joko nyt onnistaisi

Oi että noppa!![:D]
Tule sitten heti kertoo miten kävi lääkärin testeissä!!
Mä pidän täällä peukkua pystyssä[:D][;)]

Wautsi noppa, toivotaan, että olet raskaana! Varovainen onnittelu!

Samoin muille, jos on plussauutisia tullut viime aikoina. Niin kamalasti oli luettavaa, että tipuin jo kärryiltä, mikä kaikki oli tapahtunut viime käyntini jälkeen. Tervetuloa uusille! Heitäkin taisi olla.

Greippimehusta sen verran, että se kai muuttaa limakalvoja happamammiksi ja siten pitäisi auttaa munasolua kiinnittymään.

Vitamiineista yms. Itse popsin raskaus multitabseja. Ne on tarkoitettu myös lasta yrittäville. Eivät sisällä kiellettyä a-vitamiinia. Älkää muuten syökö kalanmaksaöljyä, kun siinä on a-vitamiinia! Ei ole hyväksi sikiölle edes raskauden ihan alussa. Kalaöljy ajaa saman asian, mutta siinä ei ole kiellettyjä vitamiinejä.

Itse odottelen perjantain/lauantain ovista tyynen rauhallisena. Enää en jaksa hermoilla, niin kauan tässä on yritetty (menossa yk 8, jos oikein laskin). Heilutellaan peittoja, jos siltä tuntuu ja katsotaan sitten, miten käy. Mutta jos ei nyt onnaa niin onpahan sitten aikaa laihduttaa joulukiloja (joita on kertynyt kyllä jo juhannuksesta lähtien!). [;)]

noppa, toivottavasti haamu vahvistuisi  : )

Silveri, tiedätkö onko myös yrityksen aikana huono käyttää normaalia vitamiinivalmistetta? Tsekkasin että normaalissa monivitamiinivalmisteessa on 37.5% päivän tarpeesta a-vitamiinia. 

TIISTAITA,

CATJA85: Mikäs on vointisi nyt?
Ja saitko raahattua rakkaan miehesi kammarin puolelle [:)][;)]??
Kyllä se on niin,että SINÄ ja me kaikki muut siirrytään isolla sakilla syyskuun odottajiin [:)][:)][:)]!!

ARTEMIS:Millainen kierto sinulla on yleensä ollut eli onko ollut kuinka säännöllinen?
Tuo pahoinvointi,itkuherkkyys,rintojen kasvu kyllä KUULOSTAVAT NIIN RASKAANA olevan olotiloilta [:)][:)][:)]!!!
Voisitko kuitenkin olla raskaana..JEE JEE,PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI SULLE!!!!!
MUNARJAKYSTISTA: Mulla alkoi viime vuonna synnytyksen n.puoli vuotta synnytksen jälkeen todella kovat alavatsa-ja alaselkäkivut.Kipuun liittyi todella kovaa tärinäkipuakin eli kävely ja yhdyntä sattui.Myöskin istuminen oli yhtä tuskaa.Kivut alkoivat ovulaation aikaan aina ja kestivät n.1-2 viikkoa eli menkkoihin asti.
Viime vuonna gyne teki ultran ja munasarjoissa nähtiin näitä kystiä.
Tänä vuonnakin kävin gynellä ultrassa,kun gyne halusi varmistaa,että johtuuko kivut nytkin kystista.Vatsaontelossa näkyi tänä vuonna iso läiskä nestettä,joka viittasi siihen,että kysta on puhjennut.
Ikinä ennen mulla ei ole näitä vaivoja ollut.Viime vuonna siis alkoi nämä kivut vasta.

LENITA: Hyvin toimii toi sun suunnitelma..kokeiltu on [;)]
TSEMPPIÄ TSEMPPIÄ!!!!!!!

WASTIS: YES YES..Nyt täällä pidetään peukkuja ihan hirveesti,että teillä olisi tärpännyt!!!!!!!!!!!

PIXIE79: Tuossa jo ARTEMIKSELLE kerroin noista munasarjakystista.
PEUKKUJA PEUKKUJA perjantaihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RONNY: Antekksi [&o]..näköjään mun muisti on ihan onneton tai sitten olen hutikoiden lukenut tuon sinun ultrauksen [8|]
Nyt sitten peukutan sinulle täysillä,että se täti saapuisi ja pääsisit miehesi kanssa tositoimiin [:)][:)]
Hirveesti sinulle jaksamisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOPPA: SUUREMMOISET ONNITTELUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haamu on todistettu monta kertaa ihan aidoksi plussaksi;myöskin minä!!
Joten paljon onnea ja tulehan kertomaan lääkärkuulumisit.

