joko nyt onnistaisi

NOPPA: Voi harmin paikka!![:(] [&o]sehän on voinut olla ns. "läheltä liippasi" tilanne, mutta meni kesken ennenkuin pääsi kunnolla alkamaankaan. Pahus sentään.

Mähän tein kans predictorilla testin ja se näytti viivanpaikkaa minkä ois voinu tulkita haamuksi. Ettei sit ollu tämäkin sellanen? Suosittelen sitä digitaalista testiä niin ei mene arvailuksi. NOPPA olen pahoillani...

Aamuja,

NOPPA: Voi hel****tti,että sulle pitikin noin käydä!!!
Olen todella pahoillani [:(][:(]

PIXIE: HYVÄÄ JOULUA TEILLE [:)][:)][:)]

OMAA: Heh..minun mieskin on nyt innostunut juomaan greippimehua [:D]..no,hän haluaa olla hengessä täpöillä mukana ja hän jopa suorastaan tykkää greipin mausta [;)]
Hirviä pakkanen jatkuu ulkona..hrr.
Muistakaahan sanoa miehillenne,että pukeutuu moniin villapöksyihin,ettei siittiöt vain jäädy [;)][:D][:D]

PLUSSATUULIA HEITTELEN TEILLE JÄLLEEN+++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 7/33/2

Noppa: VOI EI! Tuo on kyllä niin kamala pettymys. Voimia uuteen yritykseen!

wastis: Tuohon sun sikapiikkikysymykseen, en ole ottanut itse koko rokotetta enkä aio ottaa. Mielestäni tuo rokote on liian nopealla tahdilla kehitetty ja sitä ei varmasti ole tutkittu tarpeeksi. Mieluummin siis sairastan sen taudin, jos niin sattuu käymään. Mulla on niin paljon kaikkia allergioita ja sairauksia, että en edes uskalla ajatella miten kroppa siihen reagoisi. 

Yönsäde: Kiitos hirveästi kannustuksesta! Nyt alkaa olla jo parempi mieli ja alkaa jo elämä voittaa. Oon päättäny, etten ala stressaamaan turhasta. Hyvät huolet menee hukkaan. Parempi vaan keskittyä tähän elämän elämiseen ja ottaa jokainen uus päivä lahjana. Positiivisuutta kehiin ja iloista mieltä, murjottaminen on fyysisesti kamalan raskasta.  

Catja85: Tuo tunne on kamala! Tulee riittämätön olo ja pahamieli. Koitahan jaksaa painaltaa, kyllä se nyytti teillekin vielä saadaa, siispä peittoja heiluttelemaan ja stressi ulos ikkunasta! Itsellä aina sydän liikahtaa ilkeästi, kun joku tulee kaupungilla ison mahan kanssa vastaan tai ystävät kertovat raskausuutisiaan. Vielä ei meidän ystäväpiirissä taaperoita ole, mutta vuoden vaihteen jälkeen tilanne on taas aivan eri ja täytyy itseä varmaan hiukan kovettaa, ettei jokaisen vauvelin kohdalla pillahda itkuun. Meillä on jännä tilanne, tuli tuosta mieleen, kun se typykkä oli kiivenny sinun miehen syliin. Minun mies ei ole koskaan pitäny vauvaa sylissä... Oon aika mielissään, jos ensimmäinen vauva, jonka mies ottaa syliin on oma synnytyssalissa.

....

Niinkuin jo tuossa totesin, täällä ollaan jo paremmalla mielellä. Täällä pohojosessa on kunnon pakkaset, yli 20 ollu lähes joka päivä, että hyvin hyrisee. Tätiä odotellaan, oisko nyt kp 33/30. On kyllä semmonen olo, että ois menkat alkamassa, tisut on pinkeät ja kohdunkaulan nupukka on todella matalalla. Että sais jo tulla sieltä, niin pääsis taas normaaliin päiväjärjestykseen.

Pahoittelut noppa, olisi se saanut olla plussa sieltäkin... [:(] Predictorit pannaan, kuullut jo liian monta kertaa plussahaamusta joka on muuttunut negaksi...

