Pe

rhana ko kone reistaili niin pääsin kyllä lukemaan teidän kaikkien tekstit mutten voinut kirjoittaa itse mitn. [:@][:'(]
Eli
Orkidea Ihan KAUHIANKAUHIAN pljon onnea!![:)] Tarrasukkia lähetetty postiin noudettavaksi [:D]
Örkki Hyvä että täti otti ja läks vaikka jättikin ei-niin-mukavan-läksiäislahjan [8|] Seuraava yk alkakoon! [:)]
Catja85 Ymmärrän ketutuksen, harmittaa sun puolesta. Mekin kun jätimme ehkäsyn pois ja (liioitellun) pikku romahduksen ensimmäisen yk:n jälkeen niin totta kai meidän tuttava pariskunta ilmoitti että heille on tulossa jälkikasvua[8|] Iloinenhan mä olen kaikkien kanssa joilla tärpää, mutta kyllä se silti tuntuu pikkuriikkisen kurjalta jos itsekkin yrittää ja täti tulee vaan vastaan[&o]
Niankin oireet kuulostaa kovin lupaavilta..[;)] Sormet ja varpaat pystyssä että tuo
Yönsäde olis saanut meidän kaikkien puolesta sen tädin nirhattua [:D]
Paipapu ihanaa kuulla että saatte apua ja vielä parempi kuulla että alatte rentoutua ja jatkaa toisistanne nauttimista kaikesta huolimatta!
Meillä naisilla taitaa olla vähän huono taipumus unohtaa nuo meidän siipat näissä vauva-aatoksissa kelluessamme[:D]
OMAA NAPAA: No nyt se hullunlehmän tauti sit iski, tai oikeastaan se alko jo eilen illalla hiiviskellä mun kimppuun. Koko päivän oon vaan ajatellu mun mahaa ja joka ikistä kipristystä, joka ikistä mielihalua[8|] Koko ajan muka on nälkä, no nyt voin kyllä oikeasti myöntää että on ollut nälkä ja hyvällä ruokahalulla kaiken syöny, en vaan napostellut kaikkea eteen tulevaa. Housuja en muka voi kotona pitää kiinni ku vatsaa nipistää, mutta toisaalta ihmekkös jos vähän turvottaa kun kaiken aikaa syö![:D][:D]
Olen yrittänyt olla realisti, oireita ei tule vielä vaikka olisikin tärpännyt. Rintoja tarkastellessa ei huomaa mitään eroa ja totuushan on että vaikka ne tosta turpoisikin ja muutuis herkiks, niin niinhän käy myös kun täti alkaa kolkutella portilla [8|] Eniten vaivaa unettomuus kun selkä on niin pirun kipeä että nukun pätkissä. Oikeastaan mä olen alkanut nähdä ihan ufoja unia ja varmaan osittain niidenkin takia heräilen välillä kesken kaiken tokkuraisena.
Kauhee monologi[8|]
Että tässä tämä, peukut pystyssä, tarrasukat postissa ja oikein myrskynä riehuvaa plussa-tuulta kaikille tässä foorumissa![:)]
Ai niin! Se uuden vuoden lupaus! Mä en yleensä tee mitään lupauksia ja tupakoinnin lopetin marraskuussa joten en ollut suunnitellut mitään. Mutta kiitos meidän venäjän matkan (siellä saa vielä polttaa joka paikassa[8|]) niin repsahdin takaisin tupakkaan ja mies aloitti uuden vuoden kuntokuurilla (ei tupakkaa, ei viinaa, ei roska ruokaa ja PALJON liikuntaa) niin lupasin kyllä lopettaa tuon tupakoinnin uudestaan. Saa nähdä milloin tulee ispis vai vedänkö ton toisen lopettajan mukanani pohjalle[&:][:D][:D]