ALKUPERÄINEN: hh83
No joka tapauksessa haluaisin kysyä teiltä, että miten ne lämmöt menee oikein? Siis eikös lämpö nouse yleensä heti oviksen jälkeen? Kuinka kauan ne voi olla kohollaan vaikka ei raskaana olisikaan?
Itse olen nyt palellut pari päivää (oviksesta siis reilu viikko aikaa) ja äsken mittasin 36,9 joka on mulle kyllä aika paljon kun normaalisti korkeintaan 36,5. Useasti niin sanottua alilämpöä eli jopa 35,5 digi-mittarilla mitattuna.
Elikkäs, voiko tästä illan 36,9:stä mitään päätellä? Jos ei ole raskaana, niin laskeeko lämmöt vasta menkkojen alkaessa? vai miten tämä menee? Muuten en tunne olevani kipeä. ei ole nuhaa eikä ihme kyllä päänsärkyäkään vaikka se mulla normaalisti on lähes joka ilta..[:-]
Anteeksi oma napa.. Mutta nyt se tuntuu olevan niin nenän edessä..[:D] (hohhoi, mikä puujalkavitsi..[;)])
Heh,hyvä puujalkavitsi sulla[;)]
Mulla alkoi palelu,ihan kuin oisin kipeeksi tulossa noin 5 päivän perästä oviksesta,mulla norm. lämpö 36,6
ja sillon se oli 37,2-5,monta monta monta,päivää!!Yli kuukautisten alkamispäivään.
Ihan kamalaa palelua siis,ja jatkuu edelleen.[:D]Yleensä nukun alasti ja olen ihan hikipää mutta nyt nukun vaatteet päällä edelleen(Yövaatteet+sukat).
Testasinkin liian aikaisin(5 pv) kun oli niskat niin kipeet,että oisin ottanut vahvan relaksantin jotta ois pystynyt olee...mutta sitten haaleasta haaleamman suhruhaamun jälkeen en viitsinytkään ottaa sitä ja kärsin kipuni kunnialla seuraavaan päivään jolloin tein 2 testiä toinen oli clearbluen herkkä,-ikkuna oli muuten painunut kasaan ja aattelin että noinkohan toimii ollenkaan,
mutta tuli viivat ja digitaalinen näytti 1-2 raskaana.[;)]
Greippimehut,foolihapot,vehnänalkioöljyt,ovulaatiotikut(digitaalinen) sekä jalat kohti kattoa+nukkuminen tyypit sisässä tuottivat sillä kierroksella tuloksen..[;)]
Nyt eka neuvola takana[;)]
Toivon teille kaikille sydämestäni plussaa/tärppiä,tarrapukuja ja sukkia,+liimaa kanssa!![:)]
Ehtiskös
hh83 elokuisiin jos nyt tärppäs?[;)]
Tatjuskallekin sinne zemppiä ovikseen!!![;)]
Annella jännät hetket siellä.[:D]
Kaikille fiilareista huolimatta oli huonot tai ei, ihanaa pakkasen täyteistä joulunalusaikaa<3[:)]