joko nyt onnistaisi

Yönsäde: vois tuolla miehellä olla jotain vastaan sanomista jos lähtisin sinne siivoomaan [:D] [:D] väittää et mä siivoon kuulemma kerran uudessa kuussa [:D] [:-] ei myönnä [:D] [:D]
olis tuo todella mukava uutinen jos viettäs jouluaamun arabialaista halaamalla :P [:D] mut se siitä eilisestä viileydestä.. nyt olis noin vko tädin tuloon jos se nyt varkain pääsee tuon vahtikoiran ohi.. ei oo kyl aikasemmin ollu ongelmia (valitettavasti, parempi vahtikoira kehiin [:D] ) mutta, tänään oon huomannu et ku tvssä näytettiin sitä ruotsalaista sairaalaohjelmaa ja siinä oli yks nainen, joka synnytti kotona.. no vesiputous tuli päälle [&o] sen jälkeen tuli pari muutaki ohjelmaa jossa oli pari naista raskaana.. kyllä meinas sillonki itku tulla.. ei ymmärrä.. minä ku ajattelin et olis saanu joulun ajan mentyä rauhalliseen malliin..
mutta, muista yönsäde sit tikuttaa kunnolla sitä ovista.. [:)] ja muista pitää hauskaa lasten kanssa joulua järjestellessä.. ite oon pipareita ym leipoessa toivonu et olis pieniä kätösiä vähän sotkemassa.. mutta mutta.. pidän täällä peukut pystyssä et ovis löytys ja päästäs yhtä aikaa tuonne syyskuun odottajiin [:)] [;)]

Erittäin isot onnittelut plussasta LILA!!!! [:)] toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ja saat sen nyytin pian syliin [:)] [:)]

omaa.. sitä tais tossa alussa jo jonki verran tullakki :) pääsispä äkkiä jotenki oviksen jälkeen tietämään et onko se täti tulossa vai plussaa tiedossa.. alkaa tää odottaminen käymään täälläkin suunnalla hermoille.. tuntuu et mitä pidemmälle täs yrittämises pääsee sitä enemmän lähipiirissa syntyy vauvoja..
sain tänään tietää et edellisessä työpaikassa on tällä hetkellä neljä yhtä aikaa raskaana ja heillä laskettu aika kuukauden sisään.. [&o] ei siinä etten olisi iloinen heidän puolestaan, mutta nousee vaan päähän kysymys et mikä minussa on vikana..
ja nyt tämä unohtaa negatiiviset ajatukset (jos mahdollista) ja yrittää keksiä tekemistä kunnes tuo ukko tulee kotiin.. lupas et tulee jossain vaihees iltaa (ajossa, vaihteeks) ja heilutellaan peittoja [;)] hmm.. siitä tulikin mieleen pitäsköhän kattoo tuolta kaapista eroottista vaatetta päälle [:D]

OIKEIN ISOJA PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++

Itse olen jonkun aikaa pitänyt hiljaiseloa ja yrittänyt tyynnytellä pahinta vaavikuumetta... Elokuusta asti yritetty, ja taas on se vaihe kun odotellaan, että tuleeko naisten päivät vai ei... Nyt menossa kiertopäivä 45/n. 44 (parina kuukautena ollut tuo 44), että nyt sitä sitten joutuu tuskailemaan, että miten tässä käy... Onko vaan kierto vielä niin epäsäännöllinen... Olis kyllä ihan paras joululahja jos saisi tietää olevansa raskaana, ei uskalla kuitenkaan vielä testailla, kun pettyy vain...

Kcatri: tiedän tunteen.. sitä haluais niin kovaa testata ja saada sen plussan.. ja sit sitä kuitenki haluais olla testaamatta jos se kuitenki näyttää negaa.. ja kuitenki jos se testi näyttää negaa niin tietääpähän ainaki lähtee uuteen kiertoon, pettyneenä (erittäin pettyneenä), mutta ei jää sit vaivaamaan et mitä jos..
ite varmaan olisin käyny ostamassa jo apteekista pari testiä ja käyttäny ne jo aamusta [:D]
täällä peukut pystyssä et olis pikkunen mukana [:)]