Catja85, et oo tosiaan yksin noiden tuntemuksien kanssa. Itsellä on myös hirveän viallinen olo, kun 'kaikki' muut raskautuu lähipiirissä niin helposti, jotkut jopa vahingossa, eikä itsellä tapahdu mitään. Pahinta on kun jouduin hiukan houkuttelemaan aikoinaan miestä tähän vauvaprojektiin, ja hän oletti jotenkin että homma sitten 'hoituu' samantien kun yrittäminen aloitetaan - hänen lähisuvussaan on paljon pikkulapsia sisaruksilla ym, jotka on kaikki saaneet alkunsa suurin piirtein kun isäntä on emäntään päinkään kattonut... Nyt kun tässä on keväästä asti yritetty hän ei enää edes juuri puhu koko asiasta, ja vaikuttaa ottavan hirveästi stressiä minun ovulaatiosta tai ovuloimattomuudesta. Hän on tosi ihana ympärillä olevien lasten kanssa, ja tulee niiden kanssa tosi hyvin toimeen, on niin masentavaa ajatella ettei hän saisi omiakin, etten minä pystyisi raskautumaan ollenkaan...

Miplis, otahan se luuri käteen ja soita. Vaikka siellä olisikin se sama emäntä, ei hän VOI kieltäytyä varaamasta sinulle aikaa tai ohjaamasta sinua soittamaan oikeaan paikkaan saadaksesi sen ajan jos sinä sitä pyydät. Hän on siellä töissä ja sitä varten että ihmiset saisivat tarvitsemansa avun. Jos hän tekee puhelimessa 'lääkärin' työt etkä hänen takiaan saa aikaa - ja paljastuu myöhemmin että sinulla oikeasti on jotain vakavaa ja hoitoa tarvitsevaa, voit vaikka haastaa hänet oikeuteen... Hommaa itselles se aika, pakkohan sut on nyt tutkia, ei tuo oo normaalia missään nimessä, ja 'uudet' kivut on aina huolestuttavia.

Täällä on taas hiukka alavireinen olo, siitä huolimatta et mulla on varmaan tänään ovis - yleensä se kun tietää parempia aikoja. En oo saanut ukkoa makkarin puolelle viikonlopun jälkeen, hän tietää että mulla on ovis näinä päivinä, mutta koska en oo tikuttanut, ei tarkkaa aikaa oo tiedossa. Mulla on ollut jo monta päivää NIIN runsaat ja selkeet limottelut (joo, yäk, sori [;)]) ettei oo epäilystäkään etteikö nyt juuri pitäis lähtä petiin. Mut kun koitan suoraan tai vihjaillen miestä sinne viedä, hän menee ihan jäkkiin, "ei nyt oikeen tunnu vaan siltä"... Siis tytöt oikeesti, en mä halua painostaa häntä mut en nyt vaan voi ymmärtää sitä ettei nyt tunnu siltä JUST nyt... sunnuntaina kyllä tuntui kolme kertaa siltä [8D] Hirvittää vähän et oliko se piikki silloin sen takia kun tiesi että vielä ei ole ne toiveikkaimmat päivät? Stressako hän jo tästä yrityksestä niin paljon ettei halua edes yrittää? Mulla masentaa niin paljon se et potentiaalinen yrityskuukausi menee ihan hukkaan et hyvä ettei itkua pukkaa... Tänään jos ei sitä hellyyttä irtoa (ajattelin ottaa kovat piippuun, sukkanauhavyöt ja muut kehiin, heheh) niin on pakko kysyä suoraan et missä mättää?

Pahoittelut negoista pixie79, nia ja noppa! Harmin paikka! [>:] mutta ei masennuta, uuteen kiertoon voimia ja hirveesti semppiä!
Nia: hyvä että on jo parempi mieli, pää pystyyn vaan. pikaista tädin vierailua sulle!

Anne: Pidän sulle hirveesti peukkuja!!

Bandida: Piristystä sinne, nyt yrität ite olla iloisin mielin niin jospa se miehenkin stressi kaikkoaa.[;)] peitot heilumaan!

