joko nyt onnistaisi

Kiitokset kaikille onnitteluista [;)] Eipä tätä kai vielä oikein tajua, ja niinä hetkinä kun tajuaa niin murehtii että meneekö kaikki hyvin.. Tunnustelen, että onko oireita, ja jos ei mielestäni ole "tarpeeksi" niin sitten mietin. Huono olo ja nännien arkuus tulee ja menee (ehkä sitä välillä vaan keskittyy muihin asioihin..), mutta ihan selvästi kuitenkin erilaiselta tuntuu olo. Mietin juuri että mitkä housut voisi huomenna laittaa töihin, kun vatsa on niin turvoksissa, että kaikki varmasti kiristää.

Minniliina, mietin mutten kyllä keksi että olisi tehty mitään eri tavalla tässä kierrossa. Paitsi että olin itse juuri saanut kuulla molempien testitulosten (miehen ja omien) olevan ok (paitsi itsellä monirakkulaiset munasarjat, mutta gyne ei nähnyt siinä muuta ongelmaa, kun ovulaation bongaamisen hankaluuden) ja olin jo varannut vielä ajan munatorvien aukiolotutkimukseen, että sekin olisi tarkistettu, kun yritystä olisi tullut vuosi täyteen. Lisäksi ramppasin kaiken maailman juhlissa ja söin hyvin (ja joinkin kyllä jonkinverran, ei mitään kamalia kännejä, mutta viiniä ruuan kanssa ja kerran taisin baarissakin olla). Ehkä tiivistetysti relasin enkä niin ajatellut vauvayritystä, kun orientoiduin siihen että tammikuussa on edessä viimeinen tutkimus, odotin sitä enkä raskautta.. [:D] Mutta tämä oli paras joululahja ikinä.. [:)]

KOSKA MEILLÄ ON JOULU,

MIPLIS: Onnittelut tädistä [:)][:)]!!
Nyt vietät rauhallisen ja rentouttavan Joulun ja tässä kierrossa sitten otat sen plussan [:)]!!

KAIKA: Harjoitus tekee mestarin [;)][;)]
Täällä myös kovat harjoitukset käynnissä [;)]
Peukkuja sulle,mulle ja meille kaikille [:)][:)][:)]!!

ARTEMIS: Jeps,mää huudan heti,kun tärppää [;)]
Ja sehän on jo päätetty,että me lähdetään täältä kaikki yhtäaikaa vauvanodotus puolelle [:)][:)][:)]!!
Hienoa,että siellä täti on poistumassa [:)]
Nyt hirveesti peukkuja sinulle tähän kiertoon!!
P.S.Ajattelitko tilata noita ovistestejä?Määhän tilasin elämäni ensimmäistä kertaa ovistestejä ( 12kpl ) ja ajattelin jo tänään aloittaa testailun?

MINNILIINA: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]*voimahali*

OMAA: Mulla taas aamusta heti tuota munasarjojen kohdalla olevaa juilimista..oisko se sitten tulevaa ovista;näin ainakin toivon [:)]
Nooh,sen kunniaksi sitten heti aamusta,ennenkuin lapset heräsivät harjoittelimme sitä [&o][:D]
Ja tänään jo ajattelin hätähousuna aloittaa ovistestien testailun [:D]
Mullahan on niitä 12kpl eli eiköhän ne tähän kiertoon riitä [;)][:D]

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
JA IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA HEILLE,JOTKA EIVÄT TÄÄLLÄ ENÄÄN KERKIÄ KÄYDÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde kp 11/33 yk 2

Wilveera: Eli pitäs jollekki atkinsin dieetin tyylisella alkaa. Pitääpä jotaki karppaushommia käydä tutkimassa ja lueskelemassa. Huomasin tuossa, että voisin jonnekin meidän kaupungin ravitsemusterapeutille mennä, että siellä rukkaisivat ruokavalion oikeanlaiseksi. Terolutien pitäs kuulemma käynnistää kuukautiset. 10pvän kuuri ja sen kuurin jälkeen muutaman päivän päästä pitäs alkaa. Mutta mulla ei oo mitään hajua, vaikuttaako se, että jos mulla on esim. oletetusti 7.1 ovulaatio ja tuo kuuri sattuu juuri tuohon päälle, niin miten se vaikuttaa raskautumiseen. On ne nämä asiat vaikeita. Tuossa jo mietin, etten söis noita Teroluteja ollenkaan, ku se lääkäri ei vaivautunu niistä kummemmin keskustelemaan, nakkas vaan reseptin naamalle. 

