joko nyt onnistaisi

Ja sunnuntaita kaikille,

TATJUSKA: Meillä on yleensä aina tuo mies ensin aloittanut kuumeilut ja minä sitten vasta perässä [;)]
Mitenkäs teidän ilta meni??

ÖRKKI: Ralliauto on hinattu jo aikoja päiviä sitten pois penkasta [;)]..No,kohta se siellä varmaan taas lepää,kun jäppinen lähtee sitä starttaamaan [:D].Pitäis laittaa siihen sellaiset piikkirenkaat,niin olis paremmat mahdollisuudet ajella sillä.
Asutaan Pirkanmaalla,pienessä kyläpahasessa [;)].Eli teretulemasta vaan tänne rässimään [;)]

ARTEMIS: Kyllä..juuri tuossa Tatjuskalle sanoinkin,että tuo minun mies on aina se,jolle ensimmäisenä iskee vauvakuume ja sitten myöhemmin vasta minulle [8D]!!
Vaikka hän on raavas,isokokoinen Suamalainen mies,niin silti hänessä aina välillä asuu sellainen söpö,romanttinen nallekarhu [;)][:)]
HUI JA WAU EDELLEEN [:)][:)][:)]..Jeps,metallinmaku on myös yksi raskauden alkuoire;tosin mulla ei ole sellaista ollut ikinä.No,mää olen edelleen muutenkin ihan outo kapistus [:D][8|]
Tee nyt jo se testi..PLIIIIIS [:D][:D][:D]!!!!
Mää haluun jo onnitella!!!!!!!
Moneskos YK teillä oli?
PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!

WASTIS: Sulla on niin ihanan positiivinen asenne kyllä kaikkien kokemusten jälkeen,että hirveesti peukkuja sulle [:)][:)]!!!
Nyt vaan limoihin liikettä ja siittiöt sisään ja matkaan kohti kymppijunaan [:)][:)]!!!
PEUKKUJA HIRVEESTI!!!!!

CATJA85: Hommat hanskassa..peittoja heiluteltu [;)]
No voihan kökitsy sentäs [&:]..miehet miehet;aina niin ajattelevaisia joskus.
Miehelläsi varmaan oli vain hirveen väsy ja stressaava päivä takana ja hän nyt sanoi sellaista,mitä ei varmasti tarkoituksella ajatellut??!!
Aivan varmasti miehesi olisi SUPER-ONNELLINEN,kun saatte plussan!!!!!!!!!!
Joskus me vaan päästelemme suustamme sellaista,mitä emme oikeesti tarkoita!!*sanoo hän,joka aina laukoo mitä sattuu ja katuu myöhemmin [;)]*
Toivottavasti olet jo paremmalla mielellä [:)][:)]??
*halaa ja rutistaa..ruts ruts *

MIMMI83: Sulla myös siellä on mies täysillä mukana..jee [:)][:)]
Wau..onnittelut ensinnäkin,ettei menkat alkaneetkaan [:)][:)][:)]!!!!
Aivan hyvin sulla voi olla kyseessä kiinnittymisvuotoa!!Mää en siitä muuta tiedä,että kiinnittyminen tapahtuu n.6 vuorokauden päästä hedelmöitymisestä ja voi aiheuttaa pientä verenvuotoa!!!
Mulla itselläni ei ole ikinä tullut kiinnittymisvuoto(akaan ) [:D][:D]
PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!

ORKIDEA: Nou stressi [;)]..helppo mun on vielä sanoo,mutta tiistaina voi olla jo ovispäivät lähellä,niin silloin voi olla taas toinen ääni kellossa [;)][:D][:D]
Pari viikkoa on niin lyhyt aika,mutta joissakin tapauksissa se voi olla hyvinkin PIIITKÄ aika;kuten juuri ultraa odotellessa [8|]
Koitahan vaan yrittää jatkaa positiivista ajattelua!!!!!!!!!!
Hyvin sun raskaus menee..täällä ainakin peukutetaan hirveesti sinun puolestasi [:)][:)]!!!
Heh..meillä myös jo katsellaan isompaa autoa [;)]..tosin meidän perhe tarvitsee jo minibussin [:D][:D]