Lila: Onnea ihan kauheasti! Ihanaa kuulla hyviä uutisia [:)]
Kaika: Mäkin vihaan tuota yritys aikaa, varsinkin sen jälkeen kun on ovuloinut. Sitä tutkii kroppaansa niin fanaattisesti että, munkin mies on jo välillä tainnut miettiä että pitääkö eukko lähettään hoitoon..[8|][:D] Pitää vaan yrittää olla ajattelematta tai sit vaan kuvitella kaikki menkka oireiksi [:D]

Possu-piikki-gallupiin en ole ottanut enkä aijokkaan. Sitä on niin vähän tutkittu, en kuulu riskiryhmään enkä muutenkaan ole mikään tauti-herkkä. Ihmisten kanssa kun on päivittäin tekemisissä ( SUUREN määrän ihmisiä), niin olisi se jo tullut jos on tullakseen.

Omaa napaa: Ei mitään uutta, täti ei vieläkään ole ihan täysin loppunut eikä kyllä tuo seksi ole kauheasti kerennyt mielessä käymäänkään kun olen 3v. veljen tyttöä kuskaillut viikon verran. Tänään itse asiassa miehen kanssa pohdittiin että millos oli viimeks. On ollut niin veto veks ja yö unet vähissä. No eipä ole tästä vauva jutusta tullut stressattua [:D] Mut kyllä tässä nyt myöhäistä joululahjaa täytyy kohta alkaa tuolla lakanoiden välissä valmisteleen jos tuonne syyskuisiin odottajiin vaikka pääsis [;)]

LILA:lle hurjasti onnea! Siis plussaaminen ON mahdollista, hyvä että joku muistuttaa siitä välillä :)

Itse mittasin juuri lämmöksi 37, eli ovulaatio oli luultavasti eilen tai perjantaina. Ja peittoja heiluteltiin viimeksi torstai-iltana, joten mahdollisuuksia pitäisi olla. Lauantaina ei vaan huvittanut vehtailla, joten ajattelin, että jos ei tee mieli niin kuollaan sitten vaikka sukupuuttoon sen takia ;) En aio pitää odotuksia korkealla, tärpää jos tärppää ja nautitaan elämästä sillä välin.

Ihanaa Joulua ihan kaikille! :)

MOIKKA,

SHIRU: Tervetuloa takaisin palstavahvuuteen [:)]
Ja peukkuja tähän kiertoon!!

CATJA85: Mää siivosin TAAS [;)]..tää kämppä on joka päivä kun pommin jäljiltä,vaikka siivoonkin;kiitos lasten [:D]
Mutta empä valita en..vaikka joskus herne meneekin [;)]
Kyllä sulla rakas ystävä on siellä kohta pieniä kätösiä leipomassa [:)][:)]
Olen ihan varma,että teillekin vielä se maailman ihanin lahja pian suodaan!!
Kyllä minä niin sitä teille toivon!!!
Mulla on kokemusta tuosta Arabialaisen halailusta [;)][:D]..se ei ole mukavaa puuhaa,mutta se menee siinä,kun tietää minkä palkinnon siitä saa [:)]!!
Ja minä lähetin sanan teidän vahtihaukulle,ettei päästä sitä paholaisnaista enään kylään [:)]!!
Meillä täällä myös 2 isoa vahtikoiraa,joihin ei joka kyläilijän ( tädin ) vahtimiseen sovi luottaa..mrr [;)]
Kiitos peukutuksista [:)]!!
Saas nyt nähdä,että miten osaan tikuttaa tuota ovista [&o][:D]..
Mutta näin me Catja tehdään,että yhdessä mennään syyskuun odottajiin ja otetaan nämä muutkin mukaamme [:)][:)][:)]!!!
P.S.Löysitkö eilen jotain eroottista vaatetusta yllesi?

KCATRI: Hirveesti sinulle peukkuja,että saisit plussan [:)][:)]!!!
Koska ajattelit testata?