Heipparallaa taas,

LILA, mahdottoman paljon onnea plussasta!!
Ja Miplikselle onnittelut tädin vierailusta [;)] vihdoinkin pääsee uuteen yritykseen... jospa tämänkertainen olisi sitten se viimeinenkin vähään aikaan.

Kiitos Yönsäde tsempittelystä, kyllä se kai tästä... Kerroin miehelle kuin mua kaihertaa 'jättää käyttämättä' potentiaalisimmat ajat ja että turhautuminen kasvaa koko ajan. Hän ei ollut omien sanojensa mukaan edes ajatellut koko asiaa niin että hänen parin päivän 'kieltäymykset' mihinkään vaikuttais, eikä syynä pitäisi olla muu kuin yleinen väsymys... Teillähän on tulossa nyt joulun alla ahkerat peitonheilutukset, toivottavasti paketit on jo kääritty - nyt lasten nukkumaanmenon jälkeen ei niitä keretäkkään enää paketoimaan, hehe [;)]

Mimmi83, mä söin pillereitä 10v, ja sen jälkeen on ollu vuoroon pari kk säännölliset ja sitten taas pari epäsäännölliset kierrot, edelleen siis heittelee 8kk pillerien jälkeen... Pillereitä on kyllä välillä ikävä kun niiden kanssa pystyi itse päättämään koska menkat on - mut kuten joku tuossa jo sanoikin, olisin kyllä lopettanut ne aikaisemmin jos olisin tiennyt miten hankalaa tämä raskautuminen on... Muina oireina on naaman ja hiusten rasvoittuminen,jonkin verran enemmän mielialojen heittelyt, ja puolet kuusta myös petipuuhat kiinnostaa (entistäkin) enemmän ja kiihottuminen/kostuminen on helpompaa [8D]

Mulla meni taas viikonloppu etten mitään kirjoitellut, otti niin aivoon ettei jaksanut oikeen mitään: Mun kroppa alkaa vissiin vanhuuttaan prakailemaan: ensin oli se tulehdus ja kun siitä päästiin niin mun selkä sanoi poks... Nyt oon sitten ottanut muutaman päivän erittäin varovasti, sängystä aamulla nouseminen vie sen 10 min, ja autosta pääseminen ehkä puolet siitä, eikä jalat meinaa aina oikeen kantaa... Eli rivien välistä voinee lukea että eroottiset(kin) puuhastelut on sit olleet aikalailla pannassa viime päivät. Naurettiin tosin isännän kans et vois ne onnistua jos mä kumartuisin keittiön pöydälle, se olis ehken ainoa asento missä mun selkä sietäis puuhastelua, mut ei vielä innostuttu [:D] Tän kk ovis meni sitten (jos meni, limottelu sen ku jatkuu, ja lämmöt on sairastelun takia sahannut ylös ja alas niin ei tiijä oikein) tän sairastelun ja muun haluttomuuden kanssa vähän ohi. No voipahan sit keskittyä jouluun kaikessa rauhassa ja aloittaa uuden yrityksen seuraavan tätivierailun jälkeen...

Radiosuomen yöradiossa yhtenä yönä juontaja paljasti joskus ostaneensa itselleen joululahjan, paketoineensa ja laittaneensa joulukuusen alle muiden lahjojen joukkoon. Yön kysymys oli, oliko joku muu tehnyt samoin. Mä sain siitä idean: Mieheni kanssa päätimme tehdä joululahjan, pistää sen pakettiin ja avata 9kk:n päästä [:D] Toivottavasti onnistuu, ni sitte saa kattella elävää joululahjaa syksyllä [;)] 

MOIKKA JÄLLEEN,

BANDIDA: Heh..juu,ei sitä enään paljoa kerkeä täälläpäin paketeita paketoida,kun saa lapset nukkumaan..tosiaan on muuta puuhastelua [&o][;)]
Voi ei,tuota sinun selkääsi [&:]..onko sulla ennenkin ollut selän kanssa ongelmia?
Toivottavasti selkä paranee varovaisuudella ja pienellä jumpalla ja venytyksillä [:)]!!
Mikäs siinä,että laitatte keittiön pöydälle muutakin tekoa kuin syömisen [;)][&o][:D]..eikös se vaihtelukin piristä kummasti [;)]?
Ihanaa,että saitte miehesi kanssa puhuttua ja miehesi ymmärsi hyvin,että mikä sinua oli masentanut!!
Ja sullehan ei nyt sitä tätiä enään tule..eikös niin??
Vaan ihana pieni tuhiseva paketti [:)]!!
Peukkuja sinulle pidän!!
Mikäs kiertopäivä sinulla nyt on menossa?
Voihan hyvin!!