OMAA: Mää nukuin kuin beibi koko yön..yeah [:)][:)]!!!
Kyllä se eilinen pilkkireissu vaan väsytti ja sitten saunan jälkeen vielä piti "VERRYYTELLÄ" lihaksia eli miehen kanssa peuhailla ihme tyyleillä [&o][;)][:D][:D][8D][8D]

Pee soikoon..juoksutin koiria aamulla pellolla,niin meitin ihana "kakkakeisari" rotikka löysi jäätyneen lehmän kakan pellolta ja toi sen suussaan pihaan.Eihän se siitä millään sitten halunnut luopua [8|][:D][:D].Jätin sen sitten sitä kalvamaan.Saipa siitä sitten päivän vitamiinit..nami [8D][8D][:D].

HYVÄÄ SUNNUNTAITA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA NIITÄ PLUSSAUUTISIA NYT ODOTELLAAN ++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28-33/3

Huuii!!! ihanan jännitän oireita monilla! Minulla on nyt NIIN sellainen kutina että uusi plussa tuuli on lähdössä käyntiin!!!! Tarrataan naiset kunnollla tuuleen mukaan!!
Itsellä kp 30, tänään olen odottanut tädin tuloa, mutta ei ole näkynyt! (huoh) Ajattelin huomena aamuna testata, mikäli täti ei tule! Oireita ei ole tädistä, mutta ei raskaudestakaan. Tissit turvonneet, mutta ei yhtään arat! JÄNNITTÄÄ!!! Äsken mittasin lämpöä, mutta alle 37 oli, eli ei koholla. Onko täällä joitain jolla lämmöt ei ole noussut vaikka raskaana olisikin??

IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE!! <3 :)

Perhana, meinasin että olen nopea ja ehdin tänne kirjoitella nennen ko tulee lisäää tekstiä.
Eli en pystynyt enää olemaan testaamatta ja heräämisen jälkeen juoksin heti vessaan. Hullunlailla yritin repiä sitä testi-pakettia auki.
No sain mä sitten sen vihdoinkin auki ja hommat eteen päin. Mutta kyllä se silti näytti karun totuuden se digitaali-näyttö, ei raskaana.
Kyllähän mä tän jo tiesinkin enkä senkään takia halunnut vielä testata, mut ei tässä sit muuta ko tätiä odottelemaan.
toivottavasti ei tule tänään ku lähdetään kummi-tytön kanssa uimaan[8|]
Niin joo, ja joku kysy sitä yrityskierrosta. Nyt on kolmas meneillään neljäs lähtee sitten käyntiin ko se täti ilmestyy.

Artemis; Voihan harmitus[:(]. Toivotaan kumminkin, ettei täti tulisi ja plussaisit myöhemmin! Koeta jaksaa, vaikka testi olikin nega. Halit sinne![:)]

Yönsäde; Lehmänkakka on tosi hyvää koirien mielestä. Meilläkin 2 koiraa, mutta täällä päin ei lehmiä ole, joten ei ole kasojakaan[:D] Mutta metsästä löytyy kyllä muuta sontaa ja jäniksen papanat on herkkua. sonnan syömisen jäljiltä hellyyden osoitukset koirilta ei ole toivottuja[:'(] Jatkakaa harjoittelua ja muistakaa verryytellä[:D][:D][:D]

Mä pöllö tilasin netistä clearbluen digitaalisen testin viikkonäytöllä. Tarvii varmaan testailla ensi viikolla kun tulee.[8|][8|]

Jeah, mä olen jo toipunut siitä, että nesteet meni muualle kuin piti. Aikaahan tässä vielä on - vaikka aika rientääkin. Kyllä me vielä sessyilläänkin... ihan varmasti oikeaankin aikaan. Ja voinhan mä toivoa, että ennen ku mies veti kalunsa ulos olisi pari vikkelintä vintiötä ehtinyt livahtamaan sinne minne tie vie...

Mulla oli viime kierrossakin jotain tuntemuksia nivuksissa ennekuin kalenteri väitti hedelmällisten päivien olevan. Silti menkat alkoivat kun pitikin, tiputteluvuodon jälkeen. Eli ihmettelin vaan, voiko se ovis tapahtua sittenkin yli 14 vrk ennen menkkoja? Teksteissä vaan sanotaan, että se olis aina sen kaks viikkoo välii. No oli miten oli, kattellaan ja kuullostellaan.

