joko nyt onnistaisi

[font="courier new"]heissan taas...olenpahan  ollut tasaen hiljaa..hehe...no ei oikein ole ollut mitään kirjoitettavaa...
olen useille jutuille täällä naureskellut ja koskettavis hetkis tullut tippalinssiin...
en nyt jaksa alkaa luke 3 sivua ja kommentoimaan kaikille erikseen...ANTEEKSI...

tosiaan en ole vielä testannut vaikka aluksi meinasin...varmaan testailen sunnuntaina...pientä "painetta" ollut tänään oikealla puolella vatsassa...istuminen, kyykky, kävely ja kaikki tehnyt pahaa...

hmm...itse en sinne 10.10.10 pääse vaikka plussais nyt...menis vielä syyskuulle ja seuraava taitaa mennä lokakuun lopulle...en tiedä...

kp 32/?
yk 1

Bluerose, Miplis, Artemis teillä testauspäivä lähenee. Hui kun jänskättää. Ainakin lupaavia oireita kaikilla. Mäkin oli aivan varma, että täti tulee käymään, mutta eipä tullut (ainakaan vielä). Ainoa mitä ihmettelin oli tuhruvuodon puuttuminen? Eli kuka tahansa teistä voi plussata! Ja tehän plussaatte. Pidän peukkuja![:D]

Nymerille onnea ovulaatio päiviin. Toivottavasti tärppää!

Yönsäde: Mulla viikkoja 4+6. Eli ihan alussa vasta ollaan. Nivusista nippailee ajoittain, mutta eiköhän se kuulu asiaan. Kasvukipuja?
Vähän mä oon kade pulkkamäki episodista[:D] Kyllähän meissä jokaisessa varmaan asuu se ikuinen pieni lapsi joka pyrkii pintaan. Toiset ei vaan kehtaa näyttää sitä (niinkuin minä). Sua voi rauhassa lapsettaa pulkkamäessä eikä tarvii hävetä (tai lasten tarvii hävetä äitiään[:D]) Musta tuntuu, että mun 10-vuotias tyttö vois vähän hävetä meikäläistä. Mä tuun teille laskee pulkkamäkee joskus[;)]
Mä oon kans tilannut testejä netistä. Ne tulee tosi kätevästi postilaatikkoon eikä tarvii juosta missään ja pelätä, että tuttuja tulee vastaan. Mulla jäi nyt ovulaatiotestejä yli 12 kappaletta käyttämättä kun tää raskaus tuli niin yllättäen[:D] Mä olin varautunut vähän pidempään yritykseen.

Jaa täytyy lopetella kun tyttö haluaa nettiin. Plussaa puhaltelen![:)]

Huh,on ollu niin kiirus,että oon vaan ehtiny käydä lukasemas,mutta paljon on taas tullut asiaa!

Tulitikku:Mites ne tutkimukset?Hienoa,että pääsette taas yrittämään!Nauttikaa![:D]

Kiva kun Miplis oot taas takaisin täällä ja puhdistavien riitojen jälkeen on hyvä taas touhailla!!![:)] Sovintoseksi on sitäpaitsi usein sitä parasta seksiä...Toivottavasti nippailut lupais hyvää!Ainakin teillä näyttää nyt keskenään olevan niiiiin ihanaa!

Saitko Kaika itsellesi ajan?Voi kun jännittävää...[:)]

Örkki,kiva kun kaikki oli kunnossa!Toivotaan,että se keho siitä asettuu pian!

Tervetuloa tättärä joukkoomme!Ja kurki rohkeasti odottajiin vaan!Onnea aivan valtavasti!!!

Nia,kiva kun pysyt palstalla!Ja voihan se plussa pian tulla!!!Eikä maaliskuuhunkaan oo niin pitkä.Kuten ite sanoit,kiertokin on sitten voinut jo tasaantua ja toisaalta miehes saa käydä rauhas mietteensä läpi.Älä kuitenkaan vaan hylkää meitä!

Onnea orkidea vielä kerran!Ja tuuhan sitten kertomaan se sykkeiden lukumäärä![;)]Ja pärjäät varmasti omiesi kanssa,itse sen tiedät eikä kukaan muu!Nautit täysin siemauksin raskaudestasi ja kaksosistasi!

Nymeria,kiva kun palasit keskuuteemme,eikä tutkimuksissa tullut ilmi mitään hälyttävää.Onnea myös talokaupoista!Ihanaa laittaa omaa kotia!

Tatjuska,kiva kun oot noin bonganut oviksen -ja vielä hyödyntänytkin sen![:D]

Bluerose,mikä tilanne?Testiä kehiin vaan![:D]

Kiitos yönsäde tsempistä!Ja minäkin vielä sanon,elä sinä katoa täältä minnekään!Se on ihan sama onko lapsia 12,6,2 vai ei yhtään,sama kuume se vaivaa kaikkia meitä täällä ja toivotaan että saadaan vielä koko palsta joskus tyhjäksi ja tauti pois päältä!Mä ite kirjotan tuonne pidemmän kaavan mukaan-palstalle ja haaveilen esikoisesta,mutta siltikään en koe millään tavoin että se olis multa pois,jos joku toinen onnellisesti raskautuu.Joskus kasvokkain saadut tahattomat ajattelemattomat kommentit toki satuttaa,mutta nekin vain siksi,että lapsi ei ole ihan niin toivottu,mitä itsellä olisi...Ja täällähän jokainen todella toivoo sitä omaa vauvaa! Tämä on niin kiva ja monipuolinen palsta ja ainakin ite oon saanu tästä paljon apua omaan tilanteeseeni!Sitäpaitsi,niin ihanasti tsemppaat aina muita,se on mukavata!Mukavata puuhastelua siis teille sinne viikkoon![:D]Kiva kun lapset on jo parantunu ja ootte päässy pulkkamäkeen koko poppoo!Mä pulkkailin joululomalla monena päivänä ja ihan julkisesti,huusin myös![:D] Tosin otin veljen tytärpuolen,3v mun puolustukseksi mukaan![;)]

Tervetuloa sinuli tänne ihanaa porukkaan!