ÖRKKI: Ihan idea sinulle oli tullut [:)]
Pidän peukkuja,että teidän Joululahjatoive toteutuu!!!!

OMAA: Ovistesteistä: Sanokaahan te viisaammat ja kokeneemmat,että jos ovistestiin tuli haaleana se toinen viiva,niin tarkoittaako se sitä,että ovis olisi lähellä eli että LH olisi vähän koholla [8|]?Vai tarkoittaako se vaan samaa,ettei olisi toista viivaa ollenkaan?
Tein siis äsken elämäni ensimmäisen ovistestin ja siihen tuli haalea viiva.
Jeps ja takaisin Jouluun [;)]..tänään teimme viimeiset Jouluostokset ( toivottavsti [:D] ).
Huomenna aamulla menemme koko perhe kuusimetsään.En ole vielä valmiiksi valkannut sopivaa kuusta,mutta eiköhän sieltä sopiva puu löydy.
Toivottavasti ei ole kauhee pakkanen huomenna,että muksut ja koirat tarkenee kävellä metsässä.

PLUSSATUULIA KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja edelleen HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S.Mää täällä varmaan vielä sapotoin ennen Joulua [;)]

Yönsäde kp 11/33 yk 2

Kaika: on kyllä tosi jännää, odotan taas pitkäst aikaa toooosi paljon jouluaattoa ;D mutmut.. miust vähä tuntuu, etten kuitenka uskalla avata sitä pakettia(testipakettia) aattona, jossei ne menkat ole alkanu.. :D jännittääjännittää... tissit tosiaan ollu nyt kipeet jo viime torstaista lähtien, eli viikko oviksesta ne kipeyty, välil helpottanu ja välil ne on niin kivikovat ja tosi kipeet.. mut mut.. saattaahan tää olla vaan siitäkin syystä, että tässä kierrossa en nyt sit taas terolutia syöny.. et hormonit heittelee.. :/

Yönsäde: mie en valitettavasti osaa vastata tohon sun ovistesti juttuu.. oon yhessä kierrossa käyttäny sitä digitaalista testiä, mutten saanu sil mitää aikaseks :((

Bandida: koitahan parennella ittesi ja selkäsi.. selkä on kyl niin arka paikka että siinä ei sit tosiaankaa mitään pysty tekemään ;)

Tässä on tätä jouluhoppuilua ollut mutta pikaisia kommentteja.

Elikkäs ovis oli la tai su, en tarkkaan tiiä, ovisplussa tuli torstaina vai oliko sittenkin perjantaina (eli munishan irtoo 24-48h siitä plussasta), noh,puuhailtiin kuitenkin sunnuntaina joka siis todennäköisin päivä, koska seuraavia kuukautisia odotan su-ma kahden viikon päästä. Äsken tein vielä testin ja viiva oli aika olematon eli mulla on ainakin mennyt ohi jo.

Ja siitä aasinsiltana Yönsäteelle, että se haalea viiva tosiaan tarkoittaa sitä että ovis on lähenemässä. Sen pitäis olla yhtä vahva tai lähes yhtä vahva kuin se testiviiva että tulkitaan plussaksi. Mulla kyllä siinä viime raskauskierrossa ei tullu koskaan kunnon vahvaa viivaa vaan lähes vahva ja tulin siitä kierrosta raskaaksi. että ihan yhtä vahva sen viivan ei kai oo pakko olla ja huom. testituloshan riippuu monesta asiasta eli kellonajasta versus edellinen testi, onko juonut, onko käynyt usein pissalla jne. Eli jos vaikka parhaana päivänä testaakin silloin kun testiolosuhteet ei oo ihan parhaat niin voi silti tarkoittaa plussaa, kuten mulla viimeksi.

Muuten ei mainittavaa, kaupoilla oltu tänään ja nyt vasta yhtä lukuunottamatta kaikki lasten lahjat koossa. Hullua tuo väkimäärä tuolla kaupeissa.

heissan kaikille!

kysymys: lasketaanko se ruskea limainen/tuhruvuoto kuukautisiksi?

