joko nyt onnistaisi

Heipä hei kaikille uusille ja vanhoille. Olen satunnaisesti käynyt kurkkimassa täällä,ja viettänyt hiljaiseloa.

Meillä siis yritystä reilu vuosi ja yksi keskenmeno takana, joka vei oman aikansa toipua.
Se vaan tuntuu edelleen kummittelevan taustalla, ja nyt oikeastaan alkanut pelottamaan... mitä jos taas?!!

kp.30/25-28  En Uskalla Vielä testata!! 

MORO,

LENITA: Ja sullahan ei ala ne menkat [:)]!!
Pekkuja peukkuja ja aloita sinä se plussa-aalto täällä [:)][:)]!!

JOSSULI: Voi hyvinkin olla,että teit testin liian aikaisin..ainakin toivotaan niin!!
Niin kauan kun ei tätiä näy,on toivoa [:)][:)]!!
Hirveesti täällä peukutan sinulle [:)][:)]!!

CATJA85: KIITOS KIITOS [:)][:)]!!
JOS minä sen plussan saat,niin voit olla aivan varma,että SINUT ja muutkin täältä mukaani otan [:)][:)]!!
Ole onnellinen,ettet harrasta krapulaa [;)][:D]..minä olen aika harvoin alkoholia ottava immeinen ( n.kerran puolessa vuodessa otan alkomahoolia ).Ja silti minulle tulee ikävä krapula [8D]
APUA..mikä koira sinuun kiinni kävi [&o]??Onneksi ei käynyt pahemmin!!Hui kauheeta [&:].Ei onneksi sitten tullut mitään vertavuotavaa haavaa?Ja jäykkäkouristusrokotus on kunnossa?
Meidän tuo iso uros rotikka on myös hyvin rauhallinen perhekoira,mutta jos tulee vieraita ihmisiä,mitä koira ei tunnista,niin kyllä haukkuu.Ja kerran miehen kanssa testattiin,että osaako puolustaa omiaan [:)]..Kyllä osasi.Mies leikillään kävi minuun käsiksi,niin kyllä meitin rotikka tuli ja puolusti minua [:)]!!Lapset saavat kyllä rauhassa leikkiä tuon rotikan kanssa..rauhallinen on.Pulkaa vetää talvella,missä on meidän nuorimmainen kyydissä [:)].Äitiä ei varmaankaan jaksaisi vetää [;)][:D][:D]
Tätille karkoitussäteitä lähettelen ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ja enään hänellä ei ole asiaa teille!!!!!!!!!!!!!!

BANDIDA: Peukkuja peukkuja ihan hirveesti [:)][:)]!!

MAMMA76: Tervetuloa [:)]!!
Ja toivottavasti käyntisi täällä käy erittäin lyhyeksi!!
Hirveesti sinulle pidän peukkuja pystyssä!!!!

OMAA: Olo on auvoinen [;)]..ei siis mitään ihmeempää.
Kipuja ei ole ollut ja nyt oikeesti positiivisesti ajattelen,että mun kystakivut olisi voitettu [:)]??!!
Ehkä jopa voinkin raskautua tässä joskus [8|][:)]?
´
KAIKILLE TASAPUOLISESTI PUHALTELEN PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/33/2

Bandida: No ei ainakaan menkkoja oo näkyny, nipistelee edelleen. Pakko ihan vaan hiljaksiin ootella.

Yönsäde: LOISTAVAA että sun kystakivut on poissa, kyllä se sieltä nyt sit tulee mitä odotamme ;-)

Mamma76: No aika maltilla meet jollet jo testaa ;-)

Joulu on tehnyt tehtävänsä, tilattiiin pitsaa tänne kotiofficelle paikallisesta turkkilaispitseriasta ja siä on TUNNIN jono. Täh?

yönsäde: kiitos hirveesti! ei sitä ihan aina jaksa positiivisesti ajatella vaikka olenkin nyt hyvin saanut ajatukset että tulee kun on tullakseen ja kaikella on jokin tarkoitus ym. mut välillä taas tulee ajatelleeksi et mikä nyt on vikana ja kuvittelen kaikkia kipuiluja ;) mut eipä täs auta ku ootella. testit tulee varmaan tänään tai huomenna, ja tällä hetkellä tuntuu että en halua/jaksa testata taas sitä yhtäviivaa. no saa nähdä millon teen jos teen.
Hyvä että kystakipusi on hellittänyt, peukkuja hirveesti sinullekkin, kyllä se plussa vielä pärähtää sinnekkin [:)]

mamma_76: tervetuloa joukkoon! toivon sulle hirveesti plussaa, kunhan uskallat testata. [:)]

tatjuska: jännäksi menee! hirveesti peukkuja sinulle että plussa tulee ja täti pysyy poissa!!!