OMAA: Siivottu ja leivottu on eli "Tule Joulu kultainen.." [;)]
Tänään aamulla nippaili ihan hirveesti munsarjojen kohdalta [&:]..olisko ollut oviksen tuloa vai noita kystavaivoja?Sitä kun ei tiedä..ja sehän tässä ketuttaakin.Pitäisiköhän mun jo huomenna aloittaa tikuttaminen [8|]?En yhtään tiedä,kun ei ole kokomusta..
Mekin eilen harjoiteltiin ovista varten tai siis ollaan joka päivä harjoiteltu [&o][:D]..Mulla kun aina oviksen jälkeen tulee sellainen olotila,ettei sessy kiinnosta vähään aikaan yhtää [&:].Tarvii nyt sitten vähän varastoon harrastaa tuota romantiikkaa [;)]

PLUSSATUULIA JÄLLEEN PUHALTELEN JA TOIVOTTELEN HYVÄÄ SUNNUNTAITA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/33 yk2

Ihania uutisia Lila! Toivottavasti muutkin saisivat jouluna sen ihanimman lahjan. Peukut ja varpaat pystyssä teille. [:)]

Hyvää Sunnuntaita Kaikille! Anteeksi, oon todella laiska.. en oo nyt ihan joka lausetta jaksanu lukea jokasesta kirjotuksesta ku niiiiiin paljon on tullut tekstiä kaikilta. En oo vähään aikaa kirjottanu hmm..

Lila, Aivan mahtavaa! Onnea plussasta! Nyt täältä kaikki tsempit siihen että pysyis matkassa loppuun asti! [:)]

Peukutuksia kaikille seuraaville testaajille, toivottavasti meette nyt samaa matkaa Lilan kanssa!! [:D] Ja tervetuloa uusille jos niitä nyt on tänne tullu! :)

Aijaij 4 yötä jouluun! Tänää tultu kotiin ja ollaan 2 yötä kotona ja sitten lähetään Hyvinkäälle Anopille yms yms viettämään joulua.. :) *odottaa innolla*

On mulla kivojakin uutisia!! Mulle tuli punahiuksinen täti kylään!!! jeejeee tulipaha niitäki odotettua. kp oli 65/35.. Tiedoksi vähän taustaa niille jotka ei niitä tiedä eli lopetin e-pilsut helmikuussa ja täti tuli suht normaalisit kylään joka kk ja nyt siis ekan kerran keho ihan sekasin.. normaali kierto ollu 35 pv. nyt se veny sinne 65 päivään :S Se voi kyllä olla että stressasin todella paljon tässä kuussa ja siitä saattaa johtua et täti tuli reilusti myöhässä. ja myös sekin vaikuttaa että painoni putosi yhtäkkiä pari kiloa ja kun olen muutenkin laiha niin ei tee mulle hyvää yksikään lähtevä kilo :S semmosta siis täällä! :D

Mutta aivan onnessani olen että täti tuli viimeinkin!!!!!!! KP 2/35-65 YK 11

Plussatuulia kaikille teille ihanille!!! :)))

Moikka tänne!

No niin- sitä on tädit tullu ja menny nyt valtaosalle, joten eiköhän tässä kahden viikon sisään ala kuulumaan niitä ++++uutisia oikein urakalla!! Vai mitä??!!

Omia kuulumisia: Täällä on harjoiteltu jo kaksi päivää putkeen ja tarkoitus olisi harjoitella lisää vielä joulun yli ihan säännöllisesti min joka toinen päivä [:D][:D]

Rauhaisaa sunnuntain jatkoa!

Sunnuntai-iltaa kaikille, olen muutaman päivän välein käynyt katsomassa keskustelujen etenemistä ja luettavaa riittää, hyvä niin [:)] Ihailtavan aktiivisia palstalaisia !

Itsellä vasta ensimmäinen yrityskerta tosiaan menossa, ja pari viikkoa sitten alkoi ensimmäiset luomumenkat pillereiden lopettamisen jälkeen. Jotka tosin ole harvinaisen lyhyet ja kivuttomat.

En ole koskaan aiemmin ovulaatioita yrittänyt bongailla, mutta jos siis kierto olisi sen 28 päivä (todennäköisesti on hieman enemmän) niin eilen olisi ollut ovulaatio. Tosin tänään illalla on ollut kivistävää tunnetta alavatsassa, joten voi hyvin olla vasta tuloillaankin (tai sitten voi olla jotain avain muuta). 

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että millaisia "oireita" on pillereiden lopetuksesta muille tullut ? Itse olen ollut selkeästi innostuneempi petipuuhista kuin viimeisen 3 vuoden aikana ja nyt on muutamana päivänä ollut nännit aivan järkyttävän kipeet (!), nyt tosin helpottamaan päin.