Artemis:Se siinä onkin,ku se täti on niin saakelin viheliäinen,että menee monta päivää aina kuukaudesta pilalle sen takia...Mutta jospa siellä tällä kertaa olisikin pienokainen?[:)]Turvotus ainakin kuulostaa hyvältä!Toivotaan plussaa!!!

Catja85,jospa toisaan kivut kertois ovulaatiosta,jee!Mun täytyy sanoa,että mä tunnen aina ovulaation paremmin,kun oon liikkunu ahkerasti...En tiedä mistä johtuu...Sama on sitte tädinki kans kyllä,on sitä kivuliaammat menkat,mitä enemmän oon harrastanu urheilua.[:'(]Johtuukohan sitte jostain lihasten jumeista ympärillä..?En tiedä...No,toivotaan,että se täti ei ehdi sieltä haudastaan nousta,vaan nousiskin plussa testiin parin viikon päästä!

Emppu83,toivon niin kovasti,että saisit sen plussan testata!Tai jos sitä ei tapahdu,niin kiertosi selkiytyisi...Kurjaa tuo epätietoisuus...

Wastis,voimia edelleen...Toivottavasti kohta tuo vuoto loppuisi ja pääsisitte tutkimuksiin ja jatkamaan eteenpäin.Halaus!Kiva että jaksat jo hieman paremmin!Elämä voittaa!

Ihanaa,Hele81 että noin positiiviset ja seesteiset tuntemukset siellä!Nyt toivotaan vain,että muuttuu entistä positiivisemmaksi![:)]

Kitty72,toivottavasti alkupuuhailut tois kierron lopus ihania uutisia!

Bandida,ihanaa ovulaatioaikaa!Mulla ainakin halut aina nousee ovulaation aikoihin ja sitte hetkeksi lopahtaa.Se on kait ihan tutkittua ja biologista.Mieskin sen huomannut![;)]

Lenita,tsemppiä piinaviikkoihin!

Mimmi83,kurjaa kun kierto jää noin lyhyeksi...Ehkä kannattaa kokeilla niitä ovulaatiotestejä,selvittävät tilannetta!Ja jos tosiaan noin lyhyeksi jää,suosittelen mäkin lääkärillä käyntiä...Tsemppiä!

Muistattehan rakkaat ystävät,että suuseksi saattaa heikentää siittiöitä..?Syljen ph jotenki tuhos niitä tai jotain...Mä oon tällanen varovainen ja pitkän yrityksen aikana meille onki kehittyny melkonen kiellettyjen hommien lista ovulaatioajankohtiin!

Omaa:Ovis tuli ja meni,ei stressattu,nautittiin vaan!Olipas kiva!Mutta ei siis kyllä mitään kummempia odotuksia tältä kierrolta,muuta kun se eka klinikkakäynti!

Oikein ihanaa ja seksin täyteistä viikonloppua kaikille!Ja paljon paljon plussia!

Paipapu, johan yllättävän tiedon annoit tuosta suuseksistä ! Eipä olisi tullut mieleenkään että sillä voisi olla siittiöihin heikentävä vaikutus!

Omaa.....
Kivut ja rusehtava vuoto sen kun yltyvät iltaa kohden, joten menkat tosiaan alkaa huomena viimeistään kunnolla. Kävin netistä katsomassa ja normaalikierron pituudeksi on määritelty 24-35 päivää, joten jos tuleva huomena alkava kierto on yhtä lyhyt kuin nämä kaksi edellistä niin otan yhteyttä lääkäriin. Selvitellään sitten mikä on homman nimi!

Menin tilaamaan 24 kpl ovulaatiotestejä netistä (miehen lupaa kysymättä [:)]).. Pitäisi riittää vaikka tikuttelisin joka päivä ensi kierrossa. Jospa siitä sitten saadaan osviittaa, että mihin ovulaatio ajoittuu, onko todella jo vkon päästä menkkojen alkamisesta vai onko luteaalivaihe normaalia lyhyempi.

Sen verran googletin vielä, että pillereiden jälkeen voi mennä puolikin vuotta ennen kuin kierto tasaantuu. Ja toisaalta tästä syystähän jätin pillerit pois jo joulukuussa, että saa kierto palautua rauhassa kun ei vielä suurta kiirettä lasten suhteen ole.