Jaa Pirkanmaalla se Yönsäde majaa pitelee... no ei taida nyt ihan keritä tulla sinne asti käymään, mutta ajele sitä ralliautoa minunkin puolesta [;)]

Jos nyt sattuis sellainen ihme tapahtumaan, että raskautuisin, ni laskurin mukaan laskettuaika olis 14.10.2010, joten se vois tulla etuaikaa 10.10 tai yliaikaa 20.10...(kiitti wastis vinkistä) molemmat olis ihan hyviä päiviä, eikä tuossa neljännessätoistakaan mitää vikaa ole. Mutta vain Luoja tietää, mikä on se oikea päivä. Paras aika on se, kun vauvan tulo on toivottu, haluttu jne. minun, mieheni sekä Jumalan tahdosta.

Mä sanoin mun miehelleni, ku nesteet päästi mahalleni "siihen meni sitte meidä lääkäri" ku olin juuri lukenut vanhasta AKT-lehdestä vitsin:

"Vastanainut aviopari oli lähtenyt häämatkalle junalla. Ennen ensimmäsitä yötään he pohtivat, mitä heidän esikoislapsestaan tulisi. He päättivät, että tämä olisi poika, josta tulisi älykäs ja oppivainen ja joka lopulta kouluttaisi itsensä lääkäriksi. Sitten he kävivät toimeen pannakseen suunnitelmansa täytäntöön. Mutta kuinka ollakaan juuri herkimmällä hetkellä juna ajoi mutkaan niin kovalla vauhdilla, että koko vaunu tärähti ja sulhanen tipahti sängystä. -Kultaseni ei kai sinuun sattunut?! nuorikko kysyi hädissään. -Ei minulle käynyt mitenkään, sulhanen ilmoitti, -mutta sen lääkärin kävi kehnommin. Hän on nyt tuossa ikkunassa."

[font="courier new"]Heis kaikki taasen...anteeks ku mä en taaaaaaskaaaaan kommentoi ketään [&o]

itseääläni, no en ole khyl testannut...en ole "uskaltanu" ja uusi oire on et nännit on kosketus arat...sitä ei oo koskaan aikaisemmin ollut ei edes tädin tulon merkkinä...hihihiihih...no joo...liikaa en toivo koska pillerieden jälkeen ei ole vielä täti tasoittunut...joten varovasti toivon...ajattelin odottaa 35 kiertoon ja sit testata eli tiistaina jos testais :D

juups...ei muuta ihmeempää ...

pus kaikille

kp 34
yk 1

Orkidea Mä oonki miettiny, et kertois miehelle raskausuutisesta, et rakas , nyt voit ostaa sen auton..[:D] Tää kun on kans harva se viikko netissä surffailemassa autosivuilla. Meillekin vauva tarkottais tila-autoa, kun on tuota pesuetta jo olemassa. Nuorin tuossa tokaisi saunassa yksi ilta, et isin pitäis ostaa bussi ja sit takapenkki täyteen vauvoja..
Wastis Sun tilanteessa auttaakin eniten positiivinen asenne. Murehtiminen ja masennus ei ainakaan paranna mahdollisuuksianne.
Täällä juhlitaan nuorimman synttäreitä. Kakruja talo täys ja en oo muuten ottanu ainuttakaan namia. Ei tee ees mieli. Sipsejä ja naksui kyllä senkin eestä. Mut tää olikin karkkilakko[:)]
Nyt palaan kurkkii mitä nuo puuhaavat ja palailen paremmalla ajalla
Plussatuulia ja tarrasukkia

Heippa kaikille!

Tänne heti lukemaan teidän kuulumisia. Siis ENNEN kuin menen syyskuisiin katselemaan, sen verta tärkeitä olette olleet tällä palstalla. (sitten hieman mustaa huumoria) Ja mistä sitä tietää vaikka tänne joutuu takas piankin...

wastis- noin sitä pitää! *peukut pystyssä*

Artemis- KÖKKÖ. mutta ennen kuin täti on tullut, on toivoa[;)]
Varsinkin noilla sun oireilla...

orkidea- onnea!