..meikäläinen, ku yrittää tässä laskeskella oviksia..
muita oireita, kuten limaa ei ole havaittavissa, vaikka normaalisti on.., mutta seksihalut ovat kyllä korkeella[:D]( tai sitten se toive raskaudesta saa mut kuvittelemaan itseni halukkaaksi[8D])

elikkä, kuten edeltä näkee- taas mennään tätä vuoristorataa[&:]

Mä oon lukenu että ei lasketa, että vasta kunnon vuodosta. Mullahan tuli taas tuhrua to ja la, vasta su kunnon vuotoo ja tikun mukaan seuraava ovis sunnuntaina kahden viikon päästä tuosta eli juuri ajallaan.

Hyvää huomenta.

Tulin vain tänne toivottelemaan rauhaisaa ja petipuuhakasta joulua kaikille tasapuolisesti!! :) Palaamme kuuluvuuksiin joulun jälkeen! :) Tämä tyttö lähtee miehensä kanssa sukuloimaan ja viettämään joulua Odotellen joskos täti häipyisi Jouluaatoksi ;P Silloin on meidän merkkipäivä ja jouluaatto [:D]

Sellaista pohdiskelin että muutaman päivä sitten olin suihussa ja pesin alapäätäni niin käteeni tarttui sieltä sellainen noin sentti kertaa sentti veri möhkäle. Niinkuin ihan kunnon pallero. Nyt siis kp 4 eli sillon oli n kp2 . Nytkin tulee vielä silloin tällöin ihan kirkasta verta vaikka normaalisti tässä vaiheessa tulee enään pientä ruskeaa tuhrua. Olisiko tässä voinut tapahtua varhainen keskenmeno. Että hedelmöitys olisi tapahtunut, mutta kiinnittyminen ei onnistunut? Taikka sitten nyt kuukautiset on vain erilaiset. Mutta tosiaan ennen en ole huomannut että minusta olisi tullut tuollaista hyytymää.
Onko muilla kokemuksia?

minniliina testillä sen näet.
koska ei ne hormonitasot olis ehtinyt vielä näkyä.
itse tein elämäni ainoan plussan ko tilanteessa.
siis varhasen KM jälkeen.
Sillä sen sitten tietää.

täältäkin hirmu ihanat ja plussaiset joulut kaikille !

Hei kaikki,

Minniliina, tänä viikonloppuna kun mun menkat vihdoin suvaitsi saapua 2 viikkoa myöhässä, tuli sellaisia inhoja veri/limahyytymiä ja menkat oli muutenkin erilaiset kuin yleensä. Menkat oli poikkeuksellisen runsaat ja kipeät mutta kestikin vain 3 päivää, sitten vuoto loppui kuin seinään kun yleensä kestävät sellaiset 5 päivää.
Mutta mä tein 2 negatiivista testiä menkkoja odotellessa eli en ilm. ollu raskaana, hyytymät saattoi mulla johtua vaikkapa epänormaalista kohdun limakalvosta kun kierto oli 2 vkoa normaalia pidempi, tai jostain muusta. En tiä, mennyt on mennyttä.

Siis täällä menkat vei valitettavasti pohjan viikonlopun lemmenlomalta kun alkoivat samana päivänä kun reissuun lähdettiin, mutta onneksi nyt tulivat ja menivät kuitenkin! ja tänään päästiin heti harjoittelemaan uutta yritystä [;)] Kierto kun meni nyt näin pyllylleen niin laskurit antais jo seuraavaksi lasketuksi ajaksi 1.10. eli koko syyskuu saattoi livahtaa meikäläisellä sivu suun ja nyt toivon pääsyä ehkäpä lokakuun odottajiin. Vähän pöhköä!

Mutta ei se auta, elämä tuo tullessaan mitä tuo, jos meillä on tarkoitettu tärppäävän niin sitten kai se joskus tärppää, pitää vaan koittaa elää päivä kerrallaan ja nauttia jokaisesta päivästä oman kullan kanssa [:)][:)][:)] Niin ja meilläkin on keväällä tulossa perhepiiriin vauva [:)] ehkä me ollaan ne seuraavat uutisten kertojat sitten...

Mukavaa joulunaikaa kaikille!
Lilalle onnittelut plussasta.