OVISTESTEISTA: En ole ikinä tikutellut ja nyt tekisi kovasti mieli,kun nuo minun kiertonikin voivat olla aivan sekaisin [8|].
Millaisia testeja olette käyttäneet,mistä ostaneet ja miten niitä käytetään ( heh..olen niin laiska ja huono ihminen lukemaan käyttöohjeita ).

GREIPPIMEHUA ostan tänään [;)]

OMAA: Ei mitään uutta..
Tulin niin onnelliseksi NOPAN uutisista ja toivon todella,että ARTEMIKSENKIN masusa olisi vaavi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN PLUSSATUULIA++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp5/33/2 -----> aika matelee

Nyt kävin lääkäris. Huomen soittelen ja kyselen tuloksia josko oisinki raskaana[:D]

Tsemppii meille kaikille!!

Näitä teidän juttuja on kiva lueskella. Oon vaan ite niin laiska kirjoittamaan, muta nyt taas vähän ryhdistyin....

NOPPA: Mul on tääl kans peukut pystys, et olisit raskaana. Se ois kyl ihana joululahja.

Mä tein aamulla testin. Oon ollut ihan varma raskaudesta! Täs kuus on hommailtukin joka toinen päivä! mut ei, negaa vaan näytti[&o]. Mua alkaa jo huolestuttaa onko meis jotain vikaa. Mun toki pitäs saada painoa pois. mut nyt on hyvä syy joulun jälkeen alkaa dietille kun ei kerran ees oo raskaana. Ei muuta kun odottamaan koska vuoto alkaa...........

Moikka!
Olen lueskellut palstaa jo kuukausia ja nyt päätin itsekin tulla mukaan aktiiviseen keskusteluunne =) Ihanaa kun tämä palsta on niin aktiivinen, joka päivä käyn kahlaamassa uudet viestit!
Eli itse kuulun tähän porukkaan jolla täti hukassa...ikävä kyllä =( Eli lopetin e-pilsut lokakuussa ja niistä vimpat menkat 25.10.09 ja nyt ei oo sen jälkeen menkkoja näkynyt. Raskaustestin oon tehnyt tässä superkierrossa x3 negoja kaikki ja nyt on siis menossa kiertopäivä 51/29. Varasin ajan yksityiselle gynelle, perjantaiksi, jospa selviäisi miksi täti hukassa. Mahtaakohan menkat alkaa nyt tällä viikolla kun sain aikaiseksi sen lääkäriajan, yleensähän käy niin, että alkaa tapahtua kun varaa ajan. Aiempia lapsia on 2, poika 8v. ja tyttö 5v. ennen poikaa oli yksi alkuraskauden km ja ennen tyttöä munatorviraskaus ja toinen torvi vietiin, mutta hyvin siis tulee toimeen yhdellä torvella, saihan tyttökin niin alkunsa ;) Jos aiemmat merkit pitää kutinsa niin seuraava raskaus kun se joskus alkaa niin olis tuhoon tuomittu tavalla tai toiselle mut toivottavasti rikotaan tämä perinne!

Plussaonnea kaikille teille!!

Wilveera kp 51/29 yk.1

ihanaa noppa!
haamu on plussa[:D] *tarrasukkia*

OMAA NAPAA: ovista odottelen ja ei oikein nappaa mikään..katsellaan sitten lähempänä ovista- johan taas roikutaan ukon kaulassa[8D]

Ois se vaan niin ihanaa päästä syyskuun odottajiin..

Mutta tää raskautumisen yrittäminen on ihan hanurista- tai siis tää stressaaminen ja kuvittelu ja toivominen ja testaileminen..itse toiminto on kiva[;)]

Noppa: täällä pidetään varpaat ja sormet ristissä et nyt olis pikkunen kyydissä [:)] ite voin sanoa kyl et haamu ku haamu niin yleensä se on positiivinen tulos ollu [:)]
mutta tosiaan ilmottele sit mitä lääkäri kertoo tuloksista, olis mukavaa kuulla plussaus uutisia taas pitkästä aikaa [:)]

Silveri: miten pystyt ottaa noin tyynesti.. ite varmaan olisin kiskomassa ukkoa vähän väliä peittoja heiluttelee XD