Mulla on ultra ens perjantaina ja tulen sitten heti kertomaan onko siellä mitään ja miten on mikin..*sormet ristissä*

Kaikille ++++++++++++++++++++tuulta!!!!

Pikatsua,

ÖRKKI: Missäspäin muuten itse asustelet?
Toivotaan parasta,että pari nopeeta siittiötä kerkes sinne oikeeseen paikkaan [;)]
Do diin..ajeltiin siis sunkin puolestas..meinaten peltoautolla [;)][:D]

ORKIDEA: Voi sinua rakas ystäväni [:)][:)]..tilasit sitten vielä raskaustestinkin [:D]..tilasitko sen tätä raskautta varten vai sitten sitä seuraavaa varten [;)][:D][:D]?*vitsi vitsi*
Jeps,meillä koirat syö myös kaikkea kakkaa..kerran jäi vessan ovi auki,enkä ollut kerennyt vielä pottaa tyhjentää,niin kyllähän koirat olivat sitten meitin lapsen kakan syönyt potasta..YÖK YÖK [:'(][:'(][:D][:D]..lähti kyllä koirat sitten ulos vähän tuulettumaan [:D]

ARTEMIS: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(] *halaa*
Eikös se ole niin,että niin kauan on toivoa,kun tätiä ei näy??!!
Ehkä sulla kierto on vieläkin pitempi nyt ja testi ei vielä näyttänyt plussaa??
Toivotaan ainakin niin!!!!
Voimia sinne!!!

OMAA: Esikko lähti lätkää pelaan.Minä tulin juuri ulkoa.
Eipä tänne mitään uutta [;)].Tulin vain kurkkimaan,jos olisi näkynyt niitä toivottuja plussauutisia!!!

PLUSSATUULIA PUHALLAN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28-33/3

[font="courier new"]Heissan taasen...

ajattelin nyt ihan "ajan kanssa" tulla kirjoittelee...

itselläni ollut tänään joku positiivisuus ja hyvän tuulen päivä...mieskin ihmettelee kun tanssahtelen koko ajan ja pyörin ku häkkyrä hymi korvissa.. itsekin ihan ihmeissäni olen tästä olostani :D

wastis: olen pahoillani tilanteesta, mutta huomaan että olet silti onnellinen...ihana asenne siulla...onnea seuraavaan yrityskuukauteen... itse toivon myös jos pääsis edes 2010 junaan...vaikka ihan vikoille päiville jos ei muuta :)

miplis:
meillä onkin samoihin aikoihin tuo tädin tulo, mutta toivotaan ettei tule, jos vaikka päästäis samaan aikaan synnyttää...mä olen vain muutaman päivän edellä kiertopäivissä.

Yönsäde: kyllä on muistettu harrastaa sessyä...ja paljon...huumorilla ja ilman ja fiiliksel ja ihanalla tuulella :) mukava päivä teillä ollut ja ihanaa kun nelonenkin on päässyt onkimaan omalla ongella :) ihanaa...

örkki: mullakin tuntuu et TISSIT paisuu ja tuntuu kuin ne olis turvonneet..mut en uskalla toivoa liikaa...itselläni kanssa turvotus laskenut, mutta silti outoa tuntua vatsassa.

Artemis:
voi harmitus...no toivomme seuraavaa kiertoa sitten...paitti jos täti ei sit saavukaan...ja olisitkin..mutta viimeistään seuraavaan kierton ;)

orkidea:
onnea testailuun

kitty72:
heh, no tietäishän mieskin sitten mistä on kyse ;) kun tuollein ilmoitat...ihana lapsi siulla...bussi ja paljon vauvoja... IHANA <3

omaa: eipä tässä mitään..kerroinhan jo noita tuntemuksiani..tosiaan tuntuu kuin TISSIT olisivat paisuneet...sitten maha tuntuu oudolta...ei turvoksissa, mutta sellai outo..osaa edes selittää...paineen tunnetta välil oikeal, välil vasemmal :) mutta saa nähä nyt...jos ensi viikolla testais :) onhan huomen se kp 35...jos sit joku päivä...voi ku olis ihana saada se oma pikkunen...=)

kp 34/?
yk 1

Ihanaa sunnuntaita tytöt!

