Huh,on ollu niin kiirus,että oon vaan ehtiny käydä lukasemas,mutta paljon on taas tullut asiaa!
Tulitikku:Mites ne tutkimukset?Hienoa,että pääsette taas yrittämään!Nauttikaa![:D]
Kiva kun Miplis oot taas takaisin täällä ja puhdistavien riitojen jälkeen on hyvä taas touhailla!!![:)] Sovintoseksi on sitäpaitsi usein sitä parasta seksiä...Toivottavasti nippailut lupais hyvää!Ainakin teillä näyttää nyt keskenään olevan niiiiin ihanaa!
Saitko Kaika itsellesi ajan?Voi kun jännittävää...[:)]
Örkki,kiva kun kaikki oli kunnossa!Toivotaan,että se keho siitä asettuu pian!
Tervetuloa tättärä joukkoomme!Ja kurki rohkeasti odottajiin vaan!Onnea aivan valtavasti!!!
Nia,kiva kun pysyt palstalla!Ja voihan se plussa pian tulla!!!Eikä maaliskuuhunkaan oo niin pitkä.Kuten ite sanoit,kiertokin on sitten voinut jo tasaantua ja toisaalta miehes saa käydä rauhas mietteensä läpi.Älä kuitenkaan vaan hylkää meitä!
Onnea orkidea vielä kerran!Ja tuuhan sitten kertomaan se sykkeiden lukumäärä![;)]Ja pärjäät varmasti omiesi kanssa,itse sen tiedät eikä kukaan muu!Nautit täysin siemauksin raskaudestasi ja kaksosistasi!
Nymeria,kiva kun palasit keskuuteemme,eikä tutkimuksissa tullut ilmi mitään hälyttävää.Onnea myös talokaupoista!Ihanaa laittaa omaa kotia!
Tatjuska,kiva kun oot noin bonganut oviksen -ja vielä hyödyntänytkin sen![:D]
Bluerose,mikä tilanne?Testiä kehiin vaan![:D]
Kiitos yönsäde tsempistä!Ja minäkin vielä sanon,elä sinä katoa täältä minnekään!Se on ihan sama onko lapsia 12,6,2 vai ei yhtään,sama kuume se vaivaa kaikkia meitä täällä ja toivotaan että saadaan vielä koko palsta joskus tyhjäksi ja tauti pois päältä!Mä ite kirjotan tuonne pidemmän kaavan mukaan-palstalle ja haaveilen esikoisesta,mutta siltikään en koe millään tavoin että se olis multa pois,jos joku toinen onnellisesti raskautuu.Joskus kasvokkain saadut tahattomat ajattelemattomat kommentit toki satuttaa,mutta nekin vain siksi,että lapsi ei ole ihan niin toivottu,mitä itsellä olisi...Ja täällähän jokainen todella toivoo sitä omaa vauvaa! Tämä on niin kiva ja monipuolinen palsta ja ainakin ite oon saanu tästä paljon apua omaan tilanteeseeni!Sitäpaitsi,niin ihanasti tsemppaat aina muita,se on mukavata!Mukavata puuhastelua siis teille sinne viikkoon![:D]Kiva kun lapset on jo parantunu ja ootte päässy pulkkamäkeen koko poppoo!Mä pulkkailin joululomalla monena päivänä ja ihan julkisesti,huusin myös![:D] Tosin otin veljen tytärpuolen,3v mun puolustukseksi mukaan![;)]
Tervetuloa sinuli tänne ihanaa porukkaan!
Artemis:Se siinä onkin,ku se täti on niin saakelin viheliäinen,että menee monta päivää aina kuukaudesta pilalle sen takia...Mutta jospa siellä tällä kertaa olisikin pienokainen?[:)]Turvotus ainakin kuulostaa hyvältä!Toivotaan plussaa!!!
Catja85,jospa toisaan kivut kertois ovulaatiosta,jee!Mun täytyy sanoa,että mä tunnen aina ovulaation paremmin,kun oon liikkunu ahkerasti...En tiedä mistä johtuu...Sama on sitte tädinki kans kyllä,on sitä kivuliaammat menkat,mitä enemmän oon harrastanu urheilua.[:'(]Johtuukohan sitte jostain lihasten jumeista ympärillä..?En tiedä...No,toivotaan,että se täti ei ehdi sieltä haudastaan nousta,vaan nousiskin plussa testiin parin viikon päästä!
Emppu83,toivon niin kovasti,että saisit sen plussan testata!Tai jos sitä ei tapahdu,niin kiertosi selkiytyisi...Kurjaa tuo epätietoisuus...
Wastis,voimia edelleen...Toivottavasti kohta tuo vuoto loppuisi ja pääsisitte tutkimuksiin ja jatkamaan eteenpäin.Halaus!Kiva että jaksat jo hieman paremmin!Elämä voittaa!
Ihanaa,Hele81 että noin positiiviset ja seesteiset tuntemukset siellä!Nyt toivotaan vain,että muuttuu entistä positiivisemmaksi![:)]
Kitty72,toivottavasti alkupuuhailut tois kierron lopus ihania uutisia!
Bandida,ihanaa ovulaatioaikaa!Mulla ainakin halut aina nousee ovulaation aikoihin ja sitte hetkeksi lopahtaa.Se on kait ihan tutkittua ja biologista.Mieskin sen huomannut![;)]
Lenita,tsemppiä piinaviikkoihin!
Mimmi83,kurjaa kun kierto jää noin lyhyeksi...Ehkä kannattaa kokeilla niitä ovulaatiotestejä,selvittävät tilannetta!Ja jos tosiaan noin lyhyeksi jää,suosittelen mäkin lääkärillä käyntiä...Tsemppiä!
Muistattehan rakkaat ystävät,että suuseksi saattaa heikentää siittiöitä..?Syljen ph jotenki tuhos niitä tai jotain...Mä oon tällanen varovainen ja pitkän yrityksen aikana meille onki kehittyny melkonen kiellettyjen hommien lista ovulaatioajankohtiin!
Omaa:Ovis tuli ja meni,ei stressattu,nautittiin vaan!Olipas kiva!Mutta ei siis kyllä mitään kummempia odotuksia tältä kierrolta,muuta kun se eka klinikkakäynti!
Oikein ihanaa ja seksin täyteistä viikonloppua kaikille!Ja paljon paljon plussia!