sitten heitän kysymyksen: raskaustestien herkkyydestä. kun niissä on yleensä 10, 20 tai 25mIU/ml herkkyys niin mikä niistä on sit se herkin? ei tää tajuu noita lyhenteitä [;)]

Välivuoto alkoi taas !?! Höh. Mistäköhän moinen edes tulee. [8|] Toivon totisesti, että te muut saatte niitä joululahjapakettejaan availla 9kk päästä.

Nopsaa hopsaa äkkiä,

TATJUSKA: KIITOS KIITOS [:)]!!
Heh..mekin eilen jo tilattiin kebabbia tänne..yök en syö enään Joulukinkkua [:'(][;)]
Peukkuja peukkuja sulle [:)][:)]!!Lupaavalta kuulostaa sun oireilusi!!!

RONNY: KIITOS PALJON [:)][:)]!!
Toivon sydämestäni,että saat niitä iloisia uutisia testeistä [:)][:)]!!
Ja se on aivan totta,että kun vaavia haluaa ja toivoo täysillä ja eikä sitä heti ala kuulumaan,niin varmasti jokainen nainen tutkiskelee itseään ja kuvittlee,että kaikki viat johtuvat hänestä [:-]!!
Pitäisi vain yrittää olla vähemmän itsekriittinen ihminen ( helpommin sanottu kuin tehty [;)] ).
Raskaustesteistä: Ainakin Clearbluen tämä digitaalinen raskaustesti näyttää jo 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää positiivisen lukeman?Herkkyyttä en nyt muista?
Jaksamisia sinulle [:)][:)]!!

ÖRKKI: Toivon tosissani,ettei välivuoto tarkoita tätiä [:)][:)]!!
Mullahan yhdestä lapsesta tuli kunnon kuukautismaista vuotoa raskauden alkametreillä.Ja silloin kävin ultrassa,jossa todettiin sikiöpussi ilman sykettä.Viikon päästä sovittiin aika kaavintaan [:(].No,viikon päästä ennen kaavintaa tehdyssä ultrassa nähtiin syke [:)]!!Synnytyksen jälkeen todettiin,että mulla oli jälleen ollut kaksoisraskaus ja tämä toinen sikö oli kuollut jo alkumetreille [:(].
Peukkuja sinulle,että vuoto johtuu ihan vain raskaudesta [:)]!!

PLUSSATUULIA EDELLEEN MEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/33/2

Ronny: Mitä pienempi tuo luku sen herkempi. Eli meinaa raskaushormonin määrää ja testi reagoi sitä aimmein mitä pienempi herkkyys testissä. Raskaushormonia alkaa erittyä kun alkio kiinnittyy kohtuun, mitattavia hormonimääriä n. 10pv ovulaation jälkeen. Ja hormonin määrä sitten tuplaantuu (vai triplaantuu... en ookaan varma) joka toinen päivä siitä eteenpäin. Mä oon joskus laskeskellut ja viimeksi kesken menneessä raskaudessa kun HCG:tä seurattiin, että HCG on yleensä n. 50 sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Eli tällöin valtaosa testeistä näyttää raskauden, noi herkkyydellä 10 olevat testit näyttää sitten jo pari päivää aiemmin yleensä. Korjatkoon joku jos oon väärässä, mut tää on mun näkemys asiasta. :)

Tatjuska: Mää oon käyttäny tuota yliopiston apteekista saatavaa First Signal testiä, se on herkkyydellä 10. Semmonen kasettitesti: pissit purkkiin, otat pipetillä ja tiputtelet siihen testi läpyskälle. Ei oo kalliskaan 5,70e vissiin. Ite en oo vielä plussannu, mutta luulis, että jos on raskaana niin tuo näyttäis sen jo viimeistään sinä päivänä ku kuukautisten pitäisi alkaa.

...