Olette ihanan aktiivisesti kirjotelleet! :)

Bluerose täällä kans ollu jotenki ihan kumman iloinen ja outo päivä! Mulla on koko päivän ollu kuin perhosia vatsassa, jännä tunne, sillai mukava. Mutta voi kait olla myös että ilmaa siellä vaan möyrii ... :) Oon pomppinu ympäriinsä kuin duracell-pupu ja naurattanu miestä ihme ilveilyllä, ihme energiapiikki :D Mitähän me ollaan syöty/juotu ku samanlainen olo molemmilla?? Oltaiskohan me raskaana! :) :) :) Olispa mahtavaa!

Ollaan ilmeisesti melkein samoilla kiertopäivilläki sun ja Mipliksen kanssa, mulla nyt KP 30/33-35. Joo, mitä enemmän tätä miettii niin nämähän on ihan selviä merkkejä siitä että me ollaan kaikki raskaana nytten ja päästään yrittämään kymppijunaan, jahuu!

Örkki - oli ihan hauska vitsi :) Meilläki on menny useamman kerran viime aikoina ne lääkärit lopulta mahan päälle :D mutta en oo jaksanu ottaa siitä liikaa ressiä. Paljon parempi että seksissä säilyy molemminpuolinen innostus ja spontaanius. (Kun kuitenki aina välillä menee oikeaankin paikkaan :D) Ja sanotaanhan sitä että "touhutipat" voi sisältää jo miljoonia (vai tuhansia??) siimaveijareita, niin jos tuuri käy niin voihan siinä alkupuuhailussakin jo muutama onnekas simppa lähteä matkaan! Täytyy uskoa tähän :D

Omaa: Tuliki tossa jo sanottua että tosi hyvä fiilis ollu tänään, mahassa perhostelee koko ajan. Alavatsassakin ollu tänään menkkamaisia oireita... tietenkin ne voi myös tarkottaa että menkat alkaa parin pvän päästä....mutta positiivinen ajattelu rulez! Ainaki vähän aikaa jaksaa olla positiivinen, ennen kuin ne menkat sieltä taas alkaa... Mutta jospa nyt ei alkaiskaan! :O Mun hyvä ystävä on kans raskaana ja olisi aivan ihanaa olla yhtä aikaa hänen kanssaan raskaana. Vielä on siihen mahiksia...

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille! plussia plussia kehiin! Laitetaampas nyt töpinäksi ja tuulipölytys käyntiin! Nythän on jo kevätpuoli, niin kyllähän ne rakkaushormonitkin alkaa kohta hyrräämään eri lailla :)

KP 30/33-35, yk 4

[font="courier new"]pixie79: enpä tiedä mistä tätä huokuaa...joitakin ystäväniä joille nyt puhun niin ärsyyntyy kun olen niin positiivinen ja iloinen ja ah niin onnellinen...mut hei parempi näin kuin myrtsinä [:D] sitä mieltä mie oon [;)]

juups ei itellä muuta ihmeempää...

kp 34/?
yk 1

Iltaa naiset!

Pikaisesti vain päivitystä omasta navasta...
Ei vieläkään menkkoja, ja äsken kun autossa istuin pari tuntia niin oli pakko avata farkut kun paine alavatsassa oli niin kova.. Muita "oireita" ei ole.

Nyt vasta kunnolla ymmärrän mitä "vainoharhaviikot" tarkoittaa! Itselleen sitä kuoppaa kaivaa, mutta kun ei voi olla ajattelematta asiaa KOKOAJAN. Miehellekin jo sanoin, että toivoa vois olla, vaikka meinasin, etten hänelle puhuis ennen kuin menkat olis oikeasti myöhässä.

Ja menin niitä ovistestejäkin tilaamaan yli 20 ensi kiertoa varten [:)]

Helou naiset.

Täällä ollaan 5 päivää myöhässä. Tekis mieli tehdä testi hetimiten, MUTTA mies haluaa odottaa ensi viikonloppuun kun on itsekin silloin kotona. Enkä kyllä tiedä onko testi kuinka varma näin aikaisessa vaiheessa tehtynä..