Onnittelut Lilalle plussasta, tunne lienee sanoin kuvaamaton [:D]

Onnea myös kaikille vauvan yrityksessä ja rauhaisaa joulun odottelua!

nyt olis joulukuusi tässä huushollissa pystyssä[:D]
tommonen musta muovinen ihan vaan.
Ei aitoa kerrostaloon, tulee ihan liikaa siivoa kun joutuu rappukäytävässä kuljettamaan.
Ja nyt jo koska joulupyhät ollaan sukuloimassa.

Tänne ei niin mitään uutta.
Olen koittanut jättää tätä raskautumis asiaa vähän taka-alalle.
Nämäkin sivut kyllä lueskelen päivittäin mutta niin kauhiasti tulloo tekstiä etten pysy perässä[:D]
Ei ole mikään ressi nostellut päätä vielä,hyvä niin[:)]
Tästä kierrosta tulee tuo normaali 32, näin olettaisin.
Koska nyt kp. 23 ja jos olisi esim taas joku 27-28pvä kierto,niin olis oireitakin kyllä jo.
Joka tapauksessa kuitenkin täti tulee kylään ennen vuoden vaihdetta.

Mutta MAHTIA JOULUA KAIKILLE JA KAUHIASTI PLUSSIA LAHJAKSI![:)]

Mimmi83: Itse lopetin e-pillerit elokuussa seitsemän vuoden syönnin jälkeen. Oireina olen ainakin huomannut, että painoa on tullut lyhyen ajan sisällä, jopa viisi kiloa... vaikka oon syönyt ja liikkunut ihan entiseen malliin. Joillakin ihmisillä painoa saattaa kuulemma tippua pillereiden lopettamisen takia.
Myös hiukset on alkaneet rasvoittua nopeammin ja alkuun työnti hirveesti finnejä naamaan. Muuten olo on kyllä normaalimpi, kun ei tarvii hormooneita syödä. :)

Jos olisin vaan tiennyt, miten vaikeaa on tullakaan raskaaksi niin olisin lopettanut pillerit jo aiemmin... Hirvee paniikki oli aina kun pillereitä söi ja unohtui yks pilleri ottaa, että entä jos olisi raskaana. Nyt kun sitä oikeasti haluaa ja kaikkensa yrittää, niin on huomannut miten vaikeeta se onkaan. Joillakin ihmisillä näyttää olevan vieläkin sellainen kuva, että raskaaksi vaan tullaan heti kun pillerit lopetetaan... Mutta ei ainakaan täällä suunnassa.

Tänään on kp 45/44 (parin kuukauden kierrot). E-pillereitä kun söi, niin tiesi aina päivälleen, milloin menkat ("tyhjennysvuoto") alkaisi, nyt ei ole hajuakaan milloin ne tulee vai tuleeko ollenkaan...
Ehkä sitä ensi viikolla voisi testailla... Tosin viime tiistaina (15.12.) mulla oli hirvee vatsakipukohtaus, en tiiä oliko ovulaatiota vai mitä... mutta luulin saaneeni ovulaation jo aiemmalla viikolla... Ei tiiä... [8|]

Miplis: Hyvä että se täti nyt sitten tuli vihdoin ja eiköstä vaan taas sen jälkeen reippain mielin uudelle yritys-kierrokselle [;)]
Yönsäde: Huutakaa heti hep kun tärppää, niin jos me muut päästäisiin sitten samalla tuulahduksella mukaan sinne syyskuisiin, eiks nih?[:D]
Mimmi83: Mulle tuli kanssa tuo "uusi" innostus omaan mieheeni n. kk pillereiden lopetuksen jälkeen ja sellasena se on säilynytkin. Yksi syy siihenkin on se että enää ei tarvitse liukkaria, kun itselläni nuo pillerit ainakin kuivattivat niin pirusti että eroa ei huomannut vaikka toista olisi halunnutkin hullunlailla. Myös tuon nännien herkkyyden olen huomannut palanneen. Hieman ehkä äkäisemmmällä päällä olen nyt lopettamisen jälkeen aina kun se aika kuusta on lähellä, mutta joskus tuntui pillereiden aikana, että oli ympäri vuoden pahalla päällä [8|]

Omaa napaa: Pikku-hiljaa siivoillaan ja valmistellaan joulua, mies sai juuri sillit purkitettua ja nyt olisi sitten rakkauden kipeä [;)] Vieläkin pientä jälki vuotoa tädistä, ei mitään sen kummempaa. Itsekkin olen nyt harkinnut ja miehen kanssa puhunut tuosta oviksen tikutuksesta jos tämä mun tätini tulee oikeasti näin epä-säännöllisesti ettei edes viikosta voi olla varma, saisi edes jonkinlaista kuvaa siitä milloin iskisi tuo ovulaatio.