Yönsäde: Kiitos kysymästä.. olo edelleen per***tä.. valitettavasti eilen oli vielä huonompi olo (et vähä paranemaan päin), mut se tarkotti sitä et tän kuun ovis jäi sit hyödyntämättä.. meikäläinen oli liian poikki eilen ku tuo mies tuli kotii.. [&o]
(vaikka tuo ukko kuvitteleeki et sillä on jotai superspermaa ja se säilyy kaks viikkoo vähintää [:D] [:D] [:D] )
no jos tuo väittämä pitäis paikkansa niin sit meillä pitäs olla mahiksia, mut epäilen kylläki [:D] [:D]
mutta pidän peukkuja et sinä pääset tuonne syyskuun odottajiin [:)] [:)] [;)] [:)]
ja yönsäde.. kannattaa kokeilla sitä greippimehua.. ite juonu sitä viikon päivät pian [:D] jos ei mee nuin vaan alas niin sekota vaikka appelsiinimehuun, menee ainaki meikäläisellä paremmin alas [:D] :P

PALJON PLUSSIA KAIKILLE!!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++++

yönsäde: ei se mitään, ei sitä aina kaikkea huomaa kun täällä käy semmonen kuhina :) kiitos peukutuksista!

noppa: täällä peukut sulle pystyssä! jospa sinä nyt aloittaisit plussa aallon tälle palstalle :)

Wilveera: tervetuloa keskuuteemme! sinulla aika vähän aikaa pillereiden lopetuksesta, onkohan kierto vielä sekaisin? toivotaan sinulle tätiä kylään jos kerran testi on negaa. voihan toki olla että plussakin vielä pärähtää, toivotaan sitä! peukkuja hirveesti! :)

granaattiomena: Mikä kiertopäivä sulla on menossa? meinaan sitä et ku mulla näytti eka raskauden kohdalla testi plussaa vasta 61.kiertopäivänä joten voisko olla että kuitenkin plussa voisi vielä tulla? toivotaan sitä ainaki niin kauan kunnes täti ilmestyy jos on ilmestyäkseen :) peukkuja!

nyt tytöt plussia tänne! iloista mieltä ja peittoja heiluttelemaan!
sempit kaikille!!

JEEEE noppa, ihanaa ihanaa, kyllä haamukin on ehottomasti PLUSSA !!!!! Huomiselle tilauksessa lääkärin vahvistus raskaudesta!!

Ja NYT tuulipölytys käyntiin koko palstalla ja joulun kunniaksi plussia kehiin!!! Tulipas iloinen mieli tästä [:)]

Wilveera, en halua masentaa yhtään, päinvastoin, mutta silti kommentoin että sulla pillereiden lopetuksesta niin vähän aikaa että sun keho voi käynnnistellä omaa hormonituotantoa vielä jonkin aikaa...  Kun ite lopetin pilsut vuonna 2007, meni 1 vuosi ennen kuin kierto säännöllistyi suhteellisen järkeväksi noin 33-35 päivään. Ekat luomumenkat tuli ehkä 2-3 kk päästä pilsujen lopetuksesta (viimeisen tyhjennysvuodon jälkeen) ja sitten oli aina vaihtelevasti parin kuukauden väli seuraaviin. Ei ollut silloin mitään pelkoa raskaudesta niin en stressannut tuolloin tilannetta ollenkaan, MUTTA nyt olisi kyllä tyystin toinen tilanne, eli ymmärrän kyllä miten juttu voi ressata sua [:(] Mutta voin vaan tsempata että kyllä hormonit jossain vaiheessa tajuaa että nyt pitää toimia taas ihan itse.

Olitteko te granaattiomena kauan yrittäneet jo? Anteeksi kun en muista oletko kertonut, on niiiiiin paljon tätä tarinaa tällä palstalla...