Tämä olisi ensimmäinen raskaus (jos sitä siis voi vielä sillä edes kutsua) niin oireista en todellakaan osaa sanoa. Kylmä tuntuu olevan koko ajan, vaikka yleensä siis olen varsinainen kuumakalle. Pahoinvointia ei ole, ruokaa ei kyllä edes tee mieli. Monta päivää jo mennyt pelkän veden/mehun/teen/kahvin/limun voimalla kun ei vaan yksinkertaisesti tee mieli syödä mitään. Ei varsinaisesti kyllä yökötäkkään mikään. Alavatsassa tuntuu välillä kovan paineen tunne. (?)

En tiedä, kovin olen ymmälläni. :) Ei oikein tiedä miten päin tässä olis.

childishfear herkimmillä testeillä saa testattua jo ennen kun kuukautiset on ees myöhässä [;)]
eli kyllä testi kertoisi jo.
mä en malttais ootella kyllä, hatun nosto sulle siitä!

ite oottelen huomista lekuria,saa tuomion onko KM mennyt loppuun asti
ja jatkosta tietoa.
Katsellaanhan mitä siellä sanotaan.

Olen niin monta negatiivista testiä tehnyt että jotenkin mieli haluaa vaan lykätä sitä negan tekemistä/näkemistä. :/ kun se sieltä kuitenkin on tulossa.

Huomenta naiset! [:)]

Se olis sit niiku uus aamu ja uus viikko. [:D] vastailen nyt suht lyhyesti joihinki juttuihin, on sen verran paljon tullu tekstiä taas kahessa päivässä!

ChildishFear, Todella ymmärrettävää ettet halua hätiköidä testaamisen vuoksi. Se on aina karmea pettymys kun jos se nega tulee ruutuun.. Ja sit kun tärppääkin plussa niin sit sitä ei meinaa uskoa millään. [:D] Tsemppiä sinne!

wastis, tuleppas tänne sit meillekin kertoilemaan miten siellä lekurissa. Voimia sinulle!

Mimmi83, Kuulostaa jo lupaavalta.. tsemppiä tsemppiä! Milloin testiä kehiin??

Bluerose, Mahtavaa, että siellä ollaan oltu positiivisella ja todella hyvällä tuulella! Milloin sitä testiä teet? TEE JO! [:D] Sormet ristissä toivoo ettei täti tulis kylään!

Artemis, Tulihan sitä juhlittua lauantaina. Eipä tarvi vähään aikaan kyllä lähtä mihkään! Sen verran oli köh köh.. Toiv tulis viel se "tekosyy" olla juomatta [:)] Mieskin tossa lupaili että meinaa olla menossa mukana kun jos nyt olis tärpännyt. Mies aikoo parantaa omia elämäntapojaan tässä samalla.

örkki, Joo onhan se kiva kun mies ostelee noit testejä tonne kaappiin! siin on vaa se yks huonopuoli et noi kaks testiä kummittelee tuol kaapissa ja tekis jo tehdä testi vaik kierto ei oo ees lopussa. [:D] Ootan vaa et päivät menis nopeaa ja et tädistä ei kuuluis mitää et pääsisin testaan ja saisin sen plussan.. ja niin joo enhän mä odottanu tästä kierrosta mitään plussia mut nyt jo näin loppu päivinä alan jo toivomaa IHAN LIIKAA sitä plussaa [:D] haha se siitä viilipytystä! [:D]

Omaa: Ei kai tässä erikoista.. Asioitten hoitoa.. Mahaa nippaillut hiukkase.. ei sillain kipeesti, mutta jännästi kummiski.. Saas nähdä tuleeko se täti tällä viikolla kylään (mun puolesta vois kyllä jäädä moneks kk pois!) Mitään oireita ei oikein oo. Paitsi tuo nippailu tulee välillä. Vihaan odottelua! on se jännä ku me odotetaa sitä et me päästään odottamaan! [:D]

Plussapuhureita sun muita ihania tuulahduksia täältä!