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille ja oikeinoikein paljon PLUSSA-tuulia kaikille!!![:)][:)][:)][:)]

Pitää vielä kokeilla... Miten te saatte nuo kuvat liitettyä tuohon viestiin?! Yks tämmönen, joka ei tiiä ei tajuu...[:)]

Ihania uutisia Lila :) :) :) Miten sulla tuo plussaus kierto meni? bongasitko oviksen?, joitko greippimehua tai teittekö jotain muuta poikkeuksellista tuossa kuussa ? :)
Kunpa nyt lähtisi kunnon plussatuuleet jylläämään.
Itse en kyllä tuohon kyytiin enään pääse, täti tuli eilen. Eli kp 2 tänään ja yritystä vajaa vuosi takana!
Eilinen meni itkeskellessä, mutta tänään jo paremmalla mielellä uutta ovulaatiota odottelemaan.
Kyllä mieskin huokasi aika syvään kun kerroin tädistä. Sanoi vain että kumpa tärppäisi ilman että tarttisi mennä tutkimuksiin. Sitä minäkin kyllä toivon :)

Ihana Joulun odotusta kaikille <3

Ääh, väärä hälytys. Ei täällä sittekään mitään menkkoja ole. Paskanmarjat ja taas odotellaan. En tiedä uskallanko syödä tuon terolutkuurin, nyt kai se kannattais napsia jos meinaa.

Mimmi83: Ite lopetin pillerit tuossa marraskuun alussa. Kuus vuotta oon putkeen syöny niitä. Nyt pitäs olla ensimmäiset luomumenkat, mutta niinkuin ylhäältä näkyy, niitä nimenomaan ei näy. Itsellä ollut lopetusoireina rasvoittuvat hiukset. Joka päivä täytyy pestä, vaikka ei olisi käyttänyt muotoilutuotteita. Mitähän muuta, no seksiä tietenkin tekee mieli ja paljon, mutta teki mulla kyllä pillereidenkin kanssa ihan yhtä lailla, nyt vaan tuntuu, että jostain kumman syystä saa enemmän [:D]. Tisut ei oo sanonu mitään ja puntarilla en edes uskalla käydä. 

Nia: Siis ei siinä ruokavaliossa kummempia kuin, että karkeesti sanottuna jättää pois kaiken sellaisen missä "maistuu" sokeri tai vehnä. Tätä meidän tilaa kutsutaan insuliiniresistentitksi eli kaikki nopeat hiilarit jotka nostaa veren insuliinipitoisuutta estää rakkuloiden kypsymistä ja puhkeamista. Itse en kyllä mitenkään pysty niin tiukkaa dieettiä noudattamaan, nytkin tuli tehtyä makarooniloota ihan siitä valkoisesta vehnämakaronista[;)] ja joulun aikaan aika vaikeaa vastustaa suklaata yms. Lääkäri sanoi kyllä, että voithan viettää joulun rauhassa ja sitten aloittaa dieetin, mutta on se niin vaikeeta kun on tottunut kuitenkin tietyllä tavoin syömään...[8|]
Entäs ne Terolutit? Niillä siis saa menkat tulemaan..kö? Voiko niiden aikana turvallisesti raskautua jos niin on käydäkseen?
Mulla alkoi eilen menkat tai siis luulen niin, koska vuoto ainakin oli ekaan kertaan verta ei ruskeaa tuhrua..hirmu huonosti kyllä tulee, että en sit tiedä voiko näitä menkoiksi katsoa... Ja kun ultrassa näkyi perjantaina se puhkemaisillaan oleva rakkula eli ovis olis tuloillaan 5vrk:n sisään niin en nyt oikeen tiedä et mitä tää sit on. Toki voi olla että siellä on sitten joku rakkula jo puhjennut aiemmin kun niitä rakkuloita siellä kerran oli. Noh kaipa tämä tästä selkiytyy. Nyt vaan ajattelen lääkärin sanoja, että jos dieettiin kykenee niin 3/4 on raskaana 4kk sisällä[:)]

Wilveera kp 2?/? yk1/2 tai jotain[;)]

Takaisin