Taasko minä täällä [;)],
CATJA85: Heh..mää nauroin täällä sun kommenttias,että viikonloppu vietetty hellan ja peittojen välissä [:D]..ennenvanhaan kun naiset viettivät aikaansa hellan ja nyrkin välissä.
Ilman muuta saat udella [:)]..Meidän toinen koira on Englannin sprinkku uros;se ei sinällänsä ole vahtikoira,mutta haukkuu kyllä,kun vieraita tulee.Ja ISO kokoinen se on,kun emäntä on sen syöttänyt hyvin [;)].
Tuo meidän toinen koira on varsinainen vahtikoira eli se on Rotikka uros ja vielä sieltä isommasta päästä.Mun piti viedä sitä näyttelyihin ja teetättää sillä pentuja,kun kaikki on kehunut sen kokoa ja varsinkin päätä.No,enhän minä millään kerkeä missään näyttelyissä juosta.
Ja meiltä kyllä löytyy muitakin eläimiä [;)]..suorastaan pieni eläintarha [:D]
Wau..että nappasit sitten kaapista pitsiä ja huumasit sillä miehen totaalisesti [;)]..ihanaa,että romantiikkaa löytyy [:)][:)]
Meillä ei enään kauheesti aikaa eikä paikkojakaan riitä romantiikalle;siitä pitää nuo ihanat lapsukaiset huolen [:D].Tarvii käyttää paljon mielikuvitusta,että löytää sopivan raon sessylle.No,iltaisin on kaikista helpointa,kun lapset nukkuu [:D].
Ja mulla on kaapissa huom.pölyn peitossa pari seksikästä pitsihörhelöä,mutta eihän ne mulle enään mahdu,kun olen paisunut raskauksien jäljiltä [&o].Tosin niistä voisi saada hyvin isoreikäistä pitsi-ihanuutta,kun tunkisin itseni niihin ja ne ratkeisivat saumoistaan [:D]..juu,olipa huono heitto.
Jee..me mennään aivan varmasti yhdessä syyskuisiin..siitä pidetään huoli [:)]!!
Ja napataan sitten muutkin mukaan.
Ja sinähän pääset sinne..aivan varmasti!!
Sulla on jo niin jännät päivät käsillä..
PEUKKUJA PIDÄN SULLE HIRVEESTI,ETTÄ SAAT PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!JA SÄÄHÄN SAAT SEN!!!!!!!!!!!!
IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA SINULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tulee ihan ikävä sun juttuja,kun vasta Tapaninpäivänä palaat....
NIA: Ovistesteistä: Minähän nyt teen ovistestejä ekaa kertaa elämässäni.Ja suosittelen nyt jo niiden käyttöä,jos tosiaan kierto on epäsäännöllinen.
Minä tilasin netistä testit eli Mammaksin sivulta tilasin sellaisen paketin,jossa oli 12kpl ovistestipuikkoja+2 kpl herkkiä raskaustestipuikkoja.Maksoi yhteensä 30 euroa.Nämä herkät raskaustestit kuulemma voivat näyttää raskauden jo 6pv hedelmöityksen jälkeen.Mutta varmimmin tietysti vasta silloin,kun kuukautisten pitäisi alkaa.Siellä oli paljon erilaisia vaihtoehtoja esim.ovisliuskatestejä,jotka olivat paljon halvempia.Käyppä siellä sivustolla [:)]?
Ja KIITOS,kun annoit mulle vinkin miehen Joululahjaan [;)][:D]..
En ole vielä miehelleni ostanut Joululahjaa ( minäkö viime tipassa ) ja voisin kanssa ostaa jotain sexyä vaatetusta.Kun tosiaan mulla on kaikki eroottiset vaatteet käyneet pieniksi,kuten tuossa jo CATJAlle kirjoitin [:D]
Toivottavasti sinulla nyt pian alkaisi ne menkat tai sitten plussaisit [:)]!!
Noi on niin inhottavan raastavia noi pitkät kierrot [&:]
Koitahan jaksaa!!
OMAA: Heh..minä täällä taas..ja koukkuunko jäänyt;no en sentään [;)][;)]
Meillä myös lapset isin kanssa rauhottumassa.Tänään ollaan puuhattu koko päivä kuusenhakureissusta lähtien.Koiriakin olen lenkittänyt 3 kertaa metsään juokseen.Tuntuu vaan itsestä,että paisun vaan,vaikka liikun aika paljon [8|]..vanhuus vanhuus ja heikentynyt aineenvaihdunta [:'(].
Mutta Joulun jälkeen alkaa tehokuuri ELLEN saa sitä ihanaa plussaa!!Sitten paisutaan lisää,MUTTA aivan ihan eri syistä [:)].Haaveita haaveiden perään..
MILJOONANNEN KERRAN PLUSSATUULIA KAIKILLE +++++++++++++++++++++
JA IHANAA JOULUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yönsäde kp 12/33 yk2