örkki, tuo on hyvä paketti, toivottavasti paketointi onnistuu! [:)]

Yönsäde, sehän tässä kummastuttaakin kun mulla ei aikaisemmin oo ollut selän kanssa ongelmaa, ei ainakaan mitään tässä mittakaavassa... [&:] Noh, paranemaan päin on menossa, tulipahan eilen testattua sekin että endorfiinit toimii hyvin kipulääkkeenä (nimimerkillä kukas sitä nyt petipuuhista selän takia kokonaan kieltäytyis... hehe). Täti tosiaan sais jättää tulematta piiitkään aikaan ja sen sijaan lähettää sen paljon toivotuman vieraan ens syksynä! Toiveita taas siis elättelen vaikka järjellä ajatellen tämän kierron ovikset meni aika harakoille... kp olis 21 / 27-35... Eli jos vuodenvaihteen jälkeen ei mitään näkyis tai kuuluis niin pääsis aloittamaan uuden vuoden mahdollisesti hyvillä uutisilla!

Magentalle hirmuna peukkuja, testailehan koko tälle odottavalle porukalle joululahjaksi plussa :)

Pixie79, tuon kun tosiaan jaksais aina muistaa ja sisäistääkin vielä: jos niin on tarkoitettu niin kyllä se joskus tärppää! Odottavan aika on vaan niiiiiin pitkä (tässä sitä odotellaan että pääsisi odottamaan... eh).

Mäkin täällä varmaan jonku kerran käyn sabotoimassa ihmisten joulurauhaa seuraavinakin päivinä (jos pääsen äidiltä ja/tai anopilta salaa surffailemaan, hehe), mutta oikein hauskaa (ja vähän tuhmaakin) joulua jo nyt kaikille teille kanssasiskot, ja paljon plussanmuotoisia joululahjoja!! [:D]

MORJESTAS,

MAGENTA: Hui kun sulla on nyt jännää [:)]!!
Aika hyvältä sulla nyt kuulostaa,kun rinnat noin aristaa..jee!!
Hirveesti peukkuja,että saat Maailman ihanimman Joululahjan [:)][:)]!!

TATJUSKA: KIITOS ovistesti tietoudesta [:)]!!
Eilen kun tein ovistestin,niin olin ollut pissaamatta aika kauan,mutta greippimehua kyllä just join ennen testausta [:D]
Tänäänkin tein testin ja jälleen tuli haalea viiva.Mutta en ole ihan varma,että oliko eilen tuo haalea viiva tämän päiväistä viivaa jopa tummempi [8|]?
Mutta onneksi aloin tekemään noita ovistestejä,kun tämä kierto voikin nyt olla lyhyempi kuin edellinen ( kp33 )??Eli mulla vois nyt ovis tullakin jo Joulun tienoilla?Tiedä sitä sitten..
Mutta peuhata pitää nyt ahkerasti [;)]
Nyt sitten sinä saatkin jännätä vähän aikaa,että saatko plussan.Ainakin olet hyvin hyödyntänyt oviksen [:)]!!
Peukkuja peukkuja!!!!

MIPLIS: Hyvää Joulua [:)]!!
Ja toivottavasti täti ei pilaa enään teidän Jouluiloa!!

PIXIE79: Olipas ikävää,että täti tuli pilaamaan teidän lemmenloman [:@]
No,onneksi täti on jo häippäissyt ja olette päässeet jo uuteen yritykseen!!
Hyvää Joulua sinnekin [:)]!!

BANDIDA: Heh heh..sulla on oikee asenne [;)]..mitäs nyt "pikkuvikojen" antaa häiritä petipuuhia [;)][:D]
Hienoa kuulla,että selkäsi on jo parempi!!!
Toivottavasti nyt ei enään ala vaivaamaankaan!!
Sullakin tuo kierto jo lähenee loppua..minä kyllä peukutan sulle täpöillä,että tuot tänne iloisia plussuutisia!!!
Ja minä taidan täällä sinun kanssasi terrorisoida ihan Joulunakin [;)][:D]
Voihan hyvin!!