Yk 11, Kp 30/35(-65)

noista testeistä muuten,tein semmosen sopimuksen itteni kanssa,
että en osta ainuttakaan raskaustestiä kaappiin enää,
niin kauheen kasan tehny niitä negoja malttamattomana.
ihan hirveetä rahantuhlausta, eli mä ainakin yritän tätä nyt.
että jos onkin menkat myöhässä niin sitten hakee,meilläkin on tossa
liki apteekki joka on joka päivä kymppiin asti auki.

sitten,lueskelin aikani kuluksi vau.fi:n juttuja ja tiesittekö naiset ettei jokapäiväistä
peittojenheiluttelua suositella[:-]
tässä linkki kyseiseen...
http://www.vau.fi/Kysy-asiantuntijalta/Laheta-kysymyksesi-asiantuntijalle/Raskauden-suunnittelu/Vauvaa-vailla/

kyllä mäkin nyt tiesin että sillon ei oo välttis ihan parhaat mahkus,just siksi että ei siittiöitä "riitä" tarpeeks siihen touhuun mutta silti.

olin jo verikokeessa,se hoitsu kauhisteli vaan tota mun vasenta kättä mikä on edellisen verikokeen jäljiltä ihan musta, näyttää ihan siltä että mua olis tartuttu siihen kiinni[:D]
ukko alkanu väkivaltaseks unissaan selkeesti[:D][:D]
mutta lekuriin pian,katsellaan mitä ne siellä tekee.
vuoto ei oo palannut[:)]
eilen oli kipuilua varsinkin oikeella puolella[;)]
ja limoja yyyhh... eli ovista ovista.
kai,jos se ultraa tänään niin vois kysyä jos muistaa,että kattoo
oonko ovuloinu,eikö se pitäis nähä kuitenkin?

moikka wastis- joo, ultralaitteella nähdään hyvinkin, missä vaiheessa munasolu on kehittymässä tai menossa.
ja mulle lekuri sanoi, että munasolu ei edes kypsy ennen kuin km on kokonaan ohi..elikkäs siellä näyttää tosi hyvältä tilanne[:D]
Eikös täällä ollut toi Lyydia~, jolla tärppäsi samanlaisesta tilanteesta ku sinä nyt olet? Ja nyt sielläkin on ties kuinka pitkällä odotus[;)]
*peukut edelleen pystyssä*

Ja onnittelut hyvästä päätöksestä olla ostamatta kilokaupalla testejä kaappiin lojumaan! Minä säästin digitaalisen kaappiin ja sitten vasta kun se oli jo näyttänyt raskaana, tein noita testejä ainakin kaksi lisää..ihan vaan varmistuakseni[8D]

Hyvää viikon alkua kaikille!

Kitty72; Ihanasti sanottu nuorimmaiselta; vauvoja takapenkki täyteen.[:D] Sullakin testipäivä lähestyy! Toivottavasti on tärpännyt.

Wastis; toivottavasti ultrassa selviää, että kohtu on tyhjentynyt ja ovis on ollut tai on tuloillaan. Sitten vaan uuteen yritykseen!

Testailusta; Munhan se pitäisi tietää, ettei kannata testailla liikaa. Silloin kun odotin kaksosia testailin viikon välein ja vertasin viivan vahvuutta edellisiin ja mullahan kävi niin että yhdessä testissä sitten se viiva olikin haaleempi kuin edellisessä. No olin tietysti aivan varma, että ei siellä mitään kasva ja kun olin seuraavalla viikolla menossa ultraa, niin sanoin tästä lääkärille. Kyllä se olikin sitten shokki, kun lääkäri sanoi, että täällä kyllä näkyy kaksi sikiötä!!!! Lääkäri sanoi, ettei pidä testailla liikaa. Yksi plussa testi riittää[:D][:D][:D] Ilmeisesti en ole yhtään oppinut[:D] Mutta se viikkonäytöllinen testi on niin kiva. Seuraavan kerran kun testaan, niin siinä pitäisi olla viikkoja 3+. Lupaan että se on sitten viimeinen testi[:D] Pimeetä touhua, mutta musta tuntuu etten ole ainoa "hullu" täällä[:D]

Plussapuhureita puhaltelen!

Takaisin