Mutta kummasti ajatus omasta tuhisevasta nyytistä vain voimistuu [:)] Varsinkin kun tutuilla on paljon juuri syntyneitä ja lisää on tulossa keväällä.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Kiittää ja kumartaa kaikille kommenteista.. hyvä jos ollaan saatu edes yhden päivää piristettyä, mut näköjään ollaan piristetty useamman päivää [:D] [:D] [:D] kattoo jos saa pidettyä samaa yllä pidempään [;)]

Paipapu: toivon mukaan ne kivut olis johtunu ovulaatiosta.. mut yleensähän ne kivut jatkuu vaan sen irtoamisen ajan eli max sen päivän.. mulla taas nappaili viis päivää.. hmm.. jos sieltä olis sit vaikka vitoset tulossa [:D] [:D] just.. ku sais edes sen yhden näin alkuun [:)]
kyllä mä tuolle Yönsäteelle annan palautetta jos se ei oo tehny työtään kunnolla se tädin nirhauksessa [;)] tai sit pyydän käymään nirhaas sen uudestaa.. [:D] tulispahan rattonen päivä ainaki.. kaks hullua saman katon alla [:D] [:D]
mut sormet ja varpaat ristissä ja peukut samalla pystyssä et nyt olis onnistunu ja tulis se plussa ja pysyis loppuun asti [:)] toivottavasti tää positiivinen ajattelu auttaa [:D] [:D] [:D] ja tää jatkuva nauraminen [8D]

Yönsäde: mulla on vähän sama homma noitten raskaustestien kanssa.. sillä käsken ukon käydäkki aina ostaan niitä jyväskylästä ku se käy siellä ajossa.. siis sillon ku alkaa kaapista vähenemään [:D] [:D] kätevä työ tuolla ukolla..
sehän on paras syy lapsellisuuteen pulkkamäessä ku on niitä omia lapsia.. ei tarvi häpeillä yhtään [:D] [:D] ei sitä kyllä muulloinkaan tarvi häpeillä [:)]
taitaa kyllä sulla olla tuo syndrooma et "siitä puhe mistä puute" [:D] [:D] [:D] ku tuota hellaa ja käsirautoja ja ai niin joo suukapulaa koko ajan tarjoat [:D] [:D] [:D]
hmm.. siinähän olis meikäläiselle tavoitetta.. saada tuo ukko traktorin kyytiin.. istua ukon syliin ja lähtee kuoppaselle tielle ajelee [:D] [;)] [:D] [:D] *nauraa* heinälato on meilläkin vähän huono testata ku tuolla ukolla on heinäallergia.. [&:] mut ei sitä koskaan tiedä [;)]
koirat on kyllä todella uteliaita.. kerran jäi makkarin ovi auki ja alko naurattaa kesken kaiken ku koira katto oven suussa pää vinossa [:D] [:D] eihän siitä hommasta tullu enää sen jälkee mitään [:D] [:D] [:D]
hmm.. ei taida tuosta leivästä saada mitenkään viettelevää aikaseks [:D] varsinkaan ku ukko joutu illalla paistamaan ne ku meikäläinen lähti viemään konetta huoltoon.. [8D] ihmeen hyviä niistä leivistä silti tuli.. vaikka ukko kovettiki viimesen sementiks [:D] [:D] [:D] ei viittiny siitä sanoa mitään ku loput viis onnistu.. [:)]
hmm.. sorry.. tällä kertaa ei oo mitään sessy kertomuksia täällä päässä [:D] [:D] taitaa ukko lähteä yöks ajoon vaikka sanoo ettei jaksa.. on se sanonu niin ennenki mut sit ku puhelin soinu niin heti hypänny auton rattiin.. [:D]
taitaa meikäläisellä olla sohva ilta, mukavan kirjan ja suklaan kera [;)]
toinen vaihtoehto olis et köllöttelee sohvalla, nauttii sulkaata ja kattoo elokuvaa.. noita katsomattomia vähän kertyny [:D] [:D] mut ei paljon laiskotteluilla eroa [:D] [:D] *nauraa*
mut kyllä sitä on ansainnukki vähä laiskottelua ku saanu tänään siivottua vähäsen huushollia [:)]

mut mut.. tämä tyttö pitää sormet ristissä et pääsis mukaan yrittää tuohon kymppikerhoon [:D] [;)] (vaikka ajallahan ei oo väliä kunhan vaan sais sen oman nyytin syliin [:)] )
ja nyt tämä aloittaa illan laiskottelut.. muistakaa kaikki heilutella niitä peittoja ahkeraan vkonloppuna!!!! [:D] [;)]

mut mut
OIKEIN oikein OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Meinaako Catja85, että jos nippailee päiviä vielä oviksen jälkeen että ois hedelmöitytty ja aletaan etsiä kiinnittymispaikkaa? Koska mulla testin mukaan oli ovis ja olihan se, limat ja kaikki, sit limat väheni mut nippailut ei... Alkaakohan tää toivoa parasta... eih, skeptikoksi tässä väkisinkin alkaa tulla...

Tatjuska: en yhtään osaa rehellisesti sanoa.. muuta ku et meikäläisen kroppa ei oo tämmösiä nappailuja ennen tehny.. mistä sitte johtuu.. sitä en tiedä.. toivossa on hyvä elää, mut edelleen pessimisti ei pety.. en elättele mitään toiveita ja yritän elää päivän kerrallaa.. jos ei odota mitään (just joo!!) niin ei voi pettyäkään (just joo!!!!!) ja sit jos.. äh.. ja h**tot.. vielä osaa ottaa nätisti mut oottakaa vaan ku alkaa kierron viimeset päivät lähestyy.. sit tämäkin likka on ku tulisilla hiilillä..

mut nyt tämä lähtee nukkumaan.. öitä kaikille [:)]

ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

pakko tulla tännekin tuulettamaan !!!
VUOTO OLLUT POISSA MELKEIN 1,5VUOROKAUTTA !!!!!!!
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
eli tais olla tämä tässä,toivottavasti ei palaa.
ja sitten kaiken kukkuraksi bongasin ovislimat...
tänään siis,elikkäs ajattelin repäistä ton ukkelin
makkariin senkin kunniaksi, josko noi kohdun limakalvot olis
vielä sen verran vastaanottavaiset josko heti tärppäis[;)]
ja jos ei niin sitten ei tärppää.
ei siinä sen kummempaa sitten.
mutta voikin ihminen olla onnellinen nähdessään normaalia
valkovuotoa ja ovislimat[:D]
eli mulla on kyllä mennyt menkkojen mukana kesken.
koska ovuloin ns. ajallaan.
nyt on kyllä niiiiin voittajafiilis[:)]
outoa istua ja olla ilman mitään suojaa,ehti tottua niihin ton liki kolmen viikon aikana,
ihan alaston olo[:D]

Wastis,pahoillani oon sun koettelemuksista[&o] mutta hitsiläinen sä oot ihanan positiivinen ja toit hymyn kasvoilleni aamutuimaan päänsärystä huolimatta!![:D]
Ihania hetkiä teille,ja rutkasti onnea matkaan [:D][;)]

Wastis, Aivan mahtavaa. Olet kokenut kovia ja silti nyt olet niin onnesi kukkuloilla että ei voi kuin hymyillä [:)]Tsemppiä nyt sinne. Pääset vihdoinkin tositoimiin [:)]

Omaa: Ei mitään uutta. Tässä tuli taas vaihteeks herättyä aikasin. tänään olisi lähtö Riksuun bileisiin ja toivottavasti ne olis  viimoset alkoholilliset bileet vähään aikaan! Toivossa on hyvä elää [:D] Välipäiviä siis täällä elellään.. Ovis oli ja meni jos ees oli ovista. ensi viikolla tätiä odotellessa. Hirveitä odotuksia ei oo plussasta. reilun viikon päästä sitten testailemaan jos tätiä ei näy. Elelen siis siinä toivossa että kehoni temppuili vain viime kierrossa ja että normaali kiertoni on sen 35.

Plussa puhuri täältäkin!

Yk 11, Kp 29/35(-65)

PS.
Miten te saatte noi laskurit näkyyn tossa? Mihin laatikkoon te liitätte sen osotteen?? :O

wastis, loistavia uutisia sulla, ihanaa että sielläkin päivä alkaa pikkuhiljaa paistaa ja oot paremmalla mielellä [:)] Toivottavasti ukkokin innostuu ja saatte uuden tärpin heti perään - tällä kertaa ihan tarrasukkien kanssa!

Miplis, mulla myös tänään tarkoitus ottaa vähän ystävän kanssa punkkua - perustelin itelle että tämä voi nyt olla viimeinen kerta pitkään aikaan JA punkun pitäis vissiin (pieninä annoksina) parantaa kiinnittymisen mahdollisuutta, tai näin olen lukenut jostain [8D] Juhlitaan siis sitä et me molemmat otetaan tänään viimeistä kertaa piiitkään aikaan, heh. Nostan maljan teille kaikille ihanille naisille myös! Se laskurikoodi tulee allekirjoituslaatikkoon, ja sit sun pitää valita se boksi jossa lukee jotain et liitä aina allekirjoitus mukaan tai jotain vastaavaa...

HYVÄÄ LAUANTAITA,

...Nyt tuloo vain pikaa ja hyvin lyhyet kommentit..teidän onneksenne [;)]
Oltiin pilkillä suurin osa päivästä ja meikäläinen on ihan puhki [;)]

PAIPAPU: KIITOS SUURI [:)][:)]..Olet ihana!!!!
On se vaan mukavaa,kun tämä palsta on mukavia ihmisiä täynnä [:)]!!!
Jos kotona on joku ketutus päivä menoillaan,niin ei muuta kun tänne palstaileen,niin rupee elämä jälleen hymyilemään [:D]
Ja vielä sananen tuosta miehen elämän eliksiiristä [;)]..sitähän suositellaan,että nainen nielisi miehen siemennesteen,kun siinä on niin paljon hyviä vitamiineja naiselle [:)]!!Hyi yök [:'(][:'(]..mää en kyllä ikinä pystyis nieleen.
Teillä on vietetty siellä ihanaa ja romanttista aikaa miehen kanssa [:)]
Kuinka sinä osaatkin ottaa asiat noin rennosti!!!
Hirveesti teille toivon kaikkea parasta mahdollista!!!!Ja se ylläriplussahan olisi se suurin juttu,jota teille toivon [:)][:)]!!!

ORKIDEA: Nippailukivut ovat normaalia raskauteen liittyvää kipuilua.Yleensähän sitä tulee alku-ja loppuraskaudessa.Loppuraskaudessa ne nippailut rupee sitten tuntumaan myös häpyliitoksissakin ja ovat kivuliaampia.
Eli ole rakas ystävä huoleti ja nautihan raskaudesta [:)][:)][:)]!!!
Köh..tuosta lapsellisuudesta vielä [:D][:D][:-]..Minulla ei nuo lapsellisuudet jää ikäväkyllä aina tänne kotiin *punastuu ja lujaa*
Kerrankin mies häpesi minua silmät päästään,kun oltiin oikein isossa marketissa ostoksilla.Niin pitihän minun siellä kärryillä leikkiä eli otin vauhtia ja menin eteenpäin kärryn kyydissä [:D].
Ja kaikkea kivaa muutakin tässä tulee aina tehtyä [;)]..
Tuo huumori ja lapsellisuus tosiaan on mulle ainakin sellaista vastapainoa arjen aherrukseen [:)]
Voihan hyvin masusi kanssa [:)]!!!!Tahtoo kanssa..
Ja hei..säilyyhän ne sinun ovistestit sitten seuraavaan kertaan [;)][;)][:)]??!!