Wastiksen galluppiin vastatakseni: aijon käydä ottamassa possupiikin kunhan sen aika tulee, varmaan vasta tammikuussa täällä. poika jo sai ja mieskin luultavasti käy ottamassa.

omaa sen verran että kaupassa Greippimehu purkki tarttui mukaan. en aikonut ostaa mut tuli ny vaan ostettua. ja taitaa jäädä juomattakin! aivan älyttömän pahaa, [:'(] enkä saanut alas kuin pari kulausta vaikka sekoitin toista mehua sekaan. no mut täällä aijotaa pärjätä ilman mehuja [:D] vitamiineja ostin myös ja paljon hedelmiä. eipä muuta uutta tänne.

semppiä hirveesti kaikille! ei lannistuta vaikka täällä nyt paljon on ollut huonoja uutisia! iloista mieltä, yritetää kaikki olla ressaamatta! onneks joulu tulee niin saa edes vähän muuta ajateltavaa!

voi ei noppa! muistanko väärin, vai tulikos sulle silloin aiemmin kesälläkin toi valeplussa predictor testiin? itelläniki tuli, kaksi.. ja vielä eripäivinä! ai että.. kerkesin jo innoissani tosiaan varaamaan neuvolan ja kaikkea ja sit alkoikin samana päivänä se vuoto... perseest noi predictor testit!

Samaa mieltä, ihan perseestä. Se piirtää vaan sen viivan paikan ja johtaa harhaan. En osta enää ikinä. Enkä taida muutenkaan ostaa kun vaan niitä digitaalisia enää niin loppuu ne viivojen arvailut sikseen. Selkeesti vaan et raskaana tai ei, piste. Olen puhunut.

Ovis alkaa olla käsillä, testiviiva vahvenee päivä päivältä. Liekö se sitten sunnuntai kun sillon tulee tasan kaks viikkoo kun ed. menkat alko kunnolla. Hyvä ois jos näin ois taas säännöllistä mutta tikutus jatkuu. Ja greippimehun juonti. Ja aloitin raskausvitamiinit, ne Ladyvitat, ihan varuiksi kun on sitä foolihappoa. Toiveet kasvaa päivä päivältä mutta osin myös se pelko että entä jos plussaa niin jatkuuko raskaus vai ei... että edellinen ei toistuis. Huih.

Hei taas piiiitkästä aikaa!
Kuukausi melkein vierähtänyt viime kerrasta kun tänne kirjoittelin.. Olen yrittänyt hankkia muuta ajateltavaa tämän vauva-asian tilalle, mutta kun kierto alkaa lähetä loppuaan, niin kyllähän taas on vaikeaa pysyä täältä poissa! Mulla nytkp26/28-32, tosin luulen että tämä kierto tulee olemaan sen 32 taas, kun 9.12. olin huomaavinani oviksen.
No joka tapauksessa haluaisin kysyä teiltä, että miten ne lämmöt menee oikein? Siis eikös lämpö nouse yleensä heti oviksen jälkeen? Kuinka kauan ne voi olla kohollaan vaikka ei raskaana olisikaan?
Itse olen nyt palellut pari päivää (oviksesta siis reilu viikko aikaa) ja äsken mittasin 36,9 joka on mulle kyllä aika paljon kun normaalisti korkeintaan 36,5. Useasti niin sanottua alilämpöä eli jopa 35,5 digi-mittarilla mitattuna.
Elikkäs, voiko tästä illan 36,9:stä mitään päätellä? Jos ei ole raskaana, niin laskeeko lämmöt vasta menkkojen alkaessa? vai miten tämä menee? Muuten en tunne olevani kipeä. ei ole nuhaa eikä ihme kyllä päänsärkyäkään vaikka se mulla normaalisti on lähes joka ilta..[:-]

Anteeksi oma napa.. Mutta nyt se tuntuu olevan niin nenän edessä..[:D] (hohhoi, mikä puujalkavitsi..[;)])

