joko nyt onnistaisi

Voi ei Miplis!

Oliko markkinoilla joku vastaava ilman noita sivuoireita?
Onhan toi nyt hanurista kuin teitä koetellaan.[:@]

HYVÄÄ TAPANINPÄIVÄÄ,

ARTEMIS: KIITOS KIITOS [:)][:)]
Tänään sitten peuhaatte ja kunnolla [;)][:)]
Vai sait sinä ompelukoneen..ettei vain isännällä olisi ollut "oma lehmä ojassa" ja hän ajatteli,että nyt emäntä voikin sitten ommella irronneita vetskareita isännän housuihin [;)][:D]..ei vaiskaan..tuo on tosi ihana idea,että aiot ommella sitten tulevalle vauvalle vaatteita [:)]!!
Peuhausrikasta iltaa teille [:)]

MIPLIS: No voihan hemmetti sentäs,että mitä lääkettä miehellesi oli määrätty [&:]..Hyvähän se on,että hän sai apua masennukseen,mutta nuo sivuvaikutukset.
Miehesi kannattaa ottaa asia puheeksi lääkärin kanssa eli sanoa lääkettä määränneelle lääkärille,että teillä on toiveissa perheenlisäystä.Niin eiköhän se lääkäri sitten määrää jotain toista lääkettä miehellesi!

OMAA: Tänään tuli ovistestiin eilistä paljon haaleampi viiva eli eiköhän se eilen sitten ollut se oikea ja vahva viiva plakkarissa [:)]
Mutta tänään on sitten alkanut noi kivut eli kystavaivat [X(]..aika kovaa alavatsa-ja alaselkäkipua on ollut.Melkeimpä jo tiedän,ettei tälläkään kierrolla tärppää näiden kystavaivojen takia [&:].
Edelleen tulee venyvää ovislimaa.
Ja tänään silti ajattelin sessyillä miehen kanssa kivuista huolimatta [:)]

PLUSSATUULIA LÄHETTELEN JÄLLEEN ++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/33/2

Yönsäde: oon ottanu tuon tädin tulon ihmeen rauhallisesti.. ketuttaa erittäin paljon ja pikkasen on pettyny, mut ehdin jo valmistautua tuon tädin tuloon ku ei oikeeseen aikaan heiluteltu peittoja..
mutta aion silti pitää peukut ja isovarpaat pystyssä et sä pääsisit tuonne syyskuisiin [:)]
ei muuta ku miehen kimppuun jos yhtään tuntuu siltä [;)]

omaa: nyt olis kp 2/29-32 menossa.. en saanu tuota lillypietä vaihdettua jostain syystä.. sais tää täti jo pakata kamppeensa et pääsis uuteen yritykseen.. kattoo jos tässä kierrossa sais tuon ukon tuonne vällyjen väliin ihan oikeeseen aikaan [:D]
nyt uuni huutaa et piiraat pois.. jos sitä lähtis vaikka syömään..

OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!! +++++++++++++++++++++++++++++++

miplis noissa pahimmat sivuoireet kestää parista viikosta pariin kk normaalisti. Tokihan voi jatkua pidempäänkin. Ajan kanssa kantsii kattoa.

Täällä ollaan nautiskeltu joulusta ja syöty enemmän kuin hyvin.
Kp. 29/(27)-32. Eli täti tulossa piakkoin.

Voi harmi, Miplis! Noissa tuppaa olemaan välillä ikäviä sivuvaikutuksia (itsekin aiemmin seukkailin miehen kanssa joka säi masennuslääkkeitä ja jolla sit meni halut lähes tyystin), mut tarpeeseenhan niitä syödään... Jospa ne sivuvaikutukset ajan kanssa lähtis, ja jos ei niin kannattaa varmaan seurata Yönsäteen neuvoa ja mainita lääkärille perheenlisäystoiveista niin ehkä asialle voi jotain tehdä.

Tatjuskalla on ollut hyvä meininki [8D] meillä on seunasessiot jääny vähiin kun koko ajan on maha ollut niin pallona ettei saunassa jaksa kuin maata, heh. Onneks ähky on laskenut yötä kohti.

Täällä kp 25. Oon löytävinäni jotain eriskummallista aristusta tisseistä - sellainen ei kuulu mun normaaleihin PMS/menkkaoireisiin... Mut veikkaanpa et se on vaan näitä omia vainoharhoja kun sitä niin kovasti taas toivoo... [:D]

bandida mullekin tuli menkkaoireperheeseen lisäksi viimekierrossa rintojen aristus..
Ikinä sellaista ennen ollut. Että niin se kierto saattaa oudontua miten lystää.