ARTEMIS: KIITOS [:)]
Kiva,että joku jaksaa lukee meidän perhejuttuja [:)][:)]
Mää olen sellainen,että tykkään kirjoitella/kertoa omasta elämästänikin vähäsen jopa vieraille ihmisille.Kai se sitten siitä johtuu,että olen niin ylpee perheestäni ja eläimistäni [:)]!
Ja hei,ei se elämä täällä maalla aina niin mukavaa ja ihanaa ole [;)]..työtä on niin per***leesti,että joskus jopa meikäläinen ajattelee,että olis paljon helpompaa asua kaupungissa.Mutta se on vain ohimenenevä ajatus [;)]..enhän minä enään osaisi edes asua kaapungissa..hui [;)]
Taidat kyllä sinäkin kohta saada jutella omasta perheestäsi [:)][:)]..siis aivan TODELLA LUPAAVIA oireita sinulla nyt on..JEE JEE!!!!!
Jos mies huomaa,että tissitkin on kasvanut,niin ei se voi tarkoittaa muuta kun sitä,että olet raskaana!!!!!!
SIIS IHAN HIRVEESTI ONNEA SULLE TESTAILUUN JA PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!!!!
Tee nyt kohta jo se testi......

CATJA85: Traktori on hyvä [;)][8D][8D]..mutta traktorissa pitää olla kuskilla sitten kunnon jousitettu penkki [:D][:D]..muuten ei tule ratsastamisesta mitään [;)]..Se on niin mukavaa,kun penkki menee sujuvasti,sukkelasti rytmin mukana [;)].
Ja hei,me ei sitten työn lomassa tehty sitä [:D]..vaan ruokatunnilla [:D][:D].
Juu,koirat..meillä oikeesti kerran kävi niin,että mies havahtui siihen,kun sessyiltiin,että tuo meidän toinen koira ( rotikka ) haisteli miehen persuusta kesken kaiken [&o][:D][:D].Kyllä on sen jälkeen saanut koirat pysyä omassa huoneessaan,kun meillä on lemmenleikit meneillään.
Vietähän mukavaa laiskotteluiltaa [:)][:)][:)][:)]!!!
Ja sullahan tarkoittaa ne nippailut,että nyytti on matkassa!!!!!!!!

WASTIS: Ihanaa Wastis [:)][:)][:)]!!!!
Siis aivan mahtavaa,että vuoto loppunut ja ovislimatkin jo bongasit..jee!!!!!!
Nyt ihan sigana sulle lähetän onnensäteitä ja peukkuja..olet ne niin ansainnut!!!!

OMAA: Jeps,olen poikki puhki ja kalasaalis NOLLA [:D]
Oltiin siis koko perheen kanssa pilkillä..Mies ja Esikoinenhan ovat ihan hirveitä kalamiehiä.Ovat yrittäneet minutkin "onkia" mukaan harrastuksiinsa,muttei mua ole oikein napannut.Nautin kyllä olla mukana aina retkillä lasten ja miehen kanssa,mutta se itse kalastaminen ei ole ihan meikäläisen ominta harrastusta.Vaikka luontoihminen olenkin,mutta mieluummin hoidan ja bongailen eläimiä [;)]..joo joo,kyllä minä niitä syönkin [&o]
Oli ihanaa mennä pulkalla järvenjäällä.Jopa meidän Nelonenkin 1v9kk pilkki ihan omalla ongellaan [:)].
Ja sitten siihen saaliiseen [:D][:D]..pari särkee ja pari affenta.Eli kalasopan ainekset jäivät aika laihoiksi tällä kertaa.Johtui ihan varmaan siitä,että lapset pitivät aika kovaa mekkalaa jäällä,että kyllä varmasti jokainen kala kuuli jään läpi sen melskeen [;)]

Ja sitten vauvakuumeeseen [;)]..Mies sitten eilen illalla jo kerkesi kysyä,että koska mulla on ne tärkeät päivät [:D][:D]..nauratti vaan,kun meidän ei enään pitänyt ottaa mitään kauheeta stressiä tästä asiasta eli mennä ihan sillain normaalisti eteenpäin.Joopa joo,hyvin onnistuu meiltä [;)]..mies on niin armottoman vauvakuumeen kourissa,että nyt jo kyselee kriittisiä päiviä.Minä en vielä "hermoile",mutta veikkaan,että ensi viikolla rupee mullakin ajatukset olemaan jo ihan toista luokkaa TAAS [;)]..eli varmaan kohta otan ja tilaan ovistikkuja [:D][:D][:D]
Tosin niissä tulee jo kiire,kun eikös tikutukset pitänyt alottaa kp11 aikoihin??
Juu ei,en tilaa *sanoo hän,joka kohta menee Mammaksin sivuille [;)]*

IHANAA ILTAA KAIKILLE JA MUISTAKAA HARRASTAA SESSYÄ [8D][8D][8D][8D]
JA PLUSSATUULIA KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 9/28-33/3

Wastis: Hienoa, upeeta, mahtavaa, vuoto pysyköönkin poissa ja arvot maanantaina nolla.

