!!

TATJUSKA: Tottahan toki sinä olet raskaana [:)][:)][:)]!!!!
Jeps,oikeestaan nämä päivät menee ihan liiankin nopeeta [;)]
Peukkuja sullekin hirveesti [:)][:)]!!!Sullakin testauspäivä lähenee...

OMAA: Kävin vain nopeeta ja oli pakko kertoa tuo oma ultrauskokemus,vaikka sen olen jo ennenkin kertonut [;)]..ei lahopää muista kaikkia,kun puhuu niin paljon [;)]
Nyt ulostaudun lasten kanssa [:)]..palaan illalla,jos kerkeen enään.

PLUSSATUULIA LISÄÄ TYTÖT
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-33/3

Hellurei kaikille,

onnea kaikille joilla testauspäivä lähenee.. täällä pidetään peukut pystyssä et plussaa tulis.. [:)] ja et hermot pysyis kasassa siihen testauspäivään asti.. samaa toivon itsekeskeisesti itselleni myös [:D] [:D] vielä pitäis ite vko jaksaa ja sit sais testata jos tuo Yönsäde sai sen noidan poltettua roviolla kunnolla.. [8D] siitä tuliki mieleen et YÖNSÄDE ooks nähny mitään elonmerkkejä siitä tädistä??!! [:D] [:D]

Childishfear: Onnea!! Tarrasukkia sinne oikein paljon ja toivottavasti pysyis pikkuinen matkassa loppuun asti [:)]

mut mut tää oli vähän tämmönen pikanen kirjotus tällä kertaa.. pitäis jo juosta taas autolle ja eteenpäin..
ja täällä suunnalla ei mitään uutta.. ei mitään oireita eikä muutakaan..

mut mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

pikaiseen tulen muutaman sanasen sanomaan!

childishfear: oikein paljon Onnea plussasta!!!! [:D]

orkidea: harmi että sinnekkin tauti iskenyt.
minulla oli ensimmäisen raskauden alku aikoina mahatauti, ja tavaraa tuli molemmista päistä. [:'(] saikkua hakiessani kysyin samaa kysymystä mitä sinäkin mietit. lääkäri sanoi ettei mahataudista ole vauvalle haittaa kunhan muistaa juoda tosi paljon!
pikaista paranemista sinulle!!

yönsäde: ei se mitään että muistit väärin. se on tosi ettei kaikkien asioita täällä voi muistaa kun väkeä on paljon ja tekstiä sitäkin enemmän [:D]

Omaa: tutkimuksissa käyty. ultrauksessa ja sisätutkimuksessa kaikki paikat näytti olevan kunnossa. Papankin otti josta tulokset vasta kolmen viikon päästä. huomen aamuna pitää mennä verikokeisiin, kun tänään ei enää päässyt kun labra oli jo kiinni. Terolut kuurin antoi ja ei sit muutako niitä popsimaan ja toivomaan että se täti niiden voimalla ilmestyisi! ihan hyvä olo jäi käynnistä, turhaa jännitin [:D] puhaltakaapa se täti tänne käymään kun muut ei sitä taida tarvita enää [;)] vai eikai se yönsäde tosissaa sitä nirhannu...apua! [;)] [:D]

nopeesti vaan

ChildishFear hirmuisesti paljon onnea ja paaaaljon liimaa ja tarrasukkia matkaan[:)]

orkidea  voi sinua, toivottavasti olo paranee nopeesti eikä koko perhe sairaistuis.

sinuli ei tää oo keskeytynyt, noi vaan laskee vähän hitaammin. Siis nätin alhaalla on koko ajan ollut.
Koska kun toi oli 81,niin olis pitänyt olla yli 1000. Eli tää on mennyt kesken menkkojen aikoihin. Ihan itekseen,en oo lääkkeitä tarvinnu. Nyt vaan seurataan vielä yhellä verikokeella et laskee edelleen. En sitten tiiä josko toi keltarauhasesta tullu kysta tuolla pitää noi lukemat tai jtn. tosi pienet on siis kyseessä. Ja ei siellä mitään ole, ultrattu kahdesti ja kohtu tyhjä. Lääkäri sanoi että on ok kun 2vk KM jälkeen arvot on alle 5000. Eli ei mulla hätää ole,kunhan ärsyttää. Lähinnä se,että jos nytkin menisin ja tekisin testin niin plussaa olisi.

Muuten tosta lekurien mokista, mullahan mokas neuvola keväällä ja väitti että sai sykkeen doblerilla, kyselin vielä että oikeesti? Juu juu vastattiin, neuvolan lekurikin sanoi että nätisti kohtu kasvanu ja voit olla sillä rv 12 ihan hyvin, eipä mennyt kuin päivä kaksi niin menin yksityiselle jossa totes ekana et kohtu ei kasvanu,ultras ja totes että tyhjä on. Eli oli menny kans menkkojen mukana kesken,eli ennen mitään helkkarin sykkeitä tai isompia viikkoja. Neuvolassa siis saaneet sykkeenki kuulumaan kun ei ollu mitään mikä sykkis,siis mun sykettä ollaan kuunneltu. Vaikka silloin kysyin monta kertaa että voiko olla mun oma,ei kuulemma voinut...Pitkä tarina nyt lyhyesti. Että kyllä vaan ne "ammattilaisetkin" osaa tehdä välissä aika pahoja mokia. Niinkuin sulla. Harmillista kyllä.

omaa:  eipä mitään uutta, äsken vessassa huomasin piiiienen pläntin inan punertavaa valkovuotoa (?) pikkuhousunsuojassa, meinas ihan hermostua että ei kai perkele vuoto palaa. Mutta pyyhkiessä ei mitään, eli ei. Onneksi. Nyt oottelen mielenkiinnolla menkkoja. Viimeks  KM kierto tipahti 23 päivään normaalista 32. Nyt oottelen mimmoseks tää kierto venyy. Nyt on kp.24/(28)-32.
Laskin viime "menkkojen" alusta, menkathan ne siis oli,inan ajoissa tuli varmaan juuri tän KM vuoksi. Ja kesken meni niiden mukana. Kuitenkin... Eli menkat saattaa alkaa koska vaan. Jaksais ne nyt venyä vielä ja olis hienoa jos oliskin oikeesti ollut ovis viime vkl[;)] En oikein tiedä kun oireita oli,mutta en testannut. Niin voi olla että kroppa sekoili muuten KM jälkeen, kun se tiputtikin sen 2vk kerta. Ei voi tietää onko ovuloinut vai ei. En tiiä onko mahollista ees kun on istukkahormoni vielä vähän koholla. Noh, sen näkee sitten. Mitään ressiä en asiasta ajatellut ottaa, en testailla tai muita. Tai jos testailen niin sitten kun on mennyt ainakin yli 34 päivän. Katsellaan nyt. Nyt aion nauttia tästä kun ei vuoda. Tätä iloa kestänyt perjantaista ja oi että nauttinut. [:)]

Hurrjasti kiitoksia kaikille. :) tämä todellakin oli yllätysraskaus, mutta ei tod. pahassa mielessä.

Kaika, juu kyllä sitä pitänee syyskuisiin kammeta. 5.viikolla omien ja vaun laskurin mukaan oon. Laskettu aika osuu sinne vähän syyskuun puolenvälin yli.

Inhottavinta tässä koko hommassa tällä hetkellä on se, etten voi kertoo miehelle vielä mitään. Lupasin taannoin että tehdään se testi sitten yhdessä viikonloppuna, mutta eipä jaksanu mamma odotella sinne asti. :) mutta saapahan raskaan työviikon jälkeen sitten toivottavasti hyviä uutisia.

Takaisin