Siksi en ole tässä kierrossa hetkeäkään jaksanut uskoa että joko olis onnistunut.
No ehkä joskus sitten.

Jos nyt tää menis takaisin sohval pohjalle viettämään kunnon laiskotuspäivää[;)]

SUNNUNTAITA,

CATJA85: Moikka [:)]
Sulla on aina niin ihanan positiivinen asenne [:)][:)]!!
Kiitos peukutuksista [:)]..taidan minäkin "jättää väliin" syyskuiset,kun eilen oli niin kovia kystakipuja,etten todellakaan usko tässä kierrossa raskautumiseen [&:].
Mennään sitten yhdessä lokakuisiin [;)]
Nyt sitten vaan peuhaatte joka päivä,niin ei ovis pääse jäämään väliin ja siittiötkin ovat hyvin elinvoimaisia [;)][:)].Tosin tietysti,jos vaan molempien tekee mieli,eikä pakosta.
Toivottavasti se perhanan täti tajuaa lähteä pian pois!
Paljon jaksamisia sinulle.Olet ajatuksissani [:)]!!

BANDIDA: Toi rintojen aristus on lupaava oire [:)]!!
Hirveesti peukkuja,että salamatkustaja olisi kyydissä [:)]!!

OMAA: Tosiaankin eilen oli aika kovia kipuja täällä [:'(]..tarvii vaan toivoo,ettei tänään tulisi samanmoisia!Näköjään mulla joka ovulaation aikana tulee noi hemmetin kivut.Pari särkylääkettä jouduin eilen ottamaan ja kivut helpottivat.Illalla sitten jo pystyinkin hyvin peuhaamaan miehen kanssa [;)].
Ihana ilma ulkona.Koirien kanssa jo "juoksin" tuolla metsässä apinan raivolla [:)]

PLUSSAA PLUSSAA KAIKILLE MEILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/33/2

Mulla nipisteli rintoja ennen edellisiä menkkoja. Ajattelin sen sitten kuuluvan asiaan, ku oli eka kierto ilman nuvaringia. Saas nähdä kuin tällä kierrolla käy.

Voikaatten hyvin ja paksusti - jos ei muuten, ni jouluruoista!

Joulut on vietetty ja seuraavaksi odotellaan uutta vuotta. Pikaisesti selasin läpi viimepäivien viestit mutta itsekkäästi hyppään suoraan omaan napaan, pahoittelen!

Eli en tiedä milloin mulla on ovis ollut (jos on ollut). Tasan 3 viikkoa sitten alkoi ensimmäisen luomu menkat eli kiertopvä 21 on menossa ja veikkaisin että viimeisen viikon aikana jossain vaiheessa olisi ovulaatiokin ollut, mutta kun en ole testaillut niin en tiedä. Eikä siis myöskään mitenkään yritetty ajoittaa sänkypuuhia eikä ihan joka kolmas päiväkään ole harrasteltu. MUTTA siis ihmettelen sitä että tänään on tullut ruskeaa tuhrua vaikka menkkojen ei mitenkään pitäisi vielä alkaa (kierto on aiemmin ollut ennemminkin pitkä kuin lyhyt). Täälä siis pienessä päässäni pohdin, että mistä voisi johtua tuhruilu.. ? Pari päivään on ollut täysin oireetonta, eli ei minkäänlaisia tuntemuksia alavatsassa, sitä ennen oli muutamana päivänä menkkamaista kipua. Mutta siis tänään tuhruilua ja taas jonkinlaista menkkamaista tunnetta...  Jännää on, mutta testailusta en haaveile ainakaan pariin viikkoon vielä...

tänne tuli täti kylään tänään.
On sitten mun kierto pompannut siitä tasasen 32 päivän kierrosta...
Lyhyemmäksi onneksi,mutta silti.
Viime kierto oli 27pvä ja tää jäi nyt 29 päivään.
Mitä mahtaa tää kroppa touhuilla nyt.
Mutta tässä kierrossa en testin testiä tehnyt,
hyvä niin... Muissa kierrossa mennyt niitä kyllä.

plussatuulia muille !

Moi!

Mäkin aattelin liittyä tähän keskusteluun. Meillä siis nyt viimein toisen inseminaation tuloksia odotellaan.. Ensimmäinen oli elokuussa mutta päättyi valitettavasti parin päivän ilon jälkeen keskenmenoon :( Jouduimme pitämään muutaman kuukauden taukoa koska luovuttajamme oli ulkomailla.