Yökukkuja täällä!
Onnea Bluerose tädin saapumisesta,jos näin voi sanoa!Ja sitten vaan ahkeraa peittojen heiluttelua tulevalla kierrolla![:D] Kannattaisikohan kuitenkin tutkituttaa loppuun asti,kun on mahdollista..?
Yönsäteelle myös mukavia peuhailuja![:D] 
Ja voi Pixie79,olen niin pahoillani negasta,kuten myös sun Nia...[:(] No siitä taas uuteen nousuun,tsemppiä!Ja Pixielle hyvää ja rentouttavaa lomaa!
Ja Kaika,toivottavasti saat jouluna vähän rentouduttua ja nautittua...Voimia!Sateen jälkeen paistaa aurinko,eikös vain!Tsemppiä opiskeluihin!
Noppa,voi ei,kurja pettymys...[:(]Jaksamista sinne!
Anne,tsemppiä oikein paljon testin tekoon!Plussaa!!![:)]
Catja85,tiedä niin tuon tunteen...Mun mies on mun veljen lapsipuolen ehdoton suosikki,ja minä sitten katon sydän raastaen,kun ne touhaavat keskenään ja nauttivat toisistaan...Tänäänkin mun mies sitten lapsen poistuttua sylistä elehti,että haluaisi jo oman...Ja tosiaan tästä lapsosesta tulossa isosisar...Meillä simppatutkimukset maanantaina...No,ihana kun on joku jota helliä!Mutta siis voimia sinne!Toivon kovasti,että teidän aika pian jo olisi...Siirrytään pian tuonne odottavien puolelle![:)]
Omaa:Täällä alkaa taas murehtiminen nostaa päätään,vaikka yritän kovasti hokea että eieieie...Ovulaatio ohi ja piiiiitkät päivät alkaa odottamisen kanssa.Koko ajan kuulostelee itseään.No,onneksi näin joulun alla on muuta ajateltavaa!Ja fiilis kuitenkin kaikenkaikkiaan hyvä.Jouluista mieltä vaan!¨
Kuten myös kaikille tänne!Ja sitten niitä plussia!!!Lämmitelkää toisianne vällyjen välissä![:D]

ALKUPERÄINEN: hh83

No joka tapauksessa haluaisin kysyä teiltä, että miten ne lämmöt menee oikein? Siis eikös lämpö nouse yleensä heti oviksen jälkeen? Kuinka kauan ne voi olla kohollaan vaikka ei raskaana olisikaan?
Itse olen nyt palellut pari päivää (oviksesta siis reilu viikko aikaa) ja äsken mittasin 36,9 joka on mulle kyllä aika paljon kun normaalisti korkeintaan 36,5. Useasti niin sanottua alilämpöä eli jopa 35,5 digi-mittarilla mitattuna.
Elikkäs, voiko tästä illan 36,9:stä mitään päätellä? Jos ei ole raskaana, niin laskeeko lämmöt vasta menkkojen alkaessa? vai miten tämä menee? Muuten en tunne olevani kipeä. ei ole nuhaa eikä ihme kyllä päänsärkyäkään vaikka se mulla normaalisti on lähes joka ilta..[:-]

Anteeksi oma napa.. Mutta nyt se tuntuu olevan niin nenän edessä..[:D] (hohhoi, mikä puujalkavitsi..[;)])

Heh,hyvä puujalkavitsi sulla[;)]

Mulla alkoi palelu,ihan kuin oisin kipeeksi tulossa noin 5 päivän perästä oviksesta,mulla norm. lämpö 36,6
ja sillon se oli 37,2-5,monta monta monta,päivää!!Yli kuukautisten alkamispäivään.
Ihan kamalaa palelua siis,ja jatkuu edelleen.[:D]Yleensä nukun alasti ja olen ihan hikipää mutta nyt nukun vaatteet päällä edelleen(Yövaatteet+sukat).
Testasinkin liian aikaisin(5 pv) kun oli niskat niin kipeet,että oisin ottanut vahvan relaksantin jotta ois pystynyt olee...mutta sitten haaleasta haaleamman suhruhaamun jälkeen en viitsinytkään ottaa sitä ja kärsin kipuni kunnialla seuraavaan päivään jolloin tein 2 testiä toinen oli clearbluen herkkä,-ikkuna oli muuten painunut kasaan ja aattelin että noinkohan toimii ollenkaan,
mutta tuli viivat ja digitaalinen näytti 1-2 raskaana.[;)]