Olen täällä bongaavinani alkavan oviksen masun nipistelystä ja limoista päätellen. Täällä on vietetty ja kaks päivää makkarin puolella ja oma pyhä tarkoitus ois ainaki tuon uuden vuoden yli heilutella reippaasti peittoja joka päivä :DDDD. Enkai vain ole yli-innokas?! :D

Mites täällä nyt näin hiljainen ilta on? Huhuu. Olen yksin kotona ja pollailen jatkuvasti että oisko tänne tullu uusia kirjotuksia.

Huhuu huhuu :)

Välipäivien hiljaiseloa... odottavassa tunnelmassa, kuka plussaa seuraavaksi, oletkohan se sinä Tatjuska??? Tai joku muu, olihan teitä muitakin kohta jännääviä! Hirmusti PEUKKUJA kaikille :D

Ei mulla oikeen mitään kirjottamisen arvoista asiaa oikeestaan ollu, tulimpa vaan jättään oman puumerkin vaihteeksi :) että messissä ollaan.
Täällä elellään yk 4, kp 12/ 31-35(-48) eli ei hirveesti tiä milloin ovuloin tässä kierrossa, ja nyt vuodenvaihteen menojen ja tapahtumien vuoksi eipä ehdi paljon asiaa miettimäänkään. Toivotaan että se olisi se puuttuva elementti, eli paljon muuta mietittävää, niin silloin tärppäisi ;)

[font="trebuchet ms"]heis kaikki...
olen ollut aika hiljaa viime aikoina...ja en nyt muista mitä kaikki kirjoitellut muutamalla sivulla :D pysy ees peräs...tatjuskalla taitaa olla testipäivä tässä lähellä..

voi ihanaa se täti päätti lähteä sitten pois...olihan jo täällä meijän kiusana 2viikkoa!!! ei kun nyt peittoja heiluttelemaan plussat mieles...toivotaan...jos lokakuun odottajiin pääsis(eikö se sinne sit menis).

kp 14/?
yk 1

Joo niin se testipäivä lähenee. Mulla on lisääntymään päin nää alavatsan nipistelyt ja lämmöt on aika korkeella, melkein 38 ilman flunssaa mut mulla on normisti siinä 37 tienoossa. Ärsyynnyn taas helposti mikä sekin on oire sinällään, meinasin taas ottaa siskoni kans yhteen ihan pikkujutusta mutta maltoin mieleni.

Bluerose: Tsemppiä että pääsisit lokakuisiin :)

ja Pixie79: Kiva kun kävit jättämässä puumerkin. Siellä varmaan pian alkaa oleen tärppipäivät mut parempi joo kun ei paljon ressaa ja mieti.

Mä olen nyt tosi itsekäs enkä jaksa tarkemmin lueskella/kommentoida tullutta teksti.. Sorry duuds, [8|]
Tosin vähän silmä huomasi että joillain oli jotain oireita ja jotkut olivat tädistä päässeet eroon, onneksi olkoon vaan![:)]
Huoh, kävin eilen ostamassa clearbluen ovis testin (Helvatta mikä hinta!! Onneksi sai raskaus-testin kaupan päälle..) ja testasin. Ei mitään. Tänään testasin uudestaan ja... EI mitään... Siis jos tää' kierto on yhtä lyhyt kuin edellinen niin tänäänhän nimen omaan pitäisi olaa THE päivä [8|] Mutta edellinen kierto olikin tosin sen 36pv... Mutta jos nyt jatkan joka päiväistä tikuttelua (ilmeisesti pakko) niin multahan meinaa tikut loppua kesken! Eikä tota nyt koko ajan viitsisi ostaa uusia kun tota hintaakin on ja mies ei muutenkaan ollut moisesta kovin mielissään..[&:] No toivotaan että saadaan nyt bongattua se ovis, perhana ko nekään testit ei näytä ko negaa, turha edes vilkuilla siihen raskaustestiin päin...[:@][:D]

Artemis: Entä jos sun ovis meni jo? Jos kierto ois 29pv niin ovis tulis jossai kp 15 paikkeilla ja ovistesti antaa sen plussan pari päivää sitäkin ennen eli n. kp 13. Pohdin vaan... älä siis heitä kirvestä kaivoon. Onko puuhasteltu viime päivinä?