Omanapa päivitys: ei muutosta olotilaan. alavatsa kipuilee kuin menkkojen alussa, mutta tuloksena vain valkovuotoa ja lähes poikkeuksellisen runsasta sellaista! Mitään muita oireita ei oo, paitsi finnit naamassa mutta ne varmaan johtuu joulusuklaan syömisestä, jonka aloitin jo [:D][:D] 
Heh, piti jo googlettaa eilen "oireeton alkuraskaus" [:D] Onhan sekin ihan mahollista, mutta... Olis nyt ees jotain kunnon oiretta niin vois luulla olevansa raskaana. Hö[>:] Pudotus perjantaina maankamaralle on kova kun näin pääsee toiveet nousemaan. kiitos peukuista [;)]

Taas minä,

...Siis mutkin tämä palsta on koukuttanut ihan täysin [;)]
En millään kerkeis nytkään tässä istua,mutta pakkohan mun [:D]
Joo ja tää sivukin takkuaa nyt ihmeellisesti [8|]

NOPPA: PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!!!!!!
Tuut huomenna kertomaan sitten iloiset uutiset [:)][:)][:)]
JEE ja nappaat sitten meistä jokaisen mukaasi syyskuisiin [;)]

GRANAATTIOMENA: Pahoittelut negasta [:(]
Saanko udella,kun en tiedä taustojasi,että koska olette vauvaa alkaneet yrittämään ja millaista kiertoa sinulla on yleensä ollut!!
Jaksamisia kovasti!!

WILVEERA: Sydämellisesti tervetuloa joukkoomme mukaan [:)]!!
Tää on oikeesti huippu aktiivinen palsta [:)]..hyväkun perässä pysyn [;)]
Söitkö kauan e-pilsuja yhteensä?
Yleensähän,jos on syönyt kauan hormoniehkäisyä,niin joillakin naisilla kestää hyvinkin kauan ennenkuin oma normaali hormonitoiminta alkaa toimimaan!!
Mutta hyvä se on käydä gynellä tarkistuksessa,missä voidaan poissulkea tulehdukset,kystat ym.jutut!!
Peukkuja sulle hirveesti,ettei mitään gynekologista vikaa löydy,vaan pillerit ovat sekoittaneet kierron!!
Ja plussatuulia sinullekin [:)][:)]

CATJA85: No voihan pee,että olo on vielä kipee [&:]..ja hemmetti,heitin sitten ihan vahingossa tuossa runontynkää [:D][;)]
Heh..ihana mies sinulla [:D][:D]!!!Superspermaa..jee!!!!
Mää luin jostain artikkelista,että jos miehellä on oikeasti nopeet siittiöt,niin joku siittiö voikin keretä vielä ovulaation jälkeen munasoluun ja hedelmöittää sen!!
Eli ihan hyvin teilläkin voi näin käydä,vaikket ihan hoo-hetkellä jaksanutkaan heilutella peittoja!!!
HIRVEESTI SULLE PEUKKUJA ja paranehan nyt pian [:)][:)][:)]!!!

OMAA: En sitten muistanut vielä hakee sitää greippimehua [&:]
Mutta huomenna sitten..kirjoitin jo jääkaapin oveen GREIPPIMEHU [:D]
Onko kellään mitään tietoa,että missä vaiheessa sen juominen pitäisi aloittaa?
Niin ja osaako kukaan teistä sanoa mitään niistä ovistesteistä?
Kiitos jo etukäteen!!

PLUSSAA PLUSSAA MEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp5/33/2

hmm... mähän tikutin eilen oviksen,siis sillai että testi-ikkunaan vahvempi kuin kontrolliin.
tänään sama homma..
kaipa se ovis sitten tosissaan kyläilee, harmistukseks tikut loppui.
olisin mielenkiinnosta halunnu vielä tikutella.

noppa  varovainen onnentoivotus sulle :)

tervetuloa uusille !

sisko oli tänään ollu rakenne ultrassa, kaikki ok,
pään sisään ei oltu täysin nähty,kun kaveri oli pistänyt päänsä katvealueeseen[:D]
mutta sitten on kk päästä uus aika varmistukseks,lekuri sanoi kllä että kyllä kaikki hyvältä näyttää[:)]
tädin oma pieni mussu[:)]
sukupuoltaan kaveri ei ollut näyttänyt,pitänyt jalkansa visusti kiinni.
haukotellut ja hieronut naamaansa (4D), ihana[:)]
pääsen siskon mukaan siihen seuraavaan ultraankin, ihanaa[:D]
lupasin kyllä niin varmasti vollottaa siellä,
toivottavasti itellä olis vaikka jo hyviä uutisia sillon matkassa[;)]
aina saa haaveilla...

kp. 18/(27)-32

Noppa: Joulupussillinen onnea sinne! Kyllä se haamu sieltä vahvistuu! [:)]