Liityn Bandidan ja Mipliksen iloiseen joukkoon, hiukka punkkua tuolla odottamassa eli vuoden viimiset punkut, eiks jeh?

Yönsäde: Teillähän on ollut kiva päivä. Ja mies on taas jo ihan tikkana... no mutta ihanaa että mies on täysillä mukana. Meillä kyllä kans tässä kierrossa mies oli päättäväinen että nyt se vauva saa sitten alkunsa ja oli poikkeuksellisesti ladattuna joka ilta :)

Omaa: En tiä mistä johtuu, mut ihmeesti nipistelee vatsalta ja nopeet liikahtamiset sattuu. Mutta eihän nyt millään voi olla mitään oireita vielä mistään jos kerran ovis oli puolisen viikkoa sitten. Omituisinta on se, että tänään alko tuleen valkovuotoa ku saavista. Siis veskipaperiin pläjähti oikeen kunnon satseja. Outoa outoa....

No just! Kannattaa olla muutama päivä käymättä täällä ja heti tulee luettavaa ainakin tunniksi ja sivumääräkin tuntuu lisääntyvän lukiessa!

Mä tulen Yönsäde heti teille katsomaan "suurperheen" arkea. Pistäkää se ralliauto käyntiin ja hinatkaa se pois sieltä penkasta... Ai niin, missäs te asuttekaan?

Ite aion ainakin olla omillekin lapsilleni aikuinen, mutta leikkiä heidän kanssaan. Joskus hämmästyttää jossain leikkipuistossa tai pulkkamäessä tai jossain, aikuiset, jotka seisovat paikallaan kipristelevät varpaitaan ja yrittävät saada lastaan jo pois sieltä kun paleltaa... No mutta hyvänen aika! Liikkumalla tulee lämmin ja lapsikin varmasti tykkää, että vanhemmat osallistuvat heidänkin juttuihin - laskemaan pulkalla mäkeä. Että kaikki vaan pulkkamäkeen! Niin, ja joskus tullut itsekin siihen tulokseen, että kaikki me ollaan hulluja - toiset vaan näyttävät sen [;)]

Niin juu, ja jostain luin jonkun kommentin, että täällä on hyvä meininki ku kaikki ovat tasavertaisia. Oli sitten iso perhe tai pieni perhe. Ja jos jotakuta ärsyttää, ni menköön juttelemaan niille omille foorumeille, suurperheisiin ja esikoista yrittäviin. Mutt tää foorumi on must. Teidän kaikkien läsnäolon takia!

Ihana mies Mipliksellä - ostaa testejä valmiiks!

Welcome - tervetuloa - wilkommen Sinuli!

Hahhaa, mä ajattelin mielikuvissani catja85n Justiinaksi - aina kaulin kädessä! Tosin minäkin leivoin tänään. Ekan kerran juustokakkua. Huomenna maistan tuliko siitä syötävää [:D]

Wastiksella näyttää menevän taas hyvin, mutta tuossa aiemmin hän mainitsi, että yritysten tulokset taitaa tulla vasta ens vuonna, ettei kymppisynttäreille ehtis, ni tuli vaan mieleen, että onhan se 1.1.11 kiva päivä. Siihen voi sitten tähdätä [;)]

Itellä on tänään ollut nippailuja alhaalla vasemmalla. Hedelmällisimmät päivät laskurien mukaan olisi vasta edessä päin. Tänään sessyiltiin aamusta ja sitte mies halusikin loput käsin - vatsan päälle meni sitten sekin vauvamahdollisuus. En ole kuitenka alkanut sanelemaan, että mihin ne pikkuvintiöt pitää nyt osoittaa, just jottei tule mitää tekemisen meininkiä ja pakkopullaa. Ja onhan tässä vielä päiviä. Tosin joskus meidän yörytmi on nii erilainen, että välillä tuntuu mahisten olevan vähissä. Täytyy vaa kärsivällisesti kattella ja ootella, josko se ihme tapahtuisi. Jos tässä kuussa tärppäis, ni se menis yli 10.10 päivän... jos syntyis etuajassa muutaman päivän [8|]

Toivotaan parasta kaikille!

Wastis sulla on aivan ihana asenne [:)] Nyt vaan kunnolla heiluttelemaan peittoa ja nauttimaan elämästä kun vuoto on vihdoinkin loppu!
Sä olet joutunu kestämään niin kauheesti, että todella sydämmestäni toivon että tärppäisi ja PYSYISI tai että edes hetkeen et joutuisi kärsimään noista vuodoista.
Miplis ei se vähä haittaa jos ei kukaan tiedä[;)] Itsekkin ton Bandidan tavoin oon tullut maistelleeksi tota punavinkkua ihan pikkiriikkisen, silleen sopivasti vähäsen[:D] Mä en usko että voisin olla sen koko 9kk ilman että saisin edes maistaa silloin tällöin hyvää punkkua, se on vähän niinkuin sellainen pieni hemmottelu hetki meillä muutenkin kotona. Ukko vaan olis tyytyväinen jos tyytysin siihen vajaaseen 12cl:n jäispähän sille enemmän[8|][:D][:D]
Catja85 so knowing the feeling[8|]
Toi on aika söpöä () Yönsäde jos miehes on noin innoissaan[:)] Sais toi meijänkin mörkö välillä näyttää innostustaan pikkasen enemmän, mut se nyt onkin tollanen mörökölli[8|][:)]
Örkki eiks noi nippailut nimen omaan meinaa sitä että ne olis käsillä ne THE-päivät? Tsemppiä vaan sinnekkin, kyllä sitä aikaa aina rakkaudelle sen verta löytyy[;)] Ja nyt voin sanoa kokemuksella[:D]