Heippa hei kaikille!
Oon jo jonkin aikaa seuraillu täällä taustalla ja ilmoittaudun toiveikkaaseen joukkoon.
Iltatähtöstä kovasti puuhaillaan, kolme on jo ennestään.
Ovis bongattu joulupäivien aikoihin ja nyt sit vaan odotellaan.. ja odotellaan
Yk 2 ja nyt muka yritän ottaa iisimmin, kun ekassa kierrossa. En elättele isompia toiveita enkä aio testailla turhaan. Puhumattakaan oireiden kehittelyistä! (Ihan varmasti joo.. ei onnistu[;)] )
Mä oon täällä ihan täpinöissä Tatjanan puolesta ja taitaa olla pari muutakin pian testaavaa.
Plussapuhureita kaikille

Tollanen kummallinen välivuoto tuli mulle jo ennen edellisiä kuukautisia. Silloin olin enemmän hämmilläni, mutta nyt ajattelen, että se varmaan kuuluu mun uuteen rytmiin ilman ehkäisyä [8|] Mutt jos se viel ens kuussa tulee, ni sitte mä meen kysyyn gyneltä, ett mikä multa oikein vuotaa. Ellei sitten jää kaikki vuodot tulematta ja sehän on toivottavaa meille kaikille [:)] Paitsi se ovisvuoto [:D]

HELLOUTA,

KITTY72: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme [:)]!!
Ja toivottavasti sinunkin käyntisi kävisi täällä lyhyeksi [:)]!!
Eli hirveesti peukutuksia!!

NIA: YEAH [:)]..Tosi hienoa,että olet bangannut oviksen ja olette sitä hyvin hyödyntäneetkin [:)]!1
Nyt peukkuja hirveesti sinulle [:)][:)]!!

BLUEROSE: Onnittelut tädin poistumisesta [:)]!!
Aika kauan akka olikin vierailulla..mrr.
Nyt vaan peukkuja tähän kiertoon!!

TATJUSKA: JEE..lupaavalta kuulostaa!!!Peukkuja peukkuja [:)][:)]!!

OMAA: Nothing uutta [;)]..
Täällä on ollut niin paljon touhua ja työtä ( niinkuin joka päivä [;)] )etten ole edes kerennyt ajatella mitään [:D][:D]
No,eihän tässä olotilassa mitään uutta edes olisikaan.Ainoastaan nyt alkoi jälleen tuo venyvä valkovuoto [:'(]..johan tässä kaksi päivää elettiinkin jo kuivaa kautta.

AIVAN HIRVEESTI TEILLE KAIKILLE PLUSSATUULIA LÄHETTELEN +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 20/33/2

moikka kaikille- uusille ja vanhoille!

Ei ole vielä plussa-aalto alkanut täällä..

Noh, sitä odotellessa.

OMAA: Itse elän sitä inhottavinta aikaa, kun ei mitään uutta ja ei oikein haluis miettiä asiaa..ettei taas kehittelis kaikenlaisia oireita turhaan.. ja kun mulla ei ole mitään muistikuvaa noista aikaisemmista raskauksista, että oliko mitään tuntemuksia ennen kuukautisten poisjääntiä...ku ei ole näin kovaa vauvakuumetta ollutkaan aijemmin..

tatjuska: koska aikaisintaan meinaat testata?
ja oliko muita testailemassa lähiaikoina?
itse testaan vasta viikon päästä, jos ei ole täti tullut..

Kaika:  Tää testailis tuossa Tammikuun puolivälin jälkeen. Mulla ainaki tuon laskurin ja oireiden mukaan näyttäis että hedelmälliset ajat ois 28.12-2.1, eli siitä sitte reippaat pari viikkoa odotusta, jos ei tätiä näy, niin sitten testailemaan. Nyt jo jännittää, vaikka pitäs keskittyä peittojen heilutukseen [:D]

Jaa-a, saas nyt nähdä mitä tää sit taas on... kp 25 ja veskissä valkkarin seassa oli punanen viiru. Tosin harrastettiin tossa seksiä ja mulla on tuolla kohdunsuulla sellanen polyyppi (=limakalvokasvain) joka aina joskus vuotaa seksin jälkeen tipan. Et onks nää menkkojen alkutippoja mitä nyt on viime aikoina ollu, tosta kasvaimesta johtuvaa vai sama kun viimeks kun olin raskaana niin samoin tuli kp 25 vai 26 tippa ennen plussaa. Kaikenlaisia menkkamaisia kipuiluja tässä on ties monettako päivää. Hoh hoijaa, pidän teitä ajan tasalla...

Takaisin