Mutta nyt siis odottelemme päät tunteita täynnä tuleeko se pelätty täti lähipäivänä kylään.. Samanlaisia alkuraskauden oireita nyt tuntuisi olevan kuin viime kerralla.. Yökötys on vaan voimakkaampi. Toisaalta tänään alkoi ihan sellainen olo, että ehkä ne menkat kohta alkaakin. Empä tiedä.. Ei kai tässä oikeen auta kuin odotella..

Paljon tsemppiä kaikille muille yrittäjille ja mahdollisimman monta syyspullaa uuniin :D

MOIKKA JÄLLEEN,

MIMMI83: Pidetään peukkuja,että sun tuhruvuoto olisi sitä kiinnittymisvuotoa [:)][:)]!!

WASTIS: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(]

JOSSULI: Tervetuloa [:)]!!
Ja toivottavasti käyntisi täällä jäisi lyhyeksi [;)]
Täällä on peukut ja varpaat pystyssä,että sulla olisi salamatkustaja kyydissä!!Ja että se pysyisi matkassa loppuun asti [:)][:)]!!

OMAA: JEE..juu eli tein nyt viimeisen ovistestin ja nyt ei tullut kuin se yksi viiva näkyviin [:)][:)]!!Eli mulla oli vissiin eilen ovis [:)]!!Ja ne eiliset kivutkin olivat sitten melko varmasti kovempia oviskipuja [8|]..ehkä?Tänään kun ei ole enään kipuillut yhtään..jee jee!!
Yleensähän mulla on noi kystakivut kestäneet melkein sen 2 viikkoa eli alkaneet oviksen aikoihin ja loppunut vasta vähän ennen tätiä!No,nyt ei kestänyt kuin vain eilisen päivän [:)].
Että tällaisestakin immeinen voi olla iloinen [;)]..no,johtuu ihan siitä,että mulla ne kystakivut ovat olleet aika pahoja.Burana 600mg ja Panadol 1g jouduin syödä päivässä monta [&:].

Meille tuli mun äiti tänne ja hän sanoi,että voisimme lähteä miehen kanssa kaksin vähän jonnekin huilaamaan välillä.No,mehän otimme heti neuvosta vaarin ja lähdemme käymään jossain ihan kaksin [:)]
Palailen viimeistään tiistaina astialle!!

PLUSSATUULIA VIELÄ LÄHETTELEN MEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/33/2

Yönsäde: Pitäkäähän hauskaa :)

Wastis: Pahoitteluni tädistä, ei kivaa ollenkaan mut hyvä jos kierto tasaantumaan päin.

Jossuli: Tervetuloa ja tuhannesti tsemppiä siihen että nyt onnistaisi.

Mimmi83: Kuulostaa todellakin kiinnittymistuhrulta, sehän tapahtuu n. 6pv hedelmöittymisen jälkeen eli viikon verran oviksesta.

Omaa: Mulla on nippailuja alavatsalla ja menkkamaista kipuilua ja alaselässäkin ihmeellistä menkkamaista kipua. Kp on 22. En uskalla toivoa mitään mutta outoa on myös se, että oltiin eilen vähän viihteellä kun mä sain päähäni että jos tää on vaikka viiminen mahku niin käydään jossain. Ja oon nyt sit ollu tän päivän aivan tööt, vieläkin yöpaidassa ja voisin vaan koko ajan nukkua. Ja menin sentään nukkuun noin kolmen maissa että en mitenkään aamuun asti valvonut. En oo ku vessaan ja syömään noussu ja nukahdellut vähän väliä. Että kyllä väsyttää. Saas nährä sitte... Ens sunnuntaihin asti odottelen menkkoja, sen jälkeen testaan jollei kuulu.

Appivanhemmat syötetty ja saunotettu. Ähkyolo. Väsyttää ja pöh, huomenna pitäis mennä taas töihin.

Yönsäde: toivottavasti pääsisit syyskuisii...mie oon siel kans mut mulla ei oo ollu ongelmia hedelmöittyä... <3

tatjuska niin ei mulla oo ollu kierron kanssa ongelmia kunnes nyt. kun tää ja edellinen pompannu lyhkäsemmäks[:@]
Toivottavasti palais nyt siihen vanhaan tuttuun.
Tai johonkin edes. että vähän tietäis millai mennään...

Mutta kaikille muille onnea ja plussia !

Ite soittelen lekuria sitten varmaan ensi viikolla...