OMAA NAPAA: Siis wtf?!?! Mä olin eilen ihan varma että meidän vesijohto-vesi maistui ihan metallille, oli pakko ihan kysyä aamulla mieheltä että maistuuko sen mielestä meidän vesi jotenkin kummalle. Sitä alko naurattaa ja se kysy että alatko sä taas kärsiä niistä harha-aistimuksisa[:D] No joo, vesijohto.vesi saattaa kyllä maistua muutenkin metallille ja suussa nyt voi sen jälkeenkin vähän maistua että ei se välttämättä mikään vauva-oire ole. Turvotus on vähän laskenu (vaikkei aluks meinannutkaan työ-vaatteita saada päälle), mutta mun TISSIT! Ne oli ihan maito-meijerit tänä aamuna kun aloin tarkistelemaan niitä suihkussa[:D] Mutta ei ne mitenkään pinkeet ole vieläkään eikä kipeät, sehän mua tässä vähän ihmetyttääkin. Kyllä näitä pelottavan positiivisia oireita alkaa tulemaan pikku hiljaa, mutta mun vaan on niin vaikea uskoa että vielä olisi tärpännyt, enhän mä edes onnistunut mun ovulaatiotani bongaamaan. Tekis mieli ihan piruuttaan tehdä se testi, mutta sit pelkään että täti tulee sen takia kylään, tai että mun hormoni määrä ei oo riittävä ja testi näyttää negaa ja mä masennun. Mä yritän nyt järkeillä tän, mä en luule olevani raskaana ennen kun se testi näyttää positiivista. En vaikka mitä oireita pukkais[>:][:)]

No tämä yö-hiippari lopettaa tähän ja karistaa pitkän työ-päivän tomut niskastaan yhdellä ukon jemma-sidukalla[;)]
Plussa-tuulia ja tarrasukkia, päivällä palaillaan![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

tosta kymppijunasta vielä sen verran, että kun luulin että tipun kokonaan,
mutta jos eiliset ovislimat kertoi että jos ovis oli eilen ja jos tärppäsi eilen niin olsi LA 9.10.
jos oviskipuilut (ollu tänään) pitäis paikkansa ja nappais niin LA 10.10.10 [:D][:D][:D]
Eli jos nyt heti tähän KM jälkeen tärppäisi niin pääsisin enemmän kuin sopivasti kymppijunaan.
En kyllä jaksa uskoa,mutta aina saa haaveilla.
Ihan parasta olis päästä edes vuoden 2010 Junaan.
Koska 2008 kuitenkin alottanut koko yrittämisen jo.

Eipä tänne kummempia,vuoto on edelleen poissa,ainut mitä on niin on limoja ja
normia valkovuotoa,voikin ihminen olla noistakin onnellinen.
Ollut ihan mahtia käydä vessassa ja huomata vain nuo.
Mahtava fiilis ollut.
Ja mulla on nyt tipatonkin menossa,josko sekin vähän ees nostais plussausmahkuja.
Ikinä ei voi tietää.[;)]

ja örkki sullehan vois sitten olla omiaan toi 20.10.2010-juna.
Se olis kanssa aika hieno LA-päiväksi[;)]

Artemis: tiedän miltä tuo tuntuu.. itellä ei mitään erikoisia oireita oo sillai ollu, mut haluais jo testata mut ei kuitenkaan testata jos sieltä tuleeki nega..
ku ei osaa sanoa puuhattiinko oikeeseen aikaan vai ei.. ovislimat kyl tuli semmoseen aikaan et voi olla et olis aika hyvä todennäköisyys tässä kierrossa et tärppäis.. mut.. niin, siinä on aina se mut ku *huoh*

Örkki: vai vielä Justiina [:D] [:D] kyllä tuo ukkokin on mua justiinaks "haukkunu" mut tais kylläkin olla sillon ku oon pitäny pääni joissain asioissa [:D] [:D] ei kyl ikinä sen takia et olisin hellan ääressä ollu et sen takia [:D] [:D]

Yönsäde: haluaisin niin toivoa et nyt olis onnistunu ja olis se oma nyytti matkassa, mut tänä iltana en oo oikein jaksanu ajatella mitään positiivisesti.. muuta ku tuon örkin sanomiset nauratti vähäsen.. [:)]
ukko nimittäin lohkas sen verran mukavasti.. vaihteeks.. päättäis jo hem***ti välillä.. huoh..
lohkas taas kirjaimellisesti et and i quote "lapsi vielä tähän rahatilanteeseen, sehän tästä enää puuttuuki"..
yhtenä päivänä haluaa ja toisena ei.. lopettais jo tuon vuoristoradan.. tiedän et jos olisin raskaana se olis iloinen asiasta, mut silti.. ei jaksais kuunnella tuommosia kommentteja..
en nyt sano et mieheni on huono ihminen tai mitään.. päinvastoin.. mut.. ääh.. ARG!!!
just.. nonni.. nyt loppu nuo negatiiviset ajatukset.. jos kerran ukko on käyny ilman mitään ehkäisyä painamassa tätä likkaa oikeeseen aikaan.. ja kierron lopun jälkeen pissaan tikkuun plussan.. no.. sitte tuo ukko kyl saa vikistä niin paljo ku huvittaa.. niin makaa ku petaa!!!
hoah.. ok.. nyt purettu kaikki asiat.. [&:] jokohan helpotti..

mut mut.. nyt tämä likka lähtee nukkumaan ja oottaan ukkoa ajosta kotiin.. öitä kaikille ja muistakaa heilutella niitä peittoja ja yrittää tuohon kymppikerhoon kaikki mukaan [;)]  [;)]

OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Huomenia!