Täällä on aivan hepulissa ja raivoissaan oleva nainen. kp32/29 menossa, tätiä ei näy ja negaa näyttää testit, että mahtaa olla sekasin kroppa. Olen kyllä tehnyt nuo testit melko aikaisin, että se voi olla, että ei oo vielä pissaan asti hormoonit kerenneet. Tämä nyt on vain toiveajattelua. Käväisin tk:ssa mahakivun takia, kun epäilin, että pari kuukautta sitten ollut kohtutulehdus olis uusinu, mutta ei onneksi ollut. PCO oli vain ilmeisesti pahentunut, hei hei munasarjat. Saatana. Ärsyttää ihan hulluna. Raskaustestin ottivat verestä, että viimestään se osoittaa, että olenko raskaana vai muuten pöpi. Varalta sain jo terolut kuuriin reseptin, että jos ei vuoden vaihteeseen mennessä täteile, niin sitte kuurille. 

Toivottavasti teille muille kuuluu paljon, paljon parempaa!

Noppa: Tsempit sinne että haamu ois oikeesti nyt plussaa :)

Tervetuloa Wilveera!

Minäpä aloitin tänään greippimehun juonnin, mut siis paljonko sitä pitää päivässä juoda? Lisäks alotin ovistestit ja tulos oli haamuakin haamumpi eli ei ihan vielä. Limottelee kyllä jo mukavasti mutta kuten oletankin, ovis lienee ihan loppuviikosta elleikin vasta sunnuntaina. Mut joka toinen päivä siis aiotaan puuhastella ja tänään ois taas se päivä. Kunhan saa noi ipanat pois jaloista nukkumaan (tyttö 9v ja poika 6v).

Tsempit vielä niillekin joilla täti edelleen kateissa.

Ja Wastiksen ei nyt auta kun touhuta ja touhuta niin kauan ku viivoja ja tuntemuksia riittää. ;-)

Nia: Ikävää, että PCO on pahentunut :(

Juu tiedän, että kierto on sekaisin pilsujen lopettamisesta...pari kertaa ennenkin on tullut ne lopetettua ;) Pirun tylsää vaan kun ei mitään tapahdu... Sitä niin toivoo kun lopettaa, että palautuisi nopeesti, mut ei kai se niin käy ja kun tuli syötyä pilsuja kuitenkin taas n.3 vuotta yhteen menoon. Lääkärin varasin lähinnä siksi, että ultrallakin näkee missä kohtiin kiertoa mennään kohdun limakalvosta niin sais jotain tolkkua tähän tilanteeseen. Nyt kyllä tuntuu hiukan siltä et menkat alkaisi...se on vähän kuin bussia oottelee, ei kuulu, sytytät tupakan niin varmaan tulee eli nyt kun sain lekurin tilattua niin eiköhän ne sieltä tule[;)] Elokuun vauva olis ollut niin kiva, mutta vähintään syyskuisiin nyt sit mennään...

Wilveera ja kp onkin jo 52

Iltaa.

noppa, tsemppiä haamulle! Eiköhän se plussaksi huomenna muutu! :)

Tervetuloa uusille yms yms :) toivottavasti pian päästäis kaikki täältä kuumeilusta odottajiin!!

Itekki oon miettiny tota greippimehua.. en kyl tykkää yhtää greippimehusta mut vois kyl ite kans kokeilla appelsiinimehun kanssa sitä! :D Onks siin mitää suositusmäärää et paljo kantsis päiväs sitä juua? litratolkulla? [:D][;)]

Mua ahistaa.. En saanu tänää soitettuu sinne [:(] Ahistaa perkeleesti se soittaminen. ja ku toi mies hoputtaa et soita soita.. [>:] Mä en oo mikää maailman paras soittaja mihkää viralliseen.. ja muutenki pelottaa jos siel vastaa se sama ämmä mikä viimeks [:@] Mitään uutta ei nyt siis oo ollu... vittuuntunu ja ahistava olo vaa [:(] ääh.. pakko se on varmaa soittaa nyt sit huomenna.. ja kattoo jos pääsis jo ennen joulua tutkimuksii :S pelottaa kyl hirveesti et mitä mun kehosta löytyy vai löytyykö mitää!! :P[:-]

On niin paljon tekstii kaikilta tullu etten nyt jaksa alkaa kaikkii erikseen taaskaan erittelemään.. plussatuulia nyt kummiskin meille kaikille!!! ja stressitöntä JOULUA! :D :)

Niin unohti mainita et kp 60/35 menossa [:o][>:]

Takaisin