OMAA: Tänään ollut ikävää menkkamaista juilintaa ja munasarjoihin sattunut [&:]..toivottavasti johtuisi vain ovulaation lähenemisestä eikä muusta ( kystista ).
Onkos teillä muilla ollut ennen ovista menkkamaista juilintaa?
Tein siis toisen ovistestin ja taas toinen viiva oli haalea eli ehkä/toivottavasti se ovis on täällä pian!!!!
Valkovuotoa tulee täälläkin reippaasti [:'(]

Ja taas Jouluun [;)]..kuusi haettiin lasten ja koirien kanssa.Nyt se on tuolla terassilla sulamassa.
Huomenna vielä pitäisi vähän ruokia laitella.
Mieliala on nyt ihme ja kyllä hyvä [:)]!!Rupee niinkuin pikkuhiljaa tuo stressikin helpottamaan.

PLUSSATUULIA EDELLEEN KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++
JA HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde kp 12/33 yk 2

Tullu vkonloppua vietettyä pitemmän kaavan mukaan hellan ja peittojen välissä [:D] ei oo oikein ehtiny kirjotella tänne mitään, ei oikeestaan oo ehtiny koneella käymään ollenkaan [:)]

Yönsäde: katotaan jos tuo koira uskoo nyt ku sinäkin komensit sitä.. pitäs tuon sentään se vahtiminen osata, saksanpaimenoira sentään [:D] [:D] (oon tainnu hemmotella piloille sen kylläkin [:D] ) saako udella et minkä rotusia teidän koirat on?
eikä tuo arabialaisen halaaminen niin vaikeeta olis ku tietäs et olis ainaki joku kyydissä mukana [:)] kyllä sen sillä ajattelumaailmalla kestäs..
jos minä pääsen tuonne syyskuun odottajiin niin vedän kyllä sut sinne väkisin vaikka mukaan [:D] otetaan sit loput yhteisvoimin sinne kans [;)]
kyllä sieltä kaapista löyty jotain pientä eroottista vaatetta.. [;)] ukko oikein ainaki tykkäs eli tais olla onnistunut valinta [:D]
meillä on ollu tuo ruuanlaitto aika lailla helppoa vielä toistaseks [:D] anoppi paisto kinkun ja ukko on savustamassa lohta vanhempiensa luona.. enää jäis salaatti, laatikot ja jälkiruoka on uunissa tällä hetkellä [:D] eli ei onneks siltä saralta mitään hoppua [:D] [:D]
onnea nyt oviksen bongaamiseen [:)] toivottavasti löytyy niin ei tarvi paholaisnaisen hiipiä vahtikoirien ohi [;)] [;)]

örkki: sulla tulee kyllä noita hyviä ideoita harva se päivä [:D] patentoi ne äkkiä ja kirjota kirja [:D] [:D] toivotaan et mahdollisimman moni meistä sais semmosen lahjan kuusen alle [:)]

omaa: tänne ei sitte varmaan ehdi kun vasta tapaninpäivänä kirjottelemaan.. pitää lähtee tuonne vaasan suuntaan meikäläisen sukulaisia kattomaan.. tai siis huomenna mennään vaasaan sukuloimaan ja jouluaatto vietetään sit ihan kotosalla.. [:)] anoppilassa kyllä käydään mut muuten lihotaan kotona [:D] [:D] saa nähdä jos sitä vaikka vähä harrastais hyötyliikuntaakin tuolla peittoja heiluttelemalla [;)] [:D] [;)]

kaikille joilla on täti ollu kauemmin kateissa, toivottavasti löytyy ennen jouluaattoa [:)]
ne joilta on vasta pari päivää kateissa, toivottavasti ei tuukaan kylään, vaan alotatte oikein ison plussa-aallon täällä [;)] [:)]

OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!!!
JA MUISTAKAA LÖYTÄÄ PLUSSAPAKETTEJA KUUSEN ALTA JOKAINEN!!! [:D] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Heissan taas!

Kuhan kirjoittelen, ku on niin rauhaisa hetki..lapset katselee ohjelmiaan ja tortut ym paistettu jo ja kinkkukin on uunissa..

Ukko tekee päivällisen ja meitsi huilii [:D]

Uusia oireita oviksessa: vihlovaa kipua munasarjassa.., mutta tällä kertaa ei limoja[8|]

Mä vaan sanon, että toivoisin todella, että kaikki päästäis pois tältä palstalta tonne syyskuun odottajiin..eihän tää ole lainkaan kivaa olla vauvakuumeessa. Mutta minkäs teet- täällä sitä sairastetaan.

Muutta mutta..pidellään peukkuja, että niitä plussia alkaa kuulumaan oikein urakalla!

Takaisin