Ensinnä kiitos kaikille, jotka vastaili mun oviskysymyksiini!

Wastis, onnittelut oviksen bongaamisesta, toivon todella että raskaudut pian uudestaan koettelemuksesi jälkeen ja että pikkuinen pysyy mukana loppuun asti!

Artemis, mielikuvitus voi olla välillä pahin vihollinen [:)] Toivottavasti sun kohdalla oireet ei kuitenkaan ole luulotautisuutta vain merkkejä alkaneesta raskaudesta!

Yönsäde, meilläkin mies kyseli multa viime viikolla jo että onko ollut aamupahoinvointia [:D] En ole tarkoituksella kertonut milloin kuvittelen että on otolliset päivät, eikä se ole täysin perillä mitä tapahtuu missäkin vaiheessa kiertoa, mutta selvästi siis miettii itsekkin että josko sitä olisi vauva aluilla [:)]

Omaa:
Hämärääkin hämärämpää...

Olin aivan 100% varma että menkat olisi eilen alkaneet kun aivan selvät merkit oli perjantaiaamusta alkaen.. Mutta mitä vielä, eilen tuhru ja kivut jatkui mutta menkat ei ole vieläkään alkaneet! Eilen sitten jo hiipi ajatus mahdollisesta kiinnittymisvuodosta / -kivuista mieleen, eli voisiko ollakin sitä ?!? Jos kierto todella olisikin nyt ollut 28 päivää ja olisin oviksen bongaannut reilu viikko sitten niin eikös nyt olisi kiinnittymisen aika...

Ei pitäisi moisia ajatuksia päästää päähän pyörimään, tiedätte kyllä miksi! Nyt jos alkaa raskautta salaa toivoa ja odotella niin menkat alkaa varmasti samantien. Mulla vaan ei ole ennen ollut tällaista monta päivää kestävää kipuilua ja tuhrua ennen menkkoja, joten väkisinkin alkaa miettimään että mitäs jos....

Tiedättekö voiko kiinnittymisestä jatkua tuhruilu monta päivää ? Entä kivut ? Testiä en kuvittelekaan tekeväni ennen kuin aikaisintaan viikon päästä JOS menkat ei sitä ennen ala.

Mimmi83; Mulla tuhruvuoto tarkoitti sitä, että menkat oli tulossa. Tässä kierrossa ihmettelin kun tuhruvuotoa ei tullutkaan ja sitten plussasin. Toivotaan, että sulla olis sitä kiinnittymisvuotoa ja täti ei tulisi ollenkaan. Aina on toivoa niin kauan kun vuoto ei ala!

Catja85; Just niin, ethän sä yksin ole syyllinen jos sä raskautuisit. Siihen kun tarvitaan se toinen osapuoli ja oikea ajoitus[:D] Älä välitä ukkosi jutuista, niille taitaa tulla aina välillä noita "tilapäisiä mielenhäiriöitä"[:D] Kumminkin se varmasti on onnellinen jos sä plussaat.

Wastis; onnea vuodon loppumisesta ja oviksen bongaamisesta. Mielettömän ihana asenne sulla. Halit sinne[:)]

Artemis; Nyt kyllä on niin lupaavat oireet sulla että!!! Koska testaat?

Örkki; Toivottavasti ovis on vasta edessä päin ettei aamuset nesteet menny ihan harakoille. Yritä sillee vaivihkaa ohjailla miestäs, että siemenet menis sinne oikeaan paikkaan.[;)] Romattisia hetkiä sinne! Toivottavasti löydätte sopivan ajan toisillenne!

Yönsäde; sullahan on kohta tärppipäivät käsillä! Ihana mies sulla, kun kyselee niistä päivistä! Koettakaahan olla stressaamatta ja nauttikaa toisistanne[:D]

Omaa; Kiitos teille ihanille kauniista sanoista ja tsempityksestä! Välillä vaan tulee niitä heikkoja hetkiä, mutta kyllä täällä enemmänkin on positiivista fiilistä. Niin kauan kun ei ole vuotoa, eikä kovia kipuja niin kaikki hyvin. Enää pari viikkoa sinne alkuraskauden ultraan. Menis tää pari viikkoa nopeasti. Mies kuumeilee jo auton vaihtoa. Tarvitaan siis 6-7 paikkanen auto. Yritän toppuutelle, että turha vielä katsella kun ei tiedä miten käy. Miehet!!! Mutta on se vaan niin herttaista, että se on niin täpinöissään[:)] Mä yritän tänään päästä jumppaan. Kiva vetää jumppatrikoot päälle kun vatsa rupeaa jo pullistelemaan aina iltaa kohden. Siis turvotusta ja ilmaa. Yritä sitten pitää salassa...

Plussaa puhaltelen teille kaikille!

Takaisin