Greippimehut,foolihapot,vehnänalkioöljyt,ovulaatiotikut(digitaalinen) sekä jalat kohti kattoa+nukkuminen tyypit sisässä tuottivat sillä kierroksella tuloksen..[;)]

Nyt eka neuvola takana[;)]

Toivon teille kaikille sydämestäni plussaa/tärppiä,tarrapukuja ja sukkia,+liimaa kanssa!![:)]

Ehtiskös hh83 elokuisiin jos nyt tärppäs?[;)]

Tatjuskallekin sinne zemppiä ovikseen!!![;)]

Annella jännät hetket siellä.[:D]

Kaikille fiilareista huolimatta oli huonot tai ei, ihanaa pakkasen täyteistä joulunalusaikaa<3[:)]

Kiitos ginessa viestistäsi! Eli pitääpä seurailla miten nämä lämmöt menee..;) Silleen on nyt eri fiilis, kun en aiemmin ole saanut lämpöä mitattua vaikka on palellut. Yleensä on ollu sen 36,5 kun olen jaksanut mitata. Täällä elän kohti syyskuun 2.päivää laskurin mukaan.. Mutta ehkä nyt turha mennä asioiden edelle.. ;) Vaikka kyllä tekisi mieli!;P Yritän odottaa ainakin viikon vielä. Voihan olla että olen vaan tulossa kipeäksi..(hope not!)
Ihanaa kuulla, että sinulla ginessa on jo noin hyvässä vauhdissa kaikki!=) Tsemppiä jatkoon!=D

Kiitti hh83!![;)]
Niin mäkin luulin tulevani vaan kipeeks,mut ilman kurkkukipuja,flunssia jne. se oli aika outoo palelua [:D]
Syyskuun 2 pv kuullostais hurjan hyvältä!!!![:)]

hh83: toivotaan että päästään syyskuisiin..! olis lasketussa ajassa vaan tosiaan se parin päivän heitto, eli mul olis laskettu 4.9... nyt sit vaan jännäillään saadaaks plussat testiin! ;)) toivottavasti.<3 kai oot jo ostanu niit testei? :DD

ginessa: kiitos sinulle jouluntoivotuksista, ja ihanaa joulua myös teille sinne.<3

ja kaikille muille kanssa hyvää viikonloppua!

noppa, voi ei! Voimia sinne!

wastiksen possuköhägalluppiin vastaan, etten ole ottanut rokotusta, kun en sitä vielä voi edes saada... en ole varmuudella päättänyt, otanko ollenkaan

Meille tulee siskon lapset (6 ja 12v) huomenna yökylään! Jihhuu! Odotan jo innoissani, että pääsisin noutamaan heidät huomenna aamupäivälla junalta. [:)]

hh83, aamulämmönhän pitäisi tosiaan nousta heti oviksen tapahduttua. Toivon todella että sulla tuo lämpöily meinais jotain iloisempaa, mut täytyy sanoa et omalla kohdalla ainakin reilusti kohollaan siitä mitä ne on alkukierrosta (todellakin enemmän kuin sen 0,5 astetta mitä usein kerrotaan). Mun alkukierron peruslämpö on jotain 35.5-35.7 ja oviksen jälkeen on ollut 36.2-36.8. Mut oon kuullut muutamasta suusta et raskauden ensimerkkejä oli ollut vielä loppukierron normaalilämpöjä korkeampi lämpötila [:)]

Wastis, possunuhagalluppiin sanoisin että en ole ottamassa rokotusta, ellen raskaudu.

Oman navan kohdalla piirun parempaa kuin aiemmin, sain miehenkin painostettua makkariin, heh. Jospa tää kierto ei ihan hukkaan olisi mennyt...

Takaisin