Yönsäde: aina välillä on pakko ajatella positiivisesti asioita tai meinaa tulla hulluks.. tai siltä välillä tuntuu.. oon yrittäny olla ajattelematta tätä vauvakuumetta sen enempää.. muuten meinannu päästä itku vähän väliä tai alkanu masentaa ku ei onnistu.. pakko yrittää löytää asioista se positiivinen puolikin, tai ainaki yrittää.. oon yleensä antanu itelle sen yhen itku hetken jos on siltä tuntunu.. sit sen jälkee yrittäny keksiä jotain, edes jotain pientä tekemistä ettei tarvi ajatella asiaa.. helppoa se ei aina oo, mut harjotus tekee mestarin..
kyllä tuo ikävä meikäläisen aina välillä yllättää, ei sitä aina saa pois mielestä.. yllättää parhaiten just sillon ku sitä vähiten odottaa.. (ottais ennemmin nyrkin vatsaan meininkiä)..
mutta pidän edelleen peukkuja et pääsisit tuonne syyskuisiin [:)] ite yritän tuonne lokakuisiin, tuun sit morjestaa sua sinne syyskuisiin [;)] [;)]
(oon sata varma et pääset sinne syyskuisiin!!!! oikeen tökin sua sinne päin [:D] [:D] )

Henna87: toivottavasti tällä kertaa pysyy kaveri matkassa [:)]

omaa: tämä lähtee nyt nukkumaan tuonne ukon viereen ku se jo sieltä vällyjen välistä huutelee [;)] [:D] [;)]

MUTTA OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!!!!!!! +++++++++++++++++++++++++++

Catja85, ihailtavasti oot kyllä onnistunut pitään positiivista asennetta, se osaa olla aika hankalaa välillä. Jopa yllättävän hankalaa vaikka etukäteen tiesikin ettei tämä 'lapsenteko' oo todellakaan mikään itsestäänselvyys.

Yönsäteelle onnea oviksen bongauksesta [:)] sattui sitten mukavasti joulunpyhiin niin oli varmaan aikaa heilutella peittojakin ja muutenkin oli ehkä arkea rennompi fiilis? Peukut pystyyn että tuloksena olis tärppi [8D] Ja nyt perään sitten lisää hemmottelua, pitäkäähän hauskaa omalla lomalla!

Voi wastis, mitähän se sun kierto pomppii - no jos jotain positiivista niin kuitenkin hypännyt lyhyemmäks muttei liian paljon... Asettuis nyt johonkin.

Mimmi83:lle peukkuja, toivotaan että se oli kiinnittymisvuotoa! Ja että Jossulin yökötys olis sitä itteään! Tarrasukkia mukaan molemmille että mahdolliset kyytiläiset myös siellä pysyis...

Itsellä alkaa toivo hiipumaan tälle kierrolle, ärh. kp 27 / 27-35 meneillään, ja hirveen "lupaavat" menkkakivut iski tälle aamulle... [:@] Mäkin jo niin toivoin Tatjuskan lailla että 'tapsan tansseissa' olis ollut viimeinen kerta vähään aikaan kun olis tullut otettua alkomahoolia... Mut tarttee sit vissiin vielä uutena vuotenakin skumppalasi nostaa, heh.

Hyvää maanantaita leidit! [:D]

wastis, pahoittelen tädin saapumisesta..

Kaika, En tiedä onko markkinoilla vastaavaa masennuslääkettä.. [:@] Kurjaahan tää taas on, Käskin miekkosen sanoa tammikuun lääkäri ajalla et perkele [:D] Kattoo ny et sanooko xP

Omaa: Ois niiku uuden vuoden aika kohta, Eikä kyl oo yhtää fiilistä semmoseen xP mmmh.. Eilen heiluteltii peittojaa ja kappas vain sivuoireet ei miehellä vaikuttanu [;)] Parempaan suuntaan siis ollaan menossa kohti mahdollista ovista.. Mitään hajua ei oo omasta kehosta et milloin se mahdollinen ovis vois olla. Kierto kun viime kierrossa sekotti mut niin täysin. Saas ny nähdä et tärppääkö "vahingossa" Hirveitä odotuksia ei oo tästä kierrosta.. Meinasin ottaa käyttöön nyt tuon greippimehun ainaki xP Mitään vippaskonsteja ku en oo viel käyttäny missään kierrossa. Tuntuu että vauvauutisia joka puolelta taas satelee.. Vanha luokkalainen kerto olevansa raskaana ja yksi tuttu myös xP missä se mun käärö on? :O x)

Mutta plussatuulia kaikille.. tsemppiä testaajille ja tervetuloa uusille! Toiv päästäis kaikki täältä pois ja vähän äkkiä!! :)

Yk 11, Kp 10/